Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16639411: Smlouva - Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a

Příloha S00JP012K9TN.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Zlín              ární město Zlín

                   12, 76140 Zlín             Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy"

                                                                             S00JP012K9TN

      SU.utóm.n,és.0Zlí„                                                     S00JP012K9TN

      se sídlem náměstí Míru 12, 760 01 Zlín

      zástupce ve věcech smluvních: Ing. et Ing. Jiří Korec, primátor města

      zástupce ve věcech technických:         vedoucí Odboru realizace investičních akcí

      Odpovědný útvar: Odboru realiza

      IČO: 00283924

      DIČ: CZ00283924

      Bankovní spojení: Česká spořitelna a. s., č. ú. 3048982/0800

      dále Jen objednatel

      CENTROPROJEKT GROUP a.s.

      se sídlem Štefánikova 167, 760 01 Zlín

      IČO: 01643541

      DIČ: CZ01643541

      Bankovní spojení: Komerční banka a.s., č. ú. 20604661/0100

      zapsán v                                ým soudem v Brně, oddíl B, vložka 6873

      zastoupen                               MBA, členkou představenstva, na základě pověření ze dne

      18. 11. 20

      dále jen zhotovitel

                                                                    uzavírají tuto

                          SMLOUVU O DÍLO

      dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
                                                 číslo smlouvy objednatele: 3400210061
                                                 číslo smlouvy zhotovitele: 210743

                                                                             Článek I.

                                                    Předmět smlouvy

      1 Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele k provedení díla na svůj náklad a nebezpečí a závazek
            objednatele k převzetí díla a zaplacení ceny za dílo.

      2. Dílem dle této smlouvy je realizace služeb:

           „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a
                                          možnosti jeho opravy“

                                                                          (dále jen ,,dílo“)

      2.1. Předmět plnění
      Předmětem smlouvy je komplexní posouzení stávajícího stavu objektu Zimního stadionu Luďka Čajky a
      podrobný návrh nejnutnějších činností, které by bylo třeba realizovat pro zachování dalšího bezpečného
      provozu a eliminaci udělených výjimek pro pořádání mistrovských utkání v ledním hokeji a zhotovení
      projektové dokumentace ve stupni pro provádění případné stavby „Oprava Zimního stadionu Luďka Čajky"
      (dále také jen „stavba"), která bude sloužit zároveň jako zadávací dokumentace, včetně výkazu výměr a
      rozpočtu.

                                                                                                                                    1
                 „Posouzeni technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy"

Jedná se o opravy a úpravy objektu Zimního stadionu Luďka Čajky na p. č. st. 5112 k. ú. Zlín v majetku
statutárního města Zlín.

2.2. Rozsah prací

2.2.1. Výkonové fáze:

   1. Zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby „Oprava Zimního stadionu Luďka Čajky"
        (dále také jen „stavba"), která slouží jako zadávací dokumentace podle platných vyhlášek, tj.

        a) Zpracování dokumentace pro provádění stavby (dále také jen jako „DPS"). Obsahem
         dokumentace bude přesná specifikace technického provedení objektů včetně jednotlivých profesních
        částí, projekt bude propracován až do úrovně jednoznačně určující požadavky na kvalitu a
         charakteristické vlastnosti stavby, umožňující provedení zadávacího řízení na zhotovitele stavby, tj.
        zejména v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek tj. nepoužívání
         obchodních názvů, technické podmínky s odkazem na české technické normy přejímající evropské
         normy, jednotlivé obory budou označeny podle klasifikace SKP. Rozsah dokumentace a slepý
         rozpočet (výkaz výměr), který bude sloužit jako součást tendrové dokumentace pro výběr zhotovitele
         stavby a pro provádění stavby, bude zpracován v souladu s vyhláškou č. 169/2016 Sb.

         b) Zpracování položkového rozpočtu včetně výkazu výměr členěného na jednotlivé objekty. Ocenění
         položek do souhrnného rozpočtu bude provedeno jednotně v celém výkazu výměr dle systému
         ceníku RTS, případně excel. Členění výkazu výměr bude v souladu s vyhláškou č. 410/2009 Sb.,
         kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších
         předpisů, pro účetní jednotky, které jsou územními samosprávnými celky, příspěvkovými
         organizacemi, státními fondy a organizačními složkami státu, ve znění pozdějších předpisů.

   2. Inženýrská činnost pro odsouhlasení návrhu DPS s objednatelem a nájemcem objektu Zimního
       stadionu Luďka Čajky, tj. HC Berani Zlín, z.s. se sídlem Březnická 4068, 760 01 Zlín, IČ 00531928
       (dále také jen jako „nájemce"). Zajištění vyjádření objednatele a nájemce k návrhu DPS, účast na
       kontrolních dnech, konzultace s dotčenými osobami a orgány státní správy.

2.3. Nedílnou součástí provedení předmětu díla a nabídkové ceny bude rovněž:

1 Projektová dokumentace pro provedení stavby, která bude současně zadávací dokumentací ve 4
    vyhotoveních v listinné formě a 1x v digitální formě na CD (formát pdf, doc, dwg, dgn) včetně
     položkového rozpočtu stavby a výkazu výměr.

2. Položkový rozpočet, tj. oceněný výkaz výměr, bude sestavený z položek pro všechny druhy
    požadovaných prací a konstrukcí s popisem položek, kterými bude jednoznačně definován
    požadovaný standard.

3. Předmět díla je dále specifikován v nabídce zhotovitele ze dne 23. 3. 2021, která tvoří nedílnou
    součást této smlouvy jako příloha č. 1. Dílo bude realizováno v souladu s platnými zákony ČR,
    normami ČSN a EN a dle obecně závazných a doporučených předpisů a metodik.

