Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17157367: RD - počítačové kurzy

Příloha RD počítačové kurzy registr.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Rámcová dohoda č. 1750/118/2021-1970

                  uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb„ občanský zákoník

Smluvní strany:

ČESKÁ REPUBLIKA - MINISTERSTVO OBRANY
jejímž jménem jedná velitel VÚ 1970 Vyškov
brig. gen. Ing. Radek Hasala
se sídlem: Víta Nejedlého, 682 01 Vyškov
Identifikační číslo: 60162694
DIČ: CZ60162694
Bankovní spojení: 26030881/0710
Zástupce objednatele oprávněný jednat ve věcech technických:
Telefonické spojení:
Adresa pro doručování korespondence: VÚ 1970, Víta Nejedlého, 682 01 Vyškov
jako OBJEDNATEL (dále jen „objednatel"') na straně jedné

a

GOPAS, a.s.

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudem v Praze, oddíl B, vložka 7753
Sídlo: Kodaňská 1141/46, 101 00 Praha 10
IČ: 63911035

DIČ: CZ 63911035

Jejímž jménem jedná Ing. Petr Daniel, předseda správní rady

Bankovní spojení: Raiffeisen Bank, a.s.

Číslo účtu:       1111028/5500

Kontaktní osoba:

                           datová schránka mi5ea5m
Adresa pro doručování korespondence: Kodaňská 1141/46, 101 00 Praha 10

jako POSKYTOVATEL (dále jen „poskytovatel") na straně druhé

dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „Občanský zákoník") uzavírají tuto rámcovou
dohodu (dále jen „Smlouva"):

1. Předmět a účel Smlouvy

1.1. Poskytovatel se touto Smlouvou zavazuje poskytovat na svůj náklad a nebezpečí pro
        objednatele služby definované touto Smlouvou, a to postupně po dílčích plněních (tj. po
        částech) a objednatel se zavazuje po Částech tyto služby převzít a zaplatit cenu.

1.2. Službami se pro účely této Smlouvy rozumí organizace počítačových kurzů uvedených níže
        poskytovatelem na vlastní náklad, nebezpečí a ve vlastních učebních prostorech pro
        zaměstnance objednatele, přičemž na závěr kurzu posluchači obdrží osvědčení o absolvování
        kurzu. Rozsah kurzů a jejich bližší specifikace jsou uvedeny v příloze číslo 2 této smlouvy.:
                                                                  1
       • Automatické testování za použití Robot Framework
       • JavaScript ES6/ECMAScript 6
       • Microsoft Office 2019
       • React.js
       • Microsoft Access pro pokročilé
       • DOCKER - kontejnery pro LINUX
       • Základy programování a algoritmizace

1.3. Dílčím plněním (tj. částí služeb) se pro účely této Smlouvy rozumí kurzy definované
        objednatelem jednou schválenou výzvou k poskytnutí plnění.

1.4. Účelem této Smlouvy je zvýšení odborné kvalifikace zaměstnanců VÚ 1970 Vyškov
        k zabezpečení výuky v kurzech objednatele a k zabezpečení programátorů aplikací.

2. Cena za službu

2.1. Cena za poskytnutí služeb se sjednává jako nejvýše přípustná ve výši 109 906,72 CZK
        včetně DPH (slovy: stodevčttisícdevětsetšest 72/100 CZK). V takto sjednané ceně jsou
        zahrnuty veškeré náklady poskytovatele související s poskytnutím služby.

2.2. Cena za jednotlivá dílčí plnění bude stanovena na základě skutečně provedených kurzů až po
        jejich převzetí objednatelem, přičemž za jednotlivá dílčí plném ve smyslu čl. 3.2. této
         Smlouvy se cena stanoví takto:

2.3.

název     Předp.                 Cena za                   Cena celkem  Cena celkem
                               1 posluchače                  bez DPH      vč. DPH
          počet
       posluchačů                bez DPH

       Celkem                                              90832,00 109906,72
                            2
3. Lhůty a místo plnění

3.1. Kurzy proběhnou v prostorách dodavatele od podpisu smlouvy nejpozději do 13.12.2021
        v termínech stanovených jednotlivými oboustranně podepsanými výzvami k poskytnutí
        plnění. Tyto termíny budou stanoveny na základě dohody obou smluvních stran v souladu
        s přílohou Číslo 2 této smlouvy.

