Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Příloha č. 1 Poskytnutí služeb, plnění Akce (IGNIS BRUNENSIS – světová soutěž ohňostrojů) – 26. 6. – 11. 9. 2021. Prezentace Objednatele (Kudyznudy.cz a #světovéČesko, #VisitCzechRepublic a CzechRepublic) 1) Prezentace loga Objednatele (prezentace brandu v místě Akce, na POS materiálech Akce, na veškerých propagačních materiálech v místě Akce, online na kanálech Akce atd.). na billboardech (8 ks 510 x 240 cm 06-08/2021, Jihomoravský kraj) na velkoformátových bannerech na štítech budov (1 ks 1760 x 750 cm 05-06/2021, Brno) ve spotech na LCD obrazovce (15 s spoty 06-09/2021, hlavní městský okruh Brno-Zvonařka) na citylight vitrínách (40 ks 120 x 180 cm 06/2021 a 45 ks 120 x 180 cm 07-08/2021, Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj, Zlínský kraj) na plakátech na výlepových a vývěsních plochách (100 ks A1 a 300 ks A3 06-09/2021, Brno) na plakátech ve vozidlech MHD (800 ks A3 06-09/2021, Brno, Jihlava) na velkoformátových fóliích na tramvajích MHD (1 ks 900 x 240 cm a 1 ks 560 x 240 cm 06-09/2021, Brno) na fóliích na autobusech MHD (4 ks 198 x 60 cm, 6 ks 175 x 75 cm a 3 ks 120 x 60 cm 06-09/2021, Brno) v dopravních uzlech MHD (10 ks PVC banner 500 x 80 cm 06-09/2021, Brno) ve spotech na LCD obrazovkách autobusů příměstské dopravy (Integrovaný dopravní systém JMK 06-09/2021, Jihomoravský kraj) na autobusech a ve vlacích RegioJet na nápojovém kelímku Café+Co (1 000 000 ks kelímků v nápojových automatech Café+Co od 06/2021 do vydání, celá ČR) na letácích (10 000 ks A5 06-09/2021, Jihomoravský kraj) v online bannerové kampani na Seznam.cz (06-08/2021, celá ČR) v online bannerové kampani na EuroZpravy.cz a Stars24.cz (06-08/2021, celá ČR) na plošné inzerci v Deníku (06-09/2021, celá ČR) 2) Online prezentace (SoMe, využití oficiálních kanálů sociálních médií Akce/organizátora AKce apod. Posty, prezentace příspěvků Objednatele, web, PR článek, PR v rámci online médií, prezentace spotů CzT, newsletter, soutěže na SoME, sdílení příspěvků). počet fans (sledujících) 10 001 - 25 000 FB profil fans: 14 000 (@ignis.brunensis.official) FB zásah: události na FB (@ignis.brunensis.official) za poslední rok přes 340 000 oslovených lidí Fans ambasadorů: 80 000 (@coolbrnoblog) Facebook: 14 000 sledujících (IGNIS BRUNENSIS ohňostroje fireworks) min. 2 příspěvky s logem a hastagem Objednatele (foto, video) Facebook: 80 000 sledujících (COOL BRNO BLOG) min. 2 příspěvky s logem a hastagem Objednatele (foto, video) Instagram: 500 sledujících (IGNIS BRUNENSIS) min. 2 příspěvky s logem a hastagem Objednatele (foto, video) označení loga Objednatele u příspěvků hashtag #VisitCzechRepublic/#světovéČesko Instagram: 16 300 sledujících (COOL BRNO BLOG) min. 2 příspěvky s logem a hastagem Objednatele (foto, video) označení loga Objednatele u příspěvků hashtag #VisitCzechRepublic/#světovéČesko YouTube: nově zřizovaný (IGNIS BRUNENSIS OFFICIAL) · Stream · poskytnutí exkluzivního linku pro min. 4 přenosy · možnost streamovat Akci na kanálech Objednatele v ČR a zahraničí · možnost vložení loga Objednatele, pozvánka do Brna na Jižní Moravu, ČR sobota 26.6.2021 22:00-23:30 sobota 3.7.2021 22:00-23:30 sobota 7.8.2021 22:00-23:30 sobota 14.8.2021 22:00-23:30 Přenosy budou probíhat v čase 22:15-22:45, delší časový blok 22:00-23:00 je rezervovaný na kanálech Objednatele pro případný posun kvůli nepříznivému počasí apod. Prezentace Objednatele na oficiálních webových stránkách Akce. Průměrná denní návštěvnost stránek je cca 700 unikátních uživatelů/den s uvedením loga Objednatele včetně aktivního prolinku odkazujícího na web Objednatele, případně, bude – li to relevantní, také logo Zřizovatele Objednatele (Ministerstva pro místní rozvoj – dále jen „MMR“) s aktivním prolinkem na web www.mmr.cz. Prezentace banneru s logem Objednatele na oficiálních stránkách Akce s aktivním prolinkem na www.kudyznudy.cz. Prezentace spotu Objednatele: · na oficiálních stránkách www.ignisbrunensis.cz · na oficiálních sociálních sítích (Facebook @ignis.brunensis.official, 14.000 sledujících; Instagram @ignis.brunensis.official, 500 sledujících) · videospot dodá