Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO SMLOUV A O DÍLO č. 2 0 1 7 / 0 5 uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. na provedení akce: „ Rekonstrukce zastřešení skleníku “ 1. S MLUVNÍ STRANY 1.1. Objednatel: Správa městských lesů Jihlava, s.r.o. Rantířovská 4003/5, 586 01 Jihlava zastoupení : Václav Kodet - jednatel zapsán u Krajského soudu v Brně oddíl C, vložka 17528 bankovní spojení: číslo účtu: 23236681/0100 IČ: 60832105 DIČ : CZ60232105 1.2. Zhotovitel: Global, spol. s r.o. Hruškové Dvory 125 , 586 01 Jihlava zastoupení: Rostislav Rous – jednatel , tel. 602 740 84 3 zapsán KOS v Brně dne 21.4.1993, oddíl C, vložka 9790 bankovní spojení: ČSOB a.s., Jihlava číslo účtu: 108607437/0300 IČ : 47909668 DIČ: CZ47909668 1.3. Ve věcech smluvních a komerčních jsou kromě zástupců uvedených v bodě 1.1. a 1.2. oprávněni jednat: za objednatele: Martin Homolka mob . 731 668 814 za zhotovitele: Rostisla v Rous mob. 602 740 843 1.4. Ve vzájemném styku obou smluvních stran kromě zástupců uvedenýc h v bodě 1.1.-1.3 . jsou při operativním technickém řízení činnosti při realizaci díla, při potvrzování zápisů o splnění podmínek pro uvolňování záloh, odsouhlasování faktury nebo jiných podkladů pro placení, potvrzování zápisů o předání díla nebo jeho části zmocněni jednat: za objednatele: Martin Homolka mob. 731 668 814 za zhotovitele: Pavel Frydrychovský mob. 602 740 842 Ing. Martin Doubek mob. 602 740 871 a to vždy každý z nich samostatně. 1.5. Toto zmocnění trvá až do písemného odvo lání. Změny o zastoupení budou uvedeny v písemném dodatku smlouvy. Účinné jsou však již v okamžiku, kdy byl druhé straně předložen písemný doklad o jejich provedení. 2. PŘEDMĚT SMLOUVY 2.1. Zhotovitel se zavazuje za podmínek stanoven ých touto smlouvou provést pro objednatele: Rekonstrukci zastřešení skleníku 2.2. Rozsah prací a dodávek je dán uznanou cenovou nabídkou zhotovitele ze dne 5 . 5 .201 7 . 2. 3 . Objednatel se zavazuje objednané dílo převzí t a zaplatit sjednanou cenu za jeho provedení. 3. MÍSTO PLNĚNÍ Rantířovská 4003/5, Jihlava 4. DOBA PLNĚNÍ 4.1. Zahájení prací - 01.06.2017 Dokončení do - 31.07.2017 Termín nástupu, dokončení a celko vá doba provádění prací j sou závisl é na klimatických podmínkách. Klimatické podmínky, při který ch není možné provádět tesař ské , izolatérské a pokrývačské práce na střeše jsou smluvně definovány takto: při trvalém dešti , při rychlosti větru nad 8 m/s, při dohlednosti menší než 30 m . Pokud k přerušení prací vlivem nepříznivých klimatických podmínek skutečně dojde, bude o tom sepsán zápis ve stavebním deníku. Případné prodloužení termínu z tohoto důvodu bude řešeno dodatkem k této smlouvě. 4.2. K tomu účelu předá objednatel zhotoviteli stav eniště prosté všech právních i faktických závad před zahá jením prací . 4.3. Stavba bude ke dni zahájení prací vykazovat tuto stavební připravenost: - volný přístup na staveniště 4.4. Vyskytne-li se v průběhu realizace prací nutnost jakýchkoli změn proti předpokladům obsaženým v této smlouvě, budou změny řešeny jednáním obou smluvních stran a následným zápisem ve stavebním deníku. 5. KONTROLA PRÁCE A VEDENÍ STAVEBNÍHO DENÍKU 5.1. Objednatel je oprávněn provádět průběžnou kontrolu prací osobami uvedenými v čl. 1 této smlouvy . V případě zjištění jakýchkoliv závad učiní záznam do stavebního deníku s požadavkem jejich odstranění. 5.2. Stavební deník bude na stavbě veden ode dne zahájení prací až do jejich řádného ukončení. Záznamy o průběhu prací, kontrolách přejímání prací i všech dalších okolnostech, které budou strany považovat za d ůležité, budou zapisovány denně. 5.3. Za řádné vedení deníku zodpovídá osoba pověřená zhotovitelem . Originál stavebního deníku předá zhotovitel po ukončení prací objednavateli. 6. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY DODÁVKY 6.1. Ke dni předání staveniště a po celou dobu realizace prací zajistí objednatel pro zhotovitele: · přípojku el. energie 220 V a 380 V , · bezpečný příjezd ke všem pracovištím a zařízením staveniště zhotovitele , · rovnou a zpevněnou plochu · plochu pro uložení a manipulaci s materiálem a parkování vozidel . 7. CENA DÍLA 7.1. Smluvní cena za zhotovení předmětu smlouvy v rozsahu čl.2 této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran podle ustanovení § 2 zák. č. 526/1990 Sb. o cenách v platném znění. Cena za zhotovení díla je dána uznanou nabídkou zhotovitele ze dne 5.5.2017 a činí: Dle soupisu prací – 339 . 851 ,- Kč C elkem – CENA DÍLA BEZ DPH 339 . 