Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17416191: smlouva o dílo - Koupaliště Zelené - Rekonstrukce objektu občerstvení

Příloha Smlouva o dílo - Koupaliště Zelené - Rekonstrukce objektu občertvení - zpracování projektové dokumentace.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        č. smlouvy zhot.: 211053

                    SMLOUVA O DÍLO

                                    a

                    SMLOUVA PŘÍKAZNÍ

NA DODÁVKU PROJEKTOVÝCH PRACÍ A SMLOUVA O VÝKONU INŽENÝRSKÉ ČINNOSTI
                         DLE § 2586 a § 2430 občanského zákoníku

I. SMLUVNÍ STRANY:

Objednatel                    : STEZA Zlín, s. r. o.
Sídlo
Zastoupení                    : Hradská 888, 760 01 Zlín
Zapsán v obchodním rejstříku
Osoby oprávněné jednat        :                        , ředitel společnosti STEZA Zlín, s.r.o.
ve věcech technických
IČ                            : u Krajského obchodního soudu v Brně, oddíl C, vložka 41176
DIČ
Bankovní spojení              :
Číslo účtu                    : 26270986
E-mail                        : CZ26270986
Tel                           :
                              :
                              :
                              :

Zhotovitel                    : CENTROPROJEKT GROUP a.s.
Sídlo
Zastoupení                    : Štefánikova 167, 760 01 Zlín

Zapsán v obchodním rejstříku  :                           , MBA, členka představenstva

Osoby oprávněné jednat        : Krajský soud v Brně, odd. B, vložka 6873
a) ve věcech smluvních
                              :                       , ředitel divize Projektová a inženýrsko-
b) ve věcech technických
                                 dodavatelská činnost
IČ
DIČ                           :                               , právnička společnosti
Bankovní spojení
Číslo účtu                    :                               ,tel.:
Tel. / Fax
E-mail                           e-mail:

                              : 01643541

                              : CZ01643541

                              :

                              :

                              :

                              :

                                 -1-
                                                                                       č. smlouvy zhot.: 211053

II. PŘEDMĚT SMLOUVY:

Zhotovitel se zavazuje provést způsobem, v rozsahu a za podmínek dohodnutých v této smlouvě a
objednateli předat dílo a obstarat pro něj inženýrskou činnost

                                                    na akci s názvem

                           "Koupaliště Zelené – Rekonstrukce objektu občerstvení"

Předmětem smlouvy je vyhotovení projektové dokumentace (PD) pro provádění stavby, a to v rozsahu,
který je nezbytný pro realizaci dané stavby a jejího povolení příslušným správním orgánem a obstarání
inženýrské činnosti a výkon autorského dozoru.

• ROZSAH A OBSAH PROJEKTOVÉ DOKUMENTACE:

1. Zhotovitel zpracuje na základě požadavku příslušného stavebního úřadu projektovou dokumentaci
     dle vyhlášky č. 499/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, v podrobnosti realizační dokumentace,
     resp. projektovou dokumentaci pro provádění stavby. Zhotovitel zajistí i výkon inženýrské činnosti.
     Součástí dokumentace bude rovněž vyhotovení rozpočtu v rozsahu a podrobnosti zpracované
     projektové dokumentace. Rozpočty budou vyhotoveny dle členění na stavební objekty.

2. Dokumentace bude vycházet ze zadání objednatele.
3. Pro zpracování projektové dokumentace budou využity podklady doložené objednatelem.
4. Dokumentace bude předána v 6 vyhotoveních a 1x v elektronické podobě na CD či jiném datovém

     nosiči. Jednotlivé dokumenty budou zpracovány ve formátech plně kompatibilních s formáty
     doc,pdf, xls, textová část bude uložena v editovatelné podobě.

1. Dokumentace pro provádění stavby (DPS) bude zpracována v rozsahu:
SO 01 – Bourání a demontáže

        D.1.1 Architektonicko-stavební řešení

SO 02 – Objekt občerstvení
        D.1.1 Architektonicko-stavební řešení
        D.1.2 Stavebně konstrukční část (betonové, dřevěné konstrukce)
        D.1.3 PBŘ
        D.1.4.1 Zdravotně technické instalace (vodovod, kanalizace)
        D.1.4.2 Vzduchotechnika, větrání
        D.1.4.3 Silnoproudá elektroinstalace

Dokumentace bude zpracována dle vyhl. č. 405/2017Sb, příl. č. 13. k vyhl. č. 499/2006Sb.

                                                      -2-
                                                                                       č. smlouvy zhot.: 211053

2. Inženýrská činnost
- zajištění stavebního povolení stavby s vyznačením doložky nabytí právní moci
- projednání s DOSS (KHS, HZS, atd.)

III. DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ:

1. Smluvní strany se dohodly na následujících termínech plnění:
     • Zpracování PD - do 31.8.2021
     • Zpracování rozpočtů – do 15.9.2021
     • Zajištění inženýrské činnosti, tj. podání žádosti o povolení stavby - do 15.10.2021
     • Výkon autorského dozoru – po dobu výstavby objektu, přičemž předpokládaná doba výstavby je
        v době 10/2021 – 04/2022

    Vydání stavebního povolení stavby bude zajišťováno samostatně dle termínů správních lhůt řízení
    příslušných orgánů.

2. Dílo, případně jeho dílčí část, předá zhotovitel objednateli v sídle objednatele. Objednatel řádně
    dokončené dílo, případně jeho dílčí část, převezme a potvrdí podpisem v zápisu o předání a převzetí
    díla.

3. Předání díla, případně jeho dílčích částí, a obstarání inženýrské činnosti ve sjednaném termínu je
    vázáno na poskytnutí řádné a včasné součinnosti ze strany objednatele. V případě, že objednatel
    nesplní tuto povinnost, zhotovitel se nedostává do prodlení s plněním předmětu smlouvy, přičemž
    termín plnění se prodlouží o dobu prodlení objednatele s poskytnutím součinnosti, pokud nebude
    mezi smluvními stranami dohodnuto jinak.

4. Smluvní strany jsou si vědomy, že dodržení termínů provedení díla a zajištění inženýrské činnosti
    zhotovitelem je možné jen v případě průběhu realizace bez objektivních překážek. Vyskytnou-li se
    objektivní překážky (např. prodlení správních orgánů bez zavinění příkazníka, nesouhlasy majitelů
    pozemků, vládní opatření omezující výkon činnosti zhotovitele či správních orgánů apod.), které
    mají vliv na dobu provedení díla či zajištění inženýrské činnosti, dohodnou se smluvní strany
    písemným dodatkem na posunu termínu ukončení díla včetně provedené inženýrské činnosti v
    rozsahu dle čl. II. této smlouvy o dobu shodnou s dobou prodlení či s dobou trvání objektivní
    překážky. Za prodlení na straně příslušných orgánů se také považuje výzva příslušných orgánů k
    doplnění dokumentů, jejichž předložení v rámci řízení před příslušným orgánem Zhotovitel nemohl
    předvídat. Za nepředvídané dokumenty jsou považovány především dokumenty, jejichž nutnost
    doplnit a předložit vznikla na základě vyjádření či rozhodnutí příslušného orgánu, které nebylo
    možné s ohledem na veškeré okolnosti (včetně odborných znalostí a zkušeností) předpokládat ze
    strany zhotovitele.

5. Zhotovitel dále není v prodlení s plněním díla, pokud soukromý vlastník dotčeného pozemku bez
    zavinění na straně zhotovitele neposkytne součinnost spočívající zejména v neúměrné časové

                                                      -3-
                                č. smlouvy zhot.: 211053

    prodlevě při jednání o podmínkách uzavření smlouvy (více než 1 měsíc) nebo vůbec nedá potřebný
    souhlas či neuzavře smlouvu, ačkoliv zhotovitel za tímto účelem učinil veškeré možné kroky.

6. Místem plnění je areál Koupaliště Zelené, Bartošova čtvrť ve Zlíně, provozované společnosti STEZA
    Zlín, s. r. o., Hradská 888, 760 01 Zlín.

IV. CENA DÍLA:

1. Cena za provedení díla uvedeného v čl. II smlouvy a zajištění inženýrské činnosti, je cenou
   dohodnutou smluvními stranami ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb. o cenách, a činí:

Projektová dokumentace          208 900,- Kč (bez DPH)

Výkon inženýrské činnosti       41 000,- Kč (bez DPH)

Autorský dozor                  20 000,- Kč (bez DPH)

Cena celkem                                                                  269 900,- Kč (bez DPH)
                (slovy: dvěstě šedesát devět tisíc devět set korun českých)

2. K ceně bude účtována daň z přidané hodnoty (DPH) v zákonné výši. Příslušná DPH bude účtována
   dle právních předpisů, platných a účinných v době fakturace.

3. Dohodnutá cena nezahrnuje vícetisky projektové dokumentace, které budou nutné z důvodu jejího
   přepracování pro účely správního řízení (vydání sloučeného územního rozhodnutí a stavebního
   povolení) na základě vyjádření účastníků řízení, dotčených orgánů státní správy, správců sítí a
   komunikací anebo stavebního úřadu. Tyto vícetisky budou objednateli fakturovány zvlášť podle
   platného ceníku reprografických prací zhotovitele.

