Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1959674: Objednávka - Pictor - malířské práce PIO

Příloha TO_OBJ_Pictor_malirske_prace_PIO.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Objednávka TO1700180

 

 

 

 

Strana 1
Dodavatel
Fakultní nemocnice Hradec Králové PICTOR, s. r. 0.
Sokolská 581 Petra Jilemnického 72
500 05 Hradec Králové 503 01 Hradec Králové
Česká republika
DIČ CZ00179906
č 00179906
Telefonní číslo 495 831 111 DIČ CZ25951017
Číslo faxu +420 495 832 100 IČ 25951017
Název banky Česká národní banka - BŮ
Číslo bankovního účtu 24639511/0710
Obchodní registr Zř. listina MZČR - č.j. MZDR 17266-11/2012
Kód veřejné zakázky 499578 Datum dokladu 16.5.2017
Nákupčí Technický odbor
Platební podmínky Splatnost do 45 dnů
Způsob dodávky
Požadované datum příjmu
Číslo Popis Středisko Kód Množství Měrná jednotka © Objednací číslo

 

Objednáváme u Vás v souladu s uzavřenou rámcovou
smlouvou č. 431 s názvem "Malířské a natěračské
práce ve FN HK“ ze dne 26. 3. 2015 a Vaší cenovou
nabídkou vyhodnocenou dne 15. 5. 2017 opravu

a obnovu maleb a nátěrů za splnění hygienických
norem a vyhlášek v budově č. 10 - PIO - I. Interní
klinika (2.NP, 4.NP, |INT - vyšetřovny, JIP

"zelená“, JIP "modrá", atd.) v areálu FN HK.
Objednatel si vyhrazuje právo změnit požadovaný
rozsah prací a dodávek. Fakturovány budou
skutečně provedené práce a dodávky na základě

vzájemně odsouhlaseného soupisu.

Termín relizace: 17. - 26. 7. 2017
Cena vč. DPH: 166.766,10 Kč
(bez DPH: 137.823,20 Kč)

Další smluvní podmínky jsou na druhé straně.

Vystavil:

 

 

 

Další smluvní podmínky:

1)

E

9)

Všichni pracovníci dodavatele jsou povinni při práci na realizaci díla ve FN Hradec Králové:

- nosit viditelně umístěnou identifikační kartu, kterou obdrží na vyžádání před zahájením na technickém odboru

- při příchodu na místo prováděných prací se ohlásit službu konajícímu zdravotnickému personálu a ohlásit

ukončení, přerušení prací nebo odchod z pracoviště.

Práce musí být prováděny tak, aby činnost zdravotnických provozů byla co nejméně omezena a harmonogram prací musí být
odsouhlasen objednatelem a odpovědným zástupcem provozovatele zdravotnického zařízení (příslušné kliniky, oddělení apod.).
Dodavatel odpovídá za pořádek a čistotu v prostoru realizace díla a je povinen na své náklady odstranit odpady a nečistoty vzniklé
prováděním díla a uvést do původního stavu prostory a okolí realizace díla narušené prováděnými pracemi.

V případě, že dílo obsahuje činnosti, které způsobují prašnost v okolí, dodavatel musí zabezpečit snižování prašnosti vyvolané
průběhem prací nebo jejich následkem a musí zajistit po celou dobu prací oddělení prostoru ve kterém se provádí dílo nebo jeho

části od ostatního prostoru pevnými a zatěsněnými stěnami nebo uzavření pevnou a zatěsněnou fólií. Variantu použití určí

závazně objednatel podle místních podmínek.

Demontovaný, vybouraný a odpadový materiál musí být přepravován pouze v uzavřených nádobách.

Dodavatel je povinnen projednat předem veškeré případné vícepráce nebo změny sjednané ceny, cena bude účtována dle
výkazu skutečného provedení.

Pro vládou stanovené výrobky podle zákona č. 22/97 (jsou-li součástí dodávky), dodavatel potvrdí na faktuře, že je držitelem
ujištění nebo prohlášení o shodě.

Dodavatel zabezpečí požární a hygienické atesty na výrobky a materiál, jsou-li tyto součástí dodávky.

Na poskytnuté plnění byl v souladu s ustanovením $92e) zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění,
použit režim přenesení daňové povinnosti. Výši daně je povinnen doplnit a přiznat plátce, pro kterého je plnění uskutečněno.
FN HK požaduje uvést na fakturu prohlášení dodavatelem o tom, že ke dni vystavení faktury není / je veden v registru
nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty a bankovní účet uvedený na faktuře je účtem, který je správcem daně

dle $ 109 z. č. 235/2004 Sb. zveřejněn.

10) FN HK neposkytuje zálohy na budoucí plnění.