4. Součástí předmětu smlouvy jsou dále i činnosti zhotovitele v této smlouvě výslovně neuvedeně, které
     jsou však nezbytné k řádnému provedení díla dle této smlouvy a o kterých zhotovitel vzhledem ke své
     kvalifikaci a zkušenostem měl nebo mohl vědět. Provedení těchto činností je již plně zahrnuto v ceně
     díla.

                                                                       Článek II.
                 „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy"

                                      Podklady pro provedení díla

1. Podklady pro provedení díla jsou zejména;
      - nabídka zhotovitele ze dne 23. 3. 2021, která je nedílnou součástí této smlouvy.

2. Zhotovitel prohlašuje, že mu před podpisem této smlouvy byly předány všechny podklady a prohlašuje,
      že se s nimi stejně jako odborně způsobilý subjekt seznámil a prohlašuje, že dílo lze podle této smlouvy
      provést tak, aby splňovalo všechny požadavky na něj kladené a očekávané.

                                                                      Článek lit.

                                          Povinnosti zhotovitele

1. Zhotovitel se zavazuje dílo provést s potřebnou péčí, v ujednaném čase a obstarat vše, co je
      k provedení díla potřeba, v souladu s podklady pro provedení díla, popřípadě rozhodnutími správních
      orgánů a pokyny objednatele.

2. Zhotovitel postupuje při provádění díla samostatně a je přitom vázán pokyny objednatele, který má
      právo kontrolovat provádění díla. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele bez zbytečného odkladu
      na nevhodnou povahu pokynu, kterou mu objednatel dal.

3. Zhotovitel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu objednatele jakýmkoliv způsobem
       měnit věcný rozsah díla.

4. Zhotovitel je povinen vykonávat právní úkony a činnosti v rámci plnění této smlouvy s veškerou
      odbornou znalostí, pečlivostí a svědomitostí, v souladu s platnými právními předpisy, bezpečnostními
       předpisy, všemi oprávněnými požadavky orgánů státní správy, zúčastněných institucí a úřadů, pokyny
      objednatele a podle obecných technických pravidel s ohledem na technické normy a vyhlášky.

5. Zhotovitel je povinen zajistit potřebnou spolupráci a vzájemnou informovanost všech osob
       zúčastněných na včasném a řádném plnění této smlouvy. Dále má za povinnost upozorňovat včas
       prokazatelným způsobem objednatele na předvídatelné problémy a s cílem co nejrychleji a nejlépe
       dosáhnout především;
         - včasného obstarání, popřípadě přijetí nutných rozhodnutí,
         - prosazení nezbytných opatření k realizaci smlouvy,
         - obstarání potřebných souhlasů a povolení,
         - odstranění možnosti vzniku konfliktů v průběhu realizace díla.

                                                                       Článek IV.

                                          Součinnost objednatele

1 Objednatel zmocňuje zhotovitele, aby jeho jménem a na jeho účet vykonával všechny činnosti, kterými
        bude realizovat dílo dle této smlouvy, a to za podmínek touto smlouvou dohodnutých.

2. Objednatel se zavazujé předat písemně zhotoviteli veškeré podklady a informace, které v průběhu
        plnění této smlouvy, či řešení ostatních záležitostí sám získá a které by mohly plnění smlouvy ovlivnit.
        Dále se zavazuje poskytnout včas všechnu potřebnou součinnost, spočívající zejména v předání
        doplňujících podkladů, vyjádření a stanovisek, jejichž potřeba vznikne v průběhu plnění smlouvy

                                                                       Článek V.

                                             Doba a místo plnění
    „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy"

1. Doba plnění:

1.1 Vypracování projektové dokumentace pro provedení stavby a výběr zhotovitele stavby - DPS včetně
         rozpočtu a slepého výkazu výměr
         ... do 16 týdnů ode dne podpisu této Smlouvy o dílo oběma smluvními stranami.

1.2 Inženýrská činnost pro zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby (DPS), která
         slouží jako zadávací dokumentace - zajištěni vyjádřeni objednatele a nájemce, účast na
         kontrolních dnech, konzultace
         ... do 2 týdnů ode dne předložení Draftu ke konzultaci s objednatelem.

2. Dodržení termínu provedení díla zhotovitelem je závislé na rádné a včasné součinnosti objednatele
       dohodnuté v této smlouvě. Po dobu prodlení objednatele s poskytnutím součinnosti není zhotovitel v
       prodlení s plněním závazku.

3. Smluvní strany jsou si vědomy toho, že dodržení termínu provedení díla zhotovitelem je možné jen
       v případě průběhu jeho realizace bez objektivních překážek a prodlení zapříčiněných například
       projednáváním jednotlivých etap díla s příslušnými orgány státní správy včetně uzavírání dohod s nimi.
       Vyskytnou-li se objektivní překážky zapříčiňující průtahy, které měly vliv na dobu provedení díla,
       dohodnou se smluvní strany písemným dodatkem dle čl. Vlil. ktéto smlouvě na posunu termínu
       ukončení díla na pozdější termín o dobu shodnou s přerušením realizace z uvedených důvodů.

4. Termín provedení může být měněn jen v případě dohody o změně smlouvy dle článku Vlil.

5. Místo plnění je Zlín.

                                      Článek VI.

                                   Cena za dílo

1 Cena za zhotovení díla v rozsahu celého článku I. je stanovena dohodou smluvních stran jako cena
      maximální a nejvýše přípustná, bez možnosti navyšování.

2. Cena za dílo (jeho části) byla dohodnuta jako nejvýše přípustná ve výši;

                  ČÁST                             CENA BEZ                  DPH              CENA
                                                       DPH                               VČETNĚ DPH

    Vypracování projektové dokumentace pro

1   provádění stavby (DPS), která slouží jako zadávací                       221 550,- Kč 1 276 550,-Kč
    dokumentace včetně rozpočtu a slepého výkazu 1 055 000,-Kč

    výměr

    Inženýrská činnost pro zpracování projektové

2.  dokumentace pro provádění stavby (DPS), která  75 000,- Kč               15 750,-Kč  90 750,- Kč
    slouží jako zadávací dokumentace - zajištění

    vyjádření objednatele a nájemce, účast na

    kontrolních dnech, konzultace

    CELKOVÁ CENA                                   1 130 000,-KČ             237 300,- Kč 1 367 300,- Kč

      Součástí ceny za dílo jsou náklady na činnosti uvedené v článku I. bodu 2., které jsou v ceně za dílo
      již plně zahrnuty. Cena zahrnuje veškeré náklady spojené s úplným a kvalitním dokončením díla,
      včetně veškerých okolností, které mohou nastat během provádění díla.

