Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16887407: Smlouva o dílo na poskytování služeb Vizualizace stavby Název zakázky:

Příloha SOD 2683-2021-11.6.2021- redigováno.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo na poskytování
služeb

Vizualizace stavby

Název zakázky: „Modernizace železničního uzlu
Ostrava“

Smluvní strany:
Správa železnic, státní organizace
se sídlem: Dlážděná 1003/7, 110 00 Praha 1 - Nové Město
IČO: 70994234 DIČ: CZ70994234
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze,
spisová značka A 48384
zastoupena: Ing. Miroslavem Bocákem, ředitelem Stavební správy východ
Korespondenční adresa:
Správa železnic, státní organizace
Stavební správa východ, Nerudova 1, 779 00 Olomouc
(dále jen „Objednatel“)
číslo smlouvy: E617-S-2683/2021
ISPROFOND: 3273214901
SUBISPROFIN: 5813520009
a

MORAVIA CONSULT Olomouc a.s.
se sídlem: Legionářská 1085/8, 779 00 Olomouc
IČO: 64610357, DIČ: CZ64610357
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě,
spisová značka B 1217
bank. spojení: xxx
zastoupena: Ing. Václavem Kratochvílem, předsedou představenstva

Korespondenční adresa:
Legionářská 1085/8, 779 00 Olomouc
(dále jen „Zhotovitel“)
číslo smlouvy: 21-034-230-VZ

uzavřely tuto smlouvu (dále jen „Smlouva“) v souladu s ust. § 2586 a násl. zákona č.
89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)
     Smluvní strany, vědomy si svých závazků v této Smlouvě obsažených a s úmyslem
     být touto Smlouvou vázány, dohodly se na následujícím znění Smlouvy:

     1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

     1.1 Objednatel prohlašuje, že je státní organizací, která vznikla k 1. 1. 2003 na základě
                 zákona č. 77/2002 Sb., o akciové společnosti České dráhy, státní organizaci Správa
                 železnic, ve znění pozdějších předpisů, splňuje veškeré podmínky a požadavky v této
                 Smlouvě stanovené a je oprávněn tuto Smlouvu uzavřít a řádně plnit povinnosti v ní
                 obsažené.

     1.2 Zhotovitel prohlašuje, že splňuje veškeré podmínky a požadavky v této Smlouvě
                 stanovené a je oprávněn tuto Smlouvu uzavřít a řádně plnit povinnosti v ní obsažené.

     1.3 Zhotovitel dále prohlašuje, že ke dni uzavření této Smlouvy není vůči němu vedeno
                 řízení dle zákona č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční
                 zákon), ve znění pozdějších předpisů a zavazuje se Objednatele bezodkladně
                 informovat o všech skutečnostech o hrozícím úpadku, popř. o prohlášení úpadku jeho
                 společnosti, stejně jako o změnách v jeho kvalifikaci, kterou prokázal v rámci své
                 nabídky na plnění Veřejné zakázky v dále uvedeném smyslu.

     1.4 Zhotovitel dále prohlašuje, že se ke dni uzavření této Smlouvy řádně seznámil se
                 všemi Interními předpisy Objednatele, které se týkají předmětného díla, které jsou
                 vymezeny v Technických kvalitativních podmínkách staveb státních drah.

     1.5 Pojmy s velkým počátečním písmenem, které nejsou definovány v této Smlouvě, mají
                 význam uvedený v obchodních podmínkách, které tvoří Přílohu č. 2 této Smlouvy
                 (dále jen „Obchodní podmínky“).

     2. ÚČEL SMLOUVY

     2.1 Objednatel oznámil poskytnutím zadávací dokumentace prostřednictvím
                 elektronického nástroje E-ZAK dne 25. 5. 2021 svůj úmysl zadat veřejnou zakázku s
                 názvem „Modernizace železničního uzlu Ostrava“ (dále jen „Veřejná zakázka“). Na
                 základě tohoto zadávacího řízení byla pro plnění Veřejné zakázky vybrána jako
                 ekonomicky nejvýhodnější nabídka Zhotovitele (dále jen „Nabídka“).