4. Výzvy k poskytnutí plnění

4.1. Výzvou k poskytnutí plnění se pro účely této Smlouvy rozumí jednostranný úkon objednatele
        adresovaný poskytovateli ve smyslu čl. 4.2. této Smlouvy, kterým objednatel specifikuje
        konkrétní dílčí plnění (tj. části služeb) co do rozsahu plnění, přičemž vzor výzvy k poskytnutí
        plnění je připojen jako příloha č. 1 k této Smlouvě. Objednatel je povinen vyplnit
        v objednávce tyto údaje:

4.1.1. číslo výzvy k poskytnutí plnění;

4.1.2. specifikaci dílčího plnění, tj. části služeb (zejména označení kurzu a upřesnění počtu
        posluchačů);

4.1.3. cenové údaje k dílčímu plnění;
4.1.4. den zahájení dílčího plnění (tj. části služeb); a
4.1.5. den ukončení dílčího plnění (tj. části služeb).

4.2. Objednatel zasílá poskytovateli výzvy k poskytnutí plnění prostřednictvím portálu e-Tržiště
        úkonem s označením „výzva k plnění", přičemž výzva k poskytnutí plnění poskytovatele je k
        úkonu „výzva k plnění" připojena jako její příloha. Portálem e-Tržiště se pro účely této
        Smlouvy rozumí úvodní internetová stránka vvww.portalnen.cz- kde jsou odkazy na
        zveřejňovaná výběrová řízení a další informace o veřejných zakázkách zadávaných
        objednatelem.

4.3. Poskytovatel je povinen nejpozději do týdne ode dne uveřejnění úkonu „výzva k plném"
        prostřednictvím portálu e-Tržiště:

4.3.1. přijmout objednávku, a to prostřednictvím portálu e-Tržiště; nebo

4.3.2. sdělit objednateli na tel. č.     a současně také prostřednictvím e-mailové

adresy objednatele                       že objednávku ve smyslu této Smlouvy

považuje za neplatnou včetně popisu všech jejich vad, přičemž neplatnou Výzvou k

poskytnutí plnění se pro účely této smlouvy rozumí:

4.3.2.1. výzva k poskytnutí plnění, která není objednatelem vyplněna ve všech svých
            částech tak, jak stanovuje tato Smlouva;

4.3.2.2. výzva k poskytnutí plném, ve které jsou vyplněné údaje v rozporu s touto
            Smlouvou;

4-3.2.3. výzva k poskytnutí plnění, ve které jsou vyplněné údaje nad rámec
            stanovený touto Smlouvou;

4.3.2.4. výzva k poskytnutí plnění, která není objednatelem poskytovateli zaslána na
            příslušném formuláři; nebo

4.4. Výzva k poskytnutí plnění se považuje za schválenou a pro obě smluvní strany závaznou

        dnem jejího přijetí poskytovatelem ve smyslu čl. 4.3.1. této Smlouvy nebo marným uplynutím
        lhůty stanovené v čl. 4.3. této Smlouvy.

                                      3
4.5. S neplatnou Výzvou k poskytnutí plnění nejsou spojeny žádné účinky v souvislosti s touto
         Smlouvou, vyjma povinnosti poskytovatele vyplývající z čl. 4.3. této Smlouvy.

5. Způsob poskytování služeb

5.1. Poskytovatel je povinen zabezpečit požadované kurzy vlastními prostředky a na vlastní
         nebezpečí zejména s důrazem na organizaci kurzů v zázemí moderní počítačové učebny a
         vhodným lektorem (certifikovaným v případě kurzů Adobe), jednotliví posluchači obdrží
         příručku ke školení a po ukončení kurzu také osvědčení o absolvování kurzu.

