Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16813327: Opravy místních komunikací 2021

Příloha vialit sobeslav anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo č. 77/2021
                         ,,Opravy mIstních komunikaci 2021"

                                  Smluvní strany

l) objednatel:                    náměstí Republiky 59, 392 01 Soběslav
Město Soběslav
sídlo:                            00252921
lČ:
DIČ,                              CZ00252921
zastoupené:
                                  Ing. Jindřichem Bláhou, starostou města
konta ktni osoba:
                                  Mgr. Pavlem Lintnerem, místostarostou města
bankovní spojení:                 Jiří Pour, investiční technik MěÚ Soběslav
dále jen ,,objednatel"
                                  tel.:           , e-mail:

                                  19-0701490399/0800

a

2) Zhotovitel:
VIALIT SOBĚSLAV, spol. S r.o.
sídlo:                            Na Švadlačkách 478/11, 392 01 Soběslav

lČ:                               14504456

DIČ:                              CZ14504456

zastoupená:                       Ing. Karlem Valentou, jednatelem společnosti

kontakt:                          Ing. Karel Valenta

bankovní spojeni:                 KB Tábor, č.ú.
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném KS v Č.Budějovicích, odd.C, vi, 852

dále jen ,,zhotovitel",

společně také ,,smluvní strany",

   uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o dílo, dále jenom ,,smlouva':
   dle ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, dále jen ,,občanský

                                                          zákoník".

                                                   Předmět smlouvy

l) Předmětem smlouvy je závazek zhotovitele, za podmínek stanovených touto smlouvou,
     provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele dílo a splnit další s tím souvÍsejÍcÍ
     závazky a závazek objednatele dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu díla. Předmětem díla
     jsou ,,Opravy místních komunikaci 2021" dále jen ,,předmět díla", nebo ,,dílo".
     Technická specifikace díla a souvÍsejÍcÍ požadavky objednatele jsou vymezeny
     položkovým rozpočtem (příloha č. 1 smlouvy). Položky ,,doplnění kamenivem se
     zhutněním" budou fakturovány dle skutečně provedeného množství.

2) Zhotovitel prohlašuje, že se seznámil se skutečným stavem místa plněni, vzal v úvahu
     veškerá rizika, souvislosti i omezení s místem plnění spojená, která by mohla mít vliv na
     rozsah nutných prací a cenu díla a je tedy pIně seznámen s podmínkami prováděni díla.

3) Součásti závazku zhotovitele provést dílo, jsou rovněž následujÍcÍzávazky:
a) zpracovat harmonogram provedeni oprav komunikací, včetně předpokládaného

     finančního plnění (příloha č. 2 smlouvy),
b) zajistit prováděni bezpečnostních opatřeni na ochranu osob a majetku,
c) vést stavební deník či jednoduchý záznam o stavbě,
d) zajistit potřebné doklady, revize, atesty, certifikáty a prohlášenI o shodě všech

     materiálů, výrobků a zařIzenI, které byly zpracovány při prováděni díla v souladu s
     požadavky příslušných právních předpisů či technických norem,
e) předat hotové dílo bez vad a nedodělků objednateli.

Cena díla a platební podmínky

l) Cena díla je stanovena dohodou smluvních stran na základě cenové nabídky a dalších
      podkladů daných zhotovitelem. Cena obsahuje veškeré nezbytné náklady k řádné
      realizaci díla.

Celková cena díla:                  1 128 031,00 Kč
          Cena díla celkem bez DPH    236 886,51 Kč
          DPH 21 %

Cena díla celkem včetně DPH 1 364 917,51 KČ

2) Rozpis ceny je uveden v položkových rozpočtech, které jsou nedIlnou součástí cenové
       nabídky a zahrnují všechny náklady související se zhotovením díla, vedlejší náklady
       souvĹsejÍcÍ s umístěním stavby, zařIzenIm staveniště a také ostatní náklady souvÍsejÍcÍ
       s plněním zadávacích podmínek. Cena je ve smyslu ustanovení § 2620 a § 2621
       občanského zákoníku úplná a závazná, přičemž jde o nejvýše přípustnou cenu za dílo.
       Úplnost rozpočtů je tím zaručená. Položkové rozpočty slouží pro účely fakturace a
       oceněni vIcepracI a méněprací.

