Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16848819: Servis a údržba Systému BHS

Příloha D-021-2021.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o servisu a údržbě – RÁMCOVÁ SMLOUVA

                                             Návrh pro:

                   Jihočeské letiště České Budějovice

                                                                                                 20-035 rev 02
                                                                                                    31/05/2021

                                                                                       Ing. Dominika Sroková
                                                                                            +420 702 206 509

                                                                             dominika.srokova@logtech.cz

                           LogTech, s.r.o.  Registered office: Gen. Sochora 6176/6a  CZ – 708 00 Ostrava  Tel +420–599-527823
                                                    VAT Nr.: CZ26837072  Commercial Register Ostrava, File C50073  CEO: Pavel Kraus
OBSAH

1      Předmět smlouvy........................................................................................................................ 3

   1.1 Preventivní inspekce BHS 1x ročně ............................................................................................ 4

   1.2 Periodická údržba BHS................................................................................................................ 4

   1.3 Korektivní servis – Hot-line BHS (telefonická linka + na místě plnění)....................................... 4

   1.4 Korektivní servis – Hot-line zařízení RTG v oblasti BEK (telefonická linka + na místě plnění) .... 5

   1.5 Korektivní servis - VPN podpora BHS.......................................................................................... 5

   1.6 Preventivní inspekce zařízení RTG – 2x ročně ............................................................................ 6

   1.7 Náhradní díly .............................................................................................................................. 6

   1.8 Školení obsluhy a údržby RTG – 2x ročně................................................................................... 7

   1.9 Školení obsluhy a údržby BHS – dle potřeby .............................................................................. 7

   1.10 Provedení elektro revize systému BHS a měření Profinet, Profibus a Ethernet komunikací ..... 7

2      Postup hlášení závad .................................................................................................................. 7

3      Místo plnění................................................................................................................................ 8

4      Cena, platební podmínky............................................................................................................ 8

   4.1 Platební podmínky...................................................................................................................... 9

   4.2 Inflační doložka........................................................................................................................... 9

5      Ostatní ujednání ......................................................................................................................... 9

       LogTech, s.r.o.  Registered office: Gen. Sochora 6176/6a  CZ – 708 00 Ostrava  Tel +420–599-527823
                               VAT Nr.: CZ26837072  Commercial Register Ostrava, File C50073  CEO: Pavel Kraus
Smluvní strany

LogTech, s.r.o.

Adresa:          Gen. Sochora 6176/6a, 708 00 Ostrava

IČO:             26837072

DIČ:             CZ26837072

Zástupce: Pavel Kraus, jednatel

(dále také jen „LogTech“ nebo „Servisní organizace“)

a

Jihočeské letiště České Budějovice a.s.

Adresa:          U Zimního stadionu 1952/2, 370 01 České Budějovice 7

IČO:             26093545

DIČ:             CZ26093545

Zástupce: Ing. Robert Kala, náměstek ředitele a člen představenstva

(dále jen „Objednatel“ nebo „Letiště ČB“)

Uzavírají tuto rámcovou smlouvou o servisní podpoře:

Preambule

Na Letišti České Budějovice je instalován systém BHS pro odbavení cestujících a zavazadel známý pod
označením 15-006. Systém se skládá z dopravníků, check-in přepážek, bezpečnostních konvenčních
RTG pro kontrolu zavazadel v oblasti BEK a karuselu pro výdej zavazadel cestujících. Systém
obsahuje mechanické komponenty (válečkové dopravníky, pásové dopravníky, roletové uzávěry, RTG
jednotky), elektromechanické komponenty a PLC řídící úroveň. Dále také jen „Systém“.

Součástí této smlouvy je také servis RTG v oblasti vrátnice Letiště ČB.

1 Předmět smlouvy

Předmětem smlouvy je preventivní a korektivní servisní podpora Systému. Služby jsou nabídnuty jako
rámcové, tzn. je možné je objednat separátně dle potřeb zákazníka. Minimem je však preventivní
inspekce BHS i RTG zařízení. Rozsah služeb je možné doplnit či upravit.

Smluvní strany se dohodly na následujícím rozsahu servisní podpory:
    1) Preventivní inspekce BHS 1x ročně
    2) Periodická údržba BHS
    3) Korektivní servis - Hot-line podpora BHS
    4) Korektivní servis - Hot-line podpora zařízení RTG v oblasti BEK
    5) Korektivní servis – VPN

                                         LogTech, s.r.o.  Registered office: Gen. Sochora 6176/6a  CZ – 708 00 Ostrava  Tel +420–599-527823
                                                                 VAT Nr.: CZ26837072  Commercial Register Ostrava, File C50073  CEO: Pavel Kraus
    6) Preventivní servis RTG 2x ročně
    7) Dodávka ND
    8) Refresh školení obsluhy a údržby RTG 2x ročně
    9) Refresh školení obsluhy a údržby BHS
    10) Provedení elektro revize systému BHS a měření Profinet, Profibus a Ethernet komunikací

1.1 Preventivní inspekce BHS 1x ročně
Preventivní inspekce bude prováděna 1x ročně v termínu a časech dle dohody. Časová náročnost
inspekce je cca 16-20 h. V průběhu preventivní inspekce budou prováděny následující úkony:

     a) Celková technická inspekce zařízení,
     b) inspekce elektro-mechanických komponent,
     c) inspekce dílů podléhajících opotřebení,
     d) drobné opravy,
     e) test bezpečnostních funkcí zařízení,
     f) inventura stavu skladu náhradních dílů.

Preventivní inspekce bude prováděna v běžných pracovních dnech od 8:00 – 18:00 h.
Po inspekci bude připraven detailní report z inspekce, který bude obsahovat zjištění stavu a přehled
zjištěných závad, které nebylo možné vyřešit v průběhu preventivní inspekce a kalkulaci nákladů na
jejich odstranění.
Součástí detailního reportu bude také protokol o funkčnosti bezpečnostních prvků.

1.2 Periodická údržba BHS
Periodická údržba bude provedena cca do 6 měsíců po termínu preventivní inspekce. Rozsah
periodické údržby se bude odvíjet od zjištění během preventivní inspekce. V průběhu údržby budou
měněny díly identifikované k výměně v průběhu preventivní inspekce. Objednávka ad-hoc.

1.3 Korektivní servis – Hot-line BHS (telefonická linka + na místě plnění)
Hot-line BHS se vztahuje na veškerá dodaná zařízení BHS včetně integrovaného RTG zařízení Hi-SCAN
100100V-2is.

Hot-line bude dostupný v režimu:
    ▪ 12/7 (12 hodin/7 dní v týdnu) = 6:00 – 18:00, Pondělí – Neděle
    ▪ Reakční doba:
              o Do 60 minut od přijmutí hovoru z autorizovaného telefonního čísla Objednatele, se
                   problémem začne zabývat vyhrazený servisní technik.

    ▪ V případě, že nebude možné problém vyřešit telefonní podporou ani prostřednictvím VPN
         (popsáno v 1.4 níže), dojede technik na místo do 6 h od momentu, kdy dojde k dohodě o
         výjezdu na místo (nebude-li dohodnuto jinak například v případech, kdy se nebude jednat o
         kritický problém)

                                         LogTech, s.r.o.  Registered office: Gen. Sochora 6176/6a  CZ – 708 00 Ostrava  Tel +420–599-527823
                                                                 VAT Nr.: CZ26837072  Commercial Register Ostrava, File C50073  CEO: Pavel Kraus
Pozn.: V případě, že servisní organizace nesplní uvedenou dobu reakčního času či dojezdový čas (vyjma
dohody), objednatel má právo na náhradu škody, a to ve výši 2.000 Kč za každou hodinu prodlení plnění,
maximálně však do výše 20.000 Kč za případ.

Hovory z oprávněných telefonních čísel budou přijaty servisním technikem LogTech a následně začne
řešení oznámeného problému. Nepodaří-li se problém odstranit na základě telefonické konzultace,
vyjíždí servisní technik na místo, a to s mobilizační prioritou 6 h.
Servisní technik na místě rozhodne o postupu odstraňování problému a v ideálním případě vyřeší
s pomocí dostupných náhradních dílů. Není-li možné problém vyřešit (například z důvodu
nedostupnosti náhradních dílů), navrhne servisní technik nejefektivnější postup pro další řešení.

Z každého korektivního servisu Hotline bude vyhotoven servisní protokol (viz příloha č. 2 této smlouvy).
Servisní protokol bude tvořit přílohu faktury.

Dalšími možnými variantami Hotline podpory jsou režimy 12/5 nebo 24/7. V případě zjištění potřeby
úpravy servisní podpory, je možné přejít na jinou úroveň na základě dodatku. Cenová nabídka bude
zaslána na základě písemné žádosti.

1.4 Korektivní servis – Hot-line zařízení RTG v oblasti BEK (telefonická linka + na místě
       plnění)

Hot-line pro zařízení v oblasti BEK se vztahuje na veškerá dodaná zařízení RTG (tj. Hi-SCAN 7555aTiX,
Hi-SCAN 6040, Hi-SCAN 7555si, Ionscan 600, PMD3 Plus, SAMD)

Hot-line bude dostupný v režimu
    ▪ 12/7 (12 hodin/7 dní v týdnu) = 6:00 – 18:00, Pondělí - Neděle
    ▪ Reakční doba:
              o Do 60 minut od přijmutí hovoru z autorizovaného telefonního čísla Objednatele, se
                   problémem začne zabývat vyhrazený servisní technik.

    ▪ V případě, že nebude možné problém vyřešit telefonní podporou, dojede technik na místo do
         24 h od momentu, kdy dojde k dohodě o výjezdu na místo (nebude-li dohodnuto jinak
         například v případech, kdy se nebude jednat o kritický problém)

Platnost služby je omezena povinností realizace pravidelných kontrol provozní stálosti v intervalu 6
měsíců.

Pozn.: V případě, že servisní organizace nesplní uvedenou dobu reakčního času či dojezdový čas (vyjma
dohody), objednatel má právo na náhradu škody, a to ve výši 2.000 Kč za každou hodinu prodlení plnění,
maximálně však do výše 20.000 Kč za případ.

1.5 Korektivní servis - VPN podpora BHS
VPN podpora bude prováděna pro PLC vrstvu BHS.

                                         LogTech, s.r.o.  Registered office: Gen. Sochora 6176/6a  CZ – 708 00 Ostrava  Tel +420–599-527823
                                                                 VAT Nr.: CZ26837072  Commercial Register Ostrava, File C50073  CEO: Pavel Kraus
VPN podpora bude dostupná v režimu:
    ▪ 12/7 (12 hodin/7 dní v týdnu)
    ▪ Reakční čas: 60 minut od zavolání. Připojení a diagnostika PLC pak probíhá do 6 h od obdržení
         reportovaného problému z autorizovaného čísla Objednatele.

Z každého korektivního servisu VPN bude vyhotoven servisní protokol (viz příloha č. 2 této smlouvy).
Servisní protokol bude tvořit přílohu faktury.
Pozn.: VPN tunel/připojení zajišťuje Objednatel.

1.6 Preventivní inspekce zařízení RTG – 2x ročně
Preventivní inspekce provozní stálosti RTG zařízení je povinna dle výrobce v intervalu co 6 měsíců, tzn.
2x za rok. Preventivní servis je nutné domluvit min. 30 dní předem, a to mailovou či telefonickou
cestou. Následně bude termín potvrzen.

Pravidelná inspekce provozní stálosti pro RTG zařízení:
         ▪ Hi-SCAN 7555aTiX
         ▪ Hi-SCAN 100100V-2is
         ▪ Hi-SCAN 6040
         ▪ Hi-SCAN 7555si (také 1 ks v oblasti vrátnice Letiště ČB)
         ▪ Ionscan 600 (cena zahrnuje filtry určené k výměně)
         ▪ PMD3 Plus
         ▪ SAMD

Preventivní servis zahrnuje:
         • kontrola všech komponentů
         • výměna potřebných provozních dílů – Filtry
         • likvidace provozních látek a údržbových dílů
         • závěrečný zkušební chod
         • úplná servisní dokumentace

V závislosti na spotřebě se účtují:
         • opravy / provozní látky / díly pro údržbu a náhradní díly / vícenáklady např. kvůli
              opatřením, která se nemohla provést na místě.

1.7 Náhradní díly
Náhradní díly tvoří nedílnou součást k provozování systému BHS. Držet sklad doporučených náhradních
dílů je zodpovědností Letiště ČB. Letiště ČB zajistí přístup k těmto náhradním dílům technikům
LogTech.

Náhradní díly lze doobjednávat individuálně dle zjištěných potřeb, např. na základě reportu po
provedení preventivní inspekce.

Obvyklá dodací lhůta u RTG dílů – 6-8 týdnů.
Obvyklá dodací lhůta u BHS dílů – 2-9 týdnů.
Fakturace po dodání na místo plnění – splatnost dokladu 30 dní.

                                         LogTech, s.r.o.  Registered office: Gen. Sochora 6176/6a  CZ – 708 00 Ostrava  Tel +420–599-527823
                                                                 VAT Nr.: CZ26837072  Commercial Register Ostrava, File C50073  CEO: Pavel Kraus
1.8 Školení obsluhy a údržby RTG – 2x ročně
V termínu dle potřeby Objednatele bude zajištěno školení obsluhy a údržby RTG zařízení. Termín je
nutné dohodnout min. 14 dní předem písemnou nebo telefonickou cestou. Doporučení sekvence 2x
ročně.

         ▪ Zaškolení údržby BHS k provozování a údržbě instalované technologie RTG. Teoretická
              příprava + praktické ukázky = celkem 8 h.

         ▪ Zaškolení operátorů RTG.
         ▪ Max. počet osob ve skupině = 4.
         ▪ Aktualizační školení údržby RTG 2x ročně (příp. více dle potřeby) s následným vystavením

              Certifikátů o proškolení zaměstnanců údržby

1.9 Školení obsluhy a údržby BHS – dle potřeby
V termínu dle potřeby Objednatele bude zajištěno školení obsluhy a údržby BHS zařízení. Termín je
nutné dohodnout min. 14 dní předem písemnou nebo telefonickou cestou. Sekvence dle potřeby.

         ▪ Zaškolení obsluhy a údržby BHS. Teoretická příprava + praktické ukázky = celkem 8 h.
         ▪ Max. počet osob ve skupině = 10.
         ▪ Certifikát o proškolení zaměstnanců obsluhy a údržby

1.10 Provedení elektro revize systému BHS a měření Profinet, Profibus a Ethernet
       komunikací

Doporučený interval elektro revizí je co 3 roky. V rámci elektro revize zařízení BHS bude vyhotoven
protokol autorizovaným revizním technikem do 1 týdne po provedení zmíněné revize. Originál bude
zaslán poštou nebo předán osobně.

         ▪ Elektrorevize a ověření systému dle ČSN 60204.1 ed.2
         ▪ Měření přístroji CA6116, Termo Kamera, Multimetr Protec, Lokátor kabelů

2 Postup hlášení závad

     Pro hlášení závad a požadavků na korektivní/preventivní servis bude k dispozici následující číslo
     servisního střediska: +420-602-284468.

     Servisní středisko přijímá garantovaně hovory z dále uvedených telefonních čísel:
     +420 702 133 136
     +420 775 076 128
     +420 702 234 602.

     Hovory z jiných než uvedených telefonních čísel nemusí být přijaty.

                                         LogTech, s.r.o.  Registered office: Gen. Sochora 6176/6a  CZ – 708 00 Ostrava  Tel +420–599-527823
                                                                 VAT Nr.: CZ26837072  Commercial Register Ostrava, File C50073  CEO: Pavel Kraus
3 Místo plnění

     Místem plnění je Jihočeské letiště České Budějovice.

4 Cena, platební podmínky

     V následující tabulce jsou uvedeny ceny za jednotlivé služby servisní podpory:

Odst. nabídky.      Položka                                                                    Cena bez DPH v CZK
                    Cena za 1 preventivní inspekci BHS (technici firmy LogTech, servisní                      65.000,-
1.1                 středisko Praha)
Preventivní         - veškeré náklady zahrnuty (cestovné, hodiny)                                   Bude stanovena
inspekce                                                                                  v samostatné nabídce po
                    Cena za 1 preventivní údržbu
1.2                                                                                                preventivní revizi
Periodická údržba                                                                                            29.000, -

1.3                 Cena za hot-line 12/7 s mobilizační prioritou.                                              1.250,-
Hot-line BHS        - měsíční poplatek za dostupnost služby hot-line                                            1.950,-
+
1.5                 Korektivní servisní podpora                                                                 4.500,-
Hot-line VPN BHS    Hodinová sazba, prac. dny 8:00 – 17:00                                                    46.500,-

                          - Mechanik, elektrikář                                                                3.900,-
                          - PLC inženýr                                                                         4.950,-
                                                                                                                3.900,-
                    Faktor:                                                     +50%                            2.500,-
                          - pracovní den 17:00 - 22:00                         +100%                          10.500,-
                          - So, Ne, svátky a všední dny 22:00 - 8:00
                                                                                                                  990,-
1.4                 Paušální cena za výjezd (čas technika + kilometrovné)                                         990,-
Hot-line RTG v BEK  Cena za hot-line 12/7 s mobilizační prioritou.
                    - měsíční poplatek za dostupnost služby hot-line                                            1.900,-
                                                                                                                2.750,-
1.6                 Preventivní servis RTG zařízení:                                                            4.500,-
Preventivní         Hi-SCAN 100100 V-2is
inspekce RTG        Hi-SCAN 7555aTiX                                                                              000,-
zařízení            Hi-SCAN 60402is                                                                           21.100,-
                    Hi-SCAN 7555si                                                                            15.500,-
1.7                 Ionscan 600                                                                               24.700,-
ND                  PMD3 Plus
1.8                 SAMD
Školení RTG
1.9                 Ceník servisních mimozáručních prací – hod. sazba:
Školení BHS               - pracovní den 8:00-17:00
1.10                      - pracovní den 17:00-8:00 + So,Ne a svátky
Elektro revize
                    Paušální cena za výjezd (čas technika + kilometrovné)
                    Doporučený set náhradních dílů – ad-hoc nabídka

                    Refresh školení obsluhy a údržby RTG + vydání Certifikátu
                    - veškeré náklady zahrnuty (cestovné, hodiny)
                    Refresh školení obsluhy a údržby BHS + vydání Certifikátu
                    - veškeré náklady zahrnuty (cestovné, hodiny)
                    Cena za provedení Elektrorevize systému BHS
                    - veškeré náklady zahrnuty (cestovné, hodiny)

                    LogTech, s.r.o.  Registered office: Gen. Sochora 6176/6a  CZ – 708 00 Ostrava  Tel +420–599-527823
                                            VAT Nr.: CZ26837072  Commercial Register Ostrava, File C50073  CEO: Pavel Kraus
4.1 Platební podmínky

     Služby dle odstavců 1.1, 1.2, 1.6, 1.8 a 1.9, 1.10 budou hrazeny na základě daňových dokladů
     vystavených po provedení služby. Přílohou daňového dokladu budou kopie servisních protokolů
     (je-li aplikovatelné).

Dostupnost Hot-line dle odstavce 1.3, 1.4 a 1.5 bude hrazena na základě daňového dokladu vždy
na 12 měsíců předem.

Splatnost daňových dokladů je 30 dní.

4.2 Inflační doložka

     Počínaje 1.1. roku 2022 se pro následující období trvání smlouvy navýší ceny o tolik procent, kolik
     bude činit procentuální inflace za rok bezprostředně předcházející. Při užití inflační doložky se
     bude vycházet z oficiálního údaje příslušného orgánu státní správy ČR (dosud Český statistický
     úřad).

5 Ostatní ujednání

    1) Tato servisní smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smluvních stran avšak za
         podmínky, že před tímto datem dojde ke zveřejnění obsahu smluvního vztahu v registru smluv
         na základě zákona č. 340/2015 Sb., zákon o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv
         a o registru smluv (zákon o registru smluv) způsobem dle ustanovení § 5 zákona o registru
         smluv, jinak se má za to, že účinnost smlouvy nastává až dnem zveřejnění v registru smluv.

    2) Ukončení smlouvy je možné kteroukoliv ze smluvních stran na základě písemné výpovědi.
         Výpovědní lhůta je 2 měsíce a počíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, ve
         kterém byla výpověď druhé straně doručena.

    3) Smlouva je podepsána ve čtyřech stejnopisech, každá ze smluvních stran obdrží dva.
    4) Změny rozsahu či podmínek lze provádět na základě dodatků.
    5) Omezení zodpovědnosti: LogTech není zodpovědný za jakoukoliv nepřímou škodu, ušlý zisk

         apod. Za přímou škodu případně za škodu úmyslně způsobenou nese LogTech plnou
         zodpovědnost.

Seznam příloh:

Následující dokumenty jsou nedílnou součástí rámcové servisní smlouvy:

Příloha č. 1:   LT - Všeobecné podmínky servisních smluv

Podpisy smluvních stran

V Českých Budějovicích…………………dne …………….                    V Ostravě, dne ………………

Za Jihočeské letiště České Budějovice                      Za LogTech
Ing. Robert Kala, náměstek ředitele a člen představenstva  Pavel Kraus, jednatel

                         LogTech, s.r.o.  Registered office: Gen. Sochora 6176/6a  CZ – 708 00 Ostrava  Tel +420–599-527823
                                                 VAT Nr.: CZ26837072  Commercial Register Ostrava, File C50073  CEO: Pavel Kraus