Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Plátce: 1 NÁKUPNÍ OBJEDNÁVKA 12111044 VOP VDuOk,eClsZká,S1.,0.2 Číslo nákupní objednávky: 12111044 _ cz 742 42 Šenov u Nov. jičína czech republic IČO: 00000493 DIČ: CZ00000493 Banka: UniCredit Bank Czech Bankovní účet: 0000005540150520/2700 Swift Code: BACXCZPPXXX Příjemce: 1 Dodavatel: 52969.1 VOP CZ, s.p. THERMACUT, k.s. Dukelská 102 Sokolovska. 574 742 42 šenov u Nov. jičína 68601 Uherske. Hradi.Wste CZECH REPUBLIC CZECH REPUBLIC IČO: 00000493 IČO: 46963715 DIČ: CZ00000493 DIČ: CZ46963715 Telefon: 556 783 111 Fax: 556 701 734 Plat.podm.: 60 dnů od vystaveni fa Datum objednáni: 26.01.2021 Termín dodáni: 02.02.2021 Dodací podmínky: DAP Přepravce: Dodavatel l a o ac/c lS ec a na anovyc o a ec a urač ) vždy uvádějte jméno našeho referenta nákupu, číslo objednávky a číslo položky v objednávce. W žádáme Vás o zpětné potvrzeni objednávky do 3 dnů. Na dodacích listech uvádějte cenu zboží. Dodaný materiál musí být označen v souladu s ISO 9001. Dodavatel se zavazuje v případě pozdního plněni nebo nekvalitní dodávky uhradit objednateli smluvní p daného zboží za každý den prodlení. Úhradou smluvní pokuty není dotčen nárok objednatele na připadnou náhrad le smluvní pokuty samostatně v plné výši. Pokud není v KS uvedeno jinak, kupující akceptuje pouze jednorázové celkové plněni dodávky zboží dle terminu. V případě nesplněni celého množství dle NO vám částečná dodávka nebude proplacena. Záruční podmínky.' Pokud není specifikováno jinak v KS, tak prodávající poskytuje Kupujícímu záruku na zboží v délce 24 měsíců. Platba.' FAKTURA MUSÍ MÍT UVEDENO ČÍSLO NÁKUPNÍ OBJEDNÁVKY,J/NAK BUDE VRÁCENA DODAVATELI K DOPLNĚNI" ČÍSLA NO, odesílejte až po naplněni celého množství. Daňový dok/ad/fakturu vystavte nej>ozášji ve lhůtě dle §28 odst.4 zákona Č.235/2004, o DPH, v platném znění (do 15 dnů) a doručte do sídla našeho podniku v listinné podobě nebo v e/ektt:podobě na adresu fakturace@vop.cz. prodávající nemůže bez předchozího písemného souhlasu kupujícího postoupit svá práva a povinnosti plynoucí z této smlouvy třetí osobě. K dodanému materiálu požadujeme ATEST dle EN 10204/3.1 Dodávky hutního materiálu do VOP CZ jsou možné pouze v pracovní dny, pondělí-čtvrtek v čase 6.'30-14.'00. Páteční dodávky jsou možné pouze po předchozí dohodě s oddělením nákupu. Dodávky ostatního materiálu jsou možné pouze v pracovní době pondělí-pátek v čase 6.'30-14.'30. Pol Položka Náklady celkem 1 860022065400 8.500,00 /716.16566 TRYSKA 9215-A 60-1 bez daně 2 860022065300 17.000,00 bez daně /716.16565 TRYSKA 9215-A-40 6 Strana: 2l2 NÁKUPNÍ OBJEDNÁVKA 12111044 Položka Pol 860022065200 Termín Množství MJ jedn. náklady Náklady celkem 3 /716.16564 TRYSKA 9215-A25-40 8.500,00 bez daně 4 860022065100 17.000,00 bez daně /716.16563 TRYSKA 9215-A 10-2 REKAPITULACE DANÍ daně Měn DPH 710,00 CZK Celkem za položky CZK CZK Celková daň 51.000,00 CELKEM 10.710,00 61.710,00