Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1968510: Smlouva o dílo "Rekonstrukce zastřešení skleníku"

Příloha 2017-05 - SML Jihlava - zastřešení skleníku .doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO
SMLOUV
A
 O DÍLO

č. 2
0
1
7
/
0
5
uzavřená dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.
na provedení akce:
„
Rekonstrukce 
zastřešení skleníku
“

1. 
S
MLUVNÍ STRANY

1.1. 
Objednatel:


Správa městských lesů Jihlava, s.r.o.





Rantířovská 4003/5, 586 01 Jihlava








zastoupení :   


Václav Kodet
 - jednatel



zapsán 
u Krajského soudu v Brně oddíl C, vložka 17528



bankovní spojení:






číslo účtu:


23236681/0100




IČ:




60832105








DIČ
:



CZ60232105





1.2.   Zhotovitel:    

Global, spol. s r.o.





Hruškové Dvory 125
, 586 01 Jihlava



zastoupení:



Rostislav Rous
 
–
 jednatel
, tel.
 602 740
 
84
3
zapsán KOS v Brně dne 21.4.1993, oddíl C, vložka 9790



bankovní spojení:
ČSOB a.s., Jihlava




číslo účtu:

108607437/0300




IČ
:


47909668




DIČ:


CZ47909668

1.3.


Ve věcech smluvních a komerčních jsou kromě zástupců uvedených v bodě 1.1. a 1.2. oprávněni jednat:         

         za objednatele:



Martin Homolka


mob
.
 
731 668 814




    
    
     za zhotovitele:


Rostisla
v
 Rous


mob.
 
602
 
740
 
843

1.4.


Ve vzájemném styku obou smluvních stran kromě zástupců uvedenýc
h v bodě 1.1.-1.3
. jsou při operativním technickém řízení činnosti při realizaci díla, při potvrzování zápisů o splnění podmínek pro uvolňování záloh, odsouhlasování faktury nebo jiných podkladů pro placení, potvrzování zápisů o předání díla nebo jeho části zmocněni jednat:

         za objednatele:



Martin Homolka


mob.
 731 668 814
 


 
  
      za zhotovitele:


Pavel 
Frydrychovský

mob. 602 740
 
842




Ing. Martin Doubek
mob. 602 740 871        


a to vždy každý z nich samostatně.

1.5.


Toto zmocnění trvá až do písemného odvo
lání. Změny o zastoupení budou 
uvedeny v 
písemném dodatku smlouvy. Účinné jsou však již v 
okamžiku, kdy byl druhé straně 
předložen písemný doklad o jejich provedení.
2. 
PŘEDMĚT SMLOUVY

2.1.   
Zhotovitel se zavazuje za podmínek stanoven
ých touto smlouvou provést pro 
objednatele:

Rekonstrukci 
zastřešení skleníku
2.2. 
Rozsah prací a dodávek je 
dán uznanou cenovou nabídkou zhotovitele ze dne 
5
.
5
.201
7
.
2.
3
.


Objednatel se zavazuje objednané dílo převzí
t a zaplatit sjednanou cenu za
 jeho provedení.
3. 
MÍSTO PLNĚNÍ

Rantířovská 4003/5, Jihlava
4. 
DOBA PLNĚNÍ

4.1.   
Zahájení prací            -  
  
01.06.2017
         
Dokončení do            
-  
 
 
31.07.2017
         Termín nástupu, dokončení a celko
vá doba provádění
 prací
 j
sou
 závisl
é
 na 
klimatických 
podmínkách. Klimatické podmínky, při který
ch není možné provádět tesař
ské
, izolatérské a pokrývačské 
práce na střeše
 jsou smluvně definovány takto: při trvalém dešti
, 
při 
rychlosti větru nad 8 m/s, při dohlednosti menší než 30 m
. Pokud k přerušení prací vlivem nepříznivých klimatických podmínek skutečně dojde, bude o tom sepsán zápis ve stavebním deníku. Případné prodloužení termínu z tohoto důvodu bude řešeno dodatkem k této smlouvě.
4.2.   
K tomu účelu předá objednatel zhotoviteli stav
eniště prosté všech právních i 
faktických závad před zahá
jením prací
.