3. Změna ceny za dílo dle této smlouvy je možná pouze v případě, že v průběhu trvání smlouvy dojde
       ke změnám zákonných sazeb DPH. V tomto případě bude cena za dílo upravena podle výše sazeb
       platných v době vzniku zdanitelného plnění bez nutnosti uzavření dodatku k této smlouvě.
                 ..Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy"

                                                                     Článek VII.

                                             Platební podmínky

1. Objednatel neposkytuje zálohy.

2. Smluvní strany se dohodly, že objednatel převezme dílo po dokončených částech a provede jejich
      úhradu následovně;

        a) po předání projektové dokumentace pro provádění stavby (DPS), která slouží jako zadávací
               dokumentace včetně rozpočtu a slepého výkazu výměr,

        b) po dokončení a předání inženýrské činnosti pro zpracování projektové dokumentace pro
               provádění stavby (DPS), která slouží jako zadávací dokumentace - zajištění vyjádření
               objednatele a uživatele, účast na kontrolních dnech, konzultace.

3. Cena za dílo (část díla) bude hrazena na základě dílčích daňových dokladů (faktur) vystavených
       zhotovitelem s náležitostmi a v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve
       znění pozdějších předpisů, dále jen „zákon o DPH“.

4. Objednatel uhradí zhotoviteli cenu za dílo (část díla) na základě doručeného dílčího daňového dokladu
       (faktury) vystaveného zhotovitelem po předání a převzetí díla (jeho části). Přílohou dílčího daňového
       dokladu musí být předávací protokol, osvědčující řádné předání díla Oeho části) podle bodu 2.,
       podepsaný zástupcem objednatele ve věcech technických. Den podpisu předávacího protokolu (části
       díla) je zároveň dnem uskutečněni dilčího zdanitelného plnění dle § 21 zákona o DPH. Splatnost
       dílčího daňového dokladu (faktury) činí 30 dní od data jeho doručení objednateli. Zhotovitel doručí dílčí
       daňový doklad (fakturu) do 7 dnů ode dne uskutečnění dílčího zdanitelného plnění.

5. Platba bude uskutečněna formou převodu finančních prostředků na účet zhotovitele, uvedený
       v záhlaví této smlouvy. Termínem úhrady se rozumí den odepsáni finančních prostředků z účtu
       objednatele.

6. V případě nedostatku finančních prostředků na úhradu ceny za dílo je objednatel oprávněn
       jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení plnění díla (písemným sdělením) a dále písemně
       vyzvat zhotovitele k přerušení plnění díla, přičemž zhotovitel bude povinen zahájit plnění díla na výzvu
       objednatele či na výzvu plnění díla přerušit a po vyzvání v plnění díla pokračovat. Nebude-li výzva k
       zahájení plnění díla/k pokračování v plnění díla/ zaslána druhé smluvní straně do 1 roku od data
       předpokládaného zahájení plnění díla/od data přerušení plnění díla/, pozbývá tato smlouva posledním
       dnem této lhůty platnosti a účinnosti. Smluvní strany si vyrovnají své vzájemné závazky, které z
       ukončené smlouvy vyplývají a dosud nebyly vyrovnány.

                                                                      Článek Vlil.

                                                   Změny díla

Změny díla musí být sjednáriy formou písemného dodatku k této smlouvě předem schváleného příslušným
orgánem objednatele, tj. Radou města Zlína, příp. Zastupitelstvem města Zlína.

                                                                       Článek IX.

                                           Předání a převzetí díla

 1. Dílo 0'eho část) je provedeno, je-li dokončeno a předáno.

2. Zhotovitel je povinen vyzvat objednatele písemně poštou, e-mailem nebo jiným vhodným způsobem k
        převzetí díla (jeho části) nejméně 5 pracovních dnů předem.

 3. O předání a převzetí díla 0'eho části) sepíše zhotovitel předávací protokol. Podpisem protokolu oběma
        smluvními stranami dochází k řádnému předání a převzetí díla Oeho části).
                 „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy"

4. Ddo objednatel převezme i tehdy, když v předávacím protokolu budou uvedeny výhrady, které samy
       o sobě, ani ve spojení s jinými, nebrání užívání díla. Výhrady objednatele budou uvedeny
       v předávacím protokolu spolu s uvedením termínu odstranění závad.

5. Zhotovitel připraví k předávacímu řízení dokumenty, prokazující dokončení díla (jeho části) a dále
       dokumenty, které při plnění této smlouvy získal, tj. zejména vyjádření a stanoviska správních orgánů,
       smlouvy s vlastníky dotčených pozemků, atp.

                                                                      Článek X.

                            Vlastnické právo k dílu a nebezpečí škody

 1. Vlastníkem zhotovovaného díla (části díla) je po jeho předání objednatel.

2. Zhotovitel nese nebezpečí škody na díle až do jeho předání a převzetí objednatelem. Zhotovitel také
       odpovídá za škody vzniklé třetím osobám v souvislosti s realizací díla až do předání
       a převzetí díla objednatelem.

 3. Pojištění odpovědnosti za škodu
       Zhotovitel se zavazuje, že po celou dobu platnosti této smlouvy bude mít sjednanou pojistnou smlouvu
       o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou při výkonu podnikatelské činnosti třetím osobám
       s pojistnou částkou nejméně ve výši ceny za dílo dle této smlouvy. Zhotovitel se zavazuje na
       požádání objednatele kopii takové pojistné smlouvy předložit, a to nejpozději do 5 pracovních dní od
       doručení písemné výzvy objednatele. Pojištění bude uzavřeno zhotovitelem a bude krýt rizika
       vyplývající z činnosti všech účastníků podílejících se na provádění díla (včetně subdodavatelů).

                                                                      Článek XI.

                                           Odpovědnost za vady

1 Zhotovitel odpovídá za vady díla, které má dílo v době předání a převzetí. Za vady pozdější odpovídá
       tehdy, byly-li způsobeny porušením jeho povinností.

2. Dílo má vady, jestliže neodpovídá výsledku dohodnutému ve smlouvě.

3. Pro případ vady projektové dokumentace sjednávají smluvní strany právo objednatele požadovat a
       povinnost zhotovitele poskytovat neprodlené bezplatné odstranění vady. Bezplatným odstraněním
       vady se zejména rozumí přepracování či úprava díla. Zhotovitel se zavazuje případné vady projektové
       dokumentace odstranit bez zbytečného odkladu po uplatnění oprávněné reklamace objednatelem,
       učiněné písemnou formou, nejpozději však do 15 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se smluvní
       strany nedohodnou jinak.

                                                                      Článek XII.

                                         Smluvní záruka za jakost

1 Zhotovitel poskytuje záruku za jakost díla 60 měsíců, která počíná běžet předáním a převzetím díla
        (části díla).

2. Zhotovitel prohlašuje, že dílo zhotoví podle podmínek této smlouvy a nejméně v záruční době bude
       způsobilé k použití pro svůj účel. Zhotovitel dále prohlašuje, že předmět díla má v době je předání
       objednateli a po dobu běhu záruční doby bude mít, vlastnosti stanovené obecně závaznými
        ustanoveními technických norem ČN, EN. Dále odpovídá za to, že dílo nemá právní vady, je kompletní
        a odpovídá požadavkům sjednaným ve smlouvě.

 3. Pokud se v záruční době vyskytnou vady, budou do 15 dnů ode dne jejich písemného oznámení
        zhotoviteli bezplatně odstraněny
                 „Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy"

4. Pro postup při uplatnění nároků z vad v záruční době (reklamační řízení) a pro nároky z těchto vad se
       použijí ustanovení § 2619 občanského zákoníku.

                                                                     Článek XIII.

                                               Smluvní pokuty

1. Bude-li zhotovitel v prodlení s provedením a předáním díla popř. jeho částí (řádným dokončením a
       předáním), zavazuje se zhotovitel zaplatit smluvní pokutu ve výši 500 Kč za každý i započatý den
       prodlení s dokončením a předáním díla popř. jeho části objednateli. Zhotovitel není v prodlení
       s předáním díla, pokud se vyskytnou objektivní skutečnosti, které nemohl svou vůlí ovlivnit a které
       zapříčinily vznik prodlení s předáním díla, ačkoliv zhotovitel vyvinul veškeré rozumné požadovatelné
       úsilí pro dodržení termínu předání díla.

2. Bude-li v případném reklamačním řízení objednatel požadovat odstranění vad v přiměřené lhůtě, a
       zhotovitel tyto vady v terminu neodstraní, zavazuje se zhotovitel zaplatit smluvní pokutu ve výši
       500 Kč za každou vadu a každý započatý den prodlení s jejich odstraněním.

3. Smluvením smluvních pokut není dotčeno právo objednatele požadovat náhradu škody způsobené
       mu zhotovitelem. Objednatel je oprávněn požadovat náhradu škody vedle nároku na smluvní pokutu.

4. Objednatel je oprávněn jednostranně započíst své nároky na zaplacení smluvní pokuty vůči nárokům
       zhotovitele na úhradu ceny díla.

5. Smluvením smluvních pokut není dotčeno právo objednatele požadovat náhradu škody způsobené
       mu zhotovitelem. Objednatel je oprávněn požadovat náhradu škody vedle nároku na smluvní pokutu.

                                                                ^ Článek XIV.

                                                Úrok z prodlení

v případě prodlení kterékoliv ze stran s plněním peněžitého závazku dohodnutého v této smlouvě je strana,
která je v prodlení, povinna zaplatit druhé straně úrok z prodlení v zákonné výši denně z částky, ohledně
které je v prodlení.

                                                                      Článek XV.

                                                  Opční právo

1. Objednatel si vyhrazuje opční právo na poskytnutí dalších služeb zhotovitelem spočívajících v:

1.1. Doplnění dokumentace pro provádění stavby vč. inženýrské činnosti v případě nutnosti vyřízení
      stavebního povolení, a to zejména ve vztahu k požárně-bezpečnostnímu řešeni stavby, EPS a
      evakuačnímu rozhlasu a ostatním.

1.2. Inženýrská činnost prd vydání společného územního rozhodnutí a stavebního povolení na stavbu, tzn.
      komplexní výkon inženýrské činnosti za účelem projednání dokumentace s dotčenými osobami a
      orgány státní správy, organizacemi pověřenými výkonem státní správy a správci sítí, získání
      příslušných kladných vyjádření těchto osob, získání stanovisek a rozhodnutí, vypracování a podání
      žádosti na zahájení rozhodnutí o povolení stavby, včetně nabytí právní moci. Zajištění případného
      povolení ke kácení dřevin.

      V rámci plnění bude zejména provedeno:
   - dokladová část - veškerá kladná vyjádření a rozhodnutí dotčených orgánů státní správy a územní

         samosprávy a organizací nutná pro vydání rozhodnutí o povolení stavby s vyznačením doložky
          právní moci, správní poplatky aj.,
    - zajištění kladných vyjádření, stanovisek a rozhodnutí od příslušných dotčených osob, orgánů a
          správců sítí nutných pro vydání rozhodnutí o povolení stavby v 1 vyhotovení v listinné formě v kopii.
          Originály budou součástí podání žádosti o vydání rozhodnutí o povolení stavby.
„Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy"

  - zapracování všech změn a dodatků do předložené dokumentace, které budou vyžadovány
         veřejnoprávními orgány a subjekty v těchto řízeních dotčenými,

  - inženýrská činnost bude zahrnovat všechny úkony a činnosti nutné pro vydání rozhodnutí o
         povolení stavby

     Tyto služby budou dále souhrnně označovány jako „opční plnění".

2. Objednatel si vyhrazuje opční právo uplatnit do 1 roku od provedení a ukončení předmětu smlouvy dle
    čl. 1 odst. 2 této smlouvy. Opční právo uplatní objednatel prostřednictvím písemné výzvy k poskytnutí
    opčního plnění, zhotovitel je povinen takovou výzvu akceptovat a opční plnění poskytnout za podmínek
    uvedených v této smlouvě.

3. Objednatel má právo opční právo neuplatnit nebo jej uplatnit ve sníženém rozsahu. Nevyužití tohoto
    opčního práva ze strany objednatele nezakládá na straně zhotovitele jakýkoli právní nárok
    z předpokládaného plnění (zejm. nárok finanční, sankční, škodní či jiný).

4. V případě uplatnění opčního práva zhotovitelem poskytne zhotovitel opční plnění v termínu do 8 měsíců
    ode dne, kdy byl k jeho poskytnutí písemně vyzván.

5. Cena za poskytnutí opčního plnění byla dohodnuta jako nejvýše přípustná ve výši:

Předmět opčního plnění                                CENA BEZ  DPH             CENA VČETNĚ
                                                          DPH                          DPH

Doplnění projektové dokumentace pro vyřízení          475 000,- Kč 99 750,- Kč  574 750,- Kč
stavebního povolení včetně inženýrské činnosti pro
stavební povolení - zajištění potřebných dokladů pro
získání stavebního povolení až do dne nabytí právní
moci stavebního povolení

6. Smluvní strany se dohodly, že objednatel převezme opční plnění a provede jeho úhradu po předání
      zpracované doplněné projektové dokumentace pro vyřízení rozhodnutí o povolení stavby, inženýrské
      činnosti a rozhodnutí o povolení stavby včetně nabytí právní moci.

7. V případě poskytnutí opčního plnění se přiměřeně použijí ustanovení této smlouvy upravující práva
      povinnosti smluvních stran.

                                                                     Článek XVI.

                                               Jiná ustanovení

Zhotovitel předáním díla (jeho části) umožňuje objednateli jeho užití k účelu vyplývajícímu z této smlouvy
(realizace stavby Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnosti jeho
opravy) a výsledek své činnosti nesmí poskytnout jiným osobám. Pro případ porušení tohoto závazku se
zhotovitel zavazuje uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 100 000 Kč.

                                                                    Článek XVII.

                                         Odstoupení od smlouvy

1. Objednatel má právo odstoupit od smlouvy v případě podstatného porušení této smlouvy zhotovitelem,
        a to v případě:

                                                                                                                                                         8
„Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy"

       a) prodlení s provedením díla (jeho části), po dobu delší než 30 dnů,
       b) neoprávněného zastavení či přerušení provádění díla po dobu delší než 30 dnů v rozporu s touto

              smlouvou.

2. Odstoupení od smlouvy je účinné ode dne následujícího po dni jeho doručení druhé smluvní straně.

                                                                    Článek XVIIl.

                                          Závěrečná ustanovení

1. Tato smlouva a právní vztahy z ní vzniklé se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve
       znění pozdějších předpisů.

2. V případě vzniku sporu se smluvní strany zavazují řešit jej přednostně dohodou v souladu se zásadou
       poctivého a profesionálního obchodního styku.

3. Změny smlouvy mohou být provedeny výhradně písemnými dodatky k této smlouvě, není-li ve smlouvě
       uvedeno jinak.

4. Zhotovitel souhlasí:
       - se zpracováním svých osobních údajů obsažených v této smlouvě statutárním městem Zlínem, a
            to pro účely této smlouvy, účely evidenční, archivační a statistické, na dobu neurčitou,
       - se zveřejněním této smlouvy objednatelem v Registru smluv.

5. Smlouva se vyhotovuje ve 4 stejnopisech s platností originálu, z nichž každá smluvní strana obdrží 2
       vyhotovení.

6. Smlouva nabývá platnosti podpisem obou stran, účinnosti dnem zveřejnění v Registru smluv.

7. Účastníci smlouvy prohlašují, že ujednání obsažená v této smlouvě odpovídají jejich pravé a svobodné
       vůli a na důkaz toho připojují ke smlouvě své vlastnoruční podpisy

Příloha; nabídka zhotovitele č. 210033N070 ze dne 23. 3. 2021

Schváleni finančních prostředků:

Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích

Schváleno orgánem obce: Zastupitelstvo města Zlína           ,  „

Datum a číslo jednací: 6. 5. 2021, č. usn. ý^./18Z/2021, RO

Schváleni uzavření smlouvy o dílo:

Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích
Schváleno orgánem obce: Rada města Zlína
Datum a číslo jednací: 26. 4. 2021, č. usn. 44 /8R/2021
„Posouzení technického stavu Zimního stadionu Luďka Čajky a možnostiJeho opravy"

Ve Zlíně               Ve Zlíně dne

objednatel             zhotovitel
statutární město Zlín  CENTROPROJEKT GROUP, a.s.

                       členka představenstva

                                                  10
 /                                             Nabídka č. 210033N070

'tiENTROPROJEKT                                CENTROPROJEKT

 nabídka                                       76001 Zlín
                                               www.centroprojekt.cz
   Zadavatel:                                  obchod@centroDroiekt.cz
   Magistrát města Zlína                        IČ: 01643541
   náměstí Míru 12, 761 40 Zlín                 DIČ:CZ01643541
   pracoviště Zarámí 4077
                                               Zpracovatel nabídky:
   vedoucí odboru realizace investičních akcí

                                               Oprávněná kontaktní osoba
                                               k zadání cenové nabídky:

                                                                      obchodní

                                               manažer,

                                                                      Stránka 1 z
/ CENTROPRQIEKT                                                 Nabídka č. 210033N070

POPIS POPTÁVKY ZADAVATELE

Zadavatel poptal CTPG na zpracování dokumentace "Posouzení technického stavu Zimního stadiónu Luďka Čajky a
možnosti jeho opravy". Obsahem této dokumentace by mělo být komplexní posouzení stávajícího stavu objektu
při využití informací získaných v průběhu projektování „Rekonstrukce Zimního stadiónu Luďka Čajky" a podrobný
návrh nejnutnějších činností, které by bylo třeba realizovat pro zachování dalšího.bezpečného provozu a eliminaci
udělených výjimek pro pořádání mistrovských utkání v ledním hokeji. Toto posouzení, které by kromě návrhu
činností mělo obsahovat i předpoklad jejich finanční a časové náročnosti včetně odhadu doby, o kterou bude
možné jejich realizací prodloužit provoz objektu bez celkové rekonstrukce.

Základním podkladem poptávky je informace o technickém stavu ZS, kterou vypracoval ředitel ZS
dne 8.1.2019. Dalším podkladem je Inspekce zimního stadionu Luďka Čajky zpracovaný firmou
v 07-08/2020 a stavebně - technický průzkum zpracovaný CTPG 06-07/2020.

Shrnutí informací o technickém stavu Zimního stadionu L. Čajky  dne 8.1.2019)

1. Zápis z kontroly Hasičského záchranného sboru f příloha Hasiči EPS + kolaudace ) ze dne 12.9.2014
     Při dostavbě Sky boxů na východní tribuně ZS byi požadavek HZS vybudovat na celém ZS EPS.
     Montáž EPS nebyla z důvodu vysokých finančním nákladům realizována. V současné době nahrazujeme EPS
     při utkáních ELH zvýšeným počtem pořadatelů u únikových východů a vzhledem k tomu, že jsme předložili
     Studii rekonstrukce je náhradní řešení dočasně akceptováno.
      Komentář CTPG: Projekt EPS nebude součástí této nabídky. V rámci dokumentace ZLÍN- REKONSTRUKCE
     ZS LUĎKA ČAJKY je navrženo komplexní požárně bezpečnostní řešení (PBř) celé stavby vč. EPS, které bylo
      kladně odsouhlaseno s HZS Zlín. V současné době probíhá stavebně povolovací řízení. Pokud tato stavba
      nebude realizována v dohledné době {cca do 5 let), bude nutno přikročit ke zpracování komplexního PBř
      stávajícího objektu ZS vč. EPS 0'edná se o vyjmenované požárně bezpečnostní zařízení). Vytrhávat dílčí EPS
      z kontextu komplexního PBř nelze. Případná cena za PD EPS je uvedena jako OPCE.

2. Stav ležaté kanalizace (příloha Ležatá kanalizace1
      Při rekonstrukci WC pro návštěvníky ZSLČ, kdy byly instalovány keramické zařizovací předměty, bylo zjištěno,
      že stávající litinové potrubí je asi z poloviny zaneseno. Bylo provedeno čištění potrubí, ale pouze v dosahu
      čistící techniky. Zbývající část potrubí je natolik neprostupná, že způsobuje havarijní stav z důvodu ucpání
      tohoto potrubí.
      Komentář CTPG; Dle kamerového průzkumu je cca 50% profilu kanalizace zaneseno pevnými odpady, které
      již nelze mechanicky odstranit. Kanalizace je na hranici použitelnosti a je nutná její komplexní výměna cca do
      2 let. Cena se zatím nedá odhadnout. Projekt je součástí nabídky.

3. Výjimky ČSLH (příloha Nevyhovující kabina rozhodčí + ošetřovna, šatna Hosté a trenéři)
      Vedením ELH byly nastaveny parametry (standardy) stadionů a arén pro konání ELH. Na letošní sezónu je
      pro ZSLČ akceptována výjimka na velikost šatny trenérů v šatně Hosti, je akceptována šatna rozhodčích a
      ošetřovny. Umístění šaten nám neumožňuje je rozšířit.
      Stejně tak umístění ošetřovny je pod úrovní terénu, v suterénu administrativní budovy. Z tohoto důvodu je
      zapotřebí min. 4-6 lidi, aby bylo možné zraněného hráče přenést přes schodiště k sanitnímu vozu.
      Viz. výňatek ze zápisu kontroly ZSLČ ze dne 24.8.2018 ředitelem Extraligy panem
      Komentář CTPG: Projekt k tomuto bodu bude pouze částečně součástí této nabídky. Dispoziční úpravy šaten
      nejsou vzhledem k omezenému prostoru možné. Pro přepravu zraněného hráče je možno vybudovat rozšířený
      ž.b. anglický dvorek s osazenou trojnůžkovou zvedací plošinou rozměru cca 2,6/1,8 m, který přepraví lůžko

