Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Zlín ární město Zlín 12, 76140 Zlín Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy" S00JP012K9TN SU.utóm.n,és.0Zlí„ S00JP012K9TN se sídlem náměstí Míru 12, 760 01 Zlín zástupce ve věcech smluvních: Ing. et Ing. Jiří Korec, primátor města zástupce ve věcech technických: vedoucí Odboru realizace investičních akcí Odpovědný útvar: Odboru realiza IČO: 00283924 DIČ: CZ00283924 Bankovní spojení: Česká spořitelna a. s., č. ú. 3048982/0800 dále Jen objednatel CENTROPROJEKT GROUP a.s. se sídlem Štefánikova 167, 760 01 Zlín IČO: 01643541 DIČ: CZ01643541 Bankovní spojení: Komerční banka a.s., č. ú. 20604661/0100 zapsán v ým soudem v Brně, oddíl B, vložka 6873 zastoupen MBA, členkou představenstva, na základě pověření ze dne 18. 11. 20 dále jen zhotovitel uzavírají tuto SMLOUVU O DÍLO dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů číslo smlouvy objednatele: 3400210061 číslo smlouvy zhotovitele: 210743 Článek I. Předmět smlouvy 1 Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele k provedení díla na svůj náklad a nebezpečí a závazek objednatele k převzetí díla a zaplacení ceny za dílo. 2. Dílem dle této smlouvy je realizace služeb: „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnosti jeho opravy“ (dále jen ,,dílo“) 2.1. Předmět plnění Předmětem smlouvy je komplexní posouzení stávajícího stavu objektu Zimního stadionu Luďka Čajky a podrobný návrh nejnutnějších činností, které by bylo třeba realizovat pro zachování dalšího bezpečného provozu a eliminaci udělených výjimek pro pořádání mistrovských utkání v ledním hokeji a zhotovení projektové dokumentace ve stupni pro provádění případné stavby „Oprava Zimního stadionu Luďka Čajky" (dále také jen „stavba"), která bude sloužit zároveň jako zadávací dokumentace, včetně výkazu výměr a rozpočtu. 1 „Posouzeni technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy" Jedná se o opravy a úpravy objektu Zimního stadionu Luďka Čajky na p. č. st. 5112 k. ú. Zlín v majetku statutárního města Zlín. 2.2. Rozsah prací 2.2.1. Výkonové fáze: 1. Zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby „Oprava Zimního stadionu Luďka Čajky" (dále také jen „stavba"), která slouží jako zadávací dokumentace podle platných vyhlášek, tj. a) Zpracování dokumentace pro provádění stavby (dále také jen jako „DPS"). Obsahem dokumentace bude přesná specifikace technického provedení objektů včetně jednotlivých profesních částí, projekt bude propracován až do úrovně jednoznačně určující požadavky na kvalitu a charakteristické vlastnosti stavby, umožňující provedení zadávacího řízení na zhotovitele stavby, tj. zejména v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek tj. nepoužívání obchodních názvů, technické podmínky s odkazem na české technické normy přejímající evropské normy, jednotlivé obory budou označeny podle klasifikace SKP. Rozsah dokumentace a slepý rozpočet (výkaz výměr), který bude sloužit jako součást tendrové dokumentace pro výběr zhotovitele stavby a pro provádění stavby, bude zpracován v souladu s vyhláškou č. 169/2016 Sb. b) Zpracování položkového rozpočtu včetně výkazu výměr členěného na jednotlivé objekty. Ocenění položek do souhrnného rozpočtu bude provedeno jednotně v celém výkazu výměr dle systému ceníku RTS, případně excel. Členění výkazu výměr bude v souladu s vyhláškou č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro účetní jednotky, které jsou územními samosprávnými celky, příspěvkovými organizacemi, státními fondy a organizačními složkami státu, ve znění pozdějších předpisů. 2. Inženýrská činnost pro odsouhlasení návrhu DPS s objednatelem a nájemcem objektu Zimního stadionu Luďka Čajky, tj. HC Berani Zlín, z.s. se sídlem Březnická 4068, 760 01 Zlín, IČ 00531928 (dále také jen jako „nájemce"). Zajištění vyjádření objednatele a nájemce k návrhu DPS, účast na kontrolních dnech, konzultace s dotčenými osobami a orgány státní správy. 2.3. Nedílnou součástí provedení předmětu díla a nabídkové ceny bude rovněž: 1 Projektová dokumentace pro provedení stavby, která bude současně zadávací dokumentací ve 4 vyhotoveních v listinné formě a 1x v digitální formě na CD (formát pdf, doc, dwg, dgn) včetně položkového rozpočtu stavby a výkazu výměr. 2. Položkový rozpočet, tj. oceněný výkaz výměr, bude sestavený z položek pro všechny druhy požadovaných prací a konstrukcí s popisem položek, kterými bude jednoznačně definován požadovaný standard. 3. Předmět díla je dále specifikován v nabídce zhotovitele ze dne 23. 3. 2021, která tvoří nedílnou součást této smlouvy jako příloha č. 1. Dílo bude realizováno v souladu s platnými zákony ČR, normami ČSN a EN a dle obecně závazných a doporučených předpisů a metodik. 