Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SOD „Opravy výtluků – II/203 Nýřany“ Ing. Miroslav Doležal "Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, příspěvková organizace" 11.05.2021 14:34:43 Smlouva o dílo – stavební práce „Opravy výtluků – II/203 Nýřany“ uzavřená dle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „smlouva“) číslo smlouvy objednatele: 8500005762 číslo smlouvy zhotovitele: Smlouva je uzavřena na základě výsledku poptávkového řízení veřejné zakázky malého rozsahu realizovaného mimo režim zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) - VZMR I. skupiny (dále jen „poptávkové řízení“). I. SMLUVNÍ STRANY 1.1. Objednatel: Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, p.o. zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn.: Pr 737 vedenou u Krajského soudu v Plzni sídlo: Koterovská 462/162, Koterov, 326 00 Plzeň statutární orgán: Ing. Miroslav Doležal, generální ředitel IČO: 720 53 119 DIČ: CZ72053119 e-mail: datová schránka: qbep485 telefon: kontaktní osoba: (dále jen „objednatel“) 1.2. Zhotovitel: SILBA s.r.o. zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn.: C17672 vedenou u Krajského soudu v Plzni sídlo: Částkova 1977/73 zastoupená: Bc. Liborem Šaškem, jednatelem IČO: 26397242 DIČ: CZ26397242 telefon: e-mail: datová schránka: bbb2bx kontaktní osoba ve věcech technických: (dále jen „zhotovitel“) II. PŘEDMĚT SMLOUVY 2.1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele dílo pod názvem „Opravy výtluků – II//203 Nýřany“ a objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit dohodnutou cenu. 2.2. Předmětem díla dle této smlouvy je oprava výtluků na silnici II/203 v Nýřanech. Dle závažnosti poruchy bude provedena i sanace podkladních vrstev, dále jen („dílo“). 2.3. Podkladem pro provedení díla je cenová nabídka. Stránka 1 z 6 SOD „Opravy výtluků – II/203 Nýřany“ 2.4. Zhotovitel podpisem této smlouvy stvrzuje, že již před jejím uzavřením převzal od objednatele veškeré podklady pro provedení díla dle odst. 2.3. tohoto článku smlouvy, provedl kontrolu jejich obsahu a jejich vzájemného souladu, že jsou mu známy veškeré technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci díla a že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou pro provedení díla nezbytné a je z hlediska své odbornosti schopen provést dílo v souladu s touto smlouvou v požadované kvalitě a rozsahu. III. CENA DÍLA A PLATEBNÍ PODMÍNKY 3.1. Cena za řádně a včas dokončené dílo činí celkem: 495 727,00 Kč bez DPH. (dále jen „cena díla“) 3.2. DPH bude uplatněna v aktuální výši dle platných právních předpisů. 3.3. V ceně díla jsou zahrnuty veškeré náklady, které je nutno vynaložit zhotovitelem v souvislosti s řádným provedením díla, splněním povinností zhotovitele dle této smlouvy a plněním povinností zhotovitele dle příslušných právních předpisů a technických norem. 3.4. Cena díla bude uhrazena na základě daňového dokladu (dále jen „faktura“) splňujícího náležitosti dle této smlouvy, vystaveného do 15 dnů po řádném dokončení a díla a jeho předaní objednateli. Součástí faktury musí být předávací protokol dle čl. V. odst. 5.2. této smlouvy. 3.5. Každý daňový doklad vystavený zhotovitelem (dále jen „faktura“) musí mít náležitosti daňového a účetního dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty (dále jen „ZDPH“) a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví. Kromě náležitostí stanovených právními předpisy je zhotovitel povinen uvést v každé faktuře i tyto údaje: a) číslo a datum vystavení faktury b) přesný název stavby c) číslo smlouvy a datum jejího uzavření d) označení banky a číslo tuzemského účtu zveřejněného v „Registru plátců DPH a identifikovaných osob“ (dle § 96 ZDPH) e) lhůta splatnosti faktury 30 dní f) IČO a DIČ objednatele a zhotovitele, jejich přesné názvy a sídlo 3.6. Splatnost faktury se stanovuje v délce třiceti dnů ode dne doručení vystavené faktury mající všechny stanovené náležitosti objednateli. 3.7. Objednatel bude vystupovat jako osoba povinná k dani a na základě toho dochází k ujednání se zhotovitelem o uplatnění režimu přenesené daňové povinnosti. Zhotovitel je povinen se pro účely uplatňování DPH řídit klasifikací CZ – CPA v souladu s § 92e ZDPH a Pokynem Generálního finančního ředitelství č. GFŘ-D-22 k jednotnému postupu při uplatňování některých ustanovení zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů. Pokud v souvislosti s poskytnutím stavebních nebo montážních prací klasifikovaných dle předcházející věty, dojde zároveň ke zdanitelnému plnění souvisejícímu s těmito pracemi, bude i toto zdanitelné plnění v režimu přenesené daňové povinnosti. 3.8. V případě, že faktura nebude splňovat náležitosti dle této smlouvy, je objednatel oprávněn vrátit fakturu zhotoviteli k opravě či doplnění, přičemž lhůta splatnosti počne běžet až doručením nového daňového dokladu objednateli. 3.9. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Zhotovitel je povinen poskytnout při výkonu finanční kontroly součinnost a poskytnout přístup ke všem dokumentům souvisejícím se zadáním a realizací díla dle této smlouvy, včetně dokumentů podléhajících ochraně podle zvláštních právních předpisů. Za účelem řádného splnění této povinnosti je zhotovitel povinen smluvně zavázat i všechny své případné poddodavatele. 3.10. Zhotovitel je povinen archivovat originální vyhotovení smlouvy včetně jejích dodatků, originály účetních dokladů a dalších dokladů vztahujících se k realizaci předmětu této smlouvy po dobu 10 let ode dne nabytí účinnosti této smlouvy. Po tuto dobu je zhotovitel povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním této smlouvy. 3.11. Zhotovitel se zavazuje, že na jím vydaných daňových dokladech bude uvádět pouze čísla tuzemských bankovních účtů, která jsou správcem daně zveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup (§ 98 písm. d) ZDPH). V případě, že daňový doklad bude obsahovat jiný než takto zveřejněný tuzemský bankovní účet, má objednatel právo ponížit platbu zhotoviteli uskutečňovanou na základě této smlouvy Stránka 2 z 6 SOD „Opravy výtluků – II/203 Nýřany“ o příslušnou částku DPH a současně je oprávněn odvést částku DPH z příslušného plnění přímo na účet finančnímu úřadu. Smluvní strany si sjednávají, že takto zhotoviteli nevyplacenou částku DPH odvede správci daně sám objednatel v souladu s ustanovením § 109a ZDPH. 3.12. Vyskytne-li se při provádění díla potřeba provedení víceprací, je zhotovitel povinen provést jejich přesný soupis a tento soupis vč. ocenění předložit neprodleně objednateli. Jednotková cena víceprací dle věty první tohoto odstavce se určuje na částku odpovídající dané položky uvedené v soupisu prací a není-li v soupisu prací příslušná položka obsažena pak se cena vícepráce určí cenou položky v aktuálním oficiálním materiálu pro české stavební standardy - Ukazatele průměrné rozpočtové ceny na měrovou a účelovou jednotku pro období, v němž jsou práce realizovány, vydaném společností ÚRS CZ, a.s. se sídlem Tiskařská 257/10, Malešice, 108 00 Praha 10, IČ: 47115645 (dále jen „ÚRS“). 3.13. Nad rámec výše uvedeného bude akceptována E-faktura. E-faktura je dle Evropské směrnice 2014/55/EU faktura, která byla vystavena, předána a přijata ve strukturovaném elektronickém formátu, jenž umožňuje její automatizované a elektronické zpracování, a je v souladu s evropskou normou pro elektronickou fakturaci EN 16931-1:2017. IV. PROVÁDĚNÍ DÍLA 4.1. Zhotovitel je povinen provést dílo na svůj náklad a na své nebezpečí ve sjednané době. 4.2. Objednatel má právo kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel porušuje svou povinnost, může požadovat, aby zhotovitel zajistil nápravu a prováděl dílo řádným způsobem. V. PŘEDÁNÍ DÍLA 5.1. Zhotovitel se zavazuje dílo dokončit a předat objednateli nejpozději do 30. 6. 2021. 5.2. O předání a převzetí díla bude stranami sepsán předávací protokol. 5.3. Místo plnění: silnice II/203 Nýřany. VI. ODPOVĚDNOST ZA VADY 6.1. Zhotovitel odpovídá za vady, jež má dílo v době jeho předání. Po této době má objednatel práva z vadného plnění, způsobil-li vadu zhotovitel porušením povinnosti dle této smlouvy. Povinnosti zhotovitele ze záruky za jakost tím nejsou dotčeny. 6.2. Nenastoupí-li zhotovitel k odstranění reklamované vady ani do 15 pracovních dnů ode dne uplatnění práva z vady díla, je objednatel oprávněn pověřit odstraněním vady třetí osobu. Veškeré takto vzniklé náklady uhradí objednateli zhotovitel. VII. ZÁRUKA ZA JAKOST 7.1. Zhotovitel poskytuje na dílo záruku za jakost v délce 24 měsíců 7.2. Záruční doba začíná běžet od data předání a převzetí díla, uvedeného v předávacím protokolu dle čl. V. odst. 5.2. této smlouvy. VIII. SMLUVNÍ POKUTY 8.1. Zhotovitel je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 500,00 Kč za každý i jen započatý kalendářní den prodlení s dokončením díla oproti lhůtě sjednané v čl. V. odst. 5.1. této smlouvy. 8.2. Ustanovení o smluvních pokutách v této smlouvě se nedotýká nároků na náhradu škody vzniklé z porušení povinnosti, ke které se smluvní pokuta vztahuje. IX. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY 9.1. Obě smluvní strany jsou oprávněny odstoupit od této smlouvy v případech stanovených zákonem. 9.2. Smluvní strany se dohodly, že objednatel je oprávněn v souladu s § 2001 o.z. od této smlouvy písemně odstoupit z důvodu jejího porušení zhotovitelem. 9.3. Objednatel je dále oprávněn odstoupit od této smlouvy v případě že: Stránka 3 z 6 SOD „Opravy výtluků – II/203 Nýřany“ a) zhotovitel písemně oznámí objednateli, že není schopen plnit své závazky podle této smlouvy; b) příslušný soud pravomocně rozhodne, že zhotovitel je v úpadku nebo mu úpadek hrozí (tj. vydá rozhodnutí o tom, že se zjišťuje úpadek zhotovitele nebo hrozící úpadek zhotovitele), nebo ve vztahu k zhotoviteli je prohlášen konkurs nebo povolena reorganizace; c) je podán návrh na zrušení zhotovitele podle zák. č. 90/2012 sb., zákona o obchodních korporacích nebo je zahájena likvidace zhotovitele v souladu s příslušnými právními předpisy. 9.4. Smluvní strany výslovně vylučují použití ust. § 2595 a § 2591 o.z. ve vztahu k možnosti odstoupení od smlouvy. X. OSOBNÍ ÚDAJE ZÁSTUPCŮ A KONTAKTNÍCH OSOB, ZÁVAZEK MLČENLIVOSTI 10.1. Smluvní strany berou na vědomí, že v souvislosti s uzavřením a plněním této smlouvy dochází za účelem zajištění komunikace při plnění smlouvy k vzájemnému předání osobních údajů zástupců a kontaktních osob smluvních stran v rozsahu: jméno, příjmení, akademické tituly apod., telefonní číslo a e-mailová adresa. 10.2. Smluvní strany se zavazují informovat fyzické osoby, jejichž osobní údaje uvedly ve smlouvě, případně v souvislosti s plněním této smlouvy poskytly druhé smluvní straně o takovém způsobu zpracování jejich osobních údajů a současně o jejich právech, jež jako subjekt údajů v souvislosti se zpracováním svých osobních údajů mají, tj. zejm. podat kdykoli proti takovému zpracování námitku. 10.3. Smluvní strany se zavazují dodržovat mlčenlivost o osobních údajích, o kterých se dozví v souvislosti s plněním této smlouvy nebo s nimi v souvislosti s touto smlouvou přijdou do styku. Smluvní strany jsou rovněž povinny zachovávat mlčenlivost o všech bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů. Smluvní strany se současně zavazují zajistit, že budou v rámci smluvního vztahu založeného touto smlouvou uplatňovat zásady stanovené v zákoně č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a nařízení Evropského Parlamentu a Radu (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů), které nabylo účinnosti dne 25. 5. 2018 (dále jen „GDPR“). Povinnost mlčenlivosti trvá i po ukončení účinnosti této smlouvy. 10.4. Smluvní strany se zavazují zajistit, že jejich zaměstnanci a další osoby, které přijdou do styku s osobními údaji v souvislosti s plněním této smlouvy, budou zavázáni k mlčenlivosti ve stejném rozsahu, jakou jsou povinností mlčenlivosti zavázány smluvní strany dle této smlouvy. 10.5. Za porušení závazku mlčenlivosti dle této smlouvy se nepovažuje poskytnutí osobních údajů třetí straně, které je nezbytné pro plnění smlouvy nebo plnění povinnosti stanovené právním předpisem nebo které bylo učiněno se souhlasem subjektu údajů. 10.6. Postupy a opatření se objednatel zavazuje dodržovat po celou dobu trvání skartační lhůty ve smyslu § 2 písm. s) zákona č. 499/2004 Sb. o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 10.7. V případě, že druhou smluvní stranou je fyzická osoba, platí také následující: a) objednatel jako správce osobních údajů dle zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, a GDPR, tímto informuje druhou smluvní stranu jako subjekt osobních údajů, že jeho údaje uvedené v této smlouvě zpracovává pro účely realizace, výkonu práv a povinností dle smlouvy. b) Uvedený subjekt osobních údajů si je vědom svého práva přístupu ke svým osobním údajům, práva na opravu osobních údajů, jakož i dalších práv vyplývajících z výše uvedené legislativy. Další informace je možné nalézt na internetových stránkách objednatele: http://www.suspk.eu/o-nas- a/informace-ohledne-gdpr/. 10.8. Smluvní strany se zavazují, že při správě a zpracování osobních údajů budou dále postupovat v souladu s aktuální platnou a účinnou legislativou. XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 11.1. Pro objednatele i zhotovitele jsou závazné Obchodní podmínky Správy a údržby silnic Plzeňského kraje, p.o., verze 1.1. platné od 17. 02. 2020, které jsou publikované a veřejně přístupné na webových stránkách objednatele v sekci „dokumenty ke stažení“: http://www.suspk.eu/o-nas-a/formulare-ke- Stránka 4 z 6 SOD „Opravy výtluků – II/203 Nýřany“ stazeni/ (dále jen „Obchodní podmínky“). Jednotlivá ujednání smlouvy mají vždy v případě rozporu s Obchodními podmínkami přednost a smluvní vztah se tedy bude vždy řídit prioritně ustanoveními smlouvy. 11.2. Smluvní strany se dohodly, že tato smlouva bude uzavřena v písemné podobě a že ji lze měnit pouze písemným oboustranně potvrzeným ujednáním výslovně nazvaným „Dodatek ke smlouvě“ a očíslovaným podle pořadových čísel. Jiné zápisy, protokoly apod. se považují za podklad ke změně smlouvy, nikoliv za její změnu. Smluvní strany výslovně vylučují použití ust. § 582 odst. 2 o.z. Tímto ustanovením není dotčeno právo stran o změně smlouvy v případech touto smlouvou výslovně stanovených (zejm. dovětkem „nebude-li dohodnuto jinak“). 11.3. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva včetně všech jejích příloh podléhá povinnému zveřejnění zejm. podle zák. č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv. 11.4. Zhotovitel je povinen sdělit objednateli osobní údaje, údaje naplňující parametry obchodního tajemství a další údaje resp. části návrhu smlouvy (příloh), jejichž uveřejnění je zvláštním právním předpisem vyloučeno, spolu s odkazem na konkrétní normu takového zvláštního právního předpisu a konkrétní důvody zákazu uveřejnění těchto částí. Řádně a důvodně označené části smlouvy (příloh) nebudou uveřejněny, popř. budou před uveřejněním znečitelněny. Objednatel před zveřejněním smlouvy znečitelní osobní údaje v souladu s metodickým návodem k aplikaci zákona o registru smluv vydaným Ministerstva vnitra. 11.5. Splnění povinnosti uveřejnit smlouvu dle zák. č. 340/2015 Sb. zajistí objednatel. 11.6. Zhotovitel je povinen uveřejnit tuto smlouvu v souladu s ust. § 5 odst. 1 zák. č. 340/2015 Sb. nejpozději do 3 měsíců od jejího uzavření, nebude-li tato smlouva zveřejněna objednatelem nejpozději do 30 dnů po jejím uzavření. 11.7. Objednatel je oprávněn převádět svá práva a povinnosti vyplývající pro něj z této smlouvy na třetí osoby a zhotovitel je povinen takový převod bez výhrad respektovat. 11.8. Smluvní strany se zavazují dbát dobrého jména strany druhé a zavazují se vyvarovat veškerých činností, které by mohly dobré jméno druhé strany poškodit. 11.9. Odpověď strany této smlouvy, podle § 1740 odst. 3 o.z., s dodatkem nebo odchylkou, není přijetím nabídky na uzavření této smlouvy, ani když podstatně nemění podmínky nabídky. 11.10.Smlouva je vyhotovena v elektronické podobě a to se zaručenými elektronickými podpisy zástupců smluvních stran založenými na kvalifikovaném certifikátu. Po dohodě stran lze smlouvu podepsat i v listinné podobě, v tomto případě bude smlouva sepsána ve třech vyhotoveních, z nichž objednatel obdrží dvě vyhotovení. Smluvní strany se současně dohodly, že pokud zhotovitel nedisponuje podpisem založeným na kvalifikovaném elektronickém certifikátu: může být tato smlouva zhotovitelem podepsána tak, že zhotovitel opatří vytištěnou smlouvu podpisem oprávněné osoby a následně podepsanou smlouvu opatří autorizovanou konverzí dokumentu do formátu PDF a zašle jej elektronicky objednateli (e-mailem nebo prostřednictvím datové schránky), nebo může být tato smlouva zhotovitelem podepsána tak, že zhotovitel opatří vytištěnou smlouvu podpisem oprávněné osoby a následně podepsanou naskenovanou smlouvu zašle elektronicky objednateli (e-mailem nebo prostřednictvím datové schránky), zároveň však musí doložit i originálně podepsaný dokument a to buď osobně, nebo prostřednictvím poštovní přepravy na adresu sídla objednatele. 11.11.Smlouva je uzavřena dnem podpisu poslední smluvní strany a nabývá účinnosti dnem uzavření, pokud zvláštní právní předpis (zejm. zák. č. 340/2015 Sb.) nestanoví jinak. Stránka 5 z 6 SOD „Opravy výtluků – II/203 Nýřany“ zhotovitel: XII. PŘÍLOHY V Plzni dne - cenová nabídka Libor Datum: objednatel: 2021.05.07 V Plzni dne Šašek 11:17:17 ___________________________ +02'00' Správa a údržba silnic Plzeňského kraje, p.o. _____________________ Ing. Miroslav Doležal SILBA s.r.o. generální ředitel Bc. Libor Šašek podepsáno elektronicky jednatel podepsáno elektronicky Stránka 6 z 6 NABÍDKOVÁ KALKULACE číslo: 15/Ma/2021 Dodavatel: SILBA s. r. o. Částková 1977/73, Východní Předměstí 326 00 Plzeň IČ 26397242 DIČ CZ26397242 Zapsána OR, KS Plzeň, odd. C, vl.17672 bank. spoj. Opravy a údržba silnic a komunikací a prováděni vodorovného a svislého dopravního značení lei • i 7 -na 2«J mnbi HX7 21S 1V> Odběratel: E-mail matvsvladiínlr^tilbasro cz Datum zpracování 21.4.2021 SÚS PK p.o. PK Platnost nabídky do : 31.12. 2021 Stavba: sil. II/203 Nýřany Objekt: opravy výtluků ŘÁDEK Č. TEXT MJ VÝMĚRA JEDN. CENA CELKOVÁ CENA 1 výsprava výtlkuků s frézováním v tl.do 5 cm s odvozem na skládku SUS 0,00 0,00 0,00 Vochov, očištění, pokládka ACO 11 v tl.do 5 cm m2 400,00 626,00 250 400,00 2 výsprava výtluků s frézování v tl.do 10 cm s odvozem na skládku SUS 0,00 0,00 0,00 Vochov,očištěni .pokládka ACO 11 v tl.10 vm m2 127,00 921,00 116 967,00 3 výsprava výtluků v hl.do 30 cm s odvozem na skládku SUS Vochov 0,00 0,00 0,00 úprava pláně,podklad ze štěrkodrti, MZK a pokládka ACO 11 v tl.10 cm m2 80,00 1 542,00 123 360,00 4 dopravní opatření kpl 1,00 5 000,00 5 000,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 Cena bez DPH :____________________________________________________________________________________ 495 727,00 Kč DPH 21 %__________________________________________________________________________________________104 103,00 Kč Cena celkem včetně DPH:___________________________________________________________________________ 599 830,00 Kč POZNÁMKA!! ! - Fakturováno bude dle skutečného množství provedených prací. - V nabídkové ceně nejsou zahrnuty náklady na provádění jakýchkoliv zkoušek kvality, složení, hutnění apod.. - V případě, že objednatel bude požadovat další práce, které jsou pod čarou nebo nejsou obsaženy v nabídkové ceně, budou tyto práce zhotovitelem uplatňovány jako vícepráce. - V případě prodlení v úhradě faktury ze strany objednatele, je zhotovitel oprávněn požadovat po objednateli smluvní penále ve výši 0,25 % fakturované částky za každý den prodlení. - V případě pozdního dokončení díla ze strany zhotovitele je objednatel oprávněn po zhotoviteli požadovat smluvní penále ve výši 0,25 % z ceny díla za každý den prodlení. -Jednotkové ceny jsou kalkulovány do 31.12.2019 1 dne 21.4.2021 Plzeň