Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1747382: PDPS III/221 27 Statické zajištění silnice Velichov.

Příloha 808 2 ODO 2016_ALGON_III-22127_SZS_Velichov.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo
PAGE  
Strana 
8
 (celkem 
8
)
Smlouva o dílo

na zhotovení projektových prací

uzavřená podle § 2586 a následujících zákona 
č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník

        
Čísl
o smlouvy objednatele
:
        
80
8
/
ODO/20
1
6
      
      Číslo smlouvy zhotovitele
:        
 
 N23-16-0035
Tato smlouva o dílo byla uzavřena na základě 
zadávacího
 řízení evidenční č. 
239
/MR/TÚ/20
1
6
Smluvní stran
y
:

1. 
Krajská správa a údržba silnic Karlovarského kraje, příspěvková organizace 

se sídlem: Sokolov, Chebská 282,  PSČ 356 01

kontaktní adresa: Dolní Rychnov, Chebská 282, PSČ 356 04  

IČO: 70947023, DIČ: CZ70947023

zastoupená ředitelem organizace: Ing. Zdeňkem Pavlasem, na základě plné moci ze dne 1. 6. 2009

zapsaná do obchodního rejstříku u 
Krajského soudu v Plzni, oddíl Pr, vložka 114
zřizovací listina ze dne 13. 12. 2001 
/dále jen 
„
objednatel
“
/

2. 
A
LGON, a.s.
se sídlem: 
Ringhofferova 1/115, 155 21 Praha 5
Divize gabionových a protihlukových staveb

korespondenční adresa: Joštova 1, 350 02 Cheb
IČO: 

28420403
     

DIČ:   
CZ
28420403
zastoupena 
ředitelem divize gabionových a protihlukových staveb Ing. Michaelem Nohejlem
zapsaná do obchodního rejstříku u Městského soudu v
 
Praze
, oddíl 
B
, vložka 
14403
bankovní spojení: 
…………………………….
číslo účtu:
 ……………………………………
Odpovědný projektant: 
Ing. Michael Nohejl
 
s oprávněním: ČKAIT  č. 
0300815
email: 
………………………
, 
mob. 
…………………………
/dále jen 
„
zhotovitel
“
/
Název akce
: 
 
Projektová dokumentace pro provádění stavby (PDPS)

„
III/
221 27
 Statické zajištění silnice 
Velich
ov“
I.

1. 
Objednatel je příspěvkovou organizací Karlovarského kraje.
2. 
Zhotovitel je držitelem živnostenského oprávnění k „Projektové činnosti ve výstavbě“ a má řádné vybavení, zkušenosti a schopnosti, aby řádně a včas provedl dílo dle této smlouvy.
3. 
Smluvní strany tímto na základě výsledků výběrového řízení uzavírají smlouvu o dílo, kterou se zhotovitel zavazuje k provedení díla v rozsahu vymezeném předmětem smlouvy a objednatel se zavazuje k jeho převzetí a k zaplacení sjednané ceny za jeho provedení podle podmínek obsažených v následujících ustanoveních této smlouvy.
II.

Předmět díla
1. 
Dokumenty konkretizující obsah závazku zhotovitele k provedení díla v době uzavírání této smlouvy:

· 
výzva k podání nabídky č. 
239
/MR/TÚ/201
6
· 
cenová nabídka zhotovitele
 č. N23-16-0035
2. 
Předmětem plnění veřejné zakázky je 
podrobné zpracování zjednodušené projektové dokumentace pro provádění stavby (PDPS) v počtu 9 paré, v souladu se všemi 
platnými právními předpisy a příslušnými TP, TKP s ČSN, dle Směrnice pro dokumentaci staveb pozemních komunikací schválené MD-OI, č.j. 101/07-910-IPK/1 ze dne 29.1.2007, s účinností od 1.2.2007, ve znění pozdějších předpisů,  v rozsahu dle Vyhlášky č. 146/2008 Sb. ze dne 9.4.2008 a v souladu se vším, co vyplývá z předpisů a náležitostí k Zákonu č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), k Vyhlášce č. 268/2009 Sb. o technických požadavcích na stavby, k dodacím podmínkám pro dokumentaci staveb PK, k zásadním technickým a kvalitativním podmínkách pro dokumentaci staveb PK a v souladu s Vyhláškou č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, vše v platném znění.
3. 
Cílem realizace předmětné akce je návrh vhodného statického zajištění tělesa silnice č. III/221 27 v obci Velichov, u zámku, a to ve dvou úsecích o délkách cca 80 m + 100 m. 

