Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka TO1700180 Strana 1 Dodavatel Fakultní nemocnice Hradec Králové PICTOR, s. r. 0. Sokolská 581 Petra Jilemnického 72 500 05 Hradec Králové 503 01 Hradec Králové Česká republika DIČ CZ00179906 č 00179906 Telefonní číslo 495 831 111 DIČ CZ25951017 Číslo faxu +420 495 832 100 IČ 25951017 Název banky Česká národní banka - BŮ Číslo bankovního účtu 24639511/0710 Obchodní registr Zř. listina MZČR - č.j. MZDR 17266-11/2012 Kód veřejné zakázky 499578 Datum dokladu 16.5.2017 Nákupčí Technický odbor Platební podmínky Splatnost do 45 dnů Způsob dodávky Požadované datum příjmu Číslo Popis Středisko Kód Množství Měrná jednotka © Objednací číslo Objednáváme u Vás v souladu s uzavřenou rámcovou smlouvou č. 431 s názvem "Malířské a natěračské práce ve FN HK“ ze dne 26. 3. 2015 a Vaší cenovou nabídkou vyhodnocenou dne 15. 5. 2017 opravu a obnovu maleb a nátěrů za splnění hygienických norem a vyhlášek v budově č. 10 - PIO - I. Interní klinika (2.NP, 4.NP, |INT - vyšetřovny, JIP "zelená“, JIP "modrá", atd.) v areálu FN HK. Objednatel si vyhrazuje právo změnit požadovaný rozsah prací a dodávek. Fakturovány budou skutečně provedené práce a dodávky na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu. Termín relizace: 17. - 26. 7. 2017 Cena vč. DPH: 166.766,10 Kč (bez DPH: 137.823,20 Kč) Další smluvní podmínky jsou na druhé straně. Vystavil: Další smluvní podmínky: 1) E 9) Všichni pracovníci dodavatele jsou povinni při práci na realizaci díla ve FN Hradec Králové: - nosit viditelně umístěnou identifikační kartu, kterou obdrží na vyžádání před zahájením na technickém odboru - při příchodu na místo prováděných prací se ohlásit službu konajícímu zdravotnickému personálu a ohlásit ukončení, přerušení prací nebo odchod z pracoviště. Práce musí být prováděny tak, aby činnost zdravotnických provozů byla co nejméně omezena a harmonogram prací musí být odsouhlasen objednatelem a odpovědným zástupcem provozovatele zdravotnického zařízení (příslušné kliniky, oddělení apod.). Dodavatel odpovídá za pořádek a čistotu v prostoru realizace díla a je povinen na své náklady odstranit odpady a nečistoty vzniklé prováděním díla a uvést do původního stavu prostory a okolí realizace díla narušené prováděnými pracemi. V případě, že dílo obsahuje činnosti, které způsobují prašnost v okolí, dodavatel musí zabezpečit snižování prašnosti vyvolané průběhem prací nebo jejich následkem a musí zajistit po celou dobu prací oddělení prostoru ve kterém se provádí dílo nebo jeho části od ostatního prostoru pevnými a zatěsněnými stěnami nebo uzavření pevnou a zatěsněnou fólií. Variantu použití určí závazně objednatel podle místních podmínek. Demontovaný, vybouraný a odpadový materiál musí být přepravován pouze v uzavřených nádobách. Dodavatel je povinnen projednat předem veškeré případné vícepráce nebo změny sjednané ceny, cena bude účtována dle výkazu skutečného provedení. Pro vládou stanovené výrobky podle zákona č. 22/97 (jsou-li součástí dodávky), dodavatel potvrdí na faktuře, že je držitelem ujištění nebo prohlášení o shodě. Dodavatel zabezpečí požární a hygienické atesty na výrobky a materiál, jsou-li tyto součástí dodávky. Na poskytnuté plnění byl v souladu s ustanovením $92e) zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, použit režim přenesení daňové povinnosti. Výši daně je povinnen doplnit a přiznat plátce, pro kterého je plnění uskutečněno. FN HK požaduje uvést na fakturu prohlášení dodavatelem o tom, že ke dni vystavení faktury není / je veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty a bankovní účet uvedený na faktuře je účtem, který je správcem daně dle $ 109 z. č. 235/2004 Sb. zveřejněn. 10) FN HK neposkytuje zálohy na budoucí plnění.