Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o připojení PZTS na PCO a střežení objektů Smluvní strany: Česká republika – Generální finanční ředitelství se sídlem: Praha 1, Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 zastoupená: vedoucím Oddělení informačních technologií v Ostravě IČO: 720 80 043 DIČ: CZ72080043 bankovní spojení: číslo účtu: adresa pro doručování: Generální finanční ředitelství Oddělení informačních technologií v Ostravě Na Jízdárně 3162/3, Ostrava, PSČ: 702 00 na straně jedné (dále jen “objednatel”) a ABAS IPS Management s.r.o. se sídlem: Českobratrská 692/15, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava zapsaná: v OR u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 21240 zastoupená: - prokura IČO: 25842811 DIČ: CZ25842811 bankovní spojení: číslo účtu: adresa pro doručování: ABAS IPS Management s.r.o. Jankovcova 1569/2c, Holešovice, 170 00 Praha 7 na straně druhé (dále jen „poskytovatel“) uzavřely na základě průzkumu trhu s názvem „PT - Napojení EZS (PZTS) vybraných ÚzP na PCO bezpečnostní agentury objektů FÚ pro Olomoucký kraj“ a v souladu s ustanovením § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) a § 1746 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) tuto smlouvu o připojení PZTS na PCO a střežení objektů (dále jen „Smlouva“) I. Předmět Smlouvy 1. Poskytovatel se za podmínek stanovených touto Smlouvou zavazuje provádět pro objednatele poskytování bezpečnostních služeb, které spočívají v následujících oblastech činností: a) Napojit poplachový zabezpečovací a tísňový systém objektu zadavatele (dále jen „PZTS“) na pult centralizované ochrany (dále jen „PCO“) poskytovatele. Poskytnout tuto službu prostřednictvím pronajatého komunikačního zařízení pro přenos událostí (specifikovaného dále). Dále provést zkoušku funkčnosti a dnem uvedeným v Protokolu o zkouškách převzít objekt ke střežení PCO, spočívajícím v činnostech uvedených v následujícím bodě. b) Provádět monitorování objektu napojeného na dispečink PCO se záznamem o přijatých událostech s uvedením časových údajů, které bude poskytováno 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, c) Vyslání zásahové skupiny PCO (dále jen „ZS PCO“) k prověrce důvodnosti přijatého signálu v dojezdovém času k objektu do 20 minut a případnému provedení opatření k zajištění ochrany majetku a osob. V případě zjištění požáru neprodleně zajistit informování příslušného Hasičského záchranného sboru (dále jen „HZS“). Další úkony provádí poskytovatel v souladu se zásahovým plánem schváleným zadavatelem (vyrozumí Policii ČR, pověřené pracovníky zadavatele atd.). d) Provedení zásahu ZS PCO na střeženém objektu na základě telefonního tísňového volání kontaktních osob. e) Zajištění fyzického dostřežení objektu při nefunkčnosti PZTS. 2. Poskytování bezpečnostních služeb je v objektech Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj a jeho podřízených územních pracovištích uvedených v Příloze č. 1 na základě nabídky specifikované v Příloze č. 2, které jsou nedílnou součástí této Smlouvy. 3. Činnosti a povinnosti mimo jiné zahrnují: a) Potřebné revize komunikačního zařízení. b) Poskytovatel z provedené revize komunikačního zařízení pošle objednateli revizní zprávu. c) Součinnost při poruchách komunikace PZTS s komunikačním komunikátorem. d) Poskytovatel do 3. dne každého následujícího měsíce pošle objednavateli soupis všech událostí s uvedením časových údajů, počtem uskutečněných výjezdů s datem a hodinou příjezdu na střežený objekt a počet hodin. e) Členové ZS PCO budou ve viditelně označených uniformách. f) Na požádání zástupce objednavatele jsou členové ZS