Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17626187: Objednávka IT služby - pořízení SW licencí

Příloha 4501099580.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        O B J E D N Á V K A č. : 4501099580                                                                                                            Str. 1/3

Objednatel:                                                                            SÍDLO DODAVATELE
                                                                                       ČD - Informační Systémy, a.s.
                               ČD Cargo, a.s.                                          Pernerova 2819/2a
                                                                                       130 00 Praha 3 - Žižkov
                               Jankovcova 1569/2c
                                                                                       DODAVATEL
                               170 00 Praha 7 - Holešovice                             ČD - Informační Systémy, a.s.
                                                                                       Pernerova 2819/2a
Zapsané v obch. rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 12844.            130 00 Praha 3 - Žižkov

IČ: 28196678                   DIČ: CZ 28196678                                          IČ: 24829871
                                                                                       DIČ: CZ24829871
ČD Cargo, a.s. je plátcem DPH

Bankovní spojení:
Číslo účtu:

Adresa pro zaslání daňového dokladu (faktury):
ČD Cargo, a.s.
Jankovcova 1569/2c
170 00 Praha 7 - Holešovice

 Položka Název materiálu

_Č_í_sl_o _m_at_er_iá_lu_____O_b_j._m_no_ž_st_ví_____M_ě_rn_á_je_d_no_t_ka__C_en_a_z_a _je_dn_o_tk_u_(b_e_z _D_PH_)_____C_en_a_za_p_o_lo_žk_u_(_be_z_D_P_H_) ___

00010        Licenc

1473783               1,00                            Jedn.výk.

Pořízení SW licencí na období od 1.9.2021 - 30.11.2023                                                         dle podmínek Rámcové smlouvy

_0_8_69_4_-2_0_20_-O_2_0_. _______________________________________________________________

___________________C_e_l_k_o_v_á__c_e_n_a__(_b_e_z__D_P_H_)_C_Z_K_:______________

_P_o_ža_d_o_va_n_ý_te_r_m_ín_d_o_dá_n_í:_____                    ___D_a_t_um__ti_sk_u_: __                     _____________________

Místo dodání:                                                                     Doprava:

ČD Cargo, a.s.

Jankovcova 1569/2c

_1_7_0 _00_P_r_ah_a_7_-_H_o_le_šo_vi_ce__________________________________________________________

Platební podmínky:

1. Na fakturu uvede dodavatel číslo této objednávky. Faktura musí obsahovat náležitosti řádného daňového dokladu ve smyslu platných právních předpisů. Kopie

této objednávky potvrzené dodavatelem tvoří přílohu faktury a bez ní nebude faktura objednatelem zaúčtována a proplacena.

2. Faktura bude v papírové podobě zaslána na adresu: ČD Cargo, a.s., Odbor účetnictví, Jankovcova 1569/2c, 17000 Praha 7 - Holešovice. V souladu se zákonem

č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen "Zákon o DPH") odběratel souhlasí, že faktura může být též odběrateli zaslána

elektronicky (dále jen "Elektronická faktura"), a to výlučně na e-mailové adresy                 pro dodavatelské faktury určené na zasílací adresu ČD Cargo,

a. s., Jankovcova 1569/2c, 17000 Praha 7, Holešovice. Elektronická faktura bude obsahovat náležitosti stanovené zákonem o DPH a § 435 odst. 1 zákona č.

89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. E ektronická faktura bude generována přímo z účetního systému dodavatele v elektronické podobě a tato

elektronická podoba bude představovat originální verzi těchto dokladů evidovanou v účetnictví odběratele. V případě, že není možné generovat Elektronickou

fakturu přímo z účetního systému dodavatele, bude ta o opatřena zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu ve smyslu zákona

č. č. 297/2016 Sb. o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, který byl vydán kvalifikovaným poskytovatelem takových služeb, vedeným v

seznamu Ministerstva vnitra. Elektronická faktura bude vyhotovena ve formátu PDF v četnosti 1 faktura = 1 pdf soubor. Přílohy Elektronické faktury, které nejsou

součástí daňového dokladu, budou zasílány odběratel pouze ve formátech RTF, PDF,JPG, DOC, DOCx, XLS, XLSx. V případě, kdy bude zaslána odběrateli

Elektronická faktura, dodavatel již odběrateli nezašl stejnou fakturu duplicitně v papírové podobě. Přijetí Elektronické faktury odběratelem bude následně

potvrzeno zpětným odesláním zprávy o doručení na emailovou adresu, z níž byla faktura odeslána.

3. Splatnost faktury           í. Dodavatel je povinen odeslat objednateli fakturu do alendářních dní ode dne jejího vystavení. V případě

prodlení dodavatele s odesláním faktury se o dobu takového prodlení prodlužuje doba splatnosti faktury. Připadne-li poslední den lhůty splatnosti na sobotu, neděli

nebo svátek, je posledním dnem lhůty splatnosti nejbli ší následující pracovní den.

4. V případě prodlení objednatele s úhradou faktury má dodavatel nárok na úrok z prodlení ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb., ve znění

pozdějších předpisů.

5. V případě prodlení dodavatele s dodáním předmětu plnění specifikovaného touto objednávkou (tj. zejména ve stanovené lhůtě, množství, jakosti a provedení)

má objednatel nárok na smluvní pokutu ve výši

                                                      za každý započatý den prodlení.

6. Dodavatel se zavazuje, že nebude za dobu minimálně kalendářních dnů po splatnosti faktury uplatňován vůči ČD Cargo, a.s. úrok z prodlení.

7. Dodavatel se zavazuje nedat do zástavy a nepostoupit své pohledávky a závazky plynoucí z této objednávky/smlouvy vzniklé na základě této objednávky třetím

osobám bez předchozího písemného souhlasu objedna ele, který nebude objednatelem bezdůvodně odmítán či prodlužován. V případě porušení tohoto smluvního

ujednání dodavatelem, je objednatel oprávněn účtovat

                a to i v případě, že by se takové po toupení nebo zastavení pohledávky ukázalo jako neplatné.

8. Dodavatel není oprávněn převést svá práva a povinnosti z této objednávky/smlouvy vzniklé na základě této objednávky nebo její části na třetí osobu bez

předchozího výslovného písemného souhlasu objednatele. V případě, že dodavatel poruší toto ujednání, má objednatel nárok na smluvní pokutu ve

to i v případě, že by se převod ukázal jako neplatný.

9. Vedle smluvních pokut má objednatel nárok na náh adu škody v plném rozsahu. Škoda bude objednateli nahrazena v penězích.

10. Jakékoliv vzdání se práva, prominutí dluhu nebo uznání závazku je platné pouze za předpokladu, že bude učiněno dohodou smluvních stran uzavřenou

písemně, v listinné podobě a podepsanou oprávněným zástupci obou smluvních stran.

11. Objednatel je oprávněn jednostranně započíst j kýkoliv svůj nárok (pohledávku) vzniklý na základě této smlouvy, a to jak splatný tak nesplatný, proti ceně

plnění, která má být objednatelem v souladu s touto smlouvou uhrazena bez ohledu na skutečnost, zda je již splatná či nikoliv.

12. Dodavatel nemá právo na náhradu škody a objednatel není povinen hradit škody vzniklou dodavateli tím, že objednatel oprávněně započetl svou

pohledávku vůči pohledávce dodavatele, tj. smluvní st any vylučují ust. § 1990 zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen "OZ").

13. Dodavatel se zavazuje bez zbytečného prodlení oznámit objednateli svou insolvenci nebo hrozbu jejího vzniku. Objednatel je v případě podezření na

insolvenci dodavatele nebo její hrozbu nebo podez ení na neuhrazení DPH nebo její krácení či vylákání daňové výhody oprávněn odvést částku DPH z

uskutečněného zdanitelného plnění přímo příslušnému finančnímu úřadu, a to v návaznosti na §109 a 109a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v
O B J E D N Á V K A č. : 4501099580                 Str. 2/3

platném znění (dále jen "ZDPH"). V takovém případě tuto skutečnost objednatel bez zbytečného odkladu oznámí dodavateli. Úhradou DPH na účet finančního
úřadu se pohledávka dodavatele vůči objednateli v částce uhrazené DPH považuje bez ohledu na další ustanovení smlouvy za uhrazenou. Zároveň dodavatel
neprodleně oznámí, zda takto provedená platba je evidována jeho správcem daně.
14. Dodavatel se zavazuje, že
a) bankovní účet jím určený k úhradě plnění je účtem zveřejněným ve smyslu § 96 odst. 2 ZDPH.
b) neprodleně písemně oznámí objednateli své označení za nespolehlivého plátce ve smyslu § 106 ZDPH.
15. Objednatel je v případě vzniku ručení podle § 109 ZDPH oprávněn bez souhlasu dodavatele postupovat podle §109a ZDPH s tím, že v rozsahu zaplacení
DPH na účet správce daně se jeho závazek vůči dodavateli považuje za splněný.

 Ostatní ujednání:

  1. Tato objednávka se po akceptaci dodavatelem stává smlouvou ve smyslu OZ. Objednatel vylučuje ve smyslu ust. § 1740 odst. 3 OZ přijetí nabídky s dodatkem
  nebo odchylkou, tj. odpověď s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky, a to ani v případě, pokud tyto podstatným způsobem nemění podmínky obsažené v
  této objednávce. Pokud dodavatel požaduje změny či odchylky oproti objednávce, musí být vždy písemně odsouhlaseny Objednatelem.
  2. V případě, že jde o kupní smlouvu platí: Pro smluvní vztah vzniklý na základě této objednávky se nepoužije ust. § 2093 OZ, tj. v případě dodání většího
  množství než stanoví tato objednávka, nedochází převzetím přebytečného množství k uzavření kupní smlouvy ohledně přebytečného množství.
  3. Jakékoliv právní jednání, které by mělo mít za následek vznik, změnu nebo zánik práv a povinností smluvních stran ve vztahu k předmětu této objednávky musí
  být učiněno písemně v listinné podobě a musí být s vyloučením ust. § 566 OZ řádně podepsáno oprávněnými osobami.
  4. Jsou-li k objednávce přiloženy přílohy, tvoří nedílnou součást smlouvy mezi objednatelem a dodavatelem.
  5. Dodavatel akceptací objednávky stvrzuje, že souhlasí s veškerými obchodními podmínkami v této objednávce (včetně jejích případných příloh) uvedenými.
  6. Dodavatel prohlašuje, že předmět plnění dodaný na základě této objednávky bude dodaný v množství, provedení a jakosti v této objednávce uvedené a bude mít
  obvyklé vlastnosti a bude způsobilý obvyklému použití. Dodavatel poskytuje záruku na celý předmět plnění po dobu
  7. Objednatel bude zachovávat mlčenlivost a ochranu důvěrných informací, které se dozví v souvislosti s plněním smlouvy vzniklé na základě této objednávky. I v
  případě, že nedojde na základě této objednávky k uzavření smlouvy, je tato objednávka a informace z ní plynoucí považována za důvěrnou. ČD Cargo, a.s. je
  oprávněno jednostranně poskytnout informace, na které se případně vztahuje ochrana dle této objednávky, v případě, že je k takovému postupu povinno na základě
  platného právního předpisu a/nebo pravomocného soudního, arbitrážního či správního rozhodnutí:
  a) je oprávněn poskytnout informace pouze v rozsahu nezbytně nutném pro splnění dané povinnosti,
  b) zvolí nejvhodnější postup v dané věci tak, aby zároveň byl minimalizován zásah do důvěrného charakteru informací.
  8. Písemné potvrzení objednávky je dodavatel povinen doručit objednateli poštou (na adresu "Název a adresa OS" a "Zpracovatel" výše) do 5 pracovních dnů od
  jejího doručení dodavateli, jinak se nabídka považuje za odmítnutou a objednatel není povinen případně dodané plnění převzít.
  9. Objednatel může tuto objednávku odvolat do doby, než je mu doručena její akceptace. Objednatel může touto objednávku odvolat i ve lhůtě určené pro její
  přijetí.
  10. Objednatel vylučuje použití ust. § 2609 OZ ohledně svépomocného prodeje předmětu díla a/nebo zboží.
  11. Dodavatel na sebe v plném rozsahu přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu ust. § 1765 odst.2 OZ.
  12. Dodavatel prohlašuje, že u něj není a nebude vykonávána nelegální práce ve smyslu § 5 písm. e) zákona číslo 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, v platném
  znění (dále jako "zákon o zaměstnanosti"), takže veškerá závislá práce vykonávaná fyzickými osobami u něj je a bude konána v základním pracovněprávním
  vztahu. Pokud tuto práci vykonávají nebo budou vykonávat fyzické osoby - cizinci, vykonávají ji nebo ji budou vykonávat v souladu s vydaným povolením k
  zaměstnání, v souladu s vydaným povolením k dlouhodobému pobytu za účelem zaměstnání ve zvláštních případech (tzv. zelená karta) vydaným podle zvláštního
  právního předpisu nebo v souladu s modrou kartou. Zjistí-li objednatel, že dodavatel umožňuje výkon nelegální práce, a to nikoli pouze při realizaci této smlouvy,
  je oprávněn od smlouvy odstoupit. Bude-li s objednatelem v důsledku porušení povinností dodavatele zahájeno správní řízení pro spáchání správního deliktu dle §
  140 odst. 1 písm. c) nebo e) zákona o zaměstnanosti, nebo bude s objednatelem zahájeno správní řízení podle § 141a odst. 2 zákona o zaměstnanosti (o tom, že
  objednatel ručí za správní delikt dodavatele, případně poruší-li dodavatel kteroukoliv povinnost podle tohoto článku, má objednatel právo na smluvní pokutu ve

                        Uhrazením této smluvní pokuty není dotčeno právo objednatele na náhradu škody v plné výši. Pokud vznikne objednateli v důsledku umožnění
  nelegální práce ze strany dodavatele škoda uložením pokuty za správní delikt podle § 140 odst. 4 písm. f) zákona o zaměstnanosti, nebo bude povinen uhradit
  pokutu z titulu ručení dle § 141a zákona o zaměstnanosti, je dodavatel povinen tuto škodu objednateli uhradit nejpozději do 10 dnů poté, co jej k tomu objednatel
  vyzve.
  13. Práva a povinnosti smluvních stran se řídí českým právním řádem, zejména pak OZ. Případné spory budou rozhodovány věcně a místně příslušnými soudy
  České republiky podle sídla objednatele dle hmotného a procesního práva České republiky.
  14. V případě, že je tato objednávka vystavena na základě již uzavřené písemné smlouvy mezi objednatelem a dodavatelem, platí, že v případě rozporů mezi
  ustanoveními této objednávky a ustanoveními uvedené smlouvy, má přednost příslušné ustanovení uvedené smlouvy.
  15. Smluvní strany se zavazují zajistit ochranu osobních údajů, které budou zpracovávat na základě této Smlouvy a/nebo v souvislosti s ní. Při zpracování
  osobních údajů jsou smluvní strany povinny zejména zajistit, aby osobní údaje byly zpracovány zákonným způsobem, pouze v nezbytném rozsahu a po dobu
  nezbytně nutnou, a aby osobní údaje byly technicky a organizačně zabezpečeny tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k těmto
  údajům, k jejich změně, zničení nebo ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití. Smluvní strany jsou
  dále povinny zajistit, aby byly personálně a organizačně nepřetržitě po dobu zpracovávání osobních údajů zabezpečeny veškeré povinnosti vyplývající z právních
  předpisů, zejména z obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).
  16. Smluvní strany jsou si vědomy skutečnosti, že ČD Cargo, a.s., je povinnou osobou podle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, a důsledků, které jsou s
  touto skutečností spojeny. Smluvní strany prohlašují, že dospěly ke společnému závěru, že se na tuto objednávku vztahuje výjimka podle § 3 odst. 2 písm. q)
  zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, (tzv. obchodní výjimka). Tato objednávka podle společného závěru smluvních stran nepodléhá povinnosti uveřejnění v
  registru smluv, účinnost této objednávky není zveřejněním v registru smluv podmíněna. Smluvní strany potvrzují, že si za tímto účelem navzájem poskytly
  informace, které považují za dostatečné k řádnému posouzení výše uvedeného.
  17. Bez ohledu na jakékoliv jiné ujednání této objednávky, jiných dohod či obchodních zvyklostí je ČD Cargo, a.s., oprávněno jednostranně uveřejnit tuto
  objednávku v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv, a to zejména (nikoliv však výlučně) v případě, že z pravomocného soudního,
  arbitrážního či správního rozhodnutí vyplývá, že uveřejněním v registru smluv je podmíněna účinnost této objednávky. ČD Cargo, a.s., se zavazuje před takovým
  uveřejněním objednávky znečitelnit informace, které nelze poskytnout při postupu podle předpisů upravujících svobodný přístup k informacím, nebo které jsou

_o_bc_ho_d_ním__taj_em_s_tví_m_. ______________________________________________________________

__Z_pr_a_co_v_at_el  __T_e_l/F_a_x_: _/ _e_-m_a_il  _________________________
O B J E D N Á V K A č. : 4501099580                                    Str. 3/3

_P_o_ža_d_o_va_n_ý_te_r_m_ín_d_o_dá_n_í:___    _D_a_t_um__ti_sk_u_: _  _________________

Místo dodání:                                  Doprava:

ČD Cargo, a.s.

Jankovcova 1569/2c

_1_7_0 _00_P_r_ah_a_7_-_H_o_le_šo_vi_ce__________________________________________________________

__Z_pr_a_co_v_at_el  _l/F_a_x_: _/ _e_-m_a_il                          _____________________

_P_o_zn_á_m_k_y:___________________________________________________________________

_P_o_tv_r_ze_n_ou_o_b_je_d_n_áv_k_u,_p_r_os_ím_e_, _vr_a_ťt_e_v_co_n_e_jk_r_at_ší_d_o_bě_o_b_je_d_na_t_el_i!______________________________

Objednatel:                                    odavatel:

Jméno:                                         méno :
Funkce:                                        unkce:
Datum, míst                                    atum, místo