Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1739882: 16/SML4964-SoPD/ZD-dotace na zajištění LPS 2017 (Město Bílina)

Příloha 161222_Smlouva-dotace_mesta(LPS_2017)Bilina(A).pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        K raj sk ý úřad                                                                           JI D : 18 99 78 / 20 16 / K U U K

         Č í sl o sm l ou vy u pos k y t o v atel e:  16 / S M L4 96 4 - S oP D / ZD
         Č í sl o sm l ou vy u př í j emc e:

                 S M L OU V A O POS K YT N U T Í N EI N VE ST I Č N Í D OT A C E
   uz a v ř en á v sou l ad u s us t . § 10 a z á k on a č . 25 0 / 20 00 S b., o r oz po čt ov ý ch pr av i dl ech
   úz emn í ch r oz po čt ů, v e znění po z dě j ší ch př ed pi sů ( dá l e j en „ z ák on č. 25 0 / 20 00 S b.“ )

S ml uv ní s tran y

P os k y t o v atel

Ú steck ý kraj

S í dl o:                   V el k á Hra de bn í 31 18 / 48 , 40 0 02 Ú st í na d Labe m

Za st ou pe ný :            O ldřich em B ub en í čk em , he j t m an e m Ú s t ec k éh o kr aj e

K on t a k t ní oso ba : I n g . P etr S ev era, v ed ou cí od bo r u z drav otni ct ví K r aj s k éh o úřadu

                            Ú st ec k éh o kr a j e

E - m ai l / t el e f on : sev era. p@ kr - u st ec k y . cz / 47 5 657 435

IČ :                        70892156

D IČ :                      C Z7 08 92 15 6

B an k. spo j en í : Č esk á spo ř it el na , a . s.

                            čí s l o účt u: 88 27 33 37 9/ 0 80 0

( dá l e je n „po skyt ova t el “ )

a

P ří j emce

M ěs t o B í l i na

S í dl o:                   B ř ež án sk á 50 / 4 , 41831 B í l i na

Za st ou pe ný :            M g r . V e r on i k ou H orov ou , 1. m í st osta r ost kou  m ěst a pr o v ěci

                            n e in v e s tič n í

K on t a k t ní oso ba :

E - m ai l / t el e f on :  00266230
IČ :                        CZ 00266230
D IČ :
B an k. spo j en í :

( dá l e je n „pří j emce“ )

                                   uz a ví r aj í n í ž e u v ed en éh o dne, m ěsí ce a r o k u t u t o
             S M L OU VU O PO S K YT N U T Í N EI N VE ST I Č N Í D OT A C E

                      N A Z A B E Z P E Č E N Í LÉ K A Ř S K É P O H O T O V O S T N Í S LU ŽB Y
                                                                ( dá l e j en „sm l ou v a“)

                                                      strana 1 / 15
                                                  P reambu l e

1. Ú st ec k ý kr aj j e po dl e ustanov en í § 11 0 z ák on a č. 37 2 / 20 11 S b . , o z drav otní ch
         sl už bá ch a po dmí nk ách j ej i ch po s k y t ov án í ( z ák on o z drav otn í ch sl už bá ch) , v e z ně n í
         po z dě j ší ch předpi sů ( dá l e j en Zá k on ) , od po v ěd ný z a org an i z aci a z aj i št ěn í l ék ařs k é
         po ho t ov ostní sl u ž b y , přiče m ž j de o v ý k on přene sen é pů sob no st i . V e sn az e z aj i st i t
         t uto sl už bu z pů sob em od po ví da j í c í m m í st n í m po t ř eb á m , uz aví r aj í sm l uv n í st r an y
         t uto s m l ou v u, j ej í m ž předmět e m j e po s k y t nu t í f i na nčn í ch prost ř ed k ů n a z aj i št ě ní
         vý še uv ed en é čin no st i v e spá do v é obl asti Bí l i n s k a.

2. Ú st ec k ý kr a j při v ý k on u přenese né pů sob no s t i př i j al „ Zp ůso b o r g an i z ace a z aj i št ěn í

l ék ařs ké po ho t ov ostní sl už b y v Ú st ec k ém kr aj i o d 1. 1. 20 17 “ ( dá l e j en „ Zp ůso b“) ,

kt erý t v oří pří l oh u č. 1 k t é t o s m l o uv ě. N a z á kl ad ě Zp ůso bu bu de p r o z aj i št ěn í

l ék ařs ké po ho t ov ostní     sl už b y v ob oru              v š eo be cn ý prak t i ck ý l ék ař se

zab ezp eč en í m pé če p ro dě t i a do ros t ( V P LD ) ( sou čás t í z aj i št ěn í l ék ař s k é

po ho t ov ostní sl u ž by j sou i prohl í dk y t ěl z emř el ý ch m i m o z drav otni ck é z aří z e n í )

uz a v ř en a m ez i M ěst em B í l i na a vy bran ý m po sk y t ov atel em z drav otní ch sl u ž eb

sm l ou v a o z áv a z k u v eřej né sl už by , přiče m ž l ék a ř s k á po ho t ov ostí sl už ba bu de

z aj i št ěn a v prac ov ních dn ec h i ve dn ec h praco v ního kl i du .

                                                  Č l án ek I .

                       P ředmět  sm l ou vy , úč el a vý še do t ac e

1. P osk y t ov atel po s k y t uj e na z ák l ad ě usn ese ní Za st up i t el st v a Ú st ec k éh o kr aj e

ze dne 14. 12 . 20 15            do t aci                    v e vý ši    966 400 , - K č         ( sl ovy :

de v ětset šed esá t šest t i sí c čt y ř i st a  k o r un   čes ký ch),  k te rá  bu de          přev ed en a

be z ho t ov ostně na úče t pří j emce, č . ú.                            po d U Z ( úče l ov ý m z na k em )

40 0, z a po dmí nk y , ž e j i pří j emce po u ž i j e v s o u l a d u s t o u t o s m l ou v ou v kal en dá ř ní m

r oce , v e k t e r ém by l a posk y t nu t a .

2. D otace j e sl uči t el no u po dp orou v e sm y sl u čl . 10 7 S m l ou vy o f un g ov án í E v r op ské
         un i e.

3. D otace j e pos k y t nu t a na z ák l ad ě ž ád osti o po s k y t nu t í do t ace z e dne 23 . 11 . 20 16 .

4. D otace j e po s k y t nu t a na z ab e z pe čen í l ék ařs k é po ho t ov ostní sl u ž b y v r oce 20 17
         ( dá l e j en „ p r oj e kt “ ) .

5. D otace  j e sl uči t el ná   s do t a cí po sk y t nu t o u z r oz po čt u j i ný ch          úz emní ch

samospráv   ný ch cel k ů, st átní ho r oz po čt u ne bo f on dů E U , po k ud t o prav i dl a

pro po s k y t nu t í t ěch t o po dp or ne v y l uču j í .

                                                    Č l án ek I I .

                                  P od mí nk y po užit í do t a ce ,
                       do ba , v níž má bý t do sa žen o úče l u ,

                                 způ so b pos ky t nu t í do t ac e

1. D otace j e p ř í j emci po s ky t nu t a v e vý ši d l e čl . I . od st . 1 s m l ou v y z a úče l em r ea l i z ace
      předl ož en éh o proj e k t u z ab ez pe čen í l ék ařs k é po ho t ov ostní sl u ž by v r oce 20 17
      ve spá do v é obl asti B í l i n s k a .

2. T er m í ne m u k on čen í r ea l i z ace proj e k t u j e 31 . 12 . 20 17 . P r o pří j emce  j e t en t o t e r m í n
      st an ov en j a k o z áv a z ný u k az atel .

                                                  strana 2 / 15
3. Dotace je poskytnuta účelově (viz čl. II. odst. 1.) a lze ji použít pouze na úhradu

uznatelných nákladů přímo souvisejících s                           realizací projektu a vzniklých v                       době
                                                                                                                 na úhradu
od 1. 1. 2017 do 31.              12. 2017 (účinnost                uznatelných nákladů), tj.

vyrovnávací platby za závazek veřejné služby dle odst. 2 preambule této smlouvy.

Uznatelný náklad      je nezbytný náklad, který splňuje všechny následující podmínky:

- vyhovuje zásadám efektivnosti, účelnosti a hospodárnos                                    ti,

- vznikl příjemci v       přímé souvislosti s             prováděním projektu ve schváleném období

realizace,

- byl skutečně vynaložen a zachycen v                               účetnictví příjemce na jeho účetních

dokladech, je identifikovatelný, ověřitelný a podložený prvotními podpůrnými

doklady.

Neuznatelný náklad    je náklad na:

- pořízení dlouhodobého a krátkodobého finančního majetku,

- úroky, penále, pokuty a jiné sankce,

- opatření pro možné budoucí ztráty nebo dluhy,

- nákupy pozemků a budov,

- ztráty z devizových kurzů,

- reprezentativní pohoštění,

- nájem né s následnou koupí (leasing),

- cestovné nad rámec zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších

předpisů, pro zaměstnavatele, který je uveden v § 109 odst. 3 tohoto právního

předpisu,

- mzdy včetně odvodů nad                         rámec platových předpisů                               pro zaměstnance

ve veřejných službách a správě,

- náhrady mzdy za dobu nepřítomnosti (dovolená, nemoc).

4. Dotace bude poskytnuta jednorázově bankovním převodem na účet příjemce

uvedený v           záhlaví této smlouvy do 20        dnů ode dne uzavření této smlouvy.

5. Příjemce         bere na vědomí, že vyrovnávací platbou podle předchozího bodu této

smlouvy je myšlena vyrovnávací platba ve smyslu Rozhodnutí Komise ze dne

20. 12. 2011 o použití čl.        106 odst.      2 Smlouvy o fungování Evropské unie na státní

podporu ve formě vyrovnávací pla                 tby za závazek veřejné služby udělené určitým

podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu

číslo 2012/21/EU, uveřejněné v                  úředním věstníku L         7/3. (dále jen „Rozhodnutí EU“).

6. Příjemce se zavazuje užít finanční prostředky poskytnuté na                                   základě této smlouvy

tak, aby LPS byla třetí osobou či osobami poskytována v                                                 oborech  všeobecný

praktický lékař se zabezpečením péče pro děti a dorost (VPLD)                                                    v pracovních

dnech i           ve dnech pracovního klidu                     a aby v jejím rámci, i           po ukončení provozu

příslušn é ordinace LPS, bylo třetí osobou provozující LPS poskytováno ohledání

zemřelé osoby takto:

a) ve dnech Pondělí až Čtvrtek v časovém období, které začíná koncem provozní

doby příslušné ordinace LPS a končí v 06:00 hod. následujícího dne,

b) ve dnech Pátek a Sobo                        ta v časovém období, které začíná koncem provozní doby

příslušné ordinace LPS a končí začátkem provozu ordinace APP následujícího

dne,

c) v Neděli v časovém období, které začíná koncem provozní doby příslušné

ordinace LPS a            končí v 06:00 hod. následujícího dn                           e,

d) ve dnech Pondělí až Čtvrtek, pokud jsou to dny pracovního klidu a následuje

pracovní den, v               časovém období, které začíná koncem provozní doby příslušné

ordinace LPS a            končí v 06:00 hod. následujícího dne,

                                                 strana 3 / 15
e) ve dnech Pondělí až Čtvrtek, pokud následuje den pracovního klidu, v                                           časovém
       období, které začíná koncem provozní doby příslušné ordinace LPS a končí
       začátkem provozu ordinace LPS následujícího dne.

7. Příjemce zaváže vybraného poskytovatele zdravotních služ                                        eb sdělit v  souladu se

zněním §       83 a násl. Zákona (zajištění prohlídky těla zemřelého) poskytovateli

telefonní číslo …………………………………………….                                                         , které bude ze          strany

poskytovatele zdravotních služeb v                          dané spádové oblasti           Bílin s ka dostupné v    době

provozu ordinace                      LPS i v době po        ukončení provozu ordinace LPS                                               dle

předchozího odstavce. Toto číslo následně poskytovatel oznámí na jednotné

evropské číslo tísňového volání                  112, kde se oznamuje úmrtí osoby v                             případě, kdy

není znám poskytovatel nebo lékař uvedený v                                §84 odst . 2 písm. a) Zákona.

                                                             Článek III.
                                         Práva a povinnosti příjemce

Příjemce  prohlašuje, že dotaci přijímá a v                 této souvislosti se zavazuje:

1. Použít dotaci za účelem realizace projektu, pro který byla dotace poskytnuta,

a v souladu s     podmínkami sjednanými v                    tét o smlouvě.

1. Dotaci nepřevést na jiný subjekt.

2. Dotaci nepoužít na úhradu DPH, je                                      - li příjemce plátcem DPH s               nárokem
       na uplatnění odpočtu této daně.

3. Odpovídat za hospodárné použití přidělených prostředků a jejich řádné a oddělené

sledování v       účetnictví, pod                daným účelovým znakem (UZ), vedeném v                          souladu se

zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, a to jak

z hlediska poskytnuté výše dotace, tak i z                                hlediska nákladů celého projektu.

4. Uvádět na všech účetních dokladech účelový znak kra                                     je. Označovat originály
       účetních dokladů informací o tom, že projekt je spolufinancován Ústeckým krajem.

5. Předat poskytovateli písemnou závěrečnou zprávu o použití poskytnuté dotace,

a to do 15.       2. 2018. Spolu se závěrečnou zprávou je příjemce povinen                                                    předložit
                                                                                           5 kalendářních dnů.
finanční vypořádání dotace. Ze závažných důvodů může být termín vyúčtování

na žádost příjemce dotace prodloužen, maximálně však o

          I. Závěrečná zpráva musí obsahovat:

          - označení příjemce,

          - číslo smlouvy poskytovatele uvedené na 1.                             straně smlouvy,

          - popis realizace projektu,

          - kvalitativní a kvantitativní výstupy projektu,

          - přínos projektu pro cílové skupiny,

          - celkové zhodnocení projektu,

          - finanční vypořádání dotace,                     včetně účelového znaku.

                                                            strana 4 / 15
II. Finanční vypořádání dotace (přehled o čerpání                                      a použití poskytnuté dotace)
musí obsahovat:

- přehled všech nákladů a                              výnosů projektu v               podobě ročního výkazu

o nákladech na                    zabezpečení a              provoz ordinace LPS (viz příloha č.                               2

smlouvy),

- přehled o vrácení nepoužitých prostředků do rozpočtu poskytovatele,

- roční výkaz o                   zabezpečení a provozu ordinace LPS (viz příloha č.                                           3

smlouvy),

- výpis z odděleného účetnictví (případně účetnictví vedeného pod účelovým
        znakem), jestliže je příjemce povinen účetnictví vést.

6. Závěrečnou zprávu a finanční vypořádání dotace zas                                  lat také v  elektronické podobě

na adresu:           soucek.a@kr  - ustecky.cz.

7. Umožnit pověřeným pracovníkům poskytovatele provádět kontrolu čerpání a využití

prostředků dotace a v             této souvislosti jim umožnit nahlížet                            do účetní evidence.

Umožnit provádět kontrolu jak v         průběhu, tak i po ukončení realizace projektu.

8. Neprodleně písemně informovat, nejpozději však do 7 dnů, odbor zdravotnictví
       krajského úřadu o všech změnách týkajících se tohoto smluvního vztahu, včetně
       i dentifikace příjemce nebo podpořeného projektu.

9. Vrátit nevyčerpanou část dotace zpět na účet poskytovatele, z                                       něhož mu byla
       poskytnuta, současně s předložením závěrečné zprávy.

10. Vrátit poskytnutou dotaci zpět na účet poskytovatele, z                                        něhož byla dotace

na re alizaci projektu poskytnuta, v                   případě, že se projekt neuskuteční, nejpozději

do 7 kalendářních dnů ode dne, kdy se o této skutečnosti dověděl, současně

písemně informovat poskytovatele o vrácení dotace.

11. Respektovat závěry kontroly provedené odborem kontro                                           ly nebo kontrolním
       orgánem poskytovatele.

12. Zadávat veřejné zakázky v           souladu se zákonem č.                          137/2006 Sb., o veřejných

zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, jestliže se příjemce stal dotovaným

zadavatelem ve smyslu ustanovení § 2 odst. 3 tohoto zákona a d                                                       održovat

v souvislosti s       čerpáním dotace veškeré další obecně závazné právní předpisy.

13. Spolupracovat s    poskytovatelem při plnění jeho povinností vůči Úřadu pro ochranu

hospodářské soutěže a Evropské komisi.

                                                     Článek IV.
                                  Porušení rozpočtové kázně

1. Porušením         rozpočtové kázně je každé neoprávněné použití nebo zadržení

peněžních prostředků poskytnutých jako dotace (§                                       22 odst.        1 až 3 zákona

č. 250/2000 Sb.). V               případě, že se příjemce dopustí porušení rozpočtové kázně

tím, že neoprávněně použije nebo zadrží poskyt                            nutou dotaci, bude poskytovatel

postupovat dle § 22 zákona č. 250/2000 Sb. a bude příjemci uložen odvod včetně

penále za prodlení s              odvodem ve výši stanovené platnými právními předpisy

a touto smlouvou.

2. Pokud příjemce předloží závěrečnou zprávu včetně fina                                           nčního vypořádání
       v termínu stanoveném ve smlouvě, ale finanční vypořádání nebo závěrečná zpráva              dopustí se příjemce
       nebudou obsahovat všechny náležitosti stanovené ve smlouvě,

                                                       strana 5 / 15
porušení rozpočtové kázně až v případě, že nedoplní neúplnou závěrečnou zprávu
nebo finanční vypořádání ani po marném uplynutí náhradní lhůty 10 dnů ode dne
doručení výzvy poskytovatele k nápravě.

3. V případě porušení rozpočtové kázně, které poskytovatel považuje za méně                         celk ové částky
       závažné, bude vždy uložen odvod za tato porušení procentem z
       poskytnuté dotace následovně:

a) předložení závěrečné zprávy do 15 kalendářních dnů po lhůtě stanovené

smlouvou     – výše odvodu činí 5 %.

b) předložení závěrečné zprávy do 30 kalendářních dnů po lhůtě stanovené

smlouvou     – výše odvodu činí 10 %.

c) předlože ní doplněné závěrečné zprávy do 15 kalendářních dnů od uplynutí                                           – výše
       náhradní lhůty uvedené ve výzvě poskytovatele dle odst. 2 tohoto článku
       odvodu činí 3 %.

d) předložení doplněné závěrečné zprávy do 30 kalendářních dnů od uplynutí

náhradní lhůty uvedené v                e výzvě poskytovatele dle odst. 2 tohoto článku                               – výše

odvodu činí 6 %.

e) nedodržení povinnosti vést dotaci v                    odděleném účetnictví                      – výše odvodu činí
       10 %.

f) nedodržení povinnosti označovat originály účetních dokladů informací o                                               tom,

že projekt je spolufinanco              ván Ústeckým krajem           – výše odvodu činí 10 %.

g) nedodržení povinnosti publicity v                   případě informování sdělovacích prostředků                             –

výše odvodu činí 5 %.

h) nedodržení povinnosti publicity neoznačením publikací, internetových stránek

či jiných nosičů „sponzorským vzk                      azem“ – výše odvodu činí 5 %.

4. Odvody za porušení rozpočtové kázně při použití téže dotace se sčítají, s výjimkou

odvodů za porušení rozpočtové kázně porušením pravidel pro zadávání veřejných

zakázek. Za porušení pravidel pro zadávání veřejných zakázek se                                     uloží odvod ve

výši nejzávažnějšího porušení těchto pravidel u stejné zakázky. Při neoprávněném

použití peněžních prostředků dle                          § 22 odst.                   2 písm.      a) nebo b) zákona

č. 250/2000           Sb. odpovídá odvod za porušení rozpočtové kázně výši poskytnutých

prostředků,           mimo případů, kdy se podle této smlouvy (odst.                                        3 tohoto    čl.)

za porušení méně závažné povinnosti uloží odvod nižší. Při porušení několika

méně závažných povinností se odvody za porušení rozpočtové kázně sčítají                                                         .

Odvody za             porušení rozpočtové kázně lze ulož                               it pouze do  výše peněžních

prostředků poskytnutých ke dni porušení rozpočtové kázně. Při                                               podezření

na porušení rozpočtové kázně může poskytovatel pozastavit poskytnutí peněžních

prostředků, a to až do výše předpokládaného odvodu. Pokud krajský úřad uloží

o dvod za porušení rozpočtové kázně, v rozhodnutí uvede, že z uloženého odvodu

bude odvedena pouze částka ve výši rozdílu mezi uloženým odvodem a peněžními

prostředky neposkytnutými z                      důvodu podezření na porušení rozpočtové kázně.

Pokud krajský úřad odvod ne                      uloží, poskytovatel poskytne pozastavené peněžní

prostředky příjemci.

                                                          Článek V.
                                      Výpověď a zrušení smlouvy

1. Poskytovatel je oprávněn vypovědět smlouvu v                       případě, že příjemce porušil smluvní

povinnost stanovenou touto smlouvou. Výpověď musí mít písemnou f                                    ormu a nabývá

účinnosti uplynutím výpovědní lhůty, která činí 30 dnů od doručení výpovědi.

Ve výpovědní lhůtě bude pozastaveno vyplácení dotace.

                                                 strana 6 / 15
2. Smluvní strany můžou podat písemný návrh na zrušení smlouvy z                                                         důvodů

uvedených v § 167 odst. 1 správního řádu.                             Pokud strana smlouvy, které byl návrh

doručen, s        ním vysloví souhlas, smlouva zaniká dnem, kdy písemný souhlas dojde

smluvní straně, která návrh podala. Pokud strana smlouvy, které byl návrh doručen,

s ním nevysloví souhlas, smlouva nezaniká.

3. Smlouvu lze u  končit také na základě písemné dohody smluvních stran.

4. V případě předčasného ukončení smlouvy dle odst. 1                                  - 3 je příjemce oprávněn použít

dotaci na účel sjednaný touto smlouvou k                              úhradě uznatelných nákladů vzniklých

do okamžiku zániku smlouvy a následně j                             e povinen do 30 dnů od zániku smlouvy

předložit poskytovateli závěrečnou zprávu přiměřeně dle čl. III. odst. 6 této smlouvy

a vrátit nevyčerpanou část dotace zpět na účet poskytovatele.

5. Spory z    právních poměrů při poskytnutí dotace rozhoduje podle správní                                              ho řádu

Ministerstvo financí ČR.

                                                       Článek VI.

                                                       Publicita

1. Příjemce je povinen v         případě informování sdělovacích prostředků o projektu uvést

fakt, že projekt byl podpořen Ústeckým krajem (poskytovatelem).

2. Na výstupech projektu typu propagačních materiálů,                                  publikací, internetových stránek

či jiných nosičů uvede příjemce skutečnost, že projekt podpořil poskytovatel (dále

„Sponzorský vzkaz“) v            provedení respektujícím logomanuál poskytovatele. Příjemce

podpisem smlouvy výslovně prohlašuje, že se s                            daným logoman            uálem seznámil.

3. Příjemce je povinen předložit návrh způsobu použití a umístění „Sponzorského

vzkazu“ ke        schválení poskytovateli, případně upravit návrh podle námitek

poskytovatele a           předložit ho                 poskytovateli ke                     konečnému schválení.

Za poskytovatele rozhod            uje kontaktní osoba uvedená v                            označení smluvních stran.

4. Logo Ústeckého kraje (poskytovatele) je ochrannou známkou, která požívá ochrany

podle zákona č.           441/2003 Sb., o ochranných známkách a o změně zákona

č. 6/2002 Sb. o soudech, soudcích, přísedících a st                                    átní správě soudů a o změně

některých dalších zákonů (zákon o                      soudech a soudcích), ve znění pozdějších

předpisů, (zákon o ochranných známkách), ve                           znění pozdějších předpisů.

                                                       Článek VII.

                                               Ostatní ujednání

1. Tato smlouva bude v             úplném znění uveřejněna prostřednictvím registru smluv

postupem dle zákona č. 340/2015 Sb. Smluvní strany se dohodly na tom, že

uveřejnění v              registru smluv provede poskytovatel, který zároveň zajistí, aby

informace o uveřejnění této sml                        ouvy byla zaslána příjemci do              datové schránky

ID: qdtb7vx .

2. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze po dohodě smluvních stran formou
         písemných a číslovaných dodatků.

3. Pokud v        této smlouvě není stanoveno jinak, použijí se přiměřeně na právní vztahy

z ní v yplývající příslušná ustanovení zákona č.                                       250/2000  Sb., správního řádu,

                                                       strana 7 / 15
případně příslušná ustanovení občanského zákoníku s                                     výjimkou uvedenou v § 170
správního řádu.

4. Tato smlouva je vyhotovena ve                     3 vyhotoveních s                  platností originálu, přičemž

poskytovatel  obdrží 2 vyhotovení a příjemce obdrží 1vyhotovení.

5. Tato smlouva nabývá platnosti i účinnosti dnem jejího uzavření.

6. O poskytnutí dotace a               uzavření této smlouvy bylo rozhodnuto Zastupitelstvem
         Ústeckého kraje usnesením č.
                                       /2Z/2016 ze dne 19. 12                               . 2016.

7. Uzavření této smlouvy bylo schváleno usnesením ………………………………………
         č. …………………… ze dne …….................... .

V Ústí nad Labem dne …………………                                        V ………………… dne ………………..

…………………………………………….                                                  ………………………………………………

Poskytovatel                                                        Příjemce
Ústecký kraj
Oldřich Bubeníček, hejtman kraje                                    Město Bílina

                                                                    Mgr. Veronik       a Horov á ,

                                                                    1. m ístostarostk       a města

Přílohy:

Příloha   č. 1 - Způsob organizace a zajištění lékařské pohotovostní služby v                          Ústeckém
kraji od  1. 1 . 201 7                                                                               LPS
Příloha
Příloha   č. 2 - R oční výkaz o nákladech na         zabezpečení a provoz ordinace

          č. 3 - R oční výkaz o zabezpečení a provozu ordinace LPS

                                                     strana 8 / 15
Krajský úřad Ústeckého kraje

Způsob organizace a zajištění                                   lékařské pohotovostní služby

v Ústeckém kraji               od 1.          1 . 201 7

1. Ústecký kraj je podle ustanovení § 110 zákona č. 372/2011 Sb., o                                           zdravotních službách

a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), odpovědný

za organizaci a zajištění lékařské                        pohotovostní služby, přičemž jde o výkon přenesené

působnosti. Ve snaze zajistit tuto služb                           u způsobem odpovídajícím místním potřebám

Ústecký kraj a krajský úřad úzce spolupracují s                                dotčenými městy.

2. Lékařskou pohotovostní službou se rozumí ambulantní péče                                      poskytovaná pacientům
                                                                                                                rámci pravidelné
v případech náhlé změny zdravotního stavu nebo zhoršení průběhu onemocnění.

O pohotovostní služby nejde v                    případě poskytnutí ambulantní péče v

ordinační doby poskytovatele (příslušného registrujícího lékaře).

3. Lékařsk á pohotovostní služba neslouží k                             řešení dříve vzniklých onemocnění či                     zhoršení

zdravotního stavu, při              kterých občan nevyhledal včasnou lékařskou péči.

4. Provozování ordinací lékařské pohotovostní služby bude zajištěno na základě

uzavřeného smluvního vztahu o                             zajištění poskytování služby obecného hospodářského

zájmu mezi krajem               - krajským úřadem                       nebo městem             a poskytovatelem zdravotních

služeb, pověřeným provozováním ordinace lékařské pohotovostní služby.

5. Na území Ústeckého kraje jsou určena tato spádová území o                                                        rdinací lékařské
         pohotovostní služby:

a. Děčín (pro spádovou oblast Děčínska; ordinace v                                              oborech: všeobecný praktický
         lékař a praktický lékař pro děti a dorost),

b. Rumburk (pro spádovou oblast Rumburska                                         ; ordinace v   oboru všeobecný praktický
         lékař se zabezpečením péče pro                                 dorost),
                                                                děti a

c. Varnsdorf (pro spádovou oblast Varnsdorfska; ordinace v                                                     oboru všeobecný
         praktický lékař se zabezpečením péče pro
                                                                               děti a dorost),

d. Ústí nad Labem (pro spádovou oblast Úst                                     ecka; ordinace v                oborech: všeobecný
         praktický lékař a praktický lékař pro děti a dorost),

e. Litoměřice (pro spádovou oblast Litoměřicka a                                             Lovosicka; ordinace v               oborech:
                                                                                     děti a dorost),
všeobecný praktický lékař a                               praktický lékař pro

f. Roudnice                   nad Labem (pro     spádovou oblast Roudnicka; ordinace v                              oboru všeobecný

praktický lékař se zabezpečením péče pro                                       děti a dorost),

g. Teplice (pro spádovou oblast Teplicka; ordinace v                                            oborech: všeobecný praktický

lékař a praktický lékař pro                      děti a dorost),

h. Bílina (pro spádovou               oblast Bílinska; ordinace v                       oboru všeobecný praktický lékař se
         zabezpečením péče pro              děti a dorost),

i. Most (pro spádovou oblast Mostecka; ordinace v                                               oborech: všeobecný praktický

lékař a praktický lékař pro                      děti a dorost),

j. Litvínov (pro spádovou oblast Li                              tvínovska; ordinace v           oboru všeobecný praktický
         lékař se zabezpečením péče pro                         děti a dorost),

k. Louny (pro spádovou oblast Lounska; ordinace v                                               oborech: všeobecný praktický

lékař a praktický lékař pro                      děti a dorost);

l. Žatec (pro                  spádovou oblast Žatecka a             Po dbořanska; ordinace v                  oborech: všeobecný
                                                                děti a dorost),
praktický lékař a               praktický lékař pro

m. Chomutov (pro spádovou oblast Chomutovska; ordinace v                                                       oborech: všeobecný

praktický lékař a               praktický lékař pro             děti a dorost),

n. Kadaň (pro spádovou oblast Kadaň                                 ska; ordinace v             oboru všeobecný praktický lékař
         se zabezpečením péče pro                               dorost).
                                                 děti a

                                                                strana 9 / 15
6. Každá ordinace lékařské pohotovostní služby v                                oboru všeobecného praktického lékaře

a praktického lékaře pro                  děti a dorost, resp. v                ní sloužící lékař, zajišťuje prohlí                  dky těl

zemřelých mimo zdravotnická zařízení a                                    to i po skončení ordinační doby ordinace

lékařské pohotovostní služby, vždy do                           6:00 hod. následujícího dne ve                       všedních dnech,

resp. do začátku ordinační doby ordinace lékařské pohotovostní služby následujícího

dne ve dnech pracovního klidu (poskytovatel zdravotních služeb provozující ordinaci

lékařské pohotovostní služby zajistí službukonajícímu lékaři dopravu na místo prohlídky

a zpět).

7. Financování provozování ordinace lékařské pohotovostní služby je                                          zajištěno :

a. Prostřednictvím zdravotního pojištění dle zákona č. 48/1997 Sb., o                                                         veřejném

            zdravotním pojištění, ve znění pozdějších předpisů (veškeré zdravotní výkony

            provedené v           rámci ordinace lékařské pohotovostní služby a                                      při prohlídkách těl

            zemřelých mimo zdravot                   nická zařízení, vykáže poskytovatel zdravotních služeb

            provozující ordinaci lékařské pohotovostní služby příslušným zdravotním

            pojišťovnám (příjmová resp. výnosová položka)                           ,

b. Prostřednictvím dotace                            Ústeckého     kraje městu (obci) na               zabezpečení            lékařské
         pohotovostní služby
                                          v příslušné spádové oblasti                  ,

c. Prostřednictvím rozpočtu Ústeckého kraje ve formě úhrady vyrovnávací platby

            za zajištění závazku veřejné služby                 ,

d. Prostřednictvím smluvního vztahu uzavřeného mezi obcí a                                                           poskytovatelem
                                                                                                                                    zajištění
            zdravotních          služeb , jehož předmětem bude závazek veřejné služby na                                            lékařské

            činností spojených s          organizací a          poskytováním zdravotní péče v rámci

            pohotovostní služby           v příslušné spádové oblasti                  ,

e. Prostřednictvím finančního příspěvku města, tam kde byla mezi k                                                   rajem    a městem
                                                                                                                           ,
            uzavřena smlouva              o zajištění financování lékařské pohotovostní služby

f. Prostřednictvím poskytování peněžních dotací, darů apod. provozovateli ordinace

            lékařské pohotovostní služby             jakýmkoli            dalším subjektem         .

8. Krajský úřad Ústeckého kraje na                   základě §            45 odst.        2 písm.     l) zákona č.         372/2011        Sb.,

o zdravotních službách a                             podmínkách jejich poskytování (zákon o                                   zdravotních

službách), v             platném znění,              po žád al poskytovatele zdravotních služeb (a jejich lékaře)

příslušné odbornosti k                    účasti na  zajiš tě ní lékařské pohotovostní služby v                       dané spádové

oblasti.

9. Přehled ordinací lékařské pohotovostní služby na území Ústeckého kraje a smluvně
         zajišťované ordinační doby (včetně kontaktních údajů) je uveden v příloze.

V Ústí nad Labem dne              19 . 12 . 201 6

Zpracoval:

Ing. Petr Severa v.r.
vedoucí odboru zdravotnictví

Schválil:

Ing. Milan Zemaník v.r.
ředitel krajského úřadu

Kontaktní údaje:

Krajský úřad Ústeckého kraje,             odbor zdravotnictví
                                            , tel.: 475 657 403, e mail:
Velká Hradební 3118/48, Ústí nad Labem

Kontaktní osoba:         Adam Souček                                                      soucek.a@kr        - ustecky.cz

                                                                strana 10 / 15
Příloha:

Přehled ordinací lékařské pohotovostní služby na území Ústeckého kraje                                                    včetně

zajišťované ordinační doby            a kontaktních údajů

. stanoviště Děčín

          - provozovatel: Krajská zdravotní,                  a.s. – Nemocnice Děčín, o.z.,

          - adresa ordinací: U Nemocnice 605/1, 405 99 Děčín II, areál nemocnice

          - ordinace LPS pro dospělé (tel. 412 510 666)
                         o Po až Pá od 17:00 do 20:00 hod.
                         o So, Ne, Sv. od 9:00 do 18:00 hod.

          - ordinace LPS pro děti a dorost (tel. 412 510 555)

          o Po až Pá od               17:00 do 20:00 hod.

          o So, Ne, Sv. od 9:00 do 18:00 hod.

. stanoviště Rumburk

          - provozovatel:   JOCORP s.r.o (            MUDr. Josef Kořínek           ),

          - adresa ordinace: Lesní              1062/ 26, 408              01 Rumburk, areál Lužické nemocnice

          a polikliniky, a.s. (pavilon II – Podhájí)

          - ordinace LPS pro dospělé se zabezpečením péče pro                           děti a dorost (tel. 412 332 535)

          o Po až Pá od 18:00 do 21:00 hod.

          o So, Ne, Sv. od 10:00 do 19:00 hod.

. stanoviště Varnsdorf

          - provozovatel: Nemocnice Varnsdorf,                 p.o.

          - adresa ordinace: Karlova            2280, 407 47 Var nsdorf, areál nemocnice

          - ordinace LPS pro dospělé se zabezpečením péče pro                           děti a dorost (tel. 412 372 445)

          o Po až Pá od 18:00 do 21:00 hod.

          o So, Ne, Sv. od 10:00 do 19:00 hod.

. stanoviště Chomutov                                         a.s. – Nemocnice Chomutov,     o.z.
       - provozovatel: Krajská zdravotní,

          - adresa ordinací: Kochova 1185, 430 12 Chomutov, areál nemocnice

          - ordinace LPS pro dospělé (tel. 474                 447 313)

          o Po až Pá od 18:00 do 20:00 hod.

          o So, Ne, Sv. od 10:00 do                           20 :00 hod.

          - ordinace LPS pro děti a dorost (tel. 474                      447 267)

          o Po až Pá od 18:00 do 20:00 hod.

          o So, Ne, Sv. od 10:00 do                           20 :00 hod.

. stanoviště Kadaň
       - provozovatel: Nemocnice Kadaň, s.r.o.
       - adresa ordinace: Golovinova 1559, 432 01 Kadaň, areál nemocnice

          - ordinace LPS pro dospělé se zabezpečením péče pro                             děti a dorost (t el. 474 944 341,
                 474 333 900)
                         o Po až Pá od 17:00 do 20:00 hod.

          o So, Ne, Sv. od 9:00 do 1                          9 :00 hod.

                                                              strana 11 / 15
. stanoviště Litoměřice

- provozovatel: Městská nemocnice v                   Litoměřicích

- adresa ordinací: Žitenická           18, 412 41 Litoměřice, areál nemocnice

- ordinace LPS pro            dospělé (tel. 416  723 748, 416 723 749)

o Po až Pá od 17:00 do 20:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 10:00 do 19:00 hod.

- ordinace LPS pro děti a dorost (tel. 416               723 125)

o Po až Pá od 17:00 do 20:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 10:00 do 19:00 hod.

. stanoviště Roudnice nad Labem

- provozovatel: Podřipská nemocnice s                  poliklinikou Roudnice nad        Labem, s.r.o.

- adresa ordinace: Alej 17. Listopadu 1101, 413 01 Roudnice nad Labem, areál nemocnice

- ordinace LPS pro dospělé se zabezpečením péče pro                         děti a dorost (tel. 416       858 111 - 2)

o Po až Pá od 18:00 do 21:00 hod.

o So, Ne, Sv. od                  10:00 do 19:30 hod.      (polední přestávka od 12:00 do 12:30 hod.)

. stanoviště Žatec

- provozovatel: Nemocnice Žatec;                      o.p.s.
                                                 , 438 01 Žatec, areál
- adresa ordinací:       Husova 2796                                    polikliniky

- ordinace LPS pro dospělé (tel. 414             110 164, 414 110 111)

o Po až Pá od 17:00 do 20:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 9:00 do 18:00 hod.

- ordinace LPS pro děti a dorost (tel. 414               110 740, 414 110 111)

o Po až Pá od 17:00 do 20:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 9:00 do 18:00 hod.

. stanoviště Louny

- provozovatel: 1.       Lounská Lékařská        s.r.o.

- adresa ordinací: Pod           Nemocnicí 2503, 440       37 Louny, areál            P olikliniky Louny

- ordinace LPS pro děti a dorost (tel. 415               620 115),

o Po až Pá od 17:00 do 20:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 9:00 do 18:00 hod.

- ordinace LPS pro dosp           ělé (tel. 415  620 215)

o Pá od 17:00 do 20:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 9:00 do 18:00 hod.

. stanoviště Most

- provozovatelé:         Ing. Emilia Rokytová          (odbornost všeobecný praktický lékař) a            MUDr. Jiří
                                                      děti a dorost)
Biolek (odbornost praktický lékař pro

- adresa ordinací: J.            E. Purkyně 270/5, 434 64 Most, areál Nemocnice Most

                                                 strana 12 / 15
- ordinace LPS pro dospělé (tel. 478                 031 111)

o Po až Pá od 18:00 do 21:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 1                    0 :00 do 1 9 :00 hod.

