Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KRAJSKÁ NEMOCNICE TOMÁŠE BATI Kupní smlouva č. 86221 uzavřená dle ust. § 2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku Kupující: Krajská nemocnice T. Bati, a. s. Se sídlem: Havlíčkovo nábřeží 600, 762 75 Zlín IČ: 27661989 DIČ: CZ27661989 Zapsán v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Brně, oddíl B., vložka 4437 Zastoupen: doc. MUDr. Michalem Filipem, Ph.D., předsedou představenstva a Ing. Martinem Dévou, členem představenstva Bankovní spojení: ČSOB, pobočka Jeremenkova 42, 772 00 Olomouc, č. ú. xxxxxxxxxxxxxxxx na straně jedné (dále jen „kupující") a Prodávající: Medical Imaging Systems s.r.o. Se sídlem: IČ: Václavské náměstí 808/66, 110 00 Praha 1 27904644 DIČ: CZ27904644 Zapsán v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C vložka 125486 Zastoupen: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, zmocněnec Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s., č.ú. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx na straně druhé (dále jen „prodávající") prodávající a kupující dále také jako „smluvní strany" nebo jednotlivě jako „smluvní strana" tímto uzavírají tuto kupní smlouvu v souladu s ustanovením § 2079 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník") I. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je závazek prodávajícího odevzdat kupujícímu zboží, dle technické specifikace uvedené v příloze č. 2 této smlouvy a umožnit kupujícímu k nabízenému plnění nabýt vlastnické právo. Příloha č. 1 obsahuje cenové údaje nabízeného plnění a příloha č. 2 obsahuje technickou specifikaci / technické parametry nabízeného plnění (dále jen „zařízení", „zboží", nebo „předmět plnění"). 2. Prodávající se v souvislosti s dodávkou zboží zavazuje zajistit služby spočívající v instalaci, příp. montáži zboží, je-li pro uvedení zboží do plného provozu potřeba, aby byly tyto služby provedeny. Prodávající se rovněž zavazuje k tomu, že zajistí obstarání veškerých veřejnoprávních rozhodnutí a povolení potřebných pro uvedení zboží do plného provozu. Služby spočívající v instalaci zboží zahrnují jeho usazení v místě plnění a napojení na zdroje, zejména připojení k elektrickým rozvodům, k slaboproudým a optickým rozvodům, k rozvodům systémů informačních technologií, rozvodu vody, demineralizované vody, plynu, technických plynů, tepla, chladu či vzduchotechniky (je-li funkce pořizovaného zboží podmíněna takovým připojením). Služby spočívající (je-li to k plné funkčnosti zařízení nezbytné) v montáži zahrnují zejména ustavení, sestavení a propojení pořizovaného zboží. Služby spočívající (je-li to k plné funkčnosti zařízení nezbytné) v implementaci zboží zahrnují zejména procesy uskutečňování teoretických analýz a plánovaných postupů za účelem uvedení zboží do plného provozu. Služby spočívající v uvedení pořizovaného zboží do plného provozu zahrnují jeho odzkoušení a ověření správné funkčnosti, případně jeho seřízení, předvedení plné funkčnosti, provedení zkušebního provozu, zajištění instruktáže dle platného zákona o zdravotnických prostředcích, pro jeho obsluhu, obstarání veškerých veřejnoprávních rozhodnutí a povolení potřebných pro uvedení zboží do plného provozu jakož i provedení jiných úkonů a činností nutných pro to, aby zboží mohlo plnit sjednaný či obvyklý účel. 3. Součástí předmětu plnění je vedle zařízení kompletní příslušenství, zejména ustavení v místě plnění, sestavení a propojení pořizovaného zařízení, instruktáž obsluhy včetně zajištění dopravy do místa určení a jeho vybalení a kontrola, uvedení do plného provozu s předvedením funkčnosti, poskytování bezplatného záručního servisu, likvidace obalů a odpadu v souladu s ustanoveními příslušné legislativy upravující nakládání s odpady. 4. Součástí předmětu plnění je zpracování a předání: - instrukcí a návodů k obsluze a údržbě zboží (manuálů) v českém jazyce, a to lx v listinné podobě a lx v elektronické podobě na CD, - prohlášení o shodě dodaného zboží se schválenými standardy (certifikát DC), které předloží prodávající kupujícímu do 14 dnů ode dne podpisu smlouvy, - příslušná dokumentace dle legislativy o zdravotnických prostředcích a příp. doklady dle atomového zákona č. 263/2016 Sb., v platném znění, pokud jsou tyto doklady pro provoz nezbytné, - zpracování a předání protokolu se stanovením třídy zdravotnického prostředku (I, Ha, lib, III), - zajištění periodických prohlídek / bezpečnostně technických kontrol a validace zboží po dobu trvání záruční doby, vyplývá-li povinnost k jejich provádění z platných obecně závazných právních předpisů nebo z pokynů výrobce zboží, - zajištění souladu s požadavky elektrických a hygienických evropských harmonizovaných norem. (ČSN EN ISO 14937 nebo jiné rovnocenné řešení) - zajištění zaškolení techniků a obsluhujícího personálu kupujícího v rozsahu odpovídajícím složitosti daného zařízení (stanoveném výrobcem, popřípadě právními předpisy upravujícími zdravotnické prostředky), - zajištění lx ročně povinné instruktáže dle platné legislativy odpovídající předmětu plnění. 5. Zařízení musí být nové, nepoužité, nerepasované, nepoškozené, nevyužité pro výstavní, prezentační či jiné reklamní účely, plně funkční, v nejvyšší jakosti poskytované výrobcem zboží a spolu se všemi právy nutnými k jeho řádnému a nerušenému nakládání a užívání kupujícím. 6. Prodávající prohlašuje, že: - je výlučným vlastníkem zařízení, - na zařízení nevážnou žádná práva třetích osob, - není dána žádná překážka, která by mu bránila se zařízením podle této smlouvy disponovat, - zařízení nemá žádné vady, které by bránily jeho použití ke sjednaným či obvyklým účelům. 7. Prodávající dále prohlašuje, že: kvalitativní a technické vlastnosti zařízení odpovídají požadavkům stanoveným obecně závaznými právními předpisy, zejména příslušným zákonem o zdravotnických prostředcích, zákonem č. 102/2001 Sb., o obecné bezpečnosti výrobků, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, ve znění pozdějších předpisů, a příslušnými prováděcími nařízeními vlády ke zdravotnickým prostředkům, harmonizovanými českými technickými normami a ostatními ČSN; zařízení je z hlediska platných právních předpisů způsobilé a vhodné pro použití při poskytování zdravotní péče v ČR. Zejména, že u zařízení byla stanoveným způsobem posouzena shoda jeho vlastností s technickými požadavky, které stanoví nařízení vlády, že je označeno stanoveným způsobem a že výrobce nebo jeho zplnomocněný zástupce o tom vydal písemné prohlášení o shodě. Jedná-li se o zařízení, které již bylo uvedeno na trh v některém z členských států EU a je opatřeno značkou CE, je prodávající povinen předložit kupujícímu kopii prohlášení o shodě vystaveného výrobcem nebo jeho zplnomocněným zástupcem a kopii CE certifikátu. V případě zařízení, které dosud nebylo uvedeno na trh v některém z členských států EU a není opatřeno značkou CE, avšak může být uváděno do provozu podle přechodných ustanovení příslušného nařízení vlády, je prodávající povinen předložit jako doklad o vhodnosti zboží pro použití při poskytování zdravotní péče kopii závěrečné zprávy o provedení klinického hodnocení zdravotnického prostředku (nebo její část obsahující alespoň základní identifikační údaje a údaje o ověření vhodnosti zdravotnického prostředku pro určený účel použití). Prodávající předloží kupujícímu rovněž kopie případných dalších veřejnoprávních rozhodnutí, povolení, osvědčení, certifikátů a atestů, které jsou podle zvláštních právních předpisů (např. zákon č. 263/2016 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a prováděcí právní předpisy) vydávány pro jednotlivé druhy zdravotních prostředků a vztahují se k zařízení. bude garantovat zajištění povinného servisu vyplývajícího z platné legislativy min. po dobu 10 let od data instalace zdravotnického prostředku. 8. Kupující se zavazuje zařízení převzít a zaplatit prodávajícímu níže uvedenou kupní cenu. II. Kupní cena 1. Kupní cena za splnění této smlouvy prodávajícím je sjednána v souladu scénou, kterou prodávající nabídl v rámci přílohy č. 3 (cenová nabídka) a odpovídá pořizovací ceně zařízení uvedené v příloze č. 1 - Rekapitulace nabídkové ceny. a) Kupní cena bez DPH celkem činí: 213.110,00 Kč b) výše DPH činí: 44.753,10 Kč c) Kupní cena vč. DPH celkem činí: 257.863,10 Kč 2. Kupní cena je ujednána v měně CZK. 3. Kupní cena včetně DPH je sjednána jako pevná a nejvýše přípustná. Výše nabídkové ceny je nezávislá na vývoji cen, kursových změnách a změnách sazby daně z přidané hodnoty. 4. V kupní ceně jsou zahrnuty veškeré náklady prodávajícího nezbytné pro řádné a včasné splnění celého předmětu této smlouvy včetně provedení služeb spočívajících v jeho instalaci, příp. montáži či implementaci a uvedení do plného provozu, je-li pro uvedení zboží do plného provozu potřeba, aby byly tyto služby provedeny, a to zejména pořízení zboží včetně nákladů na jeho výrobu, clo, dopravu do místa určení včetně případných nákladů na manipulační mechanismy, náklady na pojištění zboží, ostrahu zboží do jeho předání a převzetí, daně a poplatky spojené s dodávkou zboží, náklady na průvodní dokumentaci uvedení do provozu, likvidace odpadu a obalů a instruktáže příslušných zaměstnanců, tj. techniků kupujícího a obsluhujícího personálu, potřebné doklady ke zboží a vstupní validace. 5. Prodávající dále kupujícímu poskytuje bezplatný záruční servis a pravidelné technické prohlídky nařízené výrobcem dle příslušného zákona o zdravotnických prostředcích, pokud se jedná o zdravotnickou techniku dle zákona o zdravotnických prostředcích, nebo pravidelné revize, prohlídky a validace v požadovaném intervalu (pokud jsou pro správnou funkci zařízení výrobcem či servisní organizací nařízeny nebo doporučeny, včetně měněných náhradních dílů), vše včetně vystavení protokolu a případný update software. To vše po dobu záruky bez povinnosti kupujícího platit prodávajícímu nad rámec sjednané kupní ceny. III. Platební podmínky 1. Kupující se zavazuje zaplatit prodávajícímu kupní cenu bezhotovostním převodem na bankovní účet prodávajícího uvedený v této smlouvě na základě jedné faktury vystavené prodávajícím po protokolárním předání a převzetí zařízení. 2. Úhrada faktury bude probíhat následovně: a) 20 % kupní ceny bude uhrazeno nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne prokazatelného doručení faktury kupujícímu, b) zbývajících 80 % kupní ceny bude uhrazeno v 8 rovnoměrných měsíčních splátkách, přičemž první splátka bude uhrazena nejpozději do 60 kalendářních dnů ode dne prokazatelného doručení faktury kupujícímu. 3. Prodávající se zavazuje, že jím vystavená faktura bude obsahovat náležitosti řádného daňového dokladu dle platné právní úpravy. Daňový doklad bude navíc zahrnovat výši a rozložení jednotlivých splátek v čase s uvedenou splatností s ohledem na ustanovení odstavce 2 tohoto článku. 4. V případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je kupující oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět prodávajícímu k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností. Důvody vrácení sdělí kupující prodávajícímu písemně zároveň s vráceným daňovým dokladem. V závislosti na povaze závady je prodávající povinen daňový doklad včetně jeho příloh opravit nebo vyhotovit nový. Lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněných či opravených daňových dokladů. 5. V případě prodlení kupujícího s úhradou faktur je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím zaplacení zákonného úroku z prodlení ve výši stanovené občanským zákoníkem za každý den prodlení. 6. Za prodlení s úhradou faktury není kupující povinen kromě smluvního úroku z prodlení dle předchozího odstavce hradit jakoukoliv smluvní pokutu nebo jinou smluvní sankci. IV. Termín plnění 1. Prodávající se zavazuje dodat a instalovat zařízení dle podmínek sjednaných v čl. V. této smlouvy nejpozději do 70 kalendářních dnů od uzavření této smlouvy. V. Místo plnění a dodací podmínky 1. Zařízení bude odevzdáno v sídle kupujícího na adrese: Havlíčkovo nábřeží 600, 762 75 Zlín, Oddělení zobrazovacích metod 2. Prodávající bude předem informovat kupujícího o přesném termínu předání zařízení, a to písemně tak, aby zpráva o odevzdání byla doručena kupujícímu nejméně 5 kalendářních dnů před odevzdáním zařízení. 3. Kontaktní osobou a odpovědným zaměstnancem kupujícího je pro účely této smlouvy určen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 4. Kontaktní osobou prodávajícího je pro účely této smlouvy určen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx 5. Prodávající je povinen sdělit kupujícímu, které vybavení je nutné pro instalaci mít připravené v místě dodání zařízení a jaký způsob součinnosti od kupujícího očekává k úspěšné instalaci zařízení a instruktáži příslušných osob. 6. Kupující se zavazuje poskytnout včas veškeré potřebné vybavení nutné pro instalaci zařízení a potřebnou součinnost při instalaci a instruktáži dle pokynů prodávajícího. 7. Dodávka se považuje podle této smlouvy za splněnou, pokud: - zařízení bylo řádně předáno včetně příslušné dokumentace, - zařízení bylo nainstalováno, uvedeno do plného provozu, provedena vstupní validace, - byla provedena instruktáž obsluhy, tj. techniků kupujícího a obsluhujícího personálu, dle příslušného zákona o zdravotnických prostředcích, - zařízení bylo řádně předáno a převzato způsobem sjednaným níže. 8. Vlastnické právo k zařízení přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem podpisu předávacího protokolu. S přechodem vlastnického práva přechází současně na kupujícího i nebezpečí škody na předmětu koupě. Kupující není povinen převzít zařízení či jeho část, která je poškozena nebo jinak nesplňuje podmínky dle této smlouvy. 9. Po dodání zařízení vystaví prodávající předávací protokol, který bude obsahovat níže uvedené náležitosti: - označení dodacího listu/předávacího protokolu a jeho číslo, - název a sídlo prodávajícího a kupujícího, - číslo kupní smlouvy, - označení dodaného a nedodaného zařízení a jeho množství a výrobní číslo, - datum dodání, instalace a instruktáže personálu, - stav zařízení v okamžiku jeho předání a převzetí, - jiné náležitosti důležité pro předání a převzetí dodaného zařízení. 10. Předávací protokol podepíší a opatří otisky razítek oprávnění zástupci obou smluvních stran. Takto opatřený dodací list/předávací protokol slouží jako doklad o řádném předání a převzetí zařízení. 11. Dodávka zařízení nesmí být podmíněna budoucím odběrem spotřebního materiálu nebo jiných výrobků, pokud tyto materiály či výrobky nejsou předmětem plnění. Z dodávky zařízení nesmí vyplývat povinnost kupujícího odebírat v budoucnu výlučně určený spotřební materiál nebo výrobky kromě případů, kdy odběr konkrétního spotřebního materiálu nebo výrobků je předepsán výrobcem (tuto skutečnost musí dodavatel prokázat). VI. Záruční podmínky 1. Prodávající poskytuje kupujícímu záruku za jakost dodaného předmětu plnění, spočívající vtom, že dodaný předmět plnění, jakož i jeho veškeré části a jednotlivé komponenty, budou po celou záruční dobu způsobilé pro použití k ujednaným, případně jinak obvyklým účelům a zachovají si ujednané, případně jinak obvyklé vlastnosti. 2. Záruční doba se sjednává v délce 24 měsíců ode dne převzetí předmětu plnění kupujícím, tj. ode dne podpisu předávacího protokolu nebo delší podle možností prodávajícího. 3. Vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví. 4. V případě výskytu záruční vady je prodávající povinen nastoupit k odstraňování reklamované vady následující pracovní den po nahlášení vady kupujícím, a to v místě instalace či umístění zařízení, zjistit příčinu této vady a v co nejkratším termínu ji bezplatně odstranit. Pokud by to charakter vady vyžadoval, je možné maximální dobu nástupu k odstranění reklamované vady po předchozí domluvě s kupujícím prodloužit. Za nesplnění této povinnosti prodávajícího se sjednává smluvní pokuta ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení. 5. Maximální doba provedení záruční opravy se sjednává v délce nejvýše do 72 hodin od doby jejího nahlášení kupujícím. Pokud by to charakter vady vyžadoval (např. nákup speciálních součástek), je možné maximální dobu záruční opravy po předchozí domluvě s kupujícím prodloužit. Za nesplnění této povinnosti prodávajícího se sjednává smluvní pokuta ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení, a to až doby odstranění reklamované vady. 6. Maximální doba provedení záruční opravy lze po dohodě prodloužit i zapůjčením náhradního, typově shodného zařízení, tak aby bylo možné zabezpečit odpovídající lékařské výkony. Pokud si to kupující vyžádá, je prodávající povinen poskytnout kupujícímu náhradní, typově shodné zařízení v případě, že se nepodaří provést záruční opravu v dohodnuté maximální době. Zápůjčka bude bezplatná a na celou dobu opravy a nového zprovoznění opravovaného zařízení. 7. Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z vad. 8. Za záruční vady nebudou považovány takové, které byly způsobeny nesprávnou obsluhou nebo údržbou zařízení nebo úmyslným poškozením zařízení kupujícím nebo nepovolanou osobou, případně jakýmikoli jinými zásahy, jednáními nebo skutečnostmi nastalými na straně kupujícího. Odstranění takto zjištěných vad bude provedeno za úplatu. 9. Je-li vadné plnění podstatným porušením této smlouvy, má kupující právo na odstranění vady dodáním nového zařízení bez vady nebo dodáním chybějícího zařízení, na odstranění vady opravou zařízení, na přiměřenou slevu nebo na odstoupení od této smlouvy. 10. Práva kupujícího z vadného plnění tím nejsou dotčena a řídí se dle ust. § 2099 občanského zákoníku. 11. Kupující je povinen umožnit prodávajícímu provedení záruční opravy v místě instalace v libovolnou hodinu ve lhůtě pro provedení opravy. VII. Záruční servis 1. Záruční servis bude prodávající provádět bezplatně. Po celou dobu záruční doby bude prodávající provádět nebo na vlastní náklad zajistí provedení pravidelných technických prohlídek nařízených výrobcem dle příslušného zákona o zdravotnických prostředcích, nebo pravidelné revize/prohlídky/validace/kalibrace (pokud jsou pro správnou funkci zařízení výrobcem či servisní organizací nařízeny nebo doporučeny, včetně výměny předepsaného spotřebního materiálu a náhradních dílů, kitů), vše včetně vystavení protokolu a případného update softwaru. To vše po dobu záruky bez povinnosti kupujícího platit prodávajícímu nad rámec sjednané kupní ceny, a to ve výrobcem předepsaném intervalu, nejméně však lx ročně. Prodávající prokazatelně písemně vyvolá jednání o termínu provedení prohlídky/validace/revize minimálně 1 měsíc před uplynutím termínu platnosti stávající prohlídky/validace/revize. Termín bude stanoven na základě vzájemné dohody ve lhůtě uvedené v tomto bodu výše. 2. Záruční servis bude poskytovat autorizovaná servisní organizace: Název: Medical Imaging Systems s.r.o. Sídlo: Václavské náměstí 808/66, 110 00 Praha 1 IČ: CZ27904644 Zapsán v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C vložka 125486 3. Prodávající čestně prohlašuje, že ve formuláři, který předložil ke splnění ohlašovací povinnosti dle příslušného zákona o zdravotnických prostředcích (provedení povinné registrace) je uvedeno, že je osoba definovaná v předchozím bodě registrována jako servisní organizace a že instruktáž o zacházení se zdravotnickými prostředky provádí osoby uvedené v § 41 odst. 2 zák. č. 89/2021 Sb. 4. Pokud prodávající bude v prodlení s termínem provedení záručního servisu, je kupující oprávněn požadovat po prodávajícím zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,2 % z pořizovací ceny dodaného zboží za každý i započatý den prodlení. 5. Záruční servis zařízení musí být zajištěn servisním technikem, který je schopen komunikovat v českém jazyce alespoň na úrovni pracovní komunikace nebo za přítomnosti osoby prodávajícího zajišťující překlad. 6. Kupující si vyhrazuje právo, požadovat po prodávajícím před započetím záručního servisu nebo v průběhu provádění záručního servisu dodaných zdravotnických prostředků předložení dokladu o registraci pro servis dotčených zdravotnických prostředků. Tímto dokladem je buď souhlasné rozhodnutí Státního ústavu pro kontrolu léčiv s prováděním servisu, nebo certifikát opravňující dodavatele k provádění autorizovaného servisu na dodaném zdravotnickém prostředku, vydaný jeho výrobcem. Kupující může požádat o předložení tohoto dokladu kdykoliv v průběhu plnění dodavatel je povinen takový doklad předložit nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne žádosti kupujícího. Vlil. Pozáruční servis 1. Předmětem této smlouvy je závazek poskytování pozáručního servisu na dodávané zařízení. 2. Pozáruční servis bude zahrnovat: - Pravidelné předepsané periodické bezpečnostně-technické kontroly (BTK) zařízení včetně kontroly elektrických zařízení a případných revizí vyhrazených zařízení (elektro, plyn, zdvihací) - Další nespecifikované úkony v rámci poz. servisu vztahující se k danému zdravotnickému prostředku vyplývající z platné legislativy - provádění standardních vylepšení zařízení, včetně provádění aktualizace a upgrade nutného softwarového vybavení zařízení, pokud to stanoví výrobce, -náhradní díly, kity, jejichž výměna je v rámci BTK doporučována či požadována výrobcem. 3. Náklady za servisní úkony: - Cena BTK/validace v pozáruční době: Dle míry poškození (Cena zahrnuje potřebné náhradní díly/servisní kity k tomuto úkonu) - Časový interval periodických kontrol: Dle míry poškození (v případě, že interval BTK není u všech komponent stejný, prodávající jednotlivě rozepíše) - Cena servisní hodiny: Dle míry poškození - Náklady na dopravu: Dle aktuální cenové nabídky (Cena je uvedena jako maximální a může být nižší, pokud technik provádí zákrok zároveň u jiného zákazníka. Dopravné je účtováno pro každou započatou opravu vždy pouze lx a to i při nutnosti více výjezdů ke stejné závadě) 4. Pokud dojde ke spojení více servisních služeb pro více zařízení, bude cena pozáručního servisu snížena nejméně o náklady na dopravu (ty budou hrazeny pouze jedenkrát) dle výše ceny za dopravu uvedené v odstavci 3 tohoto článku. 5. V případě, že se po uplynutí záruční doby vyskytne na dodaném zařízení vada, je prodávající povinen nastoupit k odstraňování vady nejpozději do 1 pracovního dne ode dne nahlášení vady kupujícím, a to v místě instalace či umístění zařízení, zjistit příčinu této vady a v co nejkratším termínu ji odstranit. Pokud by to charakter vady vyžadoval, je možné maximální dobu nástupu k odstranění reklamované vady po předchozí domluvě skupujícím prodloužit. Za nesplnění této povinnosti prodávajícího se sjednává smluvní pokuta ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení. 6. Maximální doba provedení pozáruční opravy se sjednává v délce nejvýše do 72 hodin od doby jejího nahlášení kupujícím. Pokud by to charakter vady vyžadoval (např. nákup speciálních součástek), je možné maximální dobu pozáruční opravy po předchozí domluvě s kupujícím prodloužit. Za nesplnění této povinnosti prodávajícího se sjednává smluvní pokuta ve výši 5.000,- Kč za každý i započatý den prodlení, a to až doby odstranění nahlášené vady. 7. Maximální doba provedení pozáruční opravy lze po domluvě prodloužit i zapůjčením náhradního, typově shodného zařízení, tak aby bylo možné zabezpečit odpovídající lékařské výkony. 8. Pozáruční servis bude poskytovat autorizovaná servisní organizace: Název: Medical Imaging Systems s.r.o. Sídlo: Václavské náměstí 808/66, 110 00 Praha 1 IČ: CZ27904644 Zapsán v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl C vložka 125486 9. Prodávající čestně prohlašuje, že ve formuláři, který předložil ke splnění ohlašovací povinnosti dle platné legislativy o zdravotnických prostředcích (provedení povinné registrace) je uvedeno, že je osoba definovaná v předchozím bodě registrována jako servisní organizace a že instruktáž o zacházení se zdravotnickými prostředky provádí osoby uvedené v § 41 odst. 2 zákona č. 89/2021 Sb. 10. Pozáruční servis bude servisní organizací poskytován kupujícímu za podmínky, že kupující nebude v prodlení s úhradou předcházejících faktur vystavených prodávajícím za servis déle než 30 dnů. 11. Pokud kupující bude v prodlení s úhradou předcházejících faktur za servis ZP, který je předmětem této smlouvy déle než 30 dnů, je servisní organizace oprávněna požadovat po kupujícím zaplacení smluvního úroku z prodlení stanovený nařízením vlády z dlužné částky za každý den prodlení. 12. V případě opakovaného nedodržení servisních podmínek pozáručního servisu uvedených v bodě 4 a 5, je kupující oprávněn požadovat po servisní organizaci částku až ve výši zůstatkové hodnoty zařízení při době odpisu zařízení 10 let. Opakovaným nedodržením se rozumí situace, kdy k nedodržení těchto podmínek došlo více než 2x za období předcházejících 6 kalendářních měsíců. V případě nedodržení servisních podmínek uvedených výrobcem, je kupující oprávněn požadovat po servisní organizaci částku ve výši zůstatkové hodnoty zařízení při době odpisu zařízení 10 let. 13. Kupující je povinen umožnit prodávajícímu provedení opravy v místě instalace v libovolnou hodinu ve lhůtě pro provedení opravy, kupující je povinen zajistit přesný popis závady před nástupem na provedení opravy, kupující je povinen zajistit možnost převzetí zásilky s náhradním ZP, nebo náhradním dílem v libovolnou hodinu ve lhůtě pro provedení opravy. V případě nesplnění některé z uvedených povinností kupujícího nezbytných pro provedení opravy zaniká kupujícímu jakýkoli sankční nárok na prodávajícího. 14. Pozáruční servis zařízení musí být zajištěn řádně kvalifikovaným servisním technikem, který je schopen komunikovat v českém jazyce alespoň na úrovni pracovní komunikace nebo za přítomnosti osoby prodávajícího zajišťující překlad. IX. Zvláštní ustanovení o DPH 1. Prodávající je povinen sdělit kupujícímu skutečnosti, které zakládají jeho povinnost ručení za neodvedenou daň z přidané hodnoty za zdanitelná plnění uskutečněná podle této smlouvy (viz § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění). Informace musí poskytnout písemně nejpozději do 10 dnů od vzniku uvedených skutečností. 2. V případě, že skutečnosti definované § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, nastanou je kupující oprávněn zajistit předmětnou daň z přidané hodnoty podle § 109a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Kupující je oprávněn uvedený postup uplatnit zejména v případech, že: - na prodávajícího zdanitelného plnění bude vyhlášeno insolvenční řízení, - prodávající nebude schopen na požádání kupujícího předložit prohlášení o bezdlužnosti vůči správci daně, - prodávající sdělí podle odst. 1 tohoto článku smlouvy skutečnosti rozhodné pro vznik povinnosti ručení ze strany kupujícího. 3. V případě, že prodávající poruší povinnost uloženou v odst. 1 a 2 tohoto článku smlouvy, je kupující oprávněn vůči němu uplatnit náhradu za veškeré škody, které mu tím vzniknou. 4. Kupující je povinen ve lhůtě 15 dnů sdělit prodávajícímu, že v souladu s předchozími odstavci uplatnil zajištění daně. Tímto oznámením se má za to, že kupující splnil vůči prodávajícímu svůj závazek ve výši uplatněné daně z přidané hodnoty, plynoucí z jednotlivých daňových dokladů. X. Odstoupení od smlouvy 1. Kterákoliv smluvní strana může od této smlouvy odstoupit, pokud zjistí podstatné porušení této smlouvy druhou smluvní stranou. 2. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení smluvních povinností považuje takové porušení, u kterého smluvní strana porušující smlouvu měla nebo mohla předpokládat, že při takovémto porušení smlouvy, s přihlédnutím ke všem okolnostem, by druhá smluvní strana neměla zájem smlouvu uzavřít, zejména: - prodlení prodávajícího s dodáním předmětu plnění dle této smlouvy delším než 60 kalendářních dnů; - zařízení nebude možné kupujícím během záruční doby užívat po dobu delší 60 kalendářních dnů; - jestliže prodávající ujistil kupujícího, že zařízení má určité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím výslovně vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a toto ujištění se následně ukáže nepravdivým; - nemožnost odstranění vady dodaného zařízení; - v případě, že se kterékoliv prohlášení prodávajícího uvedené v této smlouvě ukáže jako nepravdivé. 3. Odstoupení od této kupní smlouvy musí mít písemnou formu, musí v něm být přesně popsán důvod odstoupení, podpis odstupující smluvní strany, jinak je odstoupení od této kupní smlouvy neplatné. Tato smlouva zaniká ke dni doručení oznámení odstupující smluvní strany o odstoupení druhé smluvní straně. 4. Odstoupení od této smlouvy se nedotýká práva na náhradu škody vzniklého z porušení smluvní povinnosti, práva na zaplacení smluvní pokuty a úroku z prodlení, ani ujednání o způsobu řešení sporů a volbě práva. XI. Odpovědnost za škodu 1. Prodávající je povinen nahradit kupujícímu v plné výši újmu, která kupujícímu vznikla vadným plněním nebo jako důsledek porušení povinností a závazků prodávajícího dle této smlouvy. 2. Prodávající uhradí kupujícímu náklady vzniklé při uplatňování práv z odpovědnosti za vady. 3. Nebezpečí škody na předmětu plnění přechází na kupujícího předáním a převzetím předmětu plnění kupujícímu, tj. podpisem předávacího protokolu. XII. Sankce 1. Pro případ prodlení prodávajícího s termínem plnění uvedeným v článku IV. této smlouvy se prodávající zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,5 % z kupní ceny včetně DPH, a to za každý i započatý kalendářní den prodlení. 2. Uplatněním práv z vad či uplatněním smluvních pokut není dotčeno právo na náhradu újmy v plné výši. Smluvní pokutu je kupující oprávněn započíst oproti pohledávce prodávajícího. 3. Pro výpočet smluvní pokuty určené procentem je rozhodná celková kupní cena včetně DPH. 4. Smluvní pokuta je splatná do 30 dnů ode dne doručení výzvy k jejímu zaplacení. Dnem splatnosti se rozumí den připsání příslušné částky na účet kupujícího. XIII. Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti okamžikem jejího podpisu poslední smluvní stranou a strany souhlasí s jejím uveřejněním v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., uveřejnění provede bezodkladně kupující. 2. V případě, že předmět plnění není zdravotnickým prostředkem, smluvní strany se dohodly, že ustanovení odkazující na zákon o zdravotnických prostředcích uvedená v této smlouvě se nepoužijí. 3. Prodávající je dle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou zboží nebo služeb z veřejných výdajů. 4. Práva a pohledávky smluvní stran vzniklé z této smlouvy nesmí být postoupeny bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany. Za písemnou formu nebude pro tento účel považována výměna e-mailových, či jiných elektronických zpráv. 5. Podkladem pro uzavření této smlouvy je nabídka prodávajícího. 6. Tato smlouva je uzavřena podle práva České republiky. Ve věcech výslovně neupravených touto smlouvou se smluvní vztah řídí občanským zákoníkem. 7. Smluvní strany na sebe přebírají riziko změny okolností v souvislosti s právy a povinnostmi smluvních stran vzniklými na základě této smlouvy. Smluvní strany vylučují uplatnění ustanovení § 1765 odst. 1 a § 1766 občanského zákoníku na svůj smluvní vztah založený touto smlouvou. 8. Nevymahatelnost nebo neplatnost kteréhokoli ustanovení této smlouvy neovlivní vymahatelnost nebo platnost této smlouvy jako celku, vyjma těch případů, kdy takové nevymahatelné nebo neplatné ustanovení nelze vyčlenit z této smlouvy, aniž by tím pozbyla platnosti. Smluvní strany se pro takový případ zavazují vynaložit v dobré víře veškeré úsilí na nahrazení takového neplatného nebo nevymahatelného ustanovení vymahatelným a platným ustanovením, jehož účel v nejvyšší možné míře odpovídá účelu původního ustanovení a cílům této smlouvy. 9. Smluvní strany si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení této smlouvy byla jakákoliv práva a povinnosti dovozovány z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkajícím se předmětu plnění této smlouvy, ledaže je ve smlouvě výslovně sjednáno jinak. Vedle shora uvedeného si smluvní strany potvrzují, že si nejsou vědomy žádných dosud mezi nimi zavedených obchodních zvyklostí či praxe. 10. Prodávající plně souhlasí se zveřejněním všech náležitostí tohoto smluvního vztahu a případně též smluvních vztahů s touto smlouvou souvisejících. 11. Změna nebo doplnění smlouvy může být uskutečněna pouze písemným dodatkem k této smlouvě podepsaným oběma smluvními stranami. 12. Strany smlouvy potvrzují, že si smlouvu přečetly, že tato byla sepsána dle jejich vážné a svobodné vůle, jejímu obsahu rozumí a souhlasí s ním. 13. Nedílnou součástí této smlouvy jsou její přílohy: Příloha č. 1 - Rekapitulace kupní ceny Příloha č. 2 - Technické parametry dodávaného plnění a cenová nabídka Příloha č. 3 - Prohlášení o shodě Příloha č. 4 - Nákupní podmínky KNTB (zdravotnická technika) Příloha č. 5 - Plná moc xxxxxxxxxxxxxxx Ve Zlíně dne 3. 1. 2022 V Praze dne 7. 1. 2022 KUPUJÍCÍ: PRODÁVAJÍCÍ: doc. MUDr. Michal Filipů Ph. D. Ixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx předseda představenstva zmocněnec Ing. Martin Déva člen představenstva KRAJSKÁ REKAPITULACE KUPNÍ CENY NEMOCNICE Počet Nabídková cena za Nabídková cena celkem TOMÁŠE BATI MJ jednotek jednotku bez bez DPH v Kč Příloha Č. 1 Parametr DPH v Kč položka ks 1 213 110,00 2 11 960,00 23 920,00 37 180,00 RTG zástěra s předním ochr. dílem - model 310A 2 18 590,00 14 380,00 RTG ochranná plášťová zástěra - model 3250 19 990,00 RTG zástěra s předním ochr. dílem - model 310A, XXL, monogram 1 14 380,00 25 960,00 RTG ochranný kostým - model 330VS 13 340,00 RTG zástěra s předním ochr. dílem - model 310A, monogram 1 19 990,00 21 040,00 RTG zástěra s předním ochr. dílem - model 310A, monogram, 23 920,00 prodloužená 2 12 980,00 RTG ochranný kostým - model 330VS, monogram 3 090,00 RTG ochrana štítné žlázy - model 340TS 1 13 340,00 2 340,00 RTG ochrana štítné žlázy - model 340TS, prodloužená 27 950,00 RTG ochrana štítné žlázy - model 340T 1 21 040,00 Mobilní stojan na zástěry - model W6Mf 8 2 990,00 Celková cena v Kč bez DPH 1 3 090,00 výše DPH (21 %) v Kč CELKOVÁ CENA v Kč s DPH 1 2 340,00 1 27 950,00 213 110,00 44 753,10 257 863,10 (cena zařízení vč. příslušenství a nákladů na instalaci, montáž, proškolení personálu, nákladů na pojištění, odvoz a likvidaci obalů atd.)... Příloha č. 2 MEDICAL IMAGING SYSTEMS Modlcal Imaging Systems s.r.o. Václavské námiell C6 110 00 Praha 1 Krajská nemocnice T.Batl a.s. Havlíčkovo nábřeží 600 762 75 Zlín V Praze, dne 25. listopadu 2021 NABÍDKA NA RTG OCHRANNÉ ZÁSTĚRY Název Cena za ks Ks Cena celkem 11.960,00 RTG zástěra s předním ochr. dílem - model 310A 11.960,00 lks 18.590,00 - bezolovnatý materiál STRATA+, ekv. 0,35mm Pb 18.590,00 - pánská, velikost XL, délka 115 cm, barva č. 90 18.590,00 1 ks 14.380,00 RTG ochranná plášťová zástěra - model 3250 18.590,00 1 ks 19.990,00 - bezolovnatý materiál STRATA+, ekv. 0,35mm Pb 11.960,00 - pánská, velikost XL, délka 115 cm, barva č. 00 14.380,00 lks 12.980,00 12.980,00 MUDr. Zválová 19.990,00 lks 13.340,00 RTG ochranná plášťová zástěra - model 3250 - bezolovnatý materiál STRATA+, ekv. 0,35mm Pb 11.960,00 1 ks - dámská, velikost S, délka 100 cm, barva č. 94 12.980,00 1 ks p. Koščák RTG zástěra s předním ochr. dílem - model 310A 12.980,00 lks - bezolovnatý materiál STRATA+, ekv. 0,35mm Pb - pánská, velikost XXL, délka 122 cm, barva č. 74 13.340,00 1 ks - monogram „OZM-RTG" RTG ochranný kostým - model 330VS - bezolovnatý materiál STRATA+, ekv. 0,35mm Pb - dámský, barva ě. 83 - vesta: velikost S, délka 55 cm - sukně: velikost S, délka 54 cm RTG zástěra s předním ochr. dílem - model 310A - bezolovnatý materiál STRATA+, ekv. 0,35mm Pb - pánská, velikost L, délka 115 cm, barva č. 68 RTG zástěra s předním ochr. dílem - model 310A - bezolovnatý materiál STRATA+, ekv. 0,35mm Pb - pánská, velikost M, délka 110 cm, barva č. 84 - monogram „OZM-RTG" RTG zástěra s předním ochr. dílem - model 310A - bezolovnatý materiál STRATA+, ekv. 0,35mm Pb - pánská, velikost L, délka 112 cm, barva č. 70 - monogram „OZM-RTG" RTG zástěra s předním ochr. dílem - model 310A - bezolovnatý materiál STRATA+, ekv. 0,35mm Pb - pánská, velikost XL, délka 122 cm, barva č. 71 - monogram „OZM-RTG" Medical Imaging Systems s.r.o. Tel. 296 348 60S Bakovní spojení: Václavské náměstí 66•110 00 Praha 1 Fax 222 211 327 COMMERZBANK AG, Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku E-mail: lnfo@mie-msm.de pobočka Praha, vedeném u Městského 6oudu v Praze, oddíl C, Homepage: www.mls-msm.de ČÍBloúčtu: 10355593/6200 vložka 125486 IČ: 27904644 DIČ: CZ27904644 MEDICAL IMAGING SYSTEMS ■luUlval Imaging Systems s.r.o. Vitelmktr ném&sti IX> 110 00 Praha 1 RTG ochranný kostým - model 330VS 21.040,00 1 ks 21.040,00 - bezolovnatý materiál STRATA+, ekv. 0,35mm Pb ■ dámský, barva č. 84 - vesta: velikost L, délka 55 cm - sukně: velikost L, délka 55 cm - monogram „OZM-RTG" RTG ochrana štítné žlázy - model 340TS 2.990,00 8 ks 23.920,00 - bezolovnatý materiál STRATA +; ekv. 0,50mm Pb - standardní velikost - barva č. 90, 00, 94, 83, 70, 71, 2x 84 RTG ochrana štítné žlázy - model 340TS 3.090,00 1 ks 3.090,00 - bezolovnatý materiál STRATA +; ekv. 0,50mm Pb 2.340,00 - prodloužená velikost, barva č. 74 2.340,00 1 ks RTG ochrana štítné žlázy - model 340T - bezolovnatý materiál STRATA +; ekv. 0,50mm Pb - standardní velikost, barva č. 68 Mobilní stojan na zástěry - model W6Mf - pro 6 ks zástěr 27.950,00 1 ks 27.950,00 Cena celkem bez DPH 213.110,00 DPH 21% 44.753,10 Cena celkem vč. DPH 257.863,10 Záruční doba: 24 měsíců; na vnitřní stínící materiál 36 měsíců II! Dodací lhůta: 8 -10 týdnů Platnost nabídky: 2 měsíce Zástěra s předním ochranným dílem '10A PíeXížení na lopatkách jal ramijc sHuumiii zaněry ph ohýbán: Zapínán: na stKhý zip vh»hc u|« ribQPšm a sviálani Dvdakíiio x> inob-o objednal ocplč.i ;.t- zapmji’i >■> svchý zip ;»zjielw ió cmi«oK,- padni- proiivoné íadi’: díly •/tein? rm-terni v/cpá/l, »Mp’M .»<♦;■■ > * pvuSi.a I. t;pv,'iěr.- <>tbiany f ttlně jiftzy ‘ dair-utr t párM én- prr.vc-dcn: Plášťová zástěra '201 Ktow I v model c bráníc i c o s? shvn.i dc. pte» i > s ajfc t jjfcdni dri Ka/ua :: přf-nnr •> Hví «•'.» ríA»»'.■’ 'r'.ln'iv ?loyí i~ "! tvC-nl ’' i trm Pln I.Mžr ; Í á«ti piřMyl >ír lato badrro’3 u?qiusvl>- Hozpart./ :is r.ír.it.h ‘li.r.crí: iliynř -;- r-vom i;<! .•ó$:in :a.v>.rt pbibem v h>A i.w. ní vjcpA/H, íi‘:.:^ir •»«',, ?>, ; ip.<» > tip^uón •rh'.‘ti> iiilrr- • > ;>m i- .,»• piCs. h - Medical Imaging Systems s.r.o. Tel. 296 348 60S Bakovnl spojení: Václavské náměstí 66 110 00 Praha 1 Fax 222 211 327 E-mail: info©mis-m8m.de COMMERZBANK AG, Společnost Je zapsaná v obchodním rejstříku Homepage: www.mls-msm.de IČ: 27904644 DIČ: pobočka Praha, číslo účtu: vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, CZ27904644 10355593/6200 vložka 125406 MEDICAL IMAGING SYSTEMS Mod'cal Imaging Systems s.r.o. Václavské náměstí 66 110 00 Praha 1 Vesta/sukně *30VS ii othrarv b V {£»$fl plelff: Ochrana štítné žlázy se stojatým límcem MOTS >rcni poopěral (Jodávanó ve i’Dno-ifdfi'vehl.osli event Ekv Pl» 0.5 in?n '.’hodné hyotentcl.é pclahy Aft -Nr 22Q$C Ochrana štítné žlázy MOT • Otl-icna ililné žla.’y pivolhuni siřil* a rteiťr-št tvar • El * Pb G $ min • Jiortné ityťjienitifc potahy Ari-hr 22D69 Medical Imaging Systems s.r.o. Tel. 296 348 60( Bakovnl spo|ení: Václavské námé9tl 66 • 110 00 Praha 1 Fax 222 211 327 COMMERZBANK AG, Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku E-mall: lnfotiimis-msm.de pobočka Praha, vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, Homepage: vvww.mia-msm.de Číslo účtu: 10355593/6200 vložka 125486 lč: 27904644 DIČ: CZ27904644 Medical Imaging Systems s.r.o. Tel. 296 348 60< Bakovní spojení: Václavské náměstí 66 • 110 00 Praha 1 Fax 222 211 327 COMMERZBANK AG, Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku E-mail: ínfo©ml8-msm.de pobočka Praha, vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, Homepage: www.mis-msm.de číslo účtu: 10355593/6200 vložka 125486 IČ: 27904644 DIČ: CZ27904644 3. Kvalitativní a technické požadavky na zdravotnické prostředky MEDICAL IMAGING SYSTEMS Medical Imaging Sy6toms s.r.o. Václavské nérnécH 66 110 00 Praha 1 Mobilní stojan na zástěry Uk>ir y» IJMOI . wYo O!j*n, o viíťo AU .’Ir. W 61.1’ G rňMíf íH -5$Cl'i Art-?ir ‘.-V iQl.lf pr: '0Jňsl4i ď Tť-cm Art -’Ir 'A* I2MÍ |.M '? <|< - / 'in. b 47 CP» luuoíno^t ID kg) ■ i-'f '.ni © $•’• hniblnosi 12 kg| ’ c'l ni bf-3 ;i« lini:i!ixo*i |4k$j V případě jakýchkoliv dotazů mne prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat. Se srdečným pozdravem xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx tel: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx KRAJSKÁ NEMOCNICE TOMÁŠE BATI Příloha č. 3 LITE TECH INC 975, MADISON AVE NORRISTOWN, PA 19403, USA Tel (610)650-8690 Fax (610)650-8694 E info@xenolitexray.com EC DECLARATION OF CONFORMITY The manufacturer: Lite Tech Inc 975, Madison Ave Norristown, PA, 19403, USA declares that the new PPE described hereafter .. XENOLITE ‘'Strata* 300" x-ray protective clothing providing protection against secondary radiation for parts of the body, with a nominal minimum lead equivalence of 0.25, 0.35 and 0.50 mm Pb from 50-110 kV (per EN 61331-1 2014) and various front-back protection combinations of these, as listed in SGS certificate # GB17/873222. This clothing is available in a range of sizes and styles; - Ref # 310-B, 310-S, 310-A, 310-Q, 310-K, 310-E, 310PHP, 310R, 310-NV, 340H, 350-H, 340T, 340T-BC and the 310-L Series frontal aprons (with protection in the back shoulder area), 3. Kvalitativní a technické požadavky na zdravotnické prostředky 3201, 3250, 3200TS, 3240, 3240-NV, 3320, 330V & 330S, 320V & 320S, 335V & 335S The garments are described in the manufacturers Technical File entitled “Xenolite" X-ray Protection Aprons/Accessories, Issue #9, (July 2017) is in conformity with the provisions of Council Directive 89/686/EEC and is identical to the PPE which is the subject of EC certificate of conformity, No. GB17/873222, issued by: SGS United Kingdom Ltd, Systems and Service Certification 202B Worle Parkway Weston-super-Mare, BS 22 6WA, UK Is subject to the procedure set out in Article 11, point A, of Directive 89/686/EEC under the supervision of the notified body: SGS United Kingdom Ltd, Systems and Service Certification 202B Worle Parkway Weston-super-Mare, BS 22 6WA, UK Certified at: Norristown, PA 19403, USA On: Sept 25,2017 Signed ...M.J.lfy ........................................................ (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, Tech Mgr) > KRAJSKÁ <=« NEMOCNICE A TOMÁŠE BATI PLNÁ MOC MEDICAL IMAGING SYSTEMS VOLLMACHT Medical Imaging Systems s.r.o. Medical Imaging Systems s.r.o. Václavské náměstí 808/66, 110 00 Praha 1 IČO: Mit dem Sitz Václavské náměstí 808/66, 110 00 279 04 644, DIČ: CZ27904644 společnost Praha 1 zapsaná u Městského soudu v Praze, spisová ID Nummer: 279 04 644, Steuer Nr.: značka C 125486, zastupující: Udo Lutz, CZ27904644; Aktenzeichen C 125486 gefúhrt beim Stadtgericht in Prag, Vertreten durch: Udo jednatel společnosti dat. narození. xxxxxxxxxxx Lutz, Gescháftsfúhrer der trvale bytem Salzsteinstrasse 6, 824 02 Gesellschaft,xxxxxxxxxx, Wohnsitz Seeshaupt, SRN Salzsteinstrasse 6, 824 02 Seeshaupt, Deutschland (dále jen „zmocnitel") (nachstehend ais „Vollmachtgeber") tímto zmocňuje bevollmáchtigt hiermit xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx geb. am xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx dat. narození xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wohnsitz xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx trvale bytem xxxxxxxxxxxxxxxxx(dále jen (nachstehend ais „Bevollmáchtigte") zu „zmocněnec") alien Handlungen, die mit der Vertretung des ke vše úkonům spojeným se zastupováním zmocnitele při jednání Vollmachtgeber bei der Verhandlungen verbunden sind 1) s příslušnými úřady státní správy a 1) mit den zustándigen Behórden der samosprávy a veškerými správními staatlichen Verwaltung und der institucemi České a Slovenské Selbstverwaltung und alien republiky; Verwaltungsinstitutionen der Tschechischen und Slowakischen Republik; 2) se zdravotními pojišťovnami 2) mit den Krankenversicherungs- registrovanými v České a Slovenské gesellschaften die in der Tschechischen und republice; Slowakischen Republik registriert sind; 3) mit dem staatlichen Institut fúr Arznei- mittelkontrolle in der Tschechischen und 3) se Státním ústavem pro kontrolu léčiv v Slowakischen Republik; České a Slovenské republice; 4) mit Lieferanten und Abnehmer in der 4) s dodavateli a odběrateli v České a Tschechischen und Slowakischen Slovenské republice, zejména se všemi Republik, insbesondere mit alien staatlichen státními a soukromými zdravotnickými und privaten Gesundheits- organisationen; zařízeními; 4 5) s Českou poštou ve věci týkající se 5) mit der Tschechischen Post bezůglich der datové schránky a elektronických Datenbox und der elektronischen Signatur podpisů společnosti; des Unternehmens; 6) s bankovními institucemi v České 6) mit der Bankinstituten in der republice. Tschechischen Republik. Tuto plnou moc zmocnitel uděluje zmocněnci i v Diese Vollmacht wird vom Vollmachtgeber im rozsahu práv a povinností podle zákona o obchodních společnostech a družstvech a jiných Rahmen der Rechte und Pflichten gemálš dem platných právních předpisů. Gesetz uber Gescháftsunternehmen und Genossenschaften und anderen anwendbaren gesetzlichen Bestimmungen erteilt. Zmocněnec je oprávněn zejména podávat návrhy, vzdát se práva na odvolání, k převzetí Die Bevollmáchtigte ist insbesondere berechtigt, veškeré dokumentace týkající se zmocnitele. Vorschláge einzureichen, auf Widerspruch zu verzichten und alle Unterlagen uber den Vollmachtgeber zu ůbernehmen. Zmocněnec je rovněž zmocněn k podpisu Die Bevollmáchtigte ist auch berechtigt, alle veškerých dokumentů jménem zmocnitele. Dokumente im Namen des Vollmachtgebers zu unterzeichnen. Tato plná moc se uděluje na dobu neurčitou. Zmocnitel má právo plnou moc kdykoliv odvolat. Diese Vollmacht wird auf unbestimmte Zeit erteilt. Der Vollmachtgeber ist berechtigt diese Vollmacht jederzeit zuriickzuziehen. V Mnichově, dne / In Munchen am ......................................... MEDICAL. IMAGING SYSTEMS Medical Zmocnění přijímám / ich akzeptiere diese Systems Vollmacht. CZ-IIOOO Ověřovací doložka pro legalizaci Podle ověřovací knihy Generální konzulát České republiky v Mnichově poř. číslo OV808/2018 vlastnoručně podepsal jméno, příjmení, datum a místo narození žadatele Udo Lutz Salzsteinstr. 6, Seeshaupt 82402 01.01.1941, Dortmund adresa bydliště mimo území České republiky druh a číslo dokladu, na základě kterého byly zjištěny osobní údaje uvedené v této ověřovací doložce cestovni doklad ČR nebo jiného státu č. CFJ78J865 V Mnichově dne 30.11.2018 Jméno/a a příjmení ověřující osoby, která legalizaci provedla Jitka WODECKÁ, konzulární referentka Otisk úředního razítka a podpis ověřující osoby MnlcM’V'