Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16857551: Objednávka úklidu prostor Univerzity Pardubice

Příloha objednavka_anonym.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        ...................​..............
#

...................​........................​......................................................................Od:
Odesláno:
Komu:
Předmět:

úterý 8. června 2021 14:05
......................​................
Re: objednávka úklidových prací - 3.čtvrtletí 2021
Dobrý den, potvrzuji převzetí. Předpokládaná hodnota objednávky je 3.036.339,36Kč,
S přáním krásného dne
...............​....................Finanční účetní - fakturantka INEX Česká republika, s.r.o. Neumannova 11, 412 01 Litoměřice ...​...................................................................​.......​.......​..............​.......​.......​..................​.......​.......​......
Opravdu potřebujete vytisknout tento dokument? Myslete na životní prostředí.
út 8. 6. 2021 v 12:54 odesílatel ..................​............. ​.....................................................napsal:
Dobrý den,
dle Rámcové dohody o poskytování úklidových služeb č. 0932/17 objednáváme úklid prostor UPa na období 1.7.2021 - 30.9.2021, a to běžné úklidové služby a žumální službu dle RD - budova TA, EA, R, G, garáže a sklady, EC, DA výšková budova a vstupní hala, DC, DB posluchárny a patrový přístavek, EB VAP, UK, UA, HB, HC, HA - a práce lx ročně zahrnuté v ceně dle specifikace úklidu na vybraných dohodnutých budovách - celoplošné čištění podlah (PVC) včetně nanesení voskového přípravku + čištění koberců a čalouněného nábytku (dle dohody). Dále objednáváme mytí oken (postupně po budovách dle dohody) a mytí skel recepcí.
Prosím o potvrzení přijetí objednávky.
Objednatel: Univerzita Pardubice
Poskytovatel: INEX Česká republika, s.r.o.
Děkuji a zdravím