Textová podoba smlouvy Smlouva č. 18159175: soupravy PC 20ks

Příloha Objednávka_zveřejnění.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Á                                                                      MULNX0141DRJ

LOUNY                    Objednávka č.: QKU202100525

                         Kancelář úřadu

ODBĚRATEL:

      Město Louny                                  DODAVATEL:

      Mírové náměstí 35                            Ing. Petr Vachulka

      44023 Louny 1

IČ:                 00265209                       44001 Louny

DIČ:                CZ00265209                     IČ: 46063196

Objednávka ze dne: 22.10.2021 Termín: 05.11.2021 DIČ:

Způsob dopravy:

      vlastní        nákladní   poštou

Předmět objednávky                                Množství MJ      Cena za MJ   Cena celkem s DPH
soupravy PC 25ks                                           25 ks  19 347,90 Kč          483 697,50 Kč

                                                       Celková částka s DPH:    483 697,50 Kč

1. Ve vystavené faktuře bude vždy uvedeno číslo objednávky. V případě, že číslo nebude na faktuře uvedeno,
bude faktura dodavateli vrácena.
2. Splatnost faktury je 28 dní ode dne jejího doručení. Za úhradu ceny za splnění předmětu objednávky se
považuje termín odepsání peněžních prostředků z účtu odběratele ve prospěch účtu dodavatele.
3. V případě prodlení se zaplacením faktury bude uplatněn úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za
každý den prodlení. V případě nedodržení termínu plnění bude uplatněna smluvní pokuta ve výši 50 Kč za každý
den prodlení, (pozn. pokuta musí být stanovena přiměřeně k předmětu plnění)
4. Od této objednávky lze odstoupit pouze ze zákonných důvodů, pokud se obě strany písemně nedohodnou jinak.
5. Platnost objednávky končí dnem 05.11.2021. (pozn. raději 3/5 dnů po termínu plnění). Zánik objednávky
neznamená zánik nároku na smluvní pokutu, pokud vznikl dřívějším porušením povinností dodavatele. Zaplacením
smluvní pokuty není dotčen nárok na náhradu škody.
6. Ve vztazích touto objednávkou založených avšak výslovně neupravených se strany řídí občanským zákoníkem.

Vyřizuje             Telefon    Fax
                                415 621 100
Šafrová Eva Ing.

Peněžní ústav                  Číslo účtu                                        podpis a razítko
Česká spořitelna Louny         27-1020793399/0800                              Šafrová Eva Ing.
                                                                 KU vedoucí odboru kanceláře úřadu
w Dodavatel: Souhlasím s obsahem této objednávky                           Městského úřadu Louny
Datum:                   Jméno a příjmeníi:
                                                   ing. PETR VACHULKA
                                                   ezsah.u. Q*ýgdi%áyku tímt

                                                        «Smfey 129,44001 Louny

                                                                             'odpis

Dodavatel souhlasí se zpracováním svých osobních údajů odběratelem ve smyslu zák
zpracování osobních údajů po dobu nezbytně nutnou pro účely plnění předmětu objednávky

Dodavatel bere na vědomí a souhlasí s uveřejněním objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o
registru smluv. Uveřejnění objednávky zajistí zasláním správci registru smluv odběratel.