Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo, kterou dnešního dne uzavřeli ve smyslu ust. § 2586 a násl. občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. v platném znění účastníci: Michal Lukucz – zednické práce Komenského 8/13 392 01 Soběslav IČO: 45016968 ; DIČ CZ5806091038 dále jen zhotovitel na straně jedné a Správa města Soběslavi, s.r.o., IČ 260 29 987, se sídlem Tyršova 482/13, Soběslav, PSČ 392 01, zastoupená jednatelem společnosti panem Vladimírem Faladou, dále jen objednatel na straně druhé I. Předmět smlouvy Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele dílo a objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu díla. Zhotovitel provede dílo s potřebnou péčí v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Předmětem smlouvy (dílem) je podle dohody účastníků zednické práce na plynové kotelně Wilsonova 482/13 Objednatel má právo průběžně kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel neprovádí dílo řádně, může od smlouvy odstoupit. II. Odevzdání a převzetí předmětu díla Zhotovitel je povinen zahájit provádění díla 25.5. 2021 Zhotovitel je povinen dílo dokončit a předat objednateli nejpozději do 4.6. 2021 Termín předání předmětu díla nebo jeho části je zhotovitel povinen oznámit objednateli v předstihu nejméně sedmi dnů. (Při předání díla předá zhotovitel objednateli veškeré související doklady, kterými jsou zejména revizní zprávy, prohlášení o shodě, certifikáty, dokumentace skutečného provedení, návody v českém jazyce. atd. – spíše u větších a složitějších zakázek – např. rozvody elektro, voda, atd.) O předání předmětu díla nebo jeho části jsou účastníci povinni sepsat předávací protokol. Objednatel má právo odmítnout převzetí díla nebo jeho části pokud dílo vykazuje vady, které samy o sobě nebo ve spojení s jinými brání užívání díla funkčně nebo esteticky nebo jeho užívání podstatným způsobem omezují. Nebezpečí škody na zhotovované věci nese do řádného předání věci zhotovitel. III. Cena díla a její splatnost Podle dohody účastníků činí cena díla částku 16 128 Kč bez DPH Sjednaná cena díla byla stanovena rozpočtem, jehož úplnost se zaručuje. Sjednaná cena díla bude navýšena o daň z přidané hodnoty v zákonné sazbě. Podle dohody účastníků vzniká zhotoviteli nárok na úhradu ceny díla okamžikem předání díla bez vad a nedodělků objednateli. Pro tento případ je zhotovitel povinen provést řádné vyúčtování ceny díla, přičemž bere na vědomí, že toto vyúčtování (faktura) musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle platných obecně závazných právních předpisů. Cena díla je podle dohody účastníků splatná ve lhůtě 14 dnů od doručení oprávněně a řádně vystavené faktury objednateli. Objednatel má právo vrátit fakturu před uplynutím lhůty splatnosti, pokud tato nebude obsahovat požadované náležitosti nebo bude obsahovat nesprávné údaje týkající se ceny díla. Včasným a oprávněným vrácením faktury, přestává běžet původní lhůta splatnosti. Opravená nebo přepracovaná faktura bude opatřena novou 14 denní lhůtou splatnosti. Dohodou účastníků může být sjednána změna díla (např. změna rozsahu díla). Pokud se na změně díla účastníci dohodnou, uzavřou písemný dodatek k této smlouvě, ve kterém budou obsažena potřebná ujednání, zejména dopad změny díla na výši ceny díla. Bez písemného dodatku k této smlouvě nelze navýšit cenu díla, ani v případě faktického navýšení rozsahu díla. IV. Vady díla Zhotovitel odpovídá za vadu díla, která se vyskytne v době 24 měsíců od jeho převzetí objednatelem. Zjištěné vady díla je zhotovitel povinen na své náklady odstranit. Pro případ, že tak zhotovitel neučiní bez zbytečného odkladu, je objednatel oprávněn zajistit odborné odstranění vad díla a zhotovitel je povinen uhradit objednateli náklady v této souvislosti účelně vynaložené. V. Sankční ujednání Pro případ prodlení zhotovitele s předáním díla nebo odstraněním vad díla, je tento povinen hradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,05 za každý (i započatý) den prodlení. VI. Odstoupení od smlouvy Objednatel je nad rámec zákonných důvodů a ujednání uvedeného v čl. I. odst. 3 oprávněn odstoupit od této smlouvy, pokud: - zhotovitel nezahájí provádění díla do pěti dnů od sjednaného termínu, - zhotovitel se ocitne v prodlení s dokončením a předáním díla nebo jeho části, - nastane úpadek zhotovitele. Zhotovitel je od této smlouvy oprávněn odstoupit ze zákonných důvodů. Pro případ odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší, s výjimkou práva na zaplacení smluvní pokuty, úroku z prodlení a náhradu škody. VII. Ostatní práva a povinnosti účastníků Zhotovitel prohlašuje, že: - zajistí odborné vedení a provádění díla, veškeré práce budou prováděny řádně, kompletně, kvalitně, v souladu s případnou projektovou dokumentací, obecně závaznými právními předpisy, normami a technologickými postupy, podmínkami územního rozhodnutí a stavebního povolení, předpisy BOZP a protipožární ochrany, - má sjednané platné pojištění odpovědnosti za způsobenou škodu s dostatečným limitem plnění pro případ vzniku škody, přičemž se zavazuje zachovat toto pojištění po celou dobu trvání smluvního vztahu. Zhotovitel se dále zavazuje: - hradit odběr elektrické energie a vody (vodné a stočné) po dobu výstavby - zajistit sám a na vlastní náklady případný zábor veřejného prostranství, - řídit a provádět stavbu svými zaměstnanci, zadávat části stavby pouze předem odsouhlaseným subdodavatelům, přičemž pro tento případ odpovídá za vady díla stejně jako by dílo prováděl sám, - udržovat pořádek na staveništi a provádět jeho pravidelný každodenní úklid. VIII. Závěrečná ustanovení Účastníci a jejich zástupci výslovně prohlašují, že jsou oprávněni tuto smlouvu uzavřít, ke dni uzavření smlouvy se nenachází v platební neschopnosti ani úpadku a jsou schopni řádně plnit závazky z této smlouvy, přičemž jim není známa žádná skutečnost, která by tento stav měla v budoucnu změnit. Podle dohody účastníků budou veškeré případné spory plynoucí z této smlouvy přednostně řešeny smírnou cestou. Pro případ, že se účastníci na vyřešení sporu nedohodnou, mají právo obrátit se na příslušný soud. Podle dohody účastníků je v případě sporu k projednání věci místně příslušný soud, v jehož obvodu má sídlo zhotovitel. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek. Změny a doplňky této smlouvy lze činit pouze písemně, číslovanými dodatky, podepsanými oběma smluvními stranami. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti podpisem oběma smluvními stranami. Smlouva je sepsána ve dvou vyhotoveních, z nichž po jednom obdrží každá smluvní strana. Objednatel (zhotovitel, kupující, prodávající) prohlašuje, že mu byly poskytnuty veškeré povinné informace o ochraně osobních údajů, zejména informace týkající se správce, jeho povinností, rozsahu, účelu a ochrany zpracování osobních údajů a informace o základních právech subjektu údajů. Uvedené informace jsou trvale k dispozici na odkazu http://www.smsobeslav.cz/. V Soběslavi dne 20.5. 2021 Objednatel Zhotovitel Za Správu města Soběslavi, s.r.o. Michal Lukucz – zednické práce Vladimír Falada, jednatel spol. Michal Lukucz