Textová podoba smlouvy Smlouva č. 18079511: TSML s.r.o. - ul. Jeronýmova - kompletní výměna 15 ks odvodňovacích

Příloha TSML_407_2021.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *mulnx013xi2y*

                                                                                                    MULNX013XI2Y

                         Objednávka č.: OOSM202100407

                         Odbor správy majetku

ODBĚRATEL:

      Město Louny                                        DODAVATEL:

      Mírové náměstí 35                                  Technická správa města Loun s.r.o.

      440 01 Louny 1                                     Poděbradova 2384

IČ:                00265209                              440 01 Louny

DIČ:               CZ00265209                            IČ: 27290981

Objednávka ze dne: 01.10.2021 Termín: 18.10.2021 DIČ: CZ27290981

Způsob dopravy:

      vlastní         nákladní              po tou

Předmět objednávky                                  Mno ství MJ        Cena za MJ  Cena celkem s DPH
                                                                                            74 488,00 Kč
ul. Jeronýmova - kompletní výměna 15 ks                    1 0 74 488,000 Kč
odvodňovacích lábků

                                                           Celková částka s DPH:                        74 488,00 Kč

Předmět objednávky není určen k ekonomické činnosti objednatele

1. Ve vystavené faktuře bude v dy uvedeno číslo objednávky. V případě, e číslo nebude na faktuře uvedeno,
bude faktura dodavateli vrácena.
2. Splatnost faktury je 28 dní ode dne jejího doručení. Za úhradu ceny za splnění předmětu objednávky se
pova uje termín odepsání peně ních prostředků z účtu odběratele ve prospěch účtu dodavatele.
3. V případě prodlení se zaplacením faktury bude uplatněn úrok z prodlení ve vý i 0,05 % z dlu né částky za
ka dý den prodlení. V případě nedodr ení termínu plnění bude uplatněna smluvní pokuta ve vý i 1 tis. Kč za ka dý
den prodlení.
4. Od této objednávky lze odstoupit pouze ze zákonných důvodů, pokud se obě strany písemně nedohodnou jinak.
5. Platnost objednávky končí dnem 18.10.2021. Zánik objednávky neznamená zánik nároku na smluvní pokutu,
pokud vznikl dřívěj ím poru ením povinností dodavatele. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok na
náhradu kody.
6. Ve vztazích touto objednávkou zalo ených av ak výslovně neupravených se strany řídí občanským zákoníkem.

Vyřizuje              Telefon               Fax

Jirotková Kateřina                          415 621 100

Peně ní ústav                   Číslo účtu                                       podpis a razítko
Česká spořitelna Louny                                                        Kotková Petra Ing.
                                                                       vedoucí odboru správy majetku
                                                                           Městského úřadu Louny

Dodavatel: Souhlasím s obsahem této objednávky v plném rozsahu. Objednávku tímto přebírám.

Datum: 01.10.2021        Jméno a příjmení: Václav Le tina        Podpis: .............................

Dodavatel souhlasí se zpracováním svých osobních údajů odběratelem ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb.,
o zpracování osobních údajů po dobu nezbytně nutnou pro účely plnění předmětu objednávky

Dodavatel bere na vědomí a souhlasí s uveřejněním objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb.,
o registru smluv. Uveřejnění objednávky zajistí zasláním správci registru smluv odběratel.