Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16682859: 010521 Rámcová smlouva o obchodní spolupráci - Antiinfektiva - část VZ

Příloha Phoenix - Rámcová smlouva o obchodní spolupráci - Antiinfektiva - část VZ 1 RS.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        RÁMCOVÁ SMLOUVA O OBCHODNÍ SPOLUPRÁCI
uzavřená dle ustanovení § 1746 odst. 2 a § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku v platném znění, níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi

Kupující: Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje
se sídlem třída Václava Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav
IČ: 27256456, DIČ: CZ27256456
společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 10019
zastoupená JUDr. Ladislavem Řípou, předsedou představenstva a Mgr. Danielem Markem, místopředsedou představenstva
bankovní spojení Komerční banka, a.s.
č. účtu 35-3525450227

(dále jen "Kupující")
na straně jedné

a

Prodávající: PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o.
se sídlem K pérovně 945/7, Hostivař, Praha 10, PSČ 102 00 
IČ: 45359326, DIČ: CZ45359326 
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 275345
Zastoupená MUDr. Michaelou Steklou, prokuristkou a Ing. Petrem Dvořákem, prokuristou
Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., č. účtu 1054262/0800
ID datové schránky: 2wrru4m

(dále jen "Prodávající")
na straně druhé

Prodávající a Kupující dále též označováni jako "strany smlouvy".


I.
Postavení smluvních stran a předmět jejich činnosti
1.	Prodávající je společností zřízenou podle právního řádu České republiky.
2.	Kupující je obchodní společností zřízenou podle českého práva s předmětem podnikání kromě jiného: poskytování zdravotních služeb. Kupující prohlašuje, že je oprávněn k činnostem souvisejícím s plněním povinností z této smlouvy.
3.	Kupující je provozovatelem lékárny na adrese: třída Václava Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav a Palackého 150, 293 01 Mladá Boleslav (dále také jen „lékárna“).


II.
Předmět Rámcové smlouvy
1.	Touto rámcovou smlouvou si smluvní strany upravují svá vzájemná práva a povinnosti vznikající při dodávkách zboží Prodávajícím Kupujícímu v návaznosti na zadávací řízení na zadání části 1 veřejné zakázky „Antiinfektiva – společné zadávání“ (dále jen jako „veřejná zakázka“).
2.	Prodávající se touto Rámcovou smlouvou zavazuje dodávat Kupujícímu léčivé přípravky „antiinfektiva“ dle Specifikace předmětu plnění a ceníku v příloze č. 1 této Rámcové smlouvy (dále také jen jako „Zboží“ nebo „předmět plnění“), který bude splňovat veškeré podmínky stanovené Kupujícím v zadávací dokumentaci k veřejné zakázce a dodržet kvalitu Zboží po dobu 24-ti měsíců od data podpisu této smlouvy. 
3.	Kupující bude po dobu platnosti a účinnosti této rámcové smlouvy odebírat od Prodávajícího Zboží na základě objednávek Kupujícího a Prodávající bude Zboží v objednaném množství, jakosti a druhu pro Kupujícího zajišťovat a dodávat způsobem uvedeným v této smlouvě.
4.	Dodávky Zboží ze strany Prodávajícího budou uskutečňovány prostřednictvím dílčích kupních smluv, které budou mezi stranami uzavírány postupem uvedeným v této smlouvě.
5.	Podle podmínek této rámcové smlouvy se budou řídit všechny právní vztahy, které mezi smluvními stranami z dodávek Zboží vzniknou, ledaže by se smluvní strany od této rámcové smlouvy v rámci jednotlivých dodávek (dílčích kupních smluv na jednotlivé dodávky) písemně výslovně odchýlily. Pro jednotlivé budoucí právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím o dodávkách Zboží se rovněž užijí ustanovení § 2079 a násl. občanského zákoníku pro kupní smlouvy, pokud mezi stranami není touto rámcovou smlouvou nebo jinou písemnou smlouvou dohodnuto jinak.