5.2. Objednatel je oprávněn průběžně kontrolovat provádění dílčího plnění ve smyslu
         § 2593 Občanského zákoníku. Poskytovatel se zavazuje umožnit objednateli tuto kontrolu
         služeb provádět. Za tímto účelem je poskytovatel povinen předložit objednateli veškerou
         dokumentaci související s poskytováním služeb, vyžádanou objednatelem. Za tímto účelem je
         poskytovatel povinen předložit objednateli veškerou dokumentaci související s prováděním
         dílčího plnění vyžádanou objednatelem.

5.3. Dílčí plnění poskytovatel předá objednateli jako celek nejpozději v termínu určeném ve
         smyslu čl. 3.1. této Smlouvy, v místě plnění stanoveném ve smyslu čl. 3.2. této Smlouvy.

6. Platební podmínky

6.1. Nárok na úhradu ceny za dílo objednatelem poskytovateli vzniká postupně vždy po ukončení
         každého dílčího plnění, a to ve výši ceny za dílčí plnění (části služeb), která byla
         objednatelem převzata bez výhrad (tzn., že poskytovatel je oprávněn požadovat po objednateli
         úhradu dílčí ceny v návaznosti na plnění této Smlouvy jedním daňovým dokladem (fakturou).
         Úhrada každé dílčí ceny bude provedena na základě poskytovatelem vystaveného daňového
         dokladu (faktury), a to na bankovní účet uvedený na tomto daňovém dokladu (faktuře).
         Objednatel neposkytuje zálohy. Pokud budou u dodavatele shledány důvody k naplnění
         institutu ručení za daň podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve
        znění pozdějších předpisů, bude objednatel při zasílání úplaty vždy postupovat
        zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a toho zákona.

6.2. Každý daňový doklad (faktura) musí obsahovat zejména všechny náležitosti stanovené zák. č.
        235/2004 Sb., o DPH (dále též „zákon o DPH"), ve znění pozdějších předpisů, dále musí
        daňový doklad (faktura) obsahovat číslo Dohody, podle které se uskutečňuje plnění, a
        následující údaje k identifikaci objednatele je zhotovitel povinen na tomto daňovém
        dokladu (faktuře) uvést následující údaje: „Objednatel: Česká republika-Ministerstvo
        obrany, se sídlem Tychonova 1, 160 01 Praha 6. IČ: 60162694, DIČ: CZ60162694.
        Konečný příjemce: Vojenský útvar 1970, Víta Nejedlého, 68201 Vyškov“. Číslo výzvy k
        poskytnutí plnění. Zhotovitel je povinen v daňovém dokladu (faktuře) cenu za jednotlivá
        dílčí plnění části díla) rozepsat po jednotlivých položkách rozpočtu. Součástí daňového
        dokladu (faktury) jsou originály protokolu podepsaného za objednatele zástupcem
        objednatele oprávněným jednat ve věcech technických, které se vztahují k příslušným dílčím
        plněním (částem díla). Pokud budou u dodavatele zdanitelného plnění shledány důvody
        k naplnění institutu ručení za daň podle § 109 zákona o DPH, bude objednatel při zasílání
        úplaty vždy postupovat zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a zákona o DPH

6.3. Daňový doklad (fakturu) doručí zhotovitel objednateli prostřednictvím datové schránky
        ukbwcxd název Fakturace (Ministerstvo obrany) nebo v listinné podobě na adresu:
        Vojenský útvarl970, Víta Nejedlého 1, 682 01 Vyškov. Objednatel zaplatí cenu dle
                                                                 4
         daňového dokladu (faktury) nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení tohoto daňového dokladu
         (faktury), byl-li daňový doklad (faktura) objednateli doručen nejpozději do 14. 12. 2021.

6.4. Za den splnění platební povinnosti se považuje den odepsání ceny dle daňového dokladu
         (faktury) z účtu objednatele ve prospěch poskytovatele.

6.5. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit daňový doklad (fakturu), který
         neobsahuje požadované náležitosti, není doložen požadovanými, nebo úplnými doklady, nebo
         obsahuje nesprávné cenové údaje.

6.6. Ve vráceném daňovém dokladu (faktuře) musí objednatel vyznačit důvod vrácení daňového
         dokladu (faktury). Oprávněným vrácením daňového dokladu (faktury) přestává běžet původní
         lhůta splatnosti daňového dokladu (faktury) a běží nová lhůta stanovená dle čl. 6.3. této
         Smlouvy ode dne prokazatelného doručení opraveného a všemi náležitostmi opatřeného
         daňového dokladu (faktury) objednateli.

7. Smluvní pokuty

7.1. Za nesplnění závazku z této Smlouvy se sjednávají následující smluvní pokuty:

         7.1.1. je-li poskytovatel v prodlení s předáním dokončeného dílčího plnění (tj. části služeb)
                  objednateli ve lhůtě sjednané v čl. 3.2. této Smlouvy, je poskytovatel povinen zaplatit
                  objednateli za každý započatý den prodlení 0,5 % z ceny dílčího plnění, nejvýše však
                  100% z ceny dílčího plnění včetně DPH stanovené ve jmenovité objednávce dílčího
                  plnění, přičemž za poslední den prodlení se považuje den převzetí dílčího plnění (tj.
                  části služeb) objednatelem, bylo-li dílčí plnění (část služeb) převzato objednatelem bez
                  výhrad, anebo okamžik vypořádání všech výhrad, bylo-li dílčí plnění (část služeb)
                  objednatelem převzato s výhradami.

         7.1.2. je-li objednatel v prodlení s umožněním převzetí předmětu dílčího plnění
                  poskytovatelem k provedení dílčího plnění, je objednatel povinen zaplatit
                  poskytovateli za každý započatý den prodlení 0,5 % z ceny dílčího plnění, nejvýše
                  však 100% z ceny dílčího plnění včetně DPH stanovené ve jmenovité objednávce
                  dílčího plnění.

7.2. Smluvní strany uplatní nárok na smluvní pokutu a její výši písemnou výzvou u poskytovatele
         na jeho adrese pro doručování. Poskytovatel je povinen zaplatit uplatněnou smluvní pokutu
         objednateli do 21 dnů od doručení této výzvy.

7.3. Smluvní pokutu zaplatí poskytovatel bez ohledu na to, vznikla-li objednateli škoda. Náhrada
        škody je vymahatelná samostatně v plné výši vedle smluvní pokuty.

8. Odstoupení od Smlouvy, výpověď Smlouvy

8.1. Smluvní strany se dohodly na tom, že tato Smlouva zaniká vedle ostatních případů
        stanovených občanským zákoníkem také jednostranným odstoupením od Smlouvy ze strany
        objednatele pro její podstatné porušení poskytovatelem nebo její výpovědí ze strany
        objednatele.

8.2. Podstatným porušením povinností ze strany poskytovatele se rozumí:

        8.2.1. prodlení poskytovatele se splněním povinnosti dle čl. 4.3. této Smlouvy po dobu delší
                 než 10 pracovních dnů;

                                                                  5
         8.2.2. prodlení poskytovatele s předáním dokončeného dílčího plnění (tj. části služeb)
                  objednateli ve lhůtě sjednané v čl. 3.1. této Smlouvy po dobu delší než 10 dnů;

         8.2.3. opakované porušení povinností poskytovatele vyplývající z této Smlouvy, přičemž
                  opakovaným porušením se rozumí nejméně třetí porušení jakékoliv povinnosti.

8.3. Objednatel je oprávněn tuto Smlouvu vypovědět, a to i bez udání důvodu. Výpověď musí být
         učiněna písemně, výpovědní lhůta činí 1 měsíc a začne běžet prvním dnem kalendářního
         měsíce následujícím po dni. kdy byla výpověď poskytovateli doručena.

9. Zvláštní ujednání

9.1. Všechny právní vztahy, které vzniknou při realizaci závazků vyplývajících z této Smlouvy, se
         řídí právním řádem České republiky.

9.2. Tuto Smlouvu lze měnit pouze písemným, číslovaným, oboustranně potvrzeným ujednáním,
         výslovně nazvaným dodatek ke Smlouvě podepsaným statutárními orgány nebo zmocněnými
         zástupci obou smluvních stran. Jiné zápisy, protokoly apod. se za změnu Smlouvy nepovažují.
         V případě změny zástupce objednatele nebo poskytovatele oprávněného jednat ve věcech
         technických nebude vyhotoven dodatek ke Smlouvě; smluvní strana, u které ke změně
         zástupce došlo, je povinna tuto změnu oznámit druhé smluvní straně. Účinnost změny nastává
         okamžikem doručení oznámení příslušné smluvní straně.

9.3. Zástupce objednatele oprávněný jednat ve věcech technických může za objednatele činit
         pouze tyto úkony:

         9.3.1. dohodnout s poskytovatelem den a datum předání dílčího plnění (tj. části služeb) - čl.
                  5.5. této Smlouvy; a

         9.3.2. převzít dílčí plnění (tj. část služeb) bez výhrad dle čl. 5.6.1. této Smlouvy, a to včetně
                  podpisu protokolu, nebo odmítnout dílčí plnění (tj. část služeb) převzít dle Čl. 5.6.2.
                  této Smlouvy, a to včetně vyhotovení a podpisu zápisu o odmítnutí převzít dílčí plnění.

         Zástupce objednatele oprávněný jednat ve věcech technických není oprávněn zejména
         rozhodnout nebo s objednatelem dohodnout způsob vypořádání nároků z vad plnění. Úkony
         učiněné zástupcem objednatele oprávněným jednat ve věcech technických nad takto
         vymezený rámec nezavazují objednatele.

9.4. Smluvní strany sjednaly, že doručování se provádí na doručovací adresy uvedené v záhlaví
         této Smlouvy a to doporučeně s dodejkou, nebo osobně proti potvrzení o převzetí. V případě,
         že smluvní strana odmítne doručovanou zásilku převzít, platí den odmítnutí převzetí za den
         doručení. V případě, že smluvní strana nevyzvedne zásilku v úložní době u držitele poštovní
         licence, má se za to, že zásilka byla doručena třetím dnem od uložení a to, i když se smluvní
         strana o uložení nedozvěděla.

9.5. V případě zániku poskytovatele je tento povinen ihned sdělit objednateli tuto skutečnost
        event. sdělit svého právního nástupce. V případě změny sídla, místa podnikání, nebo
        doručovací adresy je tuto skutečnost smluvní strana, u níž ke změně došlo, povinna
        neprodleně písemně oznámit druhé smluvní straně. Účinnost změny pro účely této Smlouvy
        nastává dnem doručení tohoto písemného oznámení příslušné smluvní straně.

9.6. Neplatnost některého ze smluvních ustanovení nemá vliv na platnost ustanovení ostatních.
        Dojde-li k rozporu mezi zněním této Smlouvy a kterékoli výzvy k poskytnutí plnění dle této
        Smlouvy, mají při aplikaci přednost ujednání obsažená v této Smlouvě.

                                                                  6
9.7. Smluvní sírany jsou oprávněny postoupit jakoukoliv pohledávku nebo závazek vyplývající
         z této Smlouvy pouze s předchozím písemným souhlasem druhé smluvní strany.

9.8. Poskytovatel bere na vědomí, že místem plnění jsou objekty důležité pro obranu státu ve
         smyslu § 29 zák. č. 222/1999 Sb., o zajišťování obrany ČR, ve znění pozdějších právních
         předpisů. Poskytovatel se zavazuje dodržovat veškerá interní nařízení upravující vstup do
         těchto objektů, která byla v této souvislosti vydána statutárním orgánem, do jehož působnosti
         tyto objekty důležité pro obranu státu náleží.

9.9. Poskytovatel souhlasí se zveřejněním obsahu této Smlouvy.

9.10. V případě, že nastane rozpor mezi touto Smlouvou a jejími přílohami, budou přednostně
         aplikována ustanovení této Smlouvy.

9.11. Tato Smlouva se uzavírá na dobu určitou s počátkem účinnosti dnem jejího podpisu oběma
        smluvními stranami.

9.12. Tato Smlouva má 7 stran, jsou k ní připojeny 2 přílohy, je vyhotovena ve dvou výtiscích, z
        nichž obdrží jeden výtisk objednatel a jeden výtisk poskytovatel.

