Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16961707: Smlouva o dílo_o připojení PZTS na Pco a střežení objektů_OIT_FÚ

Příloha zz_RS_SML_2131000008_AN.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o připojení PZTS na PCO a střežení objektů

Smluvní strany:

Česká republika – Generální finanční ředitelství

se sídlem:         Praha 1, Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1

zastoupená:                    vedoucím Oddělení informačních

                   technologií v Ostravě

IČO:               720 80 043

DIČ:               CZ72080043

bankovní spojení:

číslo účtu:

adresa pro doručování: Generální finanční ředitelství
                                   Oddělení informačních technologií v Ostravě
                                   Na Jízdárně 3162/3, Ostrava, PSČ: 702 00

na straně jedné (dále jen “objednatel”)

a

ABAS IPS Management s.r.o.

se sídlem:         Českobratrská 692/15, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava

zapsaná:           v OR u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 21240

zastoupená:                               - prokura

IČO:               25842811

DIČ:               CZ25842811

bankovní spojení:

číslo účtu:

adresa pro doručování: ABAS IPS Management s.r.o.
                                   Jankovcova 1569/2c, Holešovice,
                                   170 00 Praha 7

na straně druhé (dále jen „poskytovatel“)

uzavřely na základě průzkumu trhu s názvem „PT - Napojení EZS (PZTS) vybraných ÚzP
na PCO bezpečnostní agentury objektů FÚ pro Olomoucký kraj“ a v souladu s
ustanovením § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve
znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) a § 1746 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,
občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) tuto

                         smlouvu o připojení PZTS na PCO a střežení objektů
                                                 (dále jen „Smlouva“)

                                                              I.
                                                 Předmět Smlouvy
1. Poskytovatel se za podmínek stanovených touto Smlouvou zavazuje provádět pro
    objednatele poskytování bezpečnostních služeb, které spočívají v následujících oblastech
    činností:

    a) Napojit poplachový zabezpečovací a tísňový systém objektu zadavatele (dále jen
         „PZTS“) na pult centralizované ochrany (dále jen „PCO“) poskytovatele. Poskytnout
         tuto službu prostřednictvím pronajatého komunikačního zařízení pro přenos událostí
         (specifikovaného dále). Dále provést zkoušku funkčnosti a dnem uvedeným v
         Protokolu o zkouškách převzít objekt ke střežení PCO, spočívajícím v činnostech
         uvedených v následujícím bodě.

    b) Provádět monitorování objektu napojeného na dispečink PCO se záznamem o
         přijatých událostech s uvedením časových údajů, které bude poskytováno 24 hodin
         denně a 7 dní v týdnu,

    c) Vyslání zásahové skupiny PCO (dále jen „ZS PCO“) k prověrce důvodnosti přijatého
         signálu v dojezdovém času k objektu do 20 minut a případnému provedení opatření k
         zajištění ochrany majetku a osob. V případě zjištění požáru neprodleně zajistit
         informování příslušného Hasičského záchranného sboru (dále jen „HZS“). Další
         úkony provádí poskytovatel v souladu se zásahovým plánem schváleným
         zadavatelem (vyrozumí Policii ČR, pověřené pracovníky zadavatele atd.).

    d) Provedení zásahu ZS PCO na střeženém objektu na základě telefonního tísňového
         volání kontaktních osob.

    e) Zajištění fyzického dostřežení objektu při nefunkčnosti PZTS.

2. Poskytování bezpečnostních služeb je v objektech Finančního úřadu pro
    Moravskoslezský kraj a jeho podřízených územních pracovištích uvedených v Příloze č. 1
    na základě nabídky specifikované v Příloze č. 2, které jsou nedílnou součástí této
    Smlouvy.

3. Činnosti a povinnosti mimo jiné zahrnují:

    a) Potřebné revize komunikačního zařízení.
    b) Poskytovatel z provedené revize komunikačního zařízení pošle objednateli revizní

         zprávu.
    c) Součinnost při poruchách komunikace PZTS s komunikačním komunikátorem.
    d) Poskytovatel do 3. dne každého následujícího měsíce pošle objednavateli soupis

         všech událostí s uvedením časových údajů, počtem uskutečněných výjezdů s datem
         a hodinou příjezdu na střežený objekt a počet hodin.
    e) Členové ZS PCO budou ve viditelně označených uniformách.
    f) Na požádání zástupce objednavatele jsou členové ZS PCO povinni předložit služební
         průkaz, který je platný spolu s občanským průkazem.
    g) Členové ZS PCO budou patřičně vybaveni k provedení kvalifikovaného zásahu na
         objektu.
    h) V případě zásahu poskytovatel zajistí objekt a současně informuje Policii ČR a
         kontaktní osobu objednatele.
    i) Poskytovatel se zavazuje bezplatně v rámci monitorování provádět pravidelné
         kontroly funkčnosti komunikace na PCO – TEST SPOJENÍ.
    j) Poskytovatel zajistí funkčnost, nastavení a naprogramování přenosového zařízení pro
         přenos informací na PCO.
    k) Objednatel zajistí funkčnost a správné nastavení systému PZTS prostřednictvím
         svého dodavatele nebo servisní organizace.
    l) Poskytovatel dle této smlouvy neručí za nefunkčnost systému PZTS.
    m) Poskytovatel zabezpečí, po celou dobu trvání Smlouvy, že přenosová zařízení jsou
         namontovaná v objektech, viz Příloha č. 1 a jsou homologována pro použití v ČR a
         jejich montáž odpovídá platným předpisům a normám.

4. Poskytovatel se zavazuje provádět veškerou činnost dle technologického postupu
    stanoveného výrobcem.

5. Poskytovatel se zavazuje předmět plnění provádět řádně a včas a objednatel se zavazuje
    za předmět plnění zaplatit poskytovateli sjednanou cenu.
                              II.
Cena předmětu plnění a platební podmínky

1. Cena za činnosti specifikované v čl. I. této Smlouvy je stanovena dohodou smluvních
         stran v Příloze č. 2.

2. Uvedené ceny jsou ceny konečné a nepřekročitelné a zahrnují veškeré náklady
         poskytovatele spojené s plněním předmětu Smlouvy.

3. Změna ceny předmětu smlouvy včetně DPH je možná pouze v případě, že dojde v
         průběhu plnění předmětu smlouvy ke změnám daňových předpisů upravujících výši
         DPH. Tato změna nebude smluvními stranami považována za podstatnou změnu
         smlouvy a nebude proto pořizován dodatek ke smlouvě. Dodavatel bude fakturovat
         sazbu DPH platnou v den zdanitelného plnění.

4. Objednatel neposkytuje zálohy.

5. Cena za předmět plnění bude uhrazena po řádném splnění každé části předmětu
         Smlouvy na základě daňového dokladu - faktury vystaveného poskytovatelem
         v souladu s touto Smlouvou a doručeného objednateli. Faktura bude mít povahu
         daňového dokladu, je-li poskytovatel plátcem DPH (dále jen „faktura“). Podkladem
         pro daňový doklad - fakturu bude předávací protokol potvrzený objednatelem.

6. Faktura musí být vystavena ve prospěch bankovního účtu uvedeného v záhlaví
         smlouvy. Je-li poskytovatel plátcem DPH, musí se jednat o bankovní účet zveřejněný
         způsobem umožňující dálkový přístup dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané
         hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Přílohou faktury bude i kopie potvrzeného
         předávacího protokolu objednatelem.

7. Objednatel se zavazuje zaplatit řádně vystavenou fakturu do 30 dnů ode dne jejího
         doručení objednateli. Za den splnění platební povinnosti se považuje den odepsání
         fakturované částky z bankovního účtu objednatele ve prospěch bankovního účtu
         poskytovatele.

8. Fakturu poskytovatel objednateli doručí písemně buď v listinné podobě na adresu

Generální finanční ředitelství, Oddělení informačních technologií v Ostravě, Na

Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava nebo elektronicky do datové schránky objednatele

či na e-mailovou adresu            . Objednatel upřednostňuje

elektronické daňové doklady - faktury vytvářené v IS DOC nebo ve formátu PDF.

9. Objednatel má právo fakturu před uplynutím lhůty její splatnosti bez zaplacení vrátit,
         aniž by došlo k prodlení s jeho úhradou, obsahuje-li nesprávné údaje nebo náležitosti
         dle uvedených právních předpisů nebo dle této Smlouvy. Poskytovatel je povinen
         podle povahy nesprávnosti fakturu opravit. Nová lhůta splatnosti v délce 30 dnů
         počne plynout ode dne doručení opraveného daňového dokladu - faktury objednateli.