     2.2 Účelem této Smlouvy je realizace předmětu plnění Veřejné zakázky dle zadávací
                 dokumentace Veřejné zakázky (dále jen „Zadávací dokumentace“) a stanovení
                 způsobu a podmínek její realizace pro Objednatele.

     2.3 Zhotovitel touto Smlouvou garantuje Objednateli splnění předmětu Veřejné zakázky
                 a všech z toho vyplývajících podmínek a povinností podle Zadávací dokumentace
                 a Nabídky Zhotovitele. Tato garance je nadřazena ostatním podmínkám a garancím
                 uvedeným v této Smlouvě. Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností to znamená, že:

     2.3.1  v případě jakékoliv nejistoty ohledně výkladu ustanovení této Smlouvy budou
            tato ustanovení vykládána tak, aby v co nejširší míře zohledňovala účel
            Veřejné zakázky vyjádřený Zadávací dokumentací,

     2.3.2 v případě chybějících ustanovení této Smlouvy budou použita dostatečně
                 konkrétní ustanovení Zadávací dokumentace nebo Nabídky Zhotovitele,

     2.3.3  Zhotovitel je vázán svou Nabídkou předloženou Objednateli v rámci
            zadávacího řízení na zadání Veřejné zakázky, která se pro úpravu
            vzájemných vztahů vyplývajících z této Smlouvy použije subsidiárně.

     3. PŘEDMĚT, CENA A HARMONOGRAM PLNĚNÍ SMLOUVY

     3.1 Zhotovitel se zavazuje v souladu s touto Smlouvou provést dílo spočívající ve
                 vyhotovení vizualizace stavby s názvem: „Modernizace železničního uzlu Ostrava“ dle
                 specifikace uvedené v Příloze č. 1 této Smlouvy a předat jej Objednateli (dále jen
                 „Dílo“).

                      Smlouva o dílo na poskytování služeb

2/7
     3.2 Objednatel se zavazuje Zhotoviteli poskytnout veškerou nezbytnou součinnost
                 k provedení Díla.

     3.3 Objednatel se zavazuje řádně provedené Dílo převzít a zaplatit Zhotoviteli za
                 podmínek stanovených touto Smlouvou celkovou Cenu Díla, jak je stanovena v Příloze
                 č. 4 této Smlouvy, přičemž celková Cena Díla je:

     Cena Díla bez DPH: 2 527 200,00 Kč

     slovy:  dvamiliónypětsetdvacetsedmtisícdvěstě korun českých

     3.4 Smluvní strany se dohodly, že stane-li se Zhotovitel nespolehlivým plátcem, ve
                 smyslu ust. § 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
                 pozdějších předpisů, nebo daňový doklad Zhotovitele bude obsahovat číslo
                 bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo uvedeno ve veřejném registru
                 spolehlivých účtů, vedeném správcem daně, je Objednatel oprávněn z finančního
                 plnění uhradit DPH přímo místně a věcně příslušnému správci daně Zhotovitele.

     3.5 Zhotovitel se v souladu se svou Nabídkou zavazuje dokončit a předat Objednateli Dílo
                 nebo jeho jednotlivé části v termínech uvedených v harmonogramu obsaženém
                 v Příloze č. 5 této Smlouvy (dále jen „Harmonogram plnění“).

     3.6 Práva a povinnosti smluvních stran se řídí touto Smlouvou včetně jejích příloh.
                 V případě jakéhokoliv rozporu mezi textem této Smlouvy a textem jejích příloh se
                 použije zvláštní úprava obsažená v textu této Smlouvy.

     3.7 Smluvní strany se dohodly, že Zhotovitel na sebe přebírá nebezpečí změny okolností
                 ve smyslu ust. § 1765 odst. 2 a § 2620 odst. 2 občanského zákoníku. Tzn., že
                 Zhotoviteli nevznikne vůči Objednateli při změně okolností právo domáhat se
                 obnovení jednání o Smlouvě ani zvýšení Ceny za Dílo ani zrušení Smlouvy.

