Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
KUPNÍ SMLOUVA Domov pro seniory Máj České Budějovice, příspěvková organizace se sídlem Větrná 731/13, 370 05 České Budějovice zastoupený: Ing. Pavlem Jandou, ředitelem organizace IČ: 71173064 DIČ: CZ71173064 Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s. číslo účtu: 4229742/0800 (dále jen kupující) a Firma: se sídlem: PROMPT 2 SERVIS v.o.s., Školní 434/4, České Budějovice 370 04 zastoupená: Ing.Luborem Matouškem IČ: 625 25 310 DIČ: CZ625 25 310 Bankovní spojení: Komerční banka v Českých Budějovicích číslo.účtu.: 5996900297 (dále jen prodávající, uzavírají ve smyslu ustanovení $ 2079 a násl. zákona č.89/2012 Sb., občanského zákoníku tuto -kupní smlouvu: Clánek I. Uvodní ustanovení 1.. Prodávající prohlašuje, že je výhradním vlastníkem movitých věcí specifikovaných v kupujícímu předložené cenové nabídce ze dne24.2.2017, která tvoří jako příloha č. 1 nedílnou součást této smlouvy. Článek II. Předmět smlouvy 1. Prodávající se zavazuje k řádné a včasné dodávce hygienických prostředků dle čl. I. (dále jen zboží) kupujícímu, která bude postupně realizována na základě dílčích objednávek kupujícího, a zavazuje se převést na kupujícího vlastnické právo ke zboží. 2. Kupující se zavazuje objednané a řádně dodané zboží od prodávajícího převzít a zaplatit mu sjednanou kupní cenu dle čl. IV. této smlouvy. Článek III. Místo a termín plnění 1. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího, případně jiné dohodnuté místo. V souladu s vystavenými objednávkami bude zboží předáno v místech určených kupujícím. l U U Veškerá korespondence včetně faktur bude zasílána na adresu sídla kupujícího. Prodávající dodá zboží kupujícímu na své náklady ve lhůtě 2 dnů od doručení objednávky kupujícího učiněné prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. V případě, že prodávající nebude mít požadované zboží na skladě, bude neprodleně informovat kupujícího a prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky dohodne s kupujícím termín, případně hodinu dodání objednaného zboží. Prodávající při dodání zboží předá kupujícímu doklady vztahující se ke zboží, např. prohlášení o shodě, návod k použití a další doklady (v českém jazyce). Kupující se zavazuje převzetí řádně dodané zboží potvrdit prodávajícímu na dodacím listě. Článek IV. Kupní cena a platební podmínky Smluvní strany sjednávají cenu zboží dle této smlouvy dohodou, přičemž konkrétní cena za jednotlivé zboží bude stanovena dle cenové nabídky, která je přílohou této smlouvy nebo podle aktuální katalogové ceny prodávajícího, a to podle toho, která cena bude nižší. DPH, která bude kupujícímu v rámci fakturace připočtena, bude v souladu s platnými právními předpisy v rozhodné době. V ceně jsou zahrnuty případné náklady spojené s přepravou zboží do místa dodání zboží. Přílohou této smlouvy je cenová nabídka, která obsahuje jednotlivé položky, jejichž dodání může kupující požadovat, s uvedením cen za jednotlivé položky platné ke dni podpisu této smlouvy. Na vyžádání kupujícího je povinen prodávající dodat aktuální katalog zboží s cenami. Čena za objednané zboží, která nebude uvedena v cenové nabídce v příloze této smlouvy, bude stanovena na základě jednotkových cen katalogu prodávajícího. Účastníci smlouvy sjednávají následující platební podmínky: a) Smluvní strany se dohodly, že cena řádně dodaného a převzatého zboží bude uhrazena na základě faktury, která musí mít náležitosti daňového dokladu. Jestliže tyto náležitosti obsahovat nebude, je kupující oprávněn daňový doklad vrátit prodávajícímu k přepracování (osobně proti písemnému potvrzení, nebo doporučeným dopisem s doručenkou). Prodávající je následně povinen vystavit nový bezvadný daňový doklad se všemi požadovanými náležitostmi s novou dobou splatnosti kupní ceny a tento doručit kupujícímu. b) Dnem zdanitelného plnění je den předání zboží kupujícímu na základě dodacího listu. c) Splatnost faktury se sjednává na 30 dnů ode dne jejího doručení kupujícímu. d) Úhrada faktur bude provedena bezhotovostním převodem zúčtu kupujícího na účet prodávajícího, který je uveden v této smlouvě. Povinnost kupujícího zaplatit cenu řádně dodaného zboží je splněna dnem odepsání fakturované částky z účtu kupujícího a připsání na účet prodávajícího Článek V. Záruka a záruční podmínky Prodávající poskytuje kupujícímu záruční dobu na zboží v délce 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet od převzetí zboží kupujícím. Kupující je povinen při užívání zboží dodržovat pravidla pro jeho užívání, zejména se řídit návodem k použití, který obdržel při předání předmětu prodeje. Za