10. Platba bude provedena výhradně v české měně a rovněž všechny cenové údaje
         budou uvedeny v této měně.

11. Smluvní strany se dohodly, že je-li poskytovatel plátcem DPH a je v okamžiku
         uskutečnění zdanitelného plnění veden v rejstříku nespolehlivých plátců DPH, anebo
         nastane některá z jiných skutečností rozhodných pro ručení objednatele, je
         objednatel oprávněn zaplatit poskytovateli pouze dohodnutou cenu bez DPH a DPH
         odvést příslušnému správci daně dle platných právních předpisů, nedohodnou-li se
         smluvní strany jinak. O provedené úhradě DPH správci daně bude objednatel
         poskytovatele informovat kopií oznámení pro správce daně dle §109a zákona č.
         235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bez
         zbytečného odkladu.

                                                             III.

                                                        Místo plnění

1. Místa plnění jsou specifikovaná v Příloze č. 1.

                                                             IV.

                                        Sankční ujednání a náhrada újmy

1. V případě prodlení objednatele se zaplacením faktury, má poskytovatel právo po něm
         požadovat zaplacení úroku z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013
         Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním
         pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu
         právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního
         věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, ve znění pozdějších
         předpisů.

2. Poskytovatel se zavazuje při prodlení se splněním povinnosti podle čl. I. této Smlouvy
         zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý den a případ prodlení,

3. Smluvní pokutu lze uložit opakovaně, a to za každý jednotlivý případ. Uhrazením
         smluvní pokuty nezaniká povinnost smluvních strany splnit povinnost, které se
         smluvní pokuta týká.

4. Smluvní pokutu uhradí poskytovatel na bankovní účet objednatele ve lhůtě splatnosti
         30 dnů od doručení jejího vyúčtování, nedohodnou-li se smluvní strany v konkrétním
         případě jinak.

5. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo smluvních stran na úhradu
         způsobené újmy vzniklé v souvislosti s plněním předmětu Smlouvy. Zaplacená
         smluvní pokuta se nezapočítává do případné náhrady újmy. Případná újma bude
         hrazena v penězích, je-li to dobře možné a žádá-li to poškozený, hradí se škoda
         uvedením do předešlého stavu.

6. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k předcházení majetkové
         i nemajetkové újmy a k minimalizaci případné vzniklé újmy. Smluvní strany nesou
         odpovědnost za újmu dle platných právních předpisů a Smlouvy.

7. Jakékoliv omezování výše případných sankcí ze strany poskytovatele se nepřipouští.

8. Poskytovatel odpovídá za veškerou újmu způsobenou objednateli porušením
         Smlouvy v plné výši. Náhrada újmy se řídí ustanoveními Občanského zákoníku.

                                                              V.

                                     Podmínky provádění předmětu plnění

1. Poskytovatel je povinen neprodleně oznámit objednateli okolnosti, které brání
         provádění činností uvedených v čl. I. této Smlouvy.

2. Objednatel se zavazuje umožnit v rámci své běžné pracovní doby pracovníkům
         poskytovatele přístup k přenosovému zařízení po dobu potřebnou pro vykonání
         potřebného úkonu.

3. Poskytovatel se zavazuje plnit předmět Smlouvy v rozsahu, kvalitě a způsobem
         stanoveným v této Smlouvě a v příslušných právních předpisech, jakož i v
         technických normách.
4. Poskytovatel je povinen při plnění předmětu Smlouvy zachovávat čistotu a pořádek,
         dodržovat bezpečnostní předpisy, předpisy protipožární ochrany a ochrany životního
         prostředí a odstranit na své náklady odpady vzniklé plněním předmětu Smlouvy.
         Poskytovatel je povinen zajistit bezpečnost a ochranu zdraví při práci svých
         spolupracovníků a vlastních zaměstnanců a zaměstnanců objednatele.

5. Poskytovatel je povinen přihlížet při plnění předmětu Smlouvy k oprávněným
         potřebám zaměstnanců objednatele.

6. Poskytovatel je povinen počínat si v prostorách objednatele tak, aby nedocházelo
         ke škodám na majetku objednatele a třetích osob nacházejících se v místě plnění.