PCO povinni předložit služební průkaz, který je platný spolu s občanským průkazem. g) Členové ZS PCO budou patřičně vybaveni k provedení kvalifikovaného zásahu na objektu. h) V případě zásahu poskytovatel zajistí objekt a současně informuje Policii ČR a kontaktní osobu objednatele. i) Poskytovatel se zavazuje bezplatně v rámci monitorování provádět pravidelné kontroly funkčnosti komunikace na PCO – TEST SPOJENÍ. j) Poskytovatel zajistí funkčnost, nastavení a naprogramování přenosového zařízení pro přenos informací na PCO. k) Objednatel zajistí funkčnost a správné nastavení systému PZTS prostřednictvím svého dodavatele nebo servisní organizace. l) Poskytovatel dle této smlouvy neručí za nefunkčnost systému PZTS. m) Poskytovatel zabezpečí, po celou dobu trvání Smlouvy, že přenosová zařízení jsou namontovaná v objektech, viz Příloha č. 1 a jsou homologována pro použití v ČR a jejich montáž odpovídá platným předpisům a normám. 4. Poskytovatel se zavazuje provádět veškerou činnost dle technologického postupu stanoveného výrobcem. 5. Poskytovatel se zavazuje předmět plnění provádět řádně a včas a objednatel se zavazuje za předmět plnění zaplatit poskytovateli sjednanou cenu. II. Cena předmětu plnění a platební podmínky 1. Cena za činnosti specifikované v čl. I. této Smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran v Příloze č. 2. 2. Uvedené ceny jsou ceny konečné a nepřekročitelné a zahrnují veškeré náklady poskytovatele spojené s plněním předmětu Smlouvy. 3. Změna ceny předmětu smlouvy včetně DPH je možná pouze v případě, že dojde v průběhu plnění předmětu smlouvy ke změnám daňových předpisů upravujících výši DPH. Tato změna nebude smluvními stranami považována za podstatnou změnu smlouvy a nebude proto pořizován dodatek ke smlouvě. Dodavatel bude fakturovat sazbu DPH platnou v den zdanitelného plnění. 4. Objednatel neposkytuje zálohy. 5. Cena za předmět plnění bude uhrazena po řádném splnění každé části předmětu Smlouvy na základě daňového dokladu - faktury vystaveného poskytovatelem v souladu s touto Smlouvou a doručeného objednateli. Faktura bude mít povahu daňového dokladu, je-li poskytovatel plátcem DPH (dále jen „faktura“). Podkladem pro daňový doklad - fakturu bude předávací protokol potvrzený objednatelem. 6. Faktura musí být vystavena ve prospěch bankovního účtu uvedeného v záhlaví smlouvy. Je-li poskytovatel plátcem DPH, musí se jednat o bankovní účet zveřejněný způsobem umožňující dálkový přístup dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. Přílohou faktury bude i kopie potvrzeného předávacího protokolu objednatelem. 7. Objednatel se zavazuje zaplatit řádně vystavenou fakturu do 30 dnů ode dne jejího doručení objednateli. Za den splnění platební povinnosti se považuje den odepsání fakturované částky z bankovního účtu objednatele ve prospěch bankovního účtu poskytovatele. 8. Fakturu poskytovatel objednateli doručí písemně buď v listinné podobě na adresu Generální finanční ředitelství, Oddělení informačních technologií v Ostravě, Na Jízdárně 3162/3, 709 00 Ostrava nebo elektronicky do datové schránky objednatele či na e-mailovou adresu . Objednatel upřednostňuje elektronické daňové doklady - faktury vytvářené v IS DOC nebo ve formátu PDF. 9. Objednatel má právo fakturu před uplynutím lhůty její splatnosti bez zaplacení vrátit, aniž by došlo k prodlení s jeho úhradou, obsahuje-li nesprávné údaje nebo náležitosti dle uvedených právních předpisů nebo dle této Smlouvy. Poskytovatel je povinen podle povahy nesprávnosti fakturu opravit. Nová lhůta splatnosti v délce 30 dnů počne plynout ode dne doručení opraveného daňového dokladu - faktury objednateli. 