Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16729011: Rámcová smlouva o poskytnutí bezpečnostních služeb

Příloha 4500936624_leden.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        O B J E D NÁ VK A c. :4500936624                                                                                               Str. 1/3

Objednatel:                    Cd Cargo, a.s.                                        SÍDLO DODAVATELE
                                                                                     INDUS PRAHA, spol. s r.o.
                               Jankovcova 1569/2C
                                                                                     U hostivarského nádraží 556/12, Hos
                               170 00 Práha 7 - Holešovice                           102 00 Praha 10
Zapsané v obch. rejstríku u Mestského soudu v Praze, oddíl B, vložka 12844.
IC: 28196678                   DIC: CZ 28196678

Cd Cargo, a.s. je plátcem DPH

Bankovní spojení: CSOB, a. s.                                                        DODAVATEL
Císlo úctu:                                                                          INDUS PRAHA, spol. s r.o.

Adresa pro zaslání danového dokladu (faktury):                                       U hostivarského nádraží 556/12, Hostivar
Cd Cargo, a.s.                                                                       102 00 Praha 10

Jankovcova 1569/2c                                                                     IC: 24210668
170 00 Praha 7 - Holešovice                                                          DIC: CZ24210668

                               Celková cena (bez DPH) CZK:

Požadovaný termín dodání:                          Datum tisku:
                                                                Doprava:
Místo dodání:
SOKV Ústí nad Labem
Petidomí 7
400 01 Ústí nad Labem

Platební podmínky:
l. Na fakturu uvede dodavatel císlo této objednávky. !aktura musí obsahovat náležitosti rádného danového dokladu ve smyslu plaotých právních predpisu. Kopie

této objednávky potvrzené dodavatelem tvorí prílohu .aktury a bez ní nebude faktura objednatelem zaúctována a proplacena.

2. Faktura bude v papírové podobe zaslána na adrou: Cd Cargo, a.s., Odbor úcetnictví, jankovcova 1569/2c, 17000 Praha 7 - Holešovice. V souladu se zákonem

c. 235/2004 Sb., o dani z pridané hodnoty, ve znení pozdejších predpisu, (dále jen "Zákon o DPH") odberatel souhlasí, že faktura muže být též odberateli zaslána

elektronicky (dále jen "ýlektroMcká faktura"), a to výlucne na e-mailové adresy               pro dodavatelské fäktury urcené na zasílací adresu Cd cwo,

a. :., Jankovcova 1569 2c, 17000 Praha 7, Holešovice. Elekhunická fäktura bude obsahovat náležitosti stanovené zákonem o DPH a § 435 odst. l zákona c.

89,2012 Sb., obcanský zákoník, v platném mení. Elekuonická faktura bude generována prímo z úcetního systému dodavatele v elektronické podobe a tato

:1ekb'onická podoba bude predstavovat originální verzi techto dokladu evidovanou v úcetnictví odberatele. V prípade, že není možné generovat Elektronickou

aktum prímo z úcetního systému dodavatele, bude tato opatrena zaruceným elekhonickým podpisem založeným na kvalinkovaném certinkátu ve smyslu zákona

c. c. 297/2016 Sb. o službách vytvárejících duveru pro elektronické transakce, který byl vydán kvalifikovaným poskytovatelem takových služeb, vedeným v

seznamu Ministerstva vnitxa. Elektronická faktura bude vyhotovena ve formátu PDF v cetnosti l faktura = l pdf soubor. Prílohy Elektronické faktury, které nejsou

soucásti danového dokladu, budou zasílány odberateli pouze ve formátech RTF, PDFJPG, DOC, DOCX, XLS, XLSx. V prípade, kdy bude zaslána odberateli

Elektronická faktura, dodavatel již odberateli nezašle stejnou fakturu duplicitne v papírové podobe. prijetí Elektronické faktury odberatelem bude následne

potvrzeno zpetným odoláním Zprávy o dorucení na emailovou adresu, z níž byla faktura oddána.

3. Splatnost faktury je dní od data vystavení. Dodavatel je povinen odeslat objednateli faktum do 3 kalendárních dní ode dne jgího vystavení. V prípade

prodlení dodavatele s odesláním faktury se o dobu takového prodlení prodlužuje doba splatnosti faktury. Pripadne-li poslední den lhuty splatnosti na sobotu, nedeli

nebo svátek, je posledním dnem lhuty splatnosti nejbližší následujicí pracovni den.