4.3. 
Stavba bude ke dni zahájení prací vykazovat tuto stavební připravenost:
- volný přístup na staveniště

4.4. 
Vyskytne-li se v průběhu realizace prací nutnost jakýchkoli změn proti předpokladům  obsaženým v této smlouvě, budou změny řešeny jednáním obou smluvních stran a    následným zápisem ve stavebním deníku.

5.  KONTROLA  PRÁCE  A  VEDENÍ  STAVEBNÍHO  DENÍKU

5.1.  
Objednatel je oprávněn provádět průběžnou kontrolu prací 
osobami
 
uvedenými v čl. 1 této smlouvy
. V případě zjištění 
jakýchkoliv 
závad učiní záznam do 
stavebního 
deníku s požadavkem jejich odstranění.

5.2. 


Stavební deník bude na stavbě veden ode dne zahájení prací 
až 
do
 jejich
 řádného ukončení. 
Záznamy o průběhu prací, kontrolách přejímání prací i všech dalších okolnostech, které
 
budou strany považovat za d
ůležité, budou zapisovány denně.



5.3.   
Za řádné vedení deníku zodpovídá osoba pověřená zhotovitelem
.
 Originál stavebního 

deníku předá zhotovitel po ukončení prací objednavateli.

6. 
ZÁKLADNÍ  PODMÍNKY  DODÁVKY

6.1. 
Ke dni předání staveniště a po celou dobu realizace
 prací zajistí objednatel pro 
zhotovitele:
· 
přípojku el. energie 220
V
 a 380
V
,
· 
bezpečný příjezd ke všem pracovištím a zařízením staveniště zhotovitele
,
· 
rovnou a zpevněnou plochu

· 
plochu pro uložení a manipulaci s materiálem a parkování vozidel
.
7.   CENA  DÍLA

7.1. 
Smluvní cena za zhotovení předmětu smlouvy 
v rozsahu čl.2 této smlouvy je 
stanovena dohodou smluvních stran podle ustanovení § 2 
zák. č. 526/1990 Sb. o cenách  v platném znění. 
Cena za zhotovení díla 
je dána uznanou nabídkou zhotovitele
 ze dne 5.5.2017
 a 
činí:

Dle soupisu prací –

339
.
851
,- Kč

C
elkem
 – CENA DÍLA BEZ DPH


339
.
851
,- Kč
         
DPH bude účtována
 v aktuální procentuelní výši stanovené
 
platným 
zákon
em o DPH.
7.2. 
Bude-li objednatelem 
přímo po
žadováno nebo se
 během realizace stavby
 ukáže nutnost 
provedení 
více
prací
 nutných ke zdárnému a bezchybnému dokončení díla, z
hotovitel je povinen je provést. 
7.3. 
Vícepráce js
o
u
 práce neobsažené
 ve smlouvě
 (
tj. práce a dodávky samostatně požadované objednatelem, práce a dodávky neobsažené 
v cenové nabídce zhotovitele
, v projektové dokumentaci
)
. Zhotovitel musí na vícepráce
 
objednate
l
e
 upozornit 
ještě 
před zahájením
 těchto prací a následně také předat jejich ocenění. Objednatel je povinen 
se 
k těmto 
prací
m 
do 3 pracovních dnů vyjádřit a zahájit jednání o jejich ceně. 
Odsouhlasený rozsah a cena 
víceprací se stvrdí 
zápisem ve stavebním
 deníku nebo písemným dodatkem k této smlouvě a podpisem obou smluvních stran.

7.4. 
Pokud některé práce z nabídky zhotovitele nebudou na stavbě prováděny, považují se za méněpráce a zhotovitel je nebude objednateli fakturovat.

7.5. 
Vyrovnání odsouhlasených více a méněprací provede zhotovitel v závěrečné faktuře.

7.6. 
Cena díla je splatná v následujících termínech:
 
- k
onečnou fakturou při konečném předání prací
,
 splatno
st
 
faktur je
 14 dnů ode dne vystavení
. 
7.
7
. 
Objednatel může od smlouvy odstoupit, je však povinen zaplatit částku, která 
připadá na práce již vykonané a na objednaný materiál.

