Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17185975: strojní čištění kominukací s použi. dez.

Příloha bbbb.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Statutární město Plzeň, nám. Republiky 1, 306 32 Plzeň

zastoupené

Městským obvodem Plzeň 3 IČ 00075370, DIČ CZ00075370

Objednávka č. 4510053522 ze dne 07.07.2021 strana1z 2

Kontaktní osoba/Telefon Příjemce objednávky

Vaňourek Tomáš /

nN ELIOD servis, s.r.o.
Naše číslo faxu

Vřesová 494
330 08 Zruč-Senec--Zruč

E-mail
iČč: 25225243
Fakturu zašlete na adresu : Vaše číslo u nás: 51790144
Statutární město Plzeň, zastoupené Tel.: Fax:
Městským obvodem Plzeň 3 Mobil:

sady Pětatřicátníků 7-9
305 83 Plzeň

Na faktuře uvádějte vždy číslo naší objednávky, zda se jedná o fyzickou nebo právnickou
osobu a Vaše IČ, DIČ.

Pol. Služba/Materiál Označení
Objedn.množ Jedn. Cena za jedn. Hodn.celkem
10 strojní čištěni komunikací s použi. dez.
JA Ks 371.334,60 371.334,60

Termín dod. Den 25.07.2021

20 strojní čištěni komunikací s použi. dez.
o Ks 371.334, 60 T1 „ ddd, 60

Termín dod. Den 22.08.2021

30 strojní čištěni komunikací s použi. dez.
1 Ks 371.334,:60 371.334,60

Termín dod. Den 19.09.2021

40 strojní čištěni komunikací s použi. dez.
JE Ks 92.833,65 92.68633, 65

Termín dod. Den 26.09.2021

286 7 25.7a 2026 :: nemsoes s ooo é z| s s črikoié é ě č k d 371.334,60 Kč
2674 = 228x 2021 :eg okvnuphz ls omukuůč: : zn6h 371.334,60 Kč
23:8. - 19.9.Ů. 2021 :: negme.:znonodecl::odunnhd lz oduku 371.334,60 Kč
209, = 26.9.Ě. 20214::: vewemč: : smněéaé c: nounudk:cen 92 833, 65 Kč

Objednávka na strojní čištění komunikací s použitím dezinfekce na celém úseku č.4 o
celkové výměře 102. 015 m2. V průběhu jednoho týdne bude provedeno kompletní čištění
všech komunikací s použitím dezinfekce na svěřeném úseku, vyjma komunikací, které
jsou v příloze, na kterých nelze strojní čištění provádět. ODŽP budou vždy začátkem
dalšího týdne dodány výpisy z GPS, ze kterých bude patrné v jaký den a v jaké
lokalitě se stroj nachází (a to i namátkové na vyžádání OoDŽP.) Objednavatel muže
zrušit tuto objednávku kdykoli v případě nedodání výpisu GPS a dle zjištěných
nedostatku ve výpisech z GPS.

Ceny jsou dle SOD c. 002819/2014 a dle ceníku ÚRS 2021. Cena za 1m2 je 0,91 Kč s DPH.
Strojní čištění bude provedeno v období od 28.6. do 25.7., od 26.7. do 22.8., od
23.8. do 19.9., od 20.9. do 26.9. 2021. Faktura bude vystavena po převzetí prací s

 

 

 

Objednávka č. 4510053522 ze dne 07.07.2021 strana2z 2

 

 

Pol. Služba/Materiál Označení
Objedn.množ Jedn. Cena za jedn. Hodn.celkem

uvedenou dobou splatnosti minimálně 14 dnů.

 

Celková hodnota v CZK 1.206.837,45

 

Zhotovitel se zavazuje, že na jím vydaných daňových dokladech bude uvádět pouze čísla bankovních účtů, která jsou správcem daně zveřejněna způsobem
umožňujícím dálkový přístup ($ 98 písm. d) zákona č.235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). V případě, že daňový doklad bude obsahovat jiný než takto
zveřejněný účet, bude takovýto daňový doklad považován za neúplný a objednatel vyzve zhotovitele k jeho doplnění. Do okamžiku doplnění si objednatel
vyhrazuje právo neuskutečnit platbu na základě tohoto daňového dokladu"

V případě, že kdykoli před okamžikem uskutečnění platby ze strany objednatele na základě této smlouvy bude o zhotoviteli správcem daně z přidané
hodnoty zveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup skutečnost, že zhotovitel je nespolehlivým plátcem ($ 106a zákona č.235/2004 Sb., o dani z
přidané hodnoty), má objednatel právo od okamžiku zveřejnění ponížit všechny platby zhotoviteli uskutečňované na základě této smlouvy o příslušnou
částku DPH. Smluvní strany si sjednávají, že takto zhotoviteli nevyplacené částky DPH odvede správci daně sám objednatel v souladu s ustanovením $
109a zákona č. 235/2004 Sb.

Vystavil: voeunssove čz sova vodák nen SVA A Kov Příkazce operace... Lulu. Správce rozpočtu:............e.eeeeeeeeeeeee0eeeéné

Akceptace objednávky (přijetí nabídky)
Tímto akceptujeme Vaši objednávku č. 4510053522 ze dne 7.7.2021.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou se vylučuje.

Dne 7.7.2021 ELIOD Servis s.r.o.
IČO: 25225243

František Kalista, provozní ředitel

(označení dodavatele, osoby podepisující,
podpis)

Objednatel;

Zhotovitel:

Smlouvoa o dílo
ZELEŇ o ÚKLIDY — úsek č, d

SMLOUVA O DÍLO
č. 002053/2014

uzavřená podle ustanovení 8 536 a následujících zákona č. 513/1991 Sb.,
obchodní zákoník, ve znění pozdějších změn a doplnění

Článek I.
SMLUVNÍ STRANY

Statutární město Plzeň

Městský obvod Plzeň 8

Adresa: sady Pětatřicátníků 7,9, Plzeň, PSČ 305 83
zastoupený:; Jiřím Strobachem, starostou MoO Plzeň 3

ELIOD SERVIS — NOVÝ PAVEL
Sídlo: Vřesová 494, 330 08 Zruč-Senec
společnost podle ustanovení 6 2716 až 8 2747 zák. č. 89/2012 Sb.

Společník: ELIOD servis, s..0,
Zruč-Senec, Vřesová 494, PSČ 330 08
společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
u Krajského soudu v Plzni, oddíl C, vložka 114651

Společník: Pavel Nový
Plzeň, Koperníkova 1091/14, PSČ 301 00
fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
nezapsaná v obchocdním rejstříku

Smlouva o dílo
ZELEŇ a ÚKLIDY — úsek č, A

v

Na základě výběrového řízení na „ZELEŇ A ÚKLIDY- úsek č, 4“ vyhlášeného objednatelem podle
ustanovení 8 27 a následujících zákona č. 137/2006 Sb., v platném znění, byla nabídka zhotovitele,
sníž se tohoto výběrového. řízení účastnil vyhodnocena. jako. nejvýhodnější. Objednatel se
zhotovitelem uzavírají na základě citovaného výběrového řízení v couladu s ustanovením 8 536 a násl,
zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném znění následující smlouvu o dílo:

 

Článek II.
PŘEDMĚT SMLOUVY A PODMÍNKY PROVÁDĚNÍ DÍLA
Předmětem smlouvy je běžný úklid pěších komunikací včetně kantování a 0,5m komunikace pod
obrubníkem na území Městského obvodu Plzeň 3, celoroční údržba městské zeleně a ostatní práce
dle objednávky zadavatele,

 

A) v rámci běžného úklidu zajistí zhotovitel;

1.. běžný úklid pěších komunikací a 0,5 m komunikace pod obrubníkem, schodišť, přechodů pro
chodce a podchodů a úklid zelených ploch a keřových skupin

 

 

Zhotovitel bude provádět práce tak, aby sjednané úklidové práce byly provedeny vždy během
každého kalendářního týdne. Pokud bude objednatel požadovat v průběhu této smlouvy práce
nad rámec této smlouvy, provede je zhotovitel (dle svých kapacitních možností) na základě
samostatné objednávky vystavené zhotovitelem. V objednávce bude uveden druh požadovaných
prací, místo, doba, navrhovaná cena a termín plnění, Práce bude zhotovitel provádět vlastními
prostředky a silami a nebude požadovat od objednatele zajištění pracovních pomůcek, Bude
provedeno kompletní a řádné zametení celého prostoru chodníku včetně kantování a 0,5 m

okraje vozovky, zametení schodišť, včetně podest,

Termín plnění:
Běžné úklidy pěších komunikací, přechodů, schodišť budou prováděny na svěřeném úklidovém úseku

vždy dle příslušného časového harmonogramu. Úklidy zelených ploch keřových skupin budou taktéž
prováděny celoročně a to v rámci harmonogramů právě probíhajících zahradnických prací, nebo dle
momentálních konkrétních podmínek a stavu znečištění zeleně na určených úsecích.

2. zimní údržba chodníků, schodišť, přechodů a podchodů pro chodce a vybraným místních
komunikací

 

 

Zhotovitel je povinen provádět zimní údržbu průběžně dle aktuálního stavu komunikací s ohledem na
dané klimatické podmínky. Pokud bude prováděn úklid sněhu bez použítí jakéhokoliv posypového
materiálu, bude tento úklid považován za běžný úklid, Za zimní úklid a tedy vícepráce je považován
úklid vyhlášený příslušným členem kalamitního štábu MO3 nebo pověřeným pracovníkem odboru ŽP
MO Plzeň 3, tedy povolený úklid sněhu za použití solení nebo za použití inertního materiálu.
V případě nutnosti solení bude tento úklid vyhlášen telefonicky nebo pomocí SMS, V případě
kalamitní situace se postupuje dle operačního „plánu zimní údržby“ a pokynů pracovníků kalamitního
štábu zimní údržby při ÚMO Plzeň 3. Pokud bude objednatel požadovat v průběhu trvání smlouvy o
dílo práce nad rámec smlouvy, provede je zhotovitel (dle svých kapacitních možností) na základě
samostatné objednávky vystavené zhotovitelem. V objednávce bude uveden druh požadovaných
prací, místo, doba, navrhovaná cena a termín plnění. Úklidové práce a zimní údržba budou prováděny
v souladu s Nařízením Města Plzně č. 5/2004 „O vymezených úsecích místních komunikací, na nichž

 

Sialouva o dílo
ZELEŇ a ÚKLDY — úsek č, 4

se nezajišťuje sjízdnost odstraňováním sněhu a náledí, na území Města Plzně“ a č, 41/98 „O údržbě
chodníků“ a v souladu s „Plánem zimní údržby MO Plzeň 3“ pro příslušné zirnní období. Provádění
zimní údržby je zhotovitel povinen provádět vlastními prostředky a silarní a není oprávněn požadovat
od objednatele zajištění pracovních pornůcek

Termín plnění:

Úklidy pěších komunikací budou prováděny v případě dobrých klimatických podrnínek vždy dle
časového harmonogramu a zimní údržba pěších a vybraných místních komunikací bude prováděna
dle pokynů příslušného zástupce objednatele a na základě plánu zimní údržby,

Zirnním obdobím se rozurní období od 1, listopadu do 31, března,

3, vedení evidence podle zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech v platném znění

 

B) v ráraci údržby zeleně zajistí zhotovitel:

 

Seče trávníků
Celoroční údržba zeleně se týká především seče travnatých ploch.

Předávané posečené travnaté plochy budou předány jako celek. Místa kolem sloupů, stromů
keřových skupin, obrubníků apod. budou dosekány tak, aby nedošlo k poškození kmenů stromů, keřů
a ostatních rostlin,

Během sečí nesmí být na trávníku a ostatních plochách ponechávány hromádky a nevyhrabaná místa
posekané trávy déle než 24 hod.

Posekané trávníky budou při předání prací prosté jakýchkoliv zbytků posečené trávy a jiných nečistot,
Přilehlé komunikační plochy, hřiště a podobné prostory budou řádně uklizeny od zbytků posečené
trávy,

Veškerá tráva bude řádně a stejnoměrně posekána, vden předání nebudou na tomto úseku
ponechány žádné nedosečené trávy, a to ani u sloupů, dopravních značek, dřevin či okrajích trávníků
apod., ani zde nebude ponechán žádný odpad či jiné nečistoty apod.

Termín plnění:

Pro provádění prací budou termíny stanoveny zadavatelem.,

C) v rámci ostatních prací na základě objednávky objednatele zajistí zhotovitel:

 

1. Květinové záhony a keřové skupiny
Květinové záhony budou pro výsadbu připraveny zrytím, uhrabány do roviny a prosty všech
rostlinných zbytků, kamenů a hrud země. Okraje záhonů budou od trávníků odděleny obrytím.
Výsadba rostlin (cibulovin, letniček, dvouletek, trvalek) bude prováděna dle smluvních termínů a dle
obecně platných agrotechnických Ihůt, Po výsadbě rostlin budou záhony urovnány do roviny, prosty
kamenů a hrud země.

 

Smlouva o dílo
ZELEŇ a ÚKLIDY + úsek č. A

Okopávka a pletí květinových záhonů, keřových skupin a růží bude provedena nakypřením zeminy,
s odstraněním všech plevelů a rostlinných zbytků. Rostliny nesmějí být při okopávce a pletí
poškozeny.

 

2. Prořezávka keřů a růží
Prořezávky keřů a růží budou prováděny v souladu s obecně platnými zásadami v míře dohodnuté
s objednatelem. Řezy budou prováděny ostrým nářadím tak, aby nedocházelo k roztřepení řezných

ran a budou začištěny zahradnickou žabkou,

3. Stromy
Kácení stromů bude provedeno odborným způsobem na objednávku zadavatelem, které budou
řádně označeny, Při řezání bočních větví (u velkých stromů a keřů) bude řez proveden na větevní
kroužek tak, aby nevznikaly čípky nebo dlouhé řezy do kmene a kosterních větví. Při dořezávání větví
nesmí být zatržena kůra kmenů nebo kosterních větví. Roztřepené okraje řezů budou začištěny
zahradnickou žabkou. V případě většího zásahu je nutné stromy ošetřit, Po ukončení kácení bude
terén uveden do původního stavu,

Ostatní práce spojené s dodávkou rostlinného materiálu, prováděním zálivky, odstraněním
ruderálního porostu, přihnojení včetně hnojiva, přikrytím a odkrytím klestu, odstranění odkvetlých
částí rostlin, úpravy záhonů, ornamentální výsadby, průklestem, ošetřením rostlin, udržovacích řezů,
odstranění výmladků stromů a dalších, které při provádění prací v průběhu roku vyplynou, budou
včas mezi zadavatelem a uchazečem projednány a uchazeč tyto vícepráce provede na základě
písemné objednávky.

4. Péče o parky, mlatové cesty a dětská hřiště
Úklid a údržba mlatových cest v parcích dle rozpisu prací na území MO Plzeň 3, Péče spočívá v běžné
údržbě zeleně, kantování a mechanické i chemické odstraňování zeleně u obrubníků, laviček,
pískovišť, mlatových cest a na jiných nezpevněných pochozích plochách. Odstraňování hrubých
nečistot a ostrých či nebezpečných předmětů z okolí dětských hřišť a prvků, Mechanické ošetření a

očištění mlatových (pískových, kačírkových) povrchů cest, dopadových ploch pod prvky.

 

Termín plnění:
Pro provádění některých zahradnických prací jsou stanoveny termíny, které budou stanoveny

zadavatelem.

Termíny ostatních prací, jako je např. pletí nebo okopávky, budou stanoveny dle vegetace a dle
potřeby po dohodě obou smluvních stran. Termíny platí pro běžné klimatické podmínky, V případě
extrémních klimatických podmínek lze tyto termíny upravit po dohodě obou smluvních stran.

5, ošetření travnatých ploch
Jedná se především o hnojení, chemické ošetření, mulčování, zálivky, obnova a provzdušnění
trávníků, založení výsevem a dalších prací spojených s běžnou údržbou veřejné zeleně. Součástí

celoroční údržby zeleně je také jarní a podzimní výhrab včetně schrabání a odvozu schrabků a listí,

| Smlouva o dílo
ZELEŇ a ÚKLIDY - úsek č. 4

6. strojní kropení

Strojní kropení vybraných komunikací určených zadavatelem v případech většího výskytu prašnosti
nebo vpřípadě dlouhodobě trvajících vysokých teplot, kdy po postříku vodou musí zůstat
komunikace vlhká alespoň 15 minut po zásahu.

Dílo bude provedeno:

a) dle podrobných požadavků a podmínek objednatele pro zpracování nabídky uvedených ve všech
částech zadávací dokumentace

b) dle nabídky zhotovitele podané na ÚMO Plzeň 3 dne 20. února 2014

článek III
ZÁVAZNÉ TECHNICKÉ PODMÍNKY PRO PROVÁDĚNÍ SMLUVNÍCH ZAHRADNICKÝCH PRACÍ

Trávníky

Předávané posečené travnaté plochy budou předány jako celek s maximální výškou posečené trávy 5
cm u vícesečných sečí a 7 cm u tří a čtyřčetných sečí. Místa kolem sloupů, stromů, keřových skupin,
obrubníků apod. budou dosekány tak, aby nedošlo k poškození kmenů stromů, keřů a ostatních
rostlin.

Během sečí nesmí být na trávníku a ostatních plochách ponechávány hromádky a nevyhrabaná místa
posekané trávy déle než 24 hodin.

Posekané trávníky budou při předávce prosté jakýchkoliv zbytků posečené trávy a jiných nečistot.
Přílehlé komunikační plochy, hřiště a podobně prostory budou řádně uklizeny od zbytků posečené
trávy. Veškerá tráva bude na celém úseku vden předání rádně a stejnoměrně posekána, v den
předání nebudou na tomto úseku ponechány žádné nedosečené trávy, a to ani u sloupů, dopravních
značek, dřevin či okrajích trávníků apod., ani zde nebude ponechán žádný odpad či jiné nečistoty.

Květinové záhony a keřové skupiny

Květinové záhony budou pro výsadbu připraveny zrytím, uhrabány do roviny a prosty všech
rostlinných zbytků, kamenů a hrud země, Okraje záhonů budou od trávníků odděleny obrytím.
Výsadba rostlin (cibulovin, letniček, dvouletek, trvalek) bude prováděna dle smluvních termínů a dle
obecně platných agrotechnických Ihůt. Po výsadbě rostlin budou záhony urovnány do roviny, prosty
kamenů a hrud země.

Okopávka a pletí květinových záhonů, keřových skupin a růží: bude provedena nakypřením zeminy,
s odstraněním všech plevelů a rostlinných zbytků. Rostliny nesmějí: být při okopávce a pletí
poškozeny.

prořezávka keřů a růží

YY Ž =

v

Prořezávky keřů a růží budou prováděny v souladu s obecně platnými zásadami v míře dohodnuté
s objednatelem.

Smlouva o dlílo
ZELEŇ a ÚKLIDY -úsek č, d

Řezy budou prováděny ostrým nářadím tak, aby nedocházelo k roztřepení řezných ran a budou
začištěny zahradnickou žabkou,

článek IV.
MÍSTO PLNĚNÍ

Podrobný plán a popis místa plnění tvoří přílohu č. 1 a 2 této smlouvy.

článek V.
PRÁVA A POVINNOSTI ZHOTOVITVELÉ

Zhotovitel je zejména oprávněn:

o

o

požadovat po objednateli potřebnou součinnost

požadovat po objednateli proplácení faktur vystavených v souladu s touto smlouvou ve
sjednaném termínu a požadovat po objednateli v případě řádného a kvalitního provedení díla
v souladu s touto smlouvou zaplacení dohodnuté ceny za provedení prací

v případě prodlení objednatele s úhradou faktur vystavených v souladu s touto smlouvou
požadovat zákonný úrok z prodlení

Zhotovitel je zejména povinen:

o

provést dílo řádně, kvalitně, na svůj náklad a na svoje riziko a ve sjednané době, Při provádění
díla postupuje zhotovitel samostatně při dodržování podmínek, druhu a rozsahu prací podle
článku II. a JI, této smlouvy. Při provádění prací je zhotovitel povinen dbát mimo jiné i na to,
aby nedošlo ke znečištění veřejného prostranství

počínat si při provádění díla tak, aby nedošlo ke škodám. Zhotovitel odpovídá za jím
způsobené škody či za škody způsobené jeho zaměstnanci nebo jinými osobami, které
zhotovitel prováděním těchto prací pověřil a je povinen veškeré škody v plné výši objednateli
bez zbytečného odkladu uhradit

nakládat s odpadem vzniklým při provádění díla v souladu se zákonem č, 185/2001. Sb. o
odpadech v platném znění a jeho prováděcími předpisy

ukládat vzniklý odpad pouze na místa k tomu účelu určená

dodržovat to, že ÚMO Plzeň 3 povoluje volné uložení odpadu vzniklého v průběhu provádění
prací (sečení, odplevelení, apod.), které jsou předmětem smlouvy, pokud bude odvoz odpadu
proveden max. do 24 hodin od okamžiku uložení, Prodloužení této Ihůty povolí ÚMO Plzeň 3
pouze ve výjimečných případech a se stanovením závazného termínu odvozu odpadu, při
nedodržení tohoto termínu bude zhotovitel postižen pokutou

předložit na požádání objednateli doklady ze skládky

ohlásit vhodným způsobem objednateli (zmocněnému pracovníkovi ÚMO Plzeň 3) započetí
každé práce v rámci smlouvy s udáním předpokládaného termínu ukončení prací. Předání
prací bude uskutečněno na místě samém, a to nejpozději do jednoho týdne po ukončení
prací, když o přesném termínu a místě předání prací je zhotovitel povinen objednatele včas a
vhodným a prokazatelným způsobem informovat

 

Smlouva o dílo
ZELEŇ a ÚKLIDY — úsek č, d

o. umožnit objednateli uvést v předávacím protokolu všechny vady a nedodělky, jakož i
případné poškození okolního prostranství, včetně uvedení lhůty pro zjednání nápravy

o © provádět kontrolu stavu zeleně a pořádku na zeleni průběžně dle potřeby bez předchozího
ohlášení a následného předání

o © vést evidenci podle zákona č. 185/2001 Sb, o odpadech v platném znění,

Zhotovitel na sebe bere veškerou odpovědnost za úrazy občanů na zledovatělých neposypaných
plochách na veřejných prostranstvích, na kterých dle této srnlouvy měl zhotovitel provádět úklidové

práce, a to zejména včetně veškerého finančního vypořádání,

článek VI.
PRÁVA A POVINNOSTI OBJEDNATELE

Objednatel je zejména oprávněn:

o © požadovat po zhotoviteli řádné, včasné a kvalitní provádění díla v souladu s touto smlouvou

o © kontrolovat provádění díla, Zjistí-li, že zhotovitel provádí dílo v rozporu se svými povinnostrní,
je objednatel oprávněn práce zastavit a požadovat na zhotoviteli odstranění vad vzniklých
vadným prováděním a požadovat provádění prací řádným způsobem

o vpřípadě závažného neplnění této smlouvy ze strany zhotovitele od smlouvy jednostranně
odstoupit

o © nepřevzít jednotlivé práce, pokud zhotovitelem provedené práce jsou provedeny nekvalitně a
vykazují vady a nedodělky. Objednatel však práce převezme, pokud vykazují pouze drobné
vady a nedodělky, když současně určí zhotoviteli přiměřený termín k jejich odstranění

o © zrušit jednotlivé pracovní úkony, ale i případně tyto nahradit jiným druhem prací, které
v průběhu roku vyplynou — čímž dojde ke korekci prací

Objednatel je zejména povinen:
o převzít na základě výzvy zhotovitele sjednanou práci, pokud nejsou zjištěny závady, popř.
pouze drobné vady a nedodělky
o © proplácet faktury vystavené v souladu s touto smlouvou ve sjednaném termínu a v případě
řádného a kvalitního provedení díla vsouladu s touto smlouvou zaplatit zhotoviteli
dohodnutou cenu za jeho provedení,

článek VII.
UPLATŇOVÁNÍ VAD DÍLA

V případě zjištěných nedostatků příslušný zástupce objednatele zaznamená svá zjištění do úklidového
deníku, oznámí je telefonicky zhotoviteli a vyzve zhotovitele k jejich odstranění. Zhotovitel zajistí
neprodleně nápravu uvedených nedostatků v náhradní Ihůtě, a to nejpozději do konce pracovního
dne následujícího po dni, ve kterém měl být úklic proveden. V případě, že nedostatky zhotovitel
neprodleně neodstraní ani ve zmíněné náhradní lhůtě, je objednatel oprávněn nezaplatit zhotoviteli
cenu za dílo, resp. její poměrnou část odpovídající „přebírané“ části díla — úklidovému úseku (dále jen
„krácení faktury“). Současně je objednatel oprávněn požadovat na zhotoviteli zaplacení smluvní

—

E

Smlouva o dílo
ZELEŇ a ÚKLIDY — úsek č, A

pokuty v souladu s článkem X. této smlouvy. Zjištění nedostatků lze dle jejich rozsahu a povahy
považoval za méně či více závažné porušení této smlouvy.

V případě zimní údržby pěších komunikací a vybraných přechodů bude přiměřeně krácena faktura na
základě objednatelem zjištěných nedostatků, Tyto nedostatky, nedodělky a závady budou zapsány
zástupcem objednatele do deníku zimní údržby. Při hrubém porušení smluvních povinností či
opakovaném méně závažném porušení smluvních povinností je objednatel oprávněn na zhotoviteli
uplatňovat smluvní pokutu v souladu s článkem X. této smlouvy, čímž není dotčeno. právo
objednatele na náhradu škody vzniklé neplněním či vadným plněním smluvních povinností, a to i ve
výši, přesahující rozsah smluvní pokuty.

Objednatel je v případě neplnění závazků zhotovitele, které mohou podstatným způsobem ohrozit
bezpečnost občanů nebo ochromit život města, oprávněn zabezpečit nápravu dle vlastního uvážení
jiným způsobem, Zhotovitel je pak povinen uhradit objednateli účelně vynaložené náklady na takové
opatření provedené náhradním zhotovitelem, a to nejpozději do 15 dnů po doručení příslušné
faktury,

článek VIII.
CENA ZA PROVEDENÍ DÍLA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

A) Cena za provedení díla

 

Za poskytování služeb tvořících dohodnutý předmět díla se objednatel zavazuje hradit zhotoviteli

LY Za 1. rm? běžného úklidu dle bodu Il, odst, A smlouvy částku bez DPH 0,09 Kč
I.) Za 1 mžúdržby zeleně dle bodu I, odst, B srmlouvy částku bez DPH 0,80 Kč

Ceny za poskytování části předmětu C) ostatních služeb, které tvoří dohodnutý předmět díla, bude
objednatel hradit zhotoviteli ve výši stanovené cenovou soustavou ÚRS platnou pro dané období na
základě jednotlivých objednávek zadavatele,

Zhotovitel jako plátce daně z přidané hodnoty připočítá v době uskutečnění zdanitelného plnění
k této smluvní ceně daň z přidané hodnoty v sazbě odpovídající platné zákonné úpravě,

B) Způsob platby

Cena za provedené dílo bude zhotoviteli uhrazena na základě řádně vystavené faktury, a to do 15 dnů
po obdržení této faktury. Fakturace bude prováděna měsíčně. Faktura musí obsahovat podrobný
rozpis skutečně vynaložených nákladů, tzn. popis provedené činnosti a údaj o rozloze plochy, na
které byla tato činnost vykonána, náklady na výsadbový materiál apod. Faktura bude obsahovat jako
nezbytnou přílohu doklady o likvidaci odpadu sebraného a odevzdaného z daného úseku při úklidu.

Faktura se pro účely této zakázky považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky
z účtu objednatele. Námitky proti údajům uvedeným na faktuře může objednatel uplatnit do konce
Ihůty její splatnosti s tím, že ji odešle zhotoviteli s uvedením výhrad, Tímto okamžikem se ruší Ihůta

vyr

splatnosti, Od okamžiku doručení opravené faktury objednateli běží nová lhůta splatnosti.

 

 

Smlouva o dílo
ZELEŇ a ÚKLIDY — úsek č. d

C) Změna ceny díla

 

Dohodnutá cena za dílo je cenou nejvýše přípustnou.

Cena může být měněna pouze z těchto důvodů:

o. Vdůsledku změny zákonů nebo nařízení.

o. V souvislosti se změnou daňových předpisů majících vliv na cenu předmětu plnění.

o Cenu lze dále navýšit maximálně o Českým statistickým úřadem vyhlášenou míru roční
inflace, a to pouze 1x v kalendářním roce. Zhotovitel musí požadavek na navýšení ceny
uplatnit na objednateli písemně, a to nejpozději do konce měsíce Února běžného
kalendářního roku, jinak nemá na navýšení této ceny nárok.

O případné změně ceny díla bude uzavřen mezi smluvními stranami dodatek ke smlouvě,
Z jakýchkoliv jiných důvodů nesmí být cena díla měněna.

článek IX,
DOBA PLNĚNÍ SMLOUVY A MOŽNOST UKONČENÍ SMLOUVY

Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s účinností od 1, července 2014,

A) Odstoupení od smlouvy

 

Objednatel může jednostranně odstoupit od smlouvy, neplní-li zhotovitel řádně své povinnosti
uvedené v článku V. této smlouvy, zejména pokud zhotovitel provádí práce nekvalitně a po předchozí
písemné výzvě v předepsané lhůtě nezajistí nápravu.

Nastanou-li u některé ze smluvních stran skutečnosti bránící řádnému plnění smlouvy, je povinna to
ihned bez zbytečného odkladu oznámit druhé straně a vyvolat jednání oprávněných zástupců
smluvních střan,

Zhotovitel může žádat převzetí a proplacení jím provedených prací do odstoupení od smlouvy, Musí
však neprodleně předložit spolu s fakturou prověřený soupis provedených prací, nejpozději do 30
dnů od oznámení objednatele od odstoupení od smlouvy,

V případě odstoupení od smlouvy není dotčeno právo objednatele na náhradu škody podle obecně
právních předpisů,

B) Dohoda

Tuto smlouvu je možné ukončit písemnou dohodou smluvních stran, V léto písemné dohodě je nutné
uvést den, ke kterému platnost a účinnost této smlouvy o dílo končí.

C) | Výpověď
Tuto smlouvu je možné ukončit písemnou výpovědí bez udání důvodu. S ohledem na předmět plnění

se smluvní strany dohodly na výpovědní lhůtě v délce jeden rok, která začíná běžet prvním dnem
kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla doručena druhé smluvní straně.

Sinlouva o dílo
ZELEŇ a ÚKLIDY — úsek č, 4

článek X.
ZAJIŠTĚNÍ SPLNĚNÍ ZÁVAZKŮ A POVINNOSTÍ SMLUVNÍCH STRAN
SMLUVNÍ POKUTA

Dle dohody obou smluvních stran je objednatel oprávněn v případě, kdy zjistí poškození krnínků
dřevin nebo poškození dřevin jiným nevhodným zásahem, požadovat po zhotoviteli smluvní pokutu
až do výše 5.000,- Kč, Poškození kmínků dřevin či poškození dřevin nevhodným zásahem může být

dále řešeno i dle zákona č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny v platném znění a ve znění
prováděcích předpisů.

V případech nesplnění smluvních povinností zhotovitele přistoupí objednatel po zjištění tohoto
neplnění k uložení smluvní pokuty v následující procentuální výší z dohodnuté částky za souhrn prací,
při jejichž plnění nedostatky vznikly:

1% za každý den prodlení po nesplnění termínu dokončení práce

20% za nekvalitní provedení práce s následným nepřevzetím práce objednatelem, pokud budou
závady odstraněny v dohodnutém termínu

50% za ukládání odpadu vzniklého při provádění prací do cizích sběrných nádob (do velkokapacitních
kontejnerů, popelnic, odpadkových košů), mimo místa k tomu určená nebo jeho nedovolené
pálení

50% za opakované nedodržování ostatních podmínek smlouvy (včasnost předávek, fakturace,
ponechávání hromádek rostlinného materiálu na veřejném prostranství déle než 24 hodin apod.)

100% za nekvalitní provedení práce s následným nepřevzetím práce objednatelem, pokud nebudou
závady odstraněny v dohodnutém termínu

100% za nezajištění bezpečné schůdnosti chodníků, včasnosti a kvality posypu v případě vyhlášení
úklidu příslušným členem kalamitního štábu MO 3

Při nedoložení bankovní záruky (či jejím neprodloužení) v případě, že toto. zajištění uchazeč
neposkytuje prostřednictvím ručitelského prohlášení, je objednatel oprávněn požadovat zaplacení
smluvní pokuty ve výši 1.000,- Kč za každý byť i započatý den prodlení, Neuvede-li zhotovitel do
souladu bankovní záruku ani do 30 dnů od výzvy objednatele, je objednatel oprávněn od této
smlouvy odstoupit.

při nedodržení termínu splatnosti faktury objednatelem je zhotovitel oprávněn požadovat zaplacení

4“

smluvní pokuty ve výši 0,05% z fakturované částky za každý byť i započatý den prodlení.
Smluvní pokuta se sjednává objektivně, tedy bez ohledu na zavinění,

Smluvní pokutu lze požadovat i opakovaně za porušení té které povinnosti a kumulativně za porušení
více povinností,

Ujednání o smluvní pokutě zůstane v platnosti i při případném odstoupení od smlouvy či vypovězení
této smlouvy, Smluvní strany se rovněž dohodly, že smluvní pokuta nemá vliv na případnou náhradu

škody, která může být vymáhána i mimo rámec smluvní pokuty a ve výši smluvní pokuty přesahující.

Smluvní pokuta je splatná do čtrnácti dnů od data, kdy byla smluvní straně porušující své povinnosti
ze strany druhé smluvní strany doručena písemná výzva k úhradě.

10

 

 

Smlouva o dílo
ZELEŇ a ÚKLIDY — úsek č, 1

článek XI,
ZÁRUČNÍ DOBA

Zhotovitel zodpovídá za provedené keřové výsadby po záruční dobu dvou let od provedení výsadby a
za výsadby stromů po záruční dobu dvou let od provedení výsadby. U nově založených trávníků je
záruční doba rovněž dvouletá.

V případě úhynu či zaschnutí výsadby v záruční době je objednatel oprávněn dílo reklamovat a
požadovat na zhotoviteli nahrazení uhynulých či zaschlých výsadeb výsadbami novými. Reklamace
musí být objednatelem učiněna písemně a musí obsahovat lhůtu k zajištění nápravy ne kratší než
vegetační období. V případě, že nebude reklamace ve stanovené lhůtě kvalitně a plnohodnotně
vyřízena, může objednatel vůči zhotoviteli uplatnit smluvní pokutu uvedenou v článku X. této
smlouvy,

Reklamaci nelze. uplatnit v případě poškození či zničení výsadeb občany nebo. přírodními
katastrofami,

článek XII,

vy

VYŠŠÍ MOC

Zhotovitel není vystaven náhradě škod nebo odstoupení od smlouvy pro neplnění závazků, jestliže
jeho prodlení v plnění nebo neplnění závazků dle této smlouvy, je výsledkem nějaké události
způsobené „Vyšší mocí“

Pro účely této smlouvy znamená „Vyšší moc“ událost mimo kontrolu zhotovitele nebo objednatele,
kterou nelze předvídat a nezahrnuje chybu nebo zanedbání ze strany zhotovitele nebo objednatele,
Takové události mohou být zejména války, revoluce, požáry, záplavy, epidemie, karanténní omezení,
dopravní embarga a stávky.

XII,
POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI ZA ŠKODU

Zhotovitel je povinen sjednat a udržovat po celou dobu trvání této smlouvy pojištění své
odpovědnosti za škodu při výkonu činností podle této smlouvy, a to minimálně ve výši odpovídající
pojistné částce 5.000,000,-- Kč, Maximální spoluúčast zhotovitel na pojistné události může činit
10.000,-- Kč.

Zhotovitel se zavazuje po dobu platnosti této smlouvy neprodleně informovat objednatele o všech
změnách ve svém pojištění odpovědnosti za škodu a vždy v období od 1.12, do 31.12. každého roku
předat objednateli potvrzení o platnosti smlouvy nebo o úhradě pojistného na následující kalendářní
rok. Pokud zhotovitel nesplní tuto povinnost, je objednatel oprávněn uzavřít tuto pojistnou smlouvu

vv

sám ve prospěch osoby zhotovitele, přičemž veškeré náklady s tím spojené nese zhotovitel,

článek XIV.

MOO“

ŘEŠENÍ SPORŮ
Jakékoliv nároky ze smlouvy nemohou být postoupeny třetí osobě,

1

Smlouva o dílo
ZELEŇ u ÚKLIDY — úseleč, 4

Nedojde-li mezi smluvními stranarní k dohodě při řešení vzájemných sporů, má kterákoliv z nich
právo požádat o rozhodnutí soud.

 

Smluvní strany si výslovně sjednávají pro případné spory z této smlouvy místní příslušnost soudu
věcně příslušného v prvním stupni se sídlem v Plzni, a lo Okresní soud Plzeň = město nebo Krajský
soud v Plzni. Skutečnost, zda se jedná o Okresní soud Plzeň + město nebo Krajský soud v Plzni bude
určena na základě ustanovení právních předpisů o věcné příslušnosti, zejména zák. č. 99/1963,
občanského soudního řádu, v platném znění,

článek XV.
DORUČOVÁNÍ

Pokud nebude účastníky stanoveno písemně jinak, budou všechny písemnosti podle této smlouvy
zasílány doporučenou poštou s doručenkou či osobně a to na adresu účastníků uvedenou v článku I
této smlouvy,

vrony v

Jestliže se některému z účastníků smlouvy nepodaří účinně doručit prostřednictvím pošty na adresu
uvedenou v článku I. této smlouvy, pokusí se o opakované doručení zásilky a je-li takový pokus
bezvýsledný, dohodli se účastníci této smlouvy, na tzv, fikci náhradního doručení tzn., že zásilka se
považuje za doručenou dnem, kdy se odesílateli opakovaně vrátila, a to i v případě, že se adresát o
uložení zásilky nedozvěděl.

článek XVI.
PROHLÁŠENÍ ZHOTOVITELE

Zhotovitel se zavazuje předložit objednateli vždy nejpozději do 28, února následujícího kalendářního
roku seznam všech subdodavatelů, kterým uhradil za plnění více než 5% z části ceny veřejné zakázky
uhrazené objednatelem v předchozím kalendářním roce.

Zhotovitel uznává bez výhrad všechny podmínky stanovené objednatelem pro tuto veřejnou zakázku.
Prohlašuje, že byl o nich dostatečně informován, že všechny jemu nejasné body podmínek veřejné
zakázky si před předáním své nabídky vyjasnil s oprávněnými zástupci objednatele, dále pak, že
všechny dodací i technické podmínky byly do nabídky zhotovitele a této smlouvy zahrnuty a že
s těmito podmínkami souhlasí,

článek XVII,
OSTATNÍ USTANOVENÍ

Smlouva včetně jejich změn (dodatků) bude uzavřena písemnou formou a okamžikem, kdy bude
vzájemně odsouhlasena a podepsána oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

Měnit nebo doplňovat text smlouvy je možné pouze formou písemných dodatků výslovně nazvaných
jako Dodatek ke smlouvě, které budou platné, jestliže budou vzájemně odsouhlasené a podepsané
oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v evidenci smluv vedené
Statutárním městem Plzeň, která bude veřejně přístupná a bude obsahovat údaje o smluvních

12

 

Smlouva o dlílo
ZELEŇ a ÚKLIDY — úsek č, d

stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy a datum jejího podpisu, Srmluvní strany
prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství se smyslu 8 17
zákona č. 513/1991. Sb., obchodní zákoník, a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení
jakýchkoli dalších podmínek.

fato smlouva je vyhotovena celkem ve třech vyhotoveních, z nichž dvě obdrží objednatel a jedno
vyhotovení obdrží zhotovitel,

Osobou pověřenou objednatelem k provádění jednotlivých úkonů týkajících se této smlouvy o dílo je
Be, Petr Baloun, vedoucí odboru dopravy a životního prostředí, ÚMO Plzeň 3, tel, 378036520,

Vůle k uzavření léto smlouvy je dána usnesením Rady městského obvodu Plzeň 3 č, 130 ze dne
8,4, 2014,

Nedílnou součástí smlouvy o dílo a ZD jsou tyto přílohy:

 

Příloha č.1: Pasporty úseku

Příloha č.2: Mapa s vyznačeným úsekem
Příloha č.3: Cenová nabídka

Příloha č.4: Ručitelské prohlášení

 

 

 

V Plzni, dne © V Plzni, dne LL
objednatel ————- zhotovitel |
Statutární město Plzeň, Městský obvod Plzeň 3 ELIOD servis s.r.o. :
Jiří Strobach, starosta MO Plzeň 3 Jéróme Eloy, jednatel
i zhotovitel m
Pavel Nový
3

Příloha ke smlouvě o dílo — ručítelské prohlášení
ZELEŇ a ÚKLIDY — úsek č, A

PŘÍLOHA KE SMLOUVĚ O DÍLO
RUČITELSKÉ PROHLÁŠENÍ

V souvislosti s uzavřením smlouvy o dílo mezi

Objednatelem: Statuřární město Plzeň

| Městský obvod Plzeň 3 |
Adresa: sady Pětatřicátníků 7,9, Plzeň, PSČ 305 83
zasloupený: Jiřím Strobachem, starostou MO Plzeň 3

a

Zhotovitele: ELIOD SERVIS — NOVÝ PAVEL
Sídlo: Vřesová 494, 330 08 Zruč-Senec
společnost podle ustanovení 6 2716 až 5 2747 zák. č. 89/2012 sb.

Společník: ELIOD servis, s.r.o,
Zvuč-Senec, Vřesová 494, PSČ 330 08
společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném
u Krajského soucdu v Plzni, odíl C, vložka 11651

Společník: Pavel Nový
Plzeň, Koperníkova 1.091/14, PSČ 301 00
fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona
nezapsaná v obchodním rejstříku

m

p zn

Příloha ke smilouvě o dílo — ručitelské prohlášení
ZELEŇ a ÚKLIDY — úsek č. d

jejímž předmětem je běžný úklid pěších komunikací včetně kantování a 0,5im komunikace pod
obrubníkem na území Městského obvodu Plzeň 3, celoroční údržba městské zeleně a ostatní práce
dle objednávky zadavatele, vydávají členové statutárního orgánu zhotovitele následující

p

RUČITELSKÉ PROHLÁŠENÍ

Členové statutárního orgánu zhotovitele;

společník: ELIOD servis s.r.o.:
jednatel: Jérómerm tiloy, nar, 4.6.1975, bytem 92500 RUEIL MALMAISON, Place des
Impressionnistes 3, Francouzská republika

společník: Pavel Nový
fyzická osoba; Pavel Nový, nar, 17,1.0.1970, bytem Plzeň, Koperníkova 1.091/14

(cdlále jen jako „ručitelé“) svým níže uvedeným podpisem na tomto prohlášení prohlašují, že případné
vzniklé závazky vůči objednateli vyplývající z této smlouvy o dílo, a to zejména závazky z titulu
smluvní pokuty či náhrady škody aj. uspokojí v plném rozsahu, jestliže je neuspokojí zhotovitel a to do
celkové výše 2.000.,000,-- Kč (slovy: Dvamiliónykorunčeských).

Ručitelé tímto berou na vědomí, že jsou povinní dluh splnit, nesplní-li jej zhotovitel, ačkoli byl k tomu
objednatelem písemně vyzván.

V Plzni, dne —

Jéróme Eloy

Pavel Nový

Níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely smluvní strany

Statutární město Plzeň

se sídlem Plzeň, nám. Republiky 1, PSČ 301 00

za které jedná Městský obvod Plzeň 3

IČ 00075370

se sídlem Sady Pětatřicátníků 7,9, Plzeň, PSČ 305 83
zastoupen Mgr. Davidem Procházkou, starostou

(dále jen „Objednatel“)

a

společnost ELIOD SERVIS — NOVÝ PAVEL, jejímiž společníky jsou:

Obchodní firma - © ELIOD servis, s.r.o.

Zastoupena -© Ing. Jiřím Vlasákem, jednatelem

sídlo „© Vřesová 494, Zruč, 330 08 Zruč-Senec
IČO/DIČ „© 25225243/ CZ25225243

Zapsaná v © OR vedeném u KS v Plzni, oddíl C, vl. 10389
Obchodní firma „© Pavel Nový

sídlo „© Plzeň 3, Jižní Předměstí, Koperníkova 1091/14
IČO/DIČ „45385335 f CZ7010172057

(dále jen „Zhotovitel“)

tuto

DODATEK Č. 1 KE SMLOUVĚ O DÍLO
uzavřené dne 21.5.2014

podle ust. 8 2586 a násl. občanského zákoníku
(dále jen „Dodatek“)

1. Základní ustanovení

1.1. Na základě výběrového řízení na „ZELEŇ A ÚKLIDY“ vyhlášeného objednatelem podle
ustanovení $ 27 a následujících zákona č. 137/2006 Sb., v platném znění, byla nabídka
Zhotovitele, s níž se tohoto výběrového řízení účastnil vyhodnocena jako nejvýhodnější.

Stránka1z3

Zhotovitel a Objednatel uzavřeli dne 21.5.2014 smlouvu o dílo, jejímž předmětem je
závazek Zhotovitele k provádění díla spočívajícího v provádění běžného úklidu pěších
komunikací včetně kantování a 0,5m komunikace pod obrubníkem na území Městského
obvodu Plzeň 3, celoroční údržbě městské zeleně a ostatních prací dle objednávky
Objednatele, za dohodnutých a smlouvou dále vymezených podmínek (dále jen
„Smlouva“).

 

1.2.. Smlouva v ust. čl, VIII. písm. C) stanovuje podmínky pro změnu ceny díla takto:

Cenu lze dále navýšit maximálně o Českým statistickým úřadem vyhlášenou míru roční
inflace, a to pouze 1x v kalendářním roce. Zhotovitel musí požadavek na navýšení ceny
uplatnit na objednateli písemně, a to nejpozději do konce měsíce února běžného
kalendářního roku, jinak nemá na navýšení této ceny nárok.

1.3. Vzhledem ke skutečnosti, že Zhotovitel řádně a včas požádal o navýšení ceny díla,
dohodli se smluvní strany v souladu se Smlouvou na uzavření tohoto dodatku ke
smlouvě, kterým navyšují cenu díla o roční míru inflace vyhlášenou Českým statistickým
úřadem.

2. Předmět dodatku
2.1. Sohledem na skutečnosti uvedené v čl. 1. a na vzájemné obchodní vztahy se
smluvní strany dohodly na změně ustanovení čl. VII. písm. A) Smlouvy
následujícím způsobem:
VIII. CENA ZA PROVEDENÍ DÍLA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
A) Cena za provedení díla

Za poskytování služeb tvořících dohodnutý předmět díla se objednatel zavazuje
hradit zhotoviteli

1.) Za 1 m? běžného úklidu dle bodu II. odst. A smlouvy částku bez DPH 0,093 Kč
11.) Za 1 m? údržby zeleně dle bodu II. odst. B smlouvy částku bez DPH 0,826 Kč

Ceny za poskytování části předmětu C) ostatních služeb, které tvoří dohodnutý
předmět díla, bude objednatel hradit zhotoviteli ve výši stanovené cenovou
soustavou ÚRS platnou pro dané období na základě jednotlivých objednávek
zadavatele.

Zhotovitel jako plátce daně z přidané hodnoty připočítá v době uskutečnění
zdanitelného plnění k této smluvní ceně daň z přidané hodnoty v sazbě
odpovídající platné zákonné úpravě.

3. Závěrečná ustanovení
3.1 Ostatní ujednání Smlouvy zůstávají uzavřením tohoto dodatku nedotčena.
3.2. Smlouva se řídí právním řádem ČR.

3.3. Změny a doplňky je možno činit pouze písemnou Smlouvou.

Stránka 223

3.4

2

 

3.6

3)

 

Tento dodatek nabývá účinnosti dnem jeho podpisu a uveřejněním v registru
smluv.

Dodatek se vyhotovuje ve třech stejnopisech, z nichž Zhotovitel obdrží jeden
stejnopis a Objednatel obdrží dva stejnopisy.

Uzavření dodatku bylo schváleno usnesením Rady městského obvodu Plzeň 3
č. 198 ze dne 12. 05. 2021

Na důkaz souhlasu se skutečnostmi shora uvedenými připojují účastníci níže
své vlastnoruční podpisy.

V Plzni dne 18. 05. 2021

 

 

 

Statutární město Plzeň, Městský obvod Plzeň 3 ELIOD servis, s.r.o.
starosta MO Plzeň 3 jeďnatel
Mgr. David Procházka Ing. Jiří Vlasák
Pavel Nový
Pavel Nový
Objednatel Zhotovitel

Stránka 323