4. 
Dodavatel PDPS bude vycházet z výzvy k podání nabídky
 a z této smlouvy
. Všechna paré projektové dokumentace budou obsahovat soupis prací s výkazem výměr. Dále bude jako samostatná příloha vyhotoven kontrolní položkový rozpočet stavby
 
v počtu 2 paré
. Požadavky na zpracování soupisu prací a 
rozpočtu 
jsou uvedeny v čl. II. 
odst. 
14 této smlouvy
.
5. 
Popis stávajícího stavu a návrh veřejné zakázky: 

· 
V
 dotčených 
úsecích dochází k trhání kraje vozovky a lokálně i k jejímu propadu díky neúnosnému podloží a nesoudržnosti stavební části opěrné zdi. Stav komunikace je v řešené části silnice havarijní. Došlo ke zřícení části kamenné opěrné zdi (včetně oplocení, které je na této zdi osazeno) a k utržení kraje vozovky v rozsahu cca 10,0 m. V současné době je prováděno provizorní zpevnění zřícené části opěrné zdi a provizorní oprava silnice.
· 
Návrh statického zajištění silnice III/221 27 bude proveden ve stávajícím šířkovém uspořádání.
· 
Projekt bude rozdělen na dvě etapy:

1. 
etapa v úseku od mostu ev. č. 221 27-12 (staničení cca 8,080 km) po křižovatku se silnicí č. III/221 25 (staničení cca 8,000 km), délka 1. úseku cca 80 m;

2. 
etapa v úseku od křižovatky se silnicí č. III/221 25 (staničení cca 8,000 km) po konec opěrné zdi u domu č.p. 65 (staničení cca 7,900 km), délka 2. úseku cca 100 m.
 

· 
Součástí 
PD bude i
 průzkum majetkoprávních vztahů, ze kterých vzejde návrh vhodného 
technického řešení 
na statické zajištění tělesa komunikace.
6. 
V rámci předmětu plnění bude zajištěno
 zejména
:

· 
geodetické zaměření dotčeného území, úsek komunikace v délce cca 180 m, a to od mostu ev. č. 221 27-12 (přes Petrovský potok) včetně křižovatky s místní komunikací až na konec opěrné zdi (oplocení) před domem č.p. 65 včetně křižovatky se silnicí č. III/221 25, ze kterého vzejde návrh odvodnění

· 
průzkum majetkoprávních vztahů, ze kterých vzejde vhodný návrh řešení 

· 
návrh vhodného statického zajištění tělesa komunikace

· 
výkresová část v rozsahu dle Vyhlášky 146/2008 Sb. v platném znění, situace v měřítku min. 1:250 

· 
dopravně inženýrská opatření (dále jen DIO),

· 
ověření existence inženýrských sítí, jejich ochrana po dobu výstavby, popř. projektová dokumentace technického řešení jejich přeložek, 

· 
návrh případného kácení dřevin včetně dendrologického průzkumu,

· 
v případě, že budou stavbou dotčeny pozemky s ochranou zemědělského půdního fondu (dále jen ZPF), podklady k žádosti o udělení souhlasu s odnětím zemědělské půdy ze ZPF (zejména účel zamýšleného odnětí, pedologický průzkum, předběžnou bilanci skrývky ornice a její následné využití),