K této Smlouvě jsou připojeny 2 přílohy, které tvoří její nedílnou součást:
Příloha č 1 - Vzor výzvy k poskytnutíplnění
Příloha č 2 - Rozsah a bližší specifikace kurzů

Ve Vyškově, dne                  V Praze, dne  žfýis/
Za objednatele
brig. gen. Ing. Radek Hasala

                              7
Příloha č. 1 Rámcové dohody o poskytování služeb č. 1750/118/2021-1970
Vzor výzvy k poskytnutí plnění

                  VÝZVA K POSKYTNUTÍ PLNĚNÍ č...............

    ve smyslu čl. 4.1. a násl. Rámcové smlouvy o poskytování služeb č. 1750/118/2021-1970

Objednatel:                                   Poskytovatel:

ČESKÁ REPUBLIKA - MINISTERSTVO                GOPAS, a.s.
OBRANY                                           se sídlem Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10
se sídlem Tychonova 1,160 01 Praha 6,            jejímž jménem jedná Ing. Petr Daniel,
jejímž jménem jedná velitel VÚ 1970              předseda správní rady
Vyškov                                           Identifikační číslo: 63911035
brig. gen. Ing. Radek Hasala                     Bankovní spojení: Raiffeisen Bank, a.s.........
se sídlem kanceláří: Víta Nejedlého, 682 01      Číslo bankovního účtu: 1111028/5500
Vyškov
Identifikační čisto: 60162694
DIČ: CZ60162694
Bankovní spojení: 404881/0710

V souladu s uzavřenou Smlouvou o poskytování služeb č. 1750/118/2021-1970 Vás vyzýváme
k provedení dílčího plnění, jehož specifikaci tvoří jako nedílná součást přílohu č. 1 této výzvy:

Název                       Termín    Počet     Cena za   Cena kurzu  Cena kurzu
                                                    1      bez DPH     vč DPH
                                    posineha
                                        čů    posluchače
                                               bez DPH

Cena dílčího plnční celkem                                90832 Kč    109906,72 Kč

   Za objednatele                                Za poskytovatele

                                              8
Příloha č. 2 rámcové dohody o poskytování služeb č. 1750/118/2021-1970
Rozsah a bližší specifikace kurzů

  Automatizované testováni za použiti Robot Framework
  Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021
  Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích
  Doba trvání kurzu: 1 den
  Obsah kurzu:

               o Teorie automatizovaného testování
               o Robot Framework
               o Cvičení na problematiku
               o PyCHarm a první projekty
               o Selenium keywordy a jejich užití na webové testování
               o Tvorba testovacích scénářů
               o Exekuce testů a kontrola test logů
               o Pokročilé keywordy a jak je použít
               o Struktura kódu
               o Proměnné
               o FOR loops
               o Práce s daty z Excel souboru

  JavaScript ESó/ECMAScript 6
  Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021
  Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích
  Doba trvání kurzu: 2 dny
  Obsah kurzu:

      • Úvod do JavaScriptu
               Scriptování na webovských Stánkách

           - Vlastnosti jazyka JavaScript
           - JavaScript a HTML
      • Jak fungují bloky
           - Práce s proměnnými. Let a Var, konstaty

               Hoisting
      • Deklarace funkce
      • Práce s objekty
      • Práce s polem

               Spread operátor
               Destrukturalizace pole
               Symboly
          - Datová struktura Sets, Maps
      • ES6 práce s polem
               Funkcionální programování
          - Map, Filter, Reduce
          - ForEach, For-Of, For-In
      • Asynchronní funkce________________

                                                                 9
         - průvodce sestavou
             používání sekcí a konců stránek
             použití výrazů v sestavách
             řazení a seskupování, záhlaví a zápatí skupiny

    • Možnosti a správa databáze

Microsoft Office 2019
Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021
Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích
Doba trvání kurzu: 1 den
Obsah kurzu:

    • Microsoft Excel 2019
         Power Query, nové funkce v Excelu 2019 a kontingenční tabulky:
             Konsolidace a očištění dat přes Power Query
             Automatizovaná tabulka s mnoha připravenými nástroji
         - Vybrané funkce - IFS, HODNOTA.NA.TEXT, SVYHLEDAT, 1FERROR, SWITCH,
             ISOWEEKNUM
             Dynamické doplňování
         - Reporting - Kontingenční tabulky: seskupování kalendářních dat, grafické filtry -
             průřezy a časová osa, procentuální přepočet absolutních čísel, vizualizace dat pomocí
             podmíněného formátování, kontingenční grafy
             Microsoft Powerpoint 2019
             Nový přechod Morfing
         - Dynamický náhled snímků
             Grafická schémata z textů na snímcích
             Práce s obrázky
         - Rychlý redesign prezentace

    • Microsoft Word 2019
         V aplikaci Microsoft Word spolupráce v reálném čase na jednom dokumentu s kolegy a
         dále si ukážeme:
             Efektivní vybírání textů
             Netisknutelné znaky aneb z nich se pozná vše
             Tabelační zarážky
             Osamocené předložky a spojky
             Práce s pravítkem
         - Automatický text
             Trvalé zvýraznění polí
        - Styly vs. přímé formátování
        - Zajištění orientace jedné stránky na šířku a zbytek dokumentu na výšku
             Revize a chatování přímo v dokumentu
             Spolupráce s kolegy v reálném čase na jednom dokumentu

React.js
Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021
Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích
Doba trvání kurzu: 2 dny
Obsah kurzu:

    • Úvod do React.js__________________________________________

                                                               10
     • Nastavení vývojového prostředí
     • Anatomie React aplikace
     • Prezentace dat a vstupy
     • Routing
     • Flux a Redux

MicrosoftAccess pro pokročilé
Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021
Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích
Doba trvání kurzu: 2 dny
Obsah kurzu:

     • Zopakování důležitých databázových pojmů
     • Pokročilé dotazovací techniky
     • Pokročilá tvorba formulářů a sestav
     • Makra
     • Administrace databáze
     • Zabezpečení databáze

DOCKER - kontejnery pro LINUX
Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021
Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích
Doba trvání kurzu: 2 dny
Obsah kurzu:

     • Přehled virtualizačních technologií
     • Architektura Dockeru
     • Instalace
     • Spuštění kontejneru
     • Vytvoření vlastního image
     • Docker Hub
     • Příkaz „docker"
     • Mapování disků,portů
     • Nastavení sítě
     • Dockerfile
    • Převedení/Vytvoření jednoduché aplikace kompatibilní s Dockerem
    • Docker Compose
    • Vytvoření vlastního Docker registru

Základy programování a algoritmizace
Přepokládaný termín konání: červenec až prosinec 2021
Metody výuky: Odborný výklad s praktickými ukázkami, cvičení na počítačích
Doba trvání kurzu: 3 dny
Obsah kurzu:

    • Základní pojmy
         - Program/Algoritmus
             Proces vývoje
             Kompilace

______- Debugging_____________________________________________

                                                               11
• Data a datové struktury
         Proměnná
         Datový typ

    - Pole
• Práce s výrazy

         Výrazy a operátory
         Práce s čísly
    - Práce s textovými řetězci
    - Logické výrazy (AND. OR, XOR)
    - Binární soustava
• Algoritmizace
         Analýza problému
         Sekvence, selekce, iterace
    - Diagram toku
         Modularizace (předdefinované procesy)
         Programovací jazyky
         Přehled programovacích jazyků
    - Obecný zápis syntaxe
• Event-Driven programování
        Události
        Událostní procedury
• Základní příkazy jazyka Visual Basic
        Deklarace proměnné
        Rozsah platnosti proměnné
        Deklarace pole
    - If...then...else
         Select čase
        For...next
        Do...while
        Do...loop
    - Exit
• Chyby
    - Syntaktické
        Run-time
    - Logické
• Závěrečné pokyny
        Dokumentace programového kódu
    - Poskytnutí nápovědy uživateli
        Modularita a budoucí rozšiřování programu

                                                          12

                                                              Vyťal: ACAelD.’.l - l=-uir.c Cc...
                                                              l»Iatio=t:«: : 1.9.1021 I2:Í0:Í l-íW0-02:í»