4. Součástí ceny není:
     - Projekční činnost mimo rozsah daný poptávkou a nabídkou
     - Průzkumy a posudky (inženýrskogeologický průzkum, hydrogeologické posouzení, posouzení na
         přítomnost radonu, dendrologický posudek, biologický posudek, zpracování rizik apod.…)
     - Výškopisné a polohopisné doměření
     - Vícetisky projektové dokumentace
     - Veškeré poplatky požadované třetími stranami (vyjádření, správní poplatky)
     - Dodatečné zpracování podkladů, nebo dokumentace, vyplývající z inženýrské činnosti, které
         nejsou obsahem vyhlášky č. 499/2006 Sb. ve znění vyhlášky č. 405/2017 Sb.

V. PLATEBNÍ PODMÍNKY:

1. Smluvní strany se dohodly na úhradě ceny díla a vykonaných činností takto:

    Cenu uhradí objednatel na základě dílčí faktury, kterou má zhotovitel právo vystavit v den předání a

                           -4-
                                                č. smlouvy zhot.: 211053

převzetí dílčí části díla. Zhotovitel je oprávněn vyúčtovat část sjednané ceny:

o po předání a převzetí projektové dokumentace  208 900,- Kč

o po podání žádosti o povolení stavby           41 000,- Kč

o po ukončení výkonu autorského dozoru, tj. po předání zhotoveného díla, tj. stavby,

objednateli zhotovitelem stavby                 20 000,- Kč

2. Splatnost faktury činí 14 kalendářních dnů ode dne jejího doručení objednateli.

VI. VLASTNICKÉ PRÁVO:

Vlastnické a autorské právo k projektové dokumentaci a dalším dokumentům a hmotným výstupům,
které jsou předmětem díla a nebezpečí škody na nich, přechází na objednatele dnem jejich převzetí
objednatelem.

VII. SOUČINNOST OBJEDNATELE:

1. Objednatel v průběhu plnění této smlouvy, zejména při zajištění vyjádření a souhlasů soukromých
    vlastníků dotčených pozemků stavbou a při jednání s vlastníky pozemků v rámci výkonu inženýrské
    činnosti, poskytne součinnost, a to prostřednictvím svých zástupců.

2. Objednatel dále za účelem plnění předmětu této smlouvy předá zhotoviteli:

- plnou moc za účelem výkonu IČ
- výpis z katastru nemovitostí
- PS 01 GASTRO a všechny podklady pro profese do 14-ti dní po podpisu této smlouvy o dílo
- zajistí provedení kopané sondy za účele zjištění základové spáry v termínu do 14-ti dní po

    podpisu této smlouvy o dílo

3. Zajištění podpisů smluv o právu stavby s případnými soukromými vlastníky.

VIII. ZÁRUKA:

Záruční doba je 24 měsíců.

IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:

1. Tato smlouva představuje úplné a konečné ujednání mezi stranami, nahrazuje veškerá předchozí
    ujednání týkající se předmětu smlouvy bez ohledu na formu, ve které byla učiněna.

2. Smluvní strany se dohodly na vyloučení jiné než písemné formy uzavření smlouvy. Tuto smlouvu
    lze měnit, doplnit nebo zrušit pouze písemnými průběžně číslovanými smluvními dodatky, jež musí
    být jako takové označeny a podepsány oběma účastníky smlouvy. Tyto dodatky podléhají témuž
    smluvnímu režimu jako tato smlouva.

                                 -5-
                              č. smlouvy zhot.: 211053

3. Smluvní strany se dohodly, že další podmínky smluvního vztahu jsou stanoveny OBCHODNÍMI
    PODMÍNKAMI PRO PROJEKTOVÉ PRÁCE A INŽENÝRSKOU ČINNOST, které jsou přílohou této smlouvy.

4. Ujednání v této smlouvě mají přednost před zněním obchodních podmínek.

5. Smlouva spolu s přílohami se vyhotovuje ve 2 vyhotoveních, z nichž každá ze smluvních stran obdrží
    po jednom potvrzeném vyhotovení.

Příloha: OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO PROJEKTOVÉ PRÁCE A INŽENÝRSKOU ČINNOST

Ve Zlíně dne 9.8.2021         Ve Zlíně dne 4.8.2021
Za STEZA Zlín, s. r. o.       Za CENTROPROJEKT GROUP a.s.

ředitel společnosti                   členka představenstva
STEZA Zlín, s.r.o.            na základě pověření ze dne 18.11.2020

                         -6-