     3.8 Ust. § 2605 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije. Dílo je provedeno tehdy, je-
                 li dokončeno řádně a včas a Objednatelem převzato sjednaným způsobem.

     3.9 Místem plnění je Stavební správa východ, Nerudova 1, 779 00 Olomouc.

     4. OSTATNÍ USTANOVENÍ

     4.1 Bankovní záruka za provedení Díla dle čl. 11 Obchodních podmínek se nevyžaduje.
                 Pojištění podle článku 2.10 Obchodních podmínek se pro účely této smlouvy
                 nepožaduje.

     4.2 Bankovní záruka za odstranění vad Díla dle čl. 12 Obchodních podmínek se
                 nevyžaduje.

     4.3 Bude-li Zhotovitel pro Objednatele v rámci předmětu plnění zpracovávat osobní
                 údaje, zavazuje se přijmout vhodná technická a organizační opatření podle nařízení
                 Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně
                 fyzických osob v souvislosti se zapracováním osobních údajů a o volném pohybu
                 těchto údajů (dále jen GDPR), které se na něj jako na zpracovatele vztahují a plnění
                 těchto povinností na vyžádání doložit Objednateli.

     4.4 Ustanovení článku 10.3 Obchodních podmínek se pro účely této smlouvy nepoužije.

     Z důvodu centralizace podatelen státní organizace Správa železnic k 1. 7. 2021 bude
     Zhotovitel s účinností od uvedeného data daňové doklady podle Smlouvy vystavovat
     a tyto Objednateli doručovat některým z níže uvedených způsobů:

     •       v listinné podobě na adresu Správa železnic, státní organizace, Centrální

     finanční účtárna Čechy, Náměstí Jana Pernera 217, 530 02 Pardubice, nebo

     •       v elektronické podobě na e-mailovou adresu:

     ePodatelnaCFU@spravazeleznic.cz, nebo

     •       datovou zprávou na identifikátor datové schránky: uccchjm.

                                                          Smlouva o dílo na poskytování služeb

3/7
            Po dokončení Díla Zhotovitel vyhotoví a předá Objednateli konečný daňový
            doklad.

     4.5 Compliance doložka a etické zásady

     Smluvní strany stvrzují, že při uzavírání této Smlouvy jednaly a postupovaly čestně
     a transparentně a zavazují se tak jednat i při plnění této Smlouvy a veškerých
     činnostech s ní souvisejících. Každá ze smluvních stran se zavazuje jednat v souladu
     se zásadami, hodnotami a cíli compliance programů a etických hodnot druhé smluvní
     strany, pakliže těmito dokumenty dotčené smluvní strany disponují, a jsou
     uveřejněny na webových stránkách smluvních stran (společností).

     4.6 Sociálně a environmentálně odpovědné zadávání

     4.6.1  Zhotovitel se zavazuje sjednat si s dalšími osobami, které se na jeho straně
            podílejí na realizaci Díla a jsou podnikateli, stejnou nebo kratší dobu
            splatnosti daňových dokladů, jaká je sjednána v této Smlouvě. V případě
            zjištění porušení povinnosti dle tohoto odstavce se Zhotovitel zavazuje
            uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 1% z Ceny Díla za každý případ,
            minimálně však 10 000 Kč a maximálně 200 000 Kč za každý případ.

     4.6.2  Zhotovitel se zavazuje na písemnou výzvu předložit Objednateli do sedmi dnů
            od doručení výzvy smluvní dokumentaci (včetně jejích případných změn) se
            smluvními partnery Zhotovitele uvedenými ve výzvě Objednatele, ze kterých
            bude vyplývat splnění povinnosti Zhotovitele dle předchozího odstavce 4.5.1.
            Předkládaná smluvní dokumentace bude anonymizovaná tak, aby
            neobsahovala osobní údaje či obchodní tajemství Zhotovitele či smluvních
            partnerů Zhotovitele; musí z ní však být vždy zřejmé splnění povinnosti dle
            odst. 4.5.1 této Smlouvy. Za každý byť i započatý den prodlení se splněním
            povinnosti předložit každou jednotlivou smluvní dokumentaci dle tohoto
            odstavce se Zhotovitel zavazuje uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši
            2 000 Kč.

