Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1856074: Údržba zeleně a služby s ní související v sídlištní zeleni Chlum a

Příloha smlouva_o_dilo_sekani_travy.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva na údržbu veřejné zeleně

 _________________________________________________________________________
  Níže uvedeného dne, měsíce a roku, byla podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanského

       zákoníku (dále také jako „občanský zákoník“), mezi níže uvedenými smluvními stranami:

        Město Bílina
        IČ: 266230
        se sídlem Břežánská 50/4, 418 01 Bílina
        zastoupena Oldřichem Bubeníčkem, starostou města
        (dále jen „objednatel“)

        a

         Ekodendra s.r.o.,
         IČ : 25475274
        DIČ : CZ 25475274
        se sídlem Ledvická 58, Chotějovice, 418 04 Světec
         zastoupená Jitkou Šídovou, jednatelkou
        Bankovní spojení: Komerční banka a.s. Teplice, číslo účtu:
        zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem, oddíl:C
        vložka: 19827
        (dále jen „zhotovitel“)

                                                     uzavřena tato:

                   SMLOUVA O DÍLO

                                                 (dále jen „smlouva“)

KDY BYLO DOHODNUTO NÁSLEDUJÍCÍ:

    I. PŘEDMĚT SMLOUVY

    1. Předmětem této smlouvy je údržba zeleně a služby s ní související v sídlištní zeleni Chlum
        a Srbsko (dále jen „práce“).

    2. Vymezení díla:

        Provedení 1 seče trávy na vymezených městských pozemcích v příloze č 1 této smlouvy,
        včetně úklidu a odvozu vzniklého biologického odpadu do 24 h od seče.
         Rozsah udržovaných ploch činí 226.198 m2. Schématická mapa udržovaných ploch tvoří
         přílohu č. 2 této smlouvy.

         Termín dokončení práce: do osmi (8) pracovních dnů od podpisu této smlouvy.

                                                             1
II. DOBA PLATNOSTI SMLOUVY

1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, tj. do doby vykonání prací a jejich
    protokolárního převzetí.

    Tuto smlouvu lze ukončit:

    a) dohodou smluvních stran,

    b) vypovězením této smlouvy kteroukoliv ze smluvních stran bez uvedení
    důvodu s výpovědní lhůtou dva měsíce; výpovědní lhůta počíná běžet prvním dnem
    měsíce následujícího po měsíci, v němž byla výpověď doručena druhé smluvní straně,

    c) odstoupením od smlouvy v souladu s čl. VII. této smlouvy.

III. CENOVÉ UJEDNÁNÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

    Objednatel se zavazuje zaplatit zhotoviteli za skutečně provedené práce uvedené
    v předávacím protokolu dle čl. IV odst. 4 smlouvy a odsouhlasené zástupcem
    objednatele. Celková maximální cena za provádění díla 395.847 Kč + DPH v zákonné
    výši.

1. Cena za provádění díla bude objednatelem placena takto:
    a) Zhotovitel bude provedené práce fakturovat zpětně na základě následujících podkladů:
         předávací protokol ve smyslu čl. IV. odst. 4 této smlouvy, který bude potvrzen
             zástupcem objednatele,
         vážní lístky z uložení odpadu na skládku.

    b) Objednatel zaplatí zhotoviteli pouze skutečně provedené práce.

    c) Splatnost faktury činí 28 dnů od data jejího doručení objednateli. Vystavení faktury
    musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu a musí obsahovat tyto údaje:

         označení povinné a oprávněné osoby, adresu, sídlo, IČ, DIČ, bankovní spojení,
             údaj o zápisu v živnostenském či obchodním rejstříku včetně spisové značky,

         číslo smlouvy, předmět díla,
         číslo faktury, den odeslání, den splatnosti a fakturovanou částku,
         razítko a podpis oprávněné osoby zhotovitele, stvrzující oprávněnost a formální a

             věcnou správnost faktury,
         časové období, za nějž je fakturováno.

    d) Faktura bude objednateli předána ve dvou vyhotoveních (originál a kopie) vč. příloh (tj.
    předávací protokol dle čl. IV odst. 4 této smlouvy a vážních lístků z uložení odpadu na
    skládku).

    e) V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této smlouvě, nebo
    náležitosti řádného daňového dokladu, je objednatel oprávněn fakturu vrátit zhotoviteli k
    doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti
    začne plynout od data doručení opravené faktury objednateli.

                                                        2
IV. PROVÁDĚNÍ DÍLA

1. Zhotovitel bude dílo provádět na vysoké odborné úrovni v souladu s pokyny objednatele
    a platnými právními předpisy.

2. Zhotovitel je oprávněn výkonem jednotlivých činností dle této smlouvy pověřit třetí
    osobu (subdodavatele), jen s předchozím písemným souhlasem objednatele.

3. Zhotovitel je povinen zajistit provádění všech prací v místě plnění prostřednictvím
    potřebného počtu osob s potřebnou kvalifikací. Zhotovitel je povinen zajistit, aby
    všechny další osoby, které budou provádět činnosti týkající se péče o veřejnou zeleň, vždy
    pracovaly pod dozorem osob s potřebnou kvalifikací.

4. Smluvní strany si sjednávají, že práce jsou provedeny, jsou-li dokončeny a předány
    objednateli a objednatel je převezme bez připomínek (vad a nedodělků). O předání a
    převzetí bude sepsán předávací protokol, ve kterém budou čitelně zaznamenány
    provedené práce tak, aby pověřený pracovník objednatele měl možnost zkontrolovat a
    potvrdit kvalitu a rozsah provedených prací. Zjistí-li pověřený pracovník objednatele
    nedostatky v kvalitě a rozsahu provedených prací, zapíše tyto nedostatky do předávacího
    protokolu nebo jiným písemným způsobem zhotovitele na tyto nedostatky upozorní, a
    stanoví zhotoviteli termín, popřípadě způsob jejich odstranění. Podepsáním předávacího
    protokolu se mají práce za předané a řádně dokončené. Protokol o dokončení prací musí
    obsahovat výslovné prohlášení objednatele o tom, že s dokončenými pracemi souhlasí a
    tyto jsou úplné a nemají vady a nedodělky.

5. Zhotovitel je povinen udržovat po celou dobu trvání této smlouvy pojištění odpovědnosti
    za škodu při výkonu činností podle této smlouvy, a to minimálně v rozsahu, v jakém byl
    pojištěn v době uzavření této smlouvy.

6. Zhotovitel je povinen nakládat s veškerými odpady vzniklými při provádění činností
    podle této smlouvy v souladu se zákonem č. 185/2001 Sb., o odpadech, ve znění
    pozdějších předpisů. Zhotovitel je rovněž povinen vést evidenci odpadů ve smyslu
    příslušných právních předpisů. Zhotovitel je povinen si předem od objednatele vyžádat
    písemné schválení způsobů nakládání s jednotlivými druhy odpadů a jejich případných
    změn a dále je povinen dokladovat objednateli přesný způsob provedené likvidace či
    jiného naložení s odpady (tj. vážními lístky, popř. příslušnou fakturou či protokolem o
    převzetí odpadu osobou s oprávněním k nakládání s odpady a vážními lístky).

7. Zhotovitel je povinen zajistit, aby všechny osoby, které se budou podílet na provádění
    činností dle této smlouvy, byly proškoleny v problematice bezpečnosti práce, požárních a
    hygienických předpisů a vybaveny potřebnými ochrannými a pracovními pomůckami.

8. Zhotovitel je povinen provádět pravidelnou kontrolu (nejedná se o inventuru) místa
    plnění a neprodleně objednatele a policejní složky informovat o jakýchkoliv zásazích do
    věcí v místě plnění ze strany třetích osob, zejména o zničení, poškození či odcizení
    kterékoliv části zeleně či mobiliáře v místě plnění. Zhotovitel je též povinen neprodleně
    informovat objednatele a záchranné (příp. policejní) složky v případě zranění osob v
    místě plnění. Provádění kontrol a jejich výsledky (s uvedením příp. škod či ztrát) budou
    zaznamenávány do deníku spolu se jménem pracovníka zhotovitele, který kontrolu
    prováděl.

                                                        3
9. Objednatel je oprávněn kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel provádí dílo v
    rozporu se svými povinnostmi, je objednatel oprávněn dožadovat se toho, aby zhotovitel
    odstranil vady vzniklé vadným prováděním a dílo prováděl řádným způsobem. Zhotovitel
    je povinen tak učinit v přiměřené lhůtě mu k tomu poskytnuté objednatelem.

10. K jednání ve věcech technických souvisejících s předmětným dílem objednatel pověřuje

Ing. Helena Volfová (     ).

11. Zhotovitel nebude dílo provádět v období velikonoc roku 2017 tj. od 14. 4. 2017 do 17.
    4. 2017. Smluvní strany si sjednávají, že zhotovitel je oprávněn prodloužit dokončení díla
    o 4 dny, tj. o období velikonoc roku 2017.

V. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

1. Zhotovitel poskytuje na provedené práce záruku v délce 1 měsíce za níže uvedených
    záručních podmínek:

a) Zhotovitel ručí za veškeré vlastní provedené práce a kvalitu použitého materiálu. Dále
odpovídá za dodržení správného technologického postupu a za splnění dalších podmínek
dohodnutých touto smlouvou.

2. Zhotovitel neposkytuje záruku, bude-li poškození udržovaných ploch způsobeno zásahem

   třetích osob, spočívajícím především:
         v mechanickém poničení zeleně a mobiliáře,
         v poškození zeleně a mobiliáře agresivními látkami
         v poškození způsobeného vyšší mocí (kroupy, blesk, živelná pohroma, požár,

            mráz atd),
         v poškození způsobeného vandalismem nebo krádeží třetími osobami.

VI. UJEDNÁNÍ O SMLUVNÍ POKUTĚ A NÁHRADA ŠKODY

1. Pro případy neplnění závazků vyplývajících z této smlouvy smluvní strany sjednávají tyto
    smluvní pokuty:

a) Za neodstranění nedostatků v kvalitě a rozsahu prováděné údržby ve smyslu čl. IV.
odst. 4 této smlouvy ani v termínu stanoveném objednatelem, bude objednatelem
zhotoviteli účtována smluvní pokuta ve výši 10.000,- Kč (slovy: desettisíckorun českých)
za každý zjištěný a neodstraněný nedostatek.

b) Za porušení povinností stanovených právními předpisy nebo technickými normami čl.
IV. odst. 1, a to ve výši 5.000,- Kč (slovy: pěttisíckorun českých) za každý zjištěný případ.

c) Za nedodržení povinností uvedených v čl. IV. odst. 6 (nakládání s odpady v souladu se
zákonem, schválení způsobu nakládání s odpady, dokladování přesného způsobu
provedené likvidace), čl. IV. odst. 7 (proškolení zaměstnanců, jejich vybavení ochrannými
pomůckami) nebo čl. IV. odst. 8 (kontrola místa plnění, oznamování objednateli) této
smlouvy, a to ve výši 30.000,- Kč (slovy: třicettisíckorun českých) za každý zjištěný případ.

                       4
     d) Za nedodržení povinností uvedených čl. IV. odst. 5 (udržování pojištění odpovědnosti
     za škodu) této smlouvy, a to ve výši 10.000,- Kč (slovy: desettisíckorun českých) za každý
     zjištěný případ.

     e) Za porušení povinnosti stanovené v čl. IV. odst. 3 (provádění díla kvalifikovanými
     osobami) této smlouvy, a to ve výši 5.000,- Kč (slovy: pěttisíckorun českých) za každý
     zjištěný případ.

     f) Zjistí-li objednatel, že zhotovitel fakturoval práce neprovedené, je zhotovitel povinen
     zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši odpovídající neoprávněně fakturované částce
     spolu s vrácením neoprávněně účtované částky objednateli.
     g) Zhotovitel je povinen smluvní pokuty dle čl. VI. odst. 1 této smlouvy zaplatit
     objednateli do 14 dnů ode dne doručení příslušného platebního dokladu od objednatele,
     pokud nebude dohodnuto jinak. Při prodlení s úhradou smluvní pokuty je zhotovitel
     povinen zaplatit objednateli úrok z prodlení ve výši 0,05% z této smluvní pokuty za každý
     den prodlení.

2. Při prodlení s placením faktury je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení
    ve výši 0,05% z fakturované částky za každý den prodlení.

3. Smluvní pokuta nemá vliv na právo na náhradu škody vzniklé nesplněním smluvních
    povinností a náhrada škody je v plné výši nárokovatelná vedle smluvní pokuty.
    Odstoupení od smlouvy nemá vliv na povinnost k úhradě smluvní pokuty.

4. Objednatel je oprávněn započíst smluvní pokutu proti fakturované práci.

5. Zhotovitel odpovídá za veškeré škody vzniklé v souvislosti s prováděním díla. Dále
    zhotovitel odpovídá za škody vzniklé v důsledku neprovedených nebo nekvalitně
    provedených prací, vyplývajících z povinností zhotovitele stanovených touto smlouvou.
    Zhotovitel je povinen tuto škodu objednateli nahradit uvedením věcí do původního stavu
    nebo poskytnutím přiměřené náhrady.

VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

1. Smluvní strany se pro případ odstoupení od smlouvy dohodly, že ve smyslu § 2002 odst.
     1 občanského zákoníku pokládají za podstatné porušení smlouvy:

          nedodržení závazných právních, technických, odborných, oborových,
              bezpečnostních, požárních nebo hygienických norem ze strany zhotovitele;

          neplnění sjednaného rozsahu činností této smlouvy 2 dny po sobě jdoucí ze strany
              zhotovitele;

          porušení některé z povinností stanovených v čl. IV. odst. 3 a 4 této smlouvy ze
              strany zhotovitele;

          zahájení insolvenčního řízení se zhotovitelem a vydání rozhodnutí o úpadku
              zhotovitele;

          vstup zhotovitele do likvidace;
          prodlení s úhradou svých peněžitých závazků vyplývajících z této smlouvy po

              dobu delší než třicet (30) dnů;
          pozbytí oprávnění vyžadovaného právními předpisy k jedné či více činnostem, k

              jejichž provádění je zhotovitel povinen dle této smlouvy;
          zmaření účelu smlouvy.

                                                         5
2. V ostatních případech se jedná o nepodstatné porušení smlouvy. V případech
    podstatného porušení této smlouvy je smluvní strana oprávněna od této smlouvy
    kdykoliv ihned odstoupit. V případech nepodstatného porušení smlouvy vyzve jedna
    smluvní strana druhou smluvní stranu k odstranění závadného stavu, k němuž stanoví
    druhé smluvní straně lhůtu, která nebude delší než 15 dnů od oznámení takové výzvy.
    Nebude-li závadný stav z nepodstatného porušení smlouvy v této lhůtě odstraněn, je
    oprávněna příslušná smluvní strana odstoupit od této smlouvy.

3. Odstoupení od smlouvy nabývá účinnosti písemným doručením oznámení o odstoupení
    druhé smluvní straně.

VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Smluvní strany se dohodly, že tuto smlouvu lze měnit a doplňovat jen formou písemných
    dodatků, stvrzených oprávněnými zástupci obou smluvních stran.

2. Veškerá ostatní ujednání či jednostranná sdělení, než která jsou uvedena v předchozím
    odstavci (např. o zajištění a utvrzení dluhů, pokynech, požadavcích, příkazech), musí být
    uskutečněna písemně, jinak jsou neplatná, dovolá-li se toho druhá ze smluvních stran,
    vůči níž úkon zakládá povinnost, a to i v případech, kdy tak zákon nevyžaduje.

3. Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel je na základě ust. § 2 odst. 1 a ust. § 4 zák. č.
    106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů, subjektem povinným poskytovat na žádost
    třetí osoby informace vztahující se k působnosti objednatele. Zhotovitel tímto uděluje
    objednateli souhlas k tomu, aby veškeré informace obsažené v této smlouvě byly
    poskytnuty třetím osobám na jejich žádost.

4. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.

5. Pokud by se některé ustanovení této smlouvy ukázalo jako zcela nebo zčásti právně
    neúčinné, není tímto dotčena platnost ostatních ujednání. V takovém případě je třeba
    smlouvu vykládat (provádět) dle jejího obsahu (účelu).

6. Smlouva se vyhotovuje v pěti stejnopisech. Objednatel obdrží tři stejnopisy a zhotovitel
    dva stejnopisy smlouvy.

7. Tato smlouva bude v plném rozsahu uveřejněna v informačním systému registru smluv
    na Portále veřejné správy dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv.

8. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami.
    Tato smlouva byla odsouhlasena usnesením Rady města Bílina č. 341 ze dne 04. 04. 2017.

9. Smluvní strany dále prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly, že byla
    uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle, určitě, vážně a
    srozumitelně, nikoli v tísni nebo za jinak nápadně jednostranně nevýhodných podmínek.
    Autentičnost této smlouvy potvrzují svými podpisy.

                                                        6
V Bílině, dne          V Bílině, dne
Město Bílina           Ekodendra s.r.o.

__________________     _________________________
Oldřich Bubeníček,     Jitka Šídová,
starosta města         jednatelka společnosti

                    7
Příloha č. 1 - Lokalizace pozemků pro údržbu zeleně

Přesné vymezení místa plnění je dáno mapovými podklady udržovaných pozemků a výčtem pozemků
určených k údržbě

       parcela     plocha v m2
       937/41          6826
       937/33           155
       937/34           143
       937/40           551
       937/42           160
       937/57           103
       937/55           345
       937/58           83
       937/51           219
       937/32          2899
       937/45          1535
       937/69           212
       937/44           673
       937/38           899
        937/1          3372
       937/59           237
       1083/1           209
       1630/2          2493
       1629/1           336
       1630/1          4144
       1630/2         14419
       1636/1         43495
      1636/36          2410
      1636/12          2478
      1636/95          4414
      1636/313         1073
      1636/94         27118
       1674/5         92537
      1636/12           840
       1195/1           888
       1435/1          1839
        1233            194
       1304/1          1318
       1194/1          1087
      1194/26          5418
      1194/27           673
        1174            403
Celkem
                   226.198

                8
Příloha č. 2 - Schématická mapa udržovaných ploch (označených modrou barvou)
                                                             9