III.
Uzavírání dílčích kupních smluv, Dodací podmínky
1.	Kupující bude objednávky Zboží zasílat Prodávajícímu elektronicky (např. přes e-shop) nebo e-mailem na adresu: nemocnicecechy@phoenix.cz popř. jinou dohodnutou formou.
2.	Objednávka musí jednoznačně specifikovat druh a množství Zboží a místo plnění, kterým je lékárna provozovaná Kupujícím, event. také požadovaný termín dodání. Neuvedení některého údaje však nečiní objednávkou neplatnou; Prodávající v případě jakékoliv nejasnosti ohledně obsahu objednávky bude kontaktovat Kupujícího za účelem vyjasnění nejasného údaje objednávky. 
3.	Prodávající vždy nejdéle následující pracovní den od obdržení objednávky potvrdí Kupujícímu přijetí (akceptaci) objednávky. Tímto potvrzením objednávky je dílčí kupní smlouva mezi stranami uzavřena.
4.	Prodávající zajistí přepravu a dodání Zboží do místa plnění. Jednotlivé dodávky jsou tak realizovány na základě požadavků Kupujícího na místo, které určí Kupující. Nebude-li dohodnuto jinak, je Prodávající povinen realizovat dodání Zboží Kupujícímu do dvou (2) pracovních dnů od obdržení objednávky.
5.	Místo plnění (místo dodání Zboží) je určené místo poskytování lékárenské péče (lékárna) Kupujícího uvedené v článku I. odst. 3 této rámcové smlouvy.
6.	Kupující je povinen zajistit řádné převzetí Zboží zaměstnancem, který splňuje veškeré zákonem stanovené předpoklady pro manipulaci se Zbožím, v opačném případě odpovídá Kupující Prodávajícímu za způsobenou škodu. Převzetí dodávky stvrdí Kupující na přepravním listu, jehož nedílnou součástí jsou jednotlivé dodací listy jmenované na přepravním listu.
7.	Nedohodnou-li se smluvní strany jinak, pak se Prodávající zavazuje dodávat Kupujícímu Zboží, jehož doba datum expirace bude stanoveno více jak tři měsíce od okamžiku dodání Zboží Kupujícímu.
8.	Současně se Zbožím Prodávající předá Kupujícímu také potřebné doklady vyžadované právní předpisy, popř. nezbytné k užití Zboží pro zamýšlený účel. Zboží musí být řádně označeno a zabaleno v souladu s právními předpisy a musí být označeno jedinečným identifikátorem dle protipadělkové směrnice. Zboží musí být označeno platným SÚKL kódem.


IV.
Cena Zboží
1.	Cena Zboží (léčivých přípravků) je stanovena v ceníku, který je přílohou č. 1 a nedílnou součástí této rámcové smlouvy. Uvedené ceny jsou cenami konečnými, nepřekročitelnými a obsahují veškeré náklady Prodávajícího spojené s dodávkou Zboží (léčivých přípravků) včetně přirážky distributorů, dopravy, cel, daní, pojištění apod., jakož i úhradu za další případná plnění Prodávajícího dle této rámcové smlouvy. DPH bude připočteno k ceně bez DPH podle právních předpisů platných v době dodávky Zboží.
2.	Prodávající garantuje platnost a neměnnost ceny Zboží (léčivých přípravků) uvedené v ceníku, který je přílohou č. 1 této rámcové smlouvy, po celou dobu trvání této rámcové smlouvy s výjimkou úpravy ceny podle odst. 3 tohoto článku této smlouvy nebo v případě změny výše celních poplatků a nepřímých daní vážících se ke Zboží, přičemž v takovém případě bude cena Zboží po dohodě smluvních stran upravena poměrným způsobem odpovídajícím změně cel a daně.
3. 	Cena Zboží (léčivých přípravků) stanovená v ceníku v příloze č. 1 této smlouvy bude upravena (navýšena nebo snížena) v případě změny ceny původce zboží z rozhodnutí Státního ústavu pro kontrolu léčiv, a to pouze ve výši shodné s výší změny ceny původce, tzn. cena Zboží bude navýšena nebo snížena o částku, o kterou se změní cena původce zboží z rozhodnutí Státního ústavu pro kontrolu léčiv. Dojde-li ke změně ceny původce zboží z rozhodnutí Státního ústavu pro kontrolu léčiv, pak k výzvě kterékoliv smluvní strany bude bez odkladu sepsán dodatek k této smlouvě ohledně odpovídající změny ceny Zboží, resp. o změně přílohy č. 1 k této smlouvě.

