Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Rámcová dohoda č. 1750/118/2021-1970 uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb„ občanský zákoník Smluvní strany: ČESKÁ REPUBLIKA - MINISTERSTVO OBRANY jejímž jménem jedná velitel VÚ 1970 Vyškov brig. gen. Ing. Radek Hasala se sídlem: Víta Nejedlého, 682 01 Vyškov Identifikační číslo: 60162694 DIČ: CZ60162694 Bankovní spojení: 26030881/0710 Zástupce objednatele oprávněný jednat ve věcech technických: Telefonické spojení: Adresa pro doručování korespondence: VÚ 1970, Víta Nejedlého, 682 01 Vyškov jako OBJEDNATEL (dále jen „objednatel"') na straně jedné a GOPAS, a.s. zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudem v Praze, oddíl B, vložka 7753 Sídlo: Kodaňská 1141/46, 101 00 Praha 10 IČ: 63911035 DIČ: CZ 63911035 Jejímž jménem jedná Ing. Petr Daniel, předseda správní rady Bankovní spojení: Raiffeisen Bank, a.s. Číslo účtu: 1111028/5500 Kontaktní osoba: datová schránka mi5ea5m Adresa pro doručování korespondence: Kodaňská 1141/46, 101 00 Praha 10 jako POSKYTOVATEL (dále jen „poskytovatel") na straně druhé dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník") uzavírají tuto rámcovou dohodu (dále jen „Smlouva"): 1. Předmět a účel Smlouvy 1.1. Poskytovatel se touto Smlouvou zavazuje poskytovat na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele služby definované touto Smlouvou, a to postupně po dílčích plněních (tj. po částech) a objednatel se zavazuje po Částech tyto služby převzít a zaplatit cenu. 1.2. Službami se pro účely této Smlouvy rozumí organizace počítačových kurzů uvedených níže poskytovatelem na vlastní náklad, nebezpečí a ve vlastních učebních prostorech pro zaměstnance objednatele, přičemž na závěr kurzu posluchači obdrží osvědčení o absolvování kurzu. Rozsah kurzů a jejich bližší specifikace jsou uvedeny v příloze číslo 2 této smlouvy.: 1 • Automatické testování za použití Robot Framework • JavaScript ES6/ECMAScript 6 • Microsoft Office 2019 • React.js • Microsoft Access pro pokročilé • DOCKER - kontejnery pro LINUX • Základy programování a algoritmizace 1.3. Dílčím plněním (tj. částí služeb) se pro účely této Smlouvy rozumí kurzy definované objednatelem jednou schválenou výzvou k poskytnutí plnění. 1.4. Účelem této Smlouvy je zvýšení odborné kvalifikace zaměstnanců VÚ 1970 Vyškov k zabezpečení výuky v kurzech objednatele a k zabezpečení programátorů aplikací. 2. Cena za službu 2.1. Cena za poskytnutí služeb se sjednává jako nejvýše přípustná ve výši 109 906,72 CZK včetně DPH (slovy: stodevčttisícdevětsetšest 72/100 CZK). V takto sjednané ceně jsou zahrnuty veškeré náklady poskytovatele související s poskytnutím služby. 2.2. Cena za jednotlivá dílčí plnění bude stanovena na základě skutečně provedených kurzů až po jejich převzetí objednatelem, přičemž za jednotlivá dílčí plném ve smyslu čl. 3.2. této Smlouvy se cena stanoví takto: 2.3. název Předp. Cena za Cena celkem Cena celkem 1 posluchače bez DPH vč. DPH počet posluchačů bez DPH Celkem 90832,00 109906,72 2 3. Lhůty a místo plnění 3.1. Kurzy proběhnou v prostorách dodavatele od podpisu smlouvy nejpozději do 13.12.2021 v termínech stanovených jednotlivými oboustranně podepsanými výzvami k poskytnutí plnění. Tyto termíny budou stanoveny na základě dohody obou smluvních stran v souladu s přílohou Číslo 2 této smlouvy. 4. Výzvy k poskytnutí plnění 4.1. Výzvou k poskytnutí plnění se pro účely této Smlouvy rozumí jednostranný úkon objednatele adresovaný poskytovateli ve smyslu čl. 4.2. této Smlouvy, kterým objednatel specifikuje konkrétní dílčí plnění (tj. části služeb) co do rozsahu plnění, přičemž vzor výzvy k poskytnutí plnění je připojen jako příloha č. 1 k této Smlouvě. Objednatel je povinen vyplnit v objednávce tyto údaje: 4.1.1. číslo výzvy k poskytnutí plnění; 4.1.2. specifikaci dílčího plnění, tj. části služeb (zejména označení kurzu a upřesnění počtu posluchačů); 4.1.3. cenové údaje k dílčímu plnění; 4.1.4. den zahájení dílčího plnění (tj. části služeb); a 4.1.5. den ukončení dílčího plnění (tj. části služeb). 4.2. Objednatel zasílá poskytovateli výzvy k poskytnutí plnění prostřednictvím portálu e-Tržiště úkonem s označením „výzva k plnění", přičemž výzva k poskytnutí plnění poskytovatele je k úkonu „výzva k plnění" připojena jako její příloha. Portálem e-Tržiště se pro účely této Smlouvy rozumí úvodní internetová stránka vvww.portalnen.cz- kde jsou odkazy na zveřejňovaná výběrová řízení a další informace o veřejných zakázkách zadávaných objednatelem. 4.3. Poskytovatel je povinen nejpozději do týdne ode dne uveřejnění úkonu „výzva k plném" prostřednictvím portálu e-Tržiště: 4.3.1. přijmout objednávku, a to prostřednictvím portálu e-Tržiště; nebo 4.3.2. sdělit objednateli na tel. č. a současně také prostřednictvím e-mailové adresy objednatele že objednávku ve smyslu této Smlouvy považuje za neplatnou včetně popisu všech jejich vad, přičemž neplatnou Výzvou k poskytnutí plnění se pro účely této smlouvy rozumí: 4.3.2.1. výzva k poskytnutí plnění, která není objednatelem vyplněna ve všech svých částech tak, jak stanovuje tato Smlouva; 4.3.2.2. výzva k poskytnutí plném, ve které jsou vyplněné údaje v rozporu s touto Smlouvou; 4-3.2.3. výzva k poskytnutí plnění, ve které jsou vyplněné údaje nad rámec stanovený touto Smlouvou; 4.3.2.4. výzva k poskytnutí plnění, která není objednatelem poskytovateli zaslána na příslušném formuláři; nebo 4.4. Výzva k poskytnutí plnění se považuje za schválenou a pro obě smluvní strany závaznou dnem jejího přijetí poskytovatelem ve smyslu čl. 4.3.1. této Smlouvy nebo marným uplynutím lhůty stanovené v čl. 4.3. této Smlouvy. 3 4.5. S neplatnou Výzvou k poskytnutí plnění nejsou spojeny žádné účinky v souvislosti s touto Smlouvou, vyjma povinnosti poskytovatele vyplývající z čl. 4.3. této Smlouvy. 5. Způsob poskytování služeb 5.1. Poskytovatel je povinen zabezpečit požadované kurzy vlastními prostředky a na vlastní nebezpečí zejména s důrazem na organizaci kurzů v zázemí moderní počítačové učebny a vhodným lektorem (certifikovaným v případě kurzů Adobe), jednotliví posluchači obdrží příručku ke školení a po ukončení kurzu také osvědčení o absolvování kurzu. 5.2. Objednatel je oprávněn průběžně kontrolovat provádění dílčího plnění ve smyslu § 2593 Občanského zákoníku. Poskytovatel se zavazuje umožnit objednateli tuto kontrolu služeb provádět. Za tímto účelem je poskytovatel povinen předložit objednateli veškerou dokumentaci související s poskytováním služeb, vyžádanou objednatelem. Za tímto účelem je poskytovatel povinen předložit objednateli veškerou dokumentaci související s prováděním dílčího plnění vyžádanou objednatelem. 5.3. Dílčí plnění poskytovatel předá objednateli jako celek nejpozději v termínu určeném ve smyslu čl. 3.1. této Smlouvy, v místě plnění stanoveném ve smyslu čl. 3.2. této Smlouvy. 6. Platební podmínky 6.1. Nárok na úhradu ceny za dílo objednatelem poskytovateli vzniká postupně vždy po ukončení každého dílčího plnění, a to ve výši ceny za dílčí plnění (části služeb), která byla objednatelem převzata bez výhrad (tzn., že poskytovatel je oprávněn požadovat po objednateli úhradu dílčí ceny v návaznosti na plnění této Smlouvy jedním daňovým dokladem (fakturou). Úhrada každé dílčí ceny bude provedena na základě poskytovatelem vystaveného daňového dokladu (faktury), a to na bankovní účet uvedený na tomto daňovém dokladu (faktuře). Objednatel neposkytuje zálohy. Pokud budou u dodavatele shledány důvody k naplnění institutu ručení za daň podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, bude objednatel při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a toho zákona. 6.2. Každý daňový doklad (faktura) musí obsahovat zejména všechny náležitosti stanovené zák. č. 235/2004 Sb., o DPH (dále též „zákon o DPH"), ve znění pozdějších předpisů, dále musí daňový doklad (faktura) obsahovat číslo Dohody, podle které se uskutečňuje plnění, a následující údaje k identifikaci objednatele je zhotovitel povinen na tomto daňovém dokladu (faktuře) uvést následující údaje: „Objednatel: Česká republika-Ministerstvo obrany, se sídlem Tychonova 1, 160 01 Praha 6. IČ: 60162694, DIČ: CZ60162694. Konečný příjemce: Vojenský útvar 1970, Víta Nejedlého, 68201 Vyškov“. Číslo výzvy k poskytnutí plnění. Zhotovitel je povinen v daňovém dokladu (faktuře) cenu za jednotlivá dílčí plnění části díla) rozepsat po jednotlivých položkách rozpočtu. Součástí daňového dokladu (faktury) jsou originály protokolu podepsaného za objednatele zástupcem objednatele oprávněným jednat ve věcech technických, které se vztahují k příslušným dílčím plněním (částem díla). Pokud budou u dodavatele zdanitelného plnění shledány důvody k naplnění institutu ručení za daň podle § 109 zákona o DPH, bude objednatel při zasílání úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a zákona o DPH 6.3. Daňový doklad (fakturu) doručí zhotovitel objednateli prostřednictvím datové schránky ukbwcxd název Fakturace (Ministerstvo obrany) nebo v listinné podobě na adresu: Vojenský útvarl970, Víta Nejedlého 1, 682 01 Vyškov. Objednatel zaplatí cenu dle 4 daňového dokladu (faktury) nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení tohoto daňového dokladu (faktury), byl-li daňový doklad (faktura) objednateli doručen nejpozději do 14. 12. 2021. 6.4. Za den splnění platební povinnosti se považuje den odepsání ceny dle daňového dokladu (faktury) z účtu objednatele ve prospěch poskytovatele. 6.5. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit daňový doklad (fakturu), který neobsahuje požadované náležitosti, není doložen požadovanými, nebo úplnými doklady, nebo obsahuje nesprávné cenové údaje. 6.6. Ve vráceném daňovém dokladu (faktuře) musí objednatel vyznačit důvod vrácení daňového dokladu (faktury). Oprávněným vrácením daňového dokladu (faktury) přestává běžet původní lhůta splatnosti daňového dokladu (faktury) a běží nová lhůta stanovená dle čl. 6.3. této Smlouvy ode dne prokazatelného doručení opraveného a všemi náležitostmi opatřeného daňového dokladu (faktury) objednateli. 7. Smluvní pokuty 7.1. Za nesplnění závazku z této Smlouvy se sjednávají následující smluvní pokuty: 7.1.1. je-li poskytovatel v prodlení s předáním dokončeného dílčího plnění (tj. části služeb) objednateli ve lhůtě sjednané v čl. 3.2. této Smlouvy, je poskytovatel povinen zaplatit objednateli za každý započatý den prodlení 0,5 % z ceny dílčího plnění, nejvýše však 100% z ceny dílčího plnění včetně DPH stanovené ve jmenovité objednávce dílčího plnění, přičemž za poslední den prodlení se považuje den převzetí dílčího plnění (tj. části služeb) objednatelem, bylo-li dílčí plnění (část služeb) převzato objednatelem bez výhrad, anebo okamžik vypořádání všech výhrad, bylo-li dílčí plnění (část služeb) objednatelem převzato s výhradami. 7.1.2. je-li objednatel v prodlení s umožněním převzetí předmětu dílčího plnění poskytovatelem k provedení dílčího plnění, je objednatel povinen zaplatit poskytovateli za každý započatý den prodlení 0,5 % z ceny dílčího plnění, nejvýše však 100% z ceny dílčího plnění včetně DPH stanovené ve jmenovité objednávce dílčího plnění. 7.2. Smluvní strany uplatní nárok na smluvní pokutu a její výši písemnou výzvou u poskytovatele na jeho adrese pro doručování. Poskytovatel je povinen zaplatit uplatněnou smluvní pokutu objednateli do 21 dnů od doručení této výzvy. 7.3. Smluvní pokutu zaplatí poskytovatel bez ohledu na to, vznikla-li objednateli škoda. Náhrada škody je vymahatelná samostatně v plné výši vedle smluvní pokuty. 8. Odstoupení od Smlouvy, výpověď Smlouvy 8.1. Smluvní strany se dohodly na tom, že tato Smlouva zaniká vedle ostatních případů stanovených občanským zákoníkem také jednostranným odstoupením od Smlouvy ze strany objednatele pro její podstatné porušení poskytovatelem nebo její výpovědí ze strany objednatele. 8.2. Podstatným porušením povinností ze strany poskytovatele se rozumí: 8.2.1. prodlení poskytovatele se splněním povinnosti dle čl. 4.3. této Smlouvy po dobu delší než 10 pracovních dnů; 5 8.2.2. prodlení poskytovatele s předáním dokončeného dílčího plnění (tj. části služeb) objednateli ve lhůtě sjednané v čl. 3.1. této Smlouvy po dobu delší než 10 dnů; 8.2.3. opakované porušení povinností poskytovatele vyplývající z této Smlouvy, přičemž opakovaným porušením se rozumí nejméně třetí porušení jakékoliv povinnosti. 8.3. Objednatel je oprávněn tuto Smlouvu vypovědět, a to i bez udání důvodu. Výpověď musí být učiněna písemně, výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začne běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícím po dni. kdy byla výpověď poskytovateli doručena. 9. Zvláštní ujednání 9.1. Všechny právní vztahy, které vzniknou při realizaci závazků vyplývajících z této Smlouvy, se řídí právním řádem České republiky. 9.2. Tuto Smlouvu lze měnit pouze písemným, číslovaným, oboustranně potvrzeným ujednáním, výslovně nazvaným dodatek ke Smlouvě podepsaným statutárními orgány nebo zmocněnými zástupci obou smluvních stran. Jiné zápisy, protokoly apod. se za změnu Smlouvy nepovažují. V případě změny zástupce objednatele nebo poskytovatele oprávněného jednat ve věcech technických nebude vyhotoven dodatek ke Smlouvě; smluvní strana, u které ke změně zástupce došlo, je povinna tuto změnu oznámit druhé smluvní straně. Účinnost změny nastává okamžikem doručení oznámení příslušné smluvní straně. 9.3. Zástupce objednatele oprávněný jednat ve věcech technických může za objednatele činit pouze tyto úkony: 9.3.1. dohodnout s poskytovatelem den a datum předání dílčího plnění (tj. části služeb) - čl. 5.5. této Smlouvy; a 9.3.2. převzít dílčí plnění (tj. část služeb) bez výhrad dle čl. 5.6.1. této Smlouvy, a to včetně podpisu protokolu, nebo odmítnout dílčí plnění (tj. část služeb) převzít dle Čl. 5.6.2. této Smlouvy, a to včetně vyhotovení a podpisu zápisu o odmítnutí převzít dílčí plnění. Zástupce objednatele oprávněný jednat ve věcech technických není oprávněn zejména rozhodnout nebo s objednatelem dohodnout způsob vypořádání nároků z vad plnění. Úkony učiněné zástupcem objednatele oprávněným jednat ve věcech technických nad takto vymezený rámec nezavazují objednatele. 9.4. Smluvní strany sjednaly, že doručování se provádí na doručovací adresy uvedené v záhlaví této Smlouvy a to doporučeně s dodejkou, nebo osobně proti potvrzení o převzetí. V případě, že smluvní strana odmítne doručovanou zásilku převzít, platí den odmítnutí převzetí za den doručení. V případě, že smluvní strana nevyzvedne zásilku v úložní době u držitele poštovní licence, má se za to, že zásilka byla doručena třetím dnem od uložení a to, i když se smluvní strana o uložení nedozvěděla. 9.5. V případě zániku poskytovatele je tento povinen ihned sdělit objednateli tuto skutečnost event. sdělit svého právního nástupce. V případě změny sídla, místa podnikání, nebo doručovací adresy je tuto skutečnost smluvní strana, u níž ke změně došlo, povinna neprodleně písemně oznámit druhé smluvní straně. Účinnost změny pro účely této Smlouvy nastává dnem doručení tohoto písemného oznámení příslušné smluvní straně. 9.6. Neplatnost některého ze smluvních ustanovení nemá vliv na platnost ustanovení ostatních. Dojde-li k rozporu mezi zněním této Smlouvy a kterékoli výzvy k poskytnutí plnění dle této Smlouvy, mají při aplikaci přednost ujednání obsažená v této Smlouvě. 6 9.7. Smluvní sírany jsou oprávněny postoupit jakoukoliv pohledávku nebo závazek vyplývající z této Smlouvy pouze s předchozím písemným souhlasem druhé smluvní strany. 9.8. Poskytovatel bere na vědomí, že místem plnění jsou objekty důležité pro obranu státu ve smyslu § 29 zák. č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany ČR, ve znění pozdějších právních předpisů. Poskytovatel se zavazuje dodržovat veškerá interní nařízení upravující vstup do těchto objektů, která byla v této souvislosti vydána statutárním orgánem, do jehož působnosti tyto objekty důležité pro obranu státu náleží. 9.9. Poskytovatel souhlasí se zveřejněním obsahu této Smlouvy. 9.10. V případě, že nastane rozpor mezi touto Smlouvou a jejími přílohami, budou přednostně aplikována ustanovení této Smlouvy. 9.11. Tato Smlouva se uzavírá na dobu určitou s počátkem účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 9.12. Tato Smlouva má 7 stran, jsou k ní připojeny 2 přílohy, je vyhotovena ve dvou výtiscích, z nichž obdrží jeden výtisk objednatel a jeden výtisk poskytovatel. K této Smlouvě jsou připojeny 2 přílohy, které tvoří její nedílnou součást: Příloha č 1 - Vzor výzvy k poskytnutíplnění Příloha č 2 - Rozsah a bližší specifikace kurzů Ve Vyškově, dne V Praze, dne žfýis/ Za objednatele brig. gen. Ing. Radek Hasala 7 Příloha č. 1 Rámcové dohody o poskytování služeb č. 1750/118/2021-1970 Vzor výzvy k poskytnutí plnění VÝZVA K POSKYTNUTÍ PLNĚNÍ č............... ve smyslu čl. 4.1. a násl. Rámcové smlouvy o poskytování služeb č. 1750/118/2021-1970 Objednatel: Poskytovatel: ČESKÁ REPUBLIKA - MINISTERSTVO GOPAS, a.s. OBRANY se sídlem Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10 se sídlem Tychonova 1,160 01 Praha 6, jejímž jménem jedná Ing. Petr Daniel, jejímž jménem jedná velitel VÚ 1970 předseda správní rady Vyškov Identifikační číslo: 63911035 brig. gen. Ing. Radek Hasala Bankovní spojení: Raiffeisen Bank, a.s......... se sídlem kanceláří: Víta Nejedlého, 682 01 Číslo bankovního účtu: 1111028/5500 Vyškov Identifikační čisto: 60162694 DIČ: CZ60162694 Bankovní spojení: 404881/0710 V souladu s uzavřenou Smlouvou o poskytování služeb č. 1750/118/2021-1970 Vás vyzýváme k provedení dílčího plnění, jehož specifikaci tvoří jako nedílná součást přílohu č. 1 této výzvy: Název Termín Počet Cena za Cena kurzu Cena kurzu 1 bez DPH vč DPH posineha čů posluchače bez DPH Cena dílčího plnční celkem 90832 Kč 109906,72 Kč Za objednatele Za poskytovatele 8 Příloha č. 2 rámcové dohody o poskytování služeb č. 1750/118/2021-1970 Rozsah a bližší specifikace kurzů Automatizované testováni za použiti Robot Framework Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021 Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích Doba trvání kurzu: 1 den Obsah kurzu: o Teorie automatizovaného testování o Robot Framework o Cvičení na problematiku o PyCHarm a první projekty o Selenium keywordy a jejich užití na webové testování o Tvorba testovacích scénářů o Exekuce testů a kontrola test logů o Pokročilé keywordy a jak je použít o Struktura kódu o Proměnné o FOR loops o Práce s daty z Excel souboru JavaScript ESó/ECMAScript 6 Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021 Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích Doba trvání kurzu: 2 dny Obsah kurzu: • Úvod do JavaScriptu Scriptování na webovských Stánkách - Vlastnosti jazyka JavaScript - JavaScript a HTML • Jak fungují bloky - Práce s proměnnými. Let a Var, konstaty Hoisting • Deklarace funkce • Práce s objekty • Práce s polem Spread operátor Destrukturalizace pole Symboly - Datová struktura Sets, Maps • ES6 práce s polem Funkcionální programování - Map, Filter, Reduce - ForEach, For-Of, For-In • Asynchronní funkce________________ 9 - průvodce sestavou