4. Součástí předmětu smlouvy jsou dále i činnosti zhotovitele v této smlouvě výslovně neuvedeně, které jsou však nezbytné k řádnému provedení díla dle této smlouvy a o kterých zhotovitel vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem měl nebo mohl vědět. Provedení těchto činností je již plně zahrnuto v ceně díla. Článek II. „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy" Podklady pro provedení díla 1. Podklady pro provedení díla jsou zejména; - nabídka zhotovitele ze dne 23. 3. 2021, která je nedílnou součástí této smlouvy. 2. Zhotovitel prohlašuje, že mu před podpisem této smlouvy byly předány všechny podklady a prohlašuje, že se s nimi stejně jako odborně způsobilý subjekt seznámil a prohlašuje, že dílo lze podle této smlouvy provést tak, aby splňovalo všechny požadavky na něj kladené a očekávané. Článek lit. Povinnosti zhotovitele 1. Zhotovitel se zavazuje dílo provést s potřebnou péčí, v ujednaném čase a obstarat vše, co je k provedení díla potřeba, v souladu s podklady pro provedení díla, popřípadě rozhodnutími správních orgánů a pokyny objednatele. 2. Zhotovitel postupuje při provádění díla samostatně a je přitom vázán pokyny objednatele, který má právo kontrolovat provádění díla. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele bez zbytečného odkladu na nevhodnou povahu pokynu, kterou mu objednatel dal. 3. Zhotovitel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu objednatele jakýmkoliv způsobem měnit věcný rozsah díla. 4. Zhotovitel je povinen vykonávat právní úkony a činnosti v rámci plnění této smlouvy s veškerou odbornou znalostí, pečlivostí a svědomitostí, v souladu s platnými právními předpisy, bezpečnostními předpisy, všemi oprávněnými požadavky orgánů státní správy, zúčastněných institucí a úřadů, pokyny objednatele a podle obecných technických pravidel s ohledem na technické normy a vyhlášky. 5. Zhotovitel je povinen zajistit potřebnou spolupráci a vzájemnou informovanost všech osob zúčastněných na včasném a řádném plnění této smlouvy. Dále má za povinnost upozorňovat včas prokazatelným způsobem objednatele na předvídatelné problémy a s cílem co nejrychleji a nejlépe dosáhnout především; - včasného obstarání, popřípadě přijetí nutných rozhodnutí, - prosazení nezbytných opatření k realizaci smlouvy, - obstarání potřebných souhlasů a povolení, - odstranění možnosti vzniku konfliktů v průběhu realizace díla. Článek IV. Součinnost objednatele 1 Objednatel zmocňuje zhotovitele, aby jeho jménem a na jeho účet vykonával všechny činnosti, kterými bude realizovat dílo dle této smlouvy, a to za podmínek touto smlouvou dohodnutých. 2. Objednatel se zavazujé předat písemně zhotoviteli veškeré podklady a informace, které v průběhu plnění této smlouvy, či řešení ostatních záležitostí sám získá a které by mohly plnění smlouvy ovlivnit. Dále se zavazuje poskytnout včas všechnu potřebnou součinnost, spočívající zejména v předání doplňujících podkladů, vyjádření a stanovisek, jejichž potřeba vznikne v průběhu plnění smlouvy Článek V. Doba a místo plnění „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy" 1. Doba plnění: 1.1 Vypracování projektové dokumentace pro provedení stavby a výběr zhotovitele stavby - DPS včetně rozpočtu a slepého výkazu výměr ... do 16 týdnů ode dne podpisu této Smlouvy o dílo oběma smluvními stranami. 1.2 Inženýrská činnost pro zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby (DPS), která slouží jako zadávací dokumentace - zajištěni vyjádřeni objednatele a nájemce, účast na kontrolních dnech, konzultace ... do 2 týdnů ode dne předložení Draftu ke konzultaci s objednatelem. 2. Dodržení termínu provedení díla zhotovitelem je závislé na rádné a včasné součinnosti objednatele dohodnuté v této smlouvě. Po dobu prodlení objednatele s poskytnutím součinnosti není zhotovitel v prodlení s plněním závazku. 3. Smluvní strany jsou si vědomy toho, že dodržení termínu provedení díla zhotovitelem je možné jen v případě průběhu jeho realizace bez objektivních překážek a prodlení zapříčiněných například projednáváním jednotlivých etap díla s příslušnými orgány státní správy včetně uzavírání dohod s nimi. Vyskytnou-li se objektivní překážky zapříčiňující průtahy, které měly vliv na dobu provedení díla, dohodnou se smluvní strany písemným dodatkem dle čl. Vlil. ktéto smlouvě na posunu termínu ukončení díla na pozdější termín o dobu shodnou s přerušením realizace z uvedených důvodů. 4. Termín provedení může být měněn jen v případě dohody o změně smlouvy dle článku Vlil. 5. Místo plnění je Zlín. Článek VI. Cena za dílo 1 Cena za zhotovení díla v rozsahu celého článku I. je stanovena dohodou smluvních stran jako cena maximální a nejvýše přípustná, bez možnosti navyšování. 2. Cena za dílo (jeho části) byla dohodnuta jako nejvýše přípustná ve výši; ČÁST CENA BEZ DPH CENA DPH VČETNĚ DPH Vypracování projektové dokumentace pro 1 provádění stavby (DPS), která slouží jako zadávací 221 550,- Kč 1 276 550,-Kč dokumentace včetně rozpočtu a slepého výkazu 1 055 000,-Kč výměr Inženýrská činnost pro zpracování projektové 2. dokumentace pro provádění stavby (DPS), která 75 000,- Kč 15 750,-Kč 90 750,- Kč slouží jako zadávací dokumentace - zajištění vyjádření objednatele a nájemce, účast na kontrolních dnech, konzultace CELKOVÁ CENA 1 130 000,-KČ 237 300,- Kč 1 367 300,- Kč Součástí ceny za dílo jsou náklady na činnosti uvedené v článku I. bodu 2., které jsou v ceně za dílo již plně zahrnuty. Cena zahrnuje veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním dokončením díla, včetně veškerých okolností, které mohou nastat během provádění díla. 3. Změna ceny za dílo dle této smlouvy je možná pouze v případě, že v průběhu trvání smlouvy dojde ke změnám zákonných sazeb DPH. V tomto případě bude cena za dílo upravena podle výše sazeb platných v době vzniku zdanitelného plnění bez nutnosti uzavření dodatku k této smlouvě. ..Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy" Článek VII. Platební podmínky 1. Objednatel neposkytuje zálohy. 2. Smluvní strany se dohodly, že objednatel převezme dílo po dokončených částech a provede jejich úhradu následovně; a) po předání projektové dokumentace pro provádění stavby (DPS), která slouží jako zadávací dokumentace včetně rozpočtu a slepého výkazu výměr, b) po dokončení a předání inženýrské činnosti pro zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby (DPS), která slouží jako zadávací dokumentace - zajištění vyjádření objednatele a uživatele, účast na kontrolních dnech, konzultace. 3. Cena za dílo (část díla) bude hrazena na základě dílčích daňových dokladů (faktur) vystavených zhotovitelem s náležitostmi a v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon o DPH“. 4. Objednatel uhradí zhotoviteli cenu za dílo (část díla) na základě doručeného dílčího daňového dokladu (faktury) vystaveného zhotovitelem po předání a převzetí díla (jeho části). Přílohou dílčího daňového dokladu musí být předávací protokol, osvědčující řádné předání díla Oeho části) podle bodu 2., podepsaný zástupcem objednatele ve věcech technických. Den podpisu předávacího protokolu (části díla) je zároveň dnem uskutečněni dilčího zdanitelného plnění dle § 21 zákona o DPH. Splatnost dílčího daňového dokladu (faktury) činí 30 dní od data jeho doručení objednateli. Zhotovitel doručí dílčí daňový doklad (fakturu) do 7 dnů ode dne uskutečnění dílčího zdanitelného plnění. 5. Platba bude uskutečněna formou převodu finančních prostředků na účet zhotovitele, uvedený v záhlaví této smlouvy. Termínem úhrady se rozumí den odepsáni finančních prostředků z účtu objednatele. 6. V případě nedostatku finančních prostředků na úhradu ceny za dílo je objednatel oprávněn jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení plnění díla (písemným sdělením) a dále písemně vyzvat zhotovitele k přerušení plnění díla, přičemž zhotovitel bude povinen zahájit plnění díla na výzvu objednatele či na výzvu plnění díla přerušit a po vyzvání v plnění díla pokračovat. Nebude-li výzva k zahájení plnění díla/k pokračování v plnění díla/ zaslána druhé smluvní straně do 1 roku od data předpokládaného zahájení plnění díla/od data přerušení plnění díla/, pozbývá tato smlouva posledním dnem této lhůty platnosti a účinnosti. Smluvní strany si vyrovnají své vzájemné závazky, které z ukončené smlouvy vyplývají a dosud nebyly vyrovnány. Článek Vlil. Změny díla Změny díla musí být sjednáriy formou písemného dodatku k této smlouvě předem schváleného příslušným orgánem objednatele, tj. Radou města Zlína, příp. Zastupitelstvem města Zlína. Článek IX. Předání a převzetí díla 1. Dílo 0'eho část) je provedeno, je-li dokončeno a předáno. 2. Zhotovitel je povinen vyzvat objednatele písemně poštou, e-mailem nebo jiným vhodným způsobem k převzetí díla (jeho části) nejméně 5 pracovních dnů předem. 3. O předání a převzetí díla 0'eho části) sepíše zhotovitel předávací protokol. Podpisem protokolu oběma smluvními stranami dochází k řádnému předání a převzetí díla Oeho části). „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy" 4. Ddo objednatel převezme i tehdy, když v předávacím protokolu budou uvedeny výhrady, které samy o sobě, ani ve spojení s jinými, nebrání užívání díla. Výhrady objednatele budou uvedeny v předávacím protokolu spolu s uvedením termínu odstranění závad. 