V.
Platební podmínky
1. Kupující se zavazuje zaplatit Prodávajícímu kupní cenu za Zboží bezhotovostním převodem na bankovní účet Prodávajícího uvedený v této smlouvě na základě daňového dokladu (faktury) vystaveného Prodávajícím po protokolárním předání Zboží Kupujícímu. Kopie předávacího protokolu podepsaného ze strany zástupce Kupujícího musí být přiložena jako příloha k daňovému dokladu (faktuře). Splatnost daňového dokladu (faktury) činí 30 dnů od jeho prokazatelného doručení Kupujícímu. Prodávající bude Kupujícímu zasílat vystavené daňové doklady (faktury) na adresu: Podatelna, Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje, třída Václava Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav, popř. e-mailem na adresu podatelna@onmb.cz. 
1. Prodávající se touto smlouvou zavazuje, že jím vystavený daňový doklad (faktura) bude obsahovat všechny náležitosti řádného daňového dokladu dle platné právní úpravy.
1. V případě, že daňový doklad (faktura) nebude mít odpovídající náležitosti či přílohu dle zákona nebo této smlouvy, je Kupující oprávněn zaslat jej ve lhůtě splatnosti zpět Prodávajícímu k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností. Důvody vrácení sdělí Kupující Prodávajícímu písemně zároveň s vráceným daňovým dokladem (fakturou). V závislosti na povaze závady je Prodávající povinen daňový doklad (fakturu) včetně jeho příloh opravit nebo vyhotovit nový. Lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněného či opraveného daňového dokladu (faktury).
1. Prodávající prohlašuje a svým podpisem této smlouvy Kupujícího ujišťuje, že není nespolehlivým plátcem daně ve smyslu Zákona o DPH, a že proti němu není vedeno řízení o zápis do evidence nespolehlivých plátců daně ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o DPH“), a zahájení takového řízení Prodávajícímu nehrozí. Prodávající je povinen neprodleně Kupujícímu písemně oznámit jakoukoliv změnu týkající se skutečnosti, že Prodávající není nespolehlivým plátcem daně. Stane-li se Prodávající nespolehlivým plátcem má Kupující právo jednat dle § 109a Zákona o DPH a uhradit správci daně daň za Prodávajícího, přičemž takto uhrazená částka daně se započítá na úhradu závazků Kupujícího dle této Smlouvy. Stane-li se Prodávající nespolehlivým plátcem, pak Kupujícímu vznikne povinnost zaplatit Prodávajícímu částku odpovídající DPH z jím vystaveného daňového dokladu jenom v případě, že prodávající nade vší pochybnost prokáže její zaplacení svému správci daně.

VI.
Povinnosti Prodávajícího
1.	Prodávající bude zajišťovat řádné a včasné plnění dodávek Zboží v množství, jakosti a druhu dle Objednávek Kupujícího.
3.	Prodávající je povinen poskytovat Kupujícímu bez zbytečného odkladu veškeré informace, které by mohly vést k ohrožení řádného plnění této smlouvy.
4.	Prodávající je povinen poskytovat Kupujícímu potřebnou součinnost nezbytnou k dosažení účelu této smlouvy.
5.	Prodávající prohlašuje, že mu není známo, že by mu hrozilo či že by již bylo zahájeno jakékoli řízení vedené soudem, rozhodcem či orgánem veřejné správy proti jeho majetku, které by mohlo nepříznivým způsobem ovlivnit jeho schopnost či možnost řádně a včas plnit své povinnosti vyplývající z této smlouvy. 
6.	Prodávající prohlašuje, že veškeré listiny a jiné doklady předkládané Prodávajícím Kupujícímu v souvislosti s touto smlouvou jsou aktuální, úplné, pravdivé, platné a právně vymahatelné.
7.	Prodávající se zavazuje neprodleně řešit veškeré reklamace a nároky z vad Zboží, které budou vzneseny ze strany Kupujícího. Prodávající je povinen vyřešit vznesený nárok z vad Zboží nejpozději do třiceti (30) dnů od obdržení reklamace.