                                                                                               Stránka 2 z
    /             Nabídka č. 210033N070

 / CENTROPROJSCr
/

      (nosítka) se zraněným a zdravotníkem z úrovně ledové plochy na úroveň venkovního parkoviště. Náklady cca
      1,8 - 2,5 mil. Kč (bez DPH) vč, úpravy a opravy místnosti ošetřovny. Bude nutné stavební povolení- zásah
      do nosných konstrukcí stavby.
4. Zatékání do stadionu (příloha Zatékání)
      Střecha ZSLČ je realizována v roce 1962 a to z ocelových plechů. Střecha je silně zkorodovaná, falcové spoje
      netěsní. V současné době máme asi 9 míst silného zatékání na LP. Voda vykape v ledu díru (velikost závisí
      na intenzitě deště) a hrozí riziko vážných úrazů tím, že hokejista vjede bruslí do díry. Některá místa zatékání
      odvádíme mimo LP, viz příloha.
      Komentář CTPG; Stávající krytina haly je již dožitá a vykazuje trvalé vady a netěsnosti, které nelze spolehlivě
      zjistit ani lokálně opravit. V rámci dokumentace ZLÍN- REKONSTRUKCE ZS LUĎKA ČAJKY je navržena
      komplexní oprava-výména celé střešní konstrukce vč. zesílení stávající OK. Tento návrh opravy krytiny
      střechy a OK střechy ale předpokládá zesíleni únosnosti stávající ž.b. konstrukce haly, protože nově vnášené
      zatížení je větší než původní. Proto nelze tuto variantu použít bez zesílení ž.b. konstrukcí. V úvahu přicházejí
      pouze opravy celé plochy střechy s plechovou krytinou pomocí samolepící asfaltové modifikované folie nebo
      nástřik PUR pěnou tl, max. 30 mm s UV ochranným filmem. Cena takové opravy vč. klempířských konstrukcí
      se bude pohybovat okolo cca 6,5 - 7,2 mil Kč (bez DPH). Jednalo by se o opravu střechy bez nutnosti
      stavebního povoleni. Projekt je součástí nabídky.
5. Propadající se tribuna Stíní iih (příloha Propadající se tribuna!
      Spodní tribuny stadionu jsou vybudovány bez základů pouhým „zašalováním" na hliněném svahu. Z tohoto
      důvodu se při manipulaci jeřábem tribuna prolomila. Současně je potřeba si uvědomit, že potok Březinka vede
      v těchto místech pod stadionem.
      Komentář CTPG; Oprava a výměna tribun je součástí dokumentace ZLÍN- REKONSTRUKCE ZS LUĎKA
      ČAJKY a nebude součástí této nabídky.
6. Ocelová konstrukce fpříloha Ocelová konstrukce)
      V květnu 2018 byla provedena revize ocelové konstrukce ZSLČ nedestruktivní metodou, kdy byly zjištěny
      závažné defekty spojů konstrukce. Platnost revize vyprší v roce 2023.
      V příloze jsou vybrané pasáže z revizní zprávy ze dne 15.6.2018.
      Komentář CTPG; Oprava a zesílení OK střechy je součástí dokumentace ZLÍN- REKONSTRUKCE ZS
      LUĎKA ČAJKY. Do nabídky bude zahrnuta jako podmiňující investice lokální opravy OK střechy dle bodu 4
      Náklady cca do 0,5 - 1 mil. Kč (bez DPH). Projekt je součástí nabídky.

7. Osvětlení ledové plochy ie na hranici životnosti.
      Komentář CTPG; Stávající, osvětlení haly je již dožité a pokud se nebude realizovat komplexní výměna
     střešního pláště, bude nutné osadit nová LED svítidla ledové plochy vč. nouzového osvětlení haly. Cena za
     tyto práce se dá předpokládat cca 4,5 - 5 mil Kč (bez DPH). Projekt je součástí nabídky.

8. Málo funkční a poruchově ozvučení a chybějící evakuační rozhlas
      Komentář CTPG; Projekt evakuačního rozhlasu (ER) nebude součástí této nabídky. V rámci dokumentace
      ZLÍN- REKONSTRUKCE ZS LUĎKA ČAJKY je navrženo komplexní požárně bezpečnostní řešení (PBř) celé
      stavby vč. evakuačního rozhlasu , které bylo kladně odsouhlaseno s HZS Zlín. V současné době probíhá
      stavebně povolovací řízení. Pokud tato stavba nebude realizována v dohledné době (cca do 5 let), bude nutno
      přikročit ke zpracování komplexního PBř stávajícího objektu ZS vč. evakuačního rozhlasu (jedná se o
      vyjmenované požárně bezpečnostní zařízení) Vytrhávat dílčí projekt ER z kontextu komplexního PBř nelze.

                                                                                                                                                   Stránka 3 z 6
CENTROPROJEKT                                                     Nabídka č. 210033N070

           Projekt ozvučení je zahrnut do nabídky, cena za D+M ozvučení haly cca 5-5,5 mil (bez DPH). Případná cena
           za PD ER je uvedena jako OPCE.

     9. Výměna mantinelů
           Nejpozději ke dni 1. srpna 2022 musí mantinely pro ohraničení LP splňovat následující parametry pružnosti a
             bezpečnosti hrazení a ochranných skel:

           I. vychýlení hrazení při nárazové rychlosti tělesa o hmotnosti 60 kg ve výšce 1 metru a při rychlosti 3,37 mls
        musí činit minimálně 20,8 milimetiů ;

            II. vychýlení hrazení při nárazové rychlosti tělesa o hmotnosti 60 kg ve výšce 1 meti u a při rychlosti 4,76
        mls musí čini t minimálně 30,5 milimetiů ;

           III. vychýlení ochranného skla výšky 2,4 m při nárazové rychlosti tělesa o hmotnosti 60 kg ve výšce 1,4 metru
        a při rychlosti 3,37 mls musí činit minimálně 43,7 milimetiů ;

           IV. vychýlení ochranného skla výšky 2,4 rn při nárazové rychlosti tělesa o hmotnosti 60 kg ve výšce 1.4 metru
        a při rychlosti 4.76 mls musí činit minimálně 58,2 milimetiů;

           Splnění výše specifikovaných parametrů pružnosti a bezpečnosti hrazení a ochranných skel, kterými je
        ohraničeno Hřiště, bude každý Klub povinen nejpozději do 1. srpna 2022 doložit řediteli ELH prohlášením o
        shodě ze strany dodavatele hrazení a ochranných skel a zkušebními protokoly akreditované odborné
        zkušebny, že vychýlení hrazení a ochranných skel při nárazu předepsaného tělesa do ukotvených a
        spojených dílů hrazení o minimální celkové délce 6 metrů odpovídají parametrům uvedeným v bodech l-IV.
        tohoto odstavce.

