Textová podoba smlouvy Smlouva č. 18124219: Smlouva o zajištění závodního stravování

Příloha Smlouva_o_zajisteni_zavodniho_stravovani_-_SDE_Sofrware_Solutions_s.r.o._RedigA.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ ZÁVODNÍHO STRAVOVÁNÍ

Univerzita Palackého v Olomouci
Správa kolejí a menz
se sídlem:Křížkovského 8, 771 47 Olomouc
IČ: 61989592
DIČ: CZ61989592
�c.�un.- � ---
zastoupená: Ing. Bc. Libor Kolář, ředitel SKM UP
osoba oprávněná jednat ve věcech realizace této smlouvy:
(dále jen „dodavatel"), na straně jedné,

a

SDE Software Solutions, s.r.o.
se sídlem:Dornych 678/90, Komárov, 617 00 Brno
IČ:25309978
DIČ: CZ2530997

č.ú.:
jednající:
osoba oprávněná jednat ve věcech realizace této smlouvy:
zapsaná obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně , oddíl C, vložka 23799
dále též jako „odběratel", na straně druhé,

   uzavírají tuto Smlouvu o zajištění závodního stravování (dále jen „smlouva") na základě
   ustanovení§ 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších

                               předpisů (dále jen „občanský zákoník"):

                                            I. Předmět závazku

1. Dodavatel se zavazuje v Menze SKM UP poskytovat zaměstnancům odběratele
   (strávníkům) v pracovních dnech závodní stravování (obědy). Dodavatel poskytuje
   stravování dle receptur jídel pro závodní stravování, a to za použití limitního systému
   hospodaření.

2. Odběratel se zavazuje zaplatit dodavateli za závodní stravování cenu sjednanou v čl. V.
   této smlouvy.

3. Dodavatel poskytne odběrateli pro zaměstnance odběratele stravovací karty za podmínek
   sjednaných v čl. III. odst. 1 smlouvy.

                                          II. Doba a místo plnění

1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, a to ode dne nabytí účinnosti této smlouvy.
2. Místem plnění předmětu závazku, tj. místem, kde se mohou zaměstnanci odběratele

   stravovat, je kterákoliv menza dodavatele. Seznam menz, jejich otevírací doba a doba
   výdeje jídel je dostupná na adrese www.skm.upol.cz/stravovani/zakladni-informace.
III. Podmínky plnění předmětu závazku

1. Odběratel obdrží od dodavatele 1 kus stravovací karty, a to do 2 dnů poté, co předloží paní

Zelníčkové v kanceláři hlavní menzy jmenný seznam zaměstnanců, na jejichž jméno mají

být stravovací karty vystaveny, a po uhrazení vratné kauce ve výši 200,- Kč na každou

stravovací kartu. Při vrácení nepoškozené stravovací karty bude odběrateli vratná kauce

vrácena. V případě poškození, ztráty či zničení stravovací karty je odběratel povinen

nahlásit tuto skutečnost neprodleně dodavateli.

2. Případné změny (navýšení, snížení) v počtu vydaných stravovacích karet (tj. změny

v počtu zaměstnanců odběratele, kteří budou využívat závodní stravování) je možné učinit

písemným oznámením adresovaným na e-mail                           v tomto případě

není nutné uzavírat dodatek ke smlouvě.

3. Každý zaměstnanec odběratele je oprávněn objednat si jedno hlavní jídlo denně. Každému

zaměstnanci vygeneruje dodavatel přihlašovací údaje (uživatelské jméno a heslo).

Objednávka jídla je možná prostřednictvím webové stránky WebKredit, mobilních aplikací

MobilKredit (Android a iOS) nebo přímo v menze na tzv. prezentačních místech.

4. V případě výpadku provozu menzy z objektivních důvodů (havárie, údržba) bude

odběrateli umožněno vyzvednutí objednaných jídel v jiné menze nebo mu nebudou

objednaná, ale z výše uvedených důvodů nečerpaná, jídla účtována.

IV. Ochrana osobních údajů

1. Dodavatel i odběratel prohlašují, že jsou v souladu s nařízením Evropského parlamentu a
   Rady EU 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů
   a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně
   osobních údajů - dále jen „nařízení"), správci osobních údajů zaměstnanců odběratele a
   zpracovávají tyto osobní údaje (v rozsahu jméno a příjmení zaměstnanců odběratele)
   z důvodu oprávněného zájmu (čl. 6 odst. 1 písm. f) nařízení), kterým je zajištění stravování
   zaměstnanců odběratele.

2. Odběratel jako správce osobních údajů svých zaměstnanců se zavazuje poučit tyto
   zaměstnance o skutečnosti, že předá jejich osobní údaje (v rozsahu jméno a příjmení)
   dodavateli, a to za účelem zajištění předmětu závazku, tj. zajištění závodního stravování a
   vydání stravovací karty.

3. Odběratel se zavazuje, že seznámí své zaměstnance se způsobem ochrany osobních údajů u
   dodavatele a s právy subjektu údajů (tj. zaměstnanců odběratele) ve vztahu k osobním
   údajům zpracovávaným. dodavatelem. Veškeré informace dle věty první tohoto odstavce
   jsou dostupné na adrese www.upol.cz/univerzita/ochrana-osobnich-udaju/.

V. Cena a platební podmínky

1. Cena jídel vychází z cenové kalkulace dostupné na webových stránkách www.skm.upol.cz.
   Cenová kalkulace může být měněna v závislosti na růstu cen potravin a provozních
   nákladů. DPH je zahrnuta v cenové kalkulaci jídla.

2. Konkrétní výsledná cena jednotlivých jídel je zřejmá při objednávce konkrétního jídla.
3. Odběratel se zavazuje uhradit stravu odebranou jeho zaměstnanci za uplynulý kalendářní

   měsíc na základě vystavené faktury. Přílohou faktury bude jmenný seznam zaměstnanců
   odběratele, kteří odebrali jídlo, počet odebraných jídel a jejich cena. Faktura bude
   dodavatelem vystavena do 15 dnů od posledního dne kalendářního měsíce, na který je
   vystavována, se splatností 14 dnů od data vystavení.
4. Faktura dle přechozího odstavce musí splňovat náležitosti daňového a účetního dokladu
    podle zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, zákona č.
    235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, a musí mít
    náležitosti obchodní listiny dle § 435 občanského zákoníku. Pokud faktura zákonem
    stanovené náležitosti neobsahuje, je odběratel oprávněn vrátit ji ve lhůtě splatnosti
    dodavateli. Lhůta splatnosti poté začíná běžet doručením nové (opravené) faktury
    odběrateli.

                                                 VI. Sankce

1. V případě prodlení odběratele s uhrazením faktury ve lhůtě splatnosti sjednané v čl. V.
    odst. 3 této smlouvy je odběratel povinen zaplatit dodavateli smluvní pokutu ve výši 0,5%
    z dlužné částky za každý započatý den prodlení.

2. Sjednáním smluvní pokuty podle tohoto článku není dotčeno právo dodavatele na náhradu
    škody, a to i ve výši přesahující sjednanou smluvní pokutu. Ustanovení§ 2050 občanského
    zákoníku se nepoužije.

                                         VII. Zánik závazku

1. Závazek založený touto smlouvou lze ukončit písemnou dohodou smluvních stran, jejíž
    součástí bude i vypořádání vzájemných závazků a pohledávek ke dni stanovenému
    v takové dohodě.

2. Závazek založený touto smlouvou lze dále ukončit výpovědí, a to i bez udání důvodu.
    Výpovědní doba je sjednána v délce jednoho měsíce a počíná běžet prvním dnem
   kalendářního měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla doručena písemná výpověď
   druhé smluvní straně na adresu Univerzita Palackého v Olomouci, Správa kolejí a menz,
    Šmeralova 12, 771 11 Olomouc.

3. Dodavatel je oprávněn odstoupit od této smlouvy v případě prodlení odběratele se
    zaplacením faktury o více než 30 dnů po lhůtě splatnosti sjednané v čl. V. odst. 3 této
    smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemně, účinky odstoupení nastávají
   dnem doručení písemného oznámení o odstoupení na adresu druhé smluvní strany
   uvedenou v záhlaví smlouvy.

                                        VIII. Závěrečná ujednání

1. Tato smlouva, jakož i práva a povinnosti vzniklé na základě této smlouvy nebo v
   souvislosti s ní, se řídí občanským zákoníkem.

2. Tato smlouva je uzavřena ve 4 vyhotoveních s povahou originálu, z nichž každá ze
   smluvních stran obdrží po 2 vyhotoveních.

3. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva včetně všech jejích příloh a případných
   dodatků podléhá povinnému uveřejnění podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
   podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv
   (zákon o registru smluv), v aktuálním znění.

4. Tato smlouva je uzavřena dnem jejího podpisu oprávněnými osobami obou smluvních
   stran a nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv v souladu se zmíněným
   zákonem.

5. Smluvní strany berou na vědomí, že si nezačnou poskytovat žádné plnění na základě této
   smlouvy přede dnem její účinnosti.
6. Tuto smlouvu je možné měnit pouze písemnými datovanými vzestupně číslovanými
   dodatky podepsanými oběma smluvními stranami. Toto ujednání nemůže být změněno
   následnou dohodou smluvních stran učiněnou v jakékoli formě.

V Olomouci. dne...2..0....·'.IU..-...2.tl.,.í...

Ing. Bc. Libor Kolář, ředitel SKM UP  za odběratele
          za dodavatele