Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1813046: Zajištění havarijní služby a oprav v nebytových domech a prostorech v

Příloha 2843.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SOD č. SM/2843/2016— HS a údržba nebyty města Cheb
Strana 1 (celkem 6)

n SMLOUVA O DÍLO

č.j. MUCH 33020/2017 Číslo SM/2843/2017/SOD

uzavřená ve smyslu 8 2586 a násl. občanského zákoníku č. 89/2012 Sb., ve znění pozdějších
předpisů, mezi těmito smluvními stranami:

1. objednatelem: město Cheb

se sídlem: náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, 350 20 Cheb

IČO: 00253979

DIČ: CZ00253979

Bankovní spojení: KB Cheb č. ú. 528331/0100

v zastoupení: Ing. Pavlom Vančom, vedoucím odboru správy majetku Městského
úřadu v Chebu, na základě plné moci dané přílohou č. 1 Organizačního
řádu MěÚ Cheb, Směrnice č. 10/2014 ve znění pozdějších změn —
pracovní náplň odboru správy majetku

2. zhotovitelem: CHETES s.r.o.
se sídlem: Pelhřimovská 1, 350 02 Cheb
IČO: 25208845
DIČ: CZ25208845
Bankovní spojení: Komerční banka a.s. , č.ú. 8811090237/0100
jednající prostřednictvím jednatele společnosti p. Iljou Mlátilíkem
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 8677

I.
Předmět smlouvy

1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele řádně a včas, na svůj náklad
a nebezpečí sjednané dílo dle článku II. této smlouvy a objednatel se zavazuje za provedené dílo
zaplatit zhotoviteli cenu ve výši a za podmínek sjednaných v této smlouvě.

2. Zhotovitel provede dílo dle článku II. této smlouvy s tím, že řádně a včas dodá kompletní
stavební práce, včetně stavebních materiálů v rozsahu nutných k provedení díla dle této
smlouvy, obecně závazných právních předpisů, ČSN, ČN a ostatních norem.

II.
Specifikace díla

1. Předmětem smlouvy je v souladu s mezi smluvními stranami uzavřenou Mandátní smlouvou ze
dne 28.7.1998 ve znění všech dodatků a Dohody ev. čísla 349/2012 ze dne 18.10.2012
provádění: „Zajištění havarijní služby a oprav v nebytových domech a prostorech v majetku
města Cheb za období 01.04.2017 — 30.06.2017“.

2. Zhotovitel prohlašuje, že má pro plnění předmětu díla platné oprávnění (předmět činnosti je
zapsán v obchodním rejstříku) a potřebné zkušenosti se stavbou tohoto charakteru, potřebné

Strana 1 (celkem 6)

SOD č. SM/2843/2016— HNS a údržba nebyty města Cheb
Strana 2 (celkem 6)

odborníky a kvalifikaci pro zhotovení díla, že se dostatečně seznámil s faktickým stavem objektu
a nezjistil žádné překážky ani další nesrovnalosti v projektové dokumentaci, ve výkazu výměr
a v nabídkové ceně, které by bránily provedení díla dle uvedené ceny a této smlouvy.

III.
Doba plnění a dodací podmínky

Zhotovitel se zavazuje dílo řádně provést a protokolárně je předat objednateli ve lhůtě stanovené
v čl. III odst. 2.

Smluvní strany se dohodly, že dílo bude provedeno v sjednaném období 01.04.2017 - 30. 06.
2017. Konkrétní termín plnění díla v daném časovém období je dán ujednáním v uzavřené
Mandátní smlouvě a Obchodních podmínkách uvedených v Čl. II této smlouvy a dále zápisem
z kontrolních dnů svolaných objednatelem ve věci plnění předmětné Mandátní smlouvy,
Obchodních podmínek, Dohody ev. čísla 349/2012 ze dne 18.10.2012 a předmětu této smlouvy
zhotovitelem.

Kompletním předáním díla se rozumí úplné dokončení předmětu plnění včetně předání místa
plnění díla a včetně všech náležitostí, dokladů, certifikátů, revizí a zkoušek předaných zástupci
objednatele s předávacím protokolem.

IV.
Cena

Smluvní strany se dohodly na ceně za provedení díla, včetně všech přirážek, v předpokládané výši:

Cena za provedení díla bez DPH - 190.000,00 Kč
DPH 21% - 39.900,00 Kč
Cena celkem - 229.900,00 Kč

Konečná cena za provedení díla bude stanovená po předání díla na základě vyhodnocení provedeného
rozsahu díla a skutečně vynaložených oprávněných nákladů zhotovitelem doložených na základě
předávacího protokolu odsouhlaseného a podepsaného oběma smluvními stranami.
Konečná cena za provedení díla dle článku IV. odst. 1. bude splatná dle ustanovení článku VI. této
smlouvy.
V konečné ceně za provedení díla budou zahrnuty veškeré oprávněné náklady zhotovitele, které při
plnění svého závazku dle této smlouvy vynaloží.
Daňový doklad bude obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu stanovené zákonem č. 235/2004
Sb., ve znění pozdějších předpisů.
V.
Odpovědnost za vady

Zhotovitel se zavazuje, že předané dílo bude prosté vad a nedodělků, bude provedeno ve vysoké
kvalitě a bude mít vlastnosti stanovené ČSN, příslušných ON a předpisů platných v době
realizace díla. Zhotovitel poskytuje objednateli záruku za jakost díla ode dne řádného
protokolárního převzetí díla objednavatelem v délce 24 měsíců a zavazuje se, že v této lhůtě
bezplatně odstraní veškeré závady, jejichž odstranění objednatel uplatní.

Objednatel je oprávněn reklamovat vady díla u zhotovitele, a to písemnou formou. V reklamaci
bude popsána vada díla a termín, do kterého požaduje objednatel závadu odstranit. Objednatel
má právo volby způsobu odstranění důsledku vadného plnění.

Zhotovitel se zavazuje bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 10. kalendářních dnů ode
dne oznámení reklamace, zahájit odstraňování vady díla. Po dobu od nahlášení vady díla

Strana 2 (celkem 6)

1.

SOD č. SM/2843/2016 — HS a údržba nebyty města Cheb
Strana 3 (celkem 6)

až do řádného odstranění předmětné vady neběží záruční Ihůta s tím, že doba přerušení běhu
záruční lhůty bude počítána na celé dny.

Neodstraní-li zhotovitel oprávněně reklamované vady a nedodělky v dohodnuté lhůtě, a nebo
nezahájí-li jejich odstraňování, má objednatel právo zadat provedení opravy třetí osobě s tím,
že náklady na provedenou reklamační opravu budou účtovány na vrub zhotovitele. Zhotovitel
se zavazuje cenu zaplatit.

Práva a povinnosti ze zhotovitelem poskytnuté záruky za jakost díla nezanikají na předané části
díla ani odstoupením kterékoliv ze smluvních stran od této smlouvy.

Zhotovitel je povinen odstranit vadu i v případě, kdy neuznává, že za vadu odpovídá.
Ve sporných případech nese zhotovitel náklady až do rozhodnutí o reklamaci, soudním znalcem.
Na soudním znalci se smluvní strany dohodnou, návrh předkládá objednatel. Náklady
za znalečné jdou ktíži té smluvní strany, v jejíž neprospěch bude rozhodnuto. V případě,
že zhotovitel odstraňuje vady své dodávky, je povinen provedenou opravu objednateli
protokolárně předat.

VI.
Platební podmínky

Objednatel je povinen zaplatit zhotoviteli cenu díla po jeho řádném provedení a předání,
a to ve lhůtě stanovené v článku VI. odst. 2.

.Ě Úhrada za dílo podle této smlouvy bude realizována měsíčně na základě vystavených daňových

dokladů. Úhrada za dílo bude provedena po protokolárním předání předmětu díla bez zjevných
vad a nedodělků, ve které bude provedeno vyúčtování DPH dle platných předpisů a případné
smluvní pokuty a úroky z prodlení. Splatnost daňového dokladu bude 30 dnů. V případě, že do
termínu splatnosti daňového dokladu nebudou odstraněny případné závady, prodlužuje se
splatnost závěrečného daňového dokladu o dalších 10 dnů od termínu odstranění poslední
závady, uvedené v předávacím protokolu.

.Ě Úhrada bude provedena bezhotovostně převodem na účet zhotovitele.

VII.
Smluvní pokuty

. Objednatel je oprávněn uložit zhotoviteli smluvní pokutu v případě prodlení zhotovitele:

a) stermínem dokončení díla,

b) s předáním kompletních dokladů nezbytných pro převzetí díla,

c) s odstraněním vad a nedodělků oproti Ilhůtám, jež byly objednatelem stanoveny
v protokolu o předání a převzetí díla,

d) s odstraněním vad uplatněných objednatelem v záruční době.

- Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu a) činí 500 Kč za každý
i započatý den prodlení.
- Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu b) činí 500 Kč za každý
i započatý den prodlení.
-  Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu c) činí 500 Kč za každý
i započatý den prodlení.
Strana 3 (celkem 6)


SOD č. SM/2843/2016 — HS a údržba nebyly města Cheb
Strana 4 (celkem 6)

Výše smluvní pokuty při prodlení zhotovitele podle bodu d) činí 500 Kč za každý
i započatý den prodlení.

Objednatel je dále oprávněn uložit zhotoviteli smluvní pokutu za prokazatelné
porušení:

ustanovení o bezpečnosti a ochraně zdraví v průběhu provedení díla, smluvní pokuta
činí 300 Kč za každé porušení, uvedená částka nenahrazuje eventuelní postih
ze zavedeného správního řízení,

ustanovení o ochraně životního prostředí, ochraně přírody a nakládání s odpady,
smluvní pokuta činí 300 Kč za každé porušení, uvedená částka nenahrazuje eventuelní
postih ze zavedeného správního řízení.

Smluvní strany se dohodly, že v případě prodlení se zaplacením daňového dokladu zhotovitele
objednavatelem dle této smlouvy, má zhotovitel právo uplatnit smluvní pokutu ve výši 0,01%
z dlužné částky za každý kalendářní den prodlení.

Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů od data doručení písemné výzvy k zaplacení ze strany
oprávněné, a to na účet uvedený ve výzvě. Dodavatel dává výslovný souhlas k eventuelnímu
provedení vzájemného zápočtu.

VIII.
Kontaktní osoby a doručování

Smluvní strany se dohodly, že kontaktní osobou pro technickou realizaci předmětu smlouvy
a odsouhlasení provedených prací na straně objednatele je:

Rous Milan (tel. 734 281 047)

a na straně zhotovitele:
Miroslav Adam (tel. 603 894 439)

Smluvní strany se dohodly, že kontaktní osobou ve věcech smlouvy, dodatků, plateb
a faktury na straně objednatele je:

Vladimír Havlíček (tel. 605 206 993)

a na straně zhotovitele:
Miroslav Adam (tel. 603 894 439)

Smluvní strany se dohodly na následujícím způsobu doručování:

Poštou — faktura a dodatky ke smlouvě — adresa objednavatele i adresa zhotovitele jsou
uvedeny v záhlaví této smlouvy.

Osobně — veškeré technické doklady, zápisy atd., vyplývající z vlastní technické realizace
akce. Za objednatele i zhotovitele potvrdí převzetí kontaktní osoby, nebo jejich zástupci.

V případě doručování dokumentů se za řádně doručené považují též dokumenty doručené
prostřednictvím datové schránky. Doručuje-li se způsobem podle zákona č. 300/2008 Sb.,

Strana 4 (celkem 6)


SOD č. SM/2843/2016 — HS a údržba nebyty města Cheb
Sirana 5 (celkem 6)

vplatném znění, ustanovení jiných právních předpisů upravující způsob doručení
se nepoužijí. Dokument, který byl dodán do datové schránky, je doručen okamžikem, kdy
se do datové schránky přihlásí osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění
přístup k dodanému dokumentu. Nepřihlásí-li se tato osoba do datové schránky ve lhůtě 10
dnů ode dne, kdy byl dokument dodán do datové schránky, považuje se tento dokument
za doručený posledním dnem této lhůty. Takovéto doručení dokumentu má stejné právní
účinky jako doručení do vlastních rukou.

4. Smluvní strany se dohodly, že v případě změny sídla či místa podnikání, a tím i adresy
pro doručování, budou neprodleně informovat druhou stranu.

IX.
Obchodní tajemství

Zhotovitel se zavazuje zachovat mlčenlivost o všech skutečnostech, které mu při plnění úkolů

podle této smlouvy budou svěřeny objednatelem, nebo které v rámci plnění této smlouvy zjistí.
Povinnost mlčenlivosti trvá i po zrušení či ukončení této smlouvy a zhotovitel jí může byt
zproštěn pouze objednatelem nebo způsobem stanoveným v zákoně.

X.

Závěrečná ustanovení

Smluvní strany svým podpisem potvrzují, že si smlouvu přečetly a souhlasí s jejím obsahem.
Dále potvrzují, že ustanovení této smlouvy považují za určitá, srozumitelná, a že tato smlouva
nebyla podepsána v tísni ani žádnou z jejích podmínek nepovažují za nevýhodnou.

Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. Smlouva
nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb.,
o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv.
Objednatel se zavazuje realizovat zveřejnění této smlouvy v předmětném registru v souladu s uvedeným
zákonem.

Smlouva je vyhotovena ve třech stejnopisech, z nichž zhotovitel obdrží jeden. Každý stejnopis má
právní sílu originálu.

V případě neplatnosti nebo neúčinnosti některého ustanovení této smlouvy nebudou dotčena ostatní
ustanovení smlouvy.

Smluvní strany se dohodly, že promlčecí lhůta k uplatnění práv smluvní strany bude 10 let od doby, kdy
mohlo být uplatněno poprvé.

Tuto smlouvu Ize měnit, doplňovat a upřesňovat výhradně oboustranně odsouhlasenými, písemnými
aprůběžně číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran.
K jakýmkoli jiným formám změn než dodatkům této smlouvy případně ústním ujednáním se nepřihlíží.
Smluvní strany výslovně prohlašují, že jsou k právnímu jednání zcela svéprávné, že tato smlouva je
projevem jejich pravé, určité a svobodné vůle a že si tuto smlouvu podrobně přečetly, zcela jednoznačně
porozuměly jejímu obsahu, proti kterému nemají žádných výhrad, uzavírají ji dobrovolně, nikoliv
v tísni, pod nátlakem nebo za nápadně jednostranně nevýhodných podmínek a takto ji podepisují.

Tato smlouva je uzavřena v souladu s ustanovením článku IV. odst. 1 písm. c) směrnice
č. 7/2015 o zadávání veřejných zakázek městem Cheb a právnickými osobami zřízenými nebo
založenými městem Cheb, schválené usnesením Rady města Chebu č. RM 79/4/2015 ve znění

v

pozdějších předpisů.

Strana S (celkem 6)

 

Ing. Vančo
odboru správy majetku
úřadu Cheb
objednatele

SOD č. SM/2843/2016 —

V Chebu dne

jednatel společnosti
za zhotovitele

Strana 6 (celkem 6)

a údržba n
by