10. Platba bude provedena výhradně v české měně a rovněž všechny cenové údaje budou uvedeny v této měně. 11. Smluvní strany se dohodly, že je-li poskytovatel plátcem DPH a je v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden v rejstříku nespolehlivých plátců DPH, anebo nastane některá z jiných skutečností rozhodných pro ručení objednatele, je objednatel oprávněn zaplatit poskytovateli pouze dohodnutou cenu bez DPH a DPH odvést příslušnému správci daně dle platných právních předpisů, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. O provedené úhradě DPH správci daně bude objednatel poskytovatele informovat kopií oznámení pro správce daně dle §109a zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bez zbytečného odkladu. III. Místo plnění 1. Místa plnění jsou specifikovaná v Příloze č. 1. IV. Sankční ujednání a náhrada újmy 1. V případě prodlení objednatele se zaplacením faktury, má poskytovatel právo po něm požadovat zaplacení úroku z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., kterým se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatněním pohledávky, určuje odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků právnických a fyzických osob, ve znění pozdějších předpisů. 2. Poskytovatel se zavazuje při prodlení se splněním povinnosti podle čl. I. této Smlouvy zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý den a případ prodlení, 3. Smluvní pokutu lze uložit opakovaně, a to za každý jednotlivý případ. Uhrazením smluvní pokuty nezaniká povinnost smluvních strany splnit povinnost, které se smluvní pokuta týká. 4. Smluvní pokutu uhradí poskytovatel na bankovní účet objednatele ve lhůtě splatnosti 30 dnů od doručení jejího vyúčtování, nedohodnou-li se smluvní strany v konkrétním případě jinak. 5. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo smluvních stran na úhradu způsobené újmy vzniklé v souvislosti s plněním předmětu Smlouvy. Zaplacená smluvní pokuta se nezapočítává do případné náhrady újmy. Případná újma bude hrazena v penězích, je-li to dobře možné a žádá-li to poškozený, hradí se škoda uvedením do předešlého stavu. 6. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k předcházení majetkové i nemajetkové újmy a k minimalizaci případné vzniklé újmy. Smluvní strany nesou odpovědnost za újmu dle platných právních předpisů a Smlouvy. 7. Jakékoliv omezování výše případných sankcí ze strany poskytovatele se nepřipouští. 8. Poskytovatel odpovídá za veškerou újmu způsobenou objednateli porušením Smlouvy v plné výši. Náhrada újmy se řídí ustanoveními Občanského zákoníku. V. Podmínky provádění předmětu plnění 1. Poskytovatel je povinen neprodleně oznámit objednateli okolnosti, které brání provádění činností uvedených v čl. I. této Smlouvy. 2. Objednatel se zavazuje umožnit v rámci své běžné pracovní doby pracovníkům poskytovatele přístup k přenosovému zařízení po dobu potřebnou pro vykonání potřebného úkonu. 3. Poskytovatel se zavazuje plnit předmět Smlouvy v rozsahu, kvalitě a způsobem stanoveným v této Smlouvě a v příslušných právních předpisech, jakož i v technických normách. 4. Poskytovatel je povinen při plnění předmětu Smlouvy zachovávat čistotu a pořádek, dodržovat bezpečnostní předpisy, předpisy protipožární ochrany a ochrany životního prostředí a odstranit na své náklady odpady vzniklé plněním předmětu Smlouvy. Poskytovatel je povinen zajistit bezpečnost a ochranu zdraví při práci svých spolupracovníků a vlastních zaměstnanců a zaměstnanců objednatele. 5. Poskytovatel je povinen přihlížet při plnění předmětu Smlouvy k oprávněným potřebám zaměstnanců objednatele. 6. Poskytovatel je povinen počínat si v prostorách objednatele tak, aby nedocházelo ke škodám na majetku objednatele a třetích osob nacházejících se v místě plnění. 7. Poskytovatel odpovídá objednateli za veškerou újmu, která mu vznikne v souvislosti s plněním předmětu této smlouvy poskytovatelem. Vzniklá újma bude poskytovatelem bezodkladně odstraněna; v případě nemožnosti odstranění vzniklé škody bude tato poskytovatelem objednateli nahrazena v penězích. 8. Poskytovatel je povinen zajišťovat úklid v místě plnění a na svoje náklady likvidovat odpady vzniklé při jeho činnosti v souladu s platnými právními předpisy. VI. Předání a převzetí předmětu plnění 1. O převzetí objektu ke střežení bude vyhotoven písemný protokol obsahující zejména následující údaje: - identifikační údaje objektu; - identifikační údaje PZTS; - specifikace přenosu na PCO; - identifikace přenosového zařízení na PCO; - podpisy oprávněných zástupců obou smluvních stran. 2. Objednatel zajistí přítomnost svých odpovědných pracovníků na zaškolení obsluhy systému před jeho předáním dle pokynů poskytovatele. 3. Poskytovatel je povinen předat objednateli také potřebné doklady, které jsou nutné k převzetí a řádnému užívání zařízení, zejména provozní předpisy k obsluze jednotlivých částí předmětu plnění. Veškeré písemné doklady předané poskytovatelem objednateli budou vyhotoveny v českém jazyce. 4. Objednatel je oprávněn odmítnout převzetí, pokud předmět plnění nebude zhotoven řádně v souladu s touto Smlouvou a ve sjednané kvalitě, přičemž v takovém případě objednatel důvody odmítnutí převzetí písemně sdělí poskytovateli. 5. Nebude-li mezi smluvními stranami dohodnuto jinak, je poskytovatel povinen odstranit vady zjištěné v rámci předávacího řízení do 10 pracovních dnů od předávacího řízení. VII. Hlášení závad 1. Vady předmětu plnění oznámí objednatel poskytovateli bez zbytečného odkladu poté, kdy je zjistí. Každá reklamace bude objednatelem učiněna písemně a doručena poskytovateli e-mailem, a to na adresu nebo telefonicky na telefonní číslo Hlášení závad je přijímáno nepřetržitě. 2. Poskytovatel je povinen nastoupit u objednatele k odstranění reklamované vady neprodleně, pokud se strany nedohodnou jinak. Poskytovatel se zavazuje odstranit reklamovanou vadu bez zbytečného odkladu od okamžiku nastoupení k odstranění vady. 3. Vypořádáním nároků objednatele z odpovědnosti poskytovatele za vady není dotčen nárok objednatele na náhradu újmy. VIII. Práva třetích osob 1. Poskytovatel prohlašuje, že předmět plnění nebude zatížen právy třetích osob, ze kterých by pro objednatele vyplynuly jakékoliv další finanční nebo jiné povinnosti vůči třetím stranám. V opačném případě poskytovatel ponese veškeré náklady, které kvůli tomu objednateli vzniknou. IX. Ochrana informací 1. Obě smluvní strany se zavazují, že zachovají jako důvěrné informace týkající se vlastní spolupráce a vnitřních záležitostí smluvních stran a díla, pokud by jejich zveřejnění nebo zpřístupnění třetí osobě mohlo způsobit újmu druhé smluvní straně. Smluvní strany se zavazují zachovávat o těchto skutečnostech mlčenlivost. 2. Smluvní strany se zavazují, že neuvolní třetí osobě důvěrné informace druhé strany bez jejího souhlasu, a to v jakékoliv formě, a že podniknou všechny nezbytné kroky k zabezpečení těchto informací. 3. Poskytovatel je povinen svého případného subdodavatele zavázat povinností mlčenlivosti a respektováním práv objednatele nejméně ve stejném rozsahu, v jakém je v tomto závazkovém vztahu zavázán sám. 4. Povinnost zachovávat mlčenlivost dle Smlouvy se nevztahuje na informace: a) smluvní strana prokáže, že je tato informace veřejně dostupná, aniž by tuto dostupnost způsobila sama smluvní strana; b) smluvní strana prokáže, že měla tuto informaci k dispozici ještě před datem zpřístupnění druhou stranou, a že ji nenabyla v rozporu se zákonem; c) smluvní strana obdrží od zpřístupňující strany písemný souhlas zpřístupňovat danou informaci; d) je zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným rozhodnutím příslušného orgánu státní správy či samosprávy; e) auditor provádí u některé ze smluvních stran audit na základě oprávnění vyplývajícího z příslušných právních předpisů. 5. Závazek mlčenlivosti není časově omezen. Povinnost zachovávat mlčenlivost o důvěrných informacích trvá i po ukončení spolupráce, popř. po ukončení účinnosti Smlouvy. 6. Poskytovatel se rovněž zavazuje pro případ, že se v rámci plnění díla dostane do kontaktu s osobními údaji, že je bude ochraňovat a nakládat s nimi plně v souladu s příslušnými právními předpisy, a to i po ukončení plnění Smlouvy. 7. Povinnost poskytovat informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, není tímto článkem dotčena. 8. Za prokázané porušení ustanovení v tomto článku má druhá smluvní strana právo požadovat náhradu takto vzniklé újmy. 9. V případě porušení povinností uložených smluvním stranám tímto článkem má druhá smluvní strana právo na smluvní pokutu ve výši 100.000 Kč za každý případ porušení. X. Uveřejňování informací 1. Poskytovatel bere na vědomí, že smlouva včetně jejích Příloh a případných dodatků může být uveřejněna na internetových stránkách objednatele a na profilu objednatele, případně registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Případné uveřejnění v registru smluv zajistí objednatel. XI. Doba trvání smluvního vztahu 1. Tato smlouva o střežení vyjmenovaných objektů se sjednává na dobu určitou v trvání 12 měsíců od data 1.7.2021. Přípravné práce související s technickým připojením PZTS těchto objektů na PCO budou provedeny před tímto termínem. 2. Smlouvu lze kdykoliv ukončit písemnou dohodou smluvních stran. Smluvní vztah zanikne dnem uvedeným v této dohodě, příp. dnem podpisu této dohody oběma smluvními stranami. 3. Každá ze smluvních stran je oprávněna tuto Smlouvu vypovědět písemnou výpovědí bez uvedení důvodu s výpovědní lhůtou v trvání dvou měsíců. Výpovědní lhůta počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně a končí uplynutím posledního dne příslušného kalendářního měsíce. Uplynutím výpovědní lhůty Smlouva zaniká. 4. Každá ze smluvních stran má právo odstoupit od Smlouvy, dojde-li druhou smluvní stranou k porušení Smlouvy podstatným způsobem ve smyslu § 2002 Občanského zákoníku. 5. Mimo případy uvedené v Občanském zákoníku je objednatel oprávněn odstoupit od Smlouvy v těchto případech podstatného porušení Smlouvy: a) pokud poskytovatel opakovaně (min. 3x) poskytl plnění dle Smlouvy s vadami, na které byl objednatelem písemně upozorněn, b) porušení povinnosti poskytovatele odstranit vady c) porušení povinnosti odstranit vady předmětu plnění ve lhůtě 30 kalendářních dnů ode dne jejich oznámení objednatelem, d) jiné porušení smluvních povinností poskytovatele, které nebude odstraněno ani do 30 kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy objednatele k nápravě, e) porušení povinnosti poskytovatele k ochraně důvěrných informací. 6. Poskytovatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy, pokud objednatel poruší Smlouvu podstatným způsobem, za což se považuje zejména: a) prodlení objednatele s úhradou daňového dokladu - faktury delší než 30 kalendářních dnů, nedojde-li k nápravě ani do 10 kalendářních dnů po doručení písemné výzvy poskytovatele k nápravě, b) prodlení objednatele s poskytnutím součinnosti o více než 30 kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy poskytovatele k nápravě, c) porušení povinnosti objednatele k ochraně důvěrných informací. 7. Objednatel je mimo jiné oprávněn od Smlouvy odstoupit v případech, že: a) poskytovatel vstoupí do likvidace, b) poskytovatel podá insolvenční návrh ohledně své osoby, bude rozhodnuto o úpadku poskytovatele nebo bude ve vztahu k poskytovateli vydáno jiné rozhodnutí s obdobnými účinky, c) je proti poskytovateli zahájeno trestní stíhání. 8. V případě, že se objednateli s ohledem na financování ze státního rozpočtu nepodaří zajistit finanční prostředky na realizaci předmětu plnění, má objednatel právo jednostranně odstoupit od Smlouvy, a to bez nároku na náhradu újmy nebo ušlého zisku pro kteroukoliv smluvní stranu. Objednatel je povinen informovat poskytovatele o takové skutečnosti ještě před započetím poskytování plnění dle Smlouvy. 9. Odstoupení od Smlouvy musí být písemné, jinak je neplatné. Odstoupení je účinné ode dne, kdy bude doručeno druhé smluvní straně. 10. Ukončením smlouvy nejsou dotčena ustanovení týkající se nároků z odpovědnosti za vady a ze záruky za jakost, nároků z odpovědnosti za škodu a nároků ze smluvních pokut, ustanovení o ochraně důvěrných informací, ani další ustanovení o právech a povinnostech, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po ukončení smlouvy. XII. Závěrečná ustanovení 1. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran za předpokladu, že smlouva bude uveřejněna v registru smluv nejpozději tohoto dne, jinak nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv dle zákona o registru smluv. 2. Smlouva a všechny právní vztahy vyplývajících ze Smlouvy, se řídí právním řádem České republiky, zejména pak Občanským zákoníkem. 3. Pro rozhodování případných sporů, vzniklých ze závazkových vztahů založených touto Smlouvou, budou místně a věcně příslušné soudy České republiky. 4. Smlouvu lze měnit nebo doplňovat písemnými dodatky číslovanými ve vzestupné řadě, odsouhlasenými oběma smluvními stranami, není-li ve Smlouvě stanoveno jinak. 5. Smluvní strana je povinna bez zbytečného dokladu písemně oznámit druhé smluvní straně změnu údajů uvedených v záhlaví smlouvy. Ke změně bankovního spojení včetně čísla bankovního účtu smluvních stran může dojít pouze písemným dodatkem ke smlouvě. 6. Stane-li se některé ustanovení Smlouvy neplatným, nevymahatelným nebo neúčinným, nedotýká se tato neplatnost, nevymahatelnost či neúčinnost ostatních ustanovení Smlouvy. Smluvní strany nahradí do 30 pracovních dnů od doručení výzvy druhou smluvní stranou neplatné, nevymahatelné nebo neúčinné ustanovení ustanovením platným, vymahatelným a účinným se stejným nebo obdobným obchodním a právním smyslem, případně uzavřou v tomto smyslu smlouvu novou. 7. Smluvní strany nejsou oprávněny převést nebo postoupit práva a povinnosti vyplývajících ze Smlouvy na třetí osobu bez souhlasu druhé smluvní strany. 8. Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech s platností originálu, z nichž první dva stejnopisy obdrží objednatel a třetí poskytovatel. 9. Smluvní strany tímto prohlašují, že si Smlouvu před jejím podpisem přečetly, a že ji uzavírají podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně, a že se dohodly na celém jejím obsahu. Na důkaz toho připojují níže své podpisy. 10. Nedílnou součástí Smlouvy je: Příloha č. 1 – seznam objektů objednatele V Praze dne 15. 6. 2021 Příloha č. 2 – cenová nabídka V Ostravě dne 17. 6. 2021 ……………………………………………. ……………………………………………. vedoucí Oddělení informačních prokura technologií v Ostravě ABAS IPS Management s.r.o. Česká republika – Generální finanční ředitelství