Textová podoba smlouvy Smlouva č. 19203351: Objednáváme u Vás výměnu 1 dveří a 3 oken v čp. 5341 Zahradní,

Příloha Objednávka č. 202200160 (Jiří Říha - okna 5341 Zahradní S-Bar) začerněná.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        /                             STATUTÁRNÍ MĚSTO CHO UTOV

             j~               Zborovská 4602, 430 28 Chomutov

                              IČ 00261891, DIČ CZ00261891

Bankovní spojení:  UniCredit Bank Czech Republic         Vystavil:         Kateřina Šárová
Číslo účtu:        and Slovakia, a.s.
                                                         Odbor:            Odbor majetku města
                   430043/2700                           Vyřizuje:         Šárová Kateřina
                                                         Tel:              474637485
                                                         e-mail:           k.sarova@chomutov.cz
                                                         V Chomutově dne:  21.01.2022

                              OBJEDNÁVKA Č. 202200160

Dodavatel

Název:             Jiři Říha

Sídlo:             Lučni 4336, 43001 Chomutov

lČ:                64010546                              DIČ:              CZ5403310077

Předmět

Objednáváme u Vás výměnu 1 dveří a 3 oken v čp. 5341 Zahradni, Chomutov (provozovna S-Bar) z duvodu nefunkčnosti.
Faktura musí obsahovat rozpis materiálu a rozpis prací.
Na faktuře uvádějte číslo objednávky:
Uvedená cena na faktuře je včetně DPH.
Jedná se o přenesenou daňovou povinnost.

Objednatel:                   Statutární město Chomutov
Lhůta dodání:                 30.4.2022
Místo dodání:                 sídlo objednatele
Cena bez DPH:                 neuvedena
Cena vč. DPH:                 66 550,00 Kč
Podléhá srážkové dani:        ne

Smluvní podmínky objednávky:

1) Dodávka bude realizována za podmínek uvedených v této objednávce. Měnit nebo doplňovat podmínky této objednávky
vč. terminu plnění je možné jen formou vzestupně číslovaných změnových listů, které budou platné, jestliže budou řádně
potvrzené a podepsané oprávněnými zástupci smluvních stran. Vícepráce, k nimž nebyl podepsán změnový list, se považují
za neprovedené a dodavatel nemá nárok na jejích zaplacení.

2) Smluvní vztah se řídí občanským zákoníkem.

3) Dodávka je považována za splněnou a předanou okamžikem podpisu předávacího protokolu oběma smluvními stranami.
Objednatel je oprávněn, nikoliv však povinen, převzít dodávku i s drobnými vadami a nedodělky. V takovém případě musí být
v předávacím protokolu uvedena lhůta k jejich odstranění, jinak činí 5 pracovních dnů. Kopie podepsaného předávacího
protokolu musí být vždy přiložena k faktuře.

4) Cena dodávky je splatná do 30 dnu ode dne doručení faktury objednateli, pokud bude faktura obsahovat veškeré
náležitosti.

5) Faktury je možné zasílat i v elektronické formě na adresu: podatelna~chomutov.cz

6) Dodavatel se zavazuje, že v případě nesplnění termínu zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z celkové ceny
dodávky vč. DPH za každý započatý den prodlení.

7) Záruční doba se sjednává na 24 měsíců.

8) Neodstraní-li dodavatel vady dodávky v dohodnuté době, jinak do 15 dnů Od oznámení vady v případě reklamací nebo do 5
pracovních dnů v případě vad vytknutých při předáni dodávky, je objednatel oprávněn odstranit vady na náklady dodavatele.
9) V případě prodleni dodavatele s odstraněním vady dodávky je dodavatel povinen zaplatit objednateli smluvni pokutu ve
výši 0,05 % z celkové ceny dodávky vč. DPH za každou vadu a každý započatý den prodlení. Do doby odstraněni vad
dodávky neni objednatel povinen platit část ceny dodávky odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu.

10) Veškeré smluvní pokuty a nároky na slevu je objednatel oprávněn odečíst z fakturované částky.

11) Vedle smluvních pokut má objednatel právo na náhradu škody v plné výši.

12) Připadné prodlení dodavatele s termínem dodávky je podstatným porušením povinnosti a zakládá právo objednatele na
odstoupeni od smlouvy, a to kdykoliv až do splněni závazku dodavatele.

