Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č. 3 ke Smlouvě o veřejných službách v přepravě cestujících veřejnou linkovou dopravou k zajištění dopravní obslužnosti Plzeňského kraje pro oblast JIH Objednatel: Škroupova 18, 306 13 Plzeň Ing. Pavlem Čížkem, náměstkem hejtmanky pro oblast dopravy Plzeňský kraj 70890366 Sídlo: CZ70890366 Zastoupen: 1063003350/5500 IČO: Mgr. Dušan Pakandl DIČ: Č. účtu: Kontaktní osoba: Telefon: E-mail: (dále jen „Objednatel“) Dopravce: ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY s.r.o. Sídlo: Pod Hájem 97, 267 01 Králův Dvůr Zastoupena: Ing. Františkem Soumarem, jednatelem IČO: 25620886 DIČ: CZ699001947 Č. účtu 51-1951870217/0100 Kontaktní osoba: Ing. František Soumar Telefon: E-mail: (dále jen „Dopravce“) (Objednatel a Dopravce dále společně jen „Strany“ nebo „Smluvní strany“) uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tento Dodatek č. 3 (dále jen „Dodatek č. 3“) ke Smlouvě o veřejných službách v přepravě cestujících veřejnou linkovou dopravou k zajištění dopravní obslužnosti Plzeňského kraje pro oblast JIH uzavřené mezi Smluvními stranami dne 13.03.2019 (dále jen „Smlouva“) I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ 1. Dopravce písemně informoval Objednatele, že v rámci plnění Smlouvy došlo 20.05.2021 k dopravní nehodě (dále jen „Dopravní nehoda“) Vozidla Kategorie B midi bez závěsného zařízení se státní poznávací značkou 8P2 9666 používaného k plnění Smlouvy (dále jen „Poškozené vozidlo“). Při Dopravního nehodě došlo k takovému poškození Poškozeného vozidla, které objektivně trvale znemožnilo další provoz Poškozeného vozidla, přičemž Poškozené vozidlo nelze v důsledku Dopravní nehody opravit a uvést do provozu. Poškozené vozidlo bylo v důsledku Dopravní nehody trvale vyřazeno z provozu. 2. Podle odst. 106 Smlouvy platí, že pokud není možné Poškozené vozidlo uvést bez zbytečného odkladu do provozu, zavazuje se Dopravce nahradit Poškozené vozidlo Vozidlem, jež bude odpovídat Kategorii Poškozeného vozidla a jež bude nové nebo maximálně staré jako Poškozené vozidlo. 3. Objednatel v průběhu plnění Smlouvy nicméně zjistil, že na předmětných Spojích původně obsluhovaných Poškozeným vozidlem došlo k takovému snížení přepravních potřeb cestujících, což bylo vyvoláno pravděpodobně pandemií spojenou s onemocněním COVID-19, v jehož důsledku není a nadále by nebylo Vozidlo Kategorie Poškozeného vozidla na předmětných Spojích efektivně využíváno. II. NAHRAZENÍ POŠKOZENÉHO VOZIDLA 4. Smluvní strany se s ohledem na uvedené okolnosti na základě požadavku Objednatele dohodly, že Poškozené vozidlo nebude podle odst. 106 Smlouvy nahrazeno Vozidlem, jež bude odpovídat Kategorii Poškozeného vozidla, tj. Vozidlem Kategorie B midi bez závěsného zařízení, ale že Poškozené vozidlo bude nahrazeno Vozidlem menší Kategorie, a to Vozidlem Kategorie A mini bez závěsného zařízení (dále jen „Nahrazující vozidlo“), které bude na předmětných Spojích s ohledem na snížené přepravní potřeby cestujících efektivněji využíváno. 5. Smluvní strany se dohodly, že Nahrazující vozidlo bude Nové vozidlo a bude v majetku Dopravce. 6. Smluvní strany se dohodly, že Poškozené vozidlo bude nahrazeno Nahrazujícím vozidlem ode dne zahájení následujícího Dopravního roku, tj. Dopravního roku 2021/2022, tj. od tohoto data bude Nahrazující vozidlo připraveno k nasazení do provozu k plnění Smlouvy, a jeho nasazení do provozu k plnění Smlouvy bude zohledněno v rámci Objednávky na následující Dopravní rok, tj. Dopravní rok 2021/2022. 7. Smluvní strany se dohodly, že než bude Poškozené vozidlo nahrazeno Nahrazujícím vozidlem podle předchozího odstavce, jsou Smluvní strany povinny postupovat podle odst. 106 Smlouvy, tj. pokud k zajištění Veřejných služeb dle Smlouvy nebude postačovat Aktuální počet Vozidel, je Dopravce oprávněn nadále používat Náhradní vozidlo. 2 III. ÚPRAVA FINANČNÍHO MODELU 8. Smluvní strany sjednávají, že ve Finančním modelu bude uvedené nahrazení Poškozeného vozidla Nahrazujícím vozidlem vyjádřeno úpravou Finančního modelu, která bude spočívat v odebrání jednoho kusu Vozidla Kategorie B midi bez závěsného zařízení a v přidání jednoho kusu Vozidla Kategorie A mini bez závěsného zařízení pro následující Dopravní rok, tj. Dopravní rok 2021/2022. 9. Smluvní strany tímto s ohledem na uvedené sjednávají následující úpravy Finančního modelu: 9.1. na listu „Změny“ bude v rámci řádku č. 8 „Odpisy dlouhodobého majetku c Vozidla“ vyčíslen rozdíl mezi ročním odpisem Poškozeného vozidla, tj. Vozidla Kategorie B midi bez závěsného zařízení, v pořizovací ceně 4.625.000 Kč (roční účetní odpis ve výši 462.500 Kč) a ročním odpisem Nahrazujícího vozidla, tj. Vozidla Kategorie A mini bez závěsného zařízení, v pořizovací ceně 3.080.000 Kč (roční účetní odpis ve výši 308.000 Kč), tj. ve výši - 154.500 Kč/ročně za zbývající dobu trvání Smlouvy. 9.2. na listu „Objednávka“ v části „Počty Vozidel odpovídající objednávce odsouhlasené objednavatelem a dopravcem (vozidla v majetku, pronájmu, subdodávce)“ bude v rámci řádku č. 22 „Počet vozidel - Kategorie A mini - dle objednavky“ přidán jeden kus Vozidla Kategorie A mini a v rámci řádku č. 23 „Počet vozidel - Kategorie B midi - dle objednavky“ odebrán jeden kus Vozidla Kategorie B midi. 9.3. na listu „Objednávka“ v části „Objednané výkony“ bude v rámci řádku č. 13 „Kategorie A mini - objednaný dopravní výkon“ a v rámci řádku č. 14 „Kategorie B midi - objednaný dopravní výkon“ stanoven objednaný výkon pro tyto Kategorie Vozidel se zohledněním přidáním jednoho kusu Vozidla Kategorie A mini a odebráním jednoho kusu Vozidla Kategorie B midi, a to podle výkonů stanovených v Jízdních řádech pro připravovaný Dopravní rok, tj. Dopravní rok 2021/2022. 10. Tato úprava Finančního modelu bude provedena v rámci Objednávky na následující Dopravní rok, tj. Dopravní rok 2021/2022, a zachycena ve Finančním modelu ve verzi pro objednávku na třetí Dopravní rok. IV. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 11. Ustanovení Smlouvy, která nejsou změněna tímto Dodatkem č. 3, zůstávají nedotčena. 12. Užívá-li tento Dodatek č. 3 pojmy s velkými písmeny a zároveň nedefinuje jejich obsahové vymezení, uplatní se na jejich obsahové vymezení definice obsažené ve Smlouvě a jejích přílohách. 13. Tento Dodatek č. 3 nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu poslední ze Smluvních stran a zveřejněním Dodatku č. 3 v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. 14. Tento Dodatek č. 3 je uzavřen elektronicky. 3 15. Uzavření tohoto Dodatku č. 3 bylo schváleno usnesením Rady Plzeňského kraje č. 1193/21 ze dne 20. 9. 2021. V Plzni dne _________________ 2021 V Plzni dne _______________ 2021 za Objednatele: za Dopravce: ............................................... Ing. František Digitálně podepsal Plzeňský kraj Ing. František Soumar Ing. Pavel Čížek, náměstek hejtmanky pro oblast dopravy Soumar Datum: 2021.10.07 12:59:39 +02'00' ............................................... ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY s.r.o. Ing. František Soumar, jednatel 4