Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1848786: PD Rozšíření školní družiny - nástavba ZŠ Jeseniova 96

Příloha Smlouva_o_dilo.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo

                 uzavřená podle § 2586 a § 2430 a následujících zákona číslo 89/2012 Sb. občanský zákoník

ČÁST PRVNÍ: ÚVODNÍ USTANOVENÍ
                                                           I.

                                         SMLUVNÍ STRANY

Objednatel:         Městská část Praha 3

se sídlem:          Havlíčkovo nám. 700/9, 130 85 Praha 3

zastoupený:         starostka Ing. Vladislava Hujová

ve věcech technických : Ing. Martin Kadlec, vedoucí OTSMI ÚMČP3

IČ:                 00063517

DIČ:                CZ00063517

bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s.,

číslo účtu:         xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

                                (dále jen „objednatel“)

                                              a

Zhotovitel:         Zero atelier, s.r.o.
se sídlem:          Freyova 1/12, 190 00, Praha 9
                    vedený v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka
IČ:                 88118
DIČ:                250 05 146
                    CZ 250 05 146

zastoupený :        Petrem Blaževičem - jednatelem

kontaktní adresa :  Freyova 1/12, 190 00, Praha 9
bankovní spojení:   ČSOB
číslo účtu:         xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

                                       (dále jen „zhotovitel“)

                                           1
ČÁST DRUHÁ: SMLOUVA O DÍLO

                                                           II.

                                       PŘEDMĚT SMLOUVY

1. Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést pro objednatele dílo, spočívající ve
   vypracování dále specifikovaných projektových dokumentací a dalších dokumentů. Objednatel se
   současně zavazuje za řádně ukončené dílo zaplatit smluvní cenu.

2. Předmětem díla podle této smlouvy je architektonická studie a projektové dokumentace v rozsahu
   všech stupňů projektové dokumentace na akci: „Rozšíření školní družiny - nástavba ZŠ Jeseniova
   96/2400, Praha 3.
   Podkladem k vypracování projektové dokumentace je „Stavebně-technický průzkum – ZŠ
   Jeseniova 96, Praha 3.“ Vypracovaný v březnu 2017, který byl zhotoviteli předán před uzavřením
   této smlouvy.

3. Zhotovitel se zavazuje vypracovat projektové dokumentace v následném členění:

        Architektonická studie ve dvou variantách
      bude předáno v počtu 3 kopií + 1x CD (formáty PDF, DWG, XLS, DOC, JPG)

        Dokumentace pro územní rozhodnutí
      bude předána v počtu 6 paré + 1x CD (formáty PDF, DWG, XLS, DOC, JPG)

        Dokumentace pro stavební povolení
      bude předána v počtu 6 paré + 1x CD (formáty PDF, DWG, XLS, DOC, JPG)

        Dokumentace pro provedení stavby, včetně kontrolního rozpočtu a soupisu prací s výkazem
         výměr
      bude předána v počtu 6 paré + 1x CD (formáty PDF, DWG, XLS, DOC, JPG)

4. Elektronická část dokumentace objektu bude zpracována v programu Autocad 2000 nebo jeho
   nadstavbách, textové části v programu Word.

5. Projektová dokumentace bude obsahovat soupis všech použitých norem ČSN a EN ČSN.

6. V rámci zpracování projektové dokumentace je objednatel oprávněn účastnit se pravidelných
   kontrolních dnů svolávaných zhotovitelem prostřednictvím pověřeného pracovníka objednatele.

7. Dílo bude provedeno v souladu s požadavky stavebního zákona č. 183/2006 Sb., a příslušných
   prováděcích předpisů (zejména vyhlášek č. 499/2006 Sb., č. 246/2001 Sb., nařízení Rady hlavního
   města Prahy č. 11/2014), ČSN, dle pokynů objednatele, které si je povinen v případě potřeby
   vyžádat a dle podkladů předaných objednatelem.

2  ZŠ Jeseniova
                                                       III.
                                           DOBA PLNĚNÍ
Zhotovitel se zavazuje provést jednotlivé části díla nejpozději do:

 (1) ARCHITEKTONICKÁ STUDIE             do 06 týdnů od uzavření této smlouvy
                                        do 10 týdnů po odsouhlasení
 (2) DOKUMENTACE PRO ÚZEMNÍ ROZHODNUTÍ

   architektonické studie

                                        do 10 týdnů po výzvě objednatele k
 (3) DOKUMENTACE PRO STAVEBNÍ POVOLENÍ  do 12 týdnů po výzvě objednatele

   zahájení prací

 (4) DOKUMENTACE PRO PROVEDENÍ STAVBY

   k zahájení prací

                                                          IV.

                                                 CENA DÍLA

1. Smluvní cena díla byla sjednána pevnou částkou ve smyslu § 2620 občanského zákoníku č.
   89/2012 Sb. na základě cenové nabídky zhotovitele a skládá se z částky ve výši 1.923.500,- Kč a
   DPH v zákonné výši platné v době uskutečnění zdanitelného plnění. Cenová nabídka zhotovitele
   s členěním ceny díla podle jednotlivých částí díla tvoří přílohu č.1 a je nedílnou součástí této
   smlouvy.

                                                           V.

                              PODMÍNKY PROVÁDĚNÍ DÍLA

1. Zhotovitel prohlašuje, že je oprávněn a odborně způsobilý provést dílo podle čl. II smlouvy. Tuto
    činnost provede osobně nebo prostřednictvím jiné odborně způsobilé osoby. Provede-li zhotovitel
    dílo nebo jeho část prostřednictvím jiné obdobně způsobilé osoby nese odpovědnost, jako by
    prováděl dílo sám.

2. Pokud se při realizaci stavebního díla podle projektových dokumentací, které jsou předmětem
    díla této smlouvy, objeví nutnost jejich změny a tato nutnost změny je důsledkem jakékoliv
    skutečnosti na straně zhotovitele, je zhotovitel povinen nahradit náklady, které bude objednatel
    nucen vynaložit na změnu projektových dokumentací.

3. Při provádění díla je zhotovitel povinen postupovat tak, aby předmět díla, včetně jeho
    jednotlivých částí, odpovídal zájmům a záměrům objednatele, které je zhotovitel povinen zjistit.
    Zhotovitel je povinen průběžně projednávat s odpovědným pracovníkem objednatele koncepci
    řešení v průběhu zpracování dokumentace na pravidelných kontrolních dnech a spolupracovat při
    zpracování dokumentace s pověřeným pracovníkem objednatele.

4. Objednatel je povinen předat zhotoviteli na jeho žádost podklady nezbytné k provedení díla,
    pokud je má k dispozici, a to:

 příslušné revizní zprávy a další existující a potřebné doklady        ZŠ Jeseniova

                                                                     3
5. Objednatel je povinen zajistit zhotoviteli přístup do objektu a na příslušné pozemky a
    spolupracovat se zhotovitelem v nezbytném rozsahu při zpracování dokumentací z hlediska
    specifikace rozsahu navržených konstrukcí a způsobu jejich technického provedení.

6. Povinnost provést dílo nebo jeho část je splněna řádným ukončením a předáním jednotlivých částí
    bez vad a nedodělků a podepsáním protokolu o předání a převzetí díla či jeho části oběma
    smluvními stranami. Po předání a převzetí jednotlivých částí díla sdělí objednatel zhotoviteli, zda
    příslušnou část díla schvaluje či nikoliv. Schválení příslušné části díla nemá vliv na odpovědnost
    zhotovitele z vady díla.

7. Zhotovitel odpovídá za vady, které má dílo v době jeho odevzdání objednateli a za vady, které se
    projeví v průběhu záruční doby. Smluvní strany výslovně sjednávají, že objednatel má právo
    volby z titulu odpovědnosti za vady díla podle ustanovení § 2106 a § 2107 občanského zákoníku.

8. Zhotovitel poskytuje objednateli záruku za jakost díla se záruční dobou za předané dílo podle této
    smlouvy v délce 36 měsíců od předání díla bez vad a nedodělků.

9. Zhotovitel se ocitne v prodlení s provedením díla tehdy, nebude-li dílo provedeno
     řádně ve sjednané lhůtě, nebo jestliže objednatel oprávněně odmítne dílo převzít z důvodu vady
     díla.

                                          VI.
                      PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Objednatel neposkytne zhotoviteli zálohy. Cena díla dle čl. IV. smlouvy bude zhotoviteli placena
    ve splátkách na základě vystavených faktur se splatností 30 dnů od jejich doručení objednateli.
    Dnem zaplacení faktury se rozumí den připsání fakturované částky odeslané z účtu objednatele
    ve prospěch účtu zhotovitele.

2. Jednotlivé splátky budou zhotoviteli zaplaceny po předání příslušné části díla, za kterou je splátka

hrazena, a to takto:

 po předání architektonické studie splátka ve výši ………………  366 000,-+ DPH

 po předání dokumentace pro územní rozhodnutí splátka ve výši……… 457 500,-+ DPH

 po předání dokumentace pro stavební povolení splátka ve výši………… 500 000,-+ DPH

 po předání dokumentace pro provedení stavby splátka ve výši………… 600 000,-+ DPH

3. Faktura zhotovitele musí splňovat náležitosti daňového dokladu dle platných předpisů České
    republiky, v případě nesplnění této povinnosti je objednatel oprávněn fakturu zhotoviteli vrátit,
    lhůta splatnosti faktury přestává jejím vrácením běžet. Po doručení nové faktury obsahující
    všechny náležitosti počne běžet nová lhůta její splatnosti.

4. Pokud je zhotovitel plátcem DPH, je povinen ve faktuře za účelem provedení úhrady faktur uvést
    číslo svého bankovního účtu, které sdělil registru plátců a identifikovaných osob zveřejněnému
    správcem daně (dále jen „registr“), a označil jej jako účet pro ekonomickou činnost určený ke
    zveřejnění.

5. Dále se zhotovitel - plátce DPH zavazuje toto číslo bankovního účtu udržovat po celou dobu
    smluvního vztahu v registru jako aktuální, resp. nebude k datu úhrady faktury vyžadovat po

                      4                                     ZŠ Jeseniova
         objednateli úhradu na jiné číslo bankovního účtu.

     6. Nahradí–li zhotovitel - plátce DPH číslo bankovního účtu uvedené v registru jiným číslem
         bankovního účtu, uvědomí o tom současně objednatele, a to průkazným způsobem (kopií dokladu
         o oznámení změny účtu v registru).

     7. V případě, že se číslo bankovního účtu uvedené zhotovitelem - plátcem DPH na faktuře nebude
         k datu úhrady shodovat s číslem bankovního účtu uvedeným v registru, je objednatel oprávněn
         odvést DPH z uskutečněného zdanitelného plnění přímo příslušnému finančnímu úřadu (správci
         daně) a zhotoviteli uhradit pouze základ daně.

     8. Objednatel odvede částku DPH z uskutečněného zdanitelného plnění přímo příslušnému
         finančnímu úřadu (správci daně) vždy, když bude tuzemský zhotovitel - plátce DPH požadovat
         úhradu na číslo bankovního účtu v zahraničí, nebo bude k datu zdanitelného plnění uveden
         v registru jako nespolehlivý plátce.

     9. Úhradou DPH na účet finančního úřadu se pohledávka zhotovitele - plátce DPH na zaplacení části
         ceny díla odpovídající DPH vůči objednateli v částce uhrazené DPH považuje bez ohledu na další
         ustanovení smlouvy za uhrazenou. Zhotovitel - plátce DPH neprodleně písemně objednateli
         oznámí, zda takto provedená platba je evidována jeho správcem daně.

ČÁST TŘETÍ: PŘÍKAZNÍ SMLOUVA

                                                            VII.

                                              INŽENÝRSKÁ ČINNOST

   1. Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje pro objednatele bezplatně zajistit projednání jednotlivých
     stupňů projektových dokumentací vypracovaných podle této smlouvy s dotčenými orgány státní
     správy či jiných osob a vydání jejich závazných stanovisek či vyjádření a zajistit vydání územního
     rozhodnutí a stavebního povolení pro provedení stavby specifikované v čl. II. odst. 2 této smlouvy.

   2. Zhotovitel je povinen podat žádost o vydání územního rozhodnutí a následně žádost o vydání
     stavebního povolení vždy ve lhůtě do 2 týdnů od obdržení všech závazných stanovisek a vyjádření
     nezbytných k podání konkrétní žádosti podle příslušných právních předpisů.

   3. Zhotovitel je povinen při plnění příkazu postupovat s odbornou péčí v zájmu objednatele tak, aby
     výsledkem jeho činnosti bylo vydání pravomocného územního rozhodnutí a pravomocného
     stavebního povolení pro provedení stavby specifikované v čl. II. odst. 2 této smlouvy.

   4. Zhotovitel nemá nárok na náhradu nákladů, které mu při plnění příkazu vzniknou.

5  ZŠ Jeseniova
ČÁST ČTVRTÁ: SPOLEČNÁ USTANOVENÍ

                                                         VIII.

                                SANKCE, ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. V případě prodlení s provedením jednotlivých částí díla v termínech podle čl. III této smlouvy je
    objednatel oprávněn požadovat po zhotoviteli zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,1 % z ceny
    příslušné části díla za každý den prodlení až do doby řádného provedení díla podle čl. V. odst. 6.
    této smlouvy.

2. V případě prodlení s plněním příkazu dle čl. VII. této smlouvy je objednatel oprávněn požadovat
    po zhotoviteli zaplacení smluvní pokuty ve výši 1.000,00 Kč za každý den prodlení.

3. Povinnost k zaplacení smluvní pokuty nevznikne, pokud je důvodem prodlení zhotovitele
    výlučně prodlení objednatele či překážka splňující podmínky dle § 2913 odst. 2 občanského
    zákoníku č. 89/2012 Sb.

4. V případě prodlení s plněním peněžitých závazků dle této smlouvy je smluvní strana povinna
    zaplatit úrok z prodlení ve výši stanovené příslušným právním předpisem ve znění účinném
    v době uzavření této smlouvy.

5. Smluvní strany se dohodly, že zaplacení smluvní pokuty se nedotýká nároku na náhradu škody a
    povinnosti splnit závazky vyplývající z této smlouvy.

6. Pro odstoupení od smlouvy platí ustanovení § 2001 a násl. občanského zákoníku.

7. Odstoupením od smlouvy nezaniká nárok smluvních stran na náhradu případné škody, která jim
    takto vznikne ani na případné smluvní sankce vyplývající z ustanovení této smlouvy.

8. Smluvní strany sjednávají, že objednatel je oprávněn tuto smlouvu kdykoliv vypovědět bez
    výpovědní doby, a to i bez udání důvodu. V takovém případě je povinen zhotoviteli zaplatit
    příslušnou část ceny díla za dosud předané části díla.

                                                          IX.

                                    ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ

 1. Zástupci smluvních stran určení pro spolupráci:

   Zástupce objednatele pro věci technické:
     Ing. Martin Kadlec, vedoucí odboru technické správy majetku a investic,xxxxxxxxxxxxxx
        p. Dana Marholdová odbor technické správy majetku a investic xxxxxxxxxxxxxxxxxx

   Zástupci zhotovitele určení pro spolupráci s objednatelem:
     Petr Blaževič jednatel, mob xxxxxxxxxxxxxxxxx
      Ing. Jiří Krejčí HIP, mob: xxxxxxxxxxxxxxxxxx

 2. Objednatel je oprávněn kontrolovat průběh (postup) provádění díla u zhotovitele podle potřeby
     a na kontrolních dnech určených a předem oznámených zhotovitelem.

6  ZŠ Jeseniova
 3. Zhotovitel není oprávněn poskytnout výsledek své činnosti tvořený předmětem díla podle této
     smlouvy třetí osobě k využití bez předchozího písemného souhlasu objednatele.

 4. Smluvní strany se dohodly, že pro případ, že předmět díla naplňuje znaky autorského díla, jehož
     autorem bude zhotovitel, poskytuje zhotovitel k takovému autorskému dílu objednateli licenci.
     Licence je rozsahem neomezená a poskytuje se ke všem známým způsobům užití díla. Odměna
     za takto poskytnutou licenci je zahrnuta v ceně díla podle této smlouvy. V případě, že autorem
     díla nebude zhotovitel, je zhotovitel povinen buď zajistit licenci přímo pro objednatele, nebo si
     k takovému autorskému dílu opatřit licenci tak, aby mohl objednateli poskytnout podlicenci a tu
     objednateli bezodkladně poskytnout.

 5. Originály projektové dokumentace v digitální podobě zůstávají uloženy u zhotovitele.

 6. Zhotovitel není oprávněn postoupit jakékoliv pohledávky za objednatelem, které mu vzniknou
     na základě této smlouvy, bez předchozího písemného souhlasu objednatele.

 7. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží po dvou
     výtiscích.

8. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla vedena v centrální evidenci smluv
     vedené Městskou částí Prahou 3, která je veřejně přístupná a obsahuje údaje o smluvních
     stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy a datum jejího podpisu, či aby byl
     celý její obsah ze strany Městské části Prahy 3 zveřejněn, zejména v Registru smluv na portálu
     veřejné správy. Smluvní strany prohlašují, že veškeré informace uvedené v této smlouvě
     nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku
     a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek.

9. Smluvní strany prohlašují, že tuto smlouvu neuzavírají v tísni nebo za nápadně nevýhodných
     podmínek, řádně ji přečetly, s jejím obsahem výslovně souhlasí a na důkaz toho připojují své
     vlastnoruční podpisy.

10. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami. Smlouvu
     lze doplňovat nebo měnit pouze písemnými dodatky podepsanými oběma smluvními stranami.

V Praze dne:                                          V Praze dne:

.................................................     ......................................................
Ing. Vladislava Hujová, starostka                     Petr Blaževič, jednatel

Příloha č. 1: Cenová nabídka zhotovitele

                                                   7                                                          ZŠ Jeseniova