· 
záborový elaborát (požadavky na zpracování viz čl. 
II. odst. 15 
s
mlouvy
),

· 
informace o parcelách (výpisy a snímky z KÚ),

· 
havarijní a povodňový plán,

· 
vyjádření správců a vlastníků inženýrských sítí pro stavební řízení, stanovisko příslušného dopravního inspektorátu Policie ČR a příslušného správce vodního toku a uvedení PD do souladu s jejich připomínkami (veškerá stanoviska a vyjádření budou pro stavební řízení), 

· 
další podklady a náležitosti dokumentace pro provádění stavby (PDPS).
7. 
Součástí 
PD 
budou 
zejména 
t
a
to stanoviska: 

· 
vyjádření a souhlasy se stavbou k
e
 
stavebnímu
 
řízení, zejména:

1. 
DI Policie ČR (souhlas se stavbou a PD, vč. souhlasu s DIO)

2. 
Povodí Ohře, s.p. – 
správce
 
vodního toku 
3. 
Obec 
Velichov
4. 
Vlastníka přilehlé nemovitosti p.p.č. 
43/1, 43/2 a st. 34/2
 
· 
V
yjádření
 a souhlasy 
vlastníků a správců inženýrských sítí pro 
stavební
 řízení 
 

· 
vyjádření a souhlas se stavbou dalších případných dotčených orgánů a subjektů

Zhotovitel 
je povinen DSP/PDPS v předstihu předjednat se všemi dotčeným orgány státní správy a účastníky stavebního řízení
. 
Zároveň je 
dodavatel
 povinen dodatečně zapracovat 
do PD podmínky a 
připomínky vyplývající ze stavebního řízení.
 Dále pak je zhotovitel povinen 
předjednat s Krajským úřadem Karlovarského kraje, odborem dopravy a silničního hospodářství návrh uzavírky silnice I
I
I/
22
1
 
27
 po dobu provádění stavebních prací, a to zejména pokud bude předpokládat realizovat stavbu za úplné uzavírky s vedením dopravy po objízdné trase.
V případě nesouhlasného stanoviska, a to jak dotčeného orgánu státní správy, vlastníka pozemku či jiného účastníka stavebního řízení, je dodavatel povinen bezodkladně přepracovat PD za účelem získání souhlasného stanoviska, a to na svoje náklady
.
Všechna vyjádření, souhlasy, stanoviska zhotovitel předá objednateli vždy v
 
originálu
.
8. 
Projektová dokumentace bude předána 
v listinné podobě a 
také min. 1x na paměťovém médiu (např. CD ROM), a to ve formátech obrázkových (např. „pdf“……) a otevřených (např. „dwg“, „dgn“……). Všechna paré
 
(a všechny přílohy v něm) 
v počtu 
9
 budou opatřena autorizačním razítkem 
a podpisem 
zodpovědného projektanta. 
9. 
V termínu dle čl. III. této smlouvy o dílo bude předáno 1 kompletní paré pracovní verze (konceptu) projektové dokumentace se všemi přílohami k odsouhlasení
. 

10. 
Dílo bude provedeno v souladu s jeho vymezením dle této smlouvy, případně s dohodnutými změnami a bude pln
ě respektovat podmínky vydané v případných
 správních rozhodnutích vztahující se k předmětu díla. Při jeho provádění budou dodrženy veškeré české technické normy vztahující se k jeho provádění a všechny podmínky určené touto smlouvou a platnými právními předpisy. 

11. 
Součástí předmětu díla jsou i práce v tomto článku smlouvy nespecifikované, které však jsou k řádnému provedení díla nezbytné a o kterých zhotovitel vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem měl, nebo mohl vědět. Provedení těchto prací v žádném případě nezvyšuje cenu díla.

