Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16850247: Objednávka č. 21/645030441

Příloha 21645030441_8.6.2021.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo: 21/645030441                                                                                                                 S

                               OBJEDNÁVKA            Zpracoval:                      Tel. číslo:

                                                                                     Email:

Objednatel:                                          Dodavatel:                      Notifikace: 8.6.2021 05:28
Správa železnic, státní organizace
Dlážděná 1003/7                                      Přerost a Švorc - auto, s.r.o.
Praha 1, Nové Město 110 00
                                                     Veleslavínská 48/39
Objednávku vystavuje organizační složka:             162 00 Praha 6 - Veleslavín                      DIČ: CZ63073188
Správa železnic, Oblastní ředitelství Praha          IČO: 63073188
Partyzánská 24
Praha 7 Holešovice 170 00

IČO: 70994234                       DIČ: CZ70994234

"Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským

soudem v Praze, spisová značka A 48384“              Termín dodání:                  Finanční objem (bez DPH) do:
                                                      30.6.2021                                   CZK 68 500,00
Č. j.:                                               Způsob dopravy:
                                                     Zajistí dodavatel               Způsob platby:
Smlouva:                                             Povaha nákupu:                  Převodem
                                                                                     Účetní okruh:

Splatnost faktury:     30 dní                          X                                 MOZ HOM        X
                                                     provoz investice FKSP                            ZDC

Potvrzený termín dodání:

Adresa místa plnění:                                 Fakturu zašlete:
SEE SNTZ Praha (EBN)                                 Správa železnic, státní organizace
V700Z4510632                                         Centrální finanční účtárna Čechy

                                                     Náměstí Jana Pernera 217

                                                     Pardubice 530 02

Objednáváme u Vás:

Čís.ř. Kód MTZ Název                                                    MJ                        Množství Cena / jedn.

1                   .                                                                                 1,000 68 500,00

Oprava VW transporter RZ: 1AL 5151: - servis s výměnou oleje, výměna předních brzd. destiček, pravé poloosy vč. unašeče, uložení tlumičů,
uložení předních ramen, L+P spojovací tyče na řízení, tyče stabilizátoru, manžety poloosy, čepu a spojovacího materiálu

Přílohy:                  2

Záruční doba:             Dva roky

Objednávka je podstatnou náležitostí daňového dokladu (faktury). Na daňový doklad uvádějte své IČO, DIČ nebo potvrďte, že nejste plátci DPH. Uveďte, jestli jste fyzická nebo právnická
osoba. Úrok z prodlení respektujeme pouze v zákonné výši dle nařízení vlády č.351/2013 Sb. Termín splatnosti bude akceptován po doručení úplného daňového dokladu. Daňový doklad

může být uhrazen ze dvou účtů, a to zvlášť základ DPH a zvlášť DPH.

Žádáme o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky nelze daňový doklad akceptovat jako úplný a nemůže být proplacen.
Dodavatel včas poskytne odběrateli informaci o možných změnách týkajících se identifikačních údajů společnosti, včetně možné změny bankovních údajů.
Objednatel je povinen uveřejňovat uzavřené smlouvy (objednávky včetně její písemné akceptace) v Registru smluv na základě ustanovení zákona číslo 340/2015 Sb. (viz zadní
strana objednávky).

Smluvní strany se dohodly, že stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad dodavatele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo
uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně dodavatele.

V případě poskytnutí osobních údajů dodavateli je dodavatel povinen tyto údaje zabezpečit dle Nařízení evropského parlamentu a rady o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR).

Praha 7 Holešovice, dne: 8.6.2021                    Praha 6 - Veleslavín, Akceptováno dne: 8.6.2021
(razítko, podpis)                                    (jméno, příjmení, razítko, podpis)

  Objednatel:                                           Dodavatel:
        jméno: Ing. Vladimír Filip                                    Ondřej Jehlík

Kamila Digitálně podepsal
                         Kamila Blažková

Blažková Datum: 2021.06.08
                         12:34:12 +02'00'

                                                                                                      Strana: 1/2
Tato objednávka představuje nabídku ve smyslu § 1731 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „OZ“). Akceptace objednávky musí být písemná. Konkludentní přijetí nabídky je vyloučeno (§ 1744 OZ).
Dodavatel bere na vědomí, že akceptací této objednávky dojde k uzavření smlouvy. Objednatel uveřejní objednávku i přijetí
nabídky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
těchto smluv a o registru smluv (dále jen „ZRS) za předpokladu, že se bude jednat o smlouvu ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 ZRS,
na níž nedopadá výjimka dle ustanovení § 3 ZRS. Dodavatel akceptací nabídky souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci
smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této smlouvy v registru smluv.
Neoznámí-li dodavatel objednateli písemně společně s akceptací této objednávky, které konkrétně specifikované údaje považuje za
své obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 OZ, či že se v objednávce vyskytují informace, jež nemohou být v registru
smluv uveřejněny v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 ZRS, bude objednatel postupovat tak, jakoby se takové údaje a informace v
objednávce nevyskytovaly. S částmi objednávky, které dodavatel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této
objednávky, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým
postupem vzniklou. Za označení těchto údajů a informací odpovídá výhradně dodavatel, a to bez ohledu na to, která ze stran tyto
údaje či informace znečitelní a objednávku uveřejní. Totéž platí pro oznámení dodavatele, že na jeho osobu či tuto objednávku
dopadá některá z výjimek uvedených v ustanovení § 3 odst. 2 ZRS.
Účinností zákona č. 367/2019 Sb., tj. od 1. 1. 2020 došlo ke změně názvu státní organizace, dřívější název Správa železniční
dopravní cesty byl od uvedeného data nahrazen názvem novým Správa železnic. K uvedené změně došlo ex lege a zápis nového
názvu do obchodního rejstříku nemá konstitutivní charakter, změna nemá vliv na právní postavení, práva a povinnosti, či jiné
okolnosti státní organizace, totožnost subjektu, státní organizace, zůstává zachována. Smluvní strany naznačenou okolnost berou na
vědomí a jsou s ní srozuměny.

                                                                                                                                                           Strana: 2/2