     4.6.3  Případné porady, které Zhotovitel pro účely plnění předmětu Díla svolá,
            budou probíhat primárně distančním způsobem (elektronicky, např. MS
            Teams, Google meet, atp.), pokud nebude nutné, aby byly spojeny s místním
            šetřením.

     4.6.4  Zhotovitel se zavazuje, že v průběhu plnění Díla umožní v souvislosti s
            plněním Díla provedení studentské exkurze, a to v kancelářích Zhotovitele
            nebo při provádění projekčních, průzkumných či jiných prací přímo na
            budoucím staveništi. Pokud Zhotovitel neumožní provedení exkurze, je
            povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 100 000 Kč.

     4.6.5  Objednatel oznámí Zhotovitel požadavek na provedení exkurze minimálně 45
            dní před požadovaným termínem konání exkurze. Zhotovitel nejméně 30 dní
            před Objednatelem požadovaným termínem konání exkurze potvrdí možnost
            uskutečnění exkurze, případně navrhne Objednateli jiný termín uskutečnění
            exkurze, nejpozději však do 30 dnů od původně Objednatelem požadovaného
            termínu. Zhotovitel poskytne Objednateli součinnost při jeho účasti na
            exkurzi. Ustanovení předchozí věty však nezavazuje Objednatele k účasti na
            exkurzi.

     4.6.6  Účastníky exkurze budou primárně studenti vysokých, středních nebo
            učňovských škol stavebního, elektrotechnického, strojařského nebo
            dopravního zaměření a vyučující těchto škol, resp. doprovod. Exkurze musí
            být provedena v rozsahu 3-5 hodin pro 15-30 osob (studenti včetně
            doprovodu), v pracovních dnech v době od 8,00 hod. do 15,00 hod.

     4.6.7  Zhotovitel se zavazuje provést účastníky exkurze po dotčených místech dle
            podmínek a omezení stanovených BOZP a poskytnout účastníkům exkurze
            odborný výklad k aktuálně prováděným činnostem.

                                                        Smlouva o dílo na poskytování služeb

4/7
           4.6.8  O provedené exkurzi je Zhotovitel povinen informovat Objednatele písemnou
           4.6.9  zprávou nejpozději do 14 dnů od konání exkurze. Zpráva musí obsahovat
                  sdělení o škole, předmětu exkurze, čase konání a počtu účastníků. V případě
                  nepředložení písemné zprávy v požadovaném rozsahu ve lhůtě dle první věty
                  tohoto odstavce je Zhotovitel povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 20 000
                  Kč.

                  Ustanoveními o smluvních pokutách uvedenými v odst. 4.5 této Smlouvy není
                  dotčeno uplatňování smluvních pokut uvedených v čl. 17 Obchodních
                  podmínek

     5.    ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

     5.1   Práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z této Smlouvy se řídí občanským
     5.2   zákoníkem a ostatními příslušnými právními předpisy českého právního řádu.
     5.3
     5.4   Tuto Smlouvu je možné měnit pouze písemnou dohodou smluvních stran ve formě
     5.5   číslovaných dodatků této Smlouvy, podepsaných za každou smluvní stranu osobou
     5.6   nebo osobami oprávněnými jednat za smluvní stranu.
     5.7
           Smluvní strany podpisem této Smlouvy vylučují, že se při právním styku mezi
     5.8   smluvními stranami přihlíží k obchodním zvyklostem, které tak nemají přednost před
           ustanoveními zákona dle ust. § 558 odst. 2 občanského zákoníku.
     5.9
           Smluvní strany se dohodly, že možnost zhojení nedostatku písemné formy právního
     5.10  jednání se vylučuje, a že neplatnost právního jednání, pro nějž si smluvní strany
           sjednaly písemnou formu, lze namítnout kdykoliv. Tzn., že mezi smluvními stranami
           neplatí ust. § 582 odst. 1 první věta a odst. 2 občanského zákoníku.

           Smluvní strany se ve smyslu ust. § 630 odst. 1 občanského zákoníku dohodly, že
           promlčení práv plynoucích z odst. 15.6, 16.14 a 17.19 Obchodních podmínek trvá
           patnáct let. Tato lhůta je počítána ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé.

           Žádné úkony či jednání ze strany Objednatele nelze považovat za příslib uzavření
           Smlouvy nebo dodatku k ní. V souladu s ust. § 1740 odst. 3 občanského zákoníku
           Objednatel nepřipouští přijetí návrhu na uzavření Smlouvy s dodatkem nebo
           odchylkou, čímž druhá smluvní strana podpisem Smlouvy souhlasí.

           Veškerá práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy přecházejí, pokud to povaha
           těchto práv a povinností nevylučuje, na právní nástupce smluvních stran. Při tom
           musí být dodržen § 222 odst. 10 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
           zakázek. Žádná ze stran není oprávněna převést jakákoliv práva či povinnosti nebo
           jejich část na třetí osobu bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany.

           Ukončením účinnosti této Smlouvy nejsou dotčena ustanovení Smlouvy ve znění
           jejích příloh týkající se licencí, záruk, nároků z odpovědnosti za vady, nároky z
           odpovědnosti za škodu a nároky ze smluvních pokut, pokud vznikly před ukončením
           účinnosti Smlouvy, ustanovení o ochraně informací, ani další ustanovení a nároky, z
           jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po zániku účinnosti této Smlouvy.

           Pokud by se kterékoliv ustanovení této Smlouvy ukázalo být neplatným nebo
           nevynutitelným, nebo se jím stalo po uzavření této Smlouvy, pak tato skutečnost
           nepůsobí neplatnost ani nevynutitelnost ostatních ustanovení této Smlouvy,
           nevyplývá-li z donucujících ustanovení právních předpisů jinak. Smluvní strany se
           zavazují bez zbytečného odkladu po výzvě kterékoliv strany takové neplatné či
           nevynutitelné ustanovení nahradit platným a vynutitelným ustanovením, které je
           svým obsahem nejbližší účelu neplatného či nevynutitelného ustanovení.

           Tato Smlouva je sepsána v jednom vyhotovení v elektronické formě. Tato Smlouva
           je uzavřena doručením Smlouvy opatřené elektronickým podpisem obou smluvních
           stran zpět navrhovateli prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK. Smlouva
           nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv.

                  Smlouva o dílo na poskytování služeb

5/7
     5.11  Obě Smluvní strany souhlasí v souvislosti s aplikací zákona č. 340/2015 Sb. (zákon
           o registru smluv, dále jen ZRS) s uveřejněním těchto smluv v registru smluv v
           rozsahu vyžadovaném ZRS a současně souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci
           Smluvních stran, předmětu Smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této
           Smlouvy. Obě Smluvní strany zašlou správci registru smluv elektronický obraz
           Smlouvy a jejich příloh a metadata vyžadovaná ZRS, a to do 30 kalendářních dnů od
           uzavření Smlouvy. Zhotovitel podpisem této Smlouvy zároveň výslovně stvrzuje, že
           souhlasí s případným zveřejněním těla Smlouvy (tzn. bez jejích příloh s výjimkou
           Obchodních podmínek) na internetových stránkách Objednatele.

     5.12  Smluvní strany výslovně prohlašují, že údaje a další skutečnosti uvedené v této
           smlouvě, vyjma částí označených ve smyslu následujícího odstavce této smlouvy,
           nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 zákona č. 89/2012 Sb.,
           občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „obchodní tajemství“), a že
           se nejedná ani o informace, které nemohou být v registru smluv uveřejněny na
           základě ustanovení § 3 odst. 1 ZRS.

           Jestliže smluvní strana označí za své obchodní tajemství část obsahu smlouvy, která
           v důsledku toho bude pro účely uveřejnění smlouvy v registru smluv znečitelněna,
           nese tato smluvní strana odpovědnost, pokud by smlouva v důsledku takového
           označení byla uveřejněna způsobem odporujícím ZRS, a to bez ohledu na to, která ze
           stran smlouvu v registru smluv uveřejnila. S částmi smlouvy, které druhá smluvní
           strana neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této smlouvy, nebude
           Objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou
           škodu či jinou újmu takovým postupem vzniklou. Označením obchodního tajemství
           ve smyslu předchozí věty se rozumí doručení písemného oznámení Zhotovitele
           Objednateli obsahujícího přesnou identifikaci dotčených částí smlouvy včetně
           odůvodnění, proč jsou za obchodní tajemství považovány. Zhotovitel je povinen
           výslovně uvést, že informace, které označil jako své obchodní tajemství, naplňují
           současně všechny definiční znaky obchodního tajemství, tak jak je vymezeno v
           ustanovení § 504 občanského zákoníku, a zavazuje se neprodleně písemně sdělit
           Objednateli skutečnost, že takto označené informace přestaly naplňovat znaky
           obchodního tajemství.

     5.13  Osoby uzavírající tuto Smlouvu za Smluvní strany souhlasí s uveřejněním svých
           osobních údajů, které jsou uvedeny v této Smlouvě, spolu se Smlouvou v registru
           smluv. Tento souhlas je udělen na dobu neurčitou.

     5.14 Přílohy, které tvoří nedílnou součást této Smlouvy o dílo:

           Příloha č. 1 Specifikace Díla

           Příloha č. 2  Obchodní podmínky SSV Pro smlouvu o dílo na poskytování
                         služeb OP SSV/03/21

           Příloha č. 3 Technické podmínky

                         a) Technické kvalitativní podmínky staveb státních drah (TKP)

           Příloha č. 4 Rozpis Ceny Díla

           Příloha č. 5 Harmonogram plnění

           Příloha č. 6 Oprávněné osoby

           Příloha č. 7 Seznam požadovaných pojištění

           Příloha č. 8 Seznam poddodavatelů

           Příloha č. 9 Související dokumenty

     Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí
     a na důkaz toho k ní připojují svoje podpisy.

                                                                      Smlouva o dílo na poskytování služeb

6/7
V Olomouci 9.6.2021                 V Olomouci 11.6.2021

Elektronicky podepsáno

................................................................................... ...................................................................................

Ing. Miroslav Bocák                 Ing. Václav Kratochvíl
ředitel organizační jednotky        předseda představenstva
Stavební správa východ              MORAVIA CONSULT Olomouc a.s.
Správa železnic, státní organizace

                                                          Smlouva o dílo na poskytování služeb

7/7
     PŘÍLOHA Č. 1

     Specifikace Díla

         Vyhotovení vizualizace budoucí podoby železničního uzlu Ostrava. Součástí zakázky je i
             foto a video dokumentace stavby formou leteckých a pozemních záběrů, které budou
             provedeny na základě studia podkladů z projektové dokumentace, následných obhlídek
             stavby. Samotná prezentace, resp. videokompozice bude řešena na základě čistopisu
             posledního stupně projektové dokumentace (dále jen PD). Umístění trasy do video záběrů
             bude odpovídat dostupnému zaměření stavby. Modely a textury objektů na trase (PHS,
             tunely včetně zařízení, osvětlení, opěrné a zárubní zdi, a.j.) budou odpovídat PD a
             architektonickému řešení.

         Součástí zakázky je i veškerá odborná postprodukce (třídění a zpracování záběrů, export
             foto a video dokumentace, příprava scénáře a komentáře, zpracování terénu a
             jednotlivých objektů, začlenění trasy do terénu, stabilizace obrazu, tracking, rendering,
             animace objektů a jednotlivých kamer, videokompozice (export, střih, efekty, barevné
             korekce, zvuky, hudba, komentář apod.).

         Videovizualizace bude pořízena ve full HD (1080p) rozlišení. Výsledným produktem budou
             dvě propagační videa. První verze v délce 5 až 10 minut
             a druhá zkrácená verze v délce 60 až 90 vteřin. Dále budou z videa vytvořeny 3D zákresy
             v tiskové kvalitě (4-6 ks).

         Vizualizace bude zpracována v takovém detailu, aby co možná nejvíce odpovídala realitě
             dosud nerealizovaného projektu. Zvýšená pozornost bude kladena především na animace
             vybraných zajímavých lokalit stavby a na dominantní objekty. Dále bude prezentace
             obsahovat zpracování okolí a animace dopravy. Pohledy kamer budou přesně definovány
             v průběhu realizace po souhlasu objednatele na základě odsouhlaseného komentáře.
             Zhotovitel bude vytvářenou prezentaci průběžně konzultovat s objednatelem. Objednatel
             si vyhrazuje právo schválení finální podoby předmětného propagačního videa. Výsledný
             produkt je majetkem Objednatele.

         Veškeré zpracování prezenčních a propagačních materiálů pro stavbu bude v souladu s
             jednotným vizuálním stylem organizace dle Grafického manuálu jednotného vizuálního
             stylu Správy železnic, který je k dispozici na webových stránkách organizace
             (https://www.spravazeleznic.cz/kontakty/sprava-webu-a-logomanual).

         V rámci zakázky je nutné zajistit s dotčenými orgány povolení k natáčení dronem, a to v
             rámci SŽ, případně Úřadu pro civilní letectví (dále jen „ÚCL“).

         Pokud pozemek není v majetku Správy železnic, je nutné zažádat majitele, či správce
             daného pozemku, aby následně mohl získat povolení od ÚCL, je-li to nezbytné pro
             pořízení video dokumentace.

         Hlasový komentář bude plně respektovat záměr a charakter plánované stavby. Rozsah a
             konstrukce komentáře bude vycházet z PD a především z technické zprávy a je nutné ho
             v textové podobě poslat k odsouhlasení objednateli.

     Způsob provedení Díla (způsob plnění):

                    Vizualizace k připomínkám – 1x v digitální uzavřené formě
                    Vizualizace po připomínkách – 5x v digitální uzavřené formě

1/1                                           PŘÍLOHA č. 1
     Smlouva o dílo na poskytování služeb
     PŘÍLOHA Č. 2

     Obchodní podmínky SSV Pro smlouvu o dílo na poskytování služeb

     OP SSV/03/21

     Obchodní podmínky nejsou pevně připojeny ke Smlouvě, byly Zhotoviteli předány jako součást
     zadávací dokumentace. Smluvní strany podpisem této Smlouvy stvrzují, že jsou s obsahem
     Obchodních podmínek plně seznámeny a že v souladu s ust. § 1751 občanského zákoníku
     Obchodní podmínky tvoří část obsahu Smlouvy.

1/1                                           PŘÍLOHA č. 2
     Smlouva o dílo na poskytování služeb
     PŘÍLOHA Č. 3

     Technické podmínky:

     a) Technické kvalitativní podmínky staveb státních drah (TKP)

                 Technické kvalitativní podmínky staveb státních drah (TKP) nejsou pevně připojeny ke
                 Smlouvě, ale jsou přístupné na http://typdok.tudc.cz ; byly taktéž poskytnuty jako
                 součást zadávací dokumentace uveřejněné na profilu zadavatele.
                 Smluvní strany podpisem této Smlouvy stvrzují, že jsou s obsahem TKP Staveb plně
                 seznámeny a že v souladu s ust. § 1751 občanského zákoníku TKP Staveb tvoří část
                 obsahu Smlouvy. TKP Staveb jsou pro Zhotovitele závazné s aplikací platných předpisů
                 uvedených v příslušné kapitole TKP Staveb.

1/1                                           PŘÍLOHA č. 3
     Smlouva o dílo na poskytování služeb
     PŘÍLOHA Č. 4

     Rozpis Ceny Díla
     Cena za zpracování předmětu plnění:

     Cena Díla (bez DPH)  Výše DPH                      Cena Díla (s DPH)
                                                        3 057 912 Kč
     2 527 200 Kč         530 712 Kč

     Cenová kalkulace je součástí Nabídky.

     Rozpis částí Ceny Díla k fakturaci podle členění na Dílčí etapy:

     Specifikace položky, část Ceny Díla                Část ceny díla k fakturaci v %
     k fakturaci v %

     1. dílčí etapa – odevzdání celého díla k           0%
     připomínkám

     2. dílčí etapa – finální odevzdání celého díla po  100 %
     připomínkách

1/1                                                                                              PŘÍLOHA č. 4
                                                        Smlouva o dílo na poskytování služeb
     PŘÍLOHA Č. 5

     Harmonogram plnění

     Část Díla              Doba plnění                        Popis činností prováděných v Dílčí                     Podmínky dokončení Dílčí etapy
                                                               etapě
     Termín zahájení prací  ihned po nabytí účinnosti Smlouvy
     1. dílčí etapa         do 15. 11. 2021                    -                                                      -
     2. dílčí etapa -       do 31. 12. 2021
     termín dokončení Díla                                     Odevzdání celého díla k připomínkám. Předávací protokol k dané dílčí etapě

                                                               Finální odevzdání celého díla po                       Protokol o provedení Díla
                                                               připomínkách.

1/1                                                                                                     PŘÍLOHA č. 5
                                                               Smlouva o dílo na poskytování služeb
     PŘÍLOHA Č. 6

     Oprávněné osoby
     Za objednatele
     Ve věcech smluvních a obchodních
      Jméno a příjmení
      Adresa
      E-mail
      Telefon

     Ve věcech technických
      Jméno a příjmení
      Adresa
      E-mail
      Telefon

     Za Zhotovitele

     Ve věcech smluvních a obchodních

     Jméno a příjmení       Ing. Václav Kratochvíl

     Adresa

     E-mail

     Telefon

     Ve věcech technických
      Jméno a příjmení
      Adresa
      E-mail
      Telefon

     Osoby oprávněné jednat ve věcech smluvních a obchodních jsou oprávněny v rámci této Smlouvy
     vést s druhou stranou jednání obchodního a smluvního charakteru.

     Osoby oprávněné jednat ve věcech technických jsou oprávněny v rámci této Smlouvy vést
     s druhou stranou jednání technického charakteru. Dále jsou oprávněny provádět činnosti
     a úkony, o nichž to stanoví tato Smlouva.

1/1                                                                                          PŘÍLOHA č. 6
                                                    Smlouva o dílo na poskytování služeb
     PŘÍLOHA Č. 7

     Seznam požadovaných pojištění
     Objednatel vyžaduje, aby Zhotovitel v souladu se Smlouvou prokázal následující
     pojištění:

     DRUH POJIŠTĚNÍ  MINIMÁLNÍ VÝŠE POJISTNÉHO PLNĚNÍ

     Pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou Neuplatní se.
     Zhotovitelem při výkonu podnikatelské činnosti
     třetím osobám

1/1                                                                                                     PŘÍLOHA č. 7
                                                               Smlouva o dílo na poskytování služeb
     PŘÍLOHA Č. 8

     Seznam poddodavatelů

     Identifikace              Věcný rozsah poddodávky      Hodnota poddodávky v %
     poddodavatele                                              ze Smluvní ceny díla
                               (označení dle čísel a názvů
     (obchodní firma, sídlo a      jednotlivých PS a SO)
     IČO)

     RTNext, v.o.s.            Technická pomoc v oblasti
     Václavkova 1181/2a, Nová             vizualizace
     Ulice, 779 00 Olomouc
     IČO: 25823752

                               CELKEM %

1/1                                                                                                  PŘÍLOHA č. 8
                                                            Smlouva o dílo na poskytování služeb
     PŘÍLOHA Č. 9                          Č. j.:  Datum vydání
                              8027/2021-SŽ-SSV-Ú3    24.05.2021
     Související dokumenty
                                          096/21
      Název dokumentu
      Výzva k podání nabídky
      Nabídka Zhotovitele

1/1                                                                                            Příloha č. 9
                                                   Smlouva o dílo na poskytování služeb