4. v prípade piMlení objednatele s úhradou faktury má dodavatel nárok na úrok z prodlení ve výši stanovené narízením vlády c. 351/2013 Sb., ve znení

pozdcjšich predpisu.

5. V prípade pMleni dodavatele s dodáním predmetu plnení specinkovaného touto objednávkou (tj. zejména ve stanovené lhute, množství, jakosti a provedení)

má objednatel nárok na smluvní pokutu ve výši 0 % z celkové ceny predmetu plnení bez DPH, který má být na základe této objednávky dodán, a to za každý

zapocatý den prodlení, minimálne však ve výši  kc za každý zapocatý den prodlení.
O B JE D N Á V K A C. :4500936624                                                                                                                Str. 2/3

6. Dodavatel se zavazuje, že nebude za dobu minimálnc 14 kalendárních dnu po splatnosti faktury uplatnován vuci Cd Cargo, a.s. úrok z prodlení.

7. Dodavatel se zavazuje nedat do zástavy a nepostoupit své pohledávky a závazky plynoucí z této objednávky/smlouvy vzniklé na základe této objednávky tretím

osobám bez predchozího písemného souhlasu objednatele, který nebude objednatelem bezduvodne odmítán ci prodlužován. V prípade porušeni tohoto smluvního

ujednání dodavatelem, je objednatel oprávnen úctovat smluvní pokutu ve výši 20 % z hodnoty zastavené nebo postoupené pohledávky (bez DPH), minimálne však

ve výši  , a to i v prípade, že by se takové postoupení nebo zastavaii pohledávky ukázalo jako neplamé.

8. Dodavatel není oprávnen prevést svá práva a povinnosti z této objednávky/smlouvy vzniklé na základe této objednávky nebo její cásti na tretí osobu bez

predchozího výslovného písemného souhlasu objednatele. V ph'padc, že dodavatel poruší toto ujednání, má objednatel nárok na smluvní pokutu ve výši

Kc, a to i v prípade, že by se prevod ukázal jako neplatný.
9. Vedle múuvních pokut má objednatel nárok na náhradu škody v plném rozsahu. Škoda bude objednateli nahrazena v penezích.

'10. Jakékoliv vzdání se práva, prominutí dluhu nebo uznáni závazku je platné pouze za phdpokladu, že bude ucineno dohodou smluvních stran uzavrenou
písemne, v listinné podobe a podepsanou oprávnenými zástupci obou smluvních stran.

11. Objednatel je oprávnen jednostranne zapocíst jakýkoliv svuj nárok (pohledávku) vzniklý na základe této smlouvy, a to jak splatný tak nesplatný, proti cene
plneni, která má být objednatelem v souladu s touto smlouvou uhrazena bez ohledu na skutecnost, zda je již splatná ci nikoliv.

12. Dodavatel nemá právo na náhradu škody a objednatel není povinen hradit škody vzniklou dodavateli tím, že objednatel oprávnene zapocetl svou
pohledávku vuci pohledávce dodavatele, tj. smluvní strany vylucují ust. § 1990 zákona 89/2012 Sb., obcanský zákoník, v platném znení (dále jen "OZ").

13. Dodavatel se zavazuje bez zbytecného prodlení omámit objednateli svou insolvenci nebo hrozbu jejího vzniku. Objednatel je v prípade podezrení na
insolvenci dodavatele nebo její hrozbu nebo podezrení na neuhrazeni DPH nebo její krácení ci vylákání danové výhody oprávnen odvést cástku DPH z
uskutecneného zdanitelného plneni prímo príslušnému financnímu úradu, a to v návaznosti na §109 a 109a zákona c. 235/2004 Sb., o dani z pridané hodnoty, "
plamán mení (dále jen "ZDPH"). V takovém prípade tuto skutecnost objednatel bez zbytecného odkladu omámí dodavateli. Úhradou DPH na úcet financního

úradu se pohledávka dodavatele vuci objednateli v cástce uhrazené DPH považuje bez ohledu na další ustanovení sLIÚoUvý za uhrazenou. Zároven dodavatel
neprodlene oznámí, zda takto provedená platba je evidována jeho správcem dane.

14. Dodavatel se zavazuje, že
a) bankovní úcet jím urcený k úhrade plnení je úctem zverejneným ve smyslu § 96 odst. 2 ZDPH.
b) neprodlene písemne omámí objednateli své oznacení za nespolehlivého plátce ve smyslu § 106 ZDPH.

