Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17159031: Smlouva o partnerství při realizaci dílčího projektu v rámci projektu

Příloha ZS_Hloubetin_Smlouva_o_partnerstvi_c__0191.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        č.j.: 0191/202211//OOSSVVZ_OddE/l 100

                                           SSMMLOUVA
                        o partnerství při rreealizaci dílčího projektu

                                        v rráámci projektu

„„PPODPORA INNTTEEGRACE CIZIINNCCŮ V MČ PRAHA 14 V ROCE 202211““

                                               I.

                                        SSmmluvní ssttrany

MMěěstská část Praha 14
se sídlem:                    - ul. Bratří Venclíků 1073, 198 2211 Praha 9
zastoupená:
                              Jiřím Zajacem - starostou MČ Praha 14
IČO:                          00231312

DIČ:                          CZ00231312
bannkkovní spojení: PPF banka, a.s.
číslo účtu:                   27-9800050998/6000
dále též „„ppřřííjejemmcce''

- Základní škola, Praha 9 - HloubČtín, Hllooubčtínská 700
se sídlem:                    Hlloouubčtínská 700/24, 198 00 Praha 9 - Hllooubětín
                              Mgr. Bc. Jaarroommír Horníček, ředitel
zastoupená:
IČO:
                              49625128
zapsaná v:                    rejsttříku škol a školských zařízení u MŠMT pod IZO 600040356
bankovní spojení: Česká spořitelna a.s.
číslo účtu:                   2000936369/0800
dále též „„ partner ““

                                                            II.
                                              Předmět ssmlouvy

Předmětem této smlouvy je realizace dílčího projektu partnera s číslem 6 (dále jen „„PProjekktt““),
který tvoří nedílnou součást této smlouvy (příllooha č. 1), v rámci projektu pod názvem
„„PPodpora intteegrraace cizinců v MČ Praha 14 v roce 20211““, v souladu s rozhodnutím
MMiinniisstteerrsstva vnitra ČR (dále jen „„rroozzhodnutí MVČR”) č. 17/20211//IICC OBCE ze dne
23. 02. 2021 pod čj.: MV- 259344--1188//OOAAM-20211..

                                                       IIII..
                                 Základní povinnosstti ssmmluvních ssttran
3.1 Partner se zavazuje reaallizovat Projekt v souladu s rozhodnutím MVVČČR a touto
       smlouvou a plnit veškeré povinnosti z nich vyplývající.
3.2 Příjjeemce se zavazuje vytvváářet partneerroovvi podmínky, poskytovat mu potřebnou
       součinnost pro reaallizaci Projektu a předávat mu inffoorrmmaace a pokyny.
3.3 Pro vylloouučení pochybností smluvní strany prohlaššuujjí, že spoluprráce příjjeemce s
       partnerem na reaallizaci Projektu nemá charakter dodavatelsko-odběratelského vztahu.
       Výkon role partnera nepředstaavvuje ze strany partnera posskkytnutí plnění vůči příjemci.
       Příjem fiinnaančních prostředků od příjjeemce nepředstaavvuje úplatu za poskytnuté plnění.
       V platbách nesmí být zakaallkulován žádný zisk ani DPH.
                                                                  čj.: 0191/2021/OSVZ_OddE/iil
3.4 Realizace projektu probíhá ode dne 1.1. 2021 do dne 31. 12. 2021 na místech a podle

       harmonogramu uvedeného v Projektu (příloha č. 1). Finanční prostředky dle čl. IV. této
       smlouvy jsou partnerovi posk34ovány na pokrytí nákladů Projektu vzniklých v období
       uvedeném v předchozí větě.

         Poskytnutí finančních prostředků

4.1 Předpokládané celkové uznatelné náklady Projektu vynaložené ze strany partnera činí
        150.000,- Kč (slovy sto padesát tisíc korun českých).

4.2 Podrobný rozpočet projektu je uveden v Projektu (příloha č. 1). Položky jsou přísně
       zúčtovatelné a partner se zavazuje prostředky čerpat v souladu s položkovým rozpisem
       rozpočtu projektu, popisem projektu a na aktivity uvedené v popisu projektu.

4.3 Partner odpovídá za efektivní, hospodárné a účelné použití finančních prostředků
       v souladu s účely, pro které byly poskytnuty, a cílem projektu.

4.4 Partner je povinen vést účetnictví v souladu s příslušnou legislativou, v soustavě
      podvojného účetnictví. Ve vztahu k Projektu je partner povinen v rámci svého
       účetnictví vést oddělenou analytickou evidenci. Tato musí umožňovat jednoznačnou

       vazbu všech účetních případů, relevantních pro vyúčtování (zejména nákladů a výnosů),
       k Projektu a zároveň také k předmětnému zdroji financování (Účelový znak ÚZ 14007).
       Všechny účetní záznamy musí být jednoznačně identifikovatelné, ověřitelné a
       doložitelné originály účetních a prvotních dokladů.

4.5 Finanční prostředky na uznatelné náklady projektu dle této smlouvy budou partnerovi
       poskytovány po obdržení příslušných finančních prostředků dotace příjemcem.

4.6 Uznatelné náklady Projektu budou příjemcem partnerovi refundovány zpětně na základě
      předložené žádosti o platbu (příloha č. 3). K žádosti o platbu je partner povinen přiložit
       kopie účetních a prvotních dokladů a kopie dokladů potvrzujících úhradu ke všem
       deklarovaným uznatelným nákladům projektu. Úhrada uznatelných nákladů musí být
       doložena způsobem uvedeným v příloze č. 2.

4.7 Příjemce ověří způsobilost nákladů a další skutečnosti, které partner deklaruje v žádosti
       o platbu. Na základě této kontroly příjemce určí objem nároku partnera na refundaci.
       Dle stanoveného objemu nároku na refundaci poskytne příjemce ve prospěch partnera
       finanční prostředky z dotace bezhotovostně ve prospěch bankovního účtu partnera,
      který je uveden v článku I.

4.8 Příjemce poskytne partnerovi prostředky dle odst. 4.7 tohoto článku do 14 dnů ode dne
       doručení úplné a bezchybné žádosti o platbu, za předpokladu splnění podmínky dle
       odst. 4.5 tohoto článku.

4.9 Žádosti o platbu partner předloží nej později do 10. prosince 2021. K pozdějším
       žádostem o platbu nebude přihlédnuto.

4.10 Proplacení uznatelných nákladů za měsíc prosinec 2021 bude partner uplatňovat žádostí
       o zálohovou platbu, kterou předloží příjemci nejpozději 10. prosince 2021. Využití
       prostředků doloží partner bezprostředně po uskutečnění plateb, nej později však do
        14. ledna 2022.

4.11 Partner se zavazuje dle pokynů příjemce zaslat do 14. ledna 2022 finanční zprávu
         ÚMČ Praha 14 a elektronicky na
         Finanční zpráva bude obsahovat závěrečný
adresu:
                                                   č.j.: 0191/2021/OSVZ_OddE/l 100

       rozpočet projektu s výdaji rozdělenými stejně jako v projektu, dále přehled z účetního
       programu partnera ukazující souhrnně příjmy a výdaje spojené s Projektem.
4.12 Partner se zavazuje umožnit příjemci a MV ČR průběžnou a následnou kontrolu čerpání
       poskytnutých finančních prostředků a na požádání umožnit kontrolu originálních
       účetních písemností, vztahujících se k účtování poskytnutých finančních prostředků; při
       kontrole dodržování podmínek čerpání finančních prostředků se postupuje v souladu se
       zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změnách některých
       zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 255/2012
       Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů.

                                 V.

                                 Ostatní ujednání

5.1 Partner se zavazuj e

     a. řídit se při realizaci Projektu pokyny příjemce předávanými prostřednictvím
     koordinátora projektu,                                          prostředky elektronické

     komunikace, telefonicky,

     b. vypracovat a předkládat průběžné zprávy za Projekt (příloha č. 4) nejpozději do
                                                           měsíce, a to elektronicky na adresu:

     c. zasílat elektronicky veškeré tištěné výstupy, propagační (vč. informací na webu) a
         informační materiály projektu před zveřejněním příjemci ke schválení. Tyto materiály
         budou obsahovat informaci, že uvedená akce je pořádána v rámci projektu „Podpora
         integrace cizinců v MČ Praha 14 v roce 2021 “ za finanční podpory MV ČR a městské
         části Praha 14, a bude připojeno logo městské části Praha 14 a MV ČR;

     d. zveřejnit informaci o projektu na svých webových stránkách;

     e. neprodleně, nejpozději však do 5 dnů od zjištění skutečností, písemně oznámit
         příjemci veškeré změny, které mají vliv na vlastní realizaci Projektu, zejména pokud
         se dotýkají rozpočtu Projektu. Případné změny Projektu podléhají schválení ze strany
         MV ČR formou vydání nového rozhodnutí o přiznání dotace. Žádosti o změnu dotace
          lze podávat MV ČR prostřednictvím příjemce nejpozději do 31. října 2021;

     f. vypracovat závěrečnou zprávu o realizaci Projektu (příloha č. 5), shrnující poznatky
         z Projektu, dle pokynů koordinátora Projektu, a doručit ji příjemci nejpozději do
     14. ledna  2022      elektronicky včetně všech příloh na adresu:
                                           a písemně na 03bor sociálních věcí a
                                     zprávě budou přiloženy všechny tištěné a

     mediální výstupy Projektu;

     g. řádně uchovávat veškeré dokumenty související s realizací Projektu v souladu
         s platnými právními předpisy ČR. Tedy uchovávat veškeré dokumenty související
         s činnostmi, které realizuje pro projekt po dobu 10 let od ukončení Projektu, přičemž
         tato lhůta začíná běžet 1. ledna následujícího kalendářního roku poté, kdy byla
         příjemci vyplacena závěrečná platba.

5.2

5.3
                                                                        č.j.: 0191/2021/OSVZ_OddE/llo^

                                                       VI.
                                           Závěrečná ustanovení
6.1 Tuto smlouvu mohou smluvní strany změnit a doplnit pouze formou písemných
       dodatků, které budou vzestupně nepřerušovanou řadou číslovány, výslovně prohlášeny
       za dodatek této smlouvy a podepsány oprávněnými zástupci smluvních stran.
6.2 Uzavření této smlouvy schválila Rada městské části Praha 14 dne 19.04.2021
       usnesením č. 21 l/RMČ/2021.
6.3 Vyskytnou-li se jiné skutečnosti neupravené touto smlouvou, řídí se jejich posouzení
       obecně platnými právními předpisy.
6.4 Zástupci smluvních stran shodně prohlašují, že smlouva vyjadřuje jejich svobodnou
       vůli, že smlouvu neuzavřeli v tísni ani za nápadně nevýhodných podmínek, že se
      s obsahem seznámili, je jim jasný a nemají proti němu námitek, což zde svými podpisy
       potvrzují.
6.5 Zástupci smluvních stran berou na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v registru
       smluv v souladu s ustanoveními zákona č. 340/2015 Sb. o zvláštních podmínkách
       účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění
       pozdějších předpisů.
6.6 Smlouva je vyhotovena ve 3 stejnopisech, přičemž příjemce obdrží 2 stejnopisy a
       partner obdrží 1 stejnopis.

Přílohy: 1. Projekt
           2. Pravidla pro dokládání uznatelných nákladů
           3. Závazný vzor žádosti o platbu
           4. Závazný vzor průběžné zprávy za projekt
           5. Závazný vzor závěrečné zprávy za projekt

V Praze dne:  ""Z 07. 2021  V Praze dne: 44

                            Jákladní škola

                            H•tCoOtrt;)é4t9í?n6sH2i