Textová podoba smlouvy Smlouva č. 19742731: Objednávka úklidů komunikací – ruční čištění částí 3 až 6 + strojní

Příloha g1467103.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 18                                MC18X00F698A
           Odbor hospodářské správy a investic
           Bechyňská 639                                  *MC18X00F698A*
           199 00 Praha 9-Letňany
           IČO: 00231321 DIČ: CZ00231321

Vyřizuje:  21. 3. 2022                                           Objednávka O-2022/04/0077
Tel.:
E-mail:                                         IPODEC - ČISTÉ MĚSTO a.s.
Datum:                                          Bešťákova 457
                                                18200 Praha 8
                                                IČ: 40764877

Objednávka úklidů komunikací – ruční čištění částí 3 až 6 + strojní čistění samosběrem částí 1 až
6 – březen 2022

Objednáváme u Vás úklidové práce na území MČ Praha 18. Dle přiložených mapových podkladů (bloky
3 -6) požadujeme na vyznačených komunikacích provést úklidy silničních ploch podél komunikačních
obrub – tzn. odstranění nánosů u obrubníků, zametení štěrku po zimní údržbě, úklidy listí a jehličí a
úklid drobného komunálního odpadu na silnicích a příkomunikační zeleni podél silnic ( pohozené
papírky, plastové lahve atd.). Práce budou provedeny do 27.3. 2022
Celková délka silničních obrub činí 22.366 bm, cena za provedení jejich úklidu činí 43.840,- Kč bez
DPH ( 120,- Kč /hodina práce, 260,- Kč/hodina provozu nákladního vozu, 1200,- Kč /tuna odvezeného
odpadu)
Dále objednáváme dle mapových podkladů (části 1-6) strojní vyčištění silničních obrub zametacím
úklidovým strojem se samosběrem.
Dle cenové nabídky činí cena těchto prací 950 Kč bez DPH za hodinu práce čistícího stroje.
Odhadovaný čas práce - 12 hodin.
Strojové čištění samosběrem bude provedeno v pondělí 28.3. 2022.
Práce budou fakturovány na základě odvedené práce dle potvrzeného předávacího protokolu
oprávněným zástupcem objednavatele.

Celková hodnota objednávky včetně DPH činí  66 841,00 Kč

Objednávka je vystavena v souvislosti s výkonem veřejné správy, která nepodléhá režimu přenesené
daňové povinnosti.

Mgr. Zdeněk Kučera, MBA
starosta MČ Praha 18