Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka č. 2 (ev. č. OBJ2021284) k Rámcové smlouvě o poskytování služeb v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti (ev. č. SML2021016) Rámcová smlouva o poskytování služeb v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti – Objednávka evidovaná u Objednatele pod č. 21/7700/0560 evidovaná u Poskytovatele pod Ev. č. OBJ2021284, č. j. SPCSS-03130/2021 dle Rámcové smlouvy o poskytování služeb v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti (evid. u Poskytovatele pod č. SML2021016 a u Objednatele pod č. 20/7700/0286) (dále jen „Smlouva“) (to vše dále jen „Objednávka“) Identifikační údaje Objednatele Identifikační údaje Poskytovatele Česká republika – Generální finanční ředitelství Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p. se sídlem: Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 za niž jedná: ředitel Odboru zapsaný v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp.zn. A 76922, bezpečnosti (na základě pověření) IČO: 72080043 se sídlem: Na Vápence 915/14, Žižkov, 130 00 Praha 3 DIČ: CZ72080043 zastoupený: , 1. Bank. spojení: zástupcem generálního ředitele číslo účtu: IČO: 036 30 919 ID DS: p9iwj4f DIČ: CZ03630919 Bank. spojení: číslo účtu: ag5uunk ID DS: Objednávka číslo 2 Preambule Objednávka se uzavírá za účelem poskytování Služby Kompetenční centrum kybernetické bezpečnosti v rozsahu daném požadavkem Objednatele. h Název, specifikace a rozsah Služby Str. 1 Objednávka č. 2 (ev. č. OBJ2021284) k Rámcové smlouvě o poskytování služeb v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti (ev. č. SML2021016) 0 y , Celková cena plnění za celé období 24 měsíců Celková cena Administrace dokumentace poskytování Služby v daném rozsahu: v Nástroji pro podporu řízení SŘBI je za celé období poskytování služby 7 383 109,20 Kč bez Vstupy pro Službu dle čl. IV odst. 4.1 Smlouvy DPH a 8 933 562,13 Kč s DPH. Celková cena Metodické podpory je za celé období poskytování služby 18 144 000,00 Kč bez DPH a 21 954 240,00 Kč s DPH v souladu s pravidly dle Přílohy č. 5 Smlouvy. Relevantní dokumenty Objednatele. Vstupní analýza – zpracovaná Poskytovatelem a předaná Objednateli v rámci poskytování plnění dle Rámcové smlouvy evidované u Objednatele pod č. 20/7700/0226 a u Poskytovatele pod č. SML2020018 uzavřené dne 22. 9. 2020, nebo obdobné smlouvy uzavřené mezi Poskytovatelem a Objednatelem. Realizace ověření provozu – zpracovaná Poskytovatelem a předaná Objednateli v rámci poskytování plnění dle Rámcové smlouvy evidované u Objednatele pod č. 20/7700/0226 a u Poskytovatele pod č. SML2020018 uzavřené Str. 2 Objednávka č. 2 (ev. č. OBJ2021284) k Rámcové smlouvě o poskytování služeb v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti (ev. č. SML2021016) Požadavky na součinnost Objednatele dne 22. 9. 2020, nebo obdobné smlouvy Požadavky na součinnost třetích stran uzavřené mezi Poskytovatelem a Objednatelem. Harmonogram realizace Služby Jsou stanoveny dle Přílohy č. 4 Smlouvy. Nejsou požadovány. Služba je nasazována a poskytována v rozsahu dle požadavku Objednatele na základě Smlouvy při splnění všech předpokladů – Vstupy – pro Službu dle Přílohy č. 4 Smlouvy. Akceptační kritéria Záznam dle čl. V Smlouvy. Zpráva dle čl. V Smlouvy. Výkaz dle čl. V Smlouvy. Služba Termín zahájení Cena za jednotku Jednotka Termín ukončení Dokument v Kč bez DPH 1 člověkoden/ Administrace Od prvního Uplynutím 24 307 629,55 Architekt dokumentace v Nástroji pracovního dne měsíců od Termínu pro podporu řízení SŘBI kybernetické kalendářního zahájení bezpečnosti měsíce 1 člověkoden/ Manažer rozvoje následujícího po kalendářním služeb kybernetické měsíci, ve kterém bezpečnosti došlo k účinnosti 1 člověkoden/ Objednávky na Manažer Službu včetně kybernetické bezpečnosti 12 100,00 1 člověkoden/ Manažer řízení Metodická podpora Od prvního Uplynutím 24 10 300,00 pracovního dne měsíců od Termínu 11 000,00 rizik 9 900,00 1 člověkoden/ kalendářního zahájení nebo 9 300,00 měsíce vyčerpáním Organizátor objednaného vzdělávacích následujícího po kalendářním počtu člověkodnů aktivit KB dle této měsíci, ve kterém došlo k účinnosti Objednávky Objednávky na Službu včetně Str. 3 Objednávka č. 2 (ev. č. OBJ2021284) k Rámcové smlouvě o poskytování služeb v oblasti informační a kybernetické bezpečnosti (ev. č. SML2021016) Služba Počet jednotek za Počet měsíců Cena celkem Cena celkem měsíc poskytování v Kč bez DPH V Kč včetně DPH Služby dle harmonogramu Administrace dokumentace v Nástroji 100 24 7 383 109,20 8 933 562,13 pro podporu řízení SŘBI Metodická podpora dle Výkazu 24 nebo do 18 144 000,00 21 954 240,00 v souladu s čl. IV vyčerpání objednaného odst. 4.12 a čl. počtu člověkodnů V odst. 5.4 a násl. dle této Objednávky Smlouvy Místo plnění Sídlo Objednatele, DCZ a DCV Poskytovatele Schvalovací doložka Jméno a příjmení Smluvní strana Podpis Datum , ředitel Česká republika – Digitálně podepsal Mgr. László Odboru bezpečnosti (na Generální finanční Mgr. László Hajnal Hajnal základě pověření) Datum: 2021.05.26 26.5.2021 15:16:24 +02'00' ředitelství 1. Mgr. Jakub Státní pokladna Digitálně podepsal 28.5.2021 zástupce generálního Mgr. Jakub Richter ředitele Centrum sdílených služeb, Richter Datum: 2021.05.28 15:38:39 +02'00' s. p. Str. 4