Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
/ STATUTÁRNÍ MĚSTO CHO UTOV j~ Zborovská 4602, 430 28 Chomutov IČ 00261891, DIČ CZ00261891 Bankovní spojení: UniCredit Bank Czech Republic Vystavil: Kateřina Šárová Číslo účtu: and Slovakia, a.s. Odbor: Odbor majetku města 430043/2700 Vyřizuje: Šárová Kateřina Tel: 474637485 e-mail: k.sarova@chomutov.cz V Chomutově dne: 21.01.2022 OBJEDNÁVKA Č. 202200160 Dodavatel Název: Jiři Říha Sídlo: Lučni 4336, 43001 Chomutov lČ: 64010546 DIČ: CZ5403310077 Předmět Objednáváme u Vás výměnu 1 dveří a 3 oken v čp. 5341 Zahradni, Chomutov (provozovna S-Bar) z duvodu nefunkčnosti. Faktura musí obsahovat rozpis materiálu a rozpis prací. Na faktuře uvádějte číslo objednávky: Uvedená cena na faktuře je včetně DPH. Jedná se o přenesenou daňovou povinnost. Objednatel: Statutární město Chomutov Lhůta dodání: 30.4.2022 Místo dodání: sídlo objednatele Cena bez DPH: neuvedena Cena vč. DPH: 66 550,00 Kč Podléhá srážkové dani: ne Smluvní podmínky objednávky: 1) Dodávka bude realizována za podmínek uvedených v této objednávce. Měnit nebo doplňovat podmínky této objednávky vč. terminu plnění je možné jen formou vzestupně číslovaných změnových listů, které budou platné, jestliže budou řádně potvrzené a podepsané oprávněnými zástupci smluvních stran. Vícepráce, k nimž nebyl podepsán změnový list, se považují za neprovedené a dodavatel nemá nárok na jejích zaplacení. 2) Smluvní vztah se řídí občanským zákoníkem. 3) Dodávka je považována za splněnou a předanou okamžikem podpisu předávacího protokolu oběma smluvními stranami. Objednatel je oprávněn, nikoliv však povinen, převzít dodávku i s drobnými vadami a nedodělky. V takovém případě musí být v předávacím protokolu uvedena lhůta k jejich odstranění, jinak činí 5 pracovních dnů. Kopie podepsaného předávacího protokolu musí být vždy přiložena k faktuře. 4) Cena dodávky je splatná do 30 dnu ode dne doručení faktury objednateli, pokud bude faktura obsahovat veškeré náležitosti. 5) Faktury je možné zasílat i v elektronické formě na adresu: podatelna~chomutov.cz 6) Dodavatel se zavazuje, že v případě nesplnění termínu zaplatí objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z celkové ceny dodávky vč. DPH za každý započatý den prodlení. 7) Záruční doba se sjednává na 24 měsíců. 8) Neodstraní-li dodavatel vady dodávky v dohodnuté době, jinak do 15 dnů Od oznámení vady v případě reklamací nebo do 5 pracovních dnů v případě vad vytknutých při předáni dodávky, je objednatel oprávněn odstranit vady na náklady dodavatele. 9) V případě prodleni dodavatele s odstraněním vady dodávky je dodavatel povinen zaplatit objednateli smluvni pokutu ve výši 0,05 % z celkové ceny dodávky vč. DPH za každou vadu a každý započatý den prodlení. Do doby odstraněni vad dodávky neni objednatel povinen platit část ceny dodávky odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu. 10) Veškeré smluvní pokuty a nároky na slevu je objednatel oprávněn odečíst z fakturované částky. 11) Vedle smluvních pokut má objednatel právo na náhradu škody v plné výši. 12) Připadné prodlení dodavatele s termínem dodávky je podstatným porušením povinnosti a zakládá právo objednatele na odstoupeni od smlouvy, a to kdykoliv až do splněni závazku dodavatele. 13) Dodavatel není oprávněn postoupit jakákoliv práva, povinnosti či pohledávky ztéto objednávky třetí osobě bez výslovného písemného souhlasu objednatele. 14) Smluvní strany prohlašuji, že skutečnosti uvedené v teto objednávce nepovažují za obchodní tajemství a uděluji svolení k jejich zpřístupnění ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., a ke zveřejnění bez stanoveni jakýchkoliv dalších podmínek. 15) V případě, že objednávka splňuje podmínky dle zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zveřejní tuto objednávku objednatel. 16) Dodavatel se tímto zavazuje dodržovat Nařízeni Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušeni směrnice 95/46/ES (obecné nařízeni o ochraně osobních údajů), dále jen “nařízeni“. 17) Dodavatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech důvěrných informacích, se kterými v souvislosti s plněním této objednávky/smlouvy přijde do styku. Náklady spojené s ochranou důvěrných informaci nese dodavatel. 18) Dodavatel je odpovědný za škodu způsobenou objednateli, která vznikla na základě, v důsledku nebo v souvislosti s porušením jakékoliv shora uvedené povinnosti, nebo porušením zákonných ustanoveni či nařízení. Ze škody se nevylučuje ušlý zisk a škoda jmenovitě zahrnuje i veškeré náklady vynaložené na případné soudní vymáhání úhrady škody a sankce uložené objednateli z důvodu porušeni povinností dodavatelem. Dodavatel se při případném porušeni shora uvedených podmínek zavazuje s objednatelem plně spolupracovat ve snaze minimalizovat škodlivý následek takovým porušením způsobený nebo hrozící. JEDNO POTVRZENÉ VYHOTOVENÍ OBJEDNÁVKY VRAŤTE OBRATE ZPĚT. Žádáme o písemnou akceptaci objednávky nejpozději do 5 pracovních dnu. Písemná akceptace z Vaši strany a její doručení objednateli ve stanovené lhutě mají účinky uzavřeni smlouvy. Objednatel vylučuje uzavření smlouvy, je-li objednávka akceptována s výhradou, doplněním či změnou, byť nepodstatného charakteru. Taková akceptace se považuje toliko za výzvu k dalšímu jednání o uzavření smlouvy. Nedojde-li k akceptaci dodavatelem a doručení objednateli ve stanovené lhůtě, pozbývá objednávka platnosti. NA FAKTUŘE UVÁDĚJTE ČÍSLO NAŠÍ OBJEDNÁVKY. Číslo nákupní objednávky musí být uvedeno na všech fakturách a ve veškeré korespondenci. Platba za dodávku bude připsána na veřejný účet dodavatele uvedený v Registru plátců DPH (povinnost objednatele zaplatit DPH se považuje za splněnou připsáním DPH na takto zveřejněný účet). Objednatel si vyhrazuje právo uplatnit institut zvláštního způsobu zajištěni daně z přidané hodnoty podle ~ 1 09a zákona č. 235/2004 Sb. zákona o dani z přidané hodnoty (ZDPH) v případě požadavku úhrady na bankovní účet, který není zveřejněn podle ~ 96 odst.2 ZDPH a vůči nespolehlivým plátcům podle ~ 106a ZDPH. Smluvní strany se dohodly pro případ, že by se dodavatel stal nespolehlivým plátcem (~ 106a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů), že odběratel zaplatí základ daně z faktury na veřejný účet dodavatele a DPH zaplatí přímo na účet správce daně pro Ustecký kraj pod variabilním symbolem, kterým bude IC dodavatele, konstantní symbol č. 1148, specifický symbol 00261891 (~ 109a zákona o DPH). Dodavatel ujišťuje objednatele-příjemce, že se jedná o číslo bankovního účtu správce daně, na který dodavatel platí DPH. Objednatel osvědčuje, že byly splněny podmínky zák. č. 12812000 Sb., o obcích, pro platnost právního jednání obce. Finanční kontrola objednatele: Provedená el. finanční kontrola Dne Jméno Funkce Příkazce operace 21.01.2022 Řeháková Jitka Ing. vedoucí Odboru majetku města Správce rozpočtu 21.01.2022 Warnická lva ekonom odboru