Objednatel, stopáž min. 30 sec. 3) Onsite prezentace (spoty, mantinely, zábrany, možnost umístění stánku, využití prostoru na akci, Roll-upy, možnost aktivace návštěvníků, zprostředkování natáčení rozhovorů s osobnostmi atd.). Prezentace v místě Akce · bannery - prezentace loga Objednatele (2 ks 200 x 80cm v centru Brna v přímé viditelnosti diváků, účastníků Akce), výrobu a dodání zajistí Dodavatel · reklamní panel - prezentace loga Objednatele (1 ks 80 x 80 cm v čele programového centra festivalu v přímé viditelnosti diváků, účastníků Akce), výrobu a dodání zajistí Dodavatel · možnost umístění dodaných roll-up bannerů Objednatele na protokolárních a VIP setkáních při Akci 4) Mediální prostor (PR regionu a ČR v rámci vysílání TV, sponzorské vzkazy, spoty, PR články, sdílení článků inzerce Objednatele v POS materiálech, inzerce Objednatele v médiích atd.). Odvysílání cca 20-30 sekundové zvukové zdravice zástupce Objednatele v hlavním čase před jedním soutěžním ohňostrojem IGNIS BRUNENSIS na soukromé rozhlasové stanici, která vysílá doprovodnou hudbu k ohňostrojům. Audio zdravici dodá Objednatel v elektronické podobě, pokud nebude dohodnuto jinak. Inzerce Objednatele v Deníku v 2. pol. června 2021 (mutace Brno, 1x opakování, rozměr cca 184 x1 50 mm), inzerci dodá Objednatel. Sponzorský video vzkaz délky cca 15-30 sekund v průběhu online streamingů Akce. Video spot dodá Objednatel. 5) Obsahové materiály (dodání destinačního spotu, včetně licencí k použití Objednatele, dodání fotografií prezentující destinaci, včetně licencí k užití Objednatele a další). · Dodání unikátního obsahu - obrazového materiálu (např. fotografií, videí) pro propagační účely Objednatele včetně autorských práv. Dodané materiály budou mít licenci pro využívání v komunikaci Objednatele pro komerční i nekomerční využití po neomezenou dobu. Použití brandu a hashtagu Objednatele do uvedených materiálů. Podoba umístění loga a hashtagu na základě dohody Objednatele s Dodavatelem. · Dodané fotografie budou mít licenci pro využívání v komunikaci Objednatele pro komerční i nekomerční využití po neomezenou dobu. Video materiál celkem 1 ks viz Specifikace níže: · Dodání destinačního spotu o Akci s přihlédnutím k regionu, ve kterém se Akce koná, včetně postprodukce a brandingu logem Objednatele. · stopáž min. 1 min. 30 s · formát: TV a SoMe · způsob využití pro Objednatele: komerčně i nekomerčně vč. použití třetích stran, Dodavatel se zavazuje předat Objednateli vytvořené obsahové materiály i s kompletním popisem licencí a způsobu použití obsahových materiálů pro Objednatele. · videomateriál zachycující to nejlepší z Akce (ohňostroje se záběry z Brna a atmosférou Akce), spot lze využít pro účely Objednatele. · Dodání fotografií z Akce a regionu „ohňostroje IGNIS BRUNENSIS nad Brnem“ a „historické tramvaje a další vozidla městské dopravy při Dopravní nostalgii v historickém centru Brna“: · Formát: RAW/ TIFF + fotografie komprimované do formátu JPG · Min. počet: 10 ks · Fotografie budou použity pro účely prezentace Akce, regionu a ČR na kanálech Objednatele. · Způsob využití pro Objednatele: volné užití pro Objednatele. · Fotografie budou vybrány po vzájemné konzultaci Objednatele s Dodavatelem. 6) Ambasador: · Dodání spotu s brandingem Objednatele pro využití na kanálech Objednatele: · Reportáž a rozhovory s osobnostmi Akce (Michaela Salačová) s prezentací České republiky a regionu: stopáž min. 90 s, formát pro použití na online kanálech Objednatele (forma pozvánky do Brna na Jižní Moravu) · Způsob využití pro Objednatele: komerčně i nekomerčně vč. použití třetích stran, Dodavatel se zavazuje předat Objednateli vytvořené obsahové materiály i s kompletním popisem licencí a způsobu použití obsahových materiálů pro Objednatele. · Dodání fotografií: · Formát: RAW/ TIFF + fotografie komprimované do formátu JPG · Min. počet: 5 ks · Fotografie budou použity pro účely prezentace regionu a ČR na kanálech Objednatele. · Způsob využití pro Objednatele: volné užití pro Objednatele. · Fotografie budou vybrány po vzájemné konzultaci Objednatele s Dodavatelem. · Veškeré obrazové materiály budou předány Objednateli i na paměťovém médiu.