Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
č.j.: 0191/202211//OOSSVVZ_OddE/l 100 SSMMLOUVA o partnerství při rreealizaci dílčího projektu v rráámci projektu „„PPODPORA INNTTEEGRACE CIZIINNCCŮ V MČ PRAHA 14 V ROCE 202211““ I. SSmmluvní ssttrany MMěěstská část Praha 14 se sídlem: - ul. Bratří Venclíků 1073, 198 2211 Praha 9 zastoupená: Jiřím Zajacem - starostou MČ Praha 14 IČO: 00231312 DIČ: CZ00231312 bannkkovní spojení: PPF banka, a.s. číslo účtu: 27-9800050998/6000 dále též „„ppřřííjejemmcce'' - Základní škola, Praha 9 - HloubČtín, Hllooubčtínská 700 se sídlem: Hlloouubčtínská 700/24, 198 00 Praha 9 - Hllooubětín Mgr. Bc. Jaarroommír Horníček, ředitel zastoupená: IČO: 49625128 zapsaná v: rejsttříku škol a školských zařízení u MŠMT pod IZO 600040356 bankovní spojení: Česká spořitelna a.s. číslo účtu: 2000936369/0800 dále též „„ partner ““ II. Předmět ssmlouvy Předmětem této smlouvy je realizace dílčího projektu partnera s číslem 6 (dále jen „„PProjekktt““), který tvoří nedílnou součást této smlouvy (příllooha č. 1), v rámci projektu pod názvem „„PPodpora intteegrraace cizinců v MČ Praha 14 v roce 20211““, v souladu s rozhodnutím MMiinniisstteerrsstva vnitra ČR (dále jen „„rroozzhodnutí MVČR”) č. 17/20211//IICC OBCE ze dne 23. 02. 2021 pod čj.: MV- 259344--1188//OOAAM-20211.. IIII.. Základní povinnosstti ssmmluvních ssttran 3.1 Partner se zavazuje reaallizovat Projekt v souladu s rozhodnutím MVVČČR a touto smlouvou a plnit veškeré povinnosti z nich vyplývající. 3.2 Příjjeemce se zavazuje vytvváářet partneerroovvi podmínky, poskytovat mu potřebnou součinnost pro reaallizaci Projektu a předávat mu inffoorrmmaace a pokyny. 3.3 Pro vylloouučení pochybností smluvní strany prohlaššuujjí, že spoluprráce příjjeemce s partnerem na reaallizaci Projektu nemá charakter dodavatelsko-odběratelského vztahu. Výkon role partnera nepředstaavvuje ze strany partnera posskkytnutí plnění vůči příjemci. Příjem fiinnaančních prostředků od příjjeemce nepředstaavvuje úplatu za poskytnuté plnění. V platbách nesmí být zakaallkulován žádný zisk ani DPH. čj.: 0191/2021/OSVZ_OddE/iil 3.4 Realizace projektu probíhá ode dne 1.1. 2021 do dne 31. 12. 2021 na místech a podle harmonogramu uvedeného v Projektu (příloha č. 1). Finanční prostředky dle čl. IV. této smlouvy jsou partnerovi posk34ovány na pokrytí nákladů Projektu vzniklých v období uvedeném v předchozí větě. Poskytnutí finančních prostředků 4.1 Předpokládané celkové uznatelné náklady Projektu vynaložené ze strany partnera činí 150.000,- Kč (slovy sto padesát tisíc korun českých). 4.2 Podrobný rozpočet projektu je uveden v Projektu (příloha č. 1). Položky jsou přísně zúčtovatelné a partner se zavazuje prostředky čerpat v souladu s položkovým rozpisem rozpočtu projektu, popisem projektu a na aktivity uvedené v popisu projektu. 4.3 Partner odpovídá za efektivní, hospodárné a účelné použití finančních prostředků v souladu s účely, pro které byly poskytnuty, a cílem projektu. 4.4 Partner je povinen vést účetnictví v souladu s příslušnou legislativou, v soustavě podvojného účetnictví. Ve vztahu k Projektu je partner povinen v rámci svého účetnictví vést oddělenou analytickou evidenci. Tato musí umožňovat jednoznačnou vazbu všech účetních případů, relevantních pro vyúčtování (zejména nákladů a výnosů), k Projektu a zároveň také k předmětnému zdroji financování (Účelový znak ÚZ 14007). Všechny účetní záznamy musí být jednoznačně identifikovatelné, ověřitelné a doložitelné originály účetních a prvotních dokladů. 4.5 Finanční prostředky na uznatelné náklady projektu dle této smlouvy budou partnerovi poskytovány po obdržení příslušných finančních prostředků dotace příjemcem. 4.6 Uznatelné náklady Projektu budou příjemcem partnerovi refundovány zpětně na základě předložené žádosti o platbu (příloha č. 3). K žádosti o platbu je partner povinen přiložit kopie účetních a prvotních dokladů a kopie dokladů potvrzujících úhradu ke všem deklarovaným uznatelným nákladům projektu. Úhrada uznatelných nákladů musí být doložena způsobem uvedeným v příloze č. 2. 4.7 Příjemce ověří způsobilost nákladů a další skutečnosti, které partner deklaruje v žádosti o platbu. Na základě této kontroly příjemce určí objem nároku partnera na refundaci. Dle stanoveného objemu nároku na refundaci poskytne příjemce ve prospěch partnera finanční prostředky z dotace bezhotovostně ve prospěch bankovního účtu partnera, který je uveden v článku I. 4.8 Příjemce poskytne partnerovi prostředky dle odst. 4.7 tohoto článku do 14 dnů ode dne doručení úplné a bezchybné žádosti o platbu, za předpokladu splnění podmínky dle odst. 4.5 tohoto článku. 