3) Pokud zhotovitel provede práce odpovidajÍcÍ kvantitativní, nebo kvalitativnI změně díla,
       případně vícepracím bez předchozího písemného souhlasu objednavatele, nevznikne na
       straně zhotovitele nárok na zaplacení jejich ceny.

4) Smluvní strany se dohodly na tom, že cena díla bude zaplacena po dokončení díla, na
       základě řádně vystaveného daňového dokladu (faktury), dále jen ,,daňový doklad", se
       všemi zákonem požadovanými náležitostmi. Daňový doklad bude obsahovat soupis
       vykonaných prací s ohledem na případné vÍce práce, nebo méně práce.

5) Zhotovitel je povinen na daňových dokladech použit zdanitelné plnění dle zákona č.
      235/2004 Sb., zákon o dani z přidané hodnoty.

6) Daňové doklady budou vystaveny s uvedenou lhůtou splatnosti 30 (slovy: třicet) dnů ode
       dne doručení objednateli.

7) Smluvní strany se dohodly, že za uhrazenou platbu je považován den odeslání částky
       z účtu objednatele

8) Za účelem zajištěni závazku za řádné dokončení díla a odstranění případných vad
       z přejhnacího řízení díla sjednávají smluvní strany zádržné (pozastávku) z ceny díla ve
       výši 10% ze základu DPH. Objednatel uhradí fakturovanou částku dle odst. 4) tohoto
       článku, poníženou o zádržné (pozastávku) ve výši 10%. Objednatel má právo použít
       pozastavené částky k úhradě nákladů, ke kterým je oprávněn z titulu této smlouvy nebo
       podle platných zákonů ČR.

                                                     2
9) Pokud bude objednateli dílo řádně předáno bez vad a nedodělků výše uvedené zádržné
       (pozastávka) se neužije.

                                lV.
Místo a čas provedení díla; předání a převzetí díla

l) Místo provedení díla

Místem provedeni díla jsou místní komunikace v Soběslavi: l) Pod Pilátem, 2) Na
Švadlačkách, 3) Mokerské strouhy, 4) K Čerazi a 5) U Svákova - viz. mapky.
Čas provádění díla

Dílo provede zhotovitel v souladu s harmonogramem provedení díla, článek ||, odst. 3)
pism.a) v těchto terminech:

a) zahájeni stavebních prací červen 2021

b) dokončeni stavebních prací:  nejpozději do 30. září 2021

Úseky mistnIch komunikaci č. 2 Na Švadlačkách a č. 5 U Svákova, budou
realizovány pouze v termínech mimo letní prázdniny, tedy červen nebo Září!

2) Objednatel předá zhotoviteli staveniště nejpozději pět dnů před zahájením prací.
       O předání a převzetí staveniště bude pořízen zápis s uvedením stavu a případných
       překážek pro možnost zahájeni díla, které zhotovitel nemohl očekávat v době podáni
       nabídky pro tuto smlouvu.

3) Harmonogram provedení díla

      Zhotovitel je povinen harmonogram pravidelně vyhodnocovat, vyhodnocení předkládat
       na kontrolních dnech objednateli, (nebude-li mezi objednatelem a zhotovitelem
      dohodnuto jinak), a navrhovat opatření při zjištění odchylek průběhu provádění díla od
      harmonogramu.

4) Dokončení díla

      a) Dílo je dokončeno splněním veškerých závazků z této smlouvy plynoucích, bez vad a
            nedodělků.

       b) Zhotovitel objednateli písemně oznámí, že splnil veškeré závazky uvedené v písm. a)
            tohoto odstavce smlouvy a zároveň písemně vyzve objednatele k převzetí dokončeného
            díla. Tato výzva musí být objednateli doručena bez zbytečných průtahů po dokončeni
            díla, (nebude-li mezi objednatelem a zhotovitelem dohodnuto jinak).

5) Předání a převzetí díla

      Zhotovitel se zavazuje předat dílo následovně:

      a) Zhotovitel se zavazuje předat dílo ve lhůtě uvedené v odst. 1 písm. b) tohoto článku
            smlouvy. Nesplnění tohoto závazku bude sankcionováno smluvní pokutou dle článku
            VIl., odst. 1 smlouvy.

      b) Místem předání a převzetí díla je místo, kde bylo dílo provedeno.

      c) Objednatel je oprávněn přizvat k předání a převzetí díla i jiné osoby, jejichž účast
           pokládá za nezbytnou.