12. 
Zhotovitel je povinen v rámci předmětu plnění dle této smlouvy vypracovat změny projektové dokumentace (
PDPS
), které vyplynou z požadavků projednávání
 
stavebního 
řízení
. Tyto změny mohou vyplynout ze stanovisek nebo vyjádření k
 projektové dokumentaci
 
pro 
stavební
 
řízení
. Zhotovitel se zavazuje tyto změny vypracovat a řádně předat objednateli v nejkratším možném termínu, který bude s objednatelem dohodnut formou dodatku ke smlouvě, bude-li se jednat o nově uplatněné požadavky anebo formou písemného zápisu, bude-li se jednat o nedostatky projektu.
13. 
Předpokládané členění
 zakázky
: 

a) 
Průvodní zpráva
b) 
Souhrnné řešení stavby
 včetně: 

- situace v měřítku minimálně 1:250,
- 
bilance zemních prací
,

- 
geodetické
ho
 zaměření 
dotčeného 
území
,
 
- z
áborov
ého
 elaborát
u
, vč. informací (výpisů) z 
KÚ
 a kopie katastrální mapy (požadavky 


  
na zpracování viz čl. 
II. odst. 15 
s
mlouvy
)
c) 
Stavební část
:
 
Minimálně p
ředpokládané stavební objekty:

SO 
1
01 – 
Komunikace, úsek č. 1

SO 102 – Komunikace, úsek č. 2

SO 301 – Dešťová kanalizace
SO xxx – inženýrské sítě (ochrana, případně přeložky inženýrských sítí) 

d) 
Technologická část 
e) 
Zásady organizace výstavby včetně 
DIO 
po dobu výstavby 
odsouhlasené
ho
 Policií ČR 
f) 
Doklady včetně
:

- 
vyjádření a souhlasu se stavbou Policie ČR
,

- 
havarijní
ho
 a povodňov
ého
 plán
u
, odsouhlasen
ého
 Povodím Ohře, s. p.
,
 
a obcí Velichov,

- návrh případného kácení dřevin včetně dendrologického průzkumu,

- 
v případě, že budou stavbou dotčeny pozemky s ochranou zemědělského půdního fondu (dále jen ZPF), podklady k žádosti o udělení souhlasu s odnětím zemědělské půdy ze ZPF (zejména
 
účel z
amýšleného odnětí, pedologický průzkum, předběžnou bilanci skrývky ornice a její
 
následné využití),

- v
yjádření a souhlas
u
 se stavbou Povodí Ohře, s. p.
,
 
- vyjádření a souhlasů správců a vlastníků inženýrských sítí ke stavebnímu řízení,

- plánu kontrolních prohlídek stavby dle zákona č. 183/2006 Sb., §110 odst. 2 písm. c)

g) 
Soupis prací 
s
 výkaz
em
 výměr – 
rozsah a forma dle Vyhlášky č. 
169/2016
 Sb.
 
(požadavky na
 
zpracování viz 
čl. II. 
odst. 
14 smlouvy
) 
h) 
Rozpočet
 s výkazem výměr
 
(požadavky na zpracování viz 
čl. II. 
odst. 
14 smlouvy
) 
i) 
     
Další podklady a náležitosti dokumentace pro 
provádění stavby
.
14. 
Požadavky na zpracování soupisu prací a rozpočtu: 

a) 
soupis prací a rozpočet budou vyhotoveny dle Vyhlášky
 č. 169/2016 Sb., jejich elektronická podoba dle § 12 této vyhlášky,

b) 
soupis prací a rozpočet budou zpracovány 
podle jednotkového ceníku stavebních prací 
s využitím datové základy 
OTSKP v aktuální cenové úrovni
, která bude na těchto vyznačena
 

c) 
soupis prací a rozpočet nebudou obsahovat obchodní názvy, navrhovaný materiál či výrobky budou specifikovány popisem technických parametrů (lze uvést pouze doporučení konkrétního výrobku např. …..),

d) 
soupis prací a rozpočet budou zpracovány v otevřeném elektronickém formátu, který umožňuje transfery dat a jejich zpracování různými softwarovými programy, splňuje požadavky vyhlášky č. 169/2016 Sb. a je volně dostupný 
(např. XC4),
e) 
soupis prací a rozpočet budou opatřeny autorizačním razítkem odpovědného autorizovaného projektanta, budou naskenovány a elektronicky předány objednateli.
 

15. 
Požadavky na zpracování záborového elaborátu: 

a) 
v zájmovém území 
stavby
 se nachází pozemky, které jsou ve vlastnictví soukromých vlastníků,  

b) 
projektová dokumentace bude zpracována tak, aby byly minimalizovány zásahy do pozemků ve vlastnictví soukromých osob, 

c) 
případné zásahy stavby do soukromých pozemků za účelem uzavření majetkoprávní smlouvy projedná s jejich vlastníky v součinnosti s dodavatelem zadavatel, a to na základě pracovní verze dokumentace, která bude zadavateli předána v termínu dle čl. 
III. smlouvy
, 

d) 
v případě připomínek a požadavků vlastníků pozemků, které si vyžádají úpravu PD, je dodavatel povinen tyto požadavky zapracovat do čistopisu dokumentace a odevzdat v termínu dle čl. 
III. smlouvy
.
16. 
Další podmínky pro plnění veřejné zakázky: 

a) 
Dodavatel
 je povinen 
PDPS
 
v předstihu
 předjednat se všemi dotčeným orgány
 státní správy 
a
 
účastníky stavebního řízení. Zároveň je 
dodavatel
 povinen dodatečně zapracovat 
do PD podmínky a 
připomínky vyplývající ze stavebního řízení. 

b) 
V případě nesouhlasného stanoviska, a to jak dotčeného orgánu státní správy, vlastníka pozemku či jiného účastníka stavebního řízení, je dodavatel povinen bezodkladně přepracovat PD za účelem získání souhlasného stanoviska, a to na svoje náklady. 

c) 
Dodavatel
 se zavazuje, že bude svolávat minimálně 1x měsíčně výrobní porady k
 PD
PS.
17. 
Podklady pro zpracování předmětu plnění:
p
odklady již 
zhotovitel
 obdržel spol
u s výzvou k podání nabídky č. 239
/MR/TÚ/2016.

18. 
Předpokládané podmínky plnění veřejné zakázky:

Projektové dokumentace bude zpracována v 
nejvyšší normové jakosti kvality při
 
dodržení všech platných právních předpisů a příslušných TP, TKP s ČSN, 
tj. zejména
 Směrnice pro
 
dokumentaci staveb pozemních komunikací schválen
é
 MD-OI, č.
 
j. 101/07-910-IPK/1 ze dne 29.
 
1.
 
2007, s účinností od 1.
 
2.
 
2007, Vyhlášky č.
 
146/2008 Sb.
, 
o rozsahu a obsahu projektové dokumentace dopravních staveb
, 
Zákon
a
 č. 183/2006 Sb.
,
 o
 
územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), 
včetně jeho prováděcích vyhlášek, zejména 
Vyhláš
ky
 č. 268/2009 Sb. o technických požadavcích na stavby, 
dále dle všech 
podmín
e
k pro dokumentac
e
 staveb 
pozemních komunikací (dále jen PK) 
a Vyhlášk
y
 č
. 169/2016 Sb., 
o
 
stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu
 
stavebních prací, dodávek a
 
služeb s výkazem výměr
, vše v platném znění.
III.

Doba plnění

Smluvní strany se dohodly, že dílo bude provedeno jako celek,
 a to v následujících termínech
:
· 
Předpoklad zahájení prací:                                                            
0
1
/201
7
· 
Předání pracovní verze
 
DSP
*
:
                                                      
24
.02.2017
· 
Předání čistopisu
 
DSP
**
:
20
.0
4
.2017
· 
Předpokládaný termín ukončení prací PD:
20
.0
4
.2017
*
 
Pracovní verz
í
 se rozumí jedno kompletní paré se všemi přílohami, které jsou již předjednané se všemi dotčenými orgány a účastníky územního a stavebního řízení.
** Čistopisem se rozumí kompletní dokumentace včetně všech příloh a náležitostí uvedených v této smlouvě, v příslušném počtu paré tištěných i v elektronické podobě.
IV.

Cena za dílo

1. 
Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli
 za provedení díla smluvní cenu
:
Cena bez DPH :
…………………….
67.9
00
,- Kč
2
1
 
% DPH :
…………………….
14.259
,- Kč
Cena s DPH :
…………………….
82.159
,- Kč
2. 
Fakturace předmětu díla: 

a) 
objednatel nebude poskytovat zhotoviteli před zahájením prací zálohy

b) 
fakturace bude probíhat po dokončení a odevzdání předmětu díla písemně odsouhlaseného a převzatého odpovědným pracovníkem objednatele, a to jako celek 
c) 
zhotovitel předloží jednu konečnou fakturu za celý předmět plnění, nebudou akceptovány dílčí faktury za 
jednotlivé 
části předmětu plnění  

3. 
Veškerá rozhodnutí, která mají vliv na cenu stavby a základní parametry budou předem s objednatelem, nebo jeho zástupcem projednány.

4. 
Platební styk bude prováděn bezhotovostní způsobem placením z účtu objednatele na účet zhotovitele.  

V.
Způsob a místo předání 

1. 
Dílo bude provedeno s veškerou péčí a odborností, bude předáno v rozsahu a v  termínech, stanovených touto smlouvou, osobně odpovědnému pracovníkovi objednatele s předávacím protokolem, a to kompletní a bez závad.

2. 
Zhotovitel je oprávněn splnit dílo i před sjednanou dobou 
plnění
.
3. 
Zhotovitel odpovídá
 
za škody způsobené na budoucím díle (stavbě) vlivem chyby v projektu, či dalších okolností z projektu vyplývající. 
VI.
Platební podmínky

1. 
Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli cenu díla na základě faktur
y
, vystaven
é
 zhotovitelem.

2. 
Zhotovitel bude fakturovat předmět díla tak, aby objednatel obdržel příslušnou fakturu nejpozději do 30 dnů od splnění svého závazku.

3. 
Smluvní strany se dohodly na tom, že faktury jsou objednatelem splatné ve lhůtě splatnosti, která činí 30 kalendářních dnů ode dne doručení faktury. Tento peněžitý závazek je splněn připsáním fakturované částky na účet zhotovitele u jeho banky.
VII.
Smluvní pokuty

1. 
V případě, že zhotovitel nedodrží termín předání díla ve smluveném rozsahu, zavazuje 
se 
zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,3 % z ceny díla (bez DPH) za každý den prodlení, max
.
 však 25 % z ceny díla.
2. 
Při prodlení s úhradou peněžitého plnění dle této smlouvy je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,3 % z dlužné částky bez DPH od data splatnosti faktury za každý den prodlení do zaplacení. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo zhotovitele na náhradu škody.

3. 
Pokud nebylo písemně dohodnuto jinak, je zhotovitel povinen zapl
atit objednateli smluvní pokutu
 za chybně navržené technické řešení odporující platným ČSN ve výši 25 % z ceny díla.

4. 
Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu za neúplné zpracování výkresové či textové části projektové dokumentace ve výši 10 % z ceny díla. 

5. 
V případě zjištěných vad a nedodělků zadrží objednatel 10 % z ceny díla. Povinnost zaplatit zadrženou část ceny vznikne objednateli po jejich odstranění, což protokolárně odsouhlasí odpovědní zástupci obou smluvních stran.

6. 
Smluvní strany se dohodly na tom, že smluvní pokuty dle čl.VII. jsou splatné do 14 kalendářních dní ode dne doručení faktury.

VIII
.
Záruka za jakost

1. 
Kvalita díla bude provedena v nejvyšší kvalitě v souladu s platnými právními předpisy zejména dle stavebního zákona č. 
183/2006
 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a dle platných ČSN a TKP-D.
2. 
Záruku za předmět díla poskytuje zhotovitel objednateli v délce 
24 měsíců
 od předání předmětu díla.
3. 
Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla. Zjištěné vady odstraní zhotovitel na své náklady do 5-ti dnů od písemného převzetí reklamace.

