Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1954966: Hygienické prostředky

Příloha doc20170517101906.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        KUPNÍ SMLOUVA

Domov pro seniory Máj České Budějovice, příspěvková organizace
se sídlem Větrná 731/13, 370 05 České Budějovice
zastoupený: Ing. Pavlem Jandou, ředitelem organizace
IČ: 71173064
DIČ: CZ71173064
Bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s.
číslo účtu: 4229742/0800

(dále jen kupující)

a
Firma: se sídlem: PROMPT 2 SERVIS v.o.s., Školní 434/4, České Budějovice 370 04
zastoupená: Ing.Luborem Matouškem
IČ: 625 25 310
DIČ: CZ625 25 310
Bankovní spojení: Komerční banka v Českých Budějovicích
číslo.účtu.: 5996900297

(dále jen prodávající,

uzavírají ve smyslu ustanovení $ 2079 a násl. zákona č.89/2012 Sb., občanského zákoníku tuto

-kupní smlouvu:

Clánek I.
Uvodní ustanovení

1.. Prodávající prohlašuje, že je výhradním vlastníkem movitých věcí specifikovaných v kupujícímu
předložené cenové nabídce ze dne24.2.2017, která tvoří jako příloha č. 1 nedílnou součást této
smlouvy.

Článek II.
Předmět smlouvy

1. Prodávající se zavazuje k řádné a včasné dodávce hygienických prostředků dle čl. I. (dále jen
zboží) kupujícímu, která bude postupně realizována na základě dílčích objednávek kupujícího, a
zavazuje se převést na kupujícího vlastnické právo ke zboží.

2. Kupující se zavazuje objednané a řádně dodané zboží od prodávajícího převzít a zaplatit mu
sjednanou kupní cenu dle čl. IV. této smlouvy.

Článek III.
Místo a termín plnění

1. Místem dodání zboží je sídlo kupujícího, případně jiné dohodnuté místo. V souladu s vystavenými
objednávkami bude zboží předáno v místech určených kupujícím.

l

U

U

Veškerá korespondence včetně faktur bude zasílána na adresu sídla kupujícího.

Prodávající dodá zboží kupujícímu na své náklady ve lhůtě 2 dnů od doručení objednávky
kupujícího učiněné prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. V případě, že prodávající nebude mít
požadované zboží na skladě, bude neprodleně informovat kupujícího a prostřednictvím e-mailu
nebo telefonicky dohodne s kupujícím termín, případně hodinu dodání objednaného zboží.
Prodávající při dodání zboží předá kupujícímu doklady vztahující se ke zboží, např. prohlášení o
shodě, návod k použití a další doklady (v českém jazyce).

Kupující se zavazuje převzetí řádně dodané zboží potvrdit prodávajícímu na dodacím listě.

Článek IV.
Kupní cena a platební podmínky

Smluvní strany sjednávají cenu zboží dle této smlouvy dohodou, přičemž konkrétní cena za
jednotlivé zboží bude stanovena dle cenové nabídky, která je přílohou této smlouvy nebo podle
aktuální katalogové ceny prodávajícího, a to podle toho, která cena bude nižší. DPH, která bude
kupujícímu v rámci fakturace připočtena, bude v souladu s platnými právními předpisy v rozhodné
době. V ceně jsou zahrnuty případné náklady spojené s přepravou zboží do místa dodání zboží.

Přílohou této smlouvy je cenová nabídka, která obsahuje jednotlivé položky, jejichž dodání může
kupující požadovat, s uvedením cen za jednotlivé položky platné ke dni podpisu této smlouvy. Na
vyžádání kupujícího je povinen prodávající dodat aktuální katalog zboží s cenami.

Čena za objednané zboží, která nebude uvedena v cenové nabídce v příloze této smlouvy, bude
stanovena na základě jednotkových cen katalogu prodávajícího.

Účastníci smlouvy sjednávají následující platební podmínky:

a) Smluvní strany se dohodly, že cena řádně dodaného a převzatého zboží bude uhrazena na
základě faktury, která musí mít náležitosti daňového dokladu. Jestliže tyto náležitosti
obsahovat nebude, je kupující oprávněn daňový doklad vrátit prodávajícímu k přepracování
(osobně proti písemnému potvrzení, nebo doporučeným dopisem s doručenkou). Prodávající
je následně povinen vystavit nový bezvadný daňový doklad se všemi požadovanými
náležitostmi s novou dobou splatnosti kupní ceny a tento doručit kupujícímu.

b) Dnem zdanitelného plnění je den předání zboží kupujícímu na základě dodacího listu.

c) Splatnost faktury se sjednává na 30 dnů ode dne jejího doručení kupujícímu.

d) Úhrada faktur bude provedena bezhotovostním převodem zúčtu kupujícího na účet
prodávajícího, který je uveden v této smlouvě. Povinnost kupujícího zaplatit cenu řádně
dodaného zboží je splněna dnem odepsání fakturované částky z účtu kupujícího a připsání na
účet prodávajícího

Článek V.
Záruka a záruční podmínky

Prodávající poskytuje kupujícímu záruční dobu na zboží v délce 24 měsíců. Záruční doba počíná
běžet od převzetí zboží kupujícím. Kupující je povinen při užívání zboží dodržovat pravidla pro
jeho užívání, zejména se řídit návodem k použití, který obdržel při předání předmětu prodeje. Za
vady se nepovažuje opotřebení vzniklé běžným užíváním zboží. Záruka se nevztahuje na závady
vzniklé špatnou obsluhou, neodborným nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací,
které jsou v rozporu s návodem k použití a se způsobem běžně používaným.

