Textová podoba smlouvy Smlouva č. 18120395: Honka - Nákup a doprava 12 ks stromů včetně materiálu na výsadby v

Příloha 373(2).pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *mulnx013qj0k*

                                                                                                   MULNX013QJ0K

                         Objednávka č.: OOSM202100373

                         Odbor správy majetku

ODBĚRATEL:

      Město Louny                                     DODAVATEL:

      Mírové náměstí 35                               Sadové úpravy Honka s.r.o.

      44023 Louny 1                                   Tyr ovo náměstí 54

IČ:                 00265209                          43902 Cítoliby

DIČ:                CZ00265209                        IČ: 25042904

Objednávka ze dne: 16.09.2021 Termín: 15.11.2021 DIČ: CZ25042904

Způsob dopravy:

      vlastní        nákladní                 po tou

Předmět objednávky                                    Mno ství MJ        Cena za MJ  Cena celkem s DPH
                                                                                                5 000,00 Kč
Acer platanoides 1 ks, vel. 12-14 cm                  1 0 5 000,000 Kč
                                                                                              20 000,00 Kč
Tilia cordata ´Greenspire´ 4 ks, vel. 12-14 cm        1 0 20 000,000 Kč                       25 000,00 Kč
                                                                                              10 000,00 Kč
Sorbus aria ´Magnigfica´ 5 ks, vel. 12-14 cm          1 0 25 000,000 Kč                       24 792,00 Kč

Sorbus aucuparia 2 ks, vel. 12-14 cm                  1 0 10 000,000 Kč

Slu by a materiál spojený s výsadbou (hnojivo, kůly,  1 0 24 792,000 Kč
příčky, úvazy, zavla ovací vaky, zahradnický
substrát, povýsadbový řez)

Nákup a doprava 12 ks stromů včetně materiálu na výsadby v obci Nečichy
(dle předlo ené nabídky)

Bude hrazeno z nadačního příspěvku ČEZ

                                                      Celková částka s DPH:          84 792,00 Kč

1. Ve vystavené faktuře bude v dy uvedeno číslo objednávky. V případě, e číslo nebude na faktuře uvedeno,
bude faktura dodavateli vrácena.
2. Splatnost faktury je 28 dní ode dne jejího doručení. Za úhradu ceny za splnění předmětu objednávky se
pova uje termín odepsání peně ních prostředků z účtu odběratele ve prospěch účtu dodavatele.
3. V případě prodlení se zaplacením faktury bude uplatněn úrok z prodlení ve vý i 0,05 % z dlu né částky za
ka dý den prodlení. V případě nedodr ení termínu plnění bude uplatněna smluvní pokuta ve vý i 1000 Kč za
ka dý den prodlení.
4. Od této objednávky lze odstoupit pouze ze zákonných důvodů, pokud se obě strany písemně nedohodnou jinak.
5. Platnost objednávky končí dnem 15.11.2021. Zánik objednávky neznamená zánik nároku na smluvní pokutu,
pokud vznikl dřívěj ím poru ením povinností dodavatele. Zaplacením smluvní pokuty není dotčen nárok na
náhradu kody.
6. Ve vztazích touto objednávkou zalo ených av ak výslovně neupravených se strany řídí občanským zákoníkem.

Vyřizuje             Telefon               Fax

Riegerová Irena
DiS.

Peně ní ústav                  Číslo účtu                                         podpis a razítko
Česká spořitelna Louny                                                         Kotková Petra Ing.
                                                                   OSM - vedoucí odboru správy majetku
                                                                            Městského úřadu Louny
Dodavatel: Souhlasím s obsahem této objednávky v plném rozsahu. Objednávku tímto přebírám.

Datum: 04.10.2021  Jméno a příjmení: Oldřich Honka  Podpis:

Dodavatel souhlasí se zpracováním svých osobních údajů odběratelem ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o
zpracování osobních údajů po dobu nezbytně nutnou pro účely plnění předmětu objednávky

Dodavatel bere na vědomí a souhlasí s uveřejněním objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o
registru smluv. Uveřejnění objednávky zajistí zasláním správci registru smluv odběratel.