5. Zhotovitel připraví k předávacímu řízení dokumenty, prokazující dokončení díla (jeho části) a dále dokumenty, které při plnění této smlouvy získal, tj. zejména vyjádření a stanoviska správních orgánů, smlouvy s vlastníky dotčených pozemků, atp. Článek X. Vlastnické právo k dílu a nebezpečí škody 1. Vlastníkem zhotovovaného díla (části díla) je po jeho předání objednatel. 2. Zhotovitel nese nebezpečí škody na díle až do jeho předání a převzetí objednatelem. Zhotovitel také odpovídá za škody vzniklé třetím osobám v souvislosti s realizací díla až do předání a převzetí díla objednatelem. 3. Pojištění odpovědnosti za škodu Zhotovitel se zavazuje, že po celou dobu platnosti této smlouvy bude mít sjednanou pojistnou smlouvu o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu podnikatelské činnosti třetím osobám s pojistnou částkou nejméně ve výši ceny za dílo dle této smlouvy. Zhotovitel se zavazuje na požádání objednatele kopii takové pojistné smlouvy předložit, a to nejpozději do 5 pracovních dní od doručení písemné výzvy objednatele. Pojištění bude uzavřeno zhotovitelem a bude krýt rizika vyplývající z činnosti všech účastníků podílejících se na provádění díla (včetně subdodavatelů). Článek XI. Odpovědnost za vady 1 Zhotovitel odpovídá za vady díla, které má dílo v době předání a převzetí. Za vady pozdější odpovídá tehdy, byly-li způsobeny porušením jeho povinností. 2. Dílo má vady, jestliže neodpovídá výsledku dohodnutému ve smlouvě. 3. Pro případ vady projektové dokumentace sjednávají smluvní strany právo objednatele požadovat a povinnost zhotovitele poskytovat neprodlené bezplatné odstranění vady. Bezplatným odstraněním vady se zejména rozumí přepracování či úprava díla. Zhotovitel se zavazuje případné vady projektové dokumentace odstranit bez zbytečného odkladu po uplatnění oprávněné reklamace objednatelem, učiněné písemnou formou, nejpozději však do 15 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Článek XII. Smluvní záruka za jakost 1 Zhotovitel poskytuje záruku za jakost díla 60 měsíců, která počíná běžet předáním a převzetím díla (části díla). 2. Zhotovitel prohlašuje, že dílo zhotoví podle podmínek této smlouvy a nejméně v záruční době bude způsobilé k použití pro svůj účel. Zhotovitel dále prohlašuje, že předmět díla má v době je předání objednateli a po dobu běhu záruční doby bude mít, vlastnosti stanovené obecně závaznými ustanoveními technických norem ČN, EN. Dále odpovídá za to, že dílo nemá právní vady, je kompletní a odpovídá požadavkům sjednaným ve smlouvě. 3. Pokud se v záruční době vyskytnou vady, budou do 15 dnů ode dne jejich písemného oznámení zhotoviteli bezplatně odstraněny „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy" 4. Pro postup při uplatnění nároků z vad v záruční době (reklamační řízení) a pro nároky z těchto vad se použijí ustanovení § 2619 občanského zákoníku. Článek XIII. Smluvní pokuty 1. Bude-li zhotovitel v prodlení s provedením a předáním díla popř. jeho částí (řádným dokončením a předáním), zavazuje se zhotovitel zaplatit smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý i započatý den prodlení s dokončením a předáním díla popř. jeho části objednateli. Zhotovitel není v prodlení s předáním díla, pokud se vyskytnou objektivní skutečnosti, které nemohl svou vůlí ovlivnit a které zapříčinily vznik prodlení s předáním díla, ačkoliv zhotovitel vyvinul veškeré rozumné požadovatelné úsilí pro dodržení termínu předání díla. 2. Bude-li v případném reklamačním řízení objednatel požadovat odstranění vad v přiměřené lhůtě, a zhotovitel tyto vady v terminu neodstraní, zavazuje se zhotovitel zaplatit smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každou vadu a každý započatý den prodlení s jejich odstraněním. 3. Smluvením smluvních pokut není dotčeno právo objednatele požadovat náhradu škody způsobené mu zhotovitelem. Objednatel je oprávněn požadovat náhradu škody vedle nároku na smluvní pokutu. 4. Objednatel je oprávněn jednostranně započíst své nároky na zaplacení smluvní pokuty vůči nárokům zhotovitele na úhradu ceny díla. 5. Smluvením smluvních pokut není dotčeno právo objednatele požadovat náhradu škody způsobené mu zhotovitelem. Objednatel je oprávněn požadovat náhradu škody vedle nároku na smluvní pokutu. ^ Článek XIV. Úrok z prodlení v případě prodlení kterékoliv ze stran s plněním peněžitého závazku dohodnutého v této smlouvě je strana, která je v prodlení, povinna zaplatit druhé straně úrok z prodlení v zákonné výši denně z částky, ohledně které je v prodlení. Článek XV. Opční právo 1. Objednatel si vyhrazuje opční právo na poskytnutí dalších služeb zhotovitelem spočívajících v: 1.1. Doplnění dokumentace pro provádění stavby vč. inženýrské činnosti v případě nutnosti vyřízení stavebního povolení, a to zejména ve vztahu k požárně-bezpečnostnímu řešeni stavby, EPS a evakuačnímu rozhlasu a ostatním. 1.2. Inženýrská činnost prd vydání společného územního rozhodnutí a stavebního povolení na stavbu, tzn. komplexní výkon inženýrské činnosti za účelem projednání dokumentace s dotčenými osobami a orgány státní správy, organizacemi pověřenými výkonem státní správy a správci sítí, získání příslušných kladných vyjádření těchto osob, získání stanovisek a rozhodnutí, vypracování a podání žádosti na zahájení rozhodnutí o povolení stavby, včetně nabytí právní moci. Zajištění případného povolení ke kácení dřevin. V rámci plnění bude zejména provedeno: - dokladová část - veškerá kladná vyjádření a rozhodnutí dotčených orgánů státní správy a územní samosprávy a organizací nutná pro vydání rozhodnutí o povolení stavby s vyznačením doložky právní moci, správní poplatky aj., - zajištění kladných vyjádření, stanovisek a rozhodnutí od příslušných dotčených osob, orgánů a správců sítí nutných pro vydání rozhodnutí o povolení stavby v 1 vyhotovení v listinné formě v kopii. Originály budou součástí podání žádosti o vydání rozhodnutí o povolení stavby. „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy" - zapracování všech změn a dodatků do předložené dokumentace, které budou vyžadovány veřejnoprávními orgány a subjekty v těchto řízeních dotčenými, - inženýrská činnost bude zahrnovat všechny úkony a činnosti nutné pro vydání rozhodnutí o povolení stavby Tyto služby budou dále souhrnně označovány jako „opční plnění". 2. Objednatel si vyhrazuje opční právo uplatnit do 1 roku od provedení a ukončení předmětu smlouvy dle čl. 1 odst. 2 této smlouvy. Opční právo uplatní objednatel prostřednictvím písemné výzvy k poskytnutí opčního plnění, zhotovitel je povinen takovou výzvu akceptovat a opční plnění poskytnout za podmínek uvedených v této smlouvě. 3. Objednatel má právo opční právo neuplatnit nebo jej uplatnit ve sníženém rozsahu. Nevyužití tohoto opčního práva ze strany objednatele nezakládá na straně zhotovitele jakýkoli právní nárok z předpokládaného plnění (zejm. nárok finanční, sankční, škodní či jiný). 4. V případě uplatnění opčního práva zhotovitelem poskytne zhotovitel opční plnění v termínu do 8 měsíců ode dne, kdy byl k jeho poskytnutí písemně vyzván. 5. Cena za poskytnutí opčního plnění byla dohodnuta jako nejvýše přípustná ve výši: Předmět opčního plnění CENA BEZ DPH CENA VČETNĚ DPH DPH Doplnění projektové dokumentace pro vyřízení 475 000,- Kč 99 750,- Kč 574 750,- Kč stavebního povolení včetně inženýrské činnosti pro stavební povolení - zajištění potřebných dokladů pro získání stavebního povolení až do dne nabytí právní moci stavebního povolení 6. Smluvní strany se dohodly, že objednatel převezme opční plnění a provede jeho úhradu po předání zpracované doplněné projektové dokumentace pro vyřízení rozhodnutí o povolení stavby, inženýrské činnosti a rozhodnutí o povolení stavby včetně nabytí právní moci. 7. V případě poskytnutí opčního plnění se přiměřeně použijí ustanovení této smlouvy upravující práva povinnosti smluvních stran. Článek XVI. Jiná ustanovení Zhotovitel předáním díla (jeho části) umožňuje objednateli jeho užití k účelu vyplývajícímu z této smlouvy (realizace stavby Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnosti jeho opravy) a výsledek své činnosti nesmí poskytnout jiným osobám. Pro případ porušení tohoto závazku se zhotovitel zavazuje uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 100 000 Kč. Článek XVII. Odstoupení od smlouvy 1. Objednatel má právo odstoupit od smlouvy v případě podstatného porušení této smlouvy zhotovitelem, a to v případě: 8 „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy" a) prodlení s provedením díla (jeho části), po dobu delší než 30 dnů, b) neoprávněného zastavení či přerušení provádění díla po dobu delší než 30 dnů v rozporu s touto smlouvou. 2. Odstoupení od smlouvy je účinné ode dne následujícího po dni jeho doručení druhé smluvní straně. Článek XVIIl. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva a právní vztahy z ní vzniklé se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů. 2. V případě vzniku sporu se smluvní strany zavazují řešit jej přednostně dohodou v souladu se zásadou poctivého a profesionálního obchodního styku. 3. Změny smlouvy mohou být provedeny výhradně písemnými dodatky k této smlouvě, není-li ve smlouvě uvedeno jinak. 4. Zhotovitel souhlasí: - se zpracováním svých osobních údajů obsažených v této smlouvě statutárním městem Zlínem, a to pro účely této smlouvy, účely evidenční, archivační a statistické, na dobu neurčitou, - se zveřejněním této smlouvy objednatelem v Registru smluv. 5. Smlouva se vyhotovuje ve 4 stejnopisech s platností originálu, z nichž každá smluvní strana obdrží 2 vyhotovení. 6. Smlouva nabývá platnosti podpisem obou stran, účinnosti dnem zveřejnění v Registru smluv. 7. Účastníci smlouvy prohlašují, že ujednání obsažená v této smlouvě odpovídají jejich pravé a svobodné vůli a na důkaz toho připojují ke smlouvě své vlastnoruční podpisy Příloha; nabídka zhotovitele č. 210033N070 ze dne 23. 3. 2021 Schváleni finančních prostředků: Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích Schváleno orgánem obce: Zastupitelstvo města Zlína , „ Datum a číslo jednací: 6. 5. 2021, č. usn. ý^./18Z/2021, RO Schváleni uzavření smlouvy o dílo: Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích Schváleno orgánem obce: Rada města Zlína Datum a číslo jednací: 26. 4. 2021, č. usn. 44 /8R/2021 „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy" Ve Zlíně Ve Zlíně dne objednatel zhotovitel statutární město Zlín CENTROPROJEKT GROUP, a.s. členka představenstva 10 / Nabídka č. 210033N070 'tiENTROPROJEKT CENTROPROJEKT nabídka 76001 Zlín www.centroprojekt.cz Zadavatel: obchod@centroDroiekt.cz Magistrát města Zlína IČ: 01643541 náměstí Míru 12, 761 40 Zlín DIČ:CZ01643541 pracoviště Zarámí 4077 Zpracovatel nabídky: vedoucí odboru realizace investičních akcí Oprávněná kontaktní osoba k zadání cenové nabídky: obchodní manažer, Stránka 1 z / CENTROPRQIEKT Nabídka č. 210033N070 POPIS POPTÁVKY ZADAVATELE Zadavatel poptal CTPG na zpracování dokumentace "Posouzení technického stavu Zimního stadiónu Luďka Čajky a možnosti jeho opravy". Obsahem této dokumentace by mělo být komplexní posouzení stávajícího stavu objektu při využití informací získaných v průběhu projektování „Rekonstrukce Zimního stadiónu Luďka Čajky" a podrobný návrh nejnutnějších činností, které by bylo třeba realizovat pro zachování dalšího.bezpečného provozu a eliminaci udělených výjimek pro pořádání mistrovských utkání v ledním hokeji. Toto posouzení, které by kromě návrhu činností mělo obsahovat i předpoklad jejich finanční a časové náročnosti včetně odhadu doby, o kterou bude možné jejich realizací prodloužit provoz objektu bez celkové rekonstrukce. Základním podkladem poptávky je informace o technickém stavu ZS, kterou vypracoval ředitel ZS dne 8.1.2019. Dalším podkladem je Inspekce zimního stadionu Luďka Čajky zpracovaný firmou v 07-08/2020 a stavebně - technický průzkum zpracovaný CTPG 06-07/2020. Shrnutí informací o technickém stavu Zimního stadionu L. Čajky dne 8.1.2019) 1. Zápis z kontroly Hasičského záchranného sboru f příloha Hasiči EPS + kolaudace ) ze dne 12.9.2014 Při dostavbě Sky boxů na východní tribuně ZS byi požadavek HZS vybudovat na celém ZS EPS. Montáž EPS nebyla z důvodu vysokých finančním nákladům realizována. V současné době nahrazujeme EPS při utkáních ELH zvýšeným počtem pořadatelů u únikových východů a vzhledem k tomu, že jsme předložili Studii rekonstrukce je náhradní řešení dočasně akceptováno. Komentář CTPG: Projekt EPS nebude součástí této nabídky. V rámci dokumentace ZLÍN- REKONSTRUKCE ZS LUĎKA ČAJKY je navrženo komplexní požárně bezpečnostní řešení (PBř) celé stavby vč. EPS, které bylo kladně odsouhlaseno s HZS Zlín. V současné době probíhá stavebně povolovací řízení. Pokud tato stavba nebude realizována v dohledné době {cca do 5 let), bude nutno přikročit ke zpracování komplexního PBř stávajícího objektu ZS vč. EPS 0'edná se o vyjmenované požárně bezpečnostní zařízení). Vytrhávat dílčí EPS z kontextu komplexního PBř nelze. Případná cena za PD EPS je uvedena jako OPCE. 2. Stav ležaté kanalizace (příloha Ležatá kanalizace1 Při rekonstrukci WC pro návštěvníky ZSLČ, kdy byly instalovány keramické zařizovací předměty, bylo zjištěno, že stávající litinové potrubí je asi z poloviny zaneseno. Bylo provedeno čištění potrubí, ale pouze v dosahu čistící techniky. Zbývající část potrubí je natolik neprostupná, že způsobuje havarijní stav z důvodu ucpání tohoto potrubí. Komentář CTPG; Dle kamerového průzkumu je cca 50% profilu kanalizace zaneseno pevnými odpady, které již nelze mechanicky odstranit. Kanalizace je na hranici použitelnosti a je nutná její komplexní výměna cca do 2 let. Cena se zatím nedá odhadnout. Projekt je součástí nabídky. 