Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17051419: Smlouva na dobu neurčitou - sběr a zajištění likvidace odpadu (hodnota

Příloha David Donát 61.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA č. 61/2021

O přepravě odpadů do Zařízení určeného pro nakládání s odpady uzavřená dle ustanovení §
1746, odst. 2 Zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku a dle Zákona č. 541/2020 Sb., O
odpadech ve Znění pozdějších předpisů ( dále jen ,,zákon O odpadech“).

                                                I.

                         Smluvní strany

Dodavatel: Technické služby města Nymburka
              V Zahrádkách 1536/8, 288 02 Nymburk
sídlo:

IČO:          00067041 DIČ: CZ00067041
TS Nymburk je příspěvková organizace zřízená Městem Nymburk, na základě usnesení
zastupitelstva města Nymburka ze dne 20. 2. 1992 podle § 14 odst. 1 písm. b) Zák. č.

367/1990 Sb.

Objednatelz David Donát

Sídlo: Osvobození 338, 289 01 Dymokury

IČO: 69020434  DIČ:

                                                                                                                          II.

                                         Úvodní ustanovení

1. Dodavatel je dopravcem odpadu ve smyslu § 11 odst. 2 písm. f) Zákona č. 541/2020 Sb., o
    odpadech

2. Objednatel je ve smyslu ustanovení § 5 odst. 1 písm. a) zákona č. 541/2020 Sb., o
    odpadech pùvodcem odpadů vznikajících při jeho podnikatelské činnosti.

3. Směsný komunální odpad - složka komunálního odpadu-kat. č. 200301, která zůstává po

    vytřídění papíru, plastu, skla, nápojových kartonů, kovů, nebezpečného odpadu a dalších
     komodit (složek komunálního odpadu).
4. Třiděný odpad -separovaná složka odpadu je vytříděná složka odpadu vhodná k dalšímu
    využití. Jedná se O plasty - kat. č. 150102, papír - kat. č. 200101, sklo - kat. č. 150107.

5. Sběrné misto je místo dohodnuté smluvními stranami, kde bude připravena sbëmá
    nádoba určená ke svozu. Sběmá místa jsou uvedená v článku X. Soupis sběmých míst.

6. Sběrné nádoby jsou nádoby, do nichž původce shromažďuje odpad. Velikost a počet
    sběrných nádob, jejich umístění a četnost pravidelného svozu je uveden v článku

     X. Soupis sběrných míst.
                                                                                                            III

                                   Předmět smlouvy

Dodavatel se zavazuje zabezpečit pro objednatele na jeho náklady odvoz odpadu, jehož je
objednatel püvodcem, do Zařízení provozovatele zařízení určeného pro nakládání
S odpady, a to v případě složek odpadu kat. 200301, 150102, 150107 a 200101, a to
pouze odpadu umístěného ve sběrných nádobách (v textu též „kontejnery, popelnice") ze
sběrného místa.

Objednatel vzal na vědomí své povinnosti původce odpadů při jeho třídění dle Zákona
Č. 541/2020 Sb., o odpadech a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších
předpisů. Objednatel rovněž bere na vědomí, že je jakožto původce odpadu odpovědný za
nakládání S odpadem do doby jeho převzetí dodavatelem.

                                                                       IV.

                               Technicko-provozní ujednání

Svoz odpadu ze sběrných nádob O objemu 120 l, 240 I a 1100 l je dle požadavku

objednatele možné provádět 1× v týdnu, 1x za 14 dní, případně 1x měsíčně. V případě 14-

ti denního svozu bude Svoz tříděného odpadu proveden v lichý kalendářní týden a svoz

komunálního odpadu bude proveden v sudý kalendářní týden. V případě měsíčního svozu

je svoz prováděn pn/ní týden v novém měsíci. Stanovení dne svozu bude dohodnuto mezi
smluvními stranami. Volba sběrných nádob a četnosti svozu je provedena v příloze čl. X.
této smlouvy. Změna této volby je možná uzavřením dodatku k této smlouvě.

Objednatel potvrdí dodavateli převzetí nádob na výdejním lístku. Objednatel je povinen
vrátit nádoby objednateli do 5ti pracovních dnů ode dne, kdy dojde k ukončení poskytování
služby dodavatelem dle této smlouvy. Pro případ porušení povinnosti vrátit nádobu se

objednatel zavazuje zhotoviteli Zaplatit do dne následujícího po marném uplynutí lhůty

k vrácení nádoby smluvní pokutu ve výši ceny nádoby (*), která je uvedena v čl. X. této

smlouvy.

Dodavatel zajišt'uje pouze svoz nádob opatřených kontrolní známkou. Poškozené
azkorodované sběrné nádoby jsou vyměňovány bezplatně za předpokladu, že na

poškození nemá zavinění objednatel. Vpřípadě potřeby výměny sběmě nádoby, je
objednatel povinen přistavit poškozenou nádobu do sídla dodavatele, kde mu bude
dodavatelem vyměněna za novou, a to bezplatně, vpřlpadě, že dojde knaplnění

podmínek věty druhé tohoto odstavce nebo po zaplacení ceny sběrné nádoby (*).
Případnou ztrátu nádoby je nutně doložit do 5ti dnů ode dne této ztráty potvrzením Policie

ČR nebo Obecního úřadu. Ze svozových stanovišť nebudou odváženy odpady v pytlích

nebo krabicích. Jednorázové zvýšené množství odpadů je možné zlikvidovat v pytlích S
logem TS, které je možno u dodavatele zakoupit. Nově známky na příslušný rok musí být

na nádobách vylepeny do konce února.

                                                          V.

                          Cena plnění a platební podmínky

 Cena za poskytované služby dle této smlouvy vychází Z platného ceníku TS Nymburk a je

 sjednána v čl. X této smlouvy. V této ceně je zahrnuta cena za Svoz, předání do zařízení

 pro nakládání S odpady, předání do zařízení ke sběru odpadů a cena za pronájem
  sběrných nádob.
Cena Za poskytované služby je splatná vždy 1× ročně na bankovní účet dodavatele

uvedený v záhlaví této smlouvy

a)  cena za období  od Zahájení poskytování  služeb do konce kalendářního roku, ve  kterém
je  s poskytováním                                                                  a
                    služeb započato - do 14  dnů ode dne uzavření této smlouvy,

b) následně vždy do 31.3. každého následujícího kalendářního roku, ve l‹terém je služba

poskytována.

Úhrada celoročních služeb bude účtována dle dohody 1× za rok fakturou s náležítostmi

daňového dokladu dle příslušných právních předpisů. V případě, že by objednateli nebyla

faktura doručena ve lhůtě alespoň pěti dnů před datem splatnosti, je povinen tuto

skutečnost reklamovat u dodavatele, který doručení faktury zajistí obratem.

Dodavatel je oprávněn upravit cenu dle růstu vstupních nákladů, a to písemným sdélením

Zaslaným objednateli alespoň 1 týden před tim, než ke změně ceny dojde. V případě, že

Objednatel stouto změnou nesouhlasí, je oprávněn ztohoto důvodu odstoupit od této

smlouvy s právními účinky k datu odstoupení, toto právo mu však svědčí nejpozději do 1

týdne ode dne, co oznámení O zvýšení ceny zhotovitelem dle ustanovení tohoto odstavce

obdržel.

                                      VI.

                    Povinnosti dodavatele

Dodavatel je povinen provádět svoji činnost řádně a včas v souladu s právními předpisy.

Dodavatel je povinen odstranit znečištění. ke l‹terému dojde při vyprazdňování sběrných
nádob a kontejnerů bezprostředně po provedeném vyprazdňování na komunikaci a Zajistit

po provedeném vyprazdňování sběmých nádob jejich opětovné přístavení na místo
dohodnutého sběrného místa.

Dodavatel je povinen vyprázdnit sběrnou nádobu ve stanovený den odvozu, pouze

v případě, že je to technicky možné a sběrná nádoba je přístupná bez nebezpečí pro

personál a vozidla zhotovitele.

Nemůže-li být odvoz směsného komunálního a tříděného odpadu ze závažných důvodů
proveden ve sjednaném termínu, je dodavatel povinen Zajistit náhradní odvoz odpadu na
základě oznámení objednatele do 24 hodin.

U směsného komunálního odpadu si dodavatel vyhrazuje právo nevyvézt nádoby. jejichž
obsah je přímrzlý nebo Zhuštěn natolik, že po zvednutí podavačem svozového vozu

nedojde k jeho vyprázdnění a dále nádoby, ve kterých je uložen odpad, který by mohl vést

ke vznícení odpadu ve svozovém voze - teplý popel. Nevyvezeny mohou být i nádoby

obsahující odpady, které mají být třiděny.

                                                                         VII.

                                      Povinnosti objednatele

Objednatel je povinen dbát všech povinností daných Zákonem o odpadech.
Objednatel je povinen ukládat odpad do příslušných sběrných nádob podle druhu.
Objednatel je povinen platit cenu za poskytování služeb dle této smlouvy ve lhůtě uvedene

V v čí. odst. 2 této smlouvy.
4. Objednatel je povinen přistavit v den svozu na dohodnuté sběrné stanoviště sběmou

   nádobu, v případě, že objednatel Sběrné nádoby na sběrné stanoviště včas nepřistaví.

   nemá to vliv na výši ceny za poskytování služeb dle této smlouvy.

5. Objednatel je povinen zajistit, aby do sběmých nádob nebyl odkládán odpad, který by mohl
   poškodit mechanismus sběrných vozü - železo, stavební materiál, teplý popel.

6. Objednatel je povinen udržovat pořádek na stálém stanovišti svozových nádob.

7. V případě nevyvezení sběrných nádob v den svozu je objednatel povinen toto reklamovat u
   dodavatele bezodkladně, nejpozději však následující pracovni den. V případě, že
   objednatel nevyvezení sběrných nádob ve výše uvedené lhůtě nereklamuje, má se za to,

    že vyvezení proběhlo řádně.

8. Objednatel je povinen poskytnout dodavateli s první Z řady opakovaných dodávek odpadu
   Základní popis odpadu a Vpřípadě, že obecně závazně předpisy, zejména prováděcí
   předpisy kzákonu O odpadech, stanoví požadavky na další informace, je objednatel na
   výzvu dodavatele povinen poskytnout i tyto další informace. Vpřípadě změny údajù či
   informací dle ustanovení tohoto odstavce je objednatel povinen dodavateli sdělit změnu

   těchto údajů a informací bez zbytečného odkladu poté, co k této změně došlo.

                                                                                 VIII.

                              Volba místní příslušnosti soudu

Smluvní strany sjednávají, že pro případ jejich budoucích sporů souvisejících s plněním práv a

povinností dle této smlouvy je místě příslušným soudem pro řešení tohoto sporu v prvním
stupni Okresní soud v Nymburce a v případě, že by byla dána věcná příslušnost krajského
soudu jako soudu pnıního stupně, potom timto příslušným soudem bude Krajský soud v

Praze.

                                                                IX

                                        Závěrečné ujednání

1. Tato smlouva se sjednává na dobu neurčitou. Smlouva nabývá účinnosti dnem 1.7.2021.

2. Tato smlouva ruší a Zcela nahrazuje smlouvu O svozu, sběru a zajištění řádné likvidace
    odpadů, kterou mezi sebou smluvní strany uzavřely před uzavřením této smlouvy.

3. Výpovědní doba je 1 měsíc a běží od 1. dne kalendářního měsíce následujícího po

   doručení výpovědi druhé smluvní straně. Výpověď je možné učinit zjakěhokoli důvodu

    nebo bez uvedení důvodu.

4. Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě prodlení objednatele se zaplacenim

   ceny za poskytované služby dle čl. V odst. 2 této smlouvy.

5. Tato smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech (1 stejnopis obdrží objednatel, 1 stejnopis

     dodavatel).

6. Smluvní strany prohlašuji, že si tuto smlouvu přečetly a s jejím zněním souhlasí a připojuji
    níže své podpisy.
                                      Soupis sběrných míst

1. Počet a druh nádob: 1x 1201 SKO

2. Roční cena za svoz bez DPH: á 2.500

3. Frekvence svozu: týdenní
4. Svozové místo: Osvobození 338, 289 01 Dymokury, IČP:1004775598

% 5. Cena nádoby (*): 120i SKO ..... ..á 468,- bez DPH 21

Přílohy:

1. Souhlas k provozování Zařízení dodavatele obsahující Seznam odpadů, se kterými je

dodavatel oprávněn nakládat

V Nymburce dne 2 //Ť ,/0//  Dodavatel:

Objednatel: