Textová podoba smlouvy Smlouva č. 18123359: Smlouva o užívání Roche Inventory Solution

Příloha Smlouva Roche-RIS_112951-iiz-v1 red..docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        09 Borrowing Contract – basic (CZ) – Roche Inventory Solution

Smlouva o užívání Roche Inventory Solution
Číslo smlouvy Ag ID: 112951-iiz-v1
Smluvní strany
Název subjektu:	ROCHE s. r. o.
Sídlo:	Sokolovská 685/136f, Karlín, 186 00 Praha 8
IČO:	49617052
DIČ:	CZ49617052
Zápis v OR:	C 13202 vedená u Městského soudu v Praze
Zastupuje:	xxxx, jednatel
	xxxx, jednatel
Bankovní spojení: 	UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s. 
Číslo účtu:	2102556818/2700
(dále jen „Poskytovatel“)
a
Název subjektu:	Oblastní nemocnice Trutnov a.s.	
Sídlo:	Maxima Gorkého 77, Kryblice, 541 01 Trutnov
IČO:	26000237
DIČ:	CZ699004900
Zápis v OR:	B 2334 vedená u Krajského soudu v Hradci Králové
Zastupuje:	Ing. Miroslav Procházka, Ph.D., předseda správní rady
Bankovní spojení:	Československá obchodní banka, a.s.
Číslo účtu:	186345575/0300
(dále jen „Uživatel“)
uzavřely tuto smlouvu o užívání Roche Inventory Solution (dále jen „Smlouva“).
Předmět Smlouvy
Poskytovatel se na základě této Smlouvy poskytne Uživateli službu Roche Inventory Solution, která umožňuje laboratoři sledovat dodávky a spotřebu diagnostického materiálu pomocí skenování čárových kódů intuitivním ručním skenerem a za využití cloud-based webové aplikace. Na základě uživatelem definovaných minimálních a maximálních úrovní systém zobrazuje stav skladových zásob a může navrhnout nebo automaticky spustit objednávku na doplnění požadovaných produktů, přičemž parametry pro konfiguraci systému Poskytovateli dodá Uživatel. Roche Inventory Solution eliminuje časově náročné manuální sledování skladových zásob, automatizuje doobjednávání a pomáhá laboratořím vyhnout se běžným problémům se zásobami, jako jsou výpadky zásob, nákladné spěšné objednávky a produkty s končící expirační dobou (dále jen „Služba“).
Poskytovatel půjčí Uživateli ruční čtečky čárových kódů včetně příslušenství a všech součástí nezbytných k jejich užívání (dále jen „Předmět výpůjčky“). Specifikace Předmětu výpůjčky je uvedena v Příloze č. 1 Smlouvy. Předmět výpůjčky ke svému užívání vyžaduje připojení k internetové síti, které zajistí Uživatel.
Služba je založena na webové aplikaci, která pracuje s daty poskytnutými Uživatelem Předmětu výpůjčky. Poskytovatel vytvoří Uživateli přístupové účty do webové aplikace Služby; počet uživatelských účtů a jména jejich primárních držitelů jsou uvedena v Příloze č. 3 Smlouvy.
Poskytovatel provede konfiguraci Předmětu výpůjčky, k čemuž mu Uživatel poskytne součinnost (zejména spolupráci odpovědných zaměstnanců Uživatele, kteří se Službou budou pracovat, součinnosti IT oddělení Uživatele, poskytnutí prostoru pro instruktáž a zaškolení zaměstnanců Uživatele).
Poskytovatel provede instruktáž a zaškolení zaměstnanců Uživatele (v délce nejvýše 10 hodin), kteří se Službou budou pracovat.
Poskytovatel bude poskytovat Uživateli uživatelskou a technickou podpisu po dobu trvání Smlouvy za podmínek uvedených v Příloze č. 3 Smlouvy.
Cena Služby, případných rozšíření Služby a platební podmínky jsou uvedeny v Příloze č. 2 Smlouvy
Práva a povinnosti smluvních stran
Poskytovatel umísťuje Předmět výpůjčky u Uživatele na místě k tomu Uživatelem určeném a Poskytovatelem odsouhlaseném. O umístění a zprovoznění Předmětu výpůjčky Poskytovatel sepíše instalační, resp. předávací protokol. Uživatel se zavazuje zabezpečit, aby po umístění a zprovoznění Předmětu výpůjčky byla k dispozici jím pověřená osoba, která funkčnost a způsobilost Předmětu výpůjčky k řádnému užívání zkontroluje a instalační protokol za Uživatele podepíše. V případě ukončení Smlouvy smluvní strany sepíší obdobně deinstalační, resp. předávací protokol. Uživatelem určené místo plnění je uvedeno v Příloze č. 1 Smlouvy (dále jen „Místo plnění“).
Poskytovatel se zavazuje poskytnout součinnost Uživateli ohledně plnění jeho povinností jako správce, které vyplývají z Nařízení EU č. 2016/679, o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“).
Uživatel se zavazuje poskytnout Poskytovateli potřebnou součinnost při instalaci i deinstalaci Předmětu výpůjčky a protokolárně tuto skutečnost potvrdit.
Uživatel je povinen používat Předmět výpůjčky s péčí řádného hospodáře a jen k takovým účelům, pro něž je výrobcem určen. Je povinen chránit Předmět výpůjčky před poškozením (byť i z nedbalosti), ztrátou nebo zničením. 
Pro případ, že po dobu trvání Smlouvy dojde v místě instalace Předmětu výpůjčky k poškození nebo zničení Předmětu výpůjčky živelnou událostí, k poškození nebo zničení Předmětu výpůjčky vodou z vodovodního zařízení nebo k odcizení Předmětu výpůjčky způsobem, při kterém pachatel překonal překážky nebo opatření chránící Předmět výpůjčky před zcizením, nese Uživatel škodu na Předmětu výpůjčky, která vznikne uvedenými škodními událostmi, ke své tíži.
V případě vzniku škody na Předmětu výpůjčky z důvodu zanedbání povinností Uživatele je tento povinen uhradit Poskytovateli vzniklou škodu. Za standardní opotřebení Předmětu výpůjčky způsobené jeho řádným používáním Uživatel neodpovídá.
Uživatel nesmí přenechat ani zřídit jakákoliv práva k Předmětu výpůjčky třetí straně.
Uživatel nesmí poskytnout přístupové údaje k uživatelským účtům třetí straně.
Uživatel je povinen nejpozději do tří pracovních dnů od zániku této Smlouvy vrátit Poskytovateli Předmět výpůjčky a umožnit jeho převzetí Poskytovatel v Místě plnění. Uživatel je povinen vrátit Předmět výpůjčky Poskytovateli včetně všech jeho součástí a příslušenství potřebných k jeho řádnému užívání, a to ve stavu odpovídajícím obvyklému opotřebení za dobu trvání této Smlouvy.
Uživatel odpovídá za jakoukoli škodu či újmu způsobenou třetím stranám v důsledku použití Předmětu výpůjčky v rozporu s pokyny výrobce nebo pokyny Poskytovatele či v důsledku protiprávního jednání nebo opomenutí nebo neodborného postupu ze strany Uživatele či jeho zaměstnanců.
Smluvní strany se zavazují k zajištění ochrany obchodního tajemství, důvěrných informací, smluvních stran i pacientů Uživatele, se kterými při plnění této Smlouvy přijdou do styku. Smluvní strany se zavazují k přijetí technickoorganizačních opatření a zabezpečení mlčenlivosti všech jejich zaměstnanců za účelem ochrany výše uvedených údajů, zejména aby zabránili jejich zneužití. Smluvní strany se zavazují k dodržení veškerých ujednání tohoto bodu Smlouvy i po zániku smluvního vztahu. Závazky tohoto bodu vyplývají zejména z požadavků zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování (zákon o zdravotních službách), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o zdravotních službách“), zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách (dále jen „Zákon o specifických zdravotních službách“) a vyhláška č. 98/2012 Sb., o zdravotnické dokumentaci (dále jen „Vyhláška o zdravotnické dokumentaci“).
Vypůjčitel se zavazuje ke dni předání Předmět výpůjčky zpět Poskytovateli zajistit, že Předmět výpůjčky bude prostý jakýchkoliv osobních údajů, zejména pacientských dat, pokud s takovými daty Předmět výpůjčky pracuje.
Poskytovatel negarantuje neustálou dostupnost Služby. Uživatel výslovně prohlašuje, že mu při nedostupnosti Služby nevzniká žádná škoda.
Doba trvání a zánik Smlouvy
Tato Smlouva se uzavírá na dobu trvání výpůjčky modulárních diagnostických přístrojů cobas značky Roche (dle samostatné smlouvy o výpůjčce uzavřené mezi Uživatelem a Poskytovatelem).
Obě smluvní strany jsou oprávněny tuto Smlouvu kdykoliv písemně vypovědět, a to i bez udání důvodu. Výpovědní doba činí 3 měsíce a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně.
Pokud bude Uživatel přes písemnou výzvu Poskytovatele po dobu delší než 15 dnů v prodlení se zaplacením ceny Služby, má Poskytovatel právo přerušit poskytování Služby.
Vedlejší smluvní ujednání 
Smluvní strany berou na vědomí, že text této Smlouvy bude v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o registru smluv“), zveřejněn v registru smluv.
Zveřejnění provede Uživatel. Uživatel odpovídá za správné vyplnění metadat. Smlouva bude zveřejněna ve formě textového obrazu, a to ve formátu .DOCX, .ODT, nebo .DOC, který je strojově čitelný a otevřený.
Smluvní strany se v souladu se Zákonem o registru smluv zavazují nezveřejňovat text, který považují za obchodní tajemství.
Uživatel provede anonymizaci osobních údajů a znečitelnění obchodního tajemství.
Nebudou-li smluvní strany postupovat podle odst. 4.2, pak se dále zavazují nezveřejnit podpisy oprávněných osob, které považují za projevy osobní povahy chráněné jako osobní údaje zvláštní kategorie.
Zrušení Smlouvy od počátku jako sankční účinek ze zákona z důvodu nedodržení zveřejnění Smlouvy zákonným způsobem, nebude mít vliv na platnost ujednání v tomto článku. Strany i v tomto případě jsou tímto článkem jako zvláštním vedlejším ujednáním Smlouvy vázány. Poškozená strana má nárok na náhradu újmy, která jí nezveřejněním nebo zveřejněním v rozporu se zákonem nebo tímto článkem vznikla.
Smluvní strany projednaly tento článek zvlášť, porozuměly jeho obsahu, vyjadřuje jejich vážnou a svobodnou vůli se jím řídit.
Ustanovení o zpracování osobních údajů
Osobní údaje Uživatele, čímž se rozumí též osobní údaje jeho zaměstnanců a spolupracovníků, a popřípadě jiné údaje, které Poskytovatel obdrží od Uživatele v souvislosti s uzavřením či plněním Smlouvy Uživatelem, budou zpracovány v databázi Poskytovatele a bude s nimi nakládáno v souladu s platnými právními předpisy v oblasti ochrany osobních údajů. Tyto osobní údaje použije Poskytovatel za účelem plnění smluv s Uživatelem. Uživatel tímto bere na vědomí, že Poskytovatel bude zpracovávat osobní údaje Uživatele po dobu trvání smluvního vztahu a dále po dobu stanovenou zvláštními právními předpisy, anebo po dobu delší vznikne-li v odůvodněném případě potřeba uchovávat údaje v souvislosti s konkrétním případem. Uživatel se zavazuje řádně poučit o zpracování osobních údajů Poskytovatelem své zaměstnance a další fyzické osoby podílející se na straně Uživatele na spolupráci s Poskytovatelem.
V souvislosti s poskytnutými údaji má Uživatel, resp. fyzické osoby podílející se na straně Uživatele na spolupráci s Poskytovatelem právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných a doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, a dále také právo (v) vznést námitku, po níž zpracování osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami dotčených osob zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vi) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Závěrečná ustanovení
Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv.
Smluvní strany prohlašují, že si tuto Smlouvu přečetly, obsah Smlouvy je jim srozumitelný a vyjadřuje jejich pravou a svobodnou vůli, na důkaz čehož připojují níže své podpisy.
Seznam příloh:
Příloha č. 1 – Předmět výpůjčky
Příloha č. 2 – Cena Služby a platební podmínky
Příloha č. 3 – Uživatelské účty, kontaktní údaje a podmínky podpory Služby
Příloha č. 4 – Cyber Security information sheet

Podpisová Strana
ROCHE s. r. o.		Oblastní nemocnice Trutnov a.s.
Poskytovatel	Uživatel
Datum _29.9.2021_	Datum 15.9.2021
Jméno:	xxxxx	Jméno:	Ing. Miroslav Procházka, Ph.D.
Funkce:	jednatel	Funkce:	předseda správní rady
Datum _30.9.2021
Jméno:	xxxx
Funkce:	jednatel


Příloha č. 1 – Předmět výpůjčky
Místo plnění: Oblastní nemocnice Trutnov a.s., Maxima Gorkého 77, Kryblice, 541 01 Trutnov.
	Katalogové číslo
	Název
	Popis
	Hodnota bez DPH

	07979002001
	Zebra MC18 Installation Kit
	Ruční čtečka čárových kódů (včetně příslušenství)
	45 000 Kč

	07979002001
	Zebra MC18 Installation Kit
	Ruční čtečka čárových kódů (včetně příslušenství)
	45 000 Kč


Příloha č. 2 – Cena Služby a platební podmínky
1. Platební podmínky
Poskytovatel poskytuje Službu Uživateli bezúplatně, Uživatel hradí pouze poplatky za tzv. doplňkové položky (níže).
Pokud bude Uživatel přes výzvu Poskytovatele po dobu delší než 30 dnů v prodlení s úhradou za Službu nebo za doplňkové položky, je Poskytovatel oprávněn do úhrady dluhu Uživatele pozastavit poskytování Služby.
Pokud bude Uživatel přes výzvu Poskytovatele po dobu delší než 30 dnů v prodlení s úhradou paušální částky za Službu nebo za doplňkové položky, má Poskytovatel právo na zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.
Splatnost smluvní pokuty činí 14 dní. Uplatněním smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu skutečné škody a ušlého zisku v plné výši.
Dle ustanovení § 26 odst. 3 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o dani z přidané hodnoty“) Vypůjčitel souhlasí se zasíláním faktur/daňových dokladů/opravných daňových dokladů pouze v elektronické podobě. Daňové doklady budou zasílány ve formátu .PDF zaručující neporušitelnost obsahu.
Daňové doklady a jakékoli opravné daňové doklady se považují za doručené v den jejich odeslání výstavcem ROCHE s. r. o. na vzájemně dohodnutou  e-mailovou adresu:
E-mailová adresa Poskytovatele: prague.objednavkydia@roche.com.
E-mailová adresa Uživatele: xxxxx
1. Doplňkové položky
Položky uvedené v tabulce níže nejsou součástí Služby.
	Název
	Cena bez DPH

	dodatečné školení v Místě plnění
	2 490 Kč (za hodinu)

	rozšíření Předmětu výpůjčky o předmět:
Zebra MC18 Installation Kit (07979002001)
	45 000 Kč (jednorázový poplatek)

	rozšíření Předmětu výpůjčky o předmět:
Vantage BCR Handheld Honeywell (07171650001)
	10 206 Kč (jednorázový poplatek)

	rozšíření Předmětu výpůjčky o předmět:
Vantage BCR Flexible Stand Honeywell (07171714001)
	986 Kč (jednorázový poplatek)

	Rozšíření Předmětu výpůjčky o předmět:
Vantage Zebra GX Slide Printer (06543863001)
	14 174 Kč (jednorázový poplatek)


Příloha č. 3 – Uživatelské účty, kontaktní údaje a podmínky podpory Služby
1. Uživatelské účty a kontaktní údaje
Uživatel si sám spravuje uživatelské účty Služby.
Kontaktní osoba Uživatele:
	Jméno a příjmení
	E-mail; telefon

	xxx
	xxxx

Případnou změnu kontaktních údajů oznámí Uživatel vždy bez zbytečného odkladu Poskytovateli.
1. Podpora Služby
Podpora Služby je k dispozici od pondělí do pátku v čase od 10:00 do 15:00:
	Jméno a příjmení
	E-mail; telefon

	xxxx
	xxxx

Případnou změnu kontaktních údajů oznámí Poskytovatel vždy bez zbytečného odkladu Uživateli.

Příloha č. 4 – Cyber Security information sheet


Stránka 1 z 10

Stránka 10 z 10