Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o servisu a údržbě – RÁMCOVÁ SMLOUVA Návrh pro: Jihočeské letiště České Budějovice 20-035 rev 02 31/05/2021 Ing. Dominika Sroková +420 702 206 509 dominika.srokova@logtech.cz LogTech, s.r.o. Registered office: Gen. Sochora 6176/6a CZ – 708 00 Ostrava Tel +420–599-527823 VAT Nr.: CZ26837072 Commercial Register Ostrava, File C50073 CEO: Pavel Kraus OBSAH 1 Předmět smlouvy........................................................................................................................ 3 1.1 Preventivní inspekce BHS 1x ročně ............................................................................................ 4 1.2 Periodická údržba BHS................................................................................................................ 4 1.3 Korektivní servis – Hot-line BHS (telefonická linka + na místě plnění)....................................... 4 1.4 Korektivní servis – Hot-line zařízení RTG v oblasti BEK (telefonická linka + na místě plnění) .... 5 1.5 Korektivní servis - VPN podpora BHS.......................................................................................... 5 1.6 Preventivní inspekce zařízení RTG – 2x ročně ............................................................................ 6 1.7 Náhradní díly .............................................................................................................................. 6 1.8 Školení obsluhy a údržby RTG – 2x ročně................................................................................... 7 1.9 Školení obsluhy a údržby BHS – dle potřeby .............................................................................. 7 1.10 Provedení elektro revize systému BHS a měření Profinet, Profibus a Ethernet komunikací ..... 7 2 Postup hlášení závad .................................................................................................................. 7 3 Místo plnění................................................................................................................................ 8 4 Cena, platební podmínky............................................................................................................ 8 4.1 Platební podmínky...................................................................................................................... 9 4.2 Inflační doložka........................................................................................................................... 9 5 Ostatní ujednání ......................................................................................................................... 9 LogTech, s.r.o. Registered office: Gen. Sochora 6176/6a CZ – 708 00 Ostrava Tel +420–599-527823 VAT Nr.: CZ26837072 Commercial Register Ostrava, File C50073 CEO: Pavel Kraus Smluvní strany LogTech, s.r.o. Adresa: Gen. Sochora 6176/6a, 708 00 Ostrava IČO: 26837072 DIČ: CZ26837072 Zástupce: Pavel Kraus, jednatel (dále také jen „LogTech“ nebo „Servisní organizace“) a Jihočeské letiště České Budějovice a.s. Adresa: U Zimního stadionu 1952/2, 370 01 České Budějovice 7 IČO: 26093545 DIČ: CZ26093545 Zástupce: Ing. Robert Kala, náměstek ředitele a člen představenstva (dále jen „Objednatel“ nebo „Letiště ČB“) Uzavírají tuto rámcovou smlouvou o servisní podpoře: Preambule Na Letišti České Budějovice je instalován systém BHS pro odbavení cestujících a zavazadel známý pod označením 15-006. Systém se skládá z dopravníků, check-in přepážek, bezpečnostních konvenčních RTG pro