Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17871855: Dílčí smlouva č. 13 k Rámcové dohodě "ČSSZ - Zajištění update a

Příloha Dilci_smlouva_c._13_k_RD_na_poskytovani_sluzeb_provozni_podpory_a_dalsiho_rozvoje_IKR_a_intergrovanych_komponent_JPR_PSV_CSSZ_-_Zajisteni_update_a_zvyseni_bezpecnosti_IKR.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DÍLČÍSMLOUVAAČ.13

                                                  k Rámcové dohodě na
poskytování služeb provozní podpory a dalšího rozvoje IKR a integrovaných komponent

                                                      JPŘPSV
                        „ČSSZ — Zajištění update a zvýšení bezpečnosti IKR“

Smluvní strany:

Česká republika — Česká správa sociálního zabezpečení

Sídlo:                             Křížová 25, 225 08 Praha 5
Ustřední ředitel:                  Mgr. František Boháček
Osoba oprávněná jednat:            Ing. Iva Fortelková, MBA, ředitelka odboru koncepci,
                                   systémové integrace a koordinace
Kontaktní osoba:

IČO:                               tel.:_ e—mail:—

DIČ:                               00006963
                                   Ičleplátce
Bankovní spojení:                  Ceská národní banka
Císlo účtu:                        10006—12700 1/0710
ID datové schránky:                49kaiq3

(dále jako „Objednatel“ a „ČSSZ“)

Asseco Central Europe, a.s.        Budějovická 778/3a, 140 00 Praha 4
 Sídlo:                                                                    prokuristou
 Jednající/Zastoupená:
 Zapsaná v OR:                     vedeném Městski'm soudem v Prazei oddil Bi vložka 8525
 Kontaktní osoba
                                   _
 IČO:                              tel.:_ e—mail:—

 DIČ:                              27074358

 Bankovní spojení:                 g227074358
 Císlo účtu:
 ID datové schránky:               Ceskoslovenská obchodní banka, a.s.
                                   1657960/0300
(dále jen „Poskytovatel“)          qrhcwzg

dnešního dne uzavřely tuto dílčí smlouvu na základě Rámcové dohody na poskytování služeb provozní
podpory a dalšího rozvoje IKR a integrovaných komponent JPŘ PSV uzavřené mezi nimi dne 11. 10.
2019, ve zněníjejího dodatku č. 1 ze dne 29. 7. 2020 a dodatku č. 2 ze dne 25. 9. 2020 (dále jen
„Rámcová dohoda“), v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zák. č. 89/2012 Sb., občanského
zákoníku (dále jen „Občanský zákoník“), (dále jen „Smlouva“).
 Smluvní strany, vědomy si svých závazků v této Smlouvě obsažených a s úmyslem být

               touto Smlouvou vázány, dohodly se na následujícím znění Smlouvy:

  1. ÚVODNÍ UJEDNÁNÍ
             1.1 Smluvní strany uzavřely shora uvedenou Rámcovou dohodu za účelem rámcového
                        vymezení podmínek plnění týkající se veřejné zakázky s názvem „Provozní podpora
                        a další rozvoj IKR a integrovaných komponent JPR PSV“.
             1.2 Objednatel a Poskytovatel uzavírají tuto Smlouvu v souladu s postupem dle Přílohy
                        č. 7 Rámcové dohody a ve smyslu ustanovení § 132 zákona č. 134/2016 Sb., o
                        zadávání veřejných zakázek.

  2. PŘEDMĚT PLNĚNÍ
             2.1 Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli služby specifikované v Příloze
                        č. 1 této Smlouvy (dále jen „Služby“).

  3. HARMONOGRAM PLNĚNÍ
             3.1 Poskytovatel se zavazuje poskytnout Objednateli Služby v termínech
                        specifikovaných v Příloze č. 1 této Smlouvy.

 4. MÍSTO PLNĚNÍ
            4.1 Místem plnění je sídlo Objednatele na adrese Křížová 25, 225 08 Praha 5 a na

                          adrese Trojská 1997/13a, 182 00 Praha 8.

  5. CENA PLNĚNÍ
             5.1 Objednatel se zavazuje uhradit Poskytovateli cenu za řádně poskytnuté Služby
                        určenou pro příslušné Služby v souladu s podmínkami stanovenými Rámcovou
                        dohodou a jejími přílohami.
                        Maximální cena za poskytnuté Služby dle specifikace v Příloze č. 1 této Smlouvy
                     činí:
                                                     5 680 020,00 Kč bez DPH

                                                           6 872 824,20 Kč vč. DPH.
             5.2 Faktury budou vystaveny v souladu s příslušnými ujednáními Rámcové dohody.
6. OPRÁVNĚNÉOSOBY

6.1 Osoby oprávněné zastupovat smluvní strany v záležitostech této Smlouvy jsou:

Za Objednatele:

. Ve věcech smluvních

Jméno a            mení
Adresa
E-mail                      Křížová 25 225 08 Praha 5
Telefon

. Ve věcech plnění

Jméno a            mení
Adresa
E-mail                      Křížová 25 225 08 Praha 5
Telefon

Za Poskytovatele:           Budějovická 778/3a, 140 00 Praha 4 —
                              .
     . Ve věcech smluvních
                            Mlchle
           Jméno a mení
           Ad

               resa

             E-mail
             Telefon

. Ve věcech plnění          Budějovická 778/3a, 140 00 Praha 4 —
      Jméno a mení          Michle
       Adresa
       E-mail
      Telefon

ZÁRUKA
7.1 Záruka bude poskytována ode dne akceptace jednotlivých dílčích plnění (fází).

ZÁVĚREČNÁLDEDNÁNÍ
8.1 Tato Smlouva nabývá platnosti ke dni podpisu Smlouvy oběma smluvními stranami

          a účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015
          Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
          a o registru smluv (zákon o registru smluv), Objednatelem.
8.2 Smluvní strany prohlašují, že Poskytovatel sdělil Objednateli před podpisem této
          Smlouvy, zda jsou informace uvedené v této Smlouvě a jejích přílohách obchodním
          tajemstvím Poskytovatele ve smyslu ustanovení § 504 Občanského zákoníku či
          nikoliv. V případě, že by Poskytovatel trval na tom, že některý údaj obsažený v této

                                               3
                Smlouvě a jejích přílohách je obchodním tajemstvím a následně vyšlo najevo,
                Že údaj nenaplňoval podmínky stanovené v ustanovení § 504 Občanského
                zákoníku, za nesprávné označení údaje za obchodní tajemství nese odpovědnost
                Poskytovatel.

      8.3 Není-li v této Smlouvě stanoveno jinak nebo neplyne—li z povahy věci jinak, mají
                veškeré pojmy definované v Rámcové dohodě a použité v této Smlouvě stejný
                význam, jako v Rámcové dohodě.

      8.4 Pokud bude kterékoli ujednání této Smlouvy shledáno neplatným či
                nevymahatelným nebo se takovým stane po uzavření této Smlouvy, nebude tím
                dotčena platnost či vymahatelnost ostatních ujednání této Smlouvy. Smluvní strany
                na základě požadavku druhé Smluvní strany neprodleně nahradí neplatné či
                nevymahatelné ujednání ujednáním platným a vymahatelným, jehož obsah se v
                maximální možné míře blíží účelu neplatného či nevymahatelného ujednání.

      8.5 V případě rozporů ujednání těla této Smlouvy a její přílohy budou mít přednost
                ujednání těla této Smlouvy.

      8.6 Tato Smlouva je uzavřena elektronicky a podepsaná kvalifikovaným elektronickým
                podpisem osobou oprávněnou jednat za Objednatele a uznávaným elektronickým
                podpisem osobou oprávněnou zastupovat Poskytovatele.

      8.7 Nedílnou součást této Smlouvy tvoří tyto přílohy:

                Příloha č. 1 — Specifikace Služeb;
                Příloha č. 2 — Součinnost a standardy Objednatele.

   Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, že s jejím obsahem souhlasí a
                                   na důkaz toho k ní připojují svoje podpisy.

           Objednatel                             Poskytovatel
              V Praze                                  V Praze

|  |       Digitálně podepsal                     Di itálně odepsal

   ng' va  Ing. Iva Fortelková                    Datum: 2021 .0924
                                                  14:36:23 +02'00'
           ' Datum: 2021.09.24

FO rtel kOVa 14:58:14 +02'00'

 Česká republika — Česká správa sociálního        Asseco Central Europe, a.s.
                       zabezpečení
                                                        _
                Ing. Iva Fortelková, MBA                        Prokurista
Ředitelka odboru koncepcí, systémové integrace a

                          koordinace
OPříloha č. 1 — Specifikace Služeb

OOOOOO1 Specifikace Služeb
Předmětem této Smlouvy je závazek Poskytovatele provést pro Objednatele Služby v souladu s čl. 3. odst. 3.1
pododst. 3.1.3 Rámcové dohody a v souladu s čl. 7. odst. 7.4 Rámcové dohody a s čl. IV. Přílohy č. 1 Rámcové
dohody, které spočívají v provedení rozvoje, konkrétně v provedení následujících činností:

             Migrace a update Oracle Extended RAC z verze 12.1.0.2 na verzi 19c v prostředí IKR DMZ;
              Migrace z Oracle VM na Oracle Linux KVM_(Orac|e Linux Kernel—based Virtual Machine);
             Hodnocení aktiv a rizik pro IKR;
            Vytvoření Strategie Business continuity (dále jen „BC“) a Disaster recovery plánu (dále jen „DRP“);
            Splunk — přechod na architekturu vysoké dostupnosti a rozšíření.

Etapa 1 - Migrace a update Oracle Extended RAC

Předmětem plnění je vypracování analýzy a poté provedení samotné migrace Oracle Extended RAC z verze
12.1.0.2 na verzi 19c v prostředí IKR DMZ.

        . Analýza migrace a update Oracle Exteded RAC z verze 12.1.0.2 na verzi 19c v prostředí IKR DMZ
             bude obsahovat následující kapitoly:
             O Popis aktuálního stavu;
             O Popis cílového stavu včetně specifikace parametrů jednotlivých komponent cílové infrastruktury;
             O Plán migrace a update;
             O Podrobné rozpracování milníků harmonogramu Etapy 1 uvedeného v Příloze č. 4 do dílčích
                 činností;
                 Analýza rizik;
                 Podrobná specifikace požadavků na součinnost uvedených v Příloze č. 2 pro Etapu 1 co do
                 obsahu a termínů poskytnutí pro jednotlivé dílčí činnosti harmonogramu Etapy 1;
             O Testování a testovací scénáře.

        . Migrace a update Oracle Exteded RAC z verze 12.1.0.2 na verzi 19c v prostředí IKR DMZ proběhne
            v následujících krocích:
             O Migrace databází ve stávající verzi na nové databázové servery;
             O Update jednotlivých databází na verzi 19c;
             O Poskytnutí zvýšené podpory po nasazení podle čl. 7. odst. 7.3 Rámcové dohody po provedené
                 migraci a update.

Etapa 2 - Migrace 2 Oracle VM na Oracle Linux KVM

Předmětem plnění je vypracování analýzy přechodu z Oracle VM na Oracle Linux KVM (včetně Oracle Linux
Virtualization Manager OLVM) a provedení samotné migrace.

        . Analýza bude obsahovat následující kapitoly:
                 Popis aktuálního stavu;
                 Popis cílového stavu včetně specifikace parametrů jednotlivých komponent cílové infrastruktury;
                 Všeobecný popis virtualizace Oracle Linux KVM;
                 Možnosti migrace;
                 Výběr konkrétního způsobu migrace;
                 Plán migrace;
                 Podrobné rozpracování milníků harmonogramu Etapy 2 uvedeného v Příloze č. 4 do dílčích
                činností;
                 Podrobná specifikace požadavků na součinnost uvedených v Příloze č. 2 této Smlouvy pro Etapu
                 2, a to co do obsahu a termínů poskytnutí součinnosti pro jednotlivé dílčí činnosti dle
                  harmonogramu Etapy 2;
                Testování a testovací scénáře;
                Výsledky provedení testovací migrace na interním prostředí Poskytovatele.

            Migrace proběhne v následujících krocích:
            o Provedení postupné migrace integračního, testovacího, a produkčního prostředí v lokalitách

                Trojská a Křížová ;
            o Poskytnutí zvýšené podpory po nasazení podle čl. 7. odst. 7.3 Rámcové dohody po provedené

                  migraci.

Etapa 3 - Hodnocení aktiv a rizik

            Hodnocení aktiv a rizik bude provedeno dle dvou různých metodik;
            0 Pro hodnocení aktiv a rizik IKR, s výjimkou unijního systému elektronické výměny informací o

                sociálním zabezpečení (EESSI), bude použita metodika vycházející z požadavků vyhlášky č.
                82/2018 Sb., o bezpečnostních opatřeních, kybernetických bezpečnostních incidentech,
                 reaktivních opatřeních, náležitostech v podání v oblasti kybernetické bezpečnosti a likvidaci dat
                 (vyhláška o kybernetické bezpečnosti);
                 Pro hodnocení aktiv a rizik systému EESSI bude použita metodika stanovená Evropskou komisí
                v Note from the Secretariat of 30th of April 2014, Subject: EESSI Inventory of Assets & Threat
                  Vectors v0.5.
            Hodnocení aktiv a rizik IKR a hodnocení EESSI budou zahájena prezentací použitých metodik,
            jednotlivých kroků, výstupů a požadavků na součinnost.
            Výstupy 2 hodnocení aktiv a rizik budou následující dokumenty:
            Nástroj HAaR Poskytovatele, odevzdaný ve formátu sešitu excel, obsahující následující dílčí výstupy:
                0 Přehled primárních aktiv

                           - Identifikace a popis primárních aktiv;
                           - Určení garantů primárních aktiv;
                           - Hodnocení primárních aktiv z hlediska důvěrnosti, integrity a dostupnosti.
                0 Přehled podpůrných aktiv
                           - Identifikace a popis podpůrných aktiv;
                           - Určení garantů podpůrných aktiv.
                o Určení vazeb mezi primárními a podpůrnými aktivy
                0 Hodnocení rizik
                           - Hodnocení existujících hrozeb;
                           - Hodnocení existujících zranitelností, při zohlednění existujících opatření;
                           - Posouzení možných dopadů na aktiva;
                           - Stanovení úrovně rizika, porovnání této úrovně 5 kritérii pro akceptovatelnost rizik.
                o Určení akceptovatelných rizik
            Dokument ve formátu docx s podrobnějšími informacemi k rizikům, která byla vyhodnocena na
            úrovní střední, vysoká nebo kritická.
OOOOOEtapa 4 - Strategie Business continuity a Distaster recovery plán

Předmětem plnění je vytvoření následujících dokumentů navazujících na výsledky Etapy 3 — Hodnocení aktiv
a rizik:

              Strategie Business Continuity IKR;
             Distaster Recovery plán pro IKR.

Pro zpracování uvedených dokumentů budou zohledněny relevantní požadavky norem:
            ISO/IEC 27002:2013 Information technology — Security techniques — Code of practice for
              information security controls;
              ISO/TS 22331:2018 Security and resilience — Business continuity management systems —
            Guidelines for business continuity strategy;
              ISO 22301:2019 Security and resilience — Business continuity management systems — Requirements
            ISO 22320:2018 Security and resilience — Emergency management — Guidelines for incident
              management;
            ISO/IEC 27031:2011 Guidelines for information and communication technology readiness for
            business continuity ISO/PAS 22399:2007 Societal security - Guideline for incident preparedness and
              operational continuity management;
            ISO/IEC 24762:2008 Information technology — Security techniques — Guidelines for information
            and communications technology disaster recovery services.

Etapa 5 - Splunk — přechod na architekturu vysoké dostupnosti a rozšíření

Předmětem plnění je přechod na architekturu vysoké dostupnosti aplikace Splunk a současně rozšíření aplikace
Splunk o další logy důležitých aplikačních a infrastrukturních služeb IKR:

           Rozšíření aplikace Splunk o následující logy:
                o operační systémy IKR
                     proxy služby pro B2B komunikaci
                     proxy servery pro elektronická podání
                     auditní databáze IKR
                     sběrnice OSB
                     aplikační služby IKR:
                                    AGPortal ;
                                    Submission Sender;
                                    Tracking Service;
                                    Security service;
                                Request Service;
                                    REST adapter;
                                    Notification Service;
                                    Inbventory Service;
                                    FAS adapter;
                                    EXTIS adapter;
                                    EUTL adapter;
                                    AsyncData Service.

            Zajištění vysoké dostupnosti aplikace Splunk vytvořením pomocí Splunk Indexer Clusteru, který
            se bude skládat z pěti serverů. Vysoká dostupnost bude zabezpečená replikací dat mezi
            databázemi. Data se budou replikovat v reálném čase, tudíž v případě výpadku jednoho serveru
            budou všechna data dostupná v druhé lokalitě;
             Poskytnutí zvýšené podpory po nasazení podle čl. 7. odst. 7.3 Rámcově dohody.
2 Akceptace

Akceptace Služeb bude provedena po etapách, a to v souladu s článkem 8. Rámcové dohody po splnění níže
uvedených akceptačních kritérií. Akceptační kritéria jsou uvedena pro jednotlivé etapy.

Etapa 1 - Migrace a update Oracle Extended RAC

            Dílčí plnění realizované v rámci Etapy 1) je funkční, což bylo prokázáno provedením validačních a
            verifikačních testů v testovacím prostředí Objednatele a vyhodnocením ověřovacího provozu
            v produkčním prostředí Objednatele;
            Předání aktualizované a schválené administrátorské, provozní dokumentace a dokumentace
            skutečného provedení včetně provedené analýzy v elektronické podobě.

Etapa 2 - Migrace Oracle VM na Oracle Linux KVM

            Dílčí plnění realizované v rámci Etapy 2) je funkční, což bylo prokázáno provedením validačních a
            verifikačních testů v testovacím prostředí Objednatele a vyhodnocením ověřovacího provozu
            v produkčním prostředí Objednatele;
            Předání aktualizované a schválené administrátorské, provozní dokumentace a dokumentace
            skutečného provedení včetně provedené analýzy v elektronické podobě.

Etapa 3 - Hodnocení aktiv a rizik

            Předanými výstupy v rámci akceptace budou po vypořádání připomínek Objednatele:
            o Nástroj HAaR Poskytovatelé, odevzdaný ve formátu sešitu excel, který bude obsahovat

                  výstupy popsané výše v této Příloze č. 1 Smlouvy;
            0 Dokument ve formátu docx s podrobnějšími informacemi k rizikům, která byla vyhodnocena

                  na úrovni střední, vysoká nebo kritická.
            Dokumenty budou předány na fyzickém nosiči v zašifrované formě a ve formátu zip

Etapa 4 - Strategie Business continuity a Distaster recovery plán

Předanými výstupy v rámci akceptace budou po vypořádání připomínek Objednatele:

0 Strategie Business Continuity IKR ve formátu docx;               „

o Disaster recovery plán pro Informační a komunikační rozhraní CSSZ ve formátu docx.

Dokumenty budou předány na fyzickém nosiči v zašifrované formě a ve formátu zip.

Etapa 5 - Splunk — přechod na architekturu vysoké dostupnosti a rozšíření

            Dílčí plnění realizované v rámci Etapy 5) je funkční, což bylo prokázáno provedením validačních a
            verifikačních testů v testovacím prostředí Objednatele a vyhodnocením ověřovacího provozu
            v produkčním prostředí Objednatele;
            Předání aktualizované a schválené administrátorské, provozní dokumentace a dokumentace
            skutečného provedení v elektronické podobě.
3 Specifikace ceny
        Maximální cena Služeb je stanovena výpočtem, ve kterém jsou použity:

a) sazby za člověkoden (dále jen „ČD“) pracovníků (specialistů) Poskytovatele, kteří budou ustaveni
     do rolí, jež se budou podílet na poskytování Služeb tak, jak jsou uvedeny v Příloze č. 5 Rámcové
     dohody;

b) stanovení maximální pracnosti pro jednotlivé pracovníky/role na vykonání činností, které bude
     Poskytovatel provádět za účelem plnění této Smlouvy (poskytování Služeb).

Etapa 1 - Migrace a update Oracle Extended RAC — Rozpad pracnosti v ČD:

Role                                Sazba za CD Počet ČD  Cena v Kc bez       Cena v Kc s
                                      bez DPH                    DPH               DPH

Projektový manažer                  131                   1 651 500,00 Kč 1 998 315,00 Kč

Specialista na testování řešení
realizovaných na platformě LifeRay
Specialista na testování řešení
realizovaných na platformě Oracle
Fusion Middleware
Specialista platformy Oracle DB
Systémový specialista
Specialista na datové sítě

CELKEM

Maximální cena za dílčí plnění — Migrace a update Oracle Extended RAC činí
1 651 500,00 Kč bez DPH.
Maximální cena za dílčí plnění — Migrace a update Oracle Extended RAC činí
1 998 315,00 Kč včetně DPH.
Etapa 2 - Migrace Oracle VM na Oracle Linux KVM — Rozpad pracnosti v ČD:

Role                                Sazba za ČD  Počet ČD   Cena v Kč bez  Cena v Kč s

                                    bez DPH                 DPH                 DPH

Projektový manažer                                   160    1 990 880,00 Kč 2 408 964,80 Kč

Specialista na testování řešení
realizovaných na platformě LifeRay
Specialista na testování řešení
realizovaných na platformě Oracle
Fusion Middleware
Specialista platformy Oracle DB
Senior vývojář na platformě
LifeRay
Systémový specialista
Specialista na datové sítě

CELKEM

Maximální cena za dílčí plnění Etapy 2 činí 1 990 880,00 Kč bez DPH.
Maximální cena za dílčí plnění Etapy 2 činí 2 408 964,80 Kč včetně DPH.

Etapa 3 - Hodnocení aktiv a rizik — Rozpad pracnosti v CD:

                                    Sazba za CD Počet ČD Cena v Kc bez     Cena v Kc s

R°'e                                bez DPH                 DPH                DPH

Projektový manažer                                   81     996 900,00 Kč 1 206 249,00 Kč

Senior vývojář na platformě
LifeRay
Procesní analytik
Specialista pro bezpečnost IS
CELKEM

Maximální cena za dílčí plnění Etapy 3 činí 996 900,00 Kč bez DPH.
Maximální cena za dílčí plnění Etapy 3 činí 1 206 249,00 Kč včetně DPH.

                                                 10
Etapa 4 - Strategie Business continuity a Disaster recovery plán — Rozpad pracnosti v ČD:

                               Sazba za ČD v v Cena v Kč bez

Role                           bez DPH  Pocet CD  DPH                  Cena v Kč s DPH

Projektový manažer                          50    603 800,00 Kč        730 598,00 Kč

Senior vývojář na platformě
LifeRay
Procesní analytik
Specialista pro bezpečnost IS
CELKEM

Maximální cena za dílčí plnění Etapy 4 Činí 603 800,00 Kč bez DPH.
Maximální cena za dílčí plnění Etapy 4 činí 730 598,00 Kč včetně DPH.

Etapa 5 - Spluvnk — přechod na architekturu vysoké dostupnosti a rozšíření — Rozpad pracnosti
                  v CD:

                               Sazba za ČD v v Cena v Kč bez

Role                           bez DPH Pocet CD   DPH                  Cena v Kč s DPH

Projektový manažer                          35    436 940,00 Kč 528 697,40 Kč
Systémový specialista
CELKEM

Maximální cena za dílčí plnění Etapy 5 činí 436 940,00 Kč bez DPH
Maximální cena za dílčí plnění Etapy 5 činí 528 697,40 Kč včetně DPH.

                                        11
4 Harmonogram

Etapa 1 - Migrace a update Oracle Extended RAC           Termín (týdny)
                                                                   T
Etapa 2 - Migrace Oracle VM na Oracle Linux KVM
                                                               T+4 týdnů
                                 Milník
 Termín zahájení prací                                         T+4 týdnů
 Termín dokončení analýz Oracle Extended RAC a migrace
 Oracle VM                                                    T+11 týdnů
 Termín zahájení provedení update Oracle Extended RAC
 a migrace Oracle VM                                          T+11 týdnů
 Termín dokončení update Oracle Extended RAC a                T+11 týdnů
 migrace OVM                                                  T+11 týdnů
 Termín zahájení provedení testování
 Termín zahájení zaškolení                                    T+11 týdnů
 Termín zpracování aktualizované administrátorské,            T+12 týdnů
 provozní dokumentace a dokumentace skutečného
 provedení                                                    T+ 14 týdnů
 Termín zahájení akceptace                                    T+15 týdnů
 Termín zahájení ovéřovacího provozu a zahájení
 poskytnutí zvýšené podpory po nasazení
 Konečný termín plnění
 Fakturační milník

Etapa 3 - Hodnocení aktiv a rizik

Etapa 4 - Strategie Business continuity a Disaster recovery plán

                   Milník                                Termín (týdny)

Termín zahájení prací Hodnocení aktiv a rizik                     T

Termín dokončení Hodnocení aktiv a rizik                 T + 8 týdnů

Termin zahajeni Strategie Busmess contInUIty a DIsaster  T + 8 týdnů
recovery plánu
Termín dokončení Strategie Business continuity a         T + 12 týdnů
Disaster recovery plánu                                  T + 13 týdnů
Termín zahájení akceptace                                T + 14 týdnů

Konečný termín plnění

Fakturační milník                                        T + 15 týdnů

                                               12
Etapa 5 - Splunk — přechod na architekturu vysoké dostupnosti a rozšíření

                               Milník                  Termín (týdny)
Termín zahájení prací                                            T

Termín dokončení prací na přechodu na vysokou          T + 11 týdnů
dostupnost                                             T + 11 týdnů
Termín zahájení provedení testování                    T + 11 týdnů
Termín zahájení zaškolení
Termín zpracování aktualizované administrátorské,      T + 11 týdnů
provozní dokumentace a dokumentace skutečného
provedení                                              T + 11 týdnů
Termín zahájení akceptace                              T + 12 týdnů
Termín zahájení ověřovacího provozu a zahájení         T + 14 týdnů
poskytnutí zvýšené podpory po nasazení                 T + 15 týdnů
Konečný termín plnění

Fakturační milník

T = den nabytí účinnosti této Smlouvy podle čl. 8 odst. 8.1. této Smlouvy

                                                   13
Příloha č. 2 — Součinnost a Standardy Objednatele

Součinnost Objednatele
Nutným předpokladem pro řádné plnění dle této Smlouvy je zajištění součinnosti Objednatele a dalších
subjektů, která je uvedena níže.

Etapa 1 - Migrace a update Oracle Extended RAC
Etapa 2 - Migrace Oracle VM na Oracle Linux KVM

    Technická součinnost

    Níže jsou uvedeny požadavky na technickou součinnost ze strany Objednatele (T = den nabytí účinnosti
    této Smlouvy smlouvy):

             Disková kapacita 2TB pro každou z lokalit Trojská, Křížová k dispozici od T;
             Disková kapacita 30TB k dispozici od T + 4 týdny. Disková kapacita bude využita nejméně po dobu
            trvání Rámcové dohody, respektive po dobu poskytování plnění na jejím základě;
             Nový management server na VMWare (OEL7) pro každé prostředí;
              Přístup na management servery VMWaru (vCenter);
            Z hlediska managementu VM pro OLVM — nastavení role „Administrator“ pro přístupová konta;
            Umístění ISO image pro OEL7.9 na datastore VMWaru, ze kterého bude možné připojení na virtual
             DVD daného VM;
            Zajištění backupu na jednodenní bázi např. po 22:00 hod.;
             Dočasný server na platformě Intel s dostatečným výkonem a RAM odpovídající minimálně výkonu
            stávajících Oracle VM serverů jedné lokality pro daná prostředí, hardwarově kompatibilní s Oracle
            VM verze 3.4.6. Poskytnutí datového prostoru přes protokol NFS v rámci archivace;
            Terminálové licence na serverech t—suppOl—xx a t-supp01-2x;
             Podpora pro Oracle Linux/ Oracle Linux KVM;
            Zajištění dvou odstávek produkčního prostředí, jejichž bližší specifikace bude uvedena v analýze;
            Součinnost třetích stran v rámci zajištění backupů ;
            Vytvoření quorum disku ve třetí lokalitě Sokolovská.

    Personální předpoklady a role

    Níže je uveden seznam příslušných rolí na straně Objednatele za každou dílčí část IKR:
            vedoucí projektu;
            garant aplikace;
            datový specialista;
            správce infrastruktury;
            správce CDU;
            tester (klíčový uživatel) ;
            administrátor — správa VMWare.

    Projektové předpoklady

    Níže jsou uvedeny požadavky na součinnost při řízení projektu ze strany Objednatele:
             koordinace prací na straně Objednatele (vedoucí projektu Objednatele);
            Učast při zapojení dočasného serveru na platformě Intel během migrace OVM do LAN/SAN pro
            každé prostředí dle harmonogramu, který bude detailně specifikován v analýze;
            Součinnost při archivaci;
            Součinnost v rámci odstávek.

                                                                         14
Etapa 3 - Hodnocení aktiv a rizik

   Analytická součinnost

    Níže jsou uvedeny požadavky na analytickou součinnost ze strany Objednatele:
        . Garanta nebo garantů primárních aktiv pro identifikaci a hodnocení primárních aktiv a hodnocení
            dopadů (v případě realizace rizika);
        . Garanta nebo garantů podpůrných aktiv a jiných osob nezbytných pro identifikaci a hodnocení
            hrozeb, zranitelností a dopadů (v případě realizace aktiva);
        . Osob, které budou schvalovat výstupy 2 hodnocení aktiv a rizik.

    Projektové předpoklady

    Níže jsou uvedeny požadavky na součinnost při řízení projektu ze strany Objednatele:
        . Koordinace prací na straně Objednatele (vedoucí projektu Objednatele).

Etapa 4 - Strategie Business continuity a Distaster recovery plán

    Analytická součinnost

    Níže jsou uvedeny požadavky na analytickou součinnost ze strany Objednatele:
        . Objednatel poskytne existující podklady, které jsou potřebné pro zpracování BC strategie a DRP pro
            IKR CSSZ, a kterými Zhotovitel nedisponuje.

    Projektové předpoklady

    Níže jsou uvedeny požadavky na součinnost při řízení projektu ze strany Objednatele:
        . Koordinace prací na straně Objednatele (vedoucí projektu Objednatele) ;
        . Zajištění nezbytných konzultací s dalšími dodavateli ICT CSSZ, o které Dodavatel požádá.

Etapa 5 - Splunk — přechod na architekturu vysoké dostupnosti a rozšíření

   Technická součinnost

    Níže jsou uvedeny požadavky na technickou součinnost ze strany Objednatele:
        . Disková kapacita na vytvoření 3 virtuálních serverů;
        . Instalace virtuálního serveru ve třetí lokalitě Sokolovská dle specifikace, která bude dodána
            Poskytovatelem v průběhu plnění této Smlouvy.;
        . Zajištění vzdáleného přístupu na server ve třetí lokalitě Sokolovská pro instalaci a administraci
            Splunku a nastavení sít'ových prostupů pro potřeby Splunku (tzn. komunikace mezi stávajícími
            lokalitami IKR a třetí lokalitou Sokolovská);
        . Navýšení stávající licence na 20GB od 1. 1. 2022.

    Personální předpoklady a role

    Níže je uveden seznam příslušných rolí na straně Objednatele za každou dílčí část IKR:
        . vedoucí projektu;
            garant aplikace;
            datový specialista;
            správce infrastruktury;
            správce CDU;
            tester (klíčový uživatel).

    Projektové předpoklady

                                                                         15
Níže jsou uvedeny požadavky na součinnost při řízení projektu ze strany Objednatele:
        Koordinace prací na straně Objednatele (vedoucí projektu Objednatele).

Soulad se standardy Objednatele

Poskytovatel se zavazuje poskytovat Služby vsouladu splatnými standardy Objednatele uvedenými
v následující tabulce:

Číslo         Název souboru                               Název dokumentu                   Verze
                                                                                             0.98
1. std_db_20200124_v0.98.doc                 Standard databází                                1.12
                                                                                              1.01
2. std_inet_1_12.doc                         Standard připojení k Internetu                   2.05
3. std_pošta_1_01.pdf                        Standard poštovního systému ČSSZ                 1.11
4. std_AD_DNS_DHCP_NTP_2.05.pdf              Standard AD DNS DHCP
                                                                                             3.00
5. std_AVOl_11.pdf                           Standard Antivirové ochrany
                                                                                            1 O 21
       Standard systémové konfigurace pracovní Standard systémové konfigurace pracovní

6.     .                                         .

       stanice 3.00.pdf                      stanice

7. std_metodikavyvoje_1_0_21.pdf             Standard metodiky vývoje

8. st7dšphrrawdlareleasemanagementu_apv_1_2 Standard Release managementu                    1_2_7

9. std_net_2.0.pdf                           Standard sít'ové infrastruktury                  2'0
                                                                                            1_O_19
        Programátorské konvence .NEI' 2.0 —             ,,
10. 4.5_v1_0_19.p df                         Programatorske konvence .NEI'

11. BizTalkDeveIopmentStandard.v2.01.pdf Standard pro tvorbu ap||kaCI pro Microsoft         2.01

                                             BizTalk server

12 AAA Pozadavk na a Iikace v9 O4 df Požadavky na nové aplikace při integraci do

    '  _      y_ _ p _ ' .p                  AAA portálu                                    9_o4

13 Standard_pro_tvorbu_skriptu_db_Orac|e_O Standard pro tvorbu, předávání a spouštění O 5

    ' .5.pdf                                 skriptů v databázích Oracle                       '

                          ,,                 API ROZHRANÍ SYSTÉMU DMA:

       Standard API rozhrani systemu                                                  ,

14.                                          WS_API_DMA - Standard rozhrani pro             4.3

       DMA_CSSZ_DMS_WS_API_DMA_v4_3.pdf ukládání dokumentů do DMS

15. CSSZ_DU_STD_V_1.13.doc                   Standard provozu databáze Oracle               1.13
16. std_srv_0. 42.pdf
                                             Standard systemove konfigurace aplikacnich 0-42
                                             serveru

17. std_PKI_v2.pdf                           Standard pro PKI                               2.0

18 Standard Komunikace SD s exter firm       Standard komunikace Servicedesku s 1 00
   ' v1_00.doc
                                             externími firmami                              '
                              „,
19. Std provoz prostredi v4.pdf              Standard provozních prostředí v prostředí IKT

                                             CSSZ. docx                                     4.00

20. Std SQL Serverů v0.01.pdf                Provozní standard SQL Serverů                  0.01

       Standard požadavků na formu a obsah                v     o                        o

21. logů v1.00.pdf             v             Standard pozadavku na formu a obsah logu       1.00

       Standard Připravenost IIS CSSZ na     Standard Připravenost IIS CSSZ na otevřená
                                                                                                                       0.4
22.    „,
                                             data
       otevrena data.pdf

                                             16
Číslo  Název souboru                        Název dokumentu                        Verze
                                                                                     0.2
23. Standard Tvorba IRI RDF zdrojů.pdf  Standard Tvorba IRI RDF zdrojů               0.4
                                                                                     0.5
24. Standard Využívání KE.pdf           Standard využívání kmenových evidencí       0.5

25. Standard Využívání datového katalogu.pdf Standard využívání datového katalogu

26. Standard Číselníky ČSSZ.pdf         Standard Číselníky ČSSZ

                                        17