13) Dodavatel není oprávněn postoupit jakákoliv práva, povinnosti či pohledávky ztéto objednávky třetí osobě bez výslovného
písemného souhlasu objednatele.

14) Smluvní strany prohlašuji, že skutečnosti uvedené v teto objednávce nepovažují za obchodní tajemství a uděluji svolení k
jejich zpřístupnění ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., a ke zveřejnění bez stanoveni jakýchkoliv dalších podmínek.

15) V případě, že objednávka splňuje podmínky dle zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv,
uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zveřejní tuto objednávku objednatel.

16) Dodavatel se tímto zavazuje dodržovat Nařízeni Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických
osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušeni směrnice 95/46/ES (obecné
nařízeni o ochraně osobních údajů), dále jen “nařízeni“.

17) Dodavatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech důvěrných informacích, se kterými v souvislosti s plněním této
objednávky/smlouvy přijde do styku. Náklady spojené s ochranou důvěrných informaci nese dodavatel.

18) Dodavatel je odpovědný za škodu způsobenou objednateli, která vznikla na základě, v důsledku nebo v souvislosti s
porušením jakékoliv shora uvedené povinnosti, nebo porušením zákonných ustanoveni či nařízení. Ze škody se nevylučuje
ušlý zisk a škoda jmenovitě zahrnuje i veškeré náklady vynaložené na případné soudní vymáhání úhrady škody a sankce
uložené objednateli z důvodu porušeni povinností dodavatelem. Dodavatel se při případném porušeni shora uvedených
podmínek zavazuje s objednatelem plně spolupracovat ve snaze minimalizovat škodlivý následek takovým porušením
způsobený nebo hrozící.

    JEDNO POTVRZENÉ VYHOTOVENÍ OBJEDNÁVKY VRAŤTE OBRATE ZPĚT.

Žádáme o písemnou akceptaci objednávky nejpozději do 5 pracovních dnu.
Písemná akceptace z Vaši strany a její doručení objednateli ve stanovené lhutě mají účinky uzavřeni smlouvy.
Objednatel vylučuje uzavření smlouvy, je-li objednávka akceptována s výhradou, doplněním či změnou, byť nepodstatného
charakteru. Taková akceptace se považuje toliko za výzvu k dalšímu jednání o uzavření smlouvy.
Nedojde-li k akceptaci dodavatelem a doručení objednateli ve stanovené lhůtě, pozbývá objednávka platnosti.

                   NA FAKTUŘE UVÁDĚJTE ČÍSLO NAŠÍ OBJEDNÁVKY.

Číslo nákupní objednávky musí být uvedeno na všech fakturách a ve veškeré korespondenci.

Platba za dodávku bude připsána na veřejný účet dodavatele uvedený v Registru plátců DPH (povinnost objednatele zaplatit
DPH se považuje za splněnou připsáním DPH na takto zveřejněný účet). Objednatel si vyhrazuje právo uplatnit institut
zvláštního způsobu zajištěni daně z přidané hodnoty podle ~ 1 09a zákona č. 235/2004 Sb. zákona o dani z přidané hodnoty

(ZDPH) v případě požadavku úhrady na bankovní účet, který není zveřejněn podle ~ 96 odst.2 ZDPH a vůči nespolehlivým

plátcům podle ~ 106a ZDPH. Smluvní strany se dohodly pro případ, že by se dodavatel stal nespolehlivým plátcem (~ 106a

zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů), že odběratel zaplatí základ daně z faktury
na veřejný účet dodavatele a DPH zaplatí přímo na účet správce daně pro Ustecký kraj pod variabilním symbolem, kterým

bude IC dodavatele, konstantní symbol č. 1148, specifický symbol 00261891 (~ 109a zákona o DPH). Dodavatel ujišťuje

objednatele-příjemce, že se jedná o číslo bankovního účtu správce daně, na který dodavatel platí DPH.

Objednatel osvědčuje, že byly splněny podmínky zák. č. 12812000 Sb., o obcích, pro platnost právního jednání obce.

Finanční kontrola objednatele:

Provedená el. finanční kontrola  Dne         Jméno                Funkce
Příkazce operace                 21.01.2022  Řeháková Jitka Ing.  vedoucí Odboru majetku města
Správce rozpočtu                 21.01.2022  Warnická lva         ekonom odboru