7. Poskytovatel odpovídá objednateli za veškerou újmu, která mu vznikne v souvislosti s
         plněním předmětu této smlouvy poskytovatelem. Vzniklá újma bude poskytovatelem
         bezodkladně odstraněna; v případě nemožnosti odstranění vzniklé škody bude tato
         poskytovatelem objednateli nahrazena v penězích.

8. Poskytovatel je povinen zajišťovat úklid v místě plnění a na svoje náklady likvidovat
         odpady vzniklé při jeho činnosti v souladu s platnými právními předpisy.

                                                             VI.
                                            Předání a převzetí předmětu plnění

1. O převzetí objektu ke střežení bude vyhotoven písemný protokol obsahující zejména
         následující údaje:

        - identifikační údaje objektu;
        - identifikační údaje PZTS;
        - specifikace přenosu na PCO;
        - identifikace přenosového zařízení na PCO;
        - podpisy oprávněných zástupců obou smluvních stran.

2. Objednatel zajistí přítomnost svých odpovědných pracovníků na zaškolení obsluhy
         systému před jeho předáním dle pokynů poskytovatele.

3. Poskytovatel je povinen předat objednateli také potřebné doklady, které jsou nutné
         k převzetí a řádnému užívání zařízení, zejména provozní předpisy k obsluze
         jednotlivých částí předmětu plnění. Veškeré písemné doklady předané
         poskytovatelem objednateli budou vyhotoveny v českém jazyce.

4. Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí, pokud předmět plnění nebude zhotoven
         řádně v souladu s touto Smlouvou a ve sjednané kvalitě, přičemž v takovém případě
         objednatel důvody odmítnutí převzetí písemně sdělí poskytovateli.

5. Nebude-li mezi smluvními stranami dohodnuto jinak, je poskytovatel povinen odstranit
         vady zjištěné v rámci předávacího řízení do 10 pracovních dnů od předávacího
         řízení.

                                                             VII.
                                                      Hlášení závad
1. Vady předmětu plnění oznámí objednatel poskytovateli bez zbytečného odkladu poté,

kdy je zjistí. Každá reklamace bude objednatelem učiněna písemně a doručena

poskytovateli e-mailem, a to na adresu  nebo telefonicky na telefonní

číslo  Hlášení závad je přijímáno nepřetržitě.

2. Poskytovatel je povinen nastoupit u objednatele k odstranění reklamované vady
         neprodleně, pokud se strany nedohodnou jinak. Poskytovatel se zavazuje odstranit
         reklamovanou vadu bez zbytečného odkladu od okamžiku nastoupení k odstranění
         vady.

3. Vypořádáním nároků objednatele z odpovědnosti poskytovatele za vady není dotčen
         nárok objednatele na náhradu újmy.

                VIII.
       Práva třetích osob

1. Poskytovatel prohlašuje, že předmět plnění nebude zatížen právy třetích osob, ze
         kterých by pro objednatele vyplynuly jakékoliv další finanční nebo jiné povinnosti vůči
         třetím stranám. V opačném případě poskytovatel ponese veškeré náklady, které kvůli
         tomu objednateli vzniknou.

                                                             IX.
                                                   Ochrana informací

1. Obě smluvní strany se zavazují, že zachovají jako důvěrné informace týkající
         se vlastní spolupráce a vnitřních záležitostí smluvních stran a díla, pokud by jejich
         zveřejnění nebo zpřístupnění třetí osobě mohlo způsobit újmu druhé smluvní straně.
         Smluvní strany se zavazují zachovávat o těchto skutečnostech mlčenlivost.

2. Smluvní strany se zavazují, že neuvolní třetí osobě důvěrné informace druhé strany
         bez jejího souhlasu, a to v jakékoliv formě, a že podniknou všechny nezbytné kroky
         k zabezpečení těchto informací.

3. Poskytovatel je povinen svého případného subdodavatele zavázat povinností
         mlčenlivosti a respektováním práv objednatele nejméně ve stejném rozsahu, v jakém
         je v tomto závazkovém vztahu zavázán sám.

