Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1666246: Objednávka - Pojištění potrubních tras Šlapanov

Příloha 4500058186_PIK s.r.o.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        001526

ÍĚOepro                           ГО                                                                              Strana 1/2
                                  ■ Euro Oil
                                                                    OBJEDNÁVKA č. 4500058186
Odběratel
                                                                    Den vystavení: 29.03.2017
ČEPRO, a.s.
Dělnická 213/12                                                      Dodavatel: 349
170 00 Praha 7, Holešovice                                          IČO: 47152150
Bankovní spojení: 1 i902931/0100                                    DIČ: CZ47152150

Vyřizuje: Pavel Ševčík                                              PIK s.r.o.
Telefon: +420 221 968 247                                           Na Hrázi 781/15
E-mail: pavel.sevcik@ceproas.cz                                     750 02 Přerov I - Město

Dodací adresa                                                       Termín dodání: den 28.09.2017
ČEPRO, a.s.
Dělnická 213/12                                                     Platební podmínkv: Splatnost 30 dní
170 00 Praha 7, Holešovice                                          Měna: CZK
                                                                    Referenční číslo odběratele: 006/17/OCN

Fakturu zašlete na adresu
ČEPRO. a.s.
Finanční úsek. Odbor účtáren
Hnevice 62
411 08 Štětí

Pol, Č. materiálu Č. smlouvy               Množství MJ Cena za MJ bez DPH                Hodnota CZK bez DPH
Název

00010                                                    1.000 KPL  1.794269,00          1.794.269.00

       Pojištění potrubních tras Šiapanov

       Dle Vaší nabídky, podle ZD a dle vaší DPS pod archivním číslem 16057. vyhotovené v září 2016 v rámci tendru

       006/17/OCN u Vás objednáváme provedení prací ve Skladu Šlapanov. Snímání tlaků na výtlačném potrubí DN250 od

       ČS 226 do obj. 238 bude z důvodu prioritního požárního zabezpečení realizace umístěno na koncových záslepkách v

       obj. 238.

Celková hodnota bez DPH                                                                  1.794269,00

V souladu s interními předpisy odběratele je tato objednávka v elektronické podobě opatřena uznávanou
elektronickou značkou.

                                                                                                                               Potvrzení dodavatele

ČEPRO, a.s.                  Те!. 420 221 W 111                     Zapsáno v Obchodním  ÍČ; «1193531
Détoiíki2B/i2                řax+420221 908 300                     rejstříku vedeném    DIČ: CZ6M93531
17(1 OO Praha 7. Holešovice  Ejnail; ceproav&cepríws.ez             M&siským soudem
v Praze česka гсроЫШз        bttp:wwK’w.eepmsiK.c2                  «díl B- vtafei 2345
                             ш                                                                            Strana2/2

                             EuroOil                    OBJEDNÁVKA č. 4500058186

                                                        Den. vystavení: 29.03.2017

                                     OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Tato objednávka se po akceptaci dodavatelem stává smlouvou ve smyslu zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, v
platném znění (dále jen "OZ”). Odběratel vylučuje ve smyslu ust. § 1740 odst. 3 OZ přijeti nabídky s dodatkem nebo
odchylkou, tj. odpověď s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky, a to ani v případě, pokud tyto podstatným způsobem
nemění podmínky obsažené v této objednávce.

2. Nedílnou součásti této objednávky jsou všeobecné obchodní podmínky (dále jen"VOP") ve znění účinném ke dni
vystavení objednávky, které dále určují obsah smlouvy založené touto objednávkou. VOP jsou uveřejněny na adrese
https://www.ceproas.cz/vop-objednavka.

3. Akceptaci objednávky dodavatel potvrzuje, že se s VOP seznámil a zavazuje seje dodržovat. Současně potvrzuje, že VOP
se neodchylují od obvyklých podmínek ujednávaných v obdobných případech při zohlednění všech relevantních hledisek
týkajících se předmětu plnění. Dodavatel akceptací objednávky výslovně prohlašuje, že je srozuměn se smluvními pokutami
uvedenými ve VOP a ničeho proti nim nenamítá a považuje je za přiměřené povinnostem, ke kletým se vztahují.

4. Písemnou akceptaci objednávkyje dodavatel povinen doručit odběrateli na emailovou adresu osoby uvedené v části
''Vyřizuje" nebo postou na adresu suna odběratele (k rukám osoby uvedené v části "Vyřizuje") do 3 kalendářních dnů od jejího
odeslání, jinak se nabídka považuje za odmítnutou. Za akceptaci se považuje i dodáni nebo provedeni plnění, kteréje
předmětem této objednávky ve Ihutě uvedené v předchozí větě nebo s písemným souhlasem odběratele i po uplynuti této lhůty.

5. Odběratel může tuto objednávku odvolat do doby, než je mu doručena její akceptace.

8. Dodavatel není oprávněn převést svá práva a povinnosti ze smlouvy nebo její části na třetí osobu bez předchozího
výslovného souhlasu odběratele.

9. Jakékoliv právní jednám', které by mělo mít za následek vznik, změnu nebo zánik práv a povinností odběratele a
dodavatele souvisejících s touto objednávkou musí být učiněno písemně v listinné podobě a musí být s vyloučením ust. § 566
OZ řádně podepsané oprávněnými osobami.

10. Jsou-li к objednávce přiloženy přílohy (viz výše), tvoří nedílnou součást smlouvy založené touto objednávkou. Dodavatel
akceptací objednávky stvrzuje, že souhlasí s podmínkami a ustanoveními v těchto přílohách obsaženými.

11. Dodavatel prohlašuje, že předmět plněni dodaný na základě této objednávky bude dodaný v množství, provedeni a jakosti
v této objednávce uvedené a bude mít obvyklé vlastnosti a bude způsobilý obvyklému použití. Dodavatel poskytuje záruku na
celý předmět plnění po dobu 24 měsíců octe dne převzetí předmětu plněm, neni-li v jiné části této objednávky (zejména části
určené к uvedení položek předmětu plnění) stanovena delší doba.

12. Pro smluvní vztah vzniklý na základě této objednávky se nepoužije ust.§ 2093 OZ, tj. v případě dodání většího množství
než stanoví tato objednávka, nedochází převzetím přebytečného množství к uzavřeni kupní smlouvy ohledně přebytečného
množství.

13. Obsahuje-li objednávka odkaz na smlouvu uzavřenou mezi odběratelem a dodavatelem (tj. objednávka je vystavena na
základě nebo pro účely takové smlouvy), řídí se vztah založený touto objednávkou dotčenou smlouvou s tím, že ujednání
obsažená v této objednávce a dokumentech, na které odkazuje, jsou bez právního významu, nestanoví-Ii příslušná smlouva
něco jiného.

CEPRO.íls.                   Tel+420 221 961! 111       Zapsáno v Obchodním  1Č; 60193331
Dílnička 213/12              Fax+420 221 96S 300        rejstříku vedeném    DIČ: CZ6019333I
170 00 Praha 7. Floiešovicc  E.imil: cepmas@cc1x03s.cz  M&tským soadem
v Praze čoská rcpuhliku      hnprtfwww .cepmas.cz       oodOB, vložka 2341