VII.
Povinnosti Kupujícího
1.	Kupující je povinen zajistit řádný a včasný odběr dodávaného Zboží a jeho plnou a včasnou úhradu Prodávajícímu, a to na číslo účtu uvedené v záhlaví této smlouvy nebo na daňovém dokladu.
2.	Kupující je povinen poskytovat Prodávajícímu bez zbytečného odkladu veškeré informace, které by mohly vést k ohrožení řádného plnění této smlouvy.
3.	Kupující je povinen poskytovat Prodávajícímu potřebnou součinnost nezbytnou k dosažení účelu této smlouvy.
4.	Kupující prohlašuje, že mu není známo, že by mu hrozilo či že by již bylo zahájeno jakékoli řízení vedené soudem, rozhodcem či orgánem veřejné správy proti jeho majetku, které by mohlo nepříznivým způsobem ovlivnit jeho schopnost či možnost řádně a včas plnit své povinnosti vyplývající z této smlouvy. 
5.	Kupující prohlašuje, že veškeré listiny a jiné doklady předkládané Kupujícím Prodávajícímu v souvislosti s touto smlouvou jsou aktuální, úplné, pravdivé, platné a právně vymahatelné.
6.	V případě vady Zboží má Kupující právo vznést nárok z vady Zboží vůči Prodávajícímu, přičemž dle své volby má právo na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějícího Zboží, na odstranění vady Zboží (je-li to možné), na přiměřenou slevu nebo na odstoupení od dílčí kupní smlouvy ohledně konkrétní dodávky Zboží.

VIII.
Sankce
1.	V případě prodlení Kupujícího s úhradou kupní ceny je Prodávající oprávněn požadovat po Kupujícím zaplacení úroků z prodlení ve výši 0,01% z dlužné částky za každý den prodlení.
2.	V případě prodlení Kupujícího s úhradou dlužných částek Kupujícím po dobu delší než 30 dnů je Prodávající oprávněn zastavit další dodávky Zboží nebo odstoupit od této smlouvy.
3.	V případě, že Prodávající nesplní svou povinnost dodat Kupujícímu Zboží ve lhůtě do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky Prodávajícím dle čl. III. odst. 4 této rámcové smlouvy, zavazuje se Prodávající zaplatit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,5 % hodnoty nedodaného Zboží za každý den prodlení s dodáním Zboží; to neplatí v případě, že důvodem prodlení s dodávkou Zboží je stahování zboží z trhu na základě rozhodnutí SÚKL a Prodávající tuto skutečnost doloží písemně Kupujícímu nejpozději do 48 hodin od uplynutí termínu pro dodání Zboží.
4.	V případě prodlení Prodávajícího s dodáním Zboží oproti termínu stanoveném dle této rámcové smlouvy delším než 10 kalendářních dnů a pokud Prodávající nenabídl Kupujícímu za stejnou cenu rovnocenný léčivý přípravek s totožnou účinnou látkou a po odsouhlasení ze strany Kupujícího tento Kupujícímu řádně nedodal, má Kupující právo odstoupit od dílčí kupní smlouvy (objednávky) jednostranným sdělením Prodávajícímu, které bude zasláno způsobem stanoveným pro zasílání objednávek, a současně má Kupující právo nakoupit Zboží (event. rovnocenný konkurenční léčivý přípravek) od jiného dodavatele za obvyklou cenu; Prodávající v takovém případě bude povinen uhradit Kupujícímu rozdíl mezi cenou Zboží dle této rámcové smlouvy a cenou, za kterou Kupující Zboží (event. rovnocenný konkurenční léčivý přípravek) koupil od jiného dodavatele, a to do 15 dnů od vyúčtování.