851 ,- Kč DPH bude účtována v aktuální procentuelní výši stanovené platným zákon em o DPH. 7.2. Bude-li objednatelem přímo po žadováno nebo se během realizace stavby ukáže nutnost provedení více prací nutných ke zdárnému a bezchybnému dokončení díla, z hotovitel je povinen je provést. 7.3. Vícepráce js o u práce neobsažené ve smlouvě ( tj. práce a dodávky samostatně požadované objednatelem, práce a dodávky neobsažené v cenové nabídce zhotovitele , v projektové dokumentaci ) . Zhotovitel musí na vícepráce objednate l e upozornit ještě před zahájením těchto prací a následně také předat jejich ocenění. Objednatel je povinen se k těmto prací m do 3 pracovních dnů vyjádřit a zahájit jednání o jejich ceně. Odsouhlasený rozsah a cena víceprací se stvrdí zápisem ve stavebním deníku nebo písemným dodatkem k této smlouvě a podpisem obou smluvních stran. 7.4. Pokud některé práce z nabídky zhotovitele nebudou na stavbě prováděny, považují se za méněpráce a zhotovitel je nebude objednateli fakturovat. 7.5. Vyrovnání odsouhlasených více a méněprací provede zhotovitel v závěrečné faktuře. 7.6. Cena díla je splatná v následujících termínech: - k onečnou fakturou při konečném předání prací , splatno st faktur je 14 dnů ode dne vystavení . 7. 7 . Objednatel může od smlouvy odstoupit, je však povinen zaplatit částku, která připadá na práce již vykonané a na objednaný materiál. 8. ZHOTOVENÍ, PŘEDÁNÍ DÍLA A ZÁRUČNÍ DOBA 8.1. Zhotovitel se zavazuje provést dílo kvalitně při respektování platných předpisů, technických postupů a norem. 8.2. Zhotovitel poskytuje záruku na dílo v délce 6 0 měsíců. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození, dále na poškození způsobené otevřeným ohněm, propálením, svářením a chemickými látkami, nezaviněné zhotovitelem. U výrobků zabudovaných do stavby platí záruka daná výrobcem. Záruku u nátěrů zámečnických, tesařských, truhlářských a klempířských konstrukcí lze uplatnit jen do doby jejich minimální nutné pravidelné údržby – viz doporučený interval pro obnovu nátěru stanovený výrobcem. 8.3. V případě záruční opravy se zhotovitel zavazuje k termínu nástupu do pěti pracovních dnů od nahlášení. Termín nástupu k záruční opravě se prodlužuje při dešti , sněžení či tvoření námrazy, při rychlosti větru nad 8 m/s, při dohlednosti menší než 30 m a při teplot ě menší než –10°C o počet dnů, kdy nelze práce provádět. 8.4. Drobné vady a nedodělky, které nebrání užívání díla ke stanovenému účelu nejsou důvodem k nepřevzetí díla objednatelem. V případě zjištění těchto závad při přejímacím řízení bude v zápisu stanovena lhůta jejich odstranění. Zjevné vady a nedodělky je objednatel povinen reklamovat do konce přejímacího řízení. 9. ZAJIŠTĚNÍ ZÁVAZKU 9.1. V případě prodlení zhot ovitele s předáním díla bude sankce činit 0, 1 % ze sml uvní ceny za každý den prodlení . 9.2. V případě prodlení objednatele se splněním povinností obsažených v této smlouvě, majících za následek, že zhotovitel nebude moci ve stanoveném termínu práce zahájit nebo v nich řádně pokračovat, se termín dokončení p rací prodlužuje minimálně o dobu tohoto prodlení. 9.3. V případě prodlení objednatele s proplacením faktur bude účtován úrok z prodlení ve výši 0, 1 % z dlužné částky za každý den prodlení až do zaplacení. 10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 10.1. Tato smlouva může být doplňována nebo měněna pouze písemnými dodatky odsouhlasenými oběma stranami. 10.2. Právní vztahy touto smlouvou neupravené se řídí příslušným ustanovením zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník. 10.3. Smluvní strany se dohodly, že veškeré spory vyplývající z této smlouvy a v souvislosti s ní, budou přednostně řešeny jejich vzájemnou dohodou. Nedojde-li k smírnému vyřešení věcí, pak jejich spor bude s konečnou platností rozhodován v rozhodčím řízení dle zák.č. 216/94 Sb., a to jediným rozhodcem. Rozhodce bude určen dohodou stran, a to do deseti dnů od podání výzvy jedné strany straně druhé. N edohodnou-li se strany na osobě rozhodce, pak bude rozhodce určen objednatelem. Strany pověřují rozhodce, aby vedl spor a rozhodoval dle zásad spravedlnosti . 10. 4 . Smlouva nabývá platnosti podpisem obou smluvních stran. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, které mají platnost originálu a každá smluvní strana obdrží po jednom z nich. Účinnosti smlouva nabývá dnem zveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb. 10 . 5 . Smluvní strany smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí a prohla šují, že vyjadřuje jejich svobodnou a pravou vůli, což stvrzují vlastnoručními podpisy. …………………………………… . . ……………………………………. Za objednatele za zhotovitele V Jihlavě : ………………. ………… V Jihlavě dne: ……………………. - 1 -