Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16883259: Oprava nátěru jeřábových drah

Příloha RS_es2150055.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Želivská provozní a.s.
                                                                                                   K Horkám 16/23

                                                                                       102 00 Praha 10 - Hostivař
                                                                                                   www.zelivska.cz

                                      OBJEDNÁVKA

Číslo:                ES2150055                                Dodavatel:
Dodací lhůta:         31.05.2021
Zakázka objednatele:  MO21100                                  Pavel Bulík
Útvar číslo:          50300
Útvar název:          Útvar údržby                             Přísecká 156
Datum objednávky:     23.04.2021                               257 68 Dolní Kralovice

                                                               IČO: 61665746           DIČ: CZ7505161521

Předkládáme Vám tuto objednávku na dodávku a odběr níže uvedené služby/materiálu:

Fakturační adresa:    Želivská provozní a.s., K Horkám 16/23, 102 00 Praha 10 - Hostivař
Příjemce faktury:     ÚV Želivka, Hulice 106, 257 63 Trhový Štěpánov
Cena dodávky:         97412.00 Kč
Místo dodání          ÚV Želivka, Ozonizace, odtok z ozonizačních nádrží, Hulice 106, 257 63, Trhový
                      Štěpánov
Způsob dodání:

Objednáváme u Vás:
Oprava nátěru jeřábových drah a obslužné lávky jeřábu proti korozi v armaturní komoře odtoku z ozonizačních nádrží v
ÚV Želivka. Odstranění starých nesoudržných nátěrů, obroušení, oprášení a odmaštění, 2x základní nátěr antikorozní
barvou KG 11/VITON/, 1x vrchní nátěr KE 31/VITON/ modrý dle původního odstímu. Celkem 191 m2.

Fakturu zašlete dvojmo na adresu příjemce faktury (Odběratel na faktuře musí být uveden dle Fakturační adresy). Na

faktuře uveďte splatnost 30 dní.

Na faktuře uveďte číslo objednávky a současně přiložte její podepsanou kopii.

Převzetí prací musí být doloženo podpisem zaměstnance objednatele (předávací protokol nebo zakázka).

Bez výše uvedených náležitostí nebude možné fakturu přijmout a uhradit.

Strany berou na vědomí, že Objednávka v případě hodnoty plnění nad 50 000,-Kč podléhá povinnosti zveřejnění

prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv. Zveřejnění v registru smluv zajistí

objednatel. Uveřejněním prostřednictvím registru smluv se rozumí vložení elektronického obrazu textového obsahu

objednávky v otevřeném a strojově čitelném formátu a rovněž metadat do registru smluv. Zveřejnění dle zákona

podléhají tato metadata: identifikace smluvních stran, vymezení předmětu smlouvy, cena a datum uzavření smlouvy.

Strany se dohodly, že text označený modrou barvou považují obě strany za neveřejný a v textu určeném pro zveřejnění

v Registru smluv bude takto označený text nahrazen znaky „X“.

Smluvní strany výslovně prohlašují, že informace obsažené v části objednávky určené ke zveřejnění v registru smluv

včetně metadat neobsahují informace, které nelze poskytnout podle předpisů upravujících svobodný přístup k

informacím, a nejsou stranami označeny za obchodní tajemství či za důvěrné, kromě textu označeného dle předchozího

odstavce za neveřejný.

                                      Schválil:

Vyřizuje:  XXXXX XXXXXXX

Telefon:   XXX XXX XXX

Fax:

E-mail:    XXXXXXXXXXXXXXXX                                                     XXXX XXXX XXXXX
                                                                               Želivská provozní a.s.

Objednávku převzal (datum a podpis):

           ◼ IČO: 29131804 ◼ DIČ: CZ29131804 ◼ Bankovní spojení: Komerční banka Praha, č. ú. 107-1280550297/0100
             ◼ Tel.: 270 002 500 ◼ Zápis do OR 23. 11. 2012 je veden u Městského soudu v Praze oddíl B, vložka 19766