I
X.
Další ujednání

1. 
Pokud by byl součástí projektové dokumentace objekt nebo část prací, tvořící předmět hospodářského a služebního tajemství, zavazuje se zhotovitel zajistit:

a) 
aby práce na takovém objektu nebo pracích vykonávali pouze zaměstnanci, oprávnění seznamovat se s předmětem hospodářského a služebního tajemství v podniku zhotovitele podle příslušných předpisů
.
b) 
aby s dokumentací takového objektu nebo prací bylo nakládáno a manipulováno jak u zhotovitele, tak při samostatném doručování objednateli podle příslušných ustanovení předpisů pro ochranu státního, hospodářského a služebního tajemství.

2. 
Vlastnické právo přechází na objednatele převzetím předmětu díla.

3. 
Zhotovitel bude informovat objednatele o stavu rozpracovaného projektu na poradách, které bude zhotovitel organizovat dle potřeby, nejméně však jednou za měsíc, za účasti objednatele a jím určených účastníků. 

4. 
Před dokončením díla předá zhotovitel objednateli zpracovanou dokumentaci v konceptu k závěrečnému projednání, a to 
v termínu 
stanoven
ém
 v čl. I
I
I. této 
smlouvy
. 
5. 
Obě smluvní strany se současně dohodly na tom, že v
 
případě
,
 kdy zhotovitel (plátce daně z přidané hodnoty a současně poskytovatel zdanitelného plnění s daňovou povinností podle zákona o DPH) se v průběhu platnosti smluvního ujednání stane tzv. nespolehlivým plátcem, bude 
objednatel
 o této skutečnosti zhotovitelem písemně vyrozuměn.
Současně si smluvní strany ujednaly, že pokud nastane tato situace a zhotovitel se stane nespolehlivým plátcem, nebude platba 
objednatelem
 zhotoviteli zahrnovat DPH. Úhrada ceny bez daně bude v takové
m případě považována za splnění 
finančních závazků 
objednatele 
vůči zhotoviteli. Zajištěná daň bude uhrazena 
objednatelem
 místně příslušnému správci daně zhotovitele. 
X
.
Závěrečná ustanovení

1. 
Smluvní strany se dohodly, že případné spory vzniklé ze závazků sjednaných touto smlouvou budou řešit vzájemným jednáním.
2. 
Ve věcech touto smlouvou neupravených se smluvní vztah řídí obchodním zákoníkem.
3. 
Tuto smlouvu lze měnit pouze na základě vzájemné dohody obou smluvních stran písemnými, číslovanými dodatky potvrzenými smluvními stranami.
4. 
Tato smlouva se sepisuje ve čtyřech vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží dva výtisky.
5. 
S
mluvní strany prohlašují, že toto je jejich svobodná, pravá a vážně míněná vůle uzavřít obchodní smlouvu s výše uvedeným obsahem. Na důkaz toho připojují oprávnění zástupci smluvních stran své podpisy.
6. 
Tato smlouva má 
osm
 stran 
a 
jednu přílohu
: Příloha č.
 
1
 – 
c
enová nabídka zhotovitele
. 
7. 
Tato smlouva vstupuje v platnost dnem podpisu oběma stranami.       
8. 
Smlouva v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv bude uveřejněna 
objednatelem
 nejdéle do 30 dní od uzavření smlouvy v registru smluv. Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem zveřejnění v registru smluv.

v 
Chebu
 
dne:
 
11.1.2017
                                      


v
 Sokolově dne:
 13.1.2017
…………………………………                                                ………………………………….

Ing. Michael Nohejl
  
 
Ing. Zdeněk Pavlas 
ředitel divize gabionových a
ředitel organizace
protihlukových staveb
Krajská správa a údržba silnic
Karlovarského kraje,
příspěvková organizace
Příloha: cenová nabídka zhotovitele