7) Předávací protokol

O předání a převzetí díla vyhotoví zhotovitel písemný předávací protokol. Předávací
protokol bude obsahovat zejména nás|edujÍcÍ:

                                                             3
       - identifikační údaje zhotovitele a objednatele,
       - identifikaci díla, které je předmětem předání a převzetí,
       - seznam revizi, atestů, certifikátů či prohlášení o shodě věcí k provedení díla s

         požadavky příslušných právních předpisů či technických norem, které byly objednateli
         předány,
       - datum, od kterého počínají běžet záruční doby,
       - prohlášení objednatele, zda dílo přejímá nebo nepřejímá,
       - příp. výhrady k provedení díla včetně způsobu jejich odstranění, převzal-li objednatel
         dílo s vadami či nedodělky, dále jen ,,vady",
       - datované podpisy smluvních stran a
       - přňohy: zprávy o revizích a provedených zkouškách a měřeních, atesty a certifikáty
         použitých materiálů a zařízení, písemné instrukce a návody k obsluze a údržbě prvků
         předmětu díla, provozní manuály a ostatní dokumenty nezbytné pro provoz předmětu
         díla apod.

8) Převzetím díla přechází na objednatele vlastnické právo k němu a nebezpečí škody na
       předmětu díla, přičemž tato skutečnost nezbavuje zhotovitele odpovědnosti za škody
      vzniklé v důsledku vad díla. Do doby převzetí díla nese nebezpečí škody na předmětu
      díla zhotovitel.

9) Objednatel není povinen převzít dílo, vykazuje-li vady, byt' by tyto samy o sobě, ani ve
      spojeni s jinými, nebránily řádnému užívání předmětu díla, nebo jeho užIvání podstatným
      způsobem neomezovaly. Nevyužije-li objednatel svého práva nepřevzít dílo vykazující
      vady, uvedou objednatel a zhotovitel skutečnost, že dílo bylo převzato
      s vadami, do předávacího protokolu a jako nedIlnou přílohu připojí soupis těchto vad
       včetně způsobu a lhůty jejich odstranění. V souvislosti s vadným plněním smluvní strany
      dále postupují přiměřeně v souladu s ustanoveními o reklamaci vad díla
      v záruční době.

                                                              V.
                           Podmínky provádění díla a plnění dalších závazků

 l) Při provádění díla postupuje zhotovitel samostatně, není-li ve smlouvě dohodnuto jinak.

 2) Smluvní strany prohlašují, že svoje závazky budou plnit řádně a včas. Zhotovitel provede
      dílo s potřebnou péči v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedení díla potřeba.
      Zhotovitel provede dílo v souladu s touto smlouvou, příslušnými právními předpisy a
      technickými i jinými normami, které se na provedení díla přímo či nepřímo vztahuji.

 3) Zhotovitel se zavazuje respektovat pokyny objednatele, kterými je upozorňován
      na možné porušení jeho smluvních či jiných povinnosti.

 4) Zhotovitel je povinen zajistit při prováděni díla dodržování veškerých bezpečnostních,
      hygienických a ekologických opatření a opatřeni vedoucích k požární ochraně
      prováděného díla, a to v rozsahu a způsobem stanoveným přIsIušnými právními předpisy.

 5) Během provádění díla je zhotovitel povinen vést stavební deník v souladu s příslušnými
      právními předpisy, zejména v souladu s vyhláškou Ministerstva pro místní rozvoj
      č, 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, ve znění pozdějších předpisů. Zhotovitel je
      povinen do stavebního deníku zapisovat všechny údaje, které jsou důležité pro řádné
      provádění díla. Deník bude uložen na staveništi a za jeho uchováni zodpovídá zhotovitel.

 6) Před zahájením vlastních prací si zhotovitel na své náklady zajisti dopravně inženýrská
      opatření (DlO) a vytýčení stávajících inženýrských sítí.

 7) Zhotovitel zajistí v průběhu provádění díla bezpečný přistup majitelům a uživatelům
      sousedních nemovitostí. Zároveň zajistí bezpečný přístup složkám záchranného

                                                                                                                                                          4
                                                                                                                            schválil

        integrovaného systému.

  8) Elektrická energie a voda pro provádění díla
        Zhotovitel je povinen na své náklady, zajistit dodávky elektřiny, vody a dalších služeb,
        které jsou nezbytné k výstavbě a montáži díla, k čemuž mu objednatel poskytne nutnou
        součinnost. Veškeré náklady a výdaje spojené s těmito dodávkami jsou zahrnuty v ceně
        za dílo a cenu za dílo jimi nelze navyšovat.