8.  ZHOTOVENÍ,  PŘEDÁNÍ  DÍLA  A  ZÁRUČNÍ  DOBA

8.1.
 
Zhotovitel se zavazuje provést dílo kvalitně při respektování platných předpisů,
 
technických postupů a norem.                                                                                 

8.2. 
Zhotovitel poskytuje 
záruku na dílo v délce
 
6
0
 měsíců. 
Záruka se nevztahuje na   mechanické poškození, dále na poškození způsobené otevřeným ohněm, propálením, svářením a chemickými látkami, nezaviněné zhotovitelem. U výrobků zabudovaných do stavby platí záruka daná výrobcem. Záruku u nátěrů zámečnických, tesařských, truhlářských a klempířských konstrukcí lze uplatnit jen do doby jejich minimální nutné pravidelné údržby – viz doporučený interval pro obnovu nátěru stanovený výrobcem.
8.3. 
V případě záruční opravy se zhotovitel zavazuje k termínu nástupu do 
pěti
 pracovních dnů od nahlášení.
 
Termín nástupu k záruční opravě se prodlužuje při dešti
, sněžení či tvoření 
námrazy, 
při rychlosti větru nad 8 m/s, při dohlednosti menší než 30 m a při teplot
ě menší než 
–10°C o počet dnů, kdy nelze práce provádět.
8.4. 
Drobné vady a nedodělky, které nebrání užívání díla ke stanovenému účelu nejsou   důvodem k nepřevzetí díla objednatelem. V případě zjištění těchto závad při přejímacím řízení bude v zápisu stanovena lhůta jejich odstranění. Zjevné vady a nedodělky je objednatel povinen reklamovat do konce přejímacího řízení.

9. 
ZAJIŠTĚNÍ ZÁVAZKU

9.1. 
V případě prodlení zhot
ovitele s předáním díla 
bude sankce činit 0,
1 
% ze sml
uvní ceny za každý den prodlení
.

9.2. 
V případě prodlení objednatele se splněním povinností obsažených v této smlouvě,  majících za následek, že zhotovitel nebude moci ve stanoveném termínu práce zahájit nebo v nich řádně pokračovat, se termín dokončení p
rací prodlužuje minimálně o dobu 
tohoto 
prodlení. 
9.3. 
V případě prodlení objednatele s proplacením faktur bude účtován úrok z prodlení ve výši 0,
1 
% z dlužné částky za každý den prodlení až do zaplacení.
10.   ZÁVĚREČNÁ  USTANOVENÍ

10.1. 
Tato smlouva může být doplňována nebo měněna pouze písemnými dodatky odsouhlasenými oběma stranami.

10.2. 
 Právní vztahy touto smlouvou neupravené se řídí příslušným ustanovením 
zákona č.                   89/2012 Sb., Občanský zákoník.

10.3. 
Smluvní strany se dohodly, že veškeré spory vyplývající z této smlouvy a v souvislosti s  

         ní, budou přednostně řešeny jejich vzájemnou dohodou. Nedojde-li k smírnému vyřešení 

         věcí, pak jejich spor bude s konečnou platností rozhodován v rozhodčím řízení dle zák.č. 

         216/94 Sb., a to jediným rozhodcem. Rozhodce bude určen dohodou stran, a to do deseti 

         dnů od podání výzvy jedné strany straně druhé. N
edohodnou-li se strany na osobě 
rozhodce, pak bude rozhodce určen objednatelem. Strany pověřují rozhodce, aby vedl spor a rozhodoval dle zásad spravedlnosti
.
10.
4
.
 
Smlouva nabývá platnosti podpisem obou smluvních stran. Smlouva je vyhotovena ve  dvou stejnopisech, které mají platnost originálu a každá smluvní strana obdrží po  jednom z nich.
 Účinnosti smlouva nabývá dnem zveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb.
10
.
5
. 
Smluvní strany smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí a prohla
šují, že vyjadřuje 
  

         
jejich svobodnou a pravou vůli, což stvrzují vlastnoručními podpisy.

……………………………………
.
.  
                               
…………………………………….

Za objednatele
                                
      
                    
za zhotovitele 
V
 
Jihlavě
: 
……………….
…………
  
                      
      
 
 
V Jihlavě dne: 
…………………….
      

- 
1
 -