Textová podoba smlouvy Smlouva č. 172645: Kupní smlouva HW a SW pro KBMS

Příloha Kupní smlouva - HW a SW pro KBMS.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Kupní smlouva


KUPNÍ SMLOUVA č. 02082016_1358
(dále jen „smlouva“)

podle ustanovení § 2079 a násl. Zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník


I.
Smluvní strany


Prodávající:	              NDC, s. r. o.
se sídlem: Brněnská 154/32, 692 01 Mikulov
jednající: Lukáš Čapek -  jednatel společnosti
kontakt: obchod@ndc.cz, +420 777 493 252
IČ: 25590022, DIČ: CZ25590022
OR Krajský soud Brno, oddíl C, vložka 35818
Bankovní spojení: KB, a.s., č. ú: 27-2768850247/0100
(dále jen prodávající)



Kupující: 	      MĚSTO MIKULOV
se sídlem: Náměstí 158/1, 692 20 Mikulov
jednající: Rostislav Koštial, starosta Města Mikulov 
kontakt: podatelna@mikulov.cz, +420 519 444 555
IČ: 00283347, DIČ: CZ00283347
 (dále jen kupující)



II.
Předmět smlouvy

1. Předmětem smlouvy je dodání dílčích výstupů konkretizovaných v Příloze č. 1. této smlouvy. 

2. Prodávající se zavazuje převést na kupujícího vlastnické právo k předmětu koupě.

3. Kupující se zavazuje předmět koupě převzít a uhradit prodávajícímu cenu podle čl. III této smlouvy.

III.
Kupní cena

1. Smluvní strany sjednali za prodej celého předmětu koupě uvedeného v čl. I. této smlouvy kupní cenu ve výši 586 543 Kč bez DPH, DPH ve výši 21% činí 123 174,03 Kč, celková kupní cena včetně DPH 21% činní 709 717,03 Kč (slovy sedmsetdevěttisícsedmsetsedmnáctkorunčeskýchtřihaléře).

2. Celková cena dodaného předmětu koupě specifikovaného v čl. II. této smlouvy je neměnná, v celkové ceně jsou zahrnuty veškeré náklady nutné ke kompletní dodávce včetně dopravy. Celková kupní cena je stanovena dle technické a cenové specifikaci v Příloze č. 1. této smlouvy. Změna (překročení nabídkové ceny) je možná pouze v případě, že v průběhu platnosti smlouvy dojde ke změnám sazeb DPH. V tomto případě bude k ceně účtována DPH ve výši dle právních předpisů platných v době vzniku zdanitelného plnění.
IV. 
Platební podmínky a sankce

1. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu předmět koupě na základě faktury – daňového dokladu vystaveného prodávajícím po kompletním předání. 

2. Po potvrzeném písemném předání zboží a služeb dle čl. II této smlouvy kupujícím, vystaví prodávající fakturu, která bude obsahovat následující náležitosti:        
a) označení faktury a její číslo,
b) název, sídlo a adresu kupujícího,
c) název, sídlo a adresu prodávajícího,
d) identifikační číslo prodávajícího a kupujícího,
e) předmět plnění,
f) den vystavení faktury a lhůtu její splatnosti,
g) označení peněžního ústavu a číslo účtu prodávajícího, na který má být plněno,
h) cena dodaného zboží,

3. Faktura bude vystavena do 14 dnů od předání předmětu koupě. 

4. Faktura musí být vystavena v souladu se všemi platnými právními předpisy, fakturu se splatností 30 dní od doručení kupujícímu prodávající dodá spolu s potvrzeným dodacím listem na adresu kupujícího.  

5. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli za nedodržení termínu dokončení a předání díla smluvní pokutu ve výši 1.000,- Kč za každý den prodlení ve splnění předmětu této smlouvy.

6. Objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli za prodlení s úhradou faktury úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení.

7. V případě nesplnění termínu pro odstranění vad či nedodělků sjednaného v zápise o převzetí díla zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč za každý, byť i započatý, den prodlení.

8. V případě, že nedojde k odstranění záručních vad ve lhůtě uvedené v článku VIII. odst. 3, případně v dohodnuté lhůtě, má objednatel právo na smluvní pokutu v částce 1.000,- Kč, za každý započatý den prodlení.

9. Uložením smluvních pokut není dotčeno právo objednatele na náhradu škody.
            
V.
Dodací podmínky

1. Prodávající se zavazuje dodat předmět koupě této kupní smlouvy nejpozději do 21 dní ode dne obdržení objednávky, nebo ode dne uzavření kupní smlouvy, nejpozději však do 30. 10. 2016. Tato skutečnost je ale podmíněna, že k objednání či podpisu smlouvy dojde nejpozději 15. 09. 2016 

2. Předáním rozumíme dodání a zprovoznění zboží včetně předání veškeré dokumentace dle Přílohy č. 1. této smlouvy v adrese plnění. O předání a převzetí předmětu plnění bude vyhotoven předávací protokol (dodací list), jehož obsahem bude především přesná specifikace zboží, včetně výrobních čísel, datum předání a převzetí a podpisy oprávněných zástupců obou smluvních stran.

3. Prodávající se zavazuje dodat předmět koupě na adresy a lokality: 
-	operátorské pracoviště MP Mikulov, Náměstí 158/1, 692 20 Mikulov..

4. Kupující se zavazuje poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost k dodání předmětu koupě, zejména zajistí prodávajícímu přístup na místo dodání v předem dohodnutém termínu, prohlédne a převezme předmět plnění bez zjevných vad.