kontrolu zavazadel v oblasti BEK a karuselu pro výdej zavazadel cestujících. Systém obsahuje mechanické komponenty (válečkové dopravníky, pásové dopravníky, roletové uzávěry, RTG jednotky), elektromechanické komponenty a PLC řídící úroveň. Dále také jen „Systém“. Součástí této smlouvy je také servis RTG v oblasti vrátnice Letiště ČB. 1 Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je preventivní a korektivní servisní podpora Systému. Služby jsou nabídnuty jako rámcové, tzn. je možné je objednat separátně dle potřeb zákazníka. Minimem je však preventivní inspekce BHS i RTG zařízení. Rozsah služeb je možné doplnit či upravit. Smluvní strany se dohodly na následujícím rozsahu servisní podpory: 1) Preventivní inspekce BHS 1x ročně 2) Periodická údržba BHS 3) Korektivní servis - Hot-line podpora BHS 4) Korektivní servis - Hot-line podpora zařízení RTG v oblasti BEK 5) Korektivní servis – VPN LogTech, s.r.o. Registered office: Gen. Sochora 6176/6a CZ – 708 00 Ostrava Tel +420–599-527823 VAT Nr.: CZ26837072 Commercial Register Ostrava, File C50073 CEO: Pavel Kraus 6) Preventivní servis RTG 2x ročně 7) Dodávka ND 8) Refresh školení obsluhy a údržby RTG 2x ročně 9) Refresh školení obsluhy a údržby BHS 10) Provedení elektro revize systému BHS a měření Profinet, Profibus a Ethernet komunikací 1.1 Preventivní inspekce BHS 1x ročně Preventivní inspekce bude prováděna 1x ročně v termínu a časech dle dohody. Časová náročnost inspekce je cca 16-20 h. V průběhu preventivní inspekce budou prováděny následující úkony: a) Celková technická inspekce zařízení, b) inspekce elektro-mechanických komponent, c) inspekce dílů podléhajících opotřebení, d) drobné opravy, e) test bezpečnostních funkcí zařízení, f) inventura stavu skladu náhradních dílů. Preventivní inspekce bude prováděna v běžných pracovních dnech od 8:00 – 18:00 h. Po inspekci bude připraven detailní report z inspekce, který bude obsahovat zjištění stavu a přehled zjištěných závad, které nebylo možné vyřešit v průběhu preventivní inspekce a kalkulaci nákladů na jejich odstranění. Součástí detailního reportu bude také protokol o funkčnosti bezpečnostních prvků. 1.2 Periodická údržba BHS Periodická údržba bude provedena cca do 6 měsíců po termínu preventivní inspekce. Rozsah periodické údržby se bude odvíjet od zjištění během preventivní inspekce. V průběhu údržby budou měněny díly identifikované k výměně v průběhu preventivní inspekce. Objednávka ad-hoc. 1.3 Korektivní servis – Hot-line BHS (telefonická linka + na místě plnění) Hot-line BHS se vztahuje na veškerá dodaná zařízení BHS včetně integrovaného RTG zařízení Hi-SCAN 100100V-2is. Hot-line bude dostupný v režimu: ▪ 12/7 (12 hodin/7 dní v týdnu) = 6:00 – 18:00, Pondělí – Neděle ▪ Reakční doba: o Do 60 minut od přijmutí hovoru z autorizovaného telefonního čísla Objednatele, se problémem začne zabývat vyhrazený servisní technik. ▪ V případě, že nebude možné problém vyřešit telefonní podporou ani prostřednictvím VPN (popsáno v 1.4 níže), dojede technik na místo do 6 h od momentu, kdy dojde k dohodě o výjezdu na místo (nebude-li dohodnuto jinak například v případech, kdy se nebude jednat o kritický problém) LogTech, s.r.o. Registered office: Gen. Sochora 6176/6a CZ – 708 00 Ostrava Tel +420–599-527823 VAT Nr.: CZ26837072 Commercial Register Ostrava, File C50073 CEO: Pavel Kraus Pozn.: V případě, že servisní organizace nesplní uvedenou dobu reakčního času či dojezdový čas (vyjma dohody), objednatel má právo na náhradu škody, a to ve výši 2.000 Kč za každou hodinu prodlení