15. Objednatel je v prípade vzniku rucení podle § 109 ZDPH oprávnen bez souhlasu dodavatele postupovat podle §109a ZDPH s tím, že v rozsahu zaplacmí
DPH na úcet správce dane se jeho závazek vuci dodavateli považuje za splnený.

Ostatní ujednání:

l. Tato objednávka se po akceptaci dodavatelem stává smlouvou ve smyslu OZ. Objednatel vylucuje ve smyslu ust. § 1740 odst. 3 oz prijetí nabídky s dodatkem

nebo odchylkou, tj. odpoved s dodatkem nebo odchylkou není prijetím nabídky, a to ani v prípade, pokud tyto podstatným zpusobem nemení podmínky obsažené l
této objednávce. Pokud dodavatel požaduje meny ci odchylky oproti objednávce, musí být vždy písemne odsouhlaseny Objednatelem.

2. V prípade, že jde o kupní smlouvu platí: Pro smluvní vztah vzniklý na základe této objednávky se nepoužije ust. § 2093 OZ, tj. v pripadc dodání vetšího
množství než stanoví tato objednávka, nedochází prevzetím prebytecného množství k uzavreni kupní smlouvy ohledne prebytecného množství.

3. Jakékoliv právní jednání, které by melo mít za následek vznik, menu nebo únik práv a povinností smluvních stran ve vztahu k predmetu této objednávky musí
být ucineno písemne v listinné podobe a musí být s vyloucením ust. § 566 OZ rádne podepsáno oprávnenými osobami.
4. Jsou-li k objednávce priloženy prílohy, tvorí nedílnou soucást smlouvy mezi objednatelem a dodavatelem.

5. Dodavatel akceptací objednávky stvrzuje, že souhlasí s veškeTýmj obchodními podmínkami v této objednávce (vcetne jejích prípadných príloh) uvedenými.
6. Dodavatel prohlašuje, že predmet plncní dodaný na základe této objednávky bude dodaný v množství, provedení a jakosti v této objednávce uvedené a bude mít
obvyklé vlastnosti a bude @usobi1ý obvyklému použiti. Dodavatel poskytuje záruku na celý predmet plnení po dobu 24 mesícu ode dne prevzetí predmetu plneni.
7. Objednatel bude zachovávat mlcenlivost a ochranu duverných informací, které se dozví v souvislosti s plnením smlouvy vzniklé na základe této objednávky. Iv
prípade, že nedojde na základe této objednávky k uzavreni smlouvy, je tato objednávka a informace z ní plynoucí považována za duvcmou. Cd Cargo, a.s. je

oprávneno jednostranne poskytnout informace, na které se prípadne vztahuje ochrana dle této objednávky, v prípade, že je k takovému postupu povinno na základe
platného právního predpisu a/nebo pravomocného soudního, arbitrážního ci správního roZhodnutí:

a) je oprávncn poskytnout informace pouze v rozsahu nezbytne nutném pro splncní dané povinnosti,
b) zvoli nejvhodnejší postup v dmé veci tak, aby zároven byl minimalizován zásah do duverného charakteru informaci.
8. Písemné potvrzmí objednávky je dodavatel povinen dorucit objednateli poštou (na adresu "Název a adresa OS" a "Zpracovatel" výše) do 5 pracovních dnu od
jguio doruceni dodavateli, jinak se nabídka považuje za odmítnutou a objednatel nají povinen prípadne dodané plneni prevzít.
9. Objednatel muže tuto objednávku odvolat do doby, než je mu dorucena jgí akceptace. Objednatel muže touto objednávku odvolat i ve lhute urcené pro len
prijetí.

10. Objednatel vylucuje použití ust. § 2609 OZ ohledne svépomocného prodeje predmetu díla a/nebo zboží.
11. Dodavatel na sebe v plném rozsahu prebírá nebezpecí meny okolností ve smyslu ust. § 1765 odst.2 OZ.
12. Dodavatel prohlašuje, že u nej nají a nebude vykonávána nelegální práce ve smyslu § 5 písm. e) zákona císlo 435/2004 Sb., o zamestnanosti, v platném
znení (dále jáko "zákon o zamestnanosti"), takže veškerá závislá práce vykonávaná fýzickými osobami u nej je a bude konána v základním pracovneprávním

vztahu. Pokud tuto práci vykonávají nebo budou vykonávat fýzické osoby - cizinci, vykonávají ji nebo ji budou vykonávat v souladu s vydaným povolením k-
zamestnání, v souladu s vydaným povolením k dlouhodobému pobytu za úcelem zamestnání ve zvláštních prípadech (tzv. zelená karta) vydaným podle zvláštního
právního predpisu nebo v souladu s modrou kartou. zjistí-li objednatel, že dodavatel umožnuje výkon nelegální práce, a to nikoli pouze pri realizaci této smlouvy,

je oprávncn od smlouvy odstoupit. Bude-li s objednatelem v dusledku porušení povinností dodavatele zahájeno správni rízení pro spáchání správního deliktu dle §

