Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16426419: Elektrické servomotory 4ks

Příloha RS_EM2150168.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Želivská provozní a.s.
                                                                                K Horkám 16/23

                                                                    102 00 Praha 10 - Hostivař
                                                                                www.zelivska.cz

                                      OBJEDNÁVKA

Číslo:                EM2150168                  Dodavatel:
Dodací lhůta:         24.4.2021
Zakázka objednatele:  RR-ostatni                 ZPA Pečky, a.s.
Útvar číslo:          50230
Útvar název:          Útvar skladový             Tř. 5. května 166
Datum objednávky:     13.04.2021                 289 11 Pečky

                                                 IČO: 45147612      DIČ: CZ45147612

Předkládáme Vám tuto objednávku na dodávku a odběr níže uvedené služby/materiálu:

Fakturační adresa:    Želivská provozní a.s., K Horkám 16/23, 102 00 Praha 10 - Hostivař
Příjemce faktury:     ÚV Želivka, Hulice 106, 257 63 Trhový Štěpánov
Cena dodávky:         133 680.00 Kč
Místo dodání          ÚV ŽELIVKA SKLAD, HULICE 106, 25763 TRHOVÝ ŠTĚPÁNOV
Způsob dodání:

Objednáváme u Vás: Objednáváme u Vás materiál dle Vaší cenové nabídky N259/2021, ze dne 9.4.2021

Kat.č.     Název položky              Počet mj Cena základ          DPH                                               Celkem

Fakturu zašlete dvojmo na adresu příjemce faktury (Odběratel na faktuře musí být uveden dle Fakturační adresy). Na
faktuře uveďte splatnost 30 dní.
Na faktuře uveďte číslo objednávky a současně přiložte její podepsanou kopii.
Převzetí prací musí být doloženo podpisem zaměstnance objednatele (předávací protokol nebo zakázka).
Bez výše uvedených náležitostí nebude možné fakturu přijmout a uhradit.
Strany berou na vědomí, že Objednávka v případě hodnoty plnění nad 50 000,-Kč podléhá povinnosti zveřejnění
prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv. Zveřejnění v registru smluv zajistí
objednatel. Uveřejněním prostřednictvím registru smluv se rozumí vložení elektronického obrazu textového obsahu
objednávky v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadat do registru smluv. Zveřejnění dle zákona
podléhají tato metadata: identifikace smluvních stran, vymezení předmětu smlouvy, cena a datum uzavření smlouvy.
Strany se dohodly, že text označený modrou barvou považují obě strany za neveřejný a v textu určeném pro zveřejnění
v Registru smluv bude takto označený text nahrazen znaky „X“.
Smluvní strany výslovně prohlašují, že informace obsažené v části objednávky určené ke zveřejnění v registru smluv
včetně metadat neobsahují informace, které nelze poskytnout podle předpisů upravujících svobodný přístup k
informacím, a nejsou stranami označeny za obchodní tajemství či za důvěrné, kromě textu označeného dle předchozího
odstavce za neveřejný.

Vyřizuje:  XXXXXXX XXXXX              Schválil:
Telefon:   XXX XXX XXX
Fax:       XXX XXX XXX                                              XXXX XXXXX XXXXXX
E-mail:    XXXXXXXXXXXXXXXXX                                        Želivská provozní a.s.

Objednávku převzal (datum a podpis):

           ◼ IČO: 29131804 ◼ DIČ: CZ29131804 ◼ Bankovní spojení: Komerční banka Praha, č. ú. 107-1280550297/0100
             ◼ Tel.: 270 002 500 ◼ Zápis do OR 23. 11. 2012 je veden u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 19766