IX.
Doba trvání a způsoby ukončení smlouvy
1.	Tato Rámcová smlouva se uzavírá na dobu určitou dvacet čtyři (24) měsíců od podpisu této smlouvy.
2.	Tato Rámcová smlouva může být ukončena dohodou stran, výpovědí z důvodů v této smlouvě uvedených nebo odstoupením od smlouvy za podmínek uvedených v následujícím odstavci.
3.	Kterákoliv ze smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení této smlouvy druhou smluvní stranou. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení smluvních povinností považuje takové porušení, u kterého smluvní strana porušující smlouvu měla nebo mohla předpokládat, že při takovémto porušení smlouvy, s přihlédnutím ke všem okolnostem, by druhá smluvní strana neměla zájem smlouvu uzavřít; zejména:
-	prodlení s úhradou kupní ceny nebo její části delším 30 kalendářních dnů;
-	jestliže Prodávající ujistil Kupujícího, že Zboží má určité vlastnosti, zejména vlastnosti Kupujícím výslovně vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a toto ujištění se následně ukáže nepravdivým;
-	v případě, že se kterékoliv prohlášení Prodávajícího uvedené v této smlouvě ukáže jako nepravdivé.
4.	Odstoupení od této kupní smlouvy musí mít písemnou formu, musí v něm být přesně popsán důvod odstoupení, a musí být podepsáno odstupující smluvní stranou, jinak je odstoupení od této kupní smlouvy neplatné. Tato smlouva zaniká ke dni doručení oznámení odstupující smluvní strany o odstoupení druhé smluvní straně.
5.	Odstoupení od této smlouvy se nedotýká práva na náhradu škody vzniklého z porušení smluvní povinnosti, práva na zaplacení smluvní pokuty a úroku z prodlení, ani ujednání o způsobu řešení sporů a volbě práva.
6.	Ukončení této smlouvy nemá vliv na již uzavřené jednotlivé kupní smlouvy na dodávky Zboží a jejich podmínky upravené touto smlouvou.
7.	Při odstoupení od této smlouvy má Kupující vždy právo dle svého uvážení odstoupit (i jen od některých) dosud nesplněných dílčích kupních smluv.
8.	Pro případ dlouhodobého (tzn. po dobu 3 a více měsíců trvajícího) výpadku dostupnosti některého druhu Zboží na trhu, resp. výpadku dodávek Zboží od výrobce, je Prodávající oprávněn tuto rámcovou smlouvu vypovědět v její části týkající se takového nedostupného druhu Zboží, a to s výpovědní dobou jeden (1) měsíc. Nakoupí-li Kupující v takovém případě Zboží (event. rovnocenný konkurenční léčivý přípravek) na trhu od jiného dodavatele, pak Prodávající bude povinen uhradit Kupujícímu rozdíl mezi cenou Zboží dle této rámcové smlouvy a cenou, za kterou Kupující Zboží (event. rovnocenný konkurenční léčivý přípravek) v průběhu trvání výpovědní doby koupil od jiného dodavatele, a to do 15 dnů od vyúčtování.


X.
Doručování
1.	Veškerá korespondence, oznámení či jiná sdělení podle této smlouvy budou provedena písemně a musí být doručena druhé smluvní straně osobně nebo zaslána do datové schránky, doporučenou poštou nebo mezinárodně uznávanou kurýrní službou (např. DHL) nebo zaslána e-mailem adresovaným druhé smluvní straně na tyto adresy:
	a)	Pro Kupujícího:		Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s., nemocnice Středočeského kraje
			třída Václava Klementa 147, 293 01 Mladá Boleslav
			tel. číslo: xxx
			e-mail: xxx

	b) Pro Prodávajícího:	PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o.
			OC Praha, K pérovně 945/7, 102 00 Praha 10 – Hostivař 
			tel. 296 808 625
			xxx
		
