Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17261259: Objednávka na opravu podlahy ve dvojgaráží ve dvoře úřadu městského

Příloha O-oprava_podlahy_v_garazi.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Na faktuře uvádějte vždy číslo objednávky: 0 0200/2021/OaW/Krk

OBJEDNATEL                               DODAVATEL

statutární město Ostrava                 Obchodní tirma :         Čech Karel

Prokešovo náměstí 1803/8

72930 Ostrava-Moravská Ostrava           Sídlo : K Rybníkům 671/1a
                                                   71700 Ostrava
IČ:             00845451

DIČ:            CZ00845451 (plátce DPH)

                                         IČ : 67321151                        DIČ: 027504222473

PŘÍJEMCE (zasílací adresa):

městský obvod Radvanice a Bartovice
Těšínská 281/87
71600 Ostrava-Radvanice
Bank. spojení:

Číslo účtu :

\Objednáváme u Vás :
 Objednáváme u Vás opravu podlahy ve dvojgaráži ve dvoře úřadu městského obvodu, dle přiložené cenové nabídky.

Fakturu nám zašlete včetně příloh (dodací list). Datum splatnosti faktury je stanoveno nejdříve na patnáctý den od data doručení včetně (razítko podatelny).
Datem splatnosti faktury se rozumí den odepsání příslušně částky z bankovního účtu.

Pro akceptaci objednávky zašlete písemný souhlas na emailovou adresu vyřizujícího referenta uvedeného níže do 10 dnů ode dne doručení objednávky. V
případě, že dodavatel takto neučiní, objednávka zaniká. Dodavateli vzniká závazek poskytnout plnění dle objednávky po uveřejnění objednávky v registru
smluv. Uveřejnění objednávky v registru smluv objednatel dodavateli písemně (emailem) oznámí.

Pokud se stane zhotovitel nespolehlivým plátcem daně dle § 106a zákona o DPH, je objednatel oprávněn uhradit zhotoviteli za zdanitelné plnění částku bez
DPH a úhradu samotné DPH provést přímo na příslušný účet daného fínančního úřadu dle § 109a zákona o DPH. Zaplacením částky ve výši daně na účet
správce daně zhotovitele a zaplacením ceny bez DPH zhotoviteli je splněn závazek objednatele uhradit sjednanou cenu.

Objednatel prohlašuje, že přijaté plnění bude používáno k ekonomické činnosti. Pro výše uvedené plnění bude aplikován režim přenesené daňové povinnosti
dle § 92a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a v souladu s tím vystaví zhotovitel daňový doklad se všemi
náležitostmi.

Lhůta plnění :             31.08.2021
Cena bez DPH :             99 650,00 Kč
Vyřizuje / tel. / email :  Krkošková Šárka Bc., 599416121, skrkoskova©radvanice.ostrava.cz

V Ostravě dne:                           Krkošková Šárka Bc., vedoucí odboru organizačního a vnitřních
                                                                                     věcí

                                                                          (oprávněná osoba)

Schváleno předběžnou řídící kontrolou č. O 0200/2021/OaW/Krk/P1.