140 odst. l písm. C) nebo e) zákona o zamestnanosti, nebo bude s objednatelem zahájeno správní rízení podle § 14la odst. 2 zákona o zamestnanosti (o tom, že

objednatel rucí za správní delikt dodavatele, prípadne poruší-li dodavatel kteroukoliv povinnost podle tohoto clánku, má objednatel právo na sMluvní pokutu ve

výši     . Uhrazením této smluvní pokuty není dotceno právo objednatele na náhradu škody v plné výši. Pokud vznikne objednateli v dusledku umožnení

nelegální práce ze strany dodavatele škoda uložením pokuty za spiávní delikt podle § 140 odst. 4 písm. g zákona o zamestnanosti, nebo bude povinen uhradit

pokutu z titulu rucení dle § 141a zákona o zamestnanosti, je dodavatel povinen tuto škodu objednateli uhradit nejpozdeji do 10 dnu poté, co jg k tornu objednatel

vyzve.
13. Práva a povinnosti smluvních stran se rídí ceským pMvním rádem, zejména pak OZ. Prípadné spory budou rozhodovány vecne a místne príslušnými soudy
Ceské republiky podle sídla objednatele dle hinotného a procesního práva Ceské republiky.

14. V prípade, že je tato obje&iávka vystavena na základe již uzavrené písemné smlouvy mezi objednatelem a dodavatelem, pIati, že v prípade rozporu mezi
ustanoveními této objednávky a ustanoveními uvedené snilouvy, má prednost príslušné ustanovení uvedené smlouvy.

15. Smluvní strany se zavazují zajistit ochranu osobních údaju, které budou zpracovávat na základe této Smlouvy a/nebo v souvislosti s ní. Pri 2placováni
osobních údaju jsou smluvní sUmy povinny zejména zajistit, aby osobní údaje byly zpracovány zákonným u)usobem, pouze v nezbytném rozsahu a po dobu
nezbytne nutnou, a aby osobní údaje byly technicky a organizacne zabezpeceny tak, aby nemohlo dojít k neoprávncnému nebo nahodilému prístupu k temto

údajum, k jgich zmene, zniceni nebo ztráte, neoprávneným prenosum, k jejich jinému neoprávnenému zpracováni, jakož i k jinému zneužití. Smluvní suany jsou
dále povinny zajistit, aby byly personálne a organizacne nepretržite po dobu u)racovávání osobních údaju zabezpeceny veškeré povinnosti vyplývající z právních

predpisu, zejména z obecného narízení o ochrane osobních údaju (gdpr).
16. Smluvní strany jsou si vedomy skutecnosti, že Cd Cargo, a.s., je povinnou osobou podle zákona c. 340/2015 Sb., o registru smluv, a dusledku, které jsou s

touto skutecnosti spojeny. Smluvní strany prohlašují, že dospely ke spolecnému záveru, že tato objednávka podléhá povinnosti uverejnení v registru smluv.
Smluvní strany potvrzují, že si za tímto úcelem navzájem poskytly informace, které považuji za dostatecné. Obe smluvní strany soUhlasí s takovým zverejnením
objednávky s prípadnými výjimkami, na které se vztahuje oprávneni znecitelnit jejich obsah. Smluvní strany se shodly na tom, že ustanovení této objednávky
a/nebo informace, které nelze poskytnout pri postupu podle predpisu upravujících svobodný pristup k informacím, nebo které jsou obchodním tajemstvím, budou
znecitelneny ze strany Cd Cargo, a.s. Uverejnení v registru smluv zajistí Cd Cargo, a.s.
O B J E D N Á V K A C. :4500936624                                       Str. 3/3

Zpracovatel:      Tel/Fax:          l e-mail:

Poznámky:

Potvrzenou objednávku, prosíme, vratte v co nejkratší dobe objednateli!

Objednatel:                         Dodavatel:

Jméno:. '.                          ::.':.:,' .
Funkce: ", '" "'
                                    Datum, msto:
Datum, místo: