Textová podoba smlouvy Smlouva č. 18840087: smlouva o poskytnutí dotace: Dotační smlouva za rok 2021 v rámci

Příloha Smlouva č.DOT_82_04_001554_2021-Text smlouvy (veřejná kopie)(veřejná kopie)[CES].pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        »  Evropská unie                                         PRA
      ♦• * *    Evropský sociální fond                                PRA GUE
                Operační program Zaměstnanost                         PRA
                                                                      PRA

                                                                      HMPXPHMH33K

                           Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí dotace
                                       DOT/82/04/001554/2021

                                        uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku
 podle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, ve zrtěnipozdějších předpisu,
zákona č. 89/2012 Sb., ohčunskv zákoník, ve zněni pozdějších předpisu a zákona č. 500/2000 Sh., správní řád,

                                                  ve zněnipozdějších předpisu

                                               Smluvní strany:

Hlavní město Praha         Mariánské nám. č. 2. 110 01 Praha I
sc sídlem:                                              po\éřenou řízením odboru sociálních věcí Magistrátu
zastoupené:
                           hlavniho města Prahy
IČO                        00064581
bankovní spojeni:          PPF banka a s.
číslo účtu:
(dále jen „poskytovatel*)

a

Centrum služeb pro rodinu a dítě a dětský domov Charlotty Masarykové

sc sídlem:                 U Včclv 176. 156 00 Praha 5 - Zbraslav

zastoupená:                                         statutárním zástupcem - ředitelkou příspěvkové

                           organizace

ICO:                       00874957

bankovní spojeni:          Moneta Moncv Bank. a s.

číslo učtu:

(dále jen „příjemce”)

                                                Článek I
                                       Předmět a účel smlouvy

I. Předmětem této smlouvy jc poskytnuti finančních prostředku na základě žádosti o poskytnuti dotace ze dne
     8.11.2021 v rámci realizace projektu „Transformace systému péče o Pražany, kteří potřebuji intenzívni
     podporu a byli umisťováni do zařízeni mimo HMP. včetně posílení kapacit péče v lil. m. Praze”
     č. C'Z.03.2.63/0.0/0.0/15 008/0015662«. spolufinancovaného v rámci projektu Operačního programu
     Zaměstnanost.

2. Finanční prostředky jsou poskytovány formou dotace, tj. účelově vázaných finančních prostředku určených
     na neinvestiční náklady (výdaje), které jsou uvedené v příloze č. I této smlouvy (dále jen „dotace”).
• * .  Evropská unie

       Evropský sociální fond

       Operační program Zaměstnanost

                                                           4HMPXPHMH33

                                          Článek II
                               Výše finančních prostředků

I Dotace se poskytuje ve výši 574 ()()() Kč (slovy pět set sedmdesát čtyři tisíc korun českých) dle rozpisu
    uvedeného v příloze č. I této smlouvy a dále v žádosti o poskytnuti dotace ze dne 8.11. 2021.

Finanční prostředky jsou poskytovány z projektu ..Transformace systému péče o Pražany , kteři potřebuji
intenzivní podporu a byli umisťováni do zařízeni mimo HMP. včetně posílení kapacit péče v hl. m. Praze"
č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_0<)8/0() 15662 (dále jen „Projekt**) financovaného na základě Rozhodnuti
o poskytnuti dotace č. OPZ/2.2/008/15662 z Evropského sociálního fondu prostředních im Operačního
programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ**) a ze spoluúčasti příjemce, tedy hlavního města Prahy.

Rozpad zdrojů financování Projektu dle Výzvy OPZ - EU 50 %. státní rozpočet 45 %. HMP 5 %. Celkový
objem této dotace je kry t finančními prostředky prostřednictvím rozpočtu posky tovatele.

2. Dotaci je možné použít na náklady (výdaje) vzniklé od I. II. 2021 do 31. 12. 2021 a uhrazené od I. II. 2021
     do 31. I. 2022 za podmínek stanovených v této smlouvě, přičemž účelu dotace stanoveného v čl. I smlouvy
     je příjemce povinen dosáhnout do 31. 12. 2021.

3. Dotace bude posky tnuta rozpočtovým opatřením zřizovatele.

                                                             Článek III
                                        Podmínky poskytnuti finančních prostředků

1. Příjemce dotaci přijímá a zavazuje se ji využit v souladu cíli projektu a ustanoveními obecné závazných
     předpisů.

2. Příjemce dotace je povinen a zavazuje sc:

a) vy užit prostředky hospodárně, efektivně a účelně: účetně je vy kazovat v souladu sc zákonem č. 563/1991
    Sb.. o účetnictví, ve zněni pozdějších předpisů (dále jen „zákon o účetnictví**), čerpat prostředky dotace
    v souladu s ostatními obecně platnými předpisy, se smlouvou/dodatkem ke smlouvě o poskytnuti dotace.
    Pravidly OPZ;

b) postupovat v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb.. o zadáváni veřejných zakázek, ve zněni pozdějších
     předpisu (dále jen „zákon o ZVZW). dojdc-h naplněni stanovených podmínek, zejména pak stanovených
     v $ 4 odst. 2 zákona ZVZ;

e) uvést ve svých vnitřních směrnicích či interně závazných dokumentech povinnost uchovávat veškeré
     dokumenty související s realizací účelu Žádosti po dobu alespoň 10 let od ukončeni účelu, přičemž tato
     Hnita začíná běžet I. ledna následujícího kalendářního roku poté. co byla ukončena smlouva o poskytnuti
     dotace. Doklady'jako prvek prukaznosti musí zaručovat trvanlivost dokladu (musí být čitelné po celou
     dobu archivace);

d) dodržet podmínku, že výkon jakékoli práce jednoho zaměstnance v případných uzavřených pracovních
     poměrech i dohodách o provedeni práce i dohodách o pracovní činnosti v rámci účelu Žádosti muže být
     maximálně do 1.0 celého úvazku dohromady u jednoho příjemce zapojeného do Projektu.
• * .  Evropská unie

       Evropský sociální fond

       Operační program Zaměstnanost

                                                                                                        V1HMPXPHMH33K

      Do celkových plánovaných přepočtených úvazku uvedených na příslušný kalendářní rok spadají
     zamčstnanci pracující na pracovní smlouvy, dohody o pracovní činnosti a dohody o provedeni práce:

e) provádět informační a komunikační opatření Projektu v souladu s pravidly uvedenými v Obecné části
     pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ dostupnými na webových stránkách vwwv .esfcr.cz (např.
     uvádět povinná loga EU a OPZ). Dále je příjemce povinen užívat název Projektu na všech dokumentech
     souvisejících s Projektem:

0 vést čerpání dotace v účetnictví nebo v daňové e\ idenci odděleně, tzn. účtovat odděleně na samostatných
     analytických účtech nákladu, nebo vést poskytnutou dotaci odděleně v účetnictví formou samostatných
     středisek, popř. vést samostatný ..peněžní deník" pro přidělenou dotaci. Příjemce zabezpečí, aby účetní
     transakce související s Projektem, resp. účelem dotace, byly odděleně identifikovatelné od ostatních
     účetních transakci s Projektem nesouvisejících. Příjemce je povinen vést účetnictví, popř. daňovou
     ev idenci řádné v souladu s platnými právními předpisy. Výdaj musí být ze strany příjemce skutečně
     zaplacen, tj. úhrada musí být doložena bankovními výpisy či výdajovými pokladními doklady Příjemce
     je povinen jednotlivé originály účetních dokladu označovat tak, aby bylo zřejmé, že se jedná o náklad
     (výdaj) hrazený z posky tnuté dotace (v připadě. že finanční částka uvedená na dokladu nem hrazena
     z dotace v plné výši.je nutné uvést, jak vy soká finanční částkaje z prostředku dotace hrazena). Originály
     účetních dokladu budou označeny názvem a číslem smlouvy a číslem projektu; náležitosti účetního
     dokladu jsou stanoveny zákonem o účetnictví. Daňové doklady používané pro prokazováni způsobilosti
     musí splňovat náležitosti daňových dokladu stanovených zákonem č. 235/2004 Sb.. o dani z přidané
     hodnoty, ve znění pozdějších předpisu. Příjemce dotace je povinen jednotlivé originály účetních dokladu
     označovat tak. aby bylo zřejmé, že se jedná o náklad (výdaj) hrazený z posky tnuté dotace (v případě, že
      finanční částka uv edená na dokladu není hrazena z dotace v plné výši.je nutné uvést,jak v y soká finanční
     částka je z prostředku dotace hrazena). Originály účetních dokladu budou označeny číslem projektu,
     případně příjemce uvede ve svých vnitřních směrnicích jednotné označování originálu účetních dokladu,
     které prokáže vazbu mezi účetním dokladem a Projektem. Příjemce je dále povinen prokázat přímou
     vazbu mezi vy naložením způsobilého výdaje a Projektem Výdaje/náklady by měly korespondovat
     s obvyklými cenami požadovanými za obdobná plněni v daném čase a místě a zároveň by měly být
     přiměřené k dosaženi čile Projektu Náklady se musi týkat doby realizace Projektu, toto musi být u výdajů
     prokazovaných v režimu skutečně prokazovaných výdajů ověřitelné. Datum vzniku nákladu, které je
     uv edeno na příslušném účetním dokladu, musi spadat do období 1.11. 2021 - 31. 12. 2021;

g) respektov at, že zálohová faktura se nepov ažuje za podklad k závěrečnému vy účtováni:
h) na základě výzvy HMP a všech opráv něných subjektu bezodkladné písemně poskytnout požadované

     upřesňující informace související s realizaci aktiv ity Projektu;
i) na základě výzv v HMP zaslat přehled o čerpání dotace a požadované podklady k čerpáni dotace;
j) písemné požádat o případné změny v podané Žádosti (dále jen ..Žádost") týkající se rozpočtu v rámci

      roku písemné požádat odbor sociálních věci (dále jen ..odbor SOV") na předepsaném fo mi ulán
     v nejbližším možném terminu. Změnu rozpočtu a změnu v čerpáni na jednotlivých položkách rozpočtu
     muže příjemce realizovat pouze na základě písemného souhlasu odbom SOV:
k) písemně informovat o veškerých dalších změnách údajů uváděných v předložené na předepsaném
     formuláři odbor SOV nejpozději do 14 dnu odjejich vzniku a projednat případné další změny s odborem
     SOV;
l) vrátit poskytovateli dotaci/alikvotní část dotace bez zbytečného odkladu v případě nerealizování
    projektové aktivity . Příjemce je povinen bez zbytečného odkladu oznámit poskytovateli nenaplnění
• * .  Evropská unie

       Evropský sociální fond

       Operační program Zaměstnanost

                                                                                                            MHMPXPHMH33 K

         kapacity dle přílohy č. I ke smlouvě a Pověřeni. V případě nenaplněni kapacity dle předchozí věty je
         příjemce povinen vrátit, či převést dotaci v jednotlivých měsících, ve kterých nebylo prokazatelně
         dosáhnuto základních kapacit o cenovou hladinu za počet úvazku nenaplněné kapacity ve srovnáni
         scénovou hladinou aktuální v době podaného oznámeni. Dále je příjemce povinen vrátit poskytovateli
         dotace/alikvotni část dotace bez zbytečného odkladu v připadČ použiti dotace v rozporu s právními
         předpisy, se smlouvou/dodatkem ke smlouvě nebo s právními předpisy EU. dále v případě, že údaje, na
         jejichž základě byla dotace poskytnuta, byly neúplné a nepravdivé. Uvedenéje příjemce povinen vrátit ne
         však později než 31. 1. 2022 na účet HMP č. 110007-5157998/6000. specifický symbol: 11110.
         a variabilním symbolem, se kterým byla dotace vy placena: 111101554. Tzn. symbol se skládá z: interního
         č. projektu: 11110. čísla Smlouvy ,.1554". ke kterému se vráceni dotace vztahuje;**
    m) dotaci vyúčtovat na závazném formuláři a vyúčtování doručit nejpozději do 31. 1.2022;
    n) \ rátit nevyčerpané finanční prostředky je na účet HMP č. 110007-5157998/6000. specifický symbol:
          11110. a variabilním sy mbolem, se který m by la dotace vy placena: 111101554. Tzn. symbol se skládá
         z: interního č. projektu: 11110. čísla Smlouvy ..1554". ke kterému se vraceni dotace vztahuje,
         do 31. I. 2022;
    o) uhradit poskytovateli veškeré sankce uložené mu ze strany státních orgánu v důsledků porušeni povinností
         poskytovatele jako příjemce dotace, pokud byly způsobeny porušením povinnosti příjemce;
    p) za účelem ověření plněni povinnosti vyplývajících z této smlouvy posky tnout veškeré doklady vážící se
         k realizaci předmětu a účelu této smlouvy, umožnit průběžné ověřování údajů o realizaci předmětu a účelu
         této smlouvy;
    q) akceptovat rozpočet dotace předaný při podpisu této \ eřejnoprávni smlouvy, který muže být měněn pouze
         na základě písemného souhlasu posky tovatele.

3. Je-li příjemce právnická osoba a v době účinnosti této smlouvy dojde k její přeměně nebo zrušeni s likvidací
     ve smyslu § 10a odst. 5 pisrn. k) zákona č. 250/2000 Sb.. o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu,
     ve zněni pozdějších předpisu (dálejen „zákon č. 250/2000 Sb.“).je příjemce povinen:

     a) v případě přeměny poskytov atele písemně informovat o chystané přeměně právnické osoby a poskytnout
           mu veškerou související právní i ekonomickou dokumentaci a na vyžádáni poskytovatele doplnit jím
           požadované další informace vztahující se k chystané přeměně. Pokud by v důsledků zamýšlené přeměny
           mělo dojit k zániku příjemce, pak je příjemce pov inen před učiněním právně závazného jednáni
           vedoucího k takové přeměně právnické osoby ukončit čerpání dotace a vrátit nev yčerpanou část dotace
           poskytovateli;

     b) v případě likvidace informovat poskytovatele nejpozději 5 dm před tím. než dojde kjeho zrušeni
           s likvidací, nejedná-li se o rozhodnuti soudu, o chystaném zrušení s likv idaci a v takovém případě je
           povinen ukončit okamžitě čerpání dotace poskytnutého dle této smlouvy vrátit nevyčerpanou část dotace
           ještě před rozhodnutím o zrušeni s likv idaci poskytovateli.
• * .  Evropská unie

       Evropský sociální fond

       Operační program Zaměstnanost

                                                                                                                       MHMPXPHMH33

                                                             Článek IV
                                                        Kontrola a sankce

1. Použiti dotace podléhá veřejnosprňvni kontrole (dále jen „kontrola**) podle zákona ě. 320/2001 Sb..
     o finanční kontrole ve veřejné správě a o zrněné některých zákonu (zákon o finanční kontrole). Příjemce
     dotaceje povinen umožnit poskytovateli dotace a všem oprávněným subjektům kontrolu, poskytnout k tomuto
     účelu součinnost a veškerou potřebnou dokumentaci, včetně finančních a statistických výkazu, hlášeni
     a zpráv, a umožnit kontrolu originálních účetních písemností, vztahujících se k účtováni dotace a poskytnout
     kontrolním orgánům veškerou možnou součinnost.

2. Poruši-li příjemce povinnosti vyplývající mu z právních předpisu a této smlouvy, dopustí se ponišení
     rozpočtové kázně dle § 22 zákona č. 250/2000 Sb

3. V případě prodleni s odvodem je příjemce povinen uhradit poskytovateli penále dle ustanoveni $ 22 zákona
     č. 250/2000 Sb., a to na účet HMP č. 110007-5157998/6000. specifický symbol: 11110, a variabilním
     symbolem, se kterým byla dotace vyplacena: 11 1101554. Tzn. symbol se skládá z: interního č. projektu:
     11110, čisla Smlouvy ..1554", ke kterému se vráceni dotace vztahuje.

4. Za podmínky, jejichž porušeni bude považováno za méně závažná porušeni povinnosti vyplývajících z této
     smlouvy, za která se uloži nižši odvod za porušeni rozpočtové kázně ve smyslu $ l()a odst. 6 ve vazbě
     na ustanovení 22 odst. 6 zákona č. 250/2000 Sb.. se považuje:
     a) opožděné dodáni vyúčtováni dle čl. III. odst. 2 pism. m) této smlouvy, a to nejvýše o 14 dni. v tomto
          případě odvod za porušeni rozpočtové kázně činí 2 % z poskytnuté dotace:

                                                              Článek V
                                                      Závěrečná ustanovení

1. Poskytovatel je oprávněn tuto smlouvu vy povědět bez uvedení důvodů. Výpověď musí být písemná a musí
     být doručena příjemci. Výpovědní doba činí 30 kalendářních dní a počíná běžet dnem doručení příjemci
     Příjemce je povinen nejpozději do uplynutí výpovědní doby vrátit poskytovateli nevyčerpanou část dotace.

2. Obě smluvní sírany shodně prohlašuji, že Lato smlouya byla uzav řena po vzájemném projednáni, podle jejich
     pravé a svobodné vůle. určité, vážně a srozumitelné v souladu se zákonem a nepřiči se dobrým mravům.

3. Smluvní strany výslovně souhlasí stim. aby tato smlouva byla uvedena v Centrální evidenci smluv (CES)
     vedené poskytovatelem, která je veřejně přístupná a která obsahuje údaje o smluvních stranách. Číselné
     označeni této smlouvy, datum jejího podpisu a text této smlouvy.

4. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažuji za obchodní tajemství ve smyslu
     § 504 zákona č. 89/2012 Sb.. občanský zákoník, ve zněni pozdějších předpisu, a uděluji svoleni k jejich užití
     a zveřejněni bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek.

5. V souladu s $ 43 odst. I zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve zněni pozdějších předpisu, tímto
     poskytoyatel potvrzuje, že uzavřeni této smlouvy schválilo Zastupitelstvo hl ín. Prahy usnesením 32/30
     ze dne 16. 12.2021.

6. Smluvní strany dohody výslovně sjednávají, že uveřejněni této smlouvy v registru smluv dle zákona
     č. 340/2015 Sb.. o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňováni těchto smluv a o registru
     smluv (zákon o registru smluv), ve zněni pozdějších předpisu, zajisti posky tovatel.

7. Změny a doplňky1 této smlouvy mohou by t provedeny pouze formou písemných dodatku k této smlouvě
     podcpsaných oběma smluvními stranami.
• * .  Evropská unie

       Evropský sociální fond

       Operační program Zaměstnanost

                                                                                                                       MHM WPHMH33K

8. Tálo smlouva je vyhotovena ve čtyřech autorizovaných stejnopisech, z nichž poskvlovatel obdrží
     Iři stejnopisy a příjemce jeden stejnopis.

9. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejiho podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejněni
     dodatku v registru smluv.

V Praze dne

(za poskytovatele)                    (za příjemce)
     *  Evropská unie                                               PRA HA
* • *   Evropský sociální fond                                      PRA GUE
        Operační program Zaměstnanost                               PRA GA

                                                                    iV HMPXPHMH33K

                                Příloha č. 1 Veřejnoprávní smlouvy o poskytnuti dotace DOT/82/04/001554/2021

Celková výše poskytnutých finančních prostředku - dotace pro Centrum služeb pro rodinu a dítě a dětský domov
Charlotty Masarykové: 574 000 Kč

Vymezeni účelu poskytnutých finančních prostředků:

c Typ nákladu  Typ nákladu             Popis položky      Jednotka  Počet     Cena       Odvody               Celkem   CELKEM
c               specifikace                                                              33,80 %
                                                       mcsic                                                                       14 500
Cu                                                     mésic                                                                        29 000
                                                       ks                                                                        500 000
1 provozní     Nájem, služby  bvt 2 (DOZP)                                 1  14 500                           14 500
2 pro\ ozm     Nájem, službv                           hodina                                                                      30 908
3 vybaveni                    byl 3 (nizkoprahoxý byt                      2  14 500                           14 500                 -408
                              pro rodiče s dětmi)                                                             250 000
4 osobni                      vybaveni bytu                                2 250 000                                             574 000

                              extcmi odborná podpora                70              330  112                  442
                              odbornici na DPČ (4
                              odbornici)
                              zaokrouhlení
       Evropská unie                                                       HA

       Evropský sociální fond

       Operační program Zaměstnanost

                                                                                            MHMPXPHMH33K
       Příloha č. 2 Veřejnoprávní smlouvy o poskytnutí dotace DOT/82/04/001554/2021

MONITOROVACÍ LIST PODPOŘENÉ OSOBY

 Identifikace projektu
 Registrační číslo projektu
 Název projektu

Příjemce podpory (název)

Základní údaje o podpořené osobě

Jméno a příjmení

Datum narozeni

Místo trvalého    Ulice                                     Číslo popisné
pobytu            Město                                     PSČ
                                                            Telefon
Email

1. Údaje zaznamenávané nejpozdéji před ukončením účasti osoby v projektu

Stav je zjišťován k datu zahájeni účasti osoby v projektu.

Podle pohlaví                □ muži
Podpořená osoba může patřit  □ ženy
pouze do jedné z vymezených
skupin.                      □ zaměstnanci,
                                  • včetně žen na mateřské dovolené, které byly před nástupem
Podle postavení na trhu                této dovolené zaměstnány

práce                        □ osoby samostatně výdělečně činné,
Podpořená osoba může patřit       • včetně žen na mateřské dovolené, které byly před nástupem
pouze do jedné z vymezených            této dovolené osobami samostatné výdělečné činnými
skupin.
V případě souběhu se uvádí   □ osoby na rodičovské dovolené, které byly před nástupem této
převažující charaktenstika   dovolené zaměstnány nebo samostatné výdělečně činné
                             □ dlouhodobé nezaměstnaní,1 registrováni na Úřadu práce ČR
                             □ nezaměstnaní - ostatní, registrováni na Úřadu práce ČR
                             □ neaktivní osoby,2 které nejsou v procesu vzděláváni nebo
                             odborné přípravy,

                                  • včetně matek na mateřské dovolené a osob na rodičovské
                                       dovolené, které nebyly před nástupem této dovolené ani
                                       zaměstnány, ani nepatřily mezi osoby samostatné výdélečné
                                       činné

                                  • včetně osob pobírajících invalidní důchod a osob
                                        pobírajících starobní důchod, které nepatři ani do kategorie
                                       zaměstnanci, ani do kategorie osob samostatně výdélečné
                                       činných a nejsou registrované na Úřadu práce ČR

                             □ neaktivní osoby3 - ostatní

1 Osoby mladší 25 lei sc považuji /a dlouhodobě nezaměstnané, pokud jejich nezaměstnanost trvá více než 6 měsíců nepřetržitě;
ostatní osobyjsou dlouhodobě nezaměstnaně, pokudjejich nezaměstnanost trvá nepřetržitě děle než 12 měsicii.
•' (>soba je považovaná za neaktivní, když není zaměstnaná (včetně OSVČ), ani registrovaná na Úřadu práceČR (jako uchazeč o
zaměstnáni).
' Osobaje ostím považovaná za neaktivní, když není zaměstnaná (včetně OSVČ), ani registrovaná nu Hřadu práce ČR (jako uchazeč
o zaměstnání).
Evropská unie                                                                HA

Evropský sociální fond

Operační program Zaměstnanost

                                                                             MHMPXPHMH33K

Podle nejvyššího                  □ bez vzdělání4 a jinde neuvedené5
dosaženého vzdělání               □ 1. slupeň základní školy nebo 2. stupeň základní školy či 1. - 4.
                                  ročník 8letých gymnázií či konzervatoře anebo 1.-2. ročník 6letých
Podpořená osoba musí palní do     gymnázií, tj. osoby s primárním (ISCED 1) nebo nižším sekundárním
jedné z vymezených skupin         (ISCED 2)6 vzděláním
                                  □ středoškolské, maturita či vyučeni anebo pomaturitní studium, tj.
                                  osoby s vyšším sekundárním (ISCED 3) nebo postsekundárnim
                                  (ISCED 4)7 vzděláním
                                  □ vyšší odborné, bakalářské, magisterské, doktorské studium, tj.
                                  osoby s terciárním (ISCED 5 až 8)B vzděláním

Podle typu znevýhodnění**         □ migranti; osoby, které jsou původem cizina; menšiny (včetně
                                  marginalizovaných společenství jako jsou Romové)9
Podpořená osoba muže patřit do    □ osoby se zdravotním postižením'0
vlče vymezených skupin (přip do   □ osoby s jiným znevýhodněním11
žádné).

Podle přístupu k bydlení          □ osoby bez přístřeší nebo osoby vyloučené z přístupu k bydlení,:

Podpořená osoba patří či nepatři

do vymezené skupiny.

Podle sektoru ekonomiky,          □ osoby působící v neziskovém sektoru
v némž je osoba                   □ osoby působící v podnikatelském sektoru
ekonomicky aktivní                □ osoby působící ve veřejném sektoru

Vyplňuji pouze osoby
zaméstnané a OSVČ
Podpořená osoba může patřit
pouze do jedné z vymezených
skupin.
V případě působení v různých
sektorech se vybírá ten, který
převažuje.__________________

1 Osoby s nedokončeny ni I stupněm základní školy. Tyto osoby jsou v případě členěni podle typu znevýhodněni

považovány za ..osoby s jiným znevýhodněním".

- ISCED 9 - vzděláni jinde neuvedené
*' „ISCED I 2“ pokrývá nedokončené základní vzděláni až střední vzděláni bez maturity i výučního listu praktickéjednoleté.
’ „ISCED 3 4" pokrývá střední \/dčláni bc/. muturity i výučního listu praktické dvouleté až pomaturitní a nástavbové studium
s „ISCED 5 8" pokrývá vyžil odborné v/dčhuií ož vysokoškolské doktorské v/délóni (včetně v/dčluni uvedeným stupilám
odpovídajícího).

“Cizinci /jjíci na území ČR (s i bez povolení k trvalému pobytu); účastníci, kteří pocházejí z. území mimo ČR. náleží do
učkteré z menšin či potřebuji speciální pomoc na trhu práce kvůli jazyku či jiným kulturním problémům. V ČR jsou národnostní
menšiny uvedeny výčtem v článku 3 statutu Rady vlády pro národnnstni menšiny. (Jedná sc o celkem 14 menšin; bčloruskou.
bulharskou, chorvatskou, maďarskou, německou. polskou, romskou, msinskou. ruskou, řeckou, slovenskou, srbskou, ukrajinskou,
vietnamskou).
 10 Do kategorie osob se zdravotním postižením patří v souladu s § 67 zákona č. 435/2004 5b. fyzické osoby, které Jsou orgánem
 sociálního zabezpečeni uznány a) invalidními ve třetím stupni), b) invalidními v prvním nebo druhém stupni, c) zdravotně
 znevýhodněnými. Do této kategorie patři také fyzické osoby, které byly uznány Úřadem práce ČR zdravotně znevýhodněnými, a
 rozhodnuti nepozbylo platnosti. V případě projektů týkajících se škol a školských zařízeni se nad rámec výše uvedeného zdravotně
 postiženými účastníky rozumí také děti, žáci astudentise zdravotním postižením dle § 16 zákona č. 561/2004 a vyhlášky č, 73/2005,
 kteří potřebuji speciální pomoc při vzděláváni kvůli svému znevýhodněni.

"Jedná sc o osoby s jiným znevýhodněním. klen* kvůli svému znevý liodněni ěeli sociální mil vyloučeni (napr

osoby po vý konu trestu, osoby ohrožené závislosti, osoby s nedokončeným I. stupněm základní školy ald).
,r Jedná sc o osoby, jejichž bydleni je nejisté nebo neodpovídá standardům bydlení v daném prostředí .Dv.oyad.ut.pu»žomírvrya.o6n,d..í,4,\ pvoy*Dsul.aežt.díuv.nma,.ínhío.                                                6.4
                                                                                                       osobou
                                                                                                    v rámci 6.4

Ambulantní služby (mimo podpory zdraví, včetně duševního)

Ambulantními službami se rozumí služby, za kterými osoba dochází nebo je doprovázena nebo
doprav ována do zařízeni sociálních služeb a součásti služby noni ubytov áni.17
Dále se ambulantními službami rozumí služby prováděné komunitním sociálním pracovníkem (mimo
sociální služby poskytované dle zákona č. 108/2006 Sb.. o sociálních službách), za kterými osoba
dochází.
Číselník specifikace nepřebírá detailní členěni služeb dle zákona č. 108/2006 Sb.. o sociálních službách,
ale vymezuje 4 základní kategorie ambulantních služeb dle zákona. I kategorii služeb mimo režim
zákona (plus doplňkové obsahuje položku ..jiné").
Nepatří sem přímá podpora zdrav i klienta.

  Viz $ 33 odst 3 zákona č. 108/2006 Sb.. o sociálních službách.
Evropská unie                                                                  PRA
                                                                               PRA
Evropský sociální fond

Operační program Zaměstnanost                                                  PRA

                                                           MHMPXPHMH33K

V rámci typu podpor> „ambulantní služb) (mimo podpory zdrávi, včetně duševního)*1 vybírá příjemce
při zápisu záznamu z následujícího číselníku pro specifikaci:

             Číselník specifikace                Jednotka pro záznam rozsahu podpory
                                                                 Hodina (60 minut)
                     S.l                                         Hodina (60 minut)
                                                                 Hodina (60 minut)
Využití sociální rehabilitace, sociálně
 terapeutické dílny, centra denních                              Hodina (60 minut)
   služeb pro tělesně postižené nebo
            služeb následné pece
                          8.2
    Poskvtnuté sociální poradenství

                     8.3

Využiti sociálně aktivizačnich služeb
pro osoby se zdravotním postižením

                     8.6

                         Jiné
    Položka Jiné se vybírá pouze pro
    záznamy, které nelze zařadil pod
    žádnou jinou specifikaci podpory
uvedenou v číselníku a není určena pro

               souhrnné záznamy

Typ podpory základních činnosti sociální služby

Typ podpory 3.5.3.S Ambulantní služby (mimo podpory zdraví, včetně duševního)

Specifikace 8.1
Využiti sociální rehabilitace, sociálně ternpeutické dílny, centra denních služeb pro tělesně postižené
nebo služeb následné péče_____________________________________________________________________

                       Datum    Stručný popis podpory 8.1        Počet                   Podpis
 Datum od                                                   hodin práce               pracovníka
 využívání posledního                                      s podpořenou

                     využíváni                                  osobou
podpory 8.1 podpory 8.1                                      v rámci 8.1
       Evropská unie

       Evropský sociální fond

* . •  Operační program Zaměstnanost

                                                                          MHMPXPHMH33K

Specifikace 8.2                             Stručný popis podpory 8.2          Počet      Podpis
Poskytnuté sociální poradenství                                            hodin práce  pracovníka
                                                                          s podpořenou
 Datum od I "‘"'“'l
 využ.í.va.n.í poslewd. ní.ho.                                                osobou
                                                                           v rámci 8.2
   H 07 využívaní

Specifikace 8.3
Využiti sociálně nktivizaČnich služeb pro osoby se zdravotním postižením

Datum od "íT"                               Stručný popis podpory 8.3          Počet       Podpis
                                                                           hodin práce  pracovníka
v*y.už.í.va.ns.í , pvoysulež«dívn.aí.hn.oí                                s podpořenou

                                                                              osobou
                                                                           v rámci 8.3
       Evropská unie                                                                         PRA
                                                                                             PRA
       Evropský sociální fond                                                                PRA

* . •  Operační program Zaměstnanost                                             MHMPXPHMH33K

Specifikace 8.6                                       Stručný popis podpory 8.6       Počet      Podpis
.Jiné                                                                             hodin práce  pracovníka
                                                                                 s podpořenou
 Datum otl "‘"""l
íovyd,upž.oí.rvya.np8.í.6, pvo•ysulež«dívn.aí.hn„.oí                                 osobou
                                                                                  v rámci 8.6

Terénní služby (minio podpory zdraví, včetně duševního)

Terénními službami se rozumí služby, které jsou osobě poskytovány v jejím přirozeném sociálním
prostředí.,x
Číselník specifikace nepřebírá detailní členěni služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
ale vymezuje 3 základní kategorie (plus doplňkové obsahuje položku ..jiné").
Nepatři sem přímá podpora zdraví klienta.

V rámci typu podporv ..ambulantní službv (mimo podporv zdraví, v četně duševního)'* vybírá příjemce
při zápisu záznamu z následujícího číselníku pro specifikaci:

         Číselník specifikace                         Jednotka pro záznam rozsahu podpory
                                                                     Hodina (60 minut)
                      9.2                                            Hodina (60 minut)
Využiti služeb osobního asistenta,

    přip. tlumočníka, průvodce,
pečovatelské služby aj. účastníkem

                projektu
                    9.3

ls Viz § 33 odst 4 zákona č. 108/2006 Sb.. o sociálních službách.
     Evropská unie                                               PRA
                                                                 PRA
     Evropský sociální fond

*.*  Operační program Zaměstnanost                               PRA

  Využili terénní práce, zejm. ve                                        MHMPXPHMH33K
       vyloučených lokalitách                    Hodina (60 minut)
                    9.4
                     Jiné

   Využití Terénní služby (mimo
podpory zdraví, včetně duševního)
 Jiné se vybírá pouze pro záznamy,
které nelze zařadit pod žádnou jinou

  specifikaci podpory uvedenou v
číselníku a neni určena pro souhrnné

                záznam v.

Typ podpory základních činnosti sociální služby

Typ podpory 3.5.3.9 Terénní služby (mimo podpory zdraví, včetně duševního)

Specifikace 9.2
Využiti služeb osobního asistenta, příp. tlumočníka, průvodce, pečovatelské služby aj. účastníkem
projektu

Dnlum od D,a'u“                       Stručný popis podpory 9.2       Počet      Podpis
využívání                                                         hodin práce  pracovníka
to\dpory n9.t2\ vy,užív.a.nqí?                                   s podpořenou

                                                                     osobou
                                                                  v rámci 9.2
             Evropská unie
             Evropský sociální fond
             Operační program Zaměstnanost

                                                                                MHMPXPHMH33K

Specifikace 9.3
Využiti terénní práce, zejm. ve vyloučených lokalitách

 Datum od D.a‘un!                                    Stručný popis podpory 9.3       Počet       Podpis
pvoy*d.upž.oí.rvya.n9...í.3, pvo\ysuleždívna.ínhío.                              hodin práce  pracovníka
                                                                                s podpořenou

                                                                                    osobou
                                                                                 v rámci 9.3

Specifikace 9.4
Jiné

 Datum od       Datum                                Stručný popis podpory 9.4       Počet       Podpis
 využívání   posledního                                                          hodin práce  pracovníka
podpory 9.4   využívání                                                         s podpořenou
             podpory 9.4
                                                                                    osobou
                                                                                 v rámci 9.4