  9) Kontrola provádění díla

        a) Objednatel má právo kontrolovat prováděni díla, dále jen ,,kontrola" a zhotovitel je
             povinen objednateli poskytnout nezbytnou součinnost pro to, aby mohl kontrolu
             provádět.

       b) Zhotovitel je povinen účastnit se pravidelných kontrolních dnů. KontroIní dny budou
             organizovány alespoň jednou za týden, nebude-li mezi objednatelem a zhotovitelem
            dohodnuto jinak.

       c) Zhotovitel se zavazuje, že objednatele ke kontrole vyzve vždy před tím, než
            v dalším postupu provádění díla budou zakryty nebo se stanou nepřístupnými již
            provedené části díla, či jiné výsledky provádění díla. Smluvní strany v této souvislosti
            sjednávají, že výzva zhotovitele ke kontrole ve smyslu tohoto písmene musí být
            učiněna písemně alespoň 3 (slovy: tři) pracovní dny přede dnem provedeni kontroly,
            nebude-li mezi objednatelem a zhotovitelem dohodnuto jinak.

       d) Pokud zhotovitel povinnost dle předchozího písmene nesplní, je objednatel oprávněn
            požadovat, aby části díla či jiné výsledky provádění díla, které byly zakryty nebo se
            staly nepřístupnými, byly odkryty či zpřístupněny, příp. aby bylo jinak zjištěno, že byly
            provedeny řádně. Veškeré náklady obou smluvních stran, které tímto vzniknou, nese
            zhotovitel.

       e) Pokud se objednatel nedostaví ke kontrole dle písm. c) tohoto odstavce smlouvy přes to,
            že zhotovitel řádně splní veškeré stanovené povinnosti, je zhotovitel povinen pořídit
            detailní fotodokumentaci provedené části díla či jiných výsledků provádění díla a poté
            je oprávněn tyto zakrýt, příp. jinak znepřístupnit. Bude-li objednatel dodatečně
            požadovat jejich odkrytí, zpřístupněnI či příp. provedeni jiného zjištěni, že byly
            provedeny řádně, nese veškeré náklady s tím spojené objednatel. Pokud se tímto
            zjistí, že tyto části díla či jiné výsledky prováděni díla nebyly zhotovitelem provedeny
            řádně, pak veškeré náklady obou smluvních stran spojené s dodatečným odkrytím,
            zpřístupněnIm či jiným zjištěním kvality provedení díla, jakož i náklady spojené
            s nápravou tohoto stavu, nese zhotovitel.

       f) O výsledku kontroly bude učiněn zápis do stavebního deníku. zjistí-li objednatel, že
            zhotovitel porušuje svou povinnost, může požadovat, aby zhotovitel provedl nápravu
            a prováděl dílo řádným způsobem. Zhotovitel je povinen začít zjednávat nápravu
            bezodkladně nebo v přiměřené lhůtě, která ale (nebude ii dohodnuto jinak) nesmí být
            delší než 3 (slovy: tři) pracovní dny. Pokud zhotovitel nebude souhlasit s výsledkem
            kontroly, uvede to do zápisu včetně zdůvodnění a strany jsou povinny dohodnout se
            na dalším postupu. jestliže zhotovitel nedodrží lhůtu k nápravě jedná se o podstatné
            porušeni smlouvy.

10) Odborná způsobilost pracovníků zhotovitele

      a) Veškeré odborné práce musí vykonávat pracovníci zhotovitele, nebo jeho
            poddodavatelů, mající přIslušnou odbornou způsobilost.

      b) Doklad o odborné způsobilosti pracovníků je zhotovitel povinen na požádání
            objednateli předložit.

1 l) Poddodavatelé zhotovitele

      Zhotovitel je oprávněn použit pro plnění povinností ze smlouvy třetích osob, nestanovil-li

                                                                                                                                                          5
      objednatel v rámci výběrového řízení, na základě kterého byla uzavřena tato smlouva, že
      určitá věcně vymezená část plnění nesmí být plněna poddodavatelem. Na žádost
      objednatele se zhotovitel zavazuje předložit písemný seznam poddodavatelů, které hodlá
      pověřit plněním části závazků dle této smlouvy. Učiní tak bezodkladně, nejpozději však
      do 3 (slovy: tří) pracovních dnů po obdržení takové žádosti (nebude-li dohodnuto jinak
      zápisem ve stavebním deníku).