2.	Jakákoli korespondence, oznámení či jiné sdělení učiněné na základě této smlouvy se považuje za řádně doručenou druhé smluvní straně:
a)	je-li doručována osobně, dnem doručení uvedeným v potvrzení o převzetí,
b)	je-li zasílána doporučenou poštou, dnem doručení potvrzeným na doručence,
c)	je-li zasílána mezinárodně uznávanou kurýrní službou, dnem doručení uvedeným v potvrzení o převzetí,
d)	je-li zasílána e-mailem, okamžikem přijetí zpětné e-mailové zprávy o doručení.
	V případě, že některá strana odmítne korespondenci, oznámení či jiné sdělení převzít nebo si ho nevyzvedne v místě uložení, považuje se písemnost za doručenou pátým dnem od odeslání.
3.	Výše uvedené adresy a telekomunikační spojení mohou být měněny jednostranným písemným oznámením příslušné smluvní strany, s tím, že takováto změna se stane vůči druhé smluvní straně účinnou 5. (pátým) pracovním dnem po doručení takového oznámení této smluvní straně.


XI.
Závěrečná ustanovení
1. Tato rámcová smlouva nabývá platnosti okamžikem jejího podpisu poslední smluvní stranou a účinnosti okamžikem jejího uveřejnění v registru smluv.
1. Tato rámcová smlouva se uzavírá elektronicky tak, že Prodávající na výzvu Oblastní nemocnice Kolín, a.s., nemocnice Středočeského kraje (dále jen „pověřený zadavatel“) elektronicky podepsal připravený návrh rámcové smlouvy odpovídající vzoru smlouvy, který tvořil součást zadávací dokumentace na veřejnou zakázku, a zaslal podepsanou smlouvu vč. příloh pověřenému zadavateli, který zajistil podpis této smlouvy ze strany Kupujícího  a takto podepsanou smlouvu jako pověřený zadavatel zašle zpět Prodávajícímu prostřednictvím svého elektronického nástroje Tender arena dostupném na www.tenderarena.cz a také datovou schránkou. Prodávající se zavazuje zajistit a zachovat možnost přijímání komerčních datových zpráv do své datové schránky.
1. Ustanovení neupravená touto rámcovou smlouvou se řídí obecně platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění.
1. Změna nebo doplnění této rámcové smlouvy může být uskutečněna pouze písemným dodatkem k této smlouvě podepsaným oběma smluvními stranami. Změny v jiné, než písemné formě se vylučují a budou považovány za neplatné.
1. Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto rámcovou smlouvu před podpisem přečetly, porozuměly jejímu obsahu, s obsahem souhlasí, a že je tato smlouva projevem jejich svobodné vůle.
1. Prodávající je dle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou Zboží nebo služeb z veřejných výdajů. 
1. Prodávající je povinen archivovat originální vyhotovení rámcové smlouvy, její dodatky, originály účetních dokladů a dalších dokladů vztahujících se k realizaci předmětu této smlouvy po dobu 10 let od zániku závazku vyplývajícího ze smlouvy, minimálně však do konce roku 2030. Po tuto dobu je Prodávající povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektů provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním této smlouvy.
1. Prodávající, který je právnickou osobou, je povinen, pokud nelze zjistit údaje o skutečném majiteli podle zákona o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu (dále jen "skutečný majitel") z evidence údajů o skutečných majitelích podle zákona upravujícího veřejné rejstříky právnických a fyzických osob, předložit výpis z evidence obdobné evidenci údajů o skutečných majitelích nebo sdělit identifikační údaje všech osob, které jsou jeho skutečným majitelem, a/nebo předložit doklady, z nichž vyplývá vztah všech těchto osob k osobě Prodávajícího. Stejné údaje je Prodávající povinen na výzvu Kupujícího předložit i ve vztahu k poddodavatelům, jimž za plnění subdodávky uhradil více než 10 % z celkové ceny předmětu plnění (počítáno poměrně v období každých šesti měsíců trvání této rámcové smlouvy.
1. Práva vzniklá z této rámcové smlouvy nesmí být postoupena bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany. Za písemnou formu nebude pro tento účel považována výměna e-mailových, či jiných elektronických zpráv.
