Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17520567: Školení IT ISVP - školení IT specialistů (část 1)

Příloha 34300-1 - smlouva o dílo část 1 (1).pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO
                                         34300-1/2021

                                      I. Smluvní strany

      ČESKÁ REPUBLIKA - MINISTERSTVO OBRANY

se sídlem:            Tychonova 1, 160 01 Praha 6

jejímž jménem jedná:
                          policie

se sídlem:

IČ:                   60162694

DIČ:                  CZ60162694

bankovní spojení:

číslo účtu:           404881/0710

kontaktní osoba:
spojení:

datová schránka:

adresa pro doručení korespondence:

dále jen „objednatel“ na straně jedné

a

GOPAS, a.s.

zapsaná:

se sídlem:            Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10 - Vršovice
zastoupená:           Ing. Petrem Danielem, předsedou správní rady
IČ:                   63911035
DIČ:                  CZ63911035
bankovní spojení:
číslo účtu:           1111028/5500

kontaktní osoba:
telefonické spojení:
faxové spojení:
e-mail:
datová schránka:

adresa pro doručování korespondence: GOPAS, a.s.
                                               Kodaňská 1441/46

                                       -1-
                                                101 00 Praha 10
dále jen „zhotovitel“ na straně druhé
uzavírají podle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen
„OZ“) na veřejnou zakázku, zadanou v ET pod č. N006/21/V00019022/001, tuto smlouvu o
dílo (dále jen „smlouva“):

                                              II. Účel smlouvy

2.1. Účelem této smlouvy je zabezpečení školení pro odborný personál Vojenské policie,
       který provádí administraci, správu provozu a rozvoj komunikačních a informačních
       systémů.

                                           III. Předmět smlouvy

3.1. Předmětem smlouvy je:
       a) závazek zhotovitele na své nebezpečí a na svůj náklad provést způsobem stanoveným
       právními předpisy a touto smlouvou školení pro odborný personál Vojenské policie,
       který provádí administraci, správu provozu a rozvoj komunikačních a informačních
       systémů (dále také „dílo“);
       b) závazek objednatele řádně provedené dílo převzít a zaplatit za něj dohodnutou cenu.

3.2. Přesná specifikace a rozsah díla je uveden v Příloze č. 1 této smlouvy.

                                              IV. Cena za dílo

4.1. Smluvní strany se ve smyslu zákona č. 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších
       předpisů, dohodly na celkové ceně za dílo, specifikované v čl. III. této smlouvy, a to ve
       výši:
                                                     Kč, včetně DPH

4.2. Celková cena za dílo bez DPH činí       Kč, sazba DPH 21% činí  Kč.

4.3. Cena za dílo je cenou nejvýše přípustnou a vychází z realizovaného výběrového řízení
       v ET pod č. N006/21/V00019022/001. Zhotovitel se zavazuje garantovat tuto cenu po
       celou dobu platnosti této smlouvy. Zhotovitel si je vědom skutečnosti, že ceny za
       provedení jednotlivých školení uvedené v Příloze č. 1 této smlouvy nesmí být dále
       navyšovány, kromě důvodu zákonného zvýšení DPH, o kterém se strany dozvěděly až
       po dni podpisu této smlouvy oběma smluvními stranami.

4.4. Zhotovitel prohlašuje, že ceny za provedení jednotlivých školení jsou sjednány na
       základě jeho cenových podkladů a že jsou jím odsouhlaseny v celém rozsahu předmětu
       smlouvy a dále, že v takto stanovených cenách jsou započteny veškeré náklady
       zhotovitele související s prováděním jednotlivých školení (např. DPH apod.).

4.5. V případě, že navýšení cen uvedených v této smlouvě nebylo provedeno z důvodu
       uvedeného v odst. 3 tohoto článku, má objednatel právo zhotoviteli tento rozdíl
       neuhradit.

4.6. V případě, že zhotovitel bude v průběhu plnění této smlouvy poskytovat procentní nebo
       množstevní slevu ostatním zákazníkům, je povinen takovou slevu nabídnout
       objednateli, zohlednit ji při vystavení daňového dokladu objednateli a o tuto slevu
       ponížit cenu za dílo.

                                        -2-
                        V. Doba a místo plnění

5.1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou do 30. 11. 2021.

Termín školení   –

5.2. Školení bude probíhat ve školicím středisku dodavatele nebo online formou, připuštěna
       je i kombinace obého.

                        VI. Podmínky provádění díla

6.1. Objednatel pověřil jako svého zástupce k převzetí díla:

tel.:            mob.:  e-mail:                                                 (dále jen

„přejímající“).

6.2. Zhotovitel je povinen zahájit a ukončit provádění díla v termínech uvedených
       v uvedených v odst. 5.1 této smlouvy.

6.2. Zhotovitel odpovídá za škody, které vzniknou při plnění díla objednateli, příp. třetím
       osobám, a je povinen uhradit takto vzniklou škodu bez zbytečného odkladu. Neučiní-li
       tak, je objednatel oprávněn pozastavit úhradu daňového dokladu zhotovitele, a to v
       předpokládané výši vzniklé škody. Rozdíl mezi pozastavenou částkou a skutečnou výší
       škody bude mezi stranami vyrovnán bez zbytečného odkladu poté, co bude známa
       přesná výše způsobené škody.

6.3. Objednatel je oprávněn průběžně kontrolovat provádění díla dle § 2593 OZ.

6.4. Po ukončení školení bude vydáno potvrzení (osvědčení, certifikát, či jiná forma
       dokladu) o absolvování školení.

6.5. Přejímající nepřevezme dílo, které odporuje smlouvě. V takovém případě se má se za
       to, že dílo není provedeno řádně a zhotovitel se dostává do prodlení s jeho splněním.
       V takovém případě přejímající vyhotoví zápis s oznámením vytýkaných vad či jiných
       nedostatků. Tento zápis předá zástupci zhotovitele. Objednatel vyúčtuje zhotoviteli
       smluvní pokutu dle čl. IX., odst. 9.1 této smlouvy, a to až do doby bezvadného předání
       díla.

6.6. Zhotovitel se zavazuje, že při předání díla bude přítomen zástupce zhotovitele
      oprávněný zastupovat zhotovitele se znalostí českého jazyka, který bude schopen řešit
      případné nedostatky zjištěné při přejímce díla. V opačném případě přejímající dílo
      nepřevezme.

6.7. Nebude-li dílo provedeno ve lhůtách stanovených touto smlouvou o dílo, dostává se
       zhotovitel do prodlení s provedením díla.

6.8. Zhotovitel prohlašuje, že je pro provádění díla v rámci svého závazku dle této smlouvy
       plně kvalifikován a má obsah provádění díla zahrnut v předmětu svého podnikání.

6.9. Zhotovitel splní svoji povinnost provést dílo jeho řádným ukončením a předáním
       přejímajícímu.

                                 VII. Platební a fakturační podmínky

7.1. Úhrada ceny za dílo bude provedena bezhotovostně po provedení díla na základě řádně
       a bezchybně vystaveného daňového dokladu (dále jen „faktura“). Zálohové platby
       nebudou poskytovány.

                        -3-
7.2. Zhotovitel je povinen do 10 pracovních dnů od vzniku práva fakturovat (tj. po převzetí
       bezvadného díla přejímajícím a po potvrzení Zápisu o provedení školení – třídní knihy
       dle čl. VI., odst. 6.4 této smlouvy) odeslat objednateli fakturu ve dvojím vyhotovení.

7.3. Faktura musí obsahovat náležitosti podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané

hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a podle § 435 OZ.

Dále musí faktura obsahovat tyto údaje:

a)  číslo smlouvy, podle které se uskutečňuje plnění;

b)  název přejímajícího útvaru;

c)  podrobný a srozumitelný soupis fakturovaných školení s uvedením počtu a

    jmen školených, ceny za provedení jednotlivých školení, cenu celkovou bez

    DPH, sazbu DPH a cenu celkovou včetně DPH;

d)  společně s fakturou je zhotovitel povinen předložit Zápis o provedení školení –

    třídní knihu dle čl. VI., odst. 6.4 této smlouvy.

7.4. Faktura bude objednateli doručena na adresu pro doručování uvedenou v článku I. této
       smlouvy.

7.5. Splatnost faktury se sjednává 30 dnů ode dne jejího doručení objednateli.

7.6. Faktura se považuje za uhrazenou okamžikem odepsání fakturované částky z účtu
       objednatele a jejím směrováním na účet zhotovitele.

7.7. Objednatel je oprávněn fakturu vrátit před uplynutím její splatnosti, neobsahuje-li
       některý údaj nebo doklad uvedený ve smlouvě nebo má jiné závady v obsahu nebo
       nedostatečný počet výtisků. Při vrácení faktury objednatel uvede důvod jejího vrácení
       a v případě oprávněného vrácení zhotovitel vystaví fakturu novou. Oprávněným
       vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu ode dne doručení
       nové faktury objednateli. Zhotovitel je povinen novou fakturu doručit objednateli do 10
       dnů ode dne doručení oprávněně vrácené faktury zhotoviteli. V případě vrácení faktury
       zhotoviteli se objednatel nedostává do prodlení s úhradou takto vrácené faktury.

7.8. Pokud budou u dodavatele zdanitelného plnění shledány důvody k naplnění institutu
       ručení za daň podle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
       pozdějších předpisů, bude Ministerstvo obrany při zasílání úplaty vždy postupovat
       zvláštním způsobem zajištění daně podle § 109a tohoto zákona. Smluvní strany berou
       na vědomí a souhlasí, že v takovém případě bude platba dodavateli za předmět smlouvy
       snížena o daň z přidané hodnoty, která bude odvedena Ministerstvem obrany na účet
       správce daně místně příslušného dodavateli. Dodavatel obdrží úhradu za předmět
       smlouvy ve výši částky odpovídající základu daně a nebude nárokovat úhradu ve výši
       daně z přidané hodnoty odvedené na účet jemu místně příslušnému správci daně.

                           VIII. Vady díla, záruka za jakost a reklamace

8.1. Práva z vadného plnění se řídí ustanoveními § 2615 a násl. OZ.
8.2. Objednatel je povinen vady zjištěné po předání díla reklamovat u zhotovitele písemně a

       bez zbytečného odkladu.
8.3. Zhotovitel je povinen se k reklamaci písemně vyjádřit do 10 dnů ode dne jejího

       obdržení.
8.4. Pokud zhotovitel tuto svou povinnost nesplní, má se za to, že reklamaci uznal bez

       výhrad za oprávněnou.

                                 -4-
8.5. Zhotovitel je povinen reklamaci vyřídit do 30 dnů ode dne obdržení oprávněné
       reklamace.

8.6. O odstranění vady musí být sepsán protokol, který podepisují přejímající a zástupce
       zhotovitele uvedený čl. I. této smlouvy.

8.7. V případě, že zhotovitel neodstraní ohlášené vady ve stanovené lhůtě, objednatel může
       nechat tyto vady odstranit třetí osobou a vzniklé náklady následně vyúčtuje zhotoviteli
       odpovědnému za vady.

8.8. Objednatel má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vzniky v souvislosti
       s uplatněním práv z odpovědnosti zhotovitele za vady díla. Objednatel uplatní svůj
       nárok na úhradu těchto nákladů písemnou výzvou na adresu zhotovitele pro doručování.
       Zhotovitel je povinen provést úhradu do 21 dnů od doručení této výzvy.

                                IX. Smluvní pokuty a úrok z prodlení

9.1. Zhotovitel je povinen zaplatit objednateli v případě prodlení s řádným provedením díla
       v termínu uvedeném v příloze č. 1 této smlouvy smluvní pokutu ve výši 0,2% z celkové
       ceny díla za každý započatý den prodlení, a to až do úplného splnění závazku nebo do
       zániku smluvního vztahu. Tím nejsou dotčena ustanovení čl. XI. smlouvy. Okamžik
       práva fakturace vzniká prvním dnem prodlení.

9.2 V případě porušení povinnosti zhotovitele uvedené v čl. X., odst. 10.6 nebo 10.9 této
       smlouvy je zhotovitel povinen zaplatit objednateli jednorázovou smluvní pokutu ve
       výši 5000,- Kč, a to za každé jednotlivé porušení. Tím nejsou dotčena ustanovení
       čl. XI. smlouvy.

9.3. V případě nedodržení sjednaného termínu odstranění reklamované vady je zhotovitel
       povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,2% z celkové ceny díla za každý
       započatý den prodlení, a to až do podpisu protokolu o odstranění vady dle čl. VIII.,
       odst. 8.6 této smlouvy oběma smluvními stranami. Tím nejsou dotčena ustanovení
       čl. XI. smlouvy. Okamžik práva fakturace vzniká prvním dnem prodlení.

9.4. V případě prodlení objednatele s úhradou faktury je objednatel povinen zaplatit
       zhotoviteli úrok z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., kterým
       se určuje výše úroků z prodlení a nákladů spojených s uplatnění pohledávky, určuje
       odměna likvidátora, likvidačního správce a člena orgánu právnické osoby jmenovaného
       soudem a upravují některé otázky Obchodního věstníku a veřejných rejstříků
       právnických a fyzických osob.

9.5. Smluvní pokuty a úrok z prodlení jsou splatné do 30 dnů ode dne doručení vyúčtování.

9.6. Smluvní pokuty a úrok z prodlení hradí povinná smluvní strana bez ohledu na to,
       zda a v jaké výši vznikla druhé smluvní straně v této souvislosti škoda. Náhrada škody
       je vymahatelná samostatně vedle smluvních pokut a úroku z prodlení v plné výši.
       Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele na náhradu škody v plné
       výši.

                                            X. Zvláštní ujednání

10.1. Vztahy mezi smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

10.2. Práva a povinnosti smluvních stran touto smlouvou založená se v rozsahu, který nebyl
       modifikován smluvními ujednáními, řídí příslušnými ustanoveními OZ.

                                                                  -5-
10.3. Zhotovitel prohlašuje, že dílo není a nebude zatíženo žádnými právy třetích osob.
       Zhotovitel odpovídá za případné porušení práv z průmyslového nebo jiného duševního
       vlastnictví třetích osob.

10.4. Smluvní strany se dohodly, že si bezodkladně sdělí skutečnosti, které se týkají změn
       některého ze základních identifikačních údajů, včetně právního nástupnictví.

10.5. Jednacím jazykem při jakémkoliv ústním jednání či písemném styku, souvisejícím
       s plněním této smlouvy, je český jazyk.

10.6. Zhotovitel není oprávněn v průběhu plnění svého závazku dle této smlouvy a ani
       po jeho splnění bez písemného souhlasu objednatele poskytovat jakékoliv informace,
       se kterými se seznámil v souvislosti s plněním svého závazku a podkladovými
       materiály v listinné či elektronické podobě, které mu byly poskytnuty v souvislosti
       s plněním závazku dle této smlouvy, třetím osobám (mimo subdodavatele). Poskytnuté
       informace jsou ve smyslu § 1730 OZ důvěrné.

10.7. Zhotovitel podpisem smlouvy uděluje podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně
       osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, souhlas objednateli, jako správci údajů,
       se zpracováním jeho osobních a dalších údajů ve smlouvě uvedených pro účely
       naplnění práv a povinností vyplývajících z této smlouvy, a to po dobu její platnosti a
       dobu stanovenou pro archivaci.

10.8. Zhotovitel souhlasí s uveřejněním údajů v této smlouvě s výjimkou ustanovení, která
       obsahují utajované informace a obchodní tajemství.

10.9. Zhotovitel není oprávněn zcela ani zčásti postoupit na třetí osobu žádné ze svých práv,
       ani žádný se svých závazků plynoucích z této smlouvy a ani tuto smlouvu jako celek.

10.10. Veškerá komunikace mezi smluvními stranami týkající se této smlouvy musí být
       učiněna v písemné formě, není-li v textu smlouvy uvedeno výslovně jinak a musí být
       doručena osobně proti potvrzení o převzetí nebo prostřednictvím doporučené poštovní
       zásilky s dodejkou na adresy uvedené v záhlaví této smlouvy. V případě doručení
       jakékoli písemnosti telefaxem nebo e-mailem musí být originál dokumentu v listinné
       podobě druhé straně doručen adresátovi osobně nebo prostřednictvím doporučené
       poštovní zásilky s dodejkou.

10.11. Smluvní strany sjednávají pravidla pro doručování vzájemných písemností tak,
       že písemnost se v případě pochybností či nedoručitelnosti považuje za doručenou
       nejpozději třetím pracovním dnem po jejím odeslání na adresu uvedenou v záhlaví této
       smlouvy, nedoručí-li druhá strana písemné oznámení o změně adresy, a to bez ohledu
       na to, zda se adresát na této adrese zdržuje a zásilku vyzvedne. V případě, že smluvní
       strana odmítne doručovanou zásilku převzít, plátí odmítnutí převzetí za den doručení.

                                             XI. Zánik závazků

11.1. Smluvní strany se dohodly, že závazek ze smluvního vztahu zaniká v těchto případech:
a) splněním všech závazků řádně a včas;
b) písemnou dohodou smluvních stran spojenou se vzájemným vyrovnáním všech účelně

       vynaložených a prokazatelně doložených nákladů ke dni zániku smlouvy;
c) jednostranným odstoupením od smlouvy pro její podstatné porušení;
d) jednostranným odstoupením od smlouvy objednatelem v případě, že zhotovitel uvedl

       v nabídce informace nebo doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly
       mít vliv na výsledek zadávacího řízení nebo porušil čl. X., odst. 10.6 nebo 10.9 této
       smlouvy;

                                                                  -6-
e) jednostranným odstoupením objednatele od smlouvy v případě, že bude vůči majetku
       zhotovitele vyhlášeno insolvenční řízení, v němž bude vydáno rozhodnutí o úpadku
       nebo byl-li vůči zhotoviteli insolvenční návrh zamítnut pro nedostatek majetku
       k úhradě nákladů insolvenčního řízení.

11.2. Smluvní strany se dohodly, že podstatným porušením smlouvy ze strany zhotovitele ve
       smyslu § 2002 odst. 1 OZ, se rozumí:

a) prodlení zhotovitele s řádným provedením díla v termínu uvedeném v příloze č. 1 této
       smlouvy o více jak 10 dní;

b) nedodržení sjednaného množství, jakosti nebo druhu plnění dle této smlouvy;
c) prodlení s odstraněním vad dle čl. VIII., odst. 8.5 o více jak 20 dní;
d) opakované porušení povinností zhotovitele vyplývajících z této smlouvy, přičemž

       opakovaným porušením se rozumí nejméně druhé porušení jakékoliv povinnosti.

11.3. Objednatel může dále od této smlouvy odstoupit ze zákonných důvodů, zejména pokud
       byl na majetek zhotovitele pravomocně vyhlášen konkurs nebo byl návrh na vyhlášení
       konkursu pravomocně zamítnut pro nedostatek majetku nebo byla vůči zhotoviteli
       zavedena nucená správa nebo bylo povoleno vyrovnání podle zvláštních právních
       předpisů anebo je zhotovitel v likvidaci.

                                        XII. Závěrečná ustanovení

12.1. Smlouva je vyhotovena ve 2 výtiscích o 9 stranách včetně Přílohy č. 1, přičemž každá
       má platnost originálu. Objednatel a zhotovitel obdrží jeden výtisk.

12.2. Smlouva může být měněna či doplňována vzájemně odsouhlasenými a podepsanými
       písemnými a vzestupně očíslovanými dodatky, které se stávají její nedílnou součástí.
       V případě změny kontaktních osob nebo osoby přejímajícího nebude vyhotoven
       dodatek ke smlouvě. Smluvní strana, u které k takovéto změně došlo, je povinna tuto
       změnu oznámit vhodným způsobem druhé smluvní straně. Účinnost změny nastává
       okamžikem doručení oznámení příslušné smluvní straně.

12.3. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení smlouvy neplatné či neúčinné, nedotýká se to
       ostatních ustanovení, která zůstávají platná a účinná. Smluvní strany se v tomto případě
       zavazují dohodou nahradit ustanovení neplatné či neúčinné novým ustanovením
       platným či účinným, které nejlépe odpovídá původně zamýšlenému účelu ustanovení
       neplatného či neúčinného.

12.4. Smluvní strany prohlašují, že jim nejsou známy žádné skutečnosti, které by uzavření
       smlouvy vylučovaly a berou na vědomí, že v plném rozsahu nesou veškeré právní
       důsledky plynoucí z vědomě jimi udaných nepravdivých údajů. Na důkaz svého
       souhlasu s obsahem smlouvy připojují pod ní své podpisy.

                                                                  -7-
12.5. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu poslední smluvní stranou.

12.6. Nedílnou součástí smlouvy jsou přílohy:
        příloha č. 1: Stanovení ceny za školení – 1 strana.

V Praze dne 2021       V Praze dne  2021

                  -8-
                                     Příloha č. 1 ke smlouvě o dílo č. 34300-1/2021

Windows Server 2019/2016 – Enterprise PKI Deployment (GOC173)
5 dnů

                              Počet       Cena v Kč

p.č.  Název školení           osob bez DPH za s DPH za celkem bez celkem s

                                     1 osobu 1 osobu DPH       DPH

      Windows Server          1
      2019/2016 – Enterprise
 1 PKI Deployment
      (GOC173)

Celkem bez DPH / s DPH

                                     -9-