Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka vydaná č. 4501041607 Odběratel Dodavatel: ČD - Informační Systémy, a.s. Pernerova 2819/2a Blueberry s.r.o. 130 00 Praha 3 IČ: 24829871 DIČ: CZ24829871 Křížová 2598/4, Smíchov 150 00 Praha 5 IČ: 28535138 DIČ: CZ28535138 Bankovní spojení: KB, a.s. Číslo účtu: ---/--- IBAN: --- Dodací adresa: Centrální sklad ČD - IS Adresa pro zaslání daňového dokladu (faktury): ČD - Informační Systémy, a.s. ČD - Informační Systémy, a.s. Sokolovská 131/86, Zirkon Office Center Sokolovská 131/86, Zirkon Office Center 186 00 Praha 8 186 00 Praha 8 Odpovědný pracovník: --- Tel: --- ČP Kód Název Množství Cena za MJ Cena celkem 00010 1356524 ICT služby Datum dodání: 14.1.2021 Datum vystavení: 14.1.2021 Cena je předmětem obchodního tajemství Způsob dodání: Forma úhrady: Předal:..................................................... Převzal:........................................................ Platební podmínky a další ujednání: Lhůta splatnosti činí minimálně 60 dnů od data doručení daňového dokladu, není-li dohodnuto jinak. Na faktuře uveďte celé číslo naší objednávky nebo smlouvy a jméno objednávajícího. Na každé faktuře lze uvést odkaz pouze na jednu objednávku. Na faktuře uveďte své IČO, DIČ a zda jste plátci DPH. Uvedené ceny jsou bez DPH. Pokud tyto požadované údaje neuvedete, bude Vám faktura vrácena k doplnění. Žádáme rovněž o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky včetně bankovního spojení nelze daňový doklad akceptovat jako úplný a nemůže být proplacen. ČD-Informační Systémy, a.s. podléhá povinnosti dle zák. č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv, uveřejňovat vybrané objednávky v registru smluv. Smluvní strany berou na vědomí, že objednávka jejíž uveřejnění zajistí ČD-Informační Systémy, a.s. nabývá účinnosti dnem uveřejnění v registru smluv. Smluvní strany tímto ve vzájemné shodě konstatují, že ustanovení uvedená v objednávce v následujícím rozsahu: odpovědný pracovník a související kontaktní údaje, vystavitel a související kontaktní údaje, veškerá bankovní spojení, detailní specifikace předmětu objednávky, objednávané množství, jednotkové ceny, způsob jejich výpočtu a celkové ceny a způsobu výpočtu celkové ceny, včetně veškerých příloh jsou předmětem obchodního tajemství ve smyslu § 504 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, popř. podléhají ochraně osobních údajů v souladu se zák. č. 101/2000 Sb., zákon ochraně osobních údajů. Pokud bude Dodavatel označen správcem daně za nespolehlivého plátce ve smyslu § 106a zák.č. 235/2004 Sb., zákona o dani z přidané hodnoty (dále jen "zákon o DPH"), zavazuje se zároveň neprodleně písemně informovat Objednatele spolu s uvedením data, kdy tato skutečnost nastala. Pokud Objednateli vznikne podle §109 zákona o DPH ručení za nezaplacenou DPH z přijatého zdanitelného plnění od Dodavatele, má Objednatel právo bez souhlasu Dodavatele uplatnit postup zvláštního způsobu zajištění daně podle §109a zákona o DPH. Při uplatnění zvláštního způsobu zajištění daně uhradí Objednatel částku DPH podle daňového dokladu vystaveného Dodavatelem na účet správce daně Dodavatele a Dodavatele o tomto kroku vhodným způsobem vyrozumí. Zaplacením částky DPH na účet správce daně Dodavatele a jeho vyrozuměním o tomto kroku se závazek Objednatele uhradit částku odpovídající výši takto zaplacené DPH vyplývající z této smlouvy považuje za splněný. Vystavitel: --- Tel/Fax: --- /--- e-mail: --- Str. 1 / 1