U

M

U

V případě záručních vad má kupující práva dle zákona č.89/2012 Sb., občanského zákoníku

Kupující je povinen vady zboží oznámit prodávajícímu písemně bez zbytečného odkladu po zjištění
vady s uvedením toho, o jakou vadu jde a jak se projevuje. Součástí oznámení musí být i sdělení,
jakých nároků z práv z odpovědnosti za vady se domáhá. Prodávající je povinen nejdéle do 5 dnů
po obdržení oznámení o reklamaci vady písemně sdělit kupujícímu, zda reklamaci vady uznává
nebo z jakých důvodů ji odmítá uznat.

Zjištěné rozdíly v množství dodaného zboží veřejným dopravcem musí být písemně nebo e-mailem
oznámeny prodávajícímu nejpozději během následujícího pracovního dne po dodání zboží.
V případě osobního předání zboží kupujícímu prodávajícím, je kupující na rozdíly v množství
dodaného zboží povinen prodávajícího upozornit ihned při převzetí zboží a tuto skutečnost uvést na
dodacím listě. V případě dodání většího množství zboží než bylo objednáno dílčí objednávkou, je
kupující povinen písemně nebo e-mailem oznámit prodávajícímu nejpozději během následujícího
pracovního dne po dodání zboží, že zboží odmítá, jinak se považuje za objednané kupujícím
příslušnou dílčí objednávkou i dodané přebytečné zboží. Prodávající se zavazuje kupujícím
odmítnuté přebytečné zboží si odvézt na své náklady od kupujícího bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 10 pracovních dnů od jeho odmítnutí kupujícím.

Dodanému zboží nesmí skončit datum spotřeby dříve než půl roku od jeho dodání.

Článek VI.
Sankce za nesplnění

Při prodlení kupujícího s úhradou kupní ceny je kupující povinen zaplatit prodávajícímu smluvní
pokutu ve výši 0,02 % z dlužné částky kupní ceny za každý započatý den prodlení.

Při prodlení prodávajícího s termínem dodání podle čl. III. této smlouvy je prodávající povinen
zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,2 % zcelkové kupní ceny dle příslušné dílčí
objednávky (s jejímž splněním je v prodlení) za každý započatý den prodlení, a to až do doby než
bude oběma stranami písemně konstatováno, že jsou výše uvedené dodávky dokončeny.

Při prodlení prodávajícího s termínem odvozu přebytečné zboží od kupujícího podle čl. V. bodu 4
této smlouvy je prodávající povinen zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 500,-Kč za každý

započatý den prodlení.

Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody vzniklé smluvní straně požadující
zaplacení smluvní pokuty.

Článek IX.
Odstoupení od smlouvy

Prodávající je oprávněn od této smlouvy odstoupit, pokud bude kupující v prodlení s placením
kupní ceny dle čl. IV. této smlouvy na základě doručené faktury o více jak 30 dnů.

Kupující má právo odstoupit od této smlouvy pro závažné porušení této smlouvy, kterým je dle
dohody smluvních stran nedodržení deklarované kvality zboží.

Na základě dohody smluvních stran.

Učinky odstoupení nastávají dnem doručení o odstoupení.

5. Náklady, které vzniknou odstupující straně v souvislosti s odstoupením, je ji povinna druhá strana
uhradit.

Clánek X
Závěrečná ustanovení

1.. Smlouva je vyhotovena ve čtyřech vyhotoveních majících platnost originálu, z nichž kupujícímu
náleží tři vyhotovení.

2. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.
Smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31. 12. 2017. Každá smluvní strana může smlouvu s udáním
důvodu vypovědět, a to s měsíční výpovědní lhůtou. Výpovědní lhůta běží od prvního dne měsíce
následujícího po doručení písemné výpovědi druhé smluvní straně.

U

Tato smlouva může být měněna pouze písemnými číslovanými dodatky podepsanými oběma
stranami.

4.. Smluvní strany vyjadřují svůj bezvýhradný souhlas s tím, aby bylo plné znění této smlouvy
zveřejněno na internetových stránkách statutárního města České Budějovice (www.c-

budejovice.cz).

5. Účastníci prohlašují, že smlouva byla sepsána podle jejich skutečné a svobodné vůle. Účastníci dále
prohlašují, že si smlouvu před podpisem přečetli, s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho
připojují své vlastnoruční podpisy.

Příloha: I. Nabídka prodávajícího ze dne 24. 2. 2017

V Českých Budějovicích dne 24. 2. 2017 V Českých Budějovicích dne 8. 3. 2017

4

 

 

 

prodávající kuppjicí
tisk razítka, podpis otisk ražitka, podpis) „,
, POBDIS) Domov pro se lory Máj
příspěvková organizace,
PROMP T 2 SERVIS V.o 0 Větrná 15
Š OŠtění, úklia, hyg. systé . 370 05 Časké Budějovice
kolní 4, 37010Č Bay IO 711 73 084

„B
Tel./fax: 387

- + 4128

ČO: 625 25 310 DIČ: CZ62525310