Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16392395: D1 stavba 0137 Přerov- Lipník n/B - Komplexní pozemkové úpravy v k.ú.

Příloha 03PT-004007 dod.3 a.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ředitelství silnic a dálnic cr  Číslo smlouvy objednatele 6.1: 723-2019-521101
                                            Číslo objednatele č. 2 : 03PT-004007
            Cl.:                            Číslo smlouvy zhotovitele: 106-3081-19

            PID: R SD B XXD N H J-02
            Doručeno: 06.04.2021
            Uštů: 3
            Druh: PŘÍLOHA

                                      D O D A TE K č. 3

                             smlouvy o dílo uzavřené dne 30. 9. 2019

              KOMPLEXNÍ POZEMKOVÉ ÚPRAVY V K.Ú. POPOVICE U PŘEROVA
Smluvní strany:

Objednatel č.1:                             Česká republika - Státní pozemkový
                                            úřad
Sídlo:                                      Krajský pozemkový úřad pro Olomoucký
Zastoupen:                                  kraj
                                            Blanická 383/1, 779 00 Olomouc

                                            ředitelem KPÚ pro Olomoucký kraj

Ve smluvních     záležitostech  oprávněn                              vedoucí Pobočky
jednat:          záležitostech  oprávněn

V technických                               Přerov
jednat:

Adresa pobočky:                             Wurmova 606/2, 750 02 Přerov
Telefon:
E-mail :                                    01312774
ID DS:                                      není plátce DPH
Bankovní spojení:
Číslo účtu:
IČO:
DIČ:

(dále jen „objednatel č.1“)

Objednatel č.2:                             Ředitelství silnic a dálnic ČR
Sídlo:
                                            Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4 -
Zastoupen:                                  Nusle

Ve smluvních záležitostech                                            ředitelem Závodu
jednat:
V technických záležitostech                 Brno
jednat:
Adresa:                         oprávněn
Telefon:
ID DS:                          oprávněn
Bankovní spojení:
Číslo účtu:                                 Šumavská 525/33, 602 00 Brno
IČO:
DIČ:                                        zjq4rhz

                                            65993390
                                            CZ65993390
(dále jen „objednatel č.2“)

Zhotovitel:                                  AGROPROJEKT PSO, s.r.o.
Sídlo:                                       Slavíčkova 840/1 b, 63800 Brno
Zastoupen:
ve smluvních záležitostech oprávněn                                              jednatelem
jednat:                                                                            jednatel
v technických záležitostech oprávněn
jednat:                                                                 ředitel
Telefon:
E -m ail:                                    784cctd
ID DS:
Bankovní spojení:                            41601483
Číslo účtu:                                  CZ41601483
IČO:                                         KS v Brně, oddíl C, vložka 2171
DIČ:
Společnost je zapsaná v obchodním
rejstříku vedeném:

(dále jen „zhotovitel1')

(společně dále jako „smluvní strany").

                                                                                        Č I. I.

                                                     Předmět dodatku

Předmětem dodatku č. 3 jsou:

  1. Nepodstatné změny závazku ze smlouvy - změny počtu měrných jednotek, kterými
       se mění hodnota závazku ze smlouvy, a to u dílčích částí díla:

        • 3.5.i.b) Potřebné podélné profily, příčné řezy a podrobné situace liniových staveb
             PSZ pro stanovení plochy záboru půdy stavbami se mění počet MJ z původních 15
             MJ na 16 MJ

        • 3.5.i.c) Potřebné podélné profily, příčné řezy a podrobné situace
             vodohospodářských staveb PSZ pro stanovení plochy záboru půdy stavbami se
             mění počet MJ z původních 15 MJ na 9 MJ

           dílčí část                           MJ  Navýšení  Cena za  Navýšení
                                                    počtu MJ  MJ bez   ceny v Kč
                                                                       bez DPH
                                                                DPH

3.5. i.b)  Potřebné podélné profily, příčné
           řezy a podrobné situace
           liniových staveb PSZ pro
           stanovení plochy záboru půdy
           stavbami

Hodnota změn činí 1 200,- Kč bez DPH, o tuto částku bude celková cena díla navýšena.

                                             2
Důvodem navýšení počtu měrných jednotek je navržení cest VC3, VC5 a HC8 k rekonstrukci
v rámci projednaného návrhu plánu společných zařízení a na ně zpracovávány DTR.

                                                         Snížení Cena za Snížení

          dílčí část                                 MJ  počtu MJ bez ceny v Kč

                                                         MJ            DPH  bez DPH

          Potřebné podélné profily, příčné

          řezy a podrobné situace

3.5.i.c) vodohospodářských staveb PSZ pro

          stanovení plochy záboru půdy

          stavbami

Hodnota změn činí 9 000,- Kč bez DPH, o tuto částku bude celková cena díla snížena.

Počet měrných jednotek byl upřesněn dle skutečnosti.

Celkově se cena díla sníží o 7 800 Kč bez DPH.

Upravený počet měrných jednotek u dílčích částí díla jsou uvedeny v příloze č. 1, která je
nedílnou součástí tohoto dodatku, zvýrazněny červenou barvou.

Výše uvedené změny počtu měrných jednotek představují nepodstatnou změnu hodnoty
závazku ze smlouvy, nemění celkovou povahu veřejné zakázky. Dodatek č. 3 je uzavřen
v souladu s ust. § 222 odst. 4 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

2. Změna termínů dokončení níže uvedených dílčích částí díla:

          Hlavní celek / dílčí část                      Termín původní  Nový termín
                                                              dle SOD

3.5.1. Vypracování plánu společných zařízení             31.7.2021          31.10.2021

3.5.i.b)  Potřebné podélné profily, příčné řezy a         31.7.2021         31.10.2021
3.5.i.c)  podrobné situace liniových staveb PSZ pro       31.7.2021         31.10.2021
3.5.2.    stanovení plochy záboru půdy stavbami          31. 10. 2021       28. 2. 2022
          Potřebné podélné profily, příčné řezy a
          podrobné situace vodohospodářských
          staveb PSZ pro stanovení plochy záboru
          půdy stavbami
          Vypracování návrhu nového uspořádání
          pozemků k vystavení dle § 11 odst. 1
          zákona

Odůvodnění:
Výše uvedené změny termínů jsou nutné z důvodu zpracování geotechníckého průzkumu,
který byl zadán objednatelem a termín předání byl stanoven na 31.5.2021. GTP je
podkladem pro zpracování návrhu PSZ.

Nové termíny jsou v příloze č. 1, která je nedílnou součástí tohoto dodatku, zvýrazněny
červenou barvou.

                                            3
                                                                       ČI. II.

                                                Cena za provedení díla

Cena za provedení díla uvedená v čl. VI smlouvy o dílo se mění takto:

1. Přípravné práce celkem (3.4.1.-3.4.5.) bez DPH v Kč                          424 250 Kč
2. Návrhové práce celkem (3.5.1.-3.5.3.) bez DPH v Kč                           325 400 Kč
3. Mapové dílo celkem (3.6.) bez DPH v Kč
Celková cena díla bez DPH                                                         75 600 Kč
DPH 21%                                                                         825 250 Kč
Celková cena díla včetně DPH                                                    173 303 Kč
                                                                                998 553 Kč

Podrobnosti kalkulace ceny obsahuje příloha č. 1, která je nedílnou součástí tohoto dodatku.

                                                                        Čl. III.

                                                 Závěrečná ustanovení

1. V ostatních bodech se smlouva o dílo č. objednatele č.1: 723-2019-21101, č. objednatele
     č. 2: 03PT-004007 a č. zhotovitele: 106-3081-019, uzavřená dne 30. 9. 2019, ve znění
     Dodatků č. 1 a č. 2 nemění.

2. Dodatek č. 3 nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a účinnosti dnem jejího
     uveřejnění v registru smluv dle § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
     podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
     (zákon o registru smluv). Smluvní strany se dohodly, že dodatek v RS uveřejní objednatel
     č. 1.

3. Dodatek č. 3 je vyhotoven v šesti stejnopisech, ve dvou vyhotoveních pro objednatele č.1
     a objednatele č. 2 a ve dvou vyhotoveních pro zhotovitele, každý z nich má váhu
     originálu.

4. Tabulka „Výpočet nabídkové ceny a časový harmonogram prací11s vyznačenými změnami
    je nedílnou přílohou č. 1 tohoto dodatku.

5. Smluvní strany prohlašují, že se seznámily se zněním dodatku a na důkaz souhlasu
     připojují své podpisy.

Za objednatele č.1:                Za zhotovitele:                      Za objednatele č.2:
V Olomouci dne .3.1. ,"03~ .2021  v Brně d n e ...................  V Brně dne .2.3. .2021

ředitel KPÚ pro Olomoucký kraj    jednatel                                      ředitel Závodů Brno

                                      4
Položkový výkaz činností - Příloha k Dodatku č. 3 SoD - KoPÚ v k.ú. Popovice u Přerova

                  Hlavní celek / dílčí část                    MJ      Počet MJ  Cena za MJ bez  Cena bez DPH Termín dle čl. 5.1.
                                                                                     DPH v Kč     celkem v Kč smlouvy o dílo

3.4.              Přípravné práce

          Doplnění stávajícího bodového pole                   bod                                        31.3.2020
          Revize PPBP
3.4.1.

                                                               bod                                        31.3.2020

3.4.2.    Podrobné měření polohopisu v obvodu KoPÚ mimo        ha                                         31.3.2020
          trvalé porosty                                                                                  31.7.2020
                                                                                                          31.5.2020
3.4.3     Zjišťování hranic obvodů KoPÚ, geometrický plán pro  100 bm                                     31.1.2021
          stanovení obvodů KoPÚ, předepsaná stabilizace dle
          vyhl. č. 357/2013 Sb.

3.4.4. Rozbor současného stavu                                 ha

3.4.5. Dokumentace k soupisu nároků vlastníků pozemků          ha

Přípravné práce celkem (3.4.1.-3.4.5.) bez DPH v Kč                                              424 250  31.01.2021

3.5.              Návrhové práce

3.5.1. Vypracování plánu společných zařízení                   ha

3.5.i.a)  Výškopisné zaměření zájmového území v obvodu            ha
          KoPÚ v trvalých a mimo trvalé porosty                100 bm

                                                                                                          31.10.2021

             Potřebné podélné profily, příčné řezy a podrobné
3.5.i.b) situace liniových staveb PSZ pro stanovení plochy

             záboru půdy stavbami

3.5.Í.C)  Potřebné podélné profily, příčné řezy a podrobné     100 bm
          situace vodohospodářských staveb PSZ pro stanovení
          plochy záboru půdy stavbami

3.5.2.    Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků k       ha                                         28.2.2022
          vystavení dle § 11 odst. 1 zákona

3.5.3. Předložení aktuální dokumentace návrhu KoPÚ 2)          ks                                          do 1 měsíce od
                                                                                                          výzvy objednatele

                                                                                                                    č.1

      Návrhové práce celkem (3.5.1.-3.5.3.) bez DPH v Kč                                         325 400

3.6. Mapové dílo                                               ha                                         do 3 měsíců od
                                                                                                                výzvy

                                                                                                          objednatele č.1

          Mapového dílo celkem (3.6.) bez DPH v Kč                                               75 600
              Rekapitulace hlavních fakturačních celků                      424 250 Kč
1. Přípravné práce celkem (3.4.1.-3.4.5.) bez DPH v Kč                      325 400 Kč
2. Návrhové práce celkem (3.5.1.-3.5.3.) bez DPH v Kč
3. Mapové dílo celkem (3.6.) bez DPH v Kč                                     75 600 Kč
Celková cena bez DPH v Kč                                                   825 250 Kč
DPH 21% v Kč                                                                173 303 Kč
Celková cena díla včetně DPH v Kč                                           998 553 Kč

V Olomouci dne ...3.1...-.Q3" 2021                      V Brně d n e .....
                                                        Za zhotovitele:
Za objednatele č. 1:

ředitel KPÚ pro Olomoucký kraj                          jednatel

2  3  04 -            -         2021

V Brně d n e .................

Za objednatele č. 2:

ředitel Závodu Brno
2) V případě, že bude'padána ždlp.bafdo réihdřlnutí SPÚ o zamítnutí odvolání, bude další dokumentace návrhu KoPÚ řešena dodatkem k SoD.