12) Škody

      a) Pokud v souvislosti s prováděním díla zhotovitelem dojde ke vzniku škody objednateli,
           nebo třetím osobám, z důvodu opomenutí, nedbalosti, neplnění povinnosti
           vyp|ývajÍcÍch z příslušných právních předpisů, technických či jiných norem, z této
           smlouvy, nebo i z jiných důvodů, je zhotovitel povinen bez zbytečného odkladu tuto
           škodu nahradit uvedením v předešlý stav, a není-li to možné, tak nahradit v penězích.
           Veškeré náklady s tím spojené, nese zhotovitel.

      b) Zhotovitel odpovídá i za škodu způsobenou činností těch, kteří pro něj dílo provádějí
           jako jeho pracovníci, poddodavatelé, nebo jinak.

13) Odvoz a likvidace odpadů, úklid a vyklizení staveniště

      Zhotovitel se zavazuje:
      a) průběžně v průběhu provádění díla odvážet a likvidovat veškerý odpad, zejména

           obaly a materiály použité při provádění díla, v souladu s příslušnými ustanoveními
           zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění
            pozdějších předpisů, a dalšími právními předpisy; doklady o likvidaci odpadů je
           zhotovitel povinen na požádání objednateli předložit, a to do 5 (slovy: pěti) pracovních
           dnů po obdržení takové žádosti (nebude-li dohodnuto jinak zápisem ve stavebním
           deníku), nejpozději však ke dni předáni dokončeného díla.
      b) průběžně v průběhu provádění díla provádět úklid staveniště.

      C) provést závěrečný úklid; závěrečným úklidem se rozumí úklid staveniště včetně
            uvedeni zejména všech povrchů, konstrukcí a instalaci dotčených prováděním díla,
           do původního stavu.

      d) nejpozději do 5 (slovy: pěti) pracovních dní ode dne převzetí díla, příp. ode dne
            odstranění poslední vady, bylo-li dílo objednatelem převzato s vadami, vyklidí
            staveniště, nebude-li mezi objednatelem a zhotovitelem dohodnuto jinak.

14) Objednatel je oprávněn provádět výkon technického dozoru stavebníka, pokud to stanovi
       právní předpis sám, nebo prostřednictvím třetích osob. K vykonání těchto činností má
      objednatel, nebo jím určené třetí osoby přístup na staveniště.

15) Po celou dobu realizace stavby spolupracovat s koordinátorem BOZP určeným
      objednatelem dle ust. § 14 a násl. zákona č. 309/2006 Sb. a zavázat touto povinnosti
      všechny své poddodavatele.

                                                                      VI.
                                                       žáru ka za jakost díla

l) Dílo má vadu, neodpovIdá-li smlouvě.

2) Zhotovitel odpovídá za vady
      a) jež má dílo při jeho předání,

       b) jež má dílo v záruční době.

                                                                                                                                                                6
3) Záruka za jakost díla

       a) Záruční doba na dílo činí 60 (slovy: šedesát měsíců. Záruční doba začíná běžet ode
            dne převzetí díla objednatelem.

       b) je-li dílo objednatelem převzato s alespoň jednou vadou, počíná záruční doba dle
            písm. a) tohoto odstavce, běžet až dnem odstranění poslední vady.

4) Reklamace vad díla v záruční době

       Práva z vadného plnění objednatel uplatní u zhotovitele kdykoliv po zjištění vady, a to
       písemným oznámením, dále jen ,,reklamace", doručeným na adresu (i elektronickou)
       zhotovitele uvedené v záhlaví smlouvy. l reklamace odeslaná objednatelem poslední den
       záruční doby se považuje za včas uplatněnou. Smluvní strany sjednávají, že § 2605 odst.
       2 občanského zákoníku, § 2618 občanského zákoníku a § 2629 odst. 1 občanského
       zákoníku, se nepoužijí.

5) Lhůty pro odstraněni vad

       a) Zhotovitel se zavazuje, že s odstraňováním vad započne bezodkladně po jejich
            reklamaci.

       b) Reklamovanou vadu se zhotovitel zavazuje odstranit bezodkladně, nejpozději do 30
            (slovy: třiceti) dnů ode dne doručení reklamace, nebude-li mezi objednatelem
            a zhotovitelem dohodnuto jinak.