3. Výjimky ČSLH (příloha Nevyhovující kabina rozhodčí + ošetřovna, šatna Hosté a trenéři) Vedením ELH byly nastaveny parametry (standardy) stadionů a arén pro konání ELH. Na letošní sezónu je pro ZSLČ akceptována výjimka na velikost šatny trenérů v šatně Hosti, je akceptována šatna rozhodčích a ošetřovny. Umístění šaten nám neumožňuje je rozšířit. Stejně tak umístění ošetřovny je pod úrovní terénu, v suterénu administrativní budovy. Z tohoto důvodu je zapotřebí min. 4-6 lidi, aby bylo možné zraněného hráče přenést přes schodiště k sanitnímu vozu. Viz. výňatek ze zápisu kontroly ZSLČ ze dne 24.8.2018 ředitelem Extraligy panem Komentář CTPG: Projekt k tomuto bodu bude pouze částečně součástí této nabídky. Dispoziční úpravy šaten nejsou vzhledem k omezenému prostoru možné. Pro přepravu zraněného hráče je možno vybudovat rozšířený ž.b. anglický dvorek s osazenou trojnůžkovou zvedací plošinou rozměru cca 2,6/1,8 m, který přepraví lůžko Stránka 2 z / Nabídka č. 210033N070 / CENTROPROJSCr / (nosítka) se zraněným a zdravotníkem z úrovně ledové plochy na úroveň venkovního parkoviště. Náklady cca 1,8 - 2,5 mil. Kč (bez DPH) vč, úpravy a opravy místnosti ošetřovny. Bude nutné stavební povolení- zásah do nosných konstrukcí stavby. 4. Zatékání do stadionu (příloha Zatékání) Střecha ZSLČ je realizována v roce 1962 a to z ocelových plechů. Střecha je silně zkorodovaná, falcové spoje netěsní. V současné době máme asi 9 míst silného zatékání na LP. Voda vykape v ledu díru (velikost závisí na intenzitě deště) a hrozí riziko vážných úrazů tím, že hokejista vjede bruslí do díry. Některá místa zatékání odvádíme mimo LP, viz příloha. Komentář CTPG; Stávající krytina haly je již dožitá a vykazuje trvalé vady a netěsnosti, které nelze spolehlivě zjistit ani lokálně opravit. V rámci dokumentace ZLÍN- REKONSTRUKCE ZS LUĎKA ČAJKY je navržena komplexní oprava-výména celé střešní konstrukce vč. zesílení stávající OK. Tento návrh opravy krytiny střechy a OK střechy ale předpokládá zesíleni únosnosti stávající ž.b. konstrukce haly, protože nově vnášené zatížení je větší než původní. Proto nelze tuto variantu použít bez zesílení ž.b. konstrukcí. V úvahu přicházejí pouze opravy celé plochy střechy s plechovou krytinou pomocí samolepící asfaltové modifikované folie nebo nástřik PUR pěnou tl, max. 30 mm s UV ochranným filmem. Cena takové opravy vč. klempířských konstrukcí se bude pohybovat okolo cca 6,5 - 7,2 mil Kč (bez DPH). Jednalo by se o opravu střechy bez nutnosti stavebního povoleni. Projekt je součástí nabídky. 5. Propadající se tribuna Stíní iih (příloha Propadající se tribuna! Spodní tribuny stadionu jsou vybudovány bez základů pouhým „zašalováním" na hliněném svahu. Z tohoto důvodu se při manipulaci jeřábem tribuna prolomila. Současně je potřeba si uvědomit, že potok Březinka vede v těchto místech pod stadionem. Komentář CTPG; Oprava a výměna tribun je součástí dokumentace ZLÍN- REKONSTRUKCE ZS LUĎKA ČAJKY a nebude součástí této nabídky. 6. Ocelová konstrukce fpříloha Ocelová konstrukce) V květnu 2018 byla provedena revize ocelové konstrukce ZSLČ nedestruktivní metodou, kdy byly zjištěny závažné defekty spojů konstrukce. Platnost revize vyprší v roce 2023. V příloze jsou vybrané pasáže z revizní zprávy ze dne 15.6.2018. Komentář CTPG; Oprava a zesílení OK střechy je součástí dokumentace ZLÍN- REKONSTRUKCE ZS LUĎKA ČAJKY. Do nabídky bude zahrnuta jako podmiňující investice lokální opravy OK střechy dle bodu 4 Náklady cca do 0,5 - 1 mil. Kč (bez DPH). Projekt je součástí nabídky. 7. Osvětlení ledové plochy ie na hranici životnosti. Komentář CTPG; Stávající, osvětlení haly je již dožité a pokud se nebude realizovat komplexní výměna střešního pláště, bude nutné osadit nová LED svítidla ledové plochy vč. nouzového osvětlení haly. Cena za tyto práce se dá předpokládat cca 4,5 - 5 mil Kč (bez DPH). Projekt je součástí nabídky. 8. Málo funkční a poruchově ozvučení a chybějící evakuační rozhlas Komentář CTPG; Projekt evakuačního rozhlasu (ER) nebude součástí této nabídky. V rámci dokumentace ZLÍN- REKONSTRUKCE ZS LUĎKA ČAJKY je navrženo komplexní požárně bezpečnostní řešení (PBř) celé stavby vč. evakuačního rozhlasu , které bylo kladně odsouhlaseno s HZS Zlín. V současné době probíhá stavebně povolovací řízení. Pokud tato stavba nebude realizována v dohledné době (cca do 5 let), bude nutno přikročit ke zpracování komplexního PBř stávajícího objektu ZS vč. evakuačního rozhlasu (jedná se o vyjmenované požárně bezpečnostní zařízení) Vytrhávat dílčí projekt ER z kontextu komplexního PBř nelze. Stránka 3 z 6 CENTROPROJEKT Nabídka č. 210033N070 Projekt ozvučení je zahrnut do nabídky, cena za D+M ozvučení haly cca 5-5,5 mil (bez DPH). Případná cena za PD ER je uvedena jako OPCE. 9. Výměna mantinelů Nejpozději ke dni 1. srpna 2022 musí mantinely pro ohraničení LP splňovat následující parametry pružnosti a bezpečnosti hrazení a ochranných skel: I. vychýlení hrazení při nárazové rychlosti tělesa o hmotnosti 60 kg ve výšce 1 metru a při rychlosti 3,37 mls musí činit minimálně 20,8 milimetiů ; II. vychýlení hrazení při nárazové rychlosti