           Komentář CTPG; Nově požadované výše uvedené parametry stávající mantinely nesplňují a bude proto
         nezbytná jejich výměna za nové pro splnění Licenčních podmínek LH pro sezónu 2022-23. Cena nových
         mantinelů je cca. 5,9 mil + 1,0 mil (úprava stávajících mantinelů pro sledge hokej a montáž na PSG arénu).
         Projekt je součástí nabídky.

           Shrnutí komentáře CTPG: Výše uvedené navržené opravy,úpravy a doplnění stavebních konstrukcí vč.
           Technického a technologického vybavení nepředstavují zásadní vyřešení problematiky nevyhovujícího stavu
           stavebních konstrukcí a instalací vč. nevyhovujích dispozic šaten, kabin, sociálních zařízení, chybějícího
           občerstvení a další problematiky nevyhovujícího stávajícího objektu zimního stadionu L.Čajky. Jedná se

           pouze o krátkodobé prodloužení fyzické životnosti bez zlepšení morální zastaralosti stavby v délce cca 1-3
           roky. Je jenom otázkou času, kdy vedení ELH zruší vyjímky ČSLH (viz. bod 3) a ligová hokejová utkání bude

           nutno přesunout mimo Zlín na vyhovující stadiony (pokud to bude vůbec možné).

NABÍDKA

      1. Dokumentace pro provádění stavby (DPS) vč. výkazu výměr a rozpočtu , která bude sloužit jako zadávací
           dokumentace dle Zákona 134/2016 Sb., (zákon o veřejných zakázkách)

č. položka nabídky                                                Cena bez DPH (v Kč)
1.1 Doplňující prohlídka prostorů a tras vnitřních instalací vč.  55 000, Kč

         doměření konstrukcí                                      550 000,0 Kč

1.2 Draft DPS ke konzultaci s uživatelem a zadavatelem.

                                                                                       Stránka 4 z 6
CENTROPROJEKT                                                         Nabídka č. 210033N070

1.3 Finální verze DPS vč. výkazů výměr a rozpočtů.                    450 000,0 Kč
         Celkem 1                                                     1 055 000, 0 Kč

2. Inženýrská činnost pro odsouhlasení draftu DPS s uživatelem.

č. položka nabídky                                                    Cena bez DPH (v Kč)
                                                                      75 000,0 Kč
2.1 Zajištění vyjádření uživatele a zadavatele, účast na kontrolních
         dnech, konzultace s DOSS

3. OPCE- Doplnění dokumentace pro provádění stavby (DPS) vč. Ič v případě nutnosti vyřízení stavebního
      povolení (viz. bod č.1,8)

č. položka nabídky                                                    Cena bez DPH (v Kč)
3,1 Průvodní a souhrnná TZ, situace stavby celková, katastrální,      390 000,0 Kč

         koordinační, PBř, EPS, ER                                    85 000,0 Kč
3.2 Ič pro zajištění stavebního povolení.                             475 000,0 Kč

         Celkem 3

CENA CELKEM

č. položka nabídky                                                         Cena bez DPH (v Kč)
1. DOKUMENTACE PRO PROVÁDĚNI STAVBY (DPS)                             ~ 1055 000,0 Kč

2. INŽENÝRSKÁ ČINNOST PRO DPS                                              75 000,0 Kč
3. OPCE- DOKUMENTACE PRO STAVENÍ POVLENi VČ. IČ                            475 000,0 Kč

         PRO SP                                                            1130 000, Kč

         Celkem 1.2.

Celkem 1.+3.                                                          1 605 000, Kč

                                                                                           stránka 5 z 6
CENTROPROJEKT                            Nabídka č. 210033N070

TERMÍNY PLNĚNÍ ZAKÁZKY

č. položka nabídky                       termín                   předpokládaný
                                                                  datum
1            DOKUMENTACE PRO PROVÁDĚNÍ   16 týdnů od podpisu SoD
                                         nebo objednávky          08/2021

             STAVBY(DPS)

2            INŽENÝRSKÁ ČINNOST PRO DPS  Do 2 týdnů od předání    07/2021
                                         draftu DPS zadavateli

3. OPCE- DOKUMENTACE PRO                 Do 7 měsíců od rozhodnutí 11-12/2021
         STAVEBNÍ POVOLENÍ VČ. IČ PRO    0 využití OPCE

         SP

CENA, PLATEBNÍ PODMÍNKY (BEZ OPCE)

             Cena Celkem 1.+2.           1130 000, Kč (bez DPH)

Ceny jsou uvedeny bez DPH. Platba za vypracování se uskuteční na základě vystavené faktury po protokolárním
předání dílčí části díla. Fakturace proběhne po jednotlivých částech a jejich předání. Splatnost faktury je 30 dní.

SOUČINNOST OBJEDNATELE

Nabídka předpokládá předání
                  ■ aktivní spolupráce při výkonu IČ, získávání stanovisek DOSS a majitelů parcel

PLATNOST NABÍDKY -1 měsíc od podání.

POČET VYHOTOVENÍ

            Nabídka předpokládá, že projektové dokumentace budou vypracovány v českém jazyce vždy v počtu 4 paré
vč. Ix CD s elektronickou verzí dokumentace ve formátu pdf. Výkazy výměr a rozpočty v MS Excel. Autorizované
budou vždy 2 paré. Další tištěná paré lze nabídnout dle sazebníku reprografie CTPG.

CENOVOU NABÍDKU VYPRACOVAL:              CENOVOU nabídku SCHVÁLIL;
Ve Zlíně dne 23.3.2021                   Ve Zlíně dne 23.3. 2021

HIP zakázky                              ředitel divize

                                                                               Stránka 6 z