Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
................................. # .................................................................................................................Od: Odesláno: Komu: Předmět: úterý 8. června 2021 14:05 ...................................... Re: objednávka úklidových prací - 3.čtvrtletí 2021 Dobrý den, potvrzuji převzetí. Předpokládaná hodnota objednávky je 3.036.339,36Kč, S přáním krásného dne ...................................Finanční účetní - fakturantka INEX Česká republika, s.r.o. Neumannova 11, 412 01 Litoměřice ...................................................................................................................................................... Opravdu potřebujete vytisknout tento dokument? Myslete na životní prostředí. út 8. 6. 2021 v 12:54 odesílatel ............................... .....................................................napsal: Dobrý den, dle Rámcové dohody o poskytování úklidových služeb č. 0932/17 objednáváme úklid prostor UPa na období 1.7.2021 - 30.9.2021, a to běžné úklidové služby a žumální službu dle RD - budova TA, EA, R, G, garáže a sklady, EC, DA výšková budova a vstupní hala, DC, DB posluchárny a patrový přístavek, EB VAP, UK, UA, HB, HC, HA - a práce lx ročně zahrnuté v ceně dle specifikace úklidu na vybraných dohodnutých budovách - celoplošné čištění podlah (PVC) včetně nanesení voskového přípravku + čištění koberců a čalouněného nábytku (dle dohody). Dále objednáváme mytí oken (postupně po budovách dle dohody) a mytí skel recepcí. Prosím o potvrzení přijetí objednávky. Objednatel: Univerzita Pardubice Poskytovatel: INEX Česká republika, s.r.o. Děkuji a zdravím