Textová podoba smlouvy Smlouva č. 19003675: ŠKOLNÍ PROJEKT - Ovoce a zelenina do škol

Příloha ODS 504.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        504

BOVYS, s.r.o.

se sídlem: Dědová 40, 539 01 Hlinsko

IČ:  62028626                                 DIČ:   CZ62028626

zastoupená: Mgr. Evou Boháčovou, prokuristou

Obchodní společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové
oddíl C, vložka 7035
dále jen „Dodavatel“

a

základní škola: Základní škola Hanspaulka a Mateřská škola Kohoutek, Praha 6, Sušická 29

se sídlem: Sušická 1000/29, 16000 Praha 6 - Dejvice

zastoupená: Ingr. Marie Pojerová

IČ: 48133787

dále jen „Škola“

uzavřeli tuto

                                          SMLOUVU
                                                   o

                       dodávkách ovoce a zeleniny a výrobků z nich

                                                dále jen „Smlouva“

                                                           I.
                                                Úvodní ustanovení

1. Tato Smlouva se uzavírá v rámci ŠKOLNÍHO PROJEKTU – Ovoce a zelenina do škol podle
    nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2017/40, prováděcího nařízení Komise (EU)
    2017/39 a NV č. 74/2017 Sb. v platném znění.

2. Dodavatel je v rámci školního projektu schváleným žadatelem o podporu, kterému bylo Státním
    zemědělským intervenčním fondem (dále též jen SZIF) přiděleno registrační číslo
    7811/171718/0021.

3. Škola se nachází na území ČR, je zřízena a činná v souladu se zákonem č. 561/2004 Sb. v platném
    znění a je zapsána ve školském rejstříku ČR.

4. Podpora se podle ustanovení § 2 odst. 1 Nařízení vlády č. 74/2017 Sb. v platném znění poskytuje
    na tyto dodávky produktů:
    a) čerstvé ovoce a zelenina, balené čerstvé ovoce a zelenina nebo porcované čerstvé ovoce
         a zelenina, které jsou uvedeny v částech IX a XI přílohy I nařízení Evropského parlamentu
         a Rady (EU) č. 1308/2013, v platném znění,
    b) balené ovocné protlaky a směsi ovocno-zeleninových protlaků s obsahem ovocné složky
         minimálně 50 % a balené ovocné a zeleninové šťávy, které jsou uvedeny v části X přílohy I
         nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 1308/2013, v platném znění, pokud
         neobsahují konzervanty.
    (dále též jen produkty)

5. Produkty uvedené v odstavci 4. písm. a) a b) jsou v rámci školního projektu dodávány Škole
    bezplatně.

6. Dodavatel je oprávněn dodávat Škole produkty specifikované v bodě 4. tohoto článku Smlouvy
    a v příslušném rozhodnutí Státního zemědělského intervenčního fondu.

                                      1 - ODŠ
                                                           II.
                                                 Předmět smlouvy

1. Předmětem této Smlouvy je úprava vzájemných práv a povinností smluvních stran při realizaci
    školního projektu, tj. dodávkách způsobilých produktů do Školy.

2. Škola prohlašuje, že nemá na stejné období uzavřenou smlouvu o dodávkách produktů v rámci
    školního projektu „Ovoce a zelenina do škol“ s jiným dodavatelem.
    Škola bere na vědomí, že smluvní vztah s jiným subjektem může uzavřít až po skončení účinnosti
    této Smlouvy a že v průběhu jednoho období školního roku může odebírat produkty pouze od
    jednoho dodavatele.

3. Škola se proto z důvodu uvedeného v odst. 2. tohoto článku zavazuje, že po dobu od uzavření této
    Smlouvy do konce školního roku 2022/2023 pro tento školní rok neuzavře smlouvu na dodávky
    produktů s dalším subjektem ani nepotvrdí „Roční hlášení školy účastnící se školního projektu
    Ovoce a zelenina do škol“ na sjednané období jinému dodavateli.
    V případě porušení této povinnosti je Škola povinna zaplatit Dodavateli veškerou škodu, která
    mu v důsledku tohoto jednání Školy vznikne, to zejména nahradit Dodavateli nevyplacenou nebo
    neposkytnutou podporu za dodávky produktů a dále mu nahradit případně uložené finanční
    sankce.

                                                          III.
                                                  Předmět plnění

1. Dodavatel se zavazuje dodávat do Školy zdarma produkty ve specifikaci uvedené v čl. I. odst. 4.
    této Smlouvy a Škola se zavazuje jednotlivé dodávky těchto produktů od Dodavatele převzít.

2. Dodávky produktů podle odst. 1. tohoto článku bude Dodavatel dodávat do Školy v množství
    odpovídajícím Školou oznámeným počtem odebírajících způsobilých žáků a ze strany SZIF
    stanoveným celkovým ročním limitem podpory na tyto produkty na jednoho žáka na školní rok
    2022/2023.

3. Dodavatel bude jednotlivé dodávky produktů dodávat do Školy v souladu s oznámením SZIF
    o minimálním počtu dodávek produktů za měsíc na tento školní rok, v termínech sjednaných
    smluvními stranami.

4. Náklady na dopravu a manipulaci produktů do prostor Školy a jejich případnou smluvně
    realizovanou distribuci nese ze svého Dodavatel.

5. Dodávané produkty budou splňovat kritéria nařízení vlády ČR č. 74/2017 Sb. a parametry
    vyhlášky č. 282/2016 Sb. a budou v souladu se zákonem č. 110/1997 Sb. v jejich platném znění.

                                                          IV.
                                     Práva a povinnosti smluvních stran

1. Dodavatel bude dodávat Škole produkty buď vlastními prostředky, nebo prostřednictvím svého
    distributora.

2. Škola se zavazuje dodané produkty ve sjednaných termínech, sortimentu a množství od
    Dodavatele, příp. jeho distributora přebírat a potvrzovat dodací listy.

3. Škola je povinna zabezpečit archivaci dodacích listů a dokladů o počtech žáků po dobu 10 let pro
    případnou kontrolu prováděnou SZIF nebo jiným kontrolním orgánem.

4. Škola je povinna poskytovat Dodavateli součinnost nezbytnou ke splnění předmětu této Smlouvy,
    tj. zejména jej bezprostředně písemně informovat o počtu a změnách počtu žáků.

5. Distribuci produktů jednotlivým žákům zajišťuje na svůj náklad Škola, pokud nebude dohodnuto
    následně vzájemně jinak.

6. Škola se zavazuje zajistit na své náklady případné uskladnění produktů ve Škole, a to v souladu
    s obecně závaznými předpisy a s pokyny výrobce uvedenými na obale, a dále výdejní místo
    a odpovídající hygienické podmínky pro konzumaci produktů žáky.

7. Škola je povinna provést prohlídku jednotlivé dodávky ihned při jejím převzetí s tím, že je
    povinna zkontrolovat množství, druh a kvalitu produktů v dodávce, neporušenost obalů a dobu
    spotřeby jednotlivých produktů.

                                                       2 - ODŠ
    Vady v množství produktů v dodávce jakož i všechny zjevné vady produktů je Škola povinna
    oznámit Dodavateli ihned při převzetí dodávky, a to písemným protokolem podepsaným určeným
    zástupcem Školy a zástupcem Dodavatele, příp. jeho distributora.
    V případě zjištěné vady v množství produktů v dodávce dodá Dodavatel chybějící počet produktů
    Škole v následující dodávce.
    V případě zjevných vad produktů zjištěných při předání dodávky převezme Dodavatel vadný
    produkt zpět a v následující dodávce dodá Škole nový produkt bez vady.
8. Ostatní vady produktů v dodávce je Škola povinna oznámit Dodavateli bez zbytečného odkladu
    po jejich zjištění, u produktů s dobou minimální trvanlivosti pak nejpozději do uplynutí doby
    minimální trvanlivosti daného produktu.
9. Poruší-li Škola své povinnosti uvedené v odst. 7. a 8. tohoto článku, zejména poruší-li svoji
    povinnost oznámit Dodavateli vady v množství a zjevné vady při převzetí dodávky a ostatní vady
    nejpozději do uplynutí doby minimální trvanlivosti produktu, Dodavatel tuto reklamaci odmítne.
10. Škola se zavazuje, že bude poskytovat Dodavateli řádně vyplněné a pravdivé příslušné tiskopisy,
    formuláře a prohlášení vydané nebo požadované SZIF vztahující se k projektu a doručí je vždy
    do požadovaného termínu Dodavateli na korespondenční adresu: BOVYS, s.r.o., 582 53 Štoky
    516, nebo pomocí Portálu farmáře SZIF nebo pomocí datové schránky. Způsob doručení určuje
    Dodavatel.
11. Škola je povinna oznámit Dodavateli odpovědného pracovníka Školy a jeho zástupce, kteří jsou
    oprávněni s Dodavatelem za Školu jednat.
12. Škola se zavazuje podrobit se případné kontrole prováděné SZIF nebo jiným příslušným
    kontrolním orgánem ohledně plnění podmínek školního projektu.
13. Škola se zavazuje nepoužívat dotované produkty k přípravě jídel nebo jiným způsobem v rozporu
    s jejich určením v rámci školního projektu.
14. Škola se zavazuje průběžně vracet Dodavateli převzaté přepravní vratné obaly použité z jeho
    strany k dodání produktů školního projektu.
15. Dodavatel dodá Škole bezúplatně plakát „ŠKOLNÍ PROJEKT EVROPSKÉ UNIE“ min. velikosti
    A3 vydaný SZIF o jejím zapojení do evropského školního projektu. Škola se zavazuje plakát
    umístit na dobře viditelném místě u hlavního vchodu do Školy a v případě jeho poškození či
    odcizení informovat bezprostředně Dodavatele.
16. Škola a Dodavatel se vzájemně zavazují, že společně uskuteční za účelem prohloubení
    informovanosti žáků o zdravých stravovacích návycích v environmentální výchově a v obecných
    otázkách sektoru ovoce a zeleniny doprovodná vzdělávací opatření ve smyslu nařízení vlády ČR
    č. 74/2017 Sb. v platném znění (dále jen „DVO“).
    Počet realizovaných DVO a termín jejich konání určuje Dodavatel. Dodavatel je povinen termín
    konání DVO oznámit Škole.
    Škola se zavazuje poskytnout Dodavateli při realizaci DVO veškerou potřebnou součinnost,
    o kterou Dodavatel Školu požádá.
    Dodavatel upozorňuje Školu, že DVO, která byla schválena SZIF, jsou v rámci školního projektu
    poskytována bezplatně.

                                                           V.
                                               Doba trvání smlouvy

1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou, a to na dobu školního roku 2022/2023.
2. V případě, že se Škola rozhodne ukončit v průběhu školního roku 2022/2023 odběr produktů

     podle této Smlouvy, je oprávněna od této Smlouvy odstoupit. Smlouva se pak ruší dnem doručení
     písemného oznámení Školy o odstoupení od Smlouvy Dodavateli. Po zbývající období tohoto
     školního roku je pak Škola tímto krokem v souladu s podmínkami ze školního projektu vyřazena.
     V průběhu školního roku 2022/2023 není škola oprávněna tuto Smlouvu vypovědět.
     Pro odstranění pochybností si smluvní strany dále sjednávají, že v období od uzavření této
     Smlouvy do 01. 09. 2022 není Škola oprávněna od této Smlouvy odstoupit ani tuto Smlouvu
     vypovědět.
3. Škola bere na vědomí, že Dodavatel může po dobu trvání této Smlouvy kdykoliv požádat SZIF
     o změnu sortimentu dodávaných produktů.

                                                       3 - ODŠ
4. Škola dále bere na vědomí, že Dodavatel může po dobu trvání této Smlouvy ukončit dodávání
     některého produktu, tuto skutečnost však musí neprodleně oznámit SZIF.

5. V případě, že v době účinnosti této Smlouvy bude právním předpisem nebo jiným závazným
     rozhodnutím změněn sortiment produktů na které je poskytována podpora, bude Dodavatel
     dodávat Škole pouze produkty, na které bude podpora poskytnuta. Dodavatel však není povinen
     dodávat Škole produkty neuvedené v odst. 4.a) a 4.b) článku I. Smlouvy, a to i v případě, že by
     na tyto nové produkty byla poskytována plná podpora.

6. Dodavatel je oprávněn od této Smlouvy odstoupit v případě, že se v období od uzavření této
     Smlouvy do konce školního roku 2022/2023 změní zákonná úprava školního projektu Ovoce
     a zelenina do škol oproti zákonné úpravě platné ke dni uzavření této Smlouvy. Změnou zákonné
     úpravy se rozumí, že tato změna bude přijata (dále jen „změna zákonné úpravy“).
     Dodavatel je však oprávněn odstoupit od této Smlouvy z důvodu uvedeného v tomto ustanovení
     nejpozději do 4 měsíců od změny zákonné úpravy a ve stejné lhůtě doručit Škole písemné
     oznámení o odstoupení od Smlouvy.

                                                           VI.
                                               Závěrečná ustanovení

1. Tato Smlouva nabývá platnosti dnem jejího uzavření a účinnosti nabývá dnem zahájení
    školního roku 2022/2023, tj. dnem 01. 09. 2022.

2. Smluvní strany však berou na vědomí, že pokud se na tuto Smlouvu vztahuje povinnost uveřejnění
    prostřednictvím registru smluv, nabývá podle § 6 odst. 1 zák. č. 340/2015 Sb. účinnosti nejdříve
    dnem jejího uveřejnění. V tomto případě se Škola zavazuje provést v zákonem stanovené formě
    a době registraci Smlouvy.

3. Ustanovení čl. V. odst. 6. této Smlouvy nabývá účinnosti dnem nabytí platnosti této Smlouvy.
4. Tato Smlouva může být obsahově měněna pouze na základě dohody smluvních stran písemnými

    číslovanými dodatky podepsanými statutárními orgány smluvních stran.
5. Pokud oddělitelné ustanovení této Smlouvy je nebo se stane neplatným či nevynutitelným, nemá

    to vliv na platnost zbývajících ustanovení této Smlouvy. V takovém případě se strany této
    Smlouvy zavazují uzavřít do 10ti pracovních dnů od výzvy druhé ze stran této Smlouvy dodatek
    k této Smlouvě nahrazující oddělitelné ustanovení této Smlouvy, které je neplatné či
    nevynutitelné, platným a vynutitelným ustanovením odpovídajícím hospodářskému účelu takto
    nahrazovaného ustanovení.
6. Smluvní strany vzájemně prohlašují, že ani jedna smluvní strana nemá vůči druhé postavení slabší
    strany.
7. Smluvní strany prohlašují, že si sdělily všechny skutkové a právní okolnosti, o nichž k datu
    podpisu této Smlouvy věděly nebo vědět musely, a které jsou relevantní ve vztahu k uzavření této
    Smlouvy.
8. Smlouva se vyhotovuje ve 2 stejnopisech, každá smluvní strana obdrží po jednom z nich.

Ve Štokách dne 01. 12. 2021           V(e) Praze dne 08. 12. 2021

………………………………….                        …………………………………
          Za Dodavatele                               Škola

       Mgr. Eva Boháčová,

            prokurista

                             4 - ODŠ