Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA Číslo související rámcové dohody: 02PU-002247(dále jen „rámcová dohoda“) Číslo dílčí objednávky: 04PU-001025 BN-VO 22 Ze dne: 22. 4. 2021 Objednatel: Dodavatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR Společnost „STC BÚ Správa Praha jihozápad_AVE,BES,ČNES,SILNICE Adresa: Brankovická 337, 280 02 Kolín TS“ IČO: 65993390 AVE Kladno s.r.o. DIČ: CZ65993390 Sídlo: Dubská 793, 272 03 Kladno - Dubí IČO: 25085221 DIČ: CZ 25085221 Tato dílčí objednávka je návrhem na uzavření dílčí smlouvy ve smyslu čl. III uzavřené rámcové dohody. Způsob akceptace dílčí objednávky dodavatelem (uzavření dílčí smlouvy), obchodní a platební podmínky a další práva a povinnosti smluvních stran touto dílčí dohodou výslovně neupravená stanovuje rámcová dohoda. Na základě uzavřené rámcové dohody u Vás objednáváme: viz. Příloha č. 1 - Soupis služeb. Místo dodání: Středočeský kraj - silnice I. třídy a dálnice II. kategorie, dle článku 6. Orientační specifikace komunikací v oblasti JIHOZÁPAD dle Přílohy č.1 - Specifikace plnění Rámcové dohody. Konkrétní místopis poskytnutí jednotlivých dílčích služeb bude Dodavateli předán prostřednictvím systému CEV – centrální evidence vad. Termín dodání: do 30. 4. 2021 Kontaktní osoba objednatele: Celková hodnota objednávky v Kč bez DPH: 732.805,- Jméno a příjmení oprávněné osoby objednatele: Příloha č. 1 - Soupis služeb PODEPSÁNO PROSTŘEDNICTVÍM UZNÁVANÉHO ELEKTRONICKÉHO PODPISU DLE ZÁKONA Č. 297/2016 SB., O SLUŽBÁCH VYTVÁŘEJÍCÍCH DŮVĚRU PRO ELEKTRONICKÉ TRANSAKCE, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