       C) Vady, jejichž odstranění v době co nejkratší je nezbytné pro zabráněni ohroženi životů
            a zdraví osob nebo vzniku značných škod či pro minimalizaci škod vzniklých
            v důsledku vady, označí objednatel jako havárie. Nebude-li mezi objednatelem
            a zhotovitelem dohodnuto jinak, je zhotovitel povinen se u takto označených vad
            okamžitě, nejpozději však do 24 (slovy: dvacetičtyř) hodin od doručeni reklamace,
            dostavit na místo provedeni díla, seznámit se s přIslušnou vadou a začít s jejím
            odstraňováním. Zároveň provést opatření nezbytná pro ochranu životů a zdraví osob,
            k zabránění vzniku značných škod či pro minimalizaci škod vzniklých
            v nejkratší lhůtě, kterou po něm lze spravedlivě požadovat. Reklamaci vad dle tohoto
            písmene je možné provést telefonicky či elektronickou poštou

                                                               VII.
                                        Smluvní pokuty a náhrada škody

l) Zhotovitel se zavazuje při nedodrženi dohodnutého terminu plnění podle článku lV. odst. 2
     smlouvy zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05% z ceny díla, za každý započatý
     den prodlení. Uvedená sankce se uplatní rovněž v případě, že objednatel odmítne převzít
     dílo z důvodů zjištěných vad a nedodělků a to až do momentu předání
     a převzetí díla.

2) Objednatel se zavazuje při neuhrazení faktury ve sjednané lhůtě zaplatit zhotoviteli smluvní
     pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky za každý započatý den prodlení.

3) Pokud objednatel využije svého práva a převezme dílo s vadami nebránicími užÍvání
     stavby a pokud zhotovitel neodstraní řádně a včas vadu uvedenou v předávacím protokolu,
    je objednatel oprávněn požadovat po zhotoviteli zaplacení smluvní pokuty ve výši 1.000,-
    (slovy: jedentisic) Kč za každou vadu, s jejímž odstraněním je zhotovitel v prodlení, a to za
     každý i započatý den prodlení. Totéž platí i pro vady reklamované v záruční době.

4) Pokud je zhotovitel v prodlení s vyklizením staveniště, je objednatel oprávněn požadovat
     smluvní pokutu ve výši 1.000,- (slovy: jeden tisíc) KČ za každý i započatý den prodlení.

 5) Dohodnuté smluvní pokuty se stávají splatnými dnem následujIckn po dni, ve kterém na
      ně vznikl nárok.

                                                                                                                                                                7
6) Zaplacením dohodnuté smluvní pokuty není dotčen nárok objednatele na náhradu škody
     způsobené mu porušením povinnosti zhotovitele, ke které se vztahuje smluvní pokuta. To
     pIati itehdy, bude-li smluvní pokuta snížena rozhodnutím soudu.

                                                               VIII.
                                               Odstoupeni od smlouvy

l) Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud zhotovitel opakovaně poruší
     podmínky smlouvy, tj. nedodrží smluvený termín pro dokončení prací, bude plnit
     v rozporu s výzvou k podání nabídky a zadávacími podmínkami, touto smlouvou, nebude
     řádně a včas odstraňovat zjištěné závady, či nedodělky a nezjedná nápravu ani na základě
     písemné výzvy. Tímto není dotčena povinnost zhotovitele zaplatit smluvenou sankci.

2) Objednatel je dále oprávněn odstoupit od smlouvy v případě pravomocného rozhodnutí
     přislušného orgánu o úpadku zhotovitele.

3) Zhotovitel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že objednatel nedodrží termín
     splatnosti účetních dokladů o vÍce než 60 dnů, čÍmž není dotčena povinnost objednatele
     zaplatit smluvenou sankci.

4) Odstoupeni od smlouvy musí být provedeno písemně, jinak je neplatné. Odstoupeni od
     smlouvy je účinné doručením písemného oznámení o odstoupení od smlouvy druhé
     smluvní straně. Smlouva zaniká uplynutím 15 denní lhůty, která počíná běžet dnem
     účinnosti odstoupeni od smlouvy. Během výše uvedené lhůty provedou obě smluvní strany
     vzájemné vypořádání a dohodnou se na předání dosud dokončené části díla
     a staveniště objednateli. Pokud by k dohodě nedošlo z jakékoliv příčiny, je tato lhůta
     30 (slovy: třiceti) dnů. Tato lhůta se začíná počítat od nás|edujÍcÍho dne po dni účinnosti
     odstoupeni od smlouvy. Přitom není dotčena povinnost zhotovitele pInit dle této smlouvy
     až do doby skončeni platnosti smlouvy.

5) Bezodkladně po předání dokončené části díla objednatel určí a potvrdí.

     · na jakou část ceny díla případně vznikl zhotoviteli nárok ke dni účinnosti odstoupeni od
          smlouvy a

     · hodnotu nepoužitých nebo částečně použitých věcí k provedení díla, které objednatel
          zamýšlí od zhotovitele odkoupit.

6) Objednatel je povinen uhradit zhotoviteli část ceny díla za stavební práce, dodávky
     a služby řádně provedené před účinností odstoupení od smlouvy. Úhrada bude provedena
     na základě daňového dokladu vystaveného zhotovitelem s uvedenou lhůtou splatnosti
     30 (slovy: třicet) dnů. Část ceny díla za stavební práce, dodávky a služby řádně provedené
     před účinnosti odstoupení od smlouvy se stává konečnou odměnou zhotovitele a
     představuje konečné narovnáni veškerých povinností objednatele vůči zhotoviteli.

7) Při výpočtu části ceny dle předchozího písmene se smluvní strany dohodly vycházet
     z cen těch položek rozpočtu, které odpovÍdají příslušným stavebním pracím, dodávkám
     a službám.

8) Smluvní strany sjednávají, že za škodu se v souvislosti s odstoupením od smlouvy
     nepovažuje ušlý zisk zhotovitele

                                                              lX.
                                                 Závěrečná ujednáni

l) Tuto smlouvu lze měnit nebo doplnit pouze písemnými průběžně číslovanými dodatky
     podepsanými oběma smluvními stranami.

                                                                                                                                                8
2) Není-li v této smlouvě smluvnimi stranami dohodnuto jinak, řIdí se práva a povinnosti

     smluvních stran, zejména práva a povinnosti touto smlouvou neupravené či výslovně
     nevyloučené, českým právním řádem, zejména přislušnými ustanoveními občanského
     zákoníku a dalšími právními předpisy účinnými ke dni uzavření této smlouvy.

3) NedIlnou součástí smlouvy jsou níže uvedené přílohy smlouvy:
     a) příloha č. 1 - položkový rozpočet
     b) příloha č. 2 - harmonogram provedení jednotlivých oprav

4) Zhotovitel se za podmínek stanovených touto smlouvou v souladu s pokyny objednatele
     a při vynaložení veškeré potřebné péče zavazuje:

a) jako osoba povinná dle § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve
       veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, spolupůsobit při výkonu finanční

       kontroly, mj. umožnit orgánům, které ke kontrole opravňují příslušné právni předpisy,
       vstup na staveniště a přistup k informacím a dokumentům vyhotoveným v souvislosti
       s prováděním díla. Zhotovitel je povinen poskytnout výše uvedeným orgánům
       součinnost při prováděných kontrolách,

b)  ve smlouvách se svými poddodavateli umožnit kontrolním orgánům uvedeným

    v předchozím písmenu kontrolu poddodavatelů zhotovitele v rozsahu dle předchozího

    písmene,

C)  strpět uveřejnění této smlouvy včetně případných dodatků objednatelem podle

    zákona č. 340/2015, registr smluv v platném znění.

5) Zhotovitel se zavazuje zajistit po celou dobu plněni veřejné zakázky:

a) plněni veškerých povinností vyp|ývajÍcÍ z právních předpisů České republiky, zejména

     pak z předpisů pracovněprávních, předpisů z oblasti zaměstnanosti
     a bezpečnosti ochrany zdraví při práci, a to vůči všem osobám, které se na plnění
     veřejné zakázky podňejí; plněni těchto povinností zajistí dodavatel i u svých
     poddodavatelů,

b) sjednání a dodržování smluvních podmínek se svými poddodavateli srovnatelných
     s podmínkami sjednanými ve smlouvě na plnění veřejné zakázky, a to v rozsahu výše

     smluvních pokut a délky záruční doby; uvedené smluvní podmínky se považují za
     srovnatelné, bude-li výše smluvních pokut a délka záruční doby shodná se smlouvou
     na veřejnou zakázku,

C) řádné a včasné plněni finančních závazků svým poddodavatelům, kdy za řádné
     a včasné plnění se považuje plné uhrazení poddodavatelem vystavených faktur za
     plnění poskytnutá k plnění veřejné zakázky, a to vždy do 10 pracovních dnů od
     obdržení platby ze strany zadavatele za konkrétní plnění.

6) Objednatel je oprávněn plněni povinností vyp|ývajÍcÍch z výše uvedeného ustanovení
     kdykoliv kontrolovat, a to i bez předchozího ohlášeni zhotoviteli, Je-li k provedení kontroly
     potřeba předložení dokumentů, zavazuje se zhotovitel k jejich předloženI nejpozději do 2
     pracovních dnů od doručení výzvy objednatele. výzva dle předchozí věty může být
     učiněna i zápisem do stavebního deníku.

7) Pokud se stane některé ustanovení smlouvy neplatné nebo neúčinné, nedotýká se to
     ostatních ustanovení této smlouvy, která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se
     v takovém případě zavazují nahradit dohodou ustanovení neplatné nebo neúčinné
     ustanovením platným a účinným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému účelu
     ustanovení neplatného nebo neúčinného.

8) Případné rozpory se smluvní strany zavazují řešit dohodou. Teprve nebude-li dosažení

                                                                          9
    dohody mezi nimi možné, bude věc řešena u věcně příslušného soudu dle zákona č.
     99/1963 Sb., občanský soudní řád, ve znění pozdějších předpisů, a to u místně přjs|ušného
    soudu, v jehož obvodu má sídlo objednatel.

9) Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami
     a účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv, Povinnost zveřejnit obsah smlouvy
     v registru smluv se ukládá objednateli

10) Tato smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každý má platnost originálu.
     Každá smluvní strana obdrží po dvou z nich.

11)Smluvní strany potvrzují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a že s jejím
     obsahem souhlasí. Na důkaz toho připojují své podpisy.

V Soběslavi dne " Z 06, mi         V Soběslavi, dne 31.5.2021
                                   zhotovitel:
objednatel:

Město Soběslav   .-. . .... ..     VIALJT  ĚSLAV, spol. S r.o.

zastoupené Ing, Jindřichem Bláhou  Ing. Karel lenta
                                   jednateĹ' ,ečnosti
starostou města

                                                                10
                                                                       Příloha Č.3

 POLOŽKOVÝ ROZPOČET
Opravy místních komunikací 2021

I) Pod Pilátem                   m.j. výměra cena za m.j.

úprava pláně                     m2  945
penetrace afaltová tl.10 cm
nátěr asfaltový dvouvrstvý       m2  945
Celkem bez DPH
                                 m2  945

                                                                       299 565,00

2) Na Svadlačkách                m2  1482

úprava pláně                     m2  1482
penetrace afaltová tl.10 cm
nátěr asfaltový dvouvrstvý       m2  1482
'o"'ytí povrchu krytu
dop|nění kamenivem se zhutněním  m2  1482
osazení svodnic
Celkem bez DPH                   t            67

                                 m            15

                                                                       556 987,00

3) Mokerské strouhy              m.j. výměra
úprava pláně s přehrnutím
doplněni kamenivem se zhutněním  m2  640
Celkem bez DPH
                                 t   115
4) K Cerazi
odstranění nánosu vC. Odvozu     m.j- výměra                            71 515,00
úprava pláně                                                            77 750,00
doplnění kamenivem se zhutněním  m2  200                               122 214,00
Celkem bez DPH
                                 m2  770
5) U Svákova
úprava piáně                     t   108
doplněni kamenivem se zhutněním
Celkem bez DPH                   m.j. výměra

                                 m2  1593

                                 t   201

Celkem                                                                 1 128 031,00
l) Pod Pilátem                                                           236 886,51
2) Na Švadlačkách
3) Mokerské strouhy                                                    1 364 917,51
4) K Čerazi
5) U Svákova
Celkem bez DPH
DPH 21%
Celkem vC. DPH

Doplněni kamenivem bude fakturováno dle skutečně provedeného množství
(uvedená tonáž je pouze kvalifikovaný odhad)
Harmonogram               Opravy místních komunikací 2021
                          Soběslav
Prováděné práce ve dnech
Pod Pilátem                  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Na Svadlačkách            xxx
Mokerské strouhy
K Čerazi                                    xxxxx
U Svákova                                                                  xx
                                                                                 xx
                                                                                             xxx
W