vady se nepovažuje opotřebení vzniklé běžným užíváním zboží. Záruka se nevztahuje na závady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s návodem k použití a se způsobem běžně používaným. U M U V případě záručních vad má kupující práva dle zákona č.89/2012 Sb., občanského zákoníku Kupující je povinen vady zboží oznámit prodávajícímu písemně bez zbytečného odkladu po zjištění vady s uvedením toho, o jakou vadu jde a jak se projevuje. Součástí oznámení musí být i sdělení, jakých nároků z práv z odpovědnosti za vady se domáhá. Prodávající je povinen nejdéle do 5 dnů po obdržení oznámení o reklamaci vady písemně sdělit kupujícímu, zda reklamaci vady uznává nebo z jakých důvodů ji odmítá uznat. Zjištěné rozdíly v množství dodaného zboží veřejným dopravcem musí být písemně nebo e-mailem oznámeny prodávajícímu nejpozději během následujícího pracovního dne po dodání zboží. V případě osobního předání zboží kupujícímu prodávajícím, je kupující na rozdíly v množství dodaného zboží povinen prodávajícího upozornit ihned při převzetí zboží a tuto skutečnost uvést na dodacím listě. V případě dodání většího množství zboží než bylo objednáno dílčí objednávkou, je kupující povinen písemně nebo e-mailem oznámit prodávajícímu nejpozději během následujícího pracovního dne po dodání zboží, že zboží odmítá, jinak se považuje za objednané kupujícím příslušnou dílčí objednávkou i dodané přebytečné zboží. Prodávající se zavazuje kupujícím odmítnuté přebytečné zboží si odvézt na své náklady od kupujícího bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 pracovních dnů od jeho odmítnutí kupujícím. Dodanému zboží nesmí skončit datum spotřeby dříve než půl roku od jeho dodání. Článek VI. Sankce za nesplnění Při prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny je kupující povinen zaplatit prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 0,02 % z dlužné částky kupní ceny za každý započatý den prodlení. Při prodlení prodávajícího s termínem dodání podle čl. III. této smlouvy je prodávající povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % zcelkové kupní ceny dle příslušné dílčí objednávky (s jejímž splněním je v prodlení) za každý započatý den prodlení, a to až do doby než bude oběma stranami písemně konstatováno, že jsou výše uvedené dodávky dokončeny. Při prodlení prodávajícího s termínem odvozu přebytečné zboží od kupujícího podle čl. V. bodu 4 této smlouvy je prodávající povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 500,-Kč za každý započatý den prodlení. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody vzniklé smluvní straně požadující zaplacení smluvní pokuty. Článek IX. Odstoupení od smlouvy Prodávající je oprávněn od této smlouvy odstoupit, pokud bude kupující v prodlení s placením kupní ceny dle čl. IV. této smlouvy na základě doručené faktury o více jak 30 dnů. Kupující má právo odstoupit od této smlouvy pro závažné porušení této smlouvy, kterým je dle dohody smluvních stran nedodržení deklarované kvality zboží. Na základě dohody smluvních stran. Učinky odstoupení nastávají dnem doručení o odstoupení. 5. Náklady, které vzniknou odstupující straně v souvislosti s odstoupením, je ji povinna druhá strana uhradit. Clánek X Závěrečná ustanovení 1.. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech vyhotoveních majících platnost originálu, z nichž kupujícímu náleží tři vyhotovení. 2. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31. 12. 2017. Každá smluvní strana může smlouvu s udáním důvodu vypovědět, a to s měsíční výpovědní lhůtou. Výpovědní lhůta běží od prvního dne měsíce následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně. U Tato smlouva může být měněna pouze písemnými číslovanými dodatky podepsanými oběma stranami. 4.. Smluvní strany vyjadřují svůj bezvýhradný souhlas s tím, aby bylo plné znění této smlouvy zveřejněno na internetových stránkách statutárního města České Budějovice (www.c- budejovice.cz). 5. Účastníci prohlašují, že smlouva byla sepsána podle jejich skutečné a svobodné vůle. Účastníci dále prohlašují, že si smlouvu před podpisem přečetli, s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho připojují své vlastnoruční podpisy. Příloha: I. Nabídka prodávajícího ze dne 24. 2. 2017 V Českých Budějovicích dne 24. 2. 2017 V Českých Budějovicích dne 8. 3. 2017 4 prodávající kuppjicí tisk razítka, podpis otisk ražitka, podpis) „, , POBDIS) Domov pro se lory Máj příspěvková organizace, PROMP T 2 SERVIS V.o 0 Větrná 15 Š OŠtění, úklia, hyg. systé . 370 05 Časké Budějovice kolní 4, 37010Č Bay IO 711 73 084 „B Tel./fax: 387 - + 4128 ČO: 625 25 310 DIČ: CZ62525310