4. Povinnost zachovávat mlčenlivost dle Smlouvy se nevztahuje na informace:

    a) smluvní strana prokáže, že je tato informace veřejně dostupná, aniž by tuto
         dostupnost způsobila sama smluvní strana;

    b) smluvní strana prokáže, že měla tuto informaci k dispozici ještě před datem
         zpřístupnění druhou stranou, a že ji nenabyla v rozporu se zákonem;

    c) smluvní strana obdrží od zpřístupňující strany písemný souhlas zpřístupňovat danou
         informaci;

    d) je zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným rozhodnutím
         příslušného orgánu státní správy či samosprávy;

    e) auditor provádí u některé ze smluvních stran audit na základě oprávnění
         vyplývajícího z příslušných právních předpisů.
5. Závazek mlčenlivosti není časově omezen. Povinnost zachovávat mlčenlivost
         o důvěrných informacích trvá i po ukončení spolupráce, popř. po ukončení účinnosti
         Smlouvy.

6. Poskytovatel se rovněž zavazuje pro případ, že se v rámci plnění díla dostane
         do kontaktu s osobními údaji, že je bude ochraňovat a nakládat s nimi plně v souladu
         s příslušnými právními předpisy, a to i po ukončení plnění Smlouvy.

7. Povinnost poskytovat informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném
         přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, není tímto článkem dotčena.

8. Za prokázané porušení ustanovení v tomto článku má druhá smluvní strana právo
         požadovat náhradu takto vzniklé újmy.

9. V případě porušení povinností uložených smluvním stranám tímto článkem má druhá
         smluvní strana právo na smluvní pokutu ve výši 100.000 Kč za každý případ
         porušení.

                                                              X.
                                                Uveřejňování informací
1. Poskytovatel bere na vědomí, že smlouva včetně jejích Příloh a případných dodatků
         může být uveřejněna na internetových stránkách objednatele a na profilu objednatele,
         případně registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách
         účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o
         registru smluv). Případné uveřejnění v registru smluv zajistí objednatel.

                                                             XI.
                                           Doba trvání smluvního vztahu

1. Tato smlouva o střežení vyjmenovaných objektů se sjednává na dobu určitou v trvání
         12 měsíců od data 1.7.2021. Přípravné práce související s technickým připojením
         PZTS těchto objektů na PCO budou provedeny před tímto termínem.

2. Smlouvu lze kdykoliv ukončit písemnou dohodou smluvních stran. Smluvní vztah
         zanikne dnem uvedeným v této dohodě, příp. dnem podpisu této dohody oběma
         smluvními stranami.

3. Každá ze smluvních stran je oprávněna tuto Smlouvu vypovědět písemnou výpovědí
         bez uvedení důvodu s výpovědní lhůtou v trvání dvou měsíců. Výpovědní lhůta
         počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi
         druhé smluvní straně a končí uplynutím posledního dne příslušného kalendářního
         měsíce. Uplynutím výpovědní lhůty Smlouva zaniká.

4. Každá ze smluvních stran má právo odstoupit od Smlouvy, dojde-li druhou smluvní
         stranou k porušení Smlouvy podstatným způsobem ve smyslu § 2002 Občanského
         zákoníku.

5. Mimo případy uvedené v Občanském zákoníku je objednatel oprávněn odstoupit
         od Smlouvy v těchto případech podstatného porušení Smlouvy:

    a) pokud poskytovatel opakovaně (min. 3x) poskytl plnění dle Smlouvy s vadami,
         na které byl objednatelem písemně upozorněn,
    b) porušení povinnosti poskytovatele odstranit vady

    c) porušení povinnosti odstranit vady předmětu plnění ve lhůtě 30 kalendářních dnů ode
         dne jejich oznámení objednatelem,

    d) jiné porušení smluvních povinností poskytovatele, které nebude odstraněno
         ani do 30 kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy objednatele k nápravě,

    e) porušení povinnosti poskytovatele k ochraně důvěrných informací.

6. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy, pokud objednatel poruší Smlouvu
         podstatným způsobem, za což se považuje zejména:

    a) prodlení objednatele s úhradou daňového dokladu - faktury delší než 30 kalendářních
         dnů, nedojde-li k nápravě ani do 10 kalendářních dnů po doručení písemné výzvy
         poskytovatele k nápravě,

    b) prodlení objednatele s poskytnutím součinnosti o více než 30 kalendářních dnů
         ode dne doručení písemné výzvy poskytovatele k nápravě,

    c) porušení povinnosti objednatele k ochraně důvěrných informací.

7. Objednatel je mimo jiné oprávněn od Smlouvy odstoupit v případech, že:

    a) poskytovatel vstoupí do likvidace,

    b) poskytovatel podá insolvenční návrh ohledně své osoby, bude rozhodnuto o úpadku
         poskytovatele nebo bude ve vztahu k poskytovateli vydáno jiné rozhodnutí s
         obdobnými účinky,

    c) je proti poskytovateli zahájeno trestní stíhání.

8. V případě, že se objednateli s ohledem na financování ze státního rozpočtu nepodaří
         zajistit finanční prostředky na realizaci předmětu plnění, má objednatel právo
         jednostranně odstoupit od Smlouvy, a to bez nároku na náhradu újmy nebo ušlého
         zisku pro kteroukoliv smluvní stranu. Objednatel je povinen informovat poskytovatele
         o takové skutečnosti ještě před započetím poskytování plnění dle Smlouvy.

9. Odstoupení od Smlouvy musí být písemné, jinak je neplatné. Odstoupení je účinné
         ode dne, kdy bude doručeno druhé smluvní straně.

10. Ukončením smlouvy nejsou dotčena ustanovení týkající se nároků z odpovědnosti za
         vady a ze záruky za jakost, nároků z odpovědnosti za škodu a nároků ze smluvních
         pokut, ustanovení o ochraně důvěrných informací, ani další ustanovení o právech a
         povinnostech, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po ukončení smlouvy.

                                                             XII.
                                                 Závěrečná ustanovení
1. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci
         obou smluvních stran za předpokladu, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv
nejpozději tohoto dne, jinak nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv
dle zákona o registru smluv.

2. Smlouva a všechny právní vztahy vyplývajících ze Smlouvy, se řídí právním řádem
         České republiky, zejména pak Občanským zákoníkem.

3. Pro rozhodování případných sporů, vzniklých ze závazkových vztahů založených
         touto Smlouvou, budou místně a věcně příslušné soudy České republiky.

4. Smlouvu lze měnit nebo doplňovat písemnými dodatky číslovanými ve vzestupné
         řadě, odsouhlasenými oběma smluvními stranami, není-li ve Smlouvě stanoveno
         jinak.

5. Smluvní strana je povinna bez zbytečného dokladu písemně oznámit druhé smluvní
         straně změnu údajů uvedených v záhlaví smlouvy. Ke změně bankovního spojení
         včetně čísla bankovního účtu smluvních stran může dojít pouze písemným dodatkem
         ke smlouvě.

6. Stane-li se některé ustanovení Smlouvy neplatným, nevymahatelným
         nebo neúčinným, nedotýká se tato neplatnost, nevymahatelnost či neúčinnost
         ostatních ustanovení Smlouvy. Smluvní strany nahradí do 30 pracovních dnů
         od doručení výzvy druhou smluvní stranou neplatné, nevymahatelné nebo neúčinné
         ustanovení ustanovením platným, vymahatelným a účinným se stejným
         nebo obdobným obchodním a právním smyslem, případně uzavřou v tomto smyslu
         smlouvu novou.

7. Smluvní strany nejsou oprávněny převést nebo postoupit práva a povinnosti
         vyplývajících ze Smlouvy na třetí osobu bez souhlasu druhé smluvní strany.

8. Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, z nichž první dva
         stejnopisy obdrží objednatel a třetí poskytovatel.

9. Smluvní strany tímto prohlašují, že si Smlouvu před jejím podpisem přečetly, a že ji
         uzavírají podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, a že se
         dohodly na celém jejím obsahu. Na důkaz toho připojují níže své podpisy.

10. Nedílnou součástí Smlouvy je:

        Příloha č. 1 – seznam objektů objednatele  V Praze dne 15. 6. 2021
        Příloha č. 2 – cenová nabídka

V Ostravě dne 17. 6. 2021

…………………………………………….                                 …………………………………………….

     vedoucí Oddělení informačních                                      prokura
           technologií v Ostravě                         ABAS IPS Management s.r.o.

 Česká republika – Generální finanční
                   ředitelství