Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16992295: Nákup tonerů do tiskáren pro projekt RIP: Nová šance na Vysočině

Příloha Objednávka ESF 6.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Jihlavě
                                                        Brtnická 2531/21, 586 01 Jihlava

Objednávka                     Datum                    Dodavatel:
                                26.05.2021
Číslo objednávky                                        Z+M Partner, spol. s.r.o.
 KrPJI UPCR/ESF/6-2021                                  Valchařská 3261/17
                                                        70200 Ostrava
Kontaktní osoba                Telefon
 Patočková Miroslava            950 123 324             IČO: 26843935, DIČ: 26843935

                                                        Dodací lhůta                        30 dnů
                                                        Splatnost
                                                                                            30 dnů

                                                                                    od doručení faktury

  Počet   Jednotka                                      Cena / jednotku v Kč s DPH  Celková cena v Kč s DPH
jednotek

Nákup tonerů do tiskáren pro projekt Nová šance na Vysočině. Viz příloha č.1 této objedávky.

                                                        Celková hodnota:               118 213,00

Fakturační adresa:                                      Doručovací adresa:

   Úřad práce České republiky                              Úřad práce České republiky
   Krajská pobočka v Jihlavě                               Krajská pobočka v Jihlavě
   Brtnická 2531/21                                        Znojemská 2716/78,
   586 01 Jihlava                                          586 01 Jihlava

   IČ: 72496991

Poznámka:

Do textu faktury prosím uveďte: Fakturujeme Vám za dodávku tonerů a spotřebního materiálu
dle RS uzavřené dne 25.9.2019, ktera je realizována v rámci projektu RIP:
Nová šance na Vysočině (reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_0010/0000016)

Číslo objednávky musí být uvedeno na všech fakturách a ve veškeré korespondenci.

Objednávku vystavil:                                          Objednávku schválil:

......................................................  ......................................................
                   Podpis                                   Podpis příkazce operace

                                     …………………………………………………….
                                        Objednávku převzal (datum, jméno a podpis)

          Úřad práce ČR | tel.: 950 123 111 | podatelna@ji.mpsv.cz | www.uradprace.cz | facebook.com/uradprace.cr