- ordinace LPS pro děti a dorost (tel. 476                          172 537)

o Po až Pá od 1                 7 :00 do 2 0 :00 hod.

o So, Ne, Sv. od 10:00 do 19:00 hod.

. stanoviště Litvínov

- provozovatel:              Ing. Emilia Rokytová

- adresa ordinace: U         Bílého sloupu č.p. 2088, 436                     01 Litvínov, budova Pensionu              - domova
       pro seniory)                                                                   děti a dorost (tel. 476  701 348)

- ordinace LPS pro dospělé se zabezpečením péče pro

o Po až Pá od 18:00 do 21:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 1                    1 :00 do 1 8 :00 hod.

. stanoviště Teplice           Hana Pácaltová
       - provozovatel MUDr.  Nemocnice 3065 (vchod vedle Polikliniky), 415 01 Teplice
       - adresa ordinací: U

- ordinace LPS pro dospělé (te                     l. 417 519 721)

o Po až Pá od 18:00 do 21:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 10:00 do 19:00 hod.

- ordinace LPS pro děti a dorost (tel. 417 519 722)

o Po až Pá od 18:00 do 21:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 10:00 do 19:00 hod.

. stanoviště Bílina

- provozovatel: Hornická nemocnice s                 poliklinikou, spol. s r.o.

- adresa ordinace: Pražská            206/95, 418 01 Bílina, areál nemocnice

- ordinace LPS pro dospělé se zabezpečením péče pro                               děti a dorost (tel. 417 823        745,
       417 777 121)

o Po až Pá od 17:00 do 2                           2 :00 hod.

o So, Ne, Sv. od                    8 :00 do 20 :00 hod.

. stanoviště Ústí nad Labem

- provozovatel: Krajská zdravotní,                 a.s. – Masarykova nemocnice v       Ústí nad Labem,         o.z.

- adresa ordinací: ul.       Sociální péče         12a, 401 13 Ústí nad       Labem, areál nemocnice

- ordinace LPS pro dospělé (budova                   A – oddělení EMERGENCY, tel. 475 210 333)

o Po až Pá od 18:00 do 21:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 9:00 do 18:00 hod.

- ordinace L P S pro děti a dorost (budova Dětské kliniky, tel. 472                    778 335)

o Po až Pá od 18:00 do 21:00 hod.

o So, Ne, Sv. od 9:00 do                           20 :00 hod.

                                                   strana 13 / 15
Příloha č.  2:
              V ýkaz o nákladech při zabezpečení a provozu ordinace LPS

Poskytovatel LPS:                                                                   Ordinace LPS:
                                                                                    Období:
Adresa ordinace LPS:

Mzdové náklady:
Odměna personálu (zařazení viz. Poznámky)

Sociální + zdravotní        poj.

Odměna personálu            - prohlídky těl zemřelých
Ostatní

Provozní náklady:

Nájemné

Plyn
Elektřina

Voda

Topení

Služby
Mzdová a účetní agenda

Poštovné a telefonní poplatky

Svoz a likvidace odpadu
Opravy a údržba

Úklid a praní prádla

Ostatní služby
Administrativa (podklady pro zdravotní pojišťovny, fakturaci, ...)

Léky + zdrav. Materiál

Kancelářské potřeby
Kopírování a tiskopisy

Čistící a hygienické prostředky

Ostatní materiál (OOPP, …)

NÁKLADY CELKEM (zařazení viz. Poznámky):

ZISK POSKYTOVATELE (max. 10% z nákladů, nezdaněný)

Výnosy ZP (za LPS)

Výnosy ZP (za prohlídky těl zemřelých)

Výnosy - regulační poplatky

Výnosy - dotace měst (obcí)

Výnosy - ostatní (dary, přím            é platby apod.)

VÝNOSY CELKEM:

HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK:

VYROVNÁVACÍ PLATBA:

                                                                                                             Datum:
                                                                                                     Zpracoval/a:
Poznámky:
Náklady - v nákladových položkách zaznamenat hodnoty vztahující se k provozu ordinace LPS za
uvedené období v rozsahu smluvních podmínek!

Výpočet Hospodářského výsledku = Výnosy celkem                        – (Náklady celkem + Zisk provozovatele)

Odměna personálu         - službukonající personál tj. zaměstnanci, dohody o VPČ, o provedení práce atd.

Poskytovatel - zdravotnické zařízení zajišťující provoz ordinací LPS

Ordinace - PED (pro děti a dorost), VPL (pro dospělé),              VPLD (společná ordinace VPL+PED)

Období – rok

                                                                    strana 14 / 15
Příloha č.     3:

Výkaz o zabezpečení a provozu ordinace LPS

Rok:                           Provozovatel LPS:
                                 Stanoviště LPS:
Ordinace LPS:

Ordinační doba LPS               Počet                 Počet ošetřených       Počet prohlídek             - z toho počet
           (od - do)              hodin                        pacientů         těl zemřelých             prohlídek těl
                               (celkem)                                             (celkem)           zemřelých mimo
Měsíc       Po - Pá   So, Ne,                                                                           ordinační dobu
                          sv.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

            CELKEM

                               Datum:

                                                                                                       podpis

Poznámky:

Provozovatel LPS - vyplňujte název poskytovatele zdravotních služeb zajišťujícího provoz ordinace LPS

Ordinace LPS - vyplňujte zkratky PED (děti a dorost),  VPL (dospělá), VPLD (společná VPL+PED)

Stanoviště - vyplňuje se město (obec), ve kterém je provozována ordinace LPS

Ordinační doba LPS (od -do) - zahájení a ukončení ordi nační doby LPS (př.: 18:00 -21:00;…)

Počet ošetřených pacientů - vyplňujte sumárně počet pacientů ošetřených v rámci LPS

Počet prohlídek těl zemřelých - počet uskutečněných prohlídek těl z emřelých v rámci LPS

                                                       strana 15 / 15