VI.
Nabytí vlastnického práva a přechod nebezpečí škody na zboží

1. Kupující nabývá vlastnické právo k předmětu koupě podpisem předávacího protokolu podle čl. V odst. 2 této smlouvy, tj. okamžikem převzetí.

2. Nebezpečí škody na předmětu koupě přechází na kupujícího podpisem předávacího protokolu podle čl. V odst. 2 této smlouvy, tj. okamžikem převzetí.

VII.
Záruka za zboží

1. Zhotovitel poskytne objednateli záruku za provedené dílo po dobu 36 měsíců ode dne podepsání zápisu o převzetí díla. Záruka na dodané zařízení je stanovena dle záruk výrobců.

2. Výskyt záručních vad oznámí objednatel zhotoviteli spolu s uplatňovanými reklamačními nároky bez zbytečného odkladu po jejich zjištění. Zhotovitel je povinen sdělit objednateli své stanovisko k reklamaci nejpozději do 14-ti kalendářních dnů od jejího doručení a zároveň si s objednatelem dohodne termín odstranění vad. Neučiní-li tak, má se zato, že reklamaci uznává a odstranění vad provede ve lhůtách stanovených níže.

3. Zhotovitel je povinen nastoupit na odstranění záruční vady: 	

a) do 24 hodin u vad znemožňujících provoz nově vzniklého operátorského pracoviště od okamžiku ohlášení vady, nedohodne-li se s objednatelem jinak,
b)	do 3 dnů u ostatních vad po dni ohlášení vady, nedohodne-li se s objednatelem jinak.

4. Servis a podpora je poskytována po území cele ČR a pro oznámení vad je k dispozici jedno kontaktní místo. Vady a poruchy je možno ohlásit telefonicky 9:00 – 16:00 na telefonním čísle +420 773 241 000, přes HELP-DESK webový portál prodávajícího na adrese http://servis.ndc.cz, nebo na emailovou adresu helpdesk@ndc.cz - NONSTOP. 

5. Webový portál prodávajícího umožňuje sledovat servisních reportů prostřednictvím internetu. 

IX.
Práva a povinnosti

1. Prodávající má právo od smlouvy odstoupit:
a) je-li kupující v prodlení s úhradou faktury více jak 15 dní po písemném upozornění,
b) není-li ze strany kupujícího potřebná součinnost pro dokončení dodávek či prací.

2. Kupující má právo od smlouvy odstoupit, jestliže:
	a)     mu nebude poskytnuta dotace v rámci programu prevence kriminality,
	b)     byl na majetek zhotovitele vyhlášen konkurz nebo řízení o vyrovnání, 
	c)      je zhotovitel v prodlení se zahájením prací 

3. Odstoupení od smlouvy nebude zakládat právo na sankci obou stran.

X.
Všeobecná ustanovení

1. V ostatních záležitostech touto smlouvou neupravených se řídí práva a povinnosti smluvních stran příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

2. Veškeré změny a dodatky k této smlouvě budou provedeny v písemné formě, označeny pořadovými čísly a podepsány osobami oprávněnými jednat ve věcech této smlouvy.

3. Tato smlouva je vyhotovena ve 4 stejnopisech, každý s platností originálu, z nichž obdrží prodávající 1 vyhotovení a kupující po 3 vyhotoveních odsouhlasených oběma stranami.

4. Smluvní strany se zavazují, že veškeré spory se budou snažit řešit smírnou cestou. Nebude-li řešení sporu smírnou cestou možné, nebo nedojde k dohodě ve lhůtě 15 dnů od výzvy jedné ze smluvních stran, může kterákoliv strana této smlouvy podat žalobu k věcně příslušnému soudu.

5. Prodávající je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly podle zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů, týkající se plnění zakázky.

6. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti podpisem smluvních stran.








	V Mikulově dne 02. 08. 2016              			   V Mikulově dne _________________________ 




Prodávající
NDC, s. r. o.
Lukáš Čapek – jednatel společnosti

Kupující
Město Mikulov
Rostislav Košťial – starosta 










Kupní smlouva

		Strana: 4
NDC, s. r. o.	Brněnská 154/32, 692 01 Mikulov, IČ: 25590022, DIČ: CZ25590022
		společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddíle C, vložka č. 35818
		tel: +420 515 553 710, fax: +420 515 553 711, e-mail: obchod@ndc.cz

Příloha č. 1
Cenová specifikace



Podrobná cenová nabídka:






Kupní cena byla dohodou smluvních stran sjednána ve výši 586 543 Kč bez DPH, DPH ve výši 21% činí 123 174,03 Kč, celková kupní cena včetně DPH 21% činní 709 717,03 Kč (slovy sedmsetdevěttisícsedmsetsedmnáctkorunčeskýchtřihaléře).

Veškeré nabízené technické parametry prodávajícím splňují minimální požadavky kupujícího dle výběrového řízení na realizaci zakázky „HW A SW PRO KBMS.“

	V Mikulově dne 01. 08. 2016           			   V Mikulově dne _________________________ 






Prodávající
NDC, s. r. o.
Lukáš Čapek – jednatel společnosti

Kupující
Město Mikulov
Rostislav Košťial – starosta 






		Strana: 5
NDC, s. r. o.	Brněnská 154/32, 692 01 Mikulov, IČ: 25590022, DIČ: CZ25590022
		společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně v oddíle C, vložka č. 35818
		tel: +420 515 553 710, fax: +420 515 553 711, e-mail: obchod@ndc.cz