tělesa o hmotnosti 60 kg ve výšce 1 meti u a při rychlosti 4,76 mls musí čini t minimálně 30,5 milimetiů ; III. vychýlení ochranného skla výšky 2,4 m při nárazové rychlosti tělesa o hmotnosti 60 kg ve výšce 1,4 metru a při rychlosti 3,37 mls musí činit minimálně 43,7 milimetiů ; IV. vychýlení ochranného skla výšky 2,4 rn při nárazové rychlosti tělesa o hmotnosti 60 kg ve výšce 1.4 metru a při rychlosti 4.76 mls musí činit minimálně 58,2 milimetiů; Splnění výše specifikovaných parametrů pružnosti a bezpečnosti hrazení a ochranných skel, kterými je ohraničeno Hřiště, bude každý Klub povinen nejpozději do 1. srpna 2022 doložit řediteli ELH prohlášením o shodě ze strany dodavatele hrazení a ochranných skel a zkušebními protokoly akreditované odborné zkušebny, že vychýlení hrazení a ochranných skel při nárazu předepsaného tělesa do ukotvených a spojených dílů hrazení o minimální celkové délce 6 metrů odpovídají parametrům uvedeným v bodech l-IV. tohoto odstavce. Komentář CTPG; Nově požadované výše uvedené parametry stávající mantinely nesplňují a bude proto nezbytná jejich výměna za nové pro splnění Licenčních podmínek LH pro sezónu 2022-23. Cena nových mantinelů je cca. 5,9 mil + 1,0 mil (úprava stávajících mantinelů pro sledge hokej a montáž na PSG arénu). Projekt je součástí nabídky. Shrnutí komentáře CTPG: Výše uvedené navržené opravy,úpravy a doplnění stavebních konstrukcí vč. Technického a technologického vybavení nepředstavují zásadní vyřešení problematiky nevyhovujícího stavu stavebních konstrukcí a instalací vč. nevyhovujích dispozic šaten, kabin, sociálních zařízení, chybějícího občerstvení a další problematiky nevyhovujícího stávajícího objektu zimního stadionu L.Čajky. Jedná se pouze o krátkodobé prodloužení fyzické životnosti bez zlepšení morální zastaralosti stavby v délce cca 1-3 roky. Je jenom otázkou času, kdy vedení ELH zruší vyjímky ČSLH (viz. bod 3) a ligová hokejová utkání bude nutno přesunout mimo Zlín na vyhovující stadiony (pokud to bude vůbec možné). NABÍDKA 1. Dokumentace pro provádění stavby (DPS) vč. výkazu výměr a rozpočtu , která bude sloužit jako zadávací dokumentace dle Zákona 134/2016 Sb., (zákon o veřejných zakázkách) č. položka nabídky Cena bez DPH (v Kč) 1.1 Doplňující prohlídka prostorů a tras vnitřních instalací vč. 55 000, Kč doměření konstrukcí 550 000,0 Kč 1.2 Draft DPS ke konzultaci s uživatelem a zadavatelem. Stránka 4 z 6 CENTROPROJEKT Nabídka č. 210033N070 1.3 Finální verze DPS vč. výkazů výměr a rozpočtů. 450 000,0 Kč Celkem 1 1 055 000, 0 Kč 2. Inženýrská činnost pro odsouhlasení draftu DPS s uživatelem. č. položka nabídky Cena bez DPH (v Kč) 75 000,0 Kč 2.1 Zajištění vyjádření uživatele a zadavatele, účast na kontrolních dnech, konzultace s DOSS 3. OPCE- Doplnění dokumentace pro provádění stavby (DPS) vč. Ič v případě nutnosti vyřízení stavebního povolení (viz. bod č.1,8) č. položka nabídky Cena bez DPH (v Kč) 3,1 Průvodní a souhrnná TZ, situace stavby celková, katastrální, 390 000,0 Kč koordinační, PBř, EPS, ER 85 000,0 Kč 3.2 Ič pro zajištění stavebního povolení. 475 000,0 Kč Celkem 3 CENA CELKEM č. položka nabídky Cena bez DPH (v Kč) 1. DOKUMENTACE PRO PROVÁDĚNI STAVBY (DPS) ~ 1055 000,0 Kč 2. INŽENÝRSKÁ ČINNOST PRO DPS 75 000,0 Kč 3. OPCE- DOKUMENTACE PRO STAVENÍ POVLENi VČ. IČ 475 000,0 Kč PRO SP 1130 000, Kč Celkem 1.2. Celkem 1.+3. 1 605 000, Kč stránka 5 z 6 CENTROPROJEKT Nabídka č. 210033N070 TERMÍNY PLNĚNÍ ZAKÁZKY č. položka nabídky termín předpokládaný datum 1 DOKUMENTACE PRO PROVÁDĚNÍ 16 týdnů od podpisu SoD nebo objednávky 08/2021 STAVBY(DPS) 2 INŽENÝRSKÁ ČINNOST PRO DPS Do 2 týdnů od předání 07/2021 draftu DPS zadavateli 3. OPCE- DOKUMENTACE PRO Do 7 měsíců od rozhodnutí 11-12/2021 STAVEBNÍ POVOLENÍ VČ. IČ PRO 0 využití OPCE SP CENA, PLATEBNÍ PODMÍNKY (BEZ OPCE) Cena Celkem 1.+2. 1130 000, Kč (bez DPH) Ceny jsou uvedeny bez DPH. Platba za vypracování se uskuteční na základě vystavené faktury po protokolárním předání dílčí části díla. Fakturace proběhne po jednotlivých částech a jejich předání. Splatnost faktury je 30 dní. SOUČINNOST OBJEDNATELE Nabídka předpokládá předání ■ aktivní spolupráce při výkonu IČ, získávání stanovisek DOSS a majitelů parcel PLATNOST NABÍDKY -1 měsíc od podání. POČET VYHOTOVENÍ Nabídka předpokládá, že projektové dokumentace budou vypracovány v českém jazyce vždy v počtu 4 paré vč. Ix CD s elektronickou verzí dokumentace ve formátu pdf. Výkazy výměr a rozpočty v MS Excel. Autorizované budou vždy 2 paré. Další tištěná paré lze nabídnout dle sazebníku reprografie CTPG. CENOVOU NABÍDKU VYPRACOVAL: CENOVOU nabídku SCHVÁLIL; Ve Zlíně dne 23.3.2021 Ve Zlíně dne 23.3. 2021 HIP zakázky ředitel divize Stránka 6 z