1. Smluvní strany na sebe přebírají nebezpečí změny okolností v souvislosti s právy a povinnostmi smluvních stran vzniklými na základě této smlouvy. Smluvní strany vylučují uplatnění ustanovení § 1765 odst. 1 a § 1766 občanského zákoníku na svůj smluvní vztah založený touto rámcovou smlouvou.
1. Nevymahatelnost nebo neplatnost kteréhokoli ustanovení této rámcové smlouvy neovlivní vymahatelnost nebo platnost této smlouvy jako celku, vyjma těch případů, kdy takové nevymahatelné nebo neplatné ustanovení nelze vyčlenit z této smlouvy, aniž by tím pozbyla platnosti. Smluvní strany se pro takový případ zavazují vynaložit v dobré víře veškeré úsilí na nahrazení takového neplatného nebo nevymahatelného ustanovení vymahatelným a platným ustanovením, jehož účel v nejvyšší možné míře odpovídá účelu původního ustanovení a cílům této smlouvy.
1. Smluvní strany si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení této rámcové smlouvy byla jakákoliv práva a povinnosti dovozovány z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkajícím se předmětu plnění této smlouvy, ledaže je ve smlouvě výslovně sjednáno jinak. Vedle shora uvedeného si smluvní strany potvrzují, že si nejsou vědomy žádných dosud mezi nimi zavedených obchodních zvyklostí či praxe.
1. Kupující je oprávněn zveřejnit plné znění zadávací dokumentace veřejné zakázky a podmínky a obsah uzavřeného smluvního vztahu. Prodávající plně souhlasí se zveřejněním všech náležitostí tohoto smluvního vztahu (včetně plného textu této smlouvy a jejích příloh) a případně též smluvních vztahů s touto smlouvou souvisejících v zákonem požadovaném rozsahu (tj. na profilu zadavatele a v registru smluv). Prodávající v této souvislosti prohlašuje, že tato smlouva neobsahuje jeho obchodní tajemství, které by mělo být utajeno; jinak se Prodávající zavazuje současně s podpisem této smlouvy obchodní tajemství v ní vyznačit a notifikovat Kupujícímu. Prodávající je povinen zajistit a prohlašuje, že zajistil, že tato smlouva neobsahuje ani jiné údaje (např. osobní údaje osob), které by neměly být zveřejněny dle platných právních předpisů. Pro případ, že by prodávající zjistil, že tato smlouva obsahuje v určitých ustanovení údaje (např. osobní údaje osob), které dle právních předpisů nemají být zveřejněny, zavazuje se na tuto skutečnost Kupujícího bez odkladu, nejdéle však do sedmi dnů od uzavření smlouvy, písemně upozornit, a současně Kupujícímu předat kopii uzavřené smlouvy se začerněnými údaji, které nemají být zveřejněny a písemně požádat, aby smlouva byla zveřejněna bez těchto údajů. Kupující však není povinen žádosti Prodávajícího vyhovět, pokud dojde k závěru, že je nedůvodná.

1. Nedílnou součástí této Rámcové smlouvy jsou její přílohy:

Příloha č. 1 – 	Specifikace Zboží a ceník
Příloha č. 2 - 	Seznam Poddodavatelů / Prohlášení o neexistenci poddodavatelů

V Mladé Boleslavi,			V Praze,

Kupující:			Prodávající:


….................................................................			…............................................................
JUDr. Ladislav Řípa			Helena Křížová
předseda představenstva			na základě plné moci
Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s.			PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o.
nemocnice Středočeského kraje

….................................................................			……………………………………………..
Mgr. Daniel Marek			Mgr. Martina Tomečková
místopředseda představenstva		za právní oddělení
Oblastní nemocnice Mladá Boleslav, a.s.			PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o.
nemocnice Středočeského kraje

příloha č. 1
Příloha č. 1 - Specifikace Zboží a ceník

	část
	ATC
	účinná látka
	síla
	forma
	MJ
	 název přípravku / kód SUKL
	cena v Kč bez DPH vč. obchodní přirážky / MJ 

	1
	J01CR02
	Amoxicilin a enzymový inhibitor
	600mg
	inj./inf. roztok
	lahvička
	Amoksiklav 600mg inj.plv.sol. 5x600mg
	0072973