4.9 Žádosti o platbu partner předloží nej později do 10. prosince 2021. K pozdějším žádostem o platbu nebude přihlédnuto. 4.10 Proplacení uznatelných nákladů za měsíc prosinec 2021 bude partner uplatňovat žádostí o zálohovou platbu, kterou předloží příjemci nejpozději 10. prosince 2021. Využití prostředků doloží partner bezprostředně po uskutečnění plateb, nej později však do 14. ledna 2022. 4.11 Partner se zavazuje dle pokynů příjemce zaslat do 14. ledna 2022 finanční zprávu ÚMČ Praha 14 a elektronicky na Finanční zpráva bude obsahovat závěrečný adresu: č.j.: 0191/2021/OSVZ_OddE/l 100 rozpočet projektu s výdaji rozdělenými stejně jako v projektu, dále přehled z účetního programu partnera ukazující souhrnně příjmy a výdaje spojené s Projektem. 4.12 Partner se zavazuje umožnit příjemci a MV ČR průběžnou a následnou kontrolu čerpání poskytnutých finančních prostředků a na požádání umožnit kontrolu originálních účetních písemností, vztahujících se k účtování poskytnutých finančních prostředků; při kontrole dodržování podmínek čerpání finančních prostředků se postupuje v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změnách některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů. V. Ostatní ujednání 5.1 Partner se zavazuj e a. řídit se při realizaci Projektu pokyny příjemce předávanými prostřednictvím koordinátora projektu, prostředky elektronické komunikace, telefonicky, b. vypracovat a předkládat průběžné zprávy za Projekt (příloha č. 4) nejpozději do měsíce, a to elektronicky na adresu: c. zasílat elektronicky veškeré tištěné výstupy, propagační (vč. informací na webu) a informační materiály projektu před zveřejněním příjemci ke schválení. Tyto materiály budou obsahovat informaci, že uvedená akce je pořádána v rámci projektu „Podpora integrace cizinců v MČ Praha 14 v roce 2021 “ za finanční podpory MV ČR a městské části Praha 14, a bude připojeno logo městské části Praha 14 a MV ČR; d. zveřejnit informaci o projektu na svých webových stránkách; e. neprodleně, nejpozději však do 5 dnů od zjištění skutečností, písemně oznámit příjemci veškeré změny, které mají vliv na vlastní realizaci Projektu, zejména pokud se dotýkají rozpočtu Projektu. Případné změny Projektu podléhají schválení ze strany MV ČR formou vydání nového rozhodnutí o přiznání dotace. Žádosti o změnu dotace lze podávat MV ČR prostřednictvím příjemce nejpozději do 31. října 2021; f. vypracovat závěrečnou zprávu o realizaci Projektu (příloha č. 5), shrnující poznatky z Projektu, dle pokynů koordinátora Projektu, a doručit ji příjemci nejpozději do 14. ledna 2022 elektronicky včetně všech příloh na adresu: a písemně na 03bor sociálních věcí a zprávě budou přiloženy všechny tištěné a mediální výstupy Projektu; g. řádně uchovávat veškeré dokumenty související s realizací Projektu v souladu s platnými právními předpisy ČR. Tedy uchovávat veškeré dokumenty související s činnostmi, které realizuje pro projekt po dobu 10 let od ukončení Projektu, přičemž tato lhůta začíná běžet 1. ledna následujícího kalendářního roku poté, kdy byla příjemci vyplacena závěrečná platba. 5.2 5.3 č.j.: 0191/2021/OSVZ_OddE/llo^ VI. Závěrečná ustanovení 6.1 Tuto smlouvu mohou smluvní strany změnit a doplnit pouze formou písemných dodatků, které budou vzestupně nepřerušovanou řadou číslovány, výslovně prohlášeny za dodatek této smlouvy a podepsány oprávněnými zástupci smluvních stran. 6.2 Uzavření této smlouvy schválila Rada městské části Praha 14 dne 19.04.2021 usnesením č. 21 l/RMČ/2021. 6.3 Vyskytnou-li se jiné skutečnosti neupravené touto smlouvou, řídí se jejich posouzení obecně platnými právními předpisy. 6.4 Zástupci smluvních stran shodně prohlašují, že smlouva vyjadřuje jejich svobodnou vůli, že smlouvu neuzavřeli v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek, že se s obsahem seznámili, je jim jasný a nemají proti němu námitek, což zde svými podpisy potvrzují. 6.5 Zástupci smluvních stran berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru smluv v souladu s ustanoveními zákona č. 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů. 6.6 Smlouva je vyhotovena ve 3 stejnopisech, přičemž příjemce obdrží 2 stejnopisy a partner obdrží 1 stejnopis. Přílohy: 1. Projekt 2. Pravidla pro dokládání uznatelných nákladů 3. Závazný vzor žádosti o platbu 4. Závazný vzor průběžné zprávy za projekt 5. Závazný vzor závěrečné zprávy za projekt V Praze dne: ""Z 07. 2021 V Praze dne: 44 Jákladní škola H•tCoOtrt;)é4t9í?n6sH2i