používání sekcí a konců stránek použití výrazů v sestavách řazení a seskupování, záhlaví a zápatí skupiny • Možnosti a správa databáze Microsoft Office 2019 Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021 Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích Doba trvání kurzu: 1 den Obsah kurzu: • Microsoft Excel 2019 Power Query, nové funkce v Excelu 2019 a kontingenční tabulky: Konsolidace a očištění dat přes Power Query Automatizovaná tabulka s mnoha připravenými nástroji - Vybrané funkce - IFS, HODNOTA.NA.TEXT, SVYHLEDAT, 1FERROR, SWITCH, ISOWEEKNUM Dynamické doplňování - Reporting - Kontingenční tabulky: seskupování kalendářních dat, grafické filtry - průřezy a časová osa, procentuální přepočet absolutních čísel, vizualizace dat pomocí podmíněného formátování, kontingenční grafy Microsoft Powerpoint 2019 Nový přechod Morfing - Dynamický náhled snímků Grafická schémata z textů na snímcích Práce s obrázky - Rychlý redesign prezentace • Microsoft Word 2019 V aplikaci Microsoft Word spolupráce v reálném čase na jednom dokumentu s kolegy a dále si ukážeme: Efektivní vybírání textů Netisknutelné znaky aneb z nich se pozná vše Tabelační zarážky Osamocené předložky a spojky Práce s pravítkem - Automatický text Trvalé zvýraznění polí - Styly vs. přímé formátování - Zajištění orientace jedné stránky na šířku a zbytek dokumentu na výšku Revize a chatování přímo v dokumentu Spolupráce s kolegy v reálném čase na jednom dokumentu React.js Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021 Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích Doba trvání kurzu: 2 dny Obsah kurzu: • Úvod do React.js__________________________________________ 10 • Nastavení vývojového prostředí • Anatomie React aplikace • Prezentace dat a vstupy • Routing • Flux a Redux MicrosoftAccess pro pokročilé Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021 Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích Doba trvání kurzu: 2 dny Obsah kurzu: • Zopakování důležitých databázových pojmů • Pokročilé dotazovací techniky • Pokročilá tvorba formulářů a sestav • Makra • Administrace databáze • Zabezpečení databáze DOCKER - kontejnery pro LINUX Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021 Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích Doba trvání kurzu: 2 dny Obsah kurzu: • Přehled virtualizačních technologií • Architektura Dockeru • Instalace • Spuštění kontejneru • Vytvoření vlastního image • Docker Hub • Příkaz „docker" • Mapování disků,portů • Nastavení sítě • Dockerfile • Převedení/Vytvoření jednoduché aplikace kompatibilní s Dockerem • Docker Compose • Vytvoření vlastního Docker registru Základy programování a algoritmizace Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021 Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích Doba trvání kurzu: 3 dny Obsah kurzu: • Základní pojmy - Program/Algoritmus Proces vývoje Kompilace ______- Debugging_____________________________________________ 11 • Data a datové struktury Proměnná Datový typ - Pole • Práce s výrazy Výrazy a operátory Práce s čísly - Práce s textovými řetězci - Logické výrazy (AND. OR, XOR) - Binární soustava • Algoritmizace Analýza problému Sekvence, selekce, iterace - Diagram toku Modularizace (předdefinované procesy) Programovací jazyky Přehled programovacích jazyků - Obecný zápis syntaxe • Event-Driven programování Události Událostní procedury • Základní příkazy jazyka Visual Basic Deklarace proměnné Rozsah platnosti proměnné Deklarace pole - If...then...else Select čase For...next Do...while Do...loop - Exit • Chyby - Syntaktické Run-time - Logické • Závěrečné pokyny Dokumentace programového kódu - Poskytnutí nápovědy uživateli Modularita a budoucí rozšiřování programu 12 Vyťal: ACAelD.’.l - l=-uir.c Cc... l»Iatio=t:«: : 1.9.1021 I2:Í0:Í l-íW0-02:í»