plnění, maximálně však do výše 20.000 Kč za případ. Hovory z oprávněných telefonních čísel budou přijaty servisním technikem LogTech a následně začne řešení oznámeného problému. Nepodaří-li se problém odstranit na základě telefonické konzultace, vyjíždí servisní technik na místo, a to s mobilizační prioritou 6 h. Servisní technik na místě rozhodne o postupu odstraňování problému a v ideálním případě vyřeší s pomocí dostupných náhradních dílů. Není-li možné problém vyřešit (například z důvodu nedostupnosti náhradních dílů), navrhne servisní technik nejefektivnější postup pro další řešení. Z každého korektivního servisu Hotline bude vyhotoven servisní protokol (viz příloha č. 2 této smlouvy). Servisní protokol bude tvořit přílohu faktury. Dalšími možnými variantami Hotline podpory jsou režimy 12/5 nebo 24/7. V případě zjištění potřeby úpravy servisní podpory, je možné přejít na jinou úroveň na základě dodatku. Cenová nabídka bude zaslána na základě písemné žádosti. 1.4 Korektivní servis – Hot-line zařízení RTG v oblasti BEK (telefonická linka + na místě plnění) Hot-line pro zařízení v oblasti BEK se vztahuje na veškerá dodaná zařízení RTG (tj. Hi-SCAN 7555aTiX, Hi-SCAN 6040, Hi-SCAN 7555si, Ionscan 600, PMD3 Plus, SAMD) Hot-line bude dostupný v režimu ▪ 12/7 (12 hodin/7 dní v týdnu) = 6:00 – 18:00, Pondělí - Neděle ▪ Reakční doba: o Do 60 minut od přijmutí hovoru z autorizovaného telefonního čísla Objednatele, se problémem začne zabývat vyhrazený servisní technik. ▪ V případě, že nebude možné problém vyřešit telefonní podporou, dojede technik na místo do 24 h od momentu, kdy dojde k dohodě o výjezdu na místo (nebude-li dohodnuto jinak například v případech, kdy se nebude jednat o kritický problém) Platnost služby je omezena povinností realizace pravidelných kontrol provozní stálosti v intervalu 6 měsíců. Pozn.: V případě, že servisní organizace nesplní uvedenou dobu reakčního času či dojezdový čas (vyjma dohody), objednatel má právo na náhradu škody, a to ve výši 2.000 Kč za každou hodinu prodlení plnění, maximálně však do výše 20.000 Kč za případ. 1.5 Korektivní servis - VPN podpora BHS VPN podpora bude prováděna pro PLC vrstvu BHS. LogTech, s.r.o. Registered office: Gen. Sochora 6176/6a CZ – 708 00 Ostrava Tel +420–599-527823 VAT Nr.: CZ26837072 Commercial Register Ostrava, File C50073 CEO: Pavel Kraus VPN podpora bude dostupná v režimu: ▪ 12/7 (12 hodin/7 dní v týdnu) ▪ Reakční čas: 60 minut od zavolání. Připojení a diagnostika PLC pak probíhá do 6 h od obdržení reportovaného problému z autorizovaného čísla Objednatele. Z každého korektivního servisu VPN bude vyhotoven servisní protokol (viz příloha č. 2 této smlouvy). Servisní protokol bude tvořit přílohu faktury. Pozn.: VPN tunel/připojení zajišťuje Objednatel. 1.6 Preventivní inspekce zařízení RTG – 2x ročně Preventivní inspekce provozní stálosti RTG zařízení je povinna dle výrobce v intervalu co 6 měsíců, tzn. 2x za rok. Preventivní servis je nutné domluvit min. 30 dní předem, a to mailovou či telefonickou cestou. Následně bude termín potvrzen. Pravidelná inspekce provozní stálosti pro RTG zařízení: ▪ Hi-SCAN 7555aTiX ▪ Hi-SCAN 100100V-2is ▪ Hi-SCAN 6040 ▪ Hi-SCAN 7555si (také 1 ks v oblasti vrátnice Letiště ČB) ▪ Ionscan 600 (cena zahrnuje filtry určené k výměně) ▪ PMD3 Plus ▪ SAMD Preventivní servis zahrnuje: • kontrola všech komponentů • výměna potřebných provozních dílů – Filtry • likvidace provozních látek a údržbových dílů • závěrečný zkušební chod • úplná servisní dokumentace V závislosti na spotřebě se účtují: • opravy / provozní látky / díly pro údržbu a náhradní díly / vícenáklady např. kvůli opatřením, která se nemohla provést na místě. 1.7 Náhradní díly Náhradní díly tvoří nedílnou součást k provozování systému BHS. Držet sklad doporučených náhradních dílů je zodpovědností Letiště ČB. Letiště ČB zajistí přístup k těmto náhradním dílům technikům LogTech. Náhradní díly lze doobjednávat individuálně dle zjištěných potřeb, např. na základě reportu po provedení preventivní inspekce. Obvyklá dodací lhůta u RTG dílů – 6-8 týdnů. Obvyklá dodací lhůta u BHS dílů – 2-9 týdnů. Fakturace po dodání na místo plnění – splatnost dokladu 30 dní. LogTech, s.r.o. Registered office: Gen. Sochora 6176/6a CZ – 708 00 Ostrava Tel +420–599-527823 VAT Nr.: CZ26837072 Commercial Register Ostrava, File C50073 CEO: Pavel Kraus 1.8 Školení obsluhy a údržby RTG – 2x ročně V termínu dle potřeby Objednatele bude zajištěno školení obsluhy a údržby RTG zařízení. Termín je nutné dohodnout min. 14 dní předem písemnou nebo telefonickou cestou. Doporučení sekvence 2x ročně. ▪ Zaškolení údržby BHS k provozování a údržbě instalované technologie RTG. Teoretická příprava + praktické ukázky = celkem 8 h. ▪ Zaškolení operátorů RTG. ▪ Max. počet osob ve skupině = 4. ▪ Aktualizační školení údržby RTG 2x ročně (příp. více dle potřeby) s následným vystavením Certifikátů o proškolení zaměstnanců údržby 1.9 Školení obsluhy a údržby BHS – dle potřeby V termínu dle potřeby Objednatele bude zajištěno školení obsluhy a údržby BHS zařízení. Termín je nutné dohodnout min. 14 dní předem písemnou nebo telefonickou cestou. Sekvence dle potřeby. ▪ Zaškolení obsluhy a údržby BHS. Teoretická příprava + praktické ukázky = celkem 8 h. ▪ Max. počet osob ve skupině = 10. ▪ Certifikát o proškolení zaměstnanců obsluhy a údržby 1.10 Provedení elektro revize systému BHS a měření Profinet, Profibus a Ethernet komunikací Doporučený interval elektro revizí je co 3 roky. V rámci elektro revize zařízení BHS bude vyhotoven protokol autorizovaným revizním technikem do 1 týdne po provedení zmíněné revize. Originál bude zaslán poštou nebo předán osobně. ▪ Elektrorevize a ověření systému dle ČSN 60204.1 ed.2 ▪ Měření přístroji CA6116, Termo Kamera, Multimetr Protec, Lokátor kabelů 2 Postup hlášení závad Pro hlášení závad a požadavků na korektivní/preventivní servis bude k dispozici následující číslo servisního střediska: +420-602-284468. Servisní středisko přijímá garantovaně hovory z dále uvedených telefonních čísel: +420 702 133 136 +420 775 076 128 +420 702 234 602. Hovory z jiných než uvedených telefonních čísel nemusí být přijaty. LogTech, s.r.o. Registered office: Gen. Sochora 6176/6a CZ – 708 00 Ostrava Tel +420–599-527823 VAT Nr.: CZ26837072 Commercial Register Ostrava, File C50073 CEO: Pavel Kraus 3 Místo plnění Místem plnění je Jihočeské letiště České Budějovice. 4 Cena, platební podmínky V následující tabulce jsou uvedeny ceny za jednotlivé služby servisní podpory: Odst. nabídky. Položka Cena bez DPH v CZK Cena za 1 preventivní inspekci BHS (technici firmy LogTech, servisní 65.000,- 1.1 středisko Praha) Preventivní - veškeré náklady zahrnuty (cestovné, hodiny) Bude stanovena inspekce v samostatné nabídce po Cena za 1 preventivní údržbu 1.2 preventivní revizi Periodická údržba 29.000, - 1.3 Cena za hot-line 12/7 s mobilizační prioritou. 1.250,- Hot-line BHS - měsíční poplatek za dostupnost služby hot-line 1.950,- + 1.5 Korektivní servisní podpora 4.500,- Hot-line VPN BHS Hodinová sazba, prac. dny 8:00 – 17:00 46.500,- - Mechanik, elektrikář 3.900,- - PLC inženýr 4.950,- 3.900,- Faktor: +50% 2.500,- - pracovní den 17:00 - 22:00 +100% 10.500,- - So, Ne, svátky a všední dny 22:00 - 8:00 990,- 1.4 Paušální cena za výjezd (čas technika + kilometrovné) 990,- Hot-line RTG v BEK Cena za hot-line 12/7 s mobilizační prioritou. - měsíční poplatek za dostupnost služby hot-line 1.900,- 2.750,- 1.6 Preventivní servis RTG zařízení: 4.500,- Preventivní Hi-SCAN 100100 V-2is inspekce RTG Hi-SCAN 7555aTiX 000,- zařízení Hi-SCAN 60402is 21.100,- Hi-SCAN 7555si 15.500,- 1.7 Ionscan 600 24.700,- ND PMD3 Plus 1.8 SAMD Školení RTG 1.9 Ceník servisních mimozáručních prací – hod. sazba: Školení BHS - pracovní den 8:00-17:00 1.10 - pracovní den 17:00-8:00 + So,Ne a svátky Elektro revize Paušální cena za výjezd (čas technika + kilometrovné) Doporučený set náhradních dílů – ad-hoc nabídka Refresh školení obsluhy a údržby RTG + vydání Certifikátu - veškeré náklady zahrnuty (cestovné, hodiny) Refresh školení obsluhy a údržby BHS + vydání Certifikátu - veškeré náklady zahrnuty (cestovné, hodiny) Cena za provedení Elektrorevize systému BHS - veškeré náklady zahrnuty (cestovné, hodiny) LogTech, s.r.o. Registered office: Gen. Sochora 6176/6a CZ – 708 00 Ostrava Tel +420–599-527823 VAT Nr.: CZ26837072 Commercial Register Ostrava, File C50073 CEO: Pavel Kraus 4.1 Platební podmínky Služby dle odstavců 1.1, 1.2, 1.6, 1.8 a 1.9, 1.10 budou hrazeny na základě daňových dokladů vystavených po provedení služby. Přílohou daňového dokladu budou kopie servisních protokolů (je-li aplikovatelné). Dostupnost Hot-line dle odstavce 1.3, 1.4 a 1.5 bude hrazena na základě daňového dokladu vždy na 12 měsíců předem. Splatnost daňových dokladů je 30 dní. 4.2 Inflační doložka Počínaje 1.1. roku 2022 se pro následující období trvání smlouvy navýší ceny o tolik procent, kolik bude činit procentuální inflace za rok bezprostředně předcházející. Při užití inflační doložky se bude vycházet z oficiálního údaje příslušného orgánu státní správy ČR (dosud Český statistický úřad). 5 Ostatní ujednání 1) Tato servisní smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu smluvních stran avšak za podmínky, že před tímto datem dojde ke zveřejnění obsahu smluvního vztahu v registru smluv na základě zákona č. 340/2015 Sb., zákon o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) způsobem dle ustanovení § 5 zákona o registru smluv, jinak se má za to, že účinnost smlouvy nastává až dnem zveřejnění v registru smluv. 2) Ukončení smlouvy je možné kteroukoliv ze smluvních stran na základě písemné výpovědi. Výpovědní lhůta je 2 měsíce a počíná běžet od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď druhé straně doručena. 3) Smlouva je podepsána ve čtyřech stejnopisech, každá ze smluvních stran obdrží dva. 4) Změny rozsahu či podmínek lze provádět na základě dodatků. 5) Omezení zodpovědnosti: LogTech není zodpovědný za jakoukoliv nepřímou škodu, ušlý zisk apod. Za přímou škodu případně za škodu úmyslně způsobenou nese LogTech plnou zodpovědnost. Seznam příloh: Následující dokumenty jsou nedílnou součástí rámcové servisní smlouvy: Příloha č. 1: LT - Všeobecné podmínky servisních smluv Podpisy smluvních stran V Českých Budějovicích…………………dne ……………. V Ostravě, dne ……………… Za Jihočeské letiště České Budějovice Za LogTech Ing. Robert Kala, náměstek ředitele a člen představenstva Pavel Kraus, jednatel LogTech, s.r.o. Registered office: Gen. Sochora 6176/6a CZ – 708 00 Ostrava Tel +420–599-527823 VAT Nr.: